I Will Always Remember You - Chapter 8

Steffany's perspektiv:

*3 dagar senare*

Nu hade det gått 3 dagar och inget hade förändrats. Jag och Emmy var utanför hotellet och jag kom på att vi inte hade ringt pappa och Simone och sagt att vi skulle komma hem igen efter typ 5 dagar lixom..

- Emmy? Sa jag
- Aah vad? Fråga hon
- Har du ringt pappa eller ska jag ringa nu? Frågade jag
- Neej det har jag inte men visst ring du. Sa hon
- Okaay. Sa jag

Jag tog upp min iPhone ur fickan och letade efter pappas nummer. Och jag hitta det efter nåra sekunder.

*samtalet*

- Hallå? Sa han
- Hej pappa! Sa jag
- Haha heej Steffie! Sa han
- Euhmm... asså jag och Emmy är påväg till flygplatsen nu. Sa jag
- VAA? varför?! Sa han
- Asså Jessie, Jossie och Oliver har typ förändrats skit mycket. Och vi pallar inte vara kvar längre för inget har förändrats så det är som förr. Sa jag
- Jahaa. Men okej när kommer ni tillbaks då?
- Ehmm.. Vänta jag ska fråga Emmy. Svarade jag

- Emmy när kommer vi tillbaks hem typ? Frågade jag
- Ehh... Tror det var typ halv 6 på kvällen. Och då menar jag tysk tid ja! Hhaahah! Skrattade hon
- Okaay hahahahah! Svarade jag

- Vi kommer hem till halv 6 sa hon.
- Okej jag kan be Bill och Tom komma och hämta er om ni vill? Sa han
- Aaah tack. Haha. Skratta jag
- Bra men vi ses sen och hälsa Emily. Hejdå. Sa han
- Aaah okay herrå.

*Samtalet avslutat*


- Ahaa så ni ska hem? Hörde jag och vände mig om. Jessie.
- Utan att säga något till oss? Sa Jossie bitchigt.
- Eeeh... jaa? Asså ni lär ju inte bry er ändå. Sa Emmy typ ännu bitchigare.
- Ahaa men vi behöver lixom inte ha kontakt längre för asså vi tycker att ni är helt jävla förändrade. Sa Jessie.
- Eeh... Okey? Jag bryr mig inte? Sa jag
- Nej precis asså vi har andra om BRYR SIG om oss, till skillnad från er, och dom är iallafall värda uppmärksamheten dom får. Men det är inte ni. Sa Emmy kallt och bitchigt. Tuffing haha.
- Asså dra åt helvete jävla subba. Sa Jossie.
- Och jag som kallade dig en äkta bästa vän. Vilken jävla lögn. Sa Emmy.
- Men shiiet asså det är ju fan du som är den falska här?! Och Steffie. Sa Jessie.
- Jag är fan inte falsk asså dra åt helvete jag vill aldrig mer se dig igen din jävla fitthora!!!!!! Skrek jag. 

Jag brydde mig inte om alla jävla papparazzis som va där och tog kort och filmade. Eller alla jävla fans jag ville bara tgyp slå ihjäl Jessie och Jossie nu. Och Oliver. Dom är så jävla dumma i huvvet!

- Emmy kom vi drar till flygplatsen. Vi får inte missa planet. Sa jag och tog mina saker och började gå. Emmy kom snabbt efter och vi skulle äntligen få komma hem igen.





KOMMENTERA !!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0