I Will Always Remember You - Chapter 6


1. Simon 2. Tom och Bill 3. Oliver och Emmy 4. Steffie och Jessie
5. Jossie och Emmy 6. Emmy

Jossie's perspektiv:

Precis när vi hade rökt klart kom bussen och vi gick på. 30 minuter senare var vi på Emmy och Steffies hotell. Dom tyckte att det var bäst att bo på hotell ifall att vi skulle börja bråka och dom inte kunde sova hos mig eller Jessie och Oliver(dom är syskon). När dom hade checkat in och lämnat sina saker på hotellrummet gick vi och shoppade lite.


- Okay vilken affär ska vi gå till först? Frågade Jessie och log
- Hmm.... Vi kan gå in på Forever 21!!!! Sa Emmy. Det är typ hennes favoritaffär! Haha.
- Haha okaay! Sa jag och började gå.


Emily's perspektiv:

Efter att ha varit inne i säkert 10000000000 affärer, skrivit dubbelt så många autografer och tagit bilder, blivit jagade av paparazzis och blivit mobbade av Tom och Bill... så var jag och typ alla helt jävla slut!

Ja Tom och Bill hade ringt oss och mobbat oss för att ha blivit jagade av paparazzis och fans. Vissa av paparizzisarna sände tydligen live...

- Okey asså jag irriterar mig på alla dom där nu!! Sa Steffie och det såg ut som hon skulle få damputbrott när som helst.
- Mhmmm... jag med! Sa jag och dom andra höll med oss.
- Kom vi går hem eller nåt! Sa Jessie
- Aah! Sa Steffie och sen började vi gå hem.


Medans vi gick hem gick jag lite efter. Det kändes som att dom inte brydde sig lika mycket om mig länge som innan. Jag saknar gamla Jessie, Jossie och Oliver. Det är inte samma personer som innan. Dom har verkligen förändrats. Visst deras utseende kanske är ganska självklart att det har förändrats. Men deras personligheter är inte samma som förr.
Medans jag gick och tänkte så hörde jag någon som kom mot mig bakifrån.


Simon..


Steffie's perspektiv:

Jag kollade bak lite snabbt för att se om Emmy var med. Och ja där gick hon. Men snart var hon fan inte ensam. Oh nej. Simon kom emot henne. Shiit det här är verkligen inte bra.

Okej efter som att ni inte vet något om Simon kan jag förklara lite saker;

Både jag och Emmy har varit tillsammans med honom. Men efter några veckor gjorde jag slut och han blev typ helt crazy. Sen efter det berättade jag för Emmy om att han hade hotat mig och massa grejor. Men hon trodde inte på mig. Hon trodde att han var lika snäll som innan men fan eller! 5 veckor senare blev dom tillsammans och det hände i stort sätt samma sak. Men han våldtog henne... Efter det pallade vi inte med allt mer. Mamma hade dött 2 år innan det. Och pappa tyckte att vi skulle flytta för att det inte skulle vara bra att bo kvar. Men vi ville stanna. Men efter det som hände med Simon tyckte vi att pappa hade rätt så vi flyttade till Sverige i ett år, sen till NY för att se om det hade blivit lite bättre men neej såklart inte. Simon kom igen. Så vi stack. Den gången föralltid. Vi hade sagt att vi aldrig skulle komma tillbaka. Och det gjorde vi inte heller förns nu. Men han ska fan inte få röra henne igen! Aldrig!


- Emily! Koooom!! Sa jag och kollade på henne sen på Simon som vad typ 50 meter bakom henne.

Hon började gå lite snabbare och sen kom hon fram till oss. Hon stog längst ut i kanten vilket jag INTE gillade med tanke på att Simon fortfarande var bakom. Jag bad Jessie ställa sig brevid henne och hon undrade ju såklart varför.

- Kolla bakom dig så ser du varför! Viskade jag
- Shiit! Simon! Viskade hon tillbaks och ställde sig brevid henne och började prata lite med henne också.


Bill's perspektiv:

När vi hade kommit hem igen efter en 2 timmars långpromenad med Scotty gick jag och duschade. Efter det gick jag in i mitt rum och tog fram kläder. Jag kände inte för att gå ut något mer idag så jag tog ett par mjukisbyxor och en munktröja.

När jag var klar gick jag till köket och där satt Tom, mamma och Gordon.

- Hej gubben! Sa mamma och log
- Hej. Mumlade jag och tog fram en redbull från kylen.
- Eyy dom där är miiiiiina!! Sa Tom och tog den från mig.
- Men vafan Tomge hit! Det var inte du som köpte dom så det är fan inte alls dina! Sa jag och tog tillbaks den.
- Meeeeeh!!!!! Sa han och låtsades bli sur.
- Men asså du vet väll om att typ halva kylen är full med redull? Sa jag och flinade mot honom
- Men vaaaaah?! Sa han, ställde sig upp snabbt som fan och öppnade kylen.
- REEEEEEEEEEEEEEEEEDBUUUUUUUUUUUULL!!!!!!!!!!!!!!!! Skrek han
- Mamma varför skaffade du honom? Frågade jag och pekade på muppen som ska föreställa min bror.
- Hahaha du vet att jag inte valde att få honom? Sa hon och skrattade
- Men asså vi är inte ens lika? Han måste typ vara abopterad eller nåt! Flinade jag
- Hahaha nej ni är tvillingar och han är inte adopterad. Skrattade hon
- Va elak du är Bill!!!! Sa Tom från ingenstans och gjorde en ledsen min

Jag gick fram till honom och kramade honom.

- Hahaha visst visst vi kanske är tvillingar då. Sa jag och log
- Hahaa alltid lillebror! Sa han och log han med
- Sluuuuuuta kalla mig lillebror!!! Bara för att jag är 10 minuter yngre är jag inte så liten!! Sa jag
- Haha okey då mupp. Sa han och blinka





KOMMENTERA! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0