I Will Always Remember You - Chapter 11


1. Steffie 2. Emmy 3. Emmy 4. Tom och Bill 5. Steffie


Tom's perspektiv:

Steffie kom ut med Emmy och efter några sekunder släpper hon Emmy och springer fram till mig. Det var jag verkligen inte berädd på. Och inte att hon skulle krama mig heller. Men jag kramade tillbaks och sen släppte vi varandra.

Emmy och Bill stog nu också och kramade varandra och man kunde höra låga snyftningar. Jag kunde nästan gissa på att det var Emmy. Men Steffie verkade också höra det och gick fram till dom. Emmy släppte Bill och man kunde nu klart och tydligt se att hon grät. Men varför? Steffie kramade om henne och dom stog där ett tag. När dom släppte varandra så gick jag också fram till dom.

- Vad är det? Frågade Steffie och kollade lidande på henne.
- Jossie mezzade mig.. Svarade hon lågt.
- VAD SKREV HON!? Skrek Steffie. Emmy tog upp sin mobil och läste smset högt.
- '' asså din jävla subba, varför lyssnar på inte på mig? Du och din jävla syster ska lämna Bill och Tom ifred! Fattar ni det eller!? Vi vet att ni inte är släckt överhuvvetaget! Så ni kan sluta snacka! Lämna dom ifred! Jävla fitthora! ''. Sa hon, Steffie stog bara med munnen öppen och stirrade på henne. Bill gick fram till Emmy och kramade om henne.
- Lyssna inte på henne. Hon är varken värd din eller Steffie's uppmärksamhet. Sen fick vi veta idag att vi inte va styvsyskon.. Eller hur? Sa han och kollade henne i ögonen. Hon nickade bara och sen fick Steffie lite damp.
- JAG SVÄR! NÄSTA FUCKING GÅNG JAG SER DEN DÄR JÄVLA FITTAN JAG SKA SPARA SÖNDER HUVVET PÅ HENNE!!! Skrek hon
- Lugna ner dig Steffie. Sa jag och kollade på henne
- VARFÖR TOM!? VARFÖR?! Skrek hon
- För att du inte behöver lyssna på henne. Hon är inte värd er. Skit bara i henne. Sa jag
- Förlåt.. Sa hon lågt och gick fram och kramade mig igen.
- Du behöver inte säga förlåt för nåt.. Sa jag och kramade tillbaks.

Några minuter senare ropade Emmy på nån Jenny. Och efter några sekunder kom en tjej med långt blont hår, lagom mycket smink och ganska normal lång ut. ''Hon va ju faktiskt snygg'', tänkte jag. Steffie sa att dom kunde hjälpa till med att ha lite kontroll över allt och alla.

- Vänta, vänta vaaaa? Sa jag och Bill samtidigt
- Hahaha, vi jobbar här! Sa Emmy och kollade på oss samtidigt som hon och Steffie garva,
- Men vaaaa? Sen när då?! Sa Bill och kollade på henne
- Hahaha sen vi fick sparken från caféet! Sa Steffie,.
- Men åååh! Sa jag och kollade på henne
- HAHAHAHAHAHAHAH! Skrattade dom.


Emily's perspektiv:

* 2 dagar innan julafton *

Jag vaknade av min alarm. Klockan var halv 9 och jag och Steffie skulle till stan och köpa julklappar och bara vara vi 2 idag. Det var länge sen vi var ute och shoppade och var ute och hade allmänt kul en hel dag. Liksom utan kompisar, utan Bill och Tom och allt annat. Bara vi 2. Ska jag vara ärlig kommer jag inte ihåg sist bara vi 2 var ute tillsammans.. Men det var länge sen i alla fall.

Jag vaknade ut mina tankar och gick in i duschen. När jag var klar gick jag ut och gick in i min walk-in-closet och tog ut ett par ljusblå slitna tajta jeans, ett vitt linne och en adidas kofta. Jag gick sen in i badrummet igen och sminkade mig med mascara, kajal, eyeliner och läppglans. Jag satte sen upp mitt blonda hår i en bulle. Jag färgade det igår.

När jag var klar gick jag ner till köket. Jag och Steffie hade blivit sams med Gordon och bodde fortfarade hos dom. Jag och Steffie hade sagt att vi ville hitta ett hus som vi skulle bo i tillsammans här i tyskland. Men vi hade inte hittat något än. Jag och Bill har förresten blivit tillsammans! Och Steffie och Tom med! Jag är så himla glad för deras skull! Dom passar så bra tillsammans!

När jag kom in i köket satt Bill och Tom där och såg sjukt trötta ut. Jag gick fram till Bill och kysste honom på kinden. Han kollade upp på mig med trötta ögon och log.

- Gomorron! Sa jag och log mot dom, jag gick också och kramade Tom.
- Haha gomorron älskling. Sa Bill och kysste mig.
- Gomorron. Sa Tom och log.

Jag gick till kylen och öppnade. Jag tog fram smör och ost, sen tog jag colan också. Hahah jag är cola beroende! Jag tog också fram 2 mackor och precis när jag satte mig vid bordet kom Steffie in i rummet. Hon gick och kysste Tom och sen tog hon 2 mackor och ett glas att satte sig brevis mig.

- Fan Steffie kan du hämta ett glas till mig? Frågade jag och skratta lite
- Hahaha okay. Sa hon och gick och hämtade ett till mig.
- Taaack. Sa jag och log.

När klockan hade blivit 11 gick jag och Steffie ut i hallen och jag tog på mig mina bruna uggs, vita vinterjackan och min mössa som Steffie hade virkat åt mig. Och sen tog jag min väska och sen gick vi ut till bilen. När vi kom till köpcentret skulle vi först fixa julklappar till alla. Haha vi gör typ alltid allt i sista sekunden!

Vi gick in i en affär och kollade lite på killparfymer. Haha jag tänkte köpa en till Bill. Jag tog en puma partym och Steffie gjorde det samma. Vi gick och betalade och sen gick vi och letade andra julklappar.

3 timmar senare hade vi köpt julklappar till alla utom tillvarandra. Jag hade köpt pumaparfymen till Bill, ett fint halsband med äkta silver och diamanter till Simone, ett halsband till Gordon i äkta guld, ett djurben till Scotty och lite annat till andra. Nu var det bara att hitta något fint till Steffie.

Jag gick in på Forever 21 och hittade skit fina saker. Jag visste att jag inte skulle kunna nöja mig med en sak till henne så jag tog ett halsband med en silverbricka på som var tom. Jag frågade i kassan om dom skulle kunna rista in I Will Aways Remember You, My Sister <3 på brickan. Tjejen i kassan sa att hon skulle fixa det och tog med sig sen och jag fortsatte mitt letande efter julklappar till henne.


Steffany's perspektiv:

Jag och Emmy hade varit i köpcentret i flera timmar och var fortfarande inte klara. Jag gick just nu runt och letade efter julklappar till henne och hittade ett halsband i äkta silver och en bricka som var tom, jag frågade tjejen i kassan om hon kunde rista in I Will Always Remember You, My Sister <3 i brickan. Hon sa att hon skulle fixa det och gick iväg. Jag letade efter fler julklappar till henne. Jag hittade massa fina saker. Men efter några minuters letande hittade jag något som jag verkligen visste att hon ville ha.

* Flachback *

- OMFG ! Jag bara måste ha en sån! Sa Emmy och pekade på en stor sak med smink, smycken, hudsaker och massa hårgrejer.
- Jag kan lova dig en sak. Jag kommer köpa den till dig någon gång. När jag har mycket pengar, och hittar den kommer jag köpa den! Jag lovar. Hade jag svarat.
- Säkert? Fråhade hon och kollade på mig
- Ja, säkert! Sa jag och log.


*verkligheten*

Jag log för mig själv och tog saken och gick till kassan. jag betalade allt och gick sen med allt till bilen. Jag la in allt i baksätet för jag visste att Emmy skulle lägga sitt i bakluckan.  Jag satte mig sen i bilen och väntade på att Emmy skulle komma och efter ett tag kom hon.

- Heeeej! Sa jag och log
- Hahaha heeeej! Sa hon och besvarade mitt leende.
- Är du klar nu? Frågade jag
- Ja! Det är jag! Sa hon.
- Är du? Frågade hon sen
- Hahaha of caurse! Skrattade jag
- Braa! Då drar vi till donken tycker jag! Sa hon och blinka med ena ögat
- Hahaha bra idé! Sa jag och sen var vi påväg mot McDonalds.

Vi gick in och beställde. När vi hade ätit klart var klockan halv 6 och det var skit mörkt ute. Jag och Emmy hade bestämt att vi skulle åka och köpa massa godis, chips, cola och massa annat gott och kolla på massa skräckfilmer i hennes rum. Men Bill och Tom skulle få vara med nu.

När vi kom hem fick vi gå säkert 7 gånger fram och tillbaks. När jag hade tagit in alla mina saker på mitt rum satte jag mig och slog in alla i julklapspapper. När jag var klar 2 timmar senare gick jag och knackade på Emmy's dörr och frågade om hon var klar.

- Jaaa jag håller bara på att slå in en av Bill's presenter! Men du kan komma in! Skrek hon
- Okaay. Sa jag och öppnade dörren.
- Juste fan. Kan du gå ner och hämta allt godis och skit? Fråhade hon
- Aaah visst! Kommer snart. Sa jag och gick ner

Jag tog allt och sen gick jag upp. Den här gången satt Emmy vid datan och skulle starta Saw ochBill och Tom satt i Emmy's säng. Jag gick bort till sängen och la ner allt där sen satte jag mig i Toms knä. Han la sina armar om mig och jag lutade mig bakåt.

Emmy startade filmen och satte sig sen i Bills knä och lutade bak sitt huvud. Och Bill hade sina armar om henne. Aww, dom är så söta tillsammans..



såå kommentera!

Kommentarer
Postat av: Cissi

Äntligen alltid närjag söker på Tokio Hotel noveller kommer det typ aldrig upp någon utan istället kommer det upp typ tusen justin bieber fanfic. Så nu har jag hittat hit :) Men i alla fall jätte bra skrivet :) Hoppas verkligen att du vill fortsätta

2011-12-07 @ 23:18:27
URL: http://kaulitzbrothersforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0