I Will Always Remember You - Chapter 3


1. Emily 2. Jessie och Jossie 3. New York City 4. Steffany 5. Bill


effany's perspektiv:

* Nästa dag *

När jag vaknade nästa morron kollade jag på klockan.

- HALV ETT?! HELVETE JAG ÄR SEN!!!!!!! Skrek jag

Jag sprang upp och tog på mig ett par tajta jeans, ett linne som man såg lite igenom på och fixade sminket. Jag borstade snabbt igenom håret och satte upp det i en slarvig tofs.

När jag var klar med det sprang jag det snabbaste jag kunde ner för trappan och in i köket. Och när jag kommer in sitter Tom, Bill och EMMY där?! What thaaa... Skulle inte vi jobba idag eller?!

- HAHAHA fan vad brottom du hade då! Ska du ut eller? Frågade Emmy
- Nej jag ska till jobbet? Sa jag
- HELVETE! Skrek hon
- Vadå?! Skrek jag tillbaks
- Jag glömde att vi skulle jobba!! Skrek hon och kollade på sina kläder
- OMG ring caféet och säg att vi snart kommer jag ska bara byta om! Sa hon
- Okaaay! Sa jag

Jag tog en macka och drack ett glas vatten. Sen kom Emmy ner för trappan lika snabbt som jag och killarna börja fan as garva!

- ASSÅ VADÅ?! Skrek Emily
- HAHAHAAHHAAHAHHA du ser bara så jävla rolig ut när du springer och stressar! Sa Tom
- Jaha? Men jag ska till jobbet!
- Hhaha jaa vi vet det! Sa Bill
- Men vafan! Sa jag och tog Tom's skor och kastade en i Bill's face och en i Tom's.
- VAFAN?! Skrek dom
- Emmy kom NU vi måste till jobbet! Sa jag
- Jaaa det tror jag det! Svarade hon

Vi sprang ut till bilen och Emmy körde iväg. Näär vi kom fram till jobbet så dampar typ alla på oss! Seriöst dom var skit förbannade för att vi var... 3 timmar sena.. Okay jag måste erkänna. Det ÄR mycket! Men det är inte mitt fel!!

- Förlåt men Steffie försov sig och jag glömde att vi skulle jobba idag. Trodde det var idag våran semester börja.. Sa Emmy med ett snett leende
- Okej det är väll lugnt då. Suckade våran ''chef'' Nathalie.

Vi sprang in och började jobba. Och vi hade sagt att vi skulle jobba resten av dagen för att vi kom för sent. Så vi skulle jobba fram till 10 ikväll. Jobbigt men vi behöver våra pengar och för imorron åker jag och Emily hem till New York och hälsar på alla gamla kompisar och så!!


Emily's perspektiv:

Klockan hade blivit 10 och vi skulle stänga nu. Skönt. Imorron den här tiden är jag och Steffie i New York och hälsar på alla gamla kompisar. Det kommer bli så sjukt kul att träffa dom igen!

När jag och Steffie kom hem sprang hon upp på sitt rum medans jag satte mig i köket för att snacka med pappa och Simone innan jag skulle gå upp och packa. När jag hade suttit där i en halv timme så gick jag upp och packade. Vi skulle vara där i 2 veckor så det tog ett tag. Men när jag äntligen var klar gick jag och borstade tänderna och sen gick jag och la mig.'

Nästa morron vaknade jag av mitt irriterande alarm. Klockan var 7 och jag var tvungen att gå upp. Jag gick in i duschen och efter 20 minuter gick jag ut igen och tog på mig en vit BH och ett par vita troser. När jag hade tagit på mig det tog jag på mig ett par tjata ljusa jeans, ett lite genomskinligt ljusgrönt linne och en vit kofta.

När jag var klar sminkade jag mig ganska mycket och satte upp håret i en bulle. Efter det gick jag ner med min packning till hallen och sen gick jag in i köket.

När jag kom in dit så sitter Bill, Tom, Simone, pappa OCH Georg och Gustav där? Vafan när kom dom egentligen?

- Go'morron! Sa jag
- God morron på dig själv! Svarade Bill
- Vafan! Tom har du tagit sista Redbullen igen?! Sa jag irriterat, han tar ALLTID sista redbullen när jag vill ha den.
- HAHA jaa! Sa han och log ett lite halv gulligt och barnsligt leende
- MEN FUCK YOU! Jag ville ju ha den! Sa jag och gjorde en ledsen min
- Men okej.. Du kan få den! Sa han och sträckte fram den OÖPPEN till mig.
- Seriöst? Frågade jag
- Ja! Ta den! Sa han och gav den till mig
- Taaaaackiiiis Tooom!!!! Sa jag skit glad och gick fram och kramade honom

Jag öppnade burken och drack upp allt sen märkte jag att Steffie hade kommit in i köket också. Jag kollade på klockan och spottade ut all dricka jag hade i munnen.

- Shiiit måste måste fan dra nu Steffie! Sa jag
- Vaa? Sa hon och kollade på klockan.
- OMG jalla för i helvete Emmy!! Skrek hon
- MEN CHILLA! Du behöver inte skrika! Sa jag och typ dampade sönder på henne xD
- Nej men ändåå!! Vi ska åka nu iallafall! Sa hon och drog i min arm

Alla skulle med oss och säga hejdå på flygplatsen så vi tog 2 bilar. Pappa och Simone åkte i deras och jag, Steffie, Tom, Bill, Georg och Gustav åkte i Bill's bil. När vi kom fram till flygplatsen checkade vi in och väntade i 1 timme. Efter den timmen ropade dom ut i högtalarna att flyget skulle gå om 10 minuter.

Vi ställde oss och sa hejdå till alla och sist sa jag hejdå till Bill och sen tog han och jag och kramades i kanske 2 minuter innan jag och Steffie va tvungna att gå.




Dåligt humör vilket ledde till dåligt chapiter.. Sorry för det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0