I Will Always Remember You - Chapter 5


1. Oliver och Steffie 2. Jossie och Emmy 3. Jessie och Steffie
4. Bill, Tom och Scotty 5. Steffie och Jessie


Jessie's perspektiv:

När Emily och Staffany kom så typ attackerade jag, Jossie och Oliver dom med kramar. Efter kanske 5 minuter så skulle vi gå ut men innan så stoppade Emmy oss.

- Väntaa!!! Sa hon lite halv högt
- Vaad? Frågade Jossie
- Jag och Steffie måste typ ha på oss mössa och solglasögon och massa skit innan vi går ut! Svarade hon
- Varför? Undrade Ojje
- För asså vi är ju typ styvsyskon till Bill och Tom Kaulitz och jag och Emmy pallar inte ha alla jävla paparazzis efter oss. Svarade Steffie
- Ahaa okaay. Sa jag


Medans Emmy och Steffie fixade sig så kände jag hur rök sugen jag blev. Jag har rökt sen jag var 10 och efter första gången var jag som fast.

- Kooooom igeeeeeeeeeeeeen!? Sa jag stressat
- Men asså vaad? Sa Emmy som satte på sig sina solglasögon.
- Är ni klara?! För jag måste röka typ NU?! Sa jag och typ dampa lite.
- Men shiiet jaaa kom då så kan vi röka då! Sa hon


Vi gick ut och det första vi får se är messa paparazzis..


Emily's perspektiv:

Det första vi ser när vi kommer ut är alla paparazzis. Alla blixtar och frågor gör en fan bara förvirrad.

- Hur är det med Tom och Bill?!
- Vad gör ni här i New York?!
- Är det sant att ni är styvsyskon?!
- Är Tom tillsammans med den där Ria som alla säger?!

Alla olika frågor kom från alla håll. Shiiiiit vad irriterad man blir!

- ABER DEN MUND HALTEN UND AUFHÖREN UNS ÜBERALL! WIR SIND HIER, UM ALTE FREUNDE ZU TREFFEN! NEIN, DAS IST TOM NICHT VON RIA BEGLEITET SIE SIND NUR FREUNDE! TOM UND BILL SIND GUT UND JA TUN, ES IST WAHR, DASS WIR SCHRITT FÜR GESCHWISTER SIND! KANNST DU UNS VERLASSEN JETZT?!
(Men håll käften och sluta följa efter oss överallt! Vi är här för att träffa gamla kompisar! Nej Tom är inte tillsammans med Ria dom är bara kompisar! Tom och Bill mår bra och ja det är sant att vi är styvsyskon! Kan ni låta oss vara nu?!)


Efter att jag fick lite damp på dom så gick dom. Jessie tog fram ett ciggpaket. Marlboro stog det. Bra godaste ciggen ever. Men andra funkar ju också men dom här är fan godast!Vi tog en varsinn och sen gick vi och skulle ta bussen.


Tom's perspektiv:

Jag, Bill, mamma och Gordon satt och kollade på TV. Det fanns inte så jävla mycket att se på. Jag satt och zappade mellan kanalerna tills jag kom fram till någon kanal som typ visades Live från flygplatsen i NY. Shit. Det var fan Steffie och Emmy och deras kompisar som var omringade av paparazzis. Undrar hur det här slutar!


- ABER DEN MUND HALTEN UND AUFHÖREN UNS ÜBERALL! WIR SIND HIER, UM ALTE FREUNDE ZU TREFFEN! NEIN, DAS IST TOM NICHT VON RIA BEGLEITET SIE SIND NUR FREUNDE! TOM UND BILL SIND GUT UND JA TUN, ES IST WAHR, DASS WIR SCHRITT FÜR GESCHWISTER SIND! KANNST DU UNS VERLASSEN JETZT?!
(Men håll käften och sluta följa efter oss överallt! Vi är här för att träffa gamla kompisar! Nej Tom är inte tillsammans med Ria dom är bara kompisar! Tom och Bill mår bra och ja det är sant att vi är styvsyskon! Kan ni låta oss vara nu?!)


Jävlar. Visst asså jag visste att Emmy hatade paparazzis men asså inte att hon skulle få typ damp och skrika åt dom. HAHAHAAH! Shit vad kul det såg ut!

- HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA! Skrattade jag
- Vafan är det som är så kul?! Sa Bill
- Ahmen såg du inte hur Emmy bah stog och typ fick damp på alla paparazzisarna?! Hhahahahahahahaha!! Sa jag
- Men shit dålig humor eller? Sa han och log lite
- Lika dålig som du har i klädsmak! Sa jag och log
- Men shit. Sa han irriterat. Att han alltid ska bli så jävla irriterad när man säger nåt sånt..
- Okej förlåt Bill.. Sa jag
- Det är lugnt.. Sa han lite tyst
- Kom vi går ut med Scotty! Sa jag
- Okey. Svarade han och reste sig

Vi gick och satte på oss skor, jacka och mössa. Jag ropade på Scotty och han kom som ett skott. Jag satte på honom kopplet och sen gick vi ut.





KOMMENTERA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0