I Will Always Remember You - Chapter 2


1. Bill och Tom 2. Emily 3. The Ring 4. The Grudge 5. Steffany


När jag märte att jag satt i hans knä reste jag mig snabbt. Och gick fram till datan.

- Ska vi se någon mer film eller vill ni sova? Frågade jag
- Jag är inte trött och jag tänker inte gå och lägga mig heller så om inte du är trött kollar jag gärna på en film till! Sa Steffie
- HAHA vafan efter alla dessa år borde du ha lärt dig att jag i storesett ALDRIG är trött! Sa jag
- Hahah aah sant! Men då kollar vi på en till film! Eller du och jag iallafall! Sa hon
- Mig spelar det ingen roll, får jag kolla på en till film med er så visst. Sa Tom och log ett snett leende
- Klart annars hade jag väll inte frågat? Sa jag
- Sant men ändå. Sa han
- Jaja men Bill då? Vill du se en till film? Frågade jag
- Visst. Sa han och log

15 minuter senare sitter jag fortfarande och kollar igenom alla mina över 500 filmer i datan. Varje gång jag går förbi en Saw film vill jag bara skrika! Älskar dom filmerna. Dom är så.. Vidriga men ändå as bra!

- Asså nu får ni fan säga en bra film innan jag får damp här! Sa jag lite smått irriterad
- SAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAW!!!!!!! Skrek Steffie
- Asså jag sa SÄGA inte SKRIKA!? Sa jag
- Hahaha sorry. Sa hon och blinka
- Aja Bill och Tom? Säg en bra film typ NU?!! Sa jag
- Eehm.. Typ The Grudge? Sa Tom
- OMFG den äger!! Sa jag kanske lite för högt
- Jaa! The Grudge!! Sa Bill
- Men visst den är väll helt okay då! Sa Steffie
- Men hörru Steffie? Du och jag kan kolla på Saw imorron om du vill? Om inte dom andra två också vill se den då. Sa jag och kollade på Steffie, pekade på tvillingarna och blinka
- Okaay.  Sa hon och log

Jag letade efter The Grudge och efter typ 3 minuter hitta jag den. Jag startade filmen och satte mig i sägen igen. Jag satt mellan Steffie och Bill. Bill satt närmast väggen, sen satt jag brevid och sen satt Steffie brevid mig och brevid henne satt Tom.

Okej, jag måste erkänna en sak. Innan den här kvällen hatade jag dom mest av allt här i världen. Eller aah förutom han som gjorde det där skitet mot Twin Towers då. Men iallafall. Nu medans vi har kollat på film och så. Så lixom känns det inte som dom två irriterande, dumma, idiotiska, patetiska kändistvillingarna. Nu är dom bara skit snälla och roliga att vara med. Inte alls dom som dom var innan. Så jag erkänner att jag inte hatar dom. Jag menar HUR kan man hata dom två? Dom är ju så underbara och sjukt snälla!


Bill's perspektiv:

I ungefär mitten av filmen hade både Tom och Steffany somnat. Så det var bara jag och Emily vakna. Vi låg och kollade på filmen och jag tittade på Emily lite då och då. Hon hade satt sig i mitt knä och jag höll om henne. När filmen var slut reste hon på sig och gick fram till datan.

- Vill du se en till film Bill? Frågade hon mig
- Vet inte, om du vill så visst! Sa jag och log
- Haha ja du jag ska iallafall inte sova nu och vad finns det annars och göra? Frågade hon
- Haha vet inte? Du kanske vill snacka med någon på msn eller nåt? Frågade jag
- Njae det kan jag göra imorron! Kollar nog heldre på film med min... styvbror blire va? Sa hon
- Japp. Svarade jag
- Hahah okay aja jag kollar iallafall heldre på film med dig. Sa hon och log
- Okej men vilken ska vi se då? Frågade jag och gick fram till henne
- Vet inte har över 500 filmer i datan men du kan ju kolla om du hittar nån? Sa hon
- Okeej.

Jag satte mig vid datan och kollade vad hon hade för filmer. Nästan alla var skräck ;)
Jag kollade lite till och stannade vid Scary Movie. Haha jag älskade dom filmerna, dom är skit roliga!

- Ska vi se Scary Movie? Frågade jag
- Visst om du vill! Sa hon och log
- Okej! Sa jag och log tillbaks


Emily's perspektiv:

Tom och Steffie som fortfarande. Jag ville inte väcka dom men dom kan ju inte sova i min säng hela natten?! Så jag skakade Steffie lite medans Bill fixade filmen.

- Steffie, vakna! Viskade jag
- Vad? Frågade hon med tröttröst.
- Du och Tom kanske ska gå och lägga er i nåt annat rum? Tycker inte att ni ska sova i min säng hela natten du vet! Sa jag och blinka
- Haha aah okej men vad ska du göra du? Frågade hon
- Jag och Bill ska kolla på Scary Movie nu. Sen kanske vi ska gå och lägga oss jag vet inte. Svarade jag
- Aaah okej, Sa hon och väckte Tom och dom gick och la sig vi varsinna rum. Tror jag iallafall..



KOMMENTERA!! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0