Die For You - Chapter 23


1. Bill, Georg, Gustav, Tom 2. Sebbe 3. Camilla 4. Angelika 5. Jonte

Sebbe's perspektiv:

Jag var på jobbet och slutade snart. Jobbade på Subway så hade inte så långt hem.

20min senare slutade jag så jag stack hem och ringde Jake.

- Heej. sa han.
- Tja. Jag har slutat nu, så jag undra om du ville göra något? sa jag.
- Visst. Hos dej eller? sa han.
- Om du vill så. sa jag.
- Okej, jag kommer till dej om typ 20min. sa han.
- Okej ses. sa jag och vi la på.

Jag gick och satte mej vid datan och kollade runt lite på facebook. En stund senare så kom Angelika in.

- Vad gör du hemma? sa jag.
- Skolkar, eller asså jag och Camilla fick damp på Eva så vi va med Tom och Bill en stund sen stack vi hem. sa hon.
- Okej. sa jag.
- Säg inget till morsan eller farsan! sa hon.
- Närå. Vare nåt du ville eller? sa jag.
- Naaah, fick tråkigt. Camilla håller nog på med Jayy. sa hon.
- Okej, men asså gå. Jake kommer snart, haha. sa jag.
- Looooool okeeej, skrik inte för högt. De räcker med att jag har hört Camilla och Tom 1000 gånger. skratta hon.
- Vafan. sa jag.
- Haha, men jag är seriös! sa hon och skratta.
- Wtf? Vafan tror du att vi håller på med egentligen..? sa han.
- Inte vet väl jag? sa hon och skratta lite.
- Shit. Kan man få en konsigare syrra än du? sa jag.
- Men jaaaaa? sa hon.
- Kanske, men vi kommer iallafall inte ha sex. sa jag.
- Lova. sa hon.
- Lovar. sa jag.
- Naaah jag tror dej inte. sa hon och skratta.
- Fuck off. sa jag.
- Haha, aja hejdå. sa hon.
- k. sa jag drygt.
- Va inte så jävla dryg. sa hon.
- Dra. sa jag irriterat.
- Cp barn. sa hon irriterat och gick.

Ungefär 5min senare knacka de på dörren. Och såklart så var de Jake så jag gick och öppna. Vi gick upp på mitt rum.

- Så, vad ska vi göra? sa sa han och log.
- Venne, something. sa jag.
- Okej.. sa han.
- Aja, vi är på mitt rum iallafall. sa jag.
- Vi kan spela Xbox, jag vill ha revanch(stavning?). sa han och flina.
- Lycka till. sa jag och startade Xboxet och tvn.

Vi spela en stund och såklart så vann jag. Man är väl för bra?

- Men fuck u. sa han.
- Hahahahahah, du vet att du aldrig kan vinna över mej! sa jag.
- Haha, jo! Någon gång så får du se. sa han.
- Lycka till. sa jag och log.

Jag tog min MacBook och vi satte oss på sängen. Jag hade inte bloggat på länge så passade på att göra de. Skrev lite om vad vi hade gjort och allt sånt man brukar skriva om. Min blogg är ju en typisk "gay-blogg", så alla läsare blir väl gladast när jag skriver att jag är med min pojkvän..

- Så.. Vad ska vi göra? sa han.
- Vet inte mes. sa jag.
- Snällt... sa han.
- Men jag skoja ju bara. sa jag och log.
- Bevisa de. sa han och log tillbaks.
- Puss? sa jag.
- Puss. sa han och kysste mej.

Exakt då så kom farsan in i rummet.. Pinsaaamt..

- Ojj! Öh.. uhm.. Stör jag? sa farsan.
- Eh... Nej. Vad gör du hemma? sa jag.
- Va på jobbet men har ska ha ett möte så fick åka hem tidigare. Och sen gick bilen sönder och jag ska till Västerås.. Så, kan jag låna din bil? sa han.
- Uhm.. Visst. sa jag och gav han nycklarna.
- Tack. Jag åker nu så ni får fixa mat själva. Mamma är på jobbet. sa han.
- Okej. sa jag.

Farsan gick ut ur rummet och stängde dörren.

- Awkward... sa jag.
- Typ.. sa han.
- Aja, orka bry sej! sa han.
- Haha aa. Fett nice att du har bil ju. När jag fyllde 18 så fick inte jag en. Vill helst ha en innan jag fyller 19 för annars är de ju bara pinsamt. sa han.
- Aa, men spara till en egen då? sa jag.
- Äh, orka! sa han.
- Haha, håller med. sa jag.

Tom's perspektiv:

Jag och Bill va på hans hotellrum men skulle dra till Davids för att kolla om vi hade någon intervju idag eller så. Vi gick till hans rum och knacka på. Och han öppna såklart.

- Shit, väckte vi dej eller något? sa jag.
- Typ.. Varför? sa han.
- Du har fan värsta påsarna under ögonen! sa jag.
- Kanske för att du ringde kl 4 i morse och ville bli hämtad. sa han.
- Juste.. haha, sorry! sa jag.
- Äh, de e lugnt. Vad ville ni? sa han.
- Har vi någon intervju idag eller något? sa Bill.
- Aa, om 2 timmar. sa han.
- Okej, tack. sa Bill och vi gick till Georgs hotellrum.

Vi knacka på, han öppna och vi gick in. Gustav va också där.

- Vi har intervju om 2 timmar. sa jag.
- Och den här gången måste du snacka, Gustav! sa Bill.
- Men jag gillar inte intervjuer.. sa han.
- Vi har märkt de.. sa vi.
- Måste jag snacka? sa han.
- Jaa? sa jag.
- Fuck off. sa han.
- Okej du måste snacka, men inte lika mycket som Bill. Snacka lite iallafall. sa jag.
- Tror du seriöst att jag skulle snacka lika mycket som han?! Han snackar fan hur fucking mycket som helst?! sa han.
- Tack..? sa Bill.
- Du gör faktiskt de Bill, du snackar mest av alla. sa jag.
- Käften! sa han.
- Iallafall..... sa Georg.
- Okej ja jag ska snacka. Men inte mycket. sa Gustav.
- Bra! Men jag ska fixa mej nu. Ses sen. sa Bill och gick mot dörren.
- Tjej. sa jag.
- Asshole. sa han.
- Bög. sa jag.
- Fulast ever. sa han.
- VAAAH?! sa jag.
- Ja. sa han och gick ut.
- Om du är ful så är han de också.. Ni ser ju likadana ut. sa Georg.
- Eller hur, men asså.. Han är inte snygg. De är bara jag som är de. sa jag.
- Vi säger väl så. sa han.
- Vafan menar du med de?! sa jag.
- Att du är ful? sa han.
- Inte lika ful som dej! sa jag och Gustav garva.
- Vafan?! Håll käften! Jag är fan inte ful! Och vafan garvar du åt Gustav?! sa han irriterat
- Att Tom dissa dej och sa att du är ful. garva Gustav.
- Men käft. sa Georg irriterat.
- Hahahahahahaha! skratta jag och Gustav.

Efter en liten stund gick jag till mitt hotellrum och fixa mej lite snabbt. När jag va klar gick jag till Bill och kolla va han gjorde.

- Du knackar aldrig när du kommer in. sa han.
- Naaah, palla de. sa jag.
- Då kan ju jag gå in till dej utan att knacka? sa han.
- Neeeej! Du får inte, de är barnförbjudet där inne. sa jag och flina.
- Ärligt? Då borde ju inte du va där inne. sa han och flina.
- Men neej! Sluta. Iallafall är du klar? Vi ska dra om typ 10min. sa jag.
- Snart. sa han och gick in i vadrummet, antagligen för att fixa till sminket eller håret.
- Smink är för bögar Bill. sa jag och skratta.
- Håll käften, man kan ha de utan att behöva va bög. sa han irriterat.
- Fan va sur du blir. skratta jag.
- Ja, för att du alltid klagar hela tiden. sa han.
- Haha, förlåt. sa jag.
- Lugnt. sa han.

Vi gick och hämtade Georg och Gustav och sen åkte vi till intervjun. När vi kom fram så ställde dom några frågor och så. De var typ bara frågor som vi brukar få.

När vi kom till hotellet gick Bill upp på sitt rum och ringde Angelika och jag, Georg och Gustav gick och åt.

Angelika's perspektiv:

Jag satte i soffan och kollade på tv med Camilla, men så ringde min mobil och jag svara.

- Hallå? sa jag.
- Hej älskling. sa Bill.
- Heej! sa jag.
- Göru? sa han.
- Kollar på tv med Camilla. Dudå? sa jag.
- Kom nyss till hotellet från en intervju. Vill du göra nåt? sa han.
- Nee.. orkar inte. sa jag.
- Okej..... Varför..? sa han.
- Orkar bara inte.. sa jag.
- Okej.. sa han ledset.
- Naw, men okej då! Om du orkar komma hit. sa jag.
- Okeeeej, kommer om typ.. 30min. sa han.
- Okej, herrå. sa jag.
- Hejdå. sa han och vi la på.

Jag gick in på mitt rum och började ta bort lite saker på glovet och sen gick jag ner igen. En stund senare knacka de på dörren och jag gick och öppna. Och självklart vare Bill.

- Heej. sa jag och log.
- Hej. sa han och gick in.
- Så vad vill du göra? sa jag.
- Vara med dej. sa han och log.
- De är ju därför du är här! sa jag och flina.
- Hehe, aa. sa han.
- Vart är Tom? sa jag.
- Han orka inte följa med. Han och dom andra skulle typ dra någonstans. sa han.
- Aha, okej. Vi går till mitt rum. sa jag.
- Okej. sa han och vi gick upp.

När vi kom upp på mitt rum så satte vi oss i sängen och snacka lite random stuffs. Lite senare så kom Camilla in och satte sej brevid oss.

- Har du tråkigt eller? sa jag.
- Japp.. sa hon.
- Okej. sa jag.
- Jag vill att Tom ska vara här! sa hon efter en liten stunds tystnad.
- Ring han och fråga? sa vi.
- Juste.. tänkte inte på att jag kunde göra de.. hehe. sa hon.
- Hahaha, va smart du är! Ha högtalare när du ringer. sa jag.
- Okeeeej. sa hon.

Hon tog upp mobilen och ringde Tom och satte på högtalare.

- Ehh.. Hallå? sa Tom.
- Heej Tom. sa hon.
- Tja. sa han.
- Uhm.. vill du göra något? sa hon.
- Eh.. sorry, är upptagen! sa han.
- Med...? sa hon.
- Är med Gustav och Georg. sa han.
- Vart? sa hon.
- Uhm.. eh... ett ställe! sa han.
- Eh.. okeej.. vilket ställe? sa hon.
- Ett ställe ba. sa han och man hörde människor skrika i bakgrunden.
- Tom, vart fan är du?! sa Bill.
- Shiit, visste inte att hon hade högtalare.. sa han.
- Du svara inte på min fråga. sa Bill.
- Aaaa men.. jag är med Gustav och Georg.. sa han.
- Men vart?!?! sa Bill.
- Ingenstans! sa Tom och så hörde man några random människor ropa "Tom" i bakgrunden.
- Vilka är de? sa Bill.
- Ehh.... Måste dra! sa han och la på.
- Va i helvete.. sa Bill irriterat.
- Vart fan är han?! sa Camilla.
- Inte fan vet väl jag? sa jag.
- Han kan dra åt helvete om han gör nåt dumt. sa han.
- Mm.. mumlade hon.
- He can just go and fuck himself. Lol. sa jag.
- Haha, viisst? Nej men asså VAR I HELVETE ÄR HAN?!!?!?!?!? skrek hon.
- Jag veeeeet inte!!! sa jag.
- Ååååååh!! Jag drar ut och kollar. sa hon.
- Waas? Helt forever alone? Jag ska med! sa jag.
- Hahaha Bill då? sa hon.
- Han ska också med. sa jag.
- Vafan..? sa dom.
- Vad? sa jag.
- Bestämmer du vad jag ska göra nu också? sa han.
- Ja, fast nää. Men du ville ju va med mej så du kan du ju följa med? sa jag.
- Visst. sa han och vi gick för att leta efter Tom.

Vi stack ner till stationen och åkte till stan. Vi hoppades på att han skulle vara när hotellet så de va bäst att sticka dit..

När vi kom fram till hotellet. (som låg i stan). Så gick vi in i Toms, Georgs och sen Gusatvs hotellrum.. Alla var tomma. Sen gick vi till Davids och knackade på.

- Vad? sa David.
- Har du sett dom andra? sa Bill.
- Vilka andra..? sa han.
- Tom, Georg och Gustav? sa jag.
- Uhm... Dom är väl på sina rum? sa han.
- Nej? sa Bill.
- Vafan! Jag sa att dom inte fick gå ut ju! sa David irriterat.
- Men vet du var dom är??! sa jag.
- Nej. Ni får väl leta efter dom.

När vi snackat klart med David så vi till Bills rum och försökte ringa dom. Alla tröck på uppaget. Så jävla irriterande.

- Aja, vi får väl leta efter dom. sa Bill.
- Mmm.. Men vart? sa Camilla.
- Venne.. Vi får väl dela på oss? sa han.
- Vafan?? Alla fans kommer ju attackera dej! sa jag.
- Jag tänkte gå med David.. sa han.
- Aha.. okej men ring mej om du hittar dom. sa jag.
- Okej. sa han kort.

Jag och Camilla gick till hissarna och åkte ner till lobyn och gick ut.

Bill's perspektiv:

Jag gick till Davids rum och frågade han om han kunde gå med mej och leta efter dom. Och de kunde han så vi gick ut.

- Vart fan kan dom vara.. sa jag.
- Vet inte... Vart brukar ni gå? sa han.
- Olika.. sa jag.
- Som? sa han.
- Typ klubbar, studion, till kompisar och sånt. sa jag.
- Vadå för klubbar? sa han.
- Typ.. Olika, Tom brukar vilja att vi går till strippklubbar ibland... sa jag.
- Jag tror jag vet vart dom KAN va. sa han.
- Vart? sa jag.
- Strippklubb. sa han.
- Kom. sa jag och vi gick.

Vi gick in i klubben och leta runt lite. Tills slut så såg vi dom.

- Tom! Georg! Gustav! sa jag.
- Vad? sa Georg.
- Vafan svarar ni inte för?! sa jag.
- För att ni skulle på värsta psykbrytet om ni fick veta att vi va här. sa Tom.
- Tom, Camilla är fett orolig för dej! sa jag.
- Mm. Visst, varför? Jag är inte precis döende. sa han.
- Men kom med iallafall! sa jag.
- Nej, vi kommer tillbaks sen. sa han.
- Tom. NU! sa jag.
- Du är inte min morsa. sa han.
- Nej. Men jag är din tvillingbror. sa jag.
- Va en glädjedödare då. sa han.
- Kom bara. sa jag.

Vi gick ut från klubben och tillbaka till hotellet. Jag tog upp mobilen och ringde Angelika.

- HAR DU HITTAT DOM?! skrek hon oroligt.
- Chilla. Ja, jag har tagit med dom till hotellet. sa jag.
- Taaaaaaack!!! Vart va dom? sa hon.
- På en strippklubb. sa jag.
- Seriöst? sa hon.
- Jupp. Men kan jag komma till dej nu? sa jag.
- Hahah vi är typ några 100 meter från erat hotell så vi kan ju ta sälskap till mej. sa hon.
- Okej, kommer. Ska jag ta med Tom eller? sa jag.
- Gör de du. sa hon.
- Okej ses snart. sa jag.
- Jao puss. sa hon.
- Puss. sa jag och vi la på.

Jag gick till Toms rum och sa att jag skulle till Angelika och fråga om han skulle med. Men han palla inte. Så jag gick ut och där stog Angelika och Camilla.

- Hej. sa jag och log.
- Heej, vart är Tom? sa Angelika.
- Han palla inte hänga med typ. sa jag.
- Okeej.. sa Camilla.
- Asså fattar inte vad det är för fel på han. sa jag.
- De är inget fel på han.. sa hon.
- Jo. sa jag.
- Som? sa hon.
- Camilla, han är min bror. Jag tycker att de är fel på hela han. Sen kalla han mej glädjedödare för att jag sa att dom inte skulle va kvar på strippklubben. sa jag.
- Okej....... sa dom.
- Ska vi dra hem till er eller? sa jag.
- Visst. sa Angelika.

Vi åkte hem till dom och när vi kom fram så gick jag och Angelika upp på hennes rum och Camilla gick upp på hennes.

Camilla's perspektiv:

Jag slängde mej på sängen och tog upp mobilen för att smsa Tom. Smsa bara ett enkelt hej och en smiles. Låg på sängen och väntade på att han skulle svara men det gick ett tag.. Till slut så orka jag inte vänta mer, så jag gick in i badrummet och tog bort allt smink.

När jag hade gjort de så gick jag och kolla om han hade svarat men de hade han inte. Så jag satte mej vid datan och blogga istället. Ungefär 10min senare så svara han. Äntligen.

Tom ♥: Hej
Jag: Är du sur?
Tom ♥: Nej
Jag: Du verkar sur..
Tom ♥: Men de är jag inte
Jag: Varför ville du inte komma idag?
Tom ♥: Orka inte
Jag: Varför..?
Tom ♥: De händer ju inget när vi är. De är bara samma skit.
Jag: Förlåt då..
Tom ♥: Lugnt.
Jag: Snälla kan du inte komma? Saknar dej sjukt mycket :/
Tom ♥: Visst

Jag gick upp ur sängen och in i Angelikas rum.

- Tom kommer snart. sa jag och log.
- Haha, har du saknat han? sa Angelika.
- Som fan asså!! sa jag.
- Vad fick han att ändra sej? sa Bill.
- Vet inte.. jag fråga om han ville komma och så sa han visst.. sa jag.
- Okej. sa han.

Jag gick tillbaks in i mitt rum och sminka om mej. Kunde ju inte visa mej så här för Tom direkt..
Efter 30 långa minuter så knacka de på dörren och såklart så var de Tom, så jag gick och öppna.

- Hej älskling. sa jag och krama han.
- Hej. sa Tom och krama tillbaks.
- Ska vi gå upp på mitt rum? sa jag.
- Visst. sa han och gick in.

Vi gick upp på mitt rum och satte oss i sängen.

- Jag har saknat dej. sa jag.
- Har saknat dej också. sa han.

De blev tyst i typ en halv minut och jag la mej ner.

- Så.. vad ska vi göra? sa han och la sej brevid mej.
- Vet inte.. Vill bara vara med dej, så de spelar ingen roll. sa jag.
- Vill bara vara med dej också älsklig. sa han och  la armen om mej.

Exakt då när stämningen hade blivit som gulligast så kom Angelika och Bill in.

- Har ni hört talas om något som heter knacka? sa Tom.
- Jo men orka inte. Vad skulle ni kunna hålla på med liksom..? sa Bill.
- Olika saker. sa han.
- Vill ändå inte veta... sa Bill.
- Du skulle ändå inte få veta. De är barnförbjudet. sa han.
- Fräscht. sa Bill.
- Haha, jag vet. sa han.
- Vad gör ni här ens? sa jag.
- Ska titta på tv. sa Angelika.
- Wtf? Du har en egen. sa jag.
- Den gick liksom.. sönder... sa hon.
- Vafaan?! Titta på den där nere då? sa jag.
- Jonte är där med några kompisar. sa hon.
- Men ta den i Sebbes rum då? Han är inte ens hemma! sa jag.
- Han kan låsa sitt rum, och han gör alltid de när han vet att jag är hemma. sa hon.
- Varför? sa jag.
- För att jag va fett arg på han en gång och då gick jag in i hans rum och kasta hans vädefulla data i väggen.. sa hon.
- Vafan..? sa jag.
- Jao. sa hon.
- Men okej då! Om de är okej för Tom, lol. sa jag.
- Haha, visst. sa Tom.

Alla 4 satte sej och kolla på tv.

- De här ju är tråkigt. sa Tom.
- Gör något annat då? sa Bill.
- Nej. sa han.
- Varför inte? sa Bill.
- För att ni är här. sa han.
- Men lol. Okej kom Bill vi går så kan dom göra.. eh.. aa de dom antagligen skulle göra innan vi kom. sa Angelika.
- Hahah okej. sa han och dom gick ut.
- Äntligen ensamma igen. sa Tom och flina.
- Haha, vad hade du tänkt att vi skulle göra? sa jag.
- Något. sa han och log.
- Som...? sa jag.
- It's little nasty. sa han.
- Hahahahahaha, omg Tom! skrattade jag.
- Haha, vadå? sa han.
- Pervo! skratta jag.
- Meeh! sa han och låtsades bli ledsen.
- Okej, om du förklarar varför. skratta jag.
- För att du är så jävla perfekt och äger i sängen. sa han och flina.
- Haha, du också. sa jag.
- Jag vet. sa han och log.
- Snacka om bra självförtroende asså. sa jag.
- Vadå då? sa han.
- Du typ älskar dej själv. sa jag.
- Ja? Problem med de eller? sa han.
- Ja! För du älskar dej själv FÖR MYCKET! sa jag.
- Inte lika mycket som jag älskar dej. sa han.
- Aww, gulligt! sa jag och kysste han.
- Älskar inte du mej?! sa han.
- Jo? Vadåra? sa jag.
- Du sa inte att du gjorde de.. sa han.
- Aw. Älskar dej mest av allt! Förutom Jayy dårå, men ändå! sa jag.
- Haha, älskling. Kan vi inte göra något? sa han och la armen om mej.
- Som? sa jag och flina.
- Nasty things.. sa han och flina.
- Du och dina nasty things! sa jag och log.

Jonte's perspektiv:

Jag satte i soffan och tittade på tv med Alex och Danne men dom skulle dra så jag blev helt forever alone. Så jag gick upp till Angelikas rum.

- Vad? sa Angelika.
- Inget.. jag har tråkigt. sa jag.
- Måste du vara här då? sa hon.
- Ja? Ska jag vara helt forever alone eller? sa jag.
- Va med dina kompisar. sa hon.
- Dom drog. sa jag.
- Aha, okej. sa hon.
- Kan vi inte göra något? sa jag.
- Venne. Du, jag, Bill, Tom och Camilla kan dra till donken? sa jag.
- Okej, visst. sa hon.

Hon gick till Camillas rum men kom tillbaks några sekunder senare.

- Vi kan gå själva. sa hon snabbt.
- Vadåra? sa jag och Bill.
- JAG HAR INGEN ANING OM HUR JÄVLA MÅNGA GÅNGER JAG FÅR VETA VAFAN DOM HÅLLER PÅ MED! sa/skrek hon.
- Vad gör dom då? sa jag och skratta.
- Du vill fan inte veta.. sa hon och satte sej i sängen brevid Bill.
- Peversa människor. sa Bill.
- DIN BROR ÄR PERSVERS! Jävligt pervers också. sa hon.
- Jo jag vet. sa han och skratta.
- Okej.... ska vi dra eller? sa jag.
- Okej, kom. sa hon och vi gick till hallen.

Vi tog på oss skor, jacka och sånt och gick ut.

När vi kom till donken så beställde vi och satte oss vid ett bord.

- Vad höll dom med engentligen? sa jag.
- Vilka? sa hon och Bill.
- Tom och Camilla. sa jag.
- Vill du verkligen veta de? sa hon.
- Typ. sa jag.
- Euw. sa hon.
- Men ärligt nu! sa jag.
- Asså fattar du inte att dom hade sex eller? sa hon och kolla på mej om jag va värsta särbarnet eller nåt.
- Nej? Och jag är inte sär. sa jag.
- Hur visste du att jag skulle säga de? sa hon.
- Du är föresägbar(stavning?). sa jag.
- Omg. sa hon och drog luvan över huvet.
- Vad? sa jag.
- Bakom dej finns de människor jag inte vill träffa så vänd dej inte om! sa hon men jag vände mej om ändå och såg dom komma mot oss.
- Aha dom. sa jag.
- Heeeej! sa Michelle och log ett fake leende.
- Euw. sa Angelika.
- Vafan. sa Amanda.
- Var är Camilla då? Är ni inte vänner längre eller? Jag menar ni går ju ingenstans utan varann. sa Sara.
- Hon är med Tom. sa jag.
- Och gör vadå? sa Michelle.
- Varför bryr du dej ens? Vi hatar er och ni hatar oss så ni kan bara dra. sa jag.
- Bitch. sa Michelle och dom gick.

Vi ställde bort våra brickor och så och började gå hemåt.

- Vänta. sa Angelika.
- Vadå då? sa Bill.
- Måste röka. sa hon och tog upp sitt ciggpaket och tänden en cigg.
- Du får inte. sa jag.
- Watch me. sa hon.
- Jag kommer säga till morsan och farsan. sa jag.
- Då kommer jag säga något du har gjort. sa hon.
- Som vadå? sa jag.
- Ehh.. Uhm.. du vet sånt du brukar göra.. typ.. sa hon.
- Kolla du vet inte ens. sa jag.
- Jag vet... Men snälla tjalla inte? bad hon.
- Varför skulle jag inte? sa jag.
- För att... uh... Snälla gör de bara inte! bad hon.
- Tvinga mej. sa jag.
- Jag älskar dej storebror! sa hon.
- Eller hur. sa jag.
- Jag gör de, men om du inte tror mej så visst. sa hon.
- Okej jag tjallar inte då. sa jag.
- Taaaaack!!! sa hon och kramade mej skit hårt.
- Släpp! sa jag.
- Okej. sa hon och släppte mej.
- Euw, nu luktar jag rök. sa jag irriterat.
- Så farligt är det inte. sa hon.
- Eh.. jo? sa jag.
- Shit, du kommer inte dö direkt. sa hon.
- Hahaha, joo! sa jag och flina.
- Hahaha, neej! sa hon och gav mej nån random blick.
- Okej kanske inte men om morsan eller farsan typ känner att MIN jacka luktar kommer dom ba: omg Jonathan röker du?! sen jag kommer ba: wtf nej? sen dom kommer inte tro mej ditt ass. Så om dom märker säger du fan att de är du! sa jag.
- Waaas? Jag är fucking 15 år Jonte! 15! Inte fucking 18. sa hon.
- Nej. Men du säger de iallafall. sa jag.
- Dom kommer ändå aldrig märka. sa hon.
- Vafan? Du vet att dom märker allt ju! Värsta stalkersarna.. sa jag.
- Jag vet.. sa hon.

När vi kom hem så gick dom upp på Angelikas rum och jag gick upp på mitt. Jag satte mej vid datan och va inne på facebook och så.

*En timme senare*

- Jonathan? sa morsan och gick in i mitt rum.
- Uhm.. Aa? sa jag.
- Får jag fråga dej en grej? sa hon.
- Eh.. visst? sa jag.
- Röker du? sa hon och jag spärra upp ögonen.
- Usch nej? sa jag.
- Din jacka luktar rök. sa hon.
- Asså jag röker inte, okej? sa jag.
- Du behöver inte ljuga Jonathan, du kan säga som det är. sa hon.
- Wtf? Jag röker ju inte? sa jag.
- Du kan komma och erkänna senare om du vill. sa hon och gick.

Jag bara satt där helt stumm.. Fan va död Angelika är nu. Jag gick till hennes rum och slog upp dörren, fuck
va förbannad jag va. Haha.

- ANGELIKA!!!!!!! skrek jag.
- Vad? sa hon.
- Morsan kom fucking på mej!! sa jag surt.
- Hehe, oops! sa hon och försökte leka dum.
- Fucking lek inte! Du ska fucking säga att de va du! sa jag argt.
- Okej chilla. sa hon och gick ut medans hon ropa på morsan.
- MAMMA VI MÅSTE SNACKA!!! skrek hon.
- Jag kommer gumman!! skrek mamma tillbaks.
- Äh, orkar inte gå till henne. sa Angelika och gick in i rummet.

En halvminut senare kom morsan in i rummet.

- Vad ville du? sa morsan.
- Uh.. Asså har du sagt att Jonte lukta rök? sa hon.
- Ja. sa hon.
- De va jag som krama han. Jag röker. sa hon.
- VAA??!! sa/skrek hon förvånat.
- Ja..? sa Angelika.
- DU ÄR BARA 15 ÅR ANGELIKA!!! skrek hon argt och då kom farsan upp.
- Vad händer? sa han.
- Angelika röker! sa hon argt.
- Promlem med de eller?! sa Angelika irriterat.
- JA! skrek mamma.
- JAG FUCKING BRYR MEJ INTE OM NI HAR DE! skrek hon.
- DU HAR UTEGÅNGSFÖRBJUD! skrek mamma.
- JAG GÖR VAFAN JAG VILL! JAG KAN FUCKING GÅ UT OCH JAG FUCKING VILL! skrek Angelika.
- DU LÄMNAR INTE DE HÄR HUSET FÖRS DU GER MEJ DINA CIGG! skrek hon.
- FAN HELLER ATT JAG GER DEJ DOM! skrek Angelika.
- DU KAN DU STANNA HÄR INNE RESTEN AV DITT LIV! skrek hon och hon och farsan gick ut och smällde igen dörren.

De gick några minuter innan Camilla och Tom kom in i rummet.

- Whooo. va hände? sa Camilla.
- Inget. sa Angelika och gick in i badrummet.
- Morsan och delvis farsan fick damp för att hon sa att hon rökte.. sa jag.
- Omg, varför sa hon? sa Camilla.
- För att dom inte skulle tro att jag rökte. sa jag.
- Omg, shit asså vilken damp hon fick. sa hon.
- Jag vet. sa jag.

Camilla och Tom gick in till Camillas rum och jag gick till mitt.
Shit asså morsan fick fan damp. Skulle aldrig sagt till Angelika att säga att de va hon.



Sorry för att ni inte har fått de här innan.
men Camilla va tvungen att skaffa sej ett liv i typ några dagar xD
sen va jag tvungen att ta en paus från novellen och så.
men ja..
KOMMENTERA!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0