Die For You - Chapter 12


1. Cigg 2. Bill 3. Angelika 4. Camilla 5. Tom

Bill's perspektiv:

En timme senare loggade jag in på skype igen som Angelika ville. Och självklart va hon inne. Jag ringde upp henne och vi snackade väääldigt länge, tillslut kom Tom och sa att vi skulle hem. Jag sa hejdå till Angelika och tog sen mina saker och gick med Tom.

När vi kom hem så gick jag till mitt rum och Tom gick till vardagsrummet. En liten stund senare så gick jag för att snacka med han.

- Asså vi måste fan dra till sverige. sa jag.
- Jag vet.. sa han.
- Så.. kan vi inte göra de? sa jag.
- Har du redan glömt bort att vi måste göra klart vårt album..? sa han.
- Juste.. sa jag.
- Kolla Bill.. Jag vet att du saknar Angelika så sjukt mycket! Och jag saknar Camilla också. Men vi måste verkligen bli klara med albumet nu! sa han.
- Mm.. mumlade jag.
- Fast... Annars kan vi ju fixa så dom kommer ner hit! sa han.
- Dom går fortfarande i skolan. sa jag.
- Åh... Juste.. sa han.
- JAG MÅSTE ÅKA TOM!! skrek jag efter en liten tystnad.
- Fan va rädd jag blev! Shit, skrik inte för i helvete! sa han och kollade skräckslaget på mej.
- Hahaha, sorry.. Men jag måste träffa henne! Jag klarar inte en dag till utan henne! sa jag.
- Bill, jag lovar att vi åker när albumet är klart! Asså vi är snart klara! sa han.
- Jag stannar dubbelt så länge imorron! De ska bli klart! sa jag snabbt.
- Okej.. suckade han.
- Aja, jag är trött.. Går och lägger mej. sa jag.
- Okej godnatt lillebror! sa han.
- 10 MINUTER TOM!! skrek jag från mitt rum och jag hörde honom garva..

*Nästa morgon*

Jag vaknade, gick upp och tog en snabb dusch. Sen klädde jag på mej, sminka mej och fixa håret. Sen gick jag ner och åt frukost. När jag var klar så gick jag in i Toms rum för att väcka han..

- Tom!! skrek jag.
- Vaaad..? sa han.
- Vi måste skynda till studion om vi ska bli klara med albumet. sa jag.
- Chilla, jag är inte ens klar. sa han
- Men skynda då! sa jag.

Jag gick in till mitt rum och satte på datan och kolla runt på facebook så länge.. När han var klar så åkte vi till studion. De va bara vi där. Gustav och Georg hade inte kommit än, men vi börja jobba ändå.

Lite senare så kom Gustav och Georg.

- Vart fan har ni varit? sa jag.
- Inte här..? Varför kom ni hit så tidigt? sa Georg.
- Han ville bli klar med albumet så vi kan åka till sverige.. sa  Tom.
- Ville han träffa Angelika eller? sa Georg och skratta.
- HAHAHA, Aa. skrattade Tom.
- Håll käften. sa jag surt.

Efter en liten stund så började vi alla jobba igen.

Tom's perspektiv:

Jag kände mobilen vibrera i fickan, jag tog upp den och kollade på displayen. De stod Camilla. Jag gick en bit bort från killarna och svara.

- Hej älskling. sa jag.
- Hej Tomi. sa hon glatt.
- Vad göru? sa jag.
- Inget specielt.. dudå? sa hon.
- Är i studion. sa jag.
- Kul? sa hon.
- Näe.. haha, Bill vill jobba över typ.. sa jag.
- Haha, varför? sa hon.
- Han vill bli klar med albumet satt vi kan åka och träffa er. sa jag.
- Aww, vad gulligt! Ni måste komma snart, okej? sa hon.
- Haha, ja såklart! sa jag.
- Haha aa.. Juste glömde säga en sak till dej. sa hon.
- Vadå?? sa jag.
- De är inte så viktigt men.. de är en pojke! sa hon.
- Äre sant?! sa jag.
- Haha, aa. sa hon.
- Fett nice jue! aja måste dra.. hejdå! sa jag.
- Hejdå Tom. sa hon och la på.

Jag gick tillbaka till dom andra och vi fortsatte med det vi höll på med.

*5 timmar senare*

- Jag orkar inte meeer!! suckade jag irriterat.

Bill hade sagt att vi skulle jobba aktivare och så idag för att albumet skulle bli klart. Varken jag, Gustav eller Georg pallade men Bill va så jävla envis så vi blev tvungna.

- Kom igen Tom!! sa han.
- Nej! sa jag.
- Snälla.. sa han.
- Bill ärligt nu. Bara för att vi vill träffa Angelika behöver du inte tvinga oss till att jobba mer! sa Georg.

Bill suckade irriterat och gick in till ett annat rum och smällde igen dörren hårt.

- Nån som inte kan ta att vi inte pallar jobba. sa Gustav.
- Han kan inte bestämma om vi ska jobba eller inte. sa Georg.
- Nej.. Men jag tycker faktiskt synd om honom.. Asså han talar om för Angelika varje gång dom snackar hur mycket hon betyder för honom osv. Och dom har liksom inte träffats på flera månader. sa jag och kollade mot rummet Bill hade gått in i.
- Men saknar inte du Camilla då? sa Gustav.
- Hur kan du fråga nåt sånt Gustav?! Är inte de redan självklart?? frågade jag förvånat.
- Mjoo egentligen. Men du sa de som att du inte saknade henne! sa han.
- Neej? sa jag.
- Jo de gjorde du Tom. sa Georg.
- Men okej kanske men jag saknar henne hur mycket som helst! Men jag pallar verkligen inte bli klar med albumet idag! Visst de är verkligen inte mycket kvar på de men vi kan ju lika gärna fixa allt imorron? sa jag.
- Jo.. ska jag snacka med Bill eller? sa Georg.
- Nej jag kan göra de. sa jag och gick in till Bill.

När jag kom in till honom satt han i en fotölj och snackade i mobilen. Antagligen med Angelika. Jag harklade mej och han snurrade fotöljen så han såg mej.

- Jag måste dra. Aaa Tom är här.. Mm puss hejdå! sa han och la på.
- Vad? sa han.
- Asså jag vet att du verkligen vill bli klar idag.. De är inte mycket kvar men ingen av oss pallar jobba mer idag.. Kan vi inte bara göra klart de imorron? sa jag.
- Mm.. mumlade han och kollade ner i marken.
- Bill, jag vet att du saknar henne. Jag saknar Camilla också. Men du kan inte tvinga oss att jobba klart med de idag om vi inte orkar de. sa jag och satte mej på knä framför honom.
- Förlåt.. asså jag klarar bara inte av att vara utan henne Tom.. sa han.
- Vi kommer ju att få träffa dom snart.. sa jag.
- Hoppas.. sa han.
- Mmm.. men ska vi dra hem då? sa jag.
- Visst. sa han.

Vi sa hejdå till Gustav och Georg och åkte hem. När vi kom in ropade Bill att vi va hemma och sen gick han in på sitt rum. Jag gick in i köket och satte mej vid köksbordet. Mamma stog och lagade mat och Gordon satt vid bordet och läste en tidning.

- Hej Tom! sa mamma glatt.
- Hej. sa jag.
- Har de hänt nåt? frågade hon oroligt.
- Nej, Bill blev sur för att ingen av oss andra orkade jobba mer. Han ville bli klar med albumet idag för att han vill träffa Angelika. sa jag.
- Jaha, men är de mycket kvar då? frågade hon.
- Nej, vi blir antagligen klara imorron om vi jobbar som vanligt. sa jag.
- Okej, men de är ju bra! Och då kommer ju Bill äntligen få träffa Angelika. sa hon och skrattade lite.
- Hahaha, jaaa och jag får äntligen träffa Camilla igen. sa jag.
- Ja, hur är de med henne nu då? Hon är ju gravid och allt. sa hon.
- De är bra, hon ringde mej förut. Sen sa hon att de skulle bli en pojke också! sa jag glatt.

Först när jag berättade för mamma att Camilla va gravid och jag va pappan blev hon skit förbannad, men sen sa hon typ att hon va glad för våran skull även om vi egenligen inte ville ha de eller inte.

Camilla's perspektiv:

Jag och Angelika stod ute och snacka..

- Asså jag har ingen aning om hur vi ska göra med barnet.. sa jag.
- Behåll de? sa hon.
- Nej.. Jag kommer inte klara av de.. Och inte Tom heller. sa jag.
- Hm... Försök, annars kan ni ju typ.... Ge de till en familj som kan ta hand om de tills ni klarar av de själva? sa hon.
- Mm.. Skulle ju kunna gå. Men jag ska prata med Tom om de när dom kommer. sa jag.
- Aaa de är nog en bra idé haahah! sa hon.
- Haha aa. sa jag.

Vi började gå hemåt. När vi kom hem så gick vi upp till Angelikas rum.

*3 dagar senare*

Jag satt i köket och åt frukost med Angelika och hennes brorser. Vi snacka typ om fett random saker tills min mobil ringde. Jag tog upp den och svarade.

- Hallå? sa jag.
- Hej älskling! sa Tom.
- Heej Tomii! sa jag och log stort.
- Va gör du? frågade han.
- Äter frukost! Haha durå? sa jag.
- Är på flygplatsen med Bill. sa han.
- OMG JUSTE! JAG GLÖMDE ATT DE VA IDAG!!! skrek jag.
- Hahah! Vi kommer till er om typ.... 4 timmar? sa han.
- Omg... Okej ses då! Men ska vi möta er på arlanda eller kommer ni hit? frågade jag.
- Hm... Vi kommer till er direkt! sa han.
- Okeej! Men jag måste fixa mej och så..... Ses sen! sa jag.
- Japp, hejdå. Älskar dej! sa han.
- Älskar dej också! sa jag och sen la vi på.

Jag la ner mobilen och fortsatte äta.

- SKULLE DOM KOMMA IDAG?!?!?!?! skrek Angelika.
- Omg chilla... Men JAAAAA!!! skrek jag.
- OMFG! Jag måste fixa mej och allt fan! sa hon.
- Shit, jag med. Men dom är här om typ 4 timmar. sa jag.
- Bra, men jag går upp och fixar mej och så! sa hon och började gå ut ur köket.
- Glöm inte att städa också! Hahaha. sa jag.
- Näärå! sa hon och gick upp.

Jag åt upp min frukost och sen gick jag upp på mitt rum och fixa mej.

Angelika's perspektiv:

*Några timmar senare*

Jag hörde att dörr klockan ringde och jag fick panik..

- CAMILLAAA DOM ÄR HÄÄR!!! skrek jag.
- OMG!!! skrek hon.

Vi sprang ner till dörren och öppnade. Där stog dom.. Omg fan va jag har saknat Bill! Och Tom då men mest Bill, ;)

- Hej! sa Bill och log stort.
- Tjena! sa Tom och log han också.
- HEEEEEJ!!! skrek vi och typ attackerade dom.
- Fan va jag har saknat dej!! sa Bill och kysste mej länge.
- Jag har saknat dej med!! sa jag och kramade honom hårt.

Jag hälsade på Tom också och sen gick jag och Bill upp på mitt rum. Jag la in hans 2 väckor i min garderob så länge och han satte sej på sängen. Jag satte mej vid skrivbordet och startade datan.

Några minuter senare kom han och satte sej brevid mej. Så vi tog några bilder som jag sen la upp på bloggen. När inlägget hade publicerats kollade vi på bilder som jag hade tagit på deras konsert i Hamburg.

- OMG NEEEEJ INTE DOM HÄR BILDERNA!!!! skrek jag när de började komma bilder som jag och Camilla tog på oss innan de va Meet&Greet.
- Hahahaha, va söt du är! sa Bill och la armen om mej.
- Omg neeej verkligen inte! sa jag och kollade konstigt på honom.

En liten stund senare så gick jag, Bill, Tom och Camilla till olearys och käka.. Efter att vi hade ätit gick vi ut lite bara. När vi kom till en skog satte jag mej på en sten och tände en cigg.

- Varför röker du överhuvetaget? frågade Bill.
- För de första är de gott, för de andra jag har rökt i flera år. sa jag.
- Tur för dej att du är underbar, snäll, söt, übergullig, snygg, vacker och min flickvän. Skrattade han och kysste mej.
- Looool! sa jag och flinade.
- GE MEJ NU ANGELIKA!!! skrek Camilla och fick värsta dampen.
- NEJ! Du är gravid fortfarande Camilla och du kommer inte få röka pga de! sa jag.
- Jooooooooooooo ge meeeeej!!!!! gnällde hon.
- Nej! sa jag.
- Fuck u. sa hon.
- Vill du att branet ska dö eller? sa jag.

Hon svara inte.. Hon gick en bit bort och Tom följde efter.

- Hon ska alltid bli sur.. sa jag och suckade.
- Men hon vill väl fan inte att ungen ska dö? sa Bill.
- Neej visst? Asså jag kan fatta att hon vill ha, eftersom hon är beroende och så.. Jag skulle inte klara mej om jag va hon.. sa jag.
- Mmm.. Varför börja ni ens? sa han.
- Vet inte.. de hände bara.. sa jag.
- Ingenting bara händer Angelika, de finns alltid en anledning.. sa han och såg mej i ögonen.
- Men jag vet inte Bill, eller jo.. Asså vi skulle prova, men sen så kunde vi typ inte sluta..
- Snälla sluta, försök iallafall? bad han.
- Jag kan inte.. sa jag.
- Snälla? För min skull? sa han.
- Okej, kan försöka... sa jag.
- Bra. sa han och kysste mej.
- Jag älskar dej Bill. sa jag.
- Jag älskar dej också. sa han och log.

Vi gick bort till Camilla och Tom.

- Ska vi dra eller? sa Bill.
- Visst. sa Camilla och Tom.

Ingen sa något på hela hemvägen.. Ganska pinsamt faktiskt. Men jag visste ju inte om Camilla fortfarande va sur.

När vi kom hem igen va klockan 20:53. Jag och Bill bestämmde oss för att gå upp på mitt rum och kolla på nån film och så. Vi gick in i köket och tog fram lite godis och sånt. Innan jag gick upp stannade jag.

- Camilla, jag la kvar typ hälften av allt som jag tar med upp. Ta om ni vill ha! sa jag och gick med upp.
- Okeej!! ropade hon.

Jag satte mej vid datan och loggade in. 

Lösenord: BillKaulitzLiebe


Ganska självklart lösenord liksom! Sen tog sa jag att Bill fick välja film medans jag fixade så man kunde se filmen på tv:n..

- Vilken film blir de? frågade jag och satte mej i sängen.
- Remember Me. sa han och log.
- Okeeej, har faktiskt inte sett den.. För alltid om jag är med kompisar eller om jag har haft nån av mina gamla killar här så har ingen vetat se den.. sa jag.
- Haha okej, men varför kolla du inte ändå? frågade han.
- Ville inte se den själv, och sen så kollar jag alltid på skräck som du kanske har märkt... sa jag och jag pekade på mina 2 stora film hyllor.
- Omg, och sen alla jävla skräckfilmer du har i datan.. Shit du är inte bara beroende av cigg du... sa han och skratta lite.
- Hahahahaha! skrattade jag.

Camilla's perspektiv:

Jag och Tom satt i sängen med datorn och kollade på Scrubs. Efter ganska många avsnitt av Scrubs hade Tom somnat. Jag smög bort till Angelikas rum och kollade om dom va vakna, men nej de va dom inte. Jag smög försiktigt bort till hennes skrivbord och tog ett ciggpaket.

Jag gick ut ur hennes rum och sen ner i hallen och tog på mej skorna. Sen gick jag ut.. Jag gick en bit bort från huset och tände en cigg och började röka. Kändes underbart.

- Camilla??! hörde jag någon säga bakom mej.
- Aaa...? sa jag och vände mej om och fösökte att gömma cigaretten.
- Vafan hålleru på med?!?!?! skrek Tom... Omg..
- Eh.. Uhm... Inget! sa jag och slängde ner ciggen på marken och försökte släcka den med foten utan att han såg.
- DU VET ATT DU INTE FÅR RÖKA! skrek han.
- Men förlåt då! Men de är fan inte mitt fel att jag är rökberoende!! skrek jag tillbaks.
- Asså vafan!! Va fan tänker du med??!! skrek han.
- Snälla va inte arg.. sa jag.
- Hur kan jag inte vara arg??!! skrek han.
- Förlåt Tom.. sa jag och mina ögon fylldes med tårar.
- Fan asså ungen kan dö Camilla!! skrek han.
- De är fan de ändå ni bryr er om!! skrek jag tillbaks och började gråta.
- Va? Neej jag bryr mej om dej också vafan! sa han och kramade mej hårt så jag inte kunde ta mej loss..
- De märks inte. sa jag efter en stund.
- Förlåt Camilla.. Jag vill bara inte att du röker.. De är varken bra för dej eller barnet! sa han lugnt.
- Jag vet... sa jag.
- Bra. Ska vi dra in eller? sa han.
- Visst. sa jag.

När vi kom in gick vi upp på mitt rum och la oss.

- Förlåt att jag skrek åt dej förut.. sa han.
- De är lugnt Tom.. sa jag.

En stund senare somnade jag.

*Nästa morgon*

Jag vaknade av att nån knackade på dörren. Jag drog snabbt på mej mjukisbyxor och en t-shirt och gick ner.

- Vafan gör ni här?! skrek jag när jag öppnade dörren..



Vilka tror ni är där?? ;)
btw: camilla börjar på nytt kapitel ;))) <3

KOMMENTERA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0