Die For You - Chapter 11


1. Michelle(IRL: Hanna Widerstedt) 2. Angelika 3. Tom
4. Amanda(IRL: Tyra Sjöstedt) 5. Sara(IRL: Natalja Jelkina)
6. Camilla 7. Bill

Tom's perspektiv:


Vi kom fram till sjukhuset och snacka med en doktor. Efter en stunds prat och att dom hade typ undersökt Camilla så kom dom fram till hur länge hon hade varit gravid..

- Hon har varit gravid i lite mer än 2 månader. sa doktorn.
- Shit.. sa Camilla.
- Vadå? sa jag.
- De är ju typ fett länge och så har jag inte märkt något.. sa hon.
- Amen haha, de gör inget. sa jag.

Vi stanna och snacka lite med doktorn och så.. ungefär 10min senare så åkte vi hem till Angelika igen.

- Hur vill du göra med.... den? sa jag och kollade på hennes mage.
- Hahaha, vet inte asså jag vill iallafall inte göra abort. För som du sa... De är som att döda ett barn. sa hon.
- Mm.. Vi kan ju prata mer om de senare nån gång så vi båda kan tänka på saken. sa jag och kysste henne.
- Mmm.. mumlade hon.

Camilla gick in till Angelikas rum och jag gick till köket för att snacka med Bill.

- Tja. sa jag.
- Tja. sa han.
- Va gör du? frågade jag.
- Lever.. sa han och lät lite små ledsen.
- Okej, nu sätter jag mej ner och jag går inte ifrån dej förns jag får veta vad de är med min lillebror! sa jag bestämt och satte mej ner brevid honom.
- Då får du nog sitta länge för de finns inget att säga? sa han.
- Nånting måste de ju vara som får dej låta ledsen och jag vill inte att du är ledsen! sa jag och såg honom i ögonen med hopp om att komma på vad de va.
- Nej de är inget Tom, okej? sa han.
- Okej.. Men varför är du inte med Angelika? frågade jag.
- Venne.. sa han kort.
- Kom vi går till henne och Camilla. sa jag och drog med honom till dom.

När vi gick in till dom satt dom och snackade lite.

- Tjena! sa jag och drog med mej Bill och vi satte oss i sängen med dom.
- Haha, hej! sa Angelika och kysste Bill. 
- Ni är bara för mycket ibland.. sa Camilla och börja skratta lite.
- Ni då? Du har ju fan redan hunnit bli gravid?! Jag och Bill har inte ens haft sex en gång! sa Angelika.
- HAHAHAHAHAHHAHAH OMG!!!!! Oftaaa ni inte har?! Hahahahaa! skrattade Camilla.
- Håll käften. sa dom båda irriterat.
- Hahah, okej sorry! sa Camilla.
- Iallafall...... vad ska vi göra? frågade jag.
- Venne.. men vad ska ni göra med den...? sa Angelika.
- Haha, vi vet faktiskt inte.. sa Camilla.
- Okej. sa hon.
- Men asså... När åker ni kommer ni åka tillbaks till Tyskland? frågade Camilla efter en stunds tystnad.
- Snart.. Vårt nya album måste ut snart asså.. sa Bill.
- Aha okej... sa Angelika.

Angelika's perspektiv:

En liten stund senare gick killarna ut från mitt rum.

- Fett segt att dom ska åka jue.. sa Camilla.
- Aa, jag vet... sa jag.
- Ska vi dra ut eller något? sa hon.
- Vart? sa jag.
- Venne.. asså bara ut.. sa hon.
- Visst. sa jag.

Vi gick ut i hallen och började dra på oss skorna och sen tog Camilla en kofta och jag tog min skinnjacka. Innan vi gick ut så gick Camilla och sa till Tom och Bill att vi skulle gå ut en stund och jag gick in till mitt rum och hämtade cigg.

Vi gick till en random bänk som fanns i en skog nära där jag bodde.

- Jag vill inte att dom ska åka.. sa jag och tände en cigg.
- Inte jag heller.. men vi åkte ju ifrån dom... sa hon.
- Jo de är ju sant. sa jag.
- Kan jag få en cigg? sa hon.
- Wtf, nej? sa jag.
- VARFÖR?! sa hon.
- Du är fan gravid kvinna! sa jag.
- Men bara en! sa hon.
- Meen neeej! sa jag.
- Meen jooo, snälla! bad hon.
- Asså vill du att ungen ska dö eller? suckade jag och sträckte fram paketet till henne.
- Nej... sa hon efter en stunds tänkande.
- Bra. sa jag och la ner ciggpaketet i fickan igen.
- Jag kommer så ångra att jag är gravid asså. Jag menar jag kan inte röka?! sa hon.
- Jag skulle inte klara mej utan cigg asså.. sa jag.
- Hur
fan tror du att jag har de då?! sa hon.
- Haha, sorry.. sa jag.
- De e lugnt.. Ska vi dra hem? sa hon.
- Aa. sa jag och vi börja gå hem.

Vi kom hem efter typ 15min. Jag drog av mej skorna och jackan och ropade på Bill.

- Jag är i köket. sa han.

Jag gick in i köket och satte mej brevid honom.

- Hej! sa jag och kysste honom.
- Hej. sa han och log.
- Göru? frågade jag.
- Kollar en av dina tidningar men fattar inget... sa han och skratta lite.
- Haha kanske för att den är på svenska Bill! Och ditt skratt är sjukt gulligt! sa jag och log.
- Hahah aa de kanske är därför. Och nej de är de inte, men ditt är! sa han och kysste mej.
- Neeeeej! sa jag.
- Jooooo och säg inte emot nu! Eller... du kan inte de iallafall! sa han och flinade.
- Okej.. sa jag.

Vi satt bara och såg varann i ögonen en stund tills..

- Jag kommer sakna dej.. sa Bill ledset.
- Jag då?! Fan jag klarade nästan inte dom 2 förra månaderna och nu måste jag säkert vänta till jullovet för att få träffa dej igen!! sa jag och fick tårar i ögonen av tanken.
- Säg inte så.. Jag kan komma hit om inte du kan komma till mej? sa han.
- Säkert? sa jag.
- Ja! Jag kommer inte klara mej utan dej hur jävla länge som helst fattar du väl?! sa han.
- Aw.. Jag älskar dej Bill! sa jag och kysste honom länge..
- Jag älskar dej också! sa han efter kyssen.

Vi stack till donken och åt. Vi hade ju inte ätit på hela dan. När vi kom dit och skulle beställa så drog Camilla i min arm.

- Vad? sa jag.
- Kolla dit! viskade hon och pekade mot ett bord.
- Perfekt.. Skolans bitch och hennes knähundar. sa jag irriterat.
- Ajja vi beställer sen sätter vi oss bara nånstans. sa hon.
- Aa. sa jag.

När vi hade fått maten satte vi oss vid ett bord och sen kom Michelle, Amanda och Sara fram till oss.

- Vad kul att se er här på donken. sa Michelle bitchigt.
- Vad vill du? sa Camilla irriterat.
- Inget, typ snacka med er typ. sa hon 'snällt', men snälla som att vi går på de?
- Asså bara dra Michelle. sa jag irriterat och bitchblicka henne.
- Vafan? Va har jag gjort dej nurå? sa hon ännu bitchigare.
- Men omg. Du har fan mobbat oss sen 3an, vad trodde du att du hade gjort? sa jag.
- Vaa? Jag har fan inte mobbat er?! sa hon.
- Hahahah omg jooo de haru! sa Camilla.
- Vilka är dom? sa Bill till mej.
- Skolans bitch Michelle och hennes knähundar Amanda och Sara. Dom har mobbat oss sen 3an. viskade jag till han.
- Okej.. sa han.
- Vilka är era vänner då? sa Michelle och flinade elakt och eftersom Tom och Bill hade luvor på sej såg hon inte vilka de va.
- De här är Bill och de är Tom. Våra Pojkvänner. sa jag och betonade pojkvänner.
- Ojojojdå. sa Michelle.
- Kan ni fucking dra?! sa Camilla surt.
- Varför? Vi vill ju veta mer om era ''pojkvänner'', visst Michelle? sa Amanda.
- Ja, berätta om dom! sa Michelle.
- Okej dom är kändisar, spelar i Tokio Hotel, kommer från Tyskland och vi träffa dom när vi va där i somras. Dra nu. sa jag.
- HAHAHAH OMG KÄNDISAR?! visst! sa Michelle.
- Asså Tom och Bill ta av dej luvorna så horhelvettet fucking fattar att ni är Tom och Bill i Tokio Hotel! sa Camilla förbannat.
- Okej.. sa dom samtidigt och drog av sej luvorna.

Dom kollade på Bitcharna och deras blickar asså! Hahahaha omg..

- HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA ni trodde aldrig att vi skulle bli tillsammans med kändisar va? Haha, suckers. sa Camilla.
- Uhm, Michelle vi kanske ska dra? sa Sara.
- Sara håll käften! Amanda du och Sara kan gå och hämta våra väskor, jag går ut så länge. sa Michelle och bitchblicka oss.
- Fega ni ur nu eller? sa jag och garva.
- HÅLL KÄFTEN JÄVLA FITTHORA! skrek Michelle.
- DU FUCKING KALLAR INTE HENNE FITTHORA IGEN MICHELLE! skrek Camilla.
- LÄGG DEJ FAN INTE I! skrek Michelle.
- HON LÄGGER SEJ I HUR JÄVLA MYCKET HON VILL?! LÅT HENNE VA VAFAN! skrek jag till henne.
- MEN HÅLL KÄFTEN!! skrek Michelle.
- KAN NI FUCKING BARA DRA ELLER?!?! skrek Camilla.
- VARFÖR SKULLE JAG?! skrek hon och stog typ 3cm från Camilla..
- För att.. Personalen kommer att slänga ut dej och dina äckliga knähundar härifrån. sa Camilla.
- Jävla slampa. sa Michelle och gick.
- Desamma. sa Camilla och vi satte oss ner igen.

Tom och Bill frågade lite om va de handlade om och vi svarade lite om va vi skrek till varann och så. Sen satt vi och åt maten och gick hem en halv timme senare typ.

Sebbe's perspektiv:

Jag och Jonte satt och kolla på tv. En liten stund senare kom Angelika, Camilla, Bill och Tom hem. Angelika och Camilla gick in på Camillas rum och Tom och Bill kom och satte sej med oss i soffan.

- Tja. sa jag.
- Tja. sa Tom och Bill.
- Va gjorde ni ute? sa jag
- Inte mycket, åt på Donken och sen börja dom 2 bråka med nåra som typ går i deras skola.. sa Bill.
- Okeeeej, vet ni vilka? frågade Jonte.
- Michelle, Amanda och Sara tror jag dom hette? sa Tom.
- Oooooh. Dom är inte schyssta. sa jag.
- Tydligen inte, men vad har ni gjort då? sa Bill.
- Typ inget, kollat på tv bara. sa jag.
- Okej. sa dom.

Tom och Bill gick typ till Angelikas rum och jag och Jonte gick in i köket. Jag satte mej vid bordet medans han rotade igenom kylen.

- Jag kan inte fatta att Angelika och Camilla är tillsammans med kändisar. Kan du de? sa jag.
- Nej verkligen inte, men asså jag är glad för deras skull. sa han.
- Ja, men jag vill samtidigt inte att Angelika är tillsammans med Bill, för asså du vet hur de har blivit med hennes senaste kille. Hon låg och grina och vägrade snacka och allt ett helt dygn. sa jag.
- Aa jag vet. Ganska onödigt faktiskt. sa han.
- Mmm.. mumlade jag.

Vi satt och snacka ett tag tills jag gick upp på mitt rum och satte mej vid datan och kollade igenom gamla bilder.
Vissa va på mej, Jonte och Angelika och andra va på mej med kompisar eller på mej och mina ex flickvänner..

*3 månader senare*

Camilla's perspektiv:

Jag vaknade av att klockan ringde, 06:00. Jag gick låååångsamt upp ur sängen och in i duschen. En halv timme senare gick jag ut och gick för att ta på mej lite kläder. Sen gick jag och sminkade mej och fixade håret som vanligt.

Jag gick ner till köket och åt frukost med Angelika. När klockan ungefär va 07:45 så gick vi till busshållsplatsen. Sen kom bussen o vi åkte till skolan. Kommer kännas pinsamt.. för jag är vi gravid i femmte månaden. Och så är det första skoldagen sen jullovet..

20min senare stannade bussen utanför skolan. Vi gick av och medans vi gick mot ingången glodde skit många på oss.. När vi gick i korridoren till våra skåp så kom Michelle och hennes slavar fram till oss..

- Snygg mage. sa Michelle och flinade elakt.
- Håll käften Michelle. sa jag drygt.
- Ska jag va seriös.. Du är skit tjock! Haru gått upp i vikt eller? sa hon.
- Man brukar göra de när man är gravid i femmte månaden. sa jag drygt och gick därifrån.

Första lektionen va engelska.

Vår engelska lärare bryr sej inte om vad vi gör så vi brukar typ alltid chilla på engelskan.

- Gravid eller? frågade Alex.
- Jupp. sa jag.
- Nice. sa han.
- Inte direkt.. sa jag.
- Haha, varför? sa han och småskrattade lite.
- Man kan fan inte göra något... sa jag.
- De e sant.. Vilken månad? sa han.
- Femte. sa jag.
- Okeej. sa han och log.
- Mhm. sa jag och log tillbaka.

*Sista lektionen*

Vi satt på tyskan och kollade på nån random film. Efter filmen så sluta vi. Jag och Angelika tog en buss till sjukhuset, för att jag skulle göra ultraljud.

När vi kom fram till sjukhuset mötte en läkare upp oss och vi gick till nåt rum.

Bill's perspektiv:

Jag, Tom, Gustav och Georg satt i studion och jobbade. Vi hade skrivit låtar och spelat lite och så. Eller.... Jag skrev faktiskt nästan inget på 2 påbörjade låtar som jag skulle skriva klart.. Jag saknar Angelika för mycket för att orka jobba hela tiden. Jag tror de känns lite så för Tom också men han jobbar iallafall..

- Jag orkar inte jobba mer.. sa jag.
- Ingen av oss orkar jobba mer. Men vårt album måste ut juue. sa Tom.
- Ja men ändå.. Kan vi inte ta en paus? sa jag.
- Okej. suckade Georg.

Jag gick och satte mej i en soffa och tog fram min data. Jag loggade in på skype för att se om Angelika va inne. Men nej de va hon inte. Fuck. Jag gick tog upp mobilen och ringde henne istället.

- Hallå? sa hon efter några signaler.
- Hej! sa jag glatt.
- Heej! sa hon.
- Vad gör du? frågade jag.
- Är på ultraljud med Camilla, man får inte prata i mobilen på sjukhuset men jag bryr mej inte! Haha va gör du då? frågade hon.
- Haha okej. Är nere i studion. Men jag fråga om vi kunde ta en paus, asså jag har nästan inte gjort ett jävla skit här! Jag saknar dej för mycket för att kunna jobba.. sa jag och kände tårarna bränna bakom ögonlocken.
- Bill, seriöst du MÅSTE jobba! Jag saknar dej också... Vi träffas snart va? sa hon.
- Hoppas de.. sa jag.
- Mm.. Men du, jag måste dra kan du logga in på skype om typ... en timme? frågade hon.
- Okej! Hejdå, puss! sa jag.
- Haha, Puss! sa hon och vi la på.

Jag gick tillbaka till killarna och vi börja jobba igen.





Börjar på nästa kapitel nu (; Bara satt ni vet x'D Aja, kommentera (:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0