Die For You - Chapter 5


1. Angelika 2. Tom och tjejen 3. Camilla 4. Angelika 6. Lappen 7. Camilla 8. Tom full

Bill's perspektiv:

- Naww, jag oxå! Men asså vi har bara känt varandra i typ 2 dagar nu.. vi borde ta det lugnt. sa hon.
- Aa håller med. Ville bara att du skulle veta. sa jag.

Vi gick till vardagsrummet och såg att Camilla och Tom var borta.

- Vafan är dom?! sa jag.
- Omg dom var ju här nyss! sa hon.

Vi gick runt och letade efter dom men de gav inget resultat. Vi ringde dom flera gånger också men ingen av dom hade sin mobil på. Vart fan kunde dom vara!?

- FITTA!!!!!!!! Var fan är dom?!?!!?!? skrek Angelika.
- Inte vet väl jag!? skrek jag.
- Fan, fan, fan, fan, fan faaaaaaaaaan!!! sa hon om och om igen.

Precis när jag fick henne sluta kommer Camilla och Tom in på hotellrummet med godis och filmer och allt. Och vi som letade som idioter efter dom!?

- VART FAN HAR NI VARIT?!?!!??!?!?!?!? skrek Angelika och sprang fram till Camilla och kramade henne.
- Chilla.. Vi va ute och fixade filmer och godis och skit. sa Tom.
- VET NI HUR FUCKING OROLIG JAG BLEV!?!!?? VI HAR LETAT ÖVERALLT EFTER ER?!?!?!?!?! skrek hon igen.
- Ta de lungt.. Vi är ju fan tillbaks nu! sa Camilla.
- Fan jag trodde nåt hade hänt er.. sa Angelika och började gråta.
- Tom jag sa ju att vi skulle säga att vi gick!!!?? sa Camilla och kollade argt på honom.
- Men förlåt då? sa han och såg lite irriterad ut.
- Fan va orolig jag blev för er! sa jag och gick och kramade Tom och sen Camilla.

Sen när allt hade lugnat sej..
Vi alla satte oss och tittade på Ghost Rider och åt popcorn, godis och sånt.

- Omg ni ska bara se hur snygg han är när han blir ghost rider. sa Camilla.
- Tycker du att ett brinnande skelett med skin jacka är snyggt? sa Anglika.
- Haha såklart! sa Camilla.
- Du är inte riktigt kolk. sa Anglika.
- Låt mej va. sa Camilla surt.

*efter filmen*

- Den va ju fan nice! sa Angelika.
- Viisst? sa Camilla.
- Ah, helt okej. sa Tom.
- Yup. sa jag lite uttråkat.
- Vad ska vi göra? frågade Angelika minst lika uttråkat.
- Vet inte.. sa Tom.
- Vi kan köra sanning och konka! sa Camilla.
- Uhm, visst? sa vi andra samtidigt.


Angelika's perspektiv:

Dom satte sej i en ring och jag gick och hämtade en flaska. Sen gick jag och satte mej brevid Bill och la flaskan i mitten.

- Vem ska börja? frågade jag.
- JAAAG VILL!! skrek Camilla.
- Okey. sa jag och Camilla snurrade på flaskan och den hamnade på mej..
- Sanning eller konka Bill? sa hon och log.
- Uhm.. Konka! sa Bill.
- Okey... Eh.... Du ska hångla med Angelika! sa hon.
- Okey? sa han och började hångla med mej..
- Nöjd? sa han sen.
- Yup! sa hon och log.
- Bra, min tur! sa han och snurrade flaskan och den hamnade på Angelika.
- Sanning eller konka? sa han och log.
- Hmm.... sanning! sa jag.
- Okay, är du oskuld? sa han.
- Haha, ja! sa jag.
- Haha okey. sa han och jag snurrade flaskan och den kom på Camilla.
- Sanning eller konka? frågade jag och flinade elakt mot henne.
- Uhm.. Eh, konka. sa hon snabbt.
- Okey.. Du ska..... säga till nästa person som går förbi utanför att du är kär i den. sa jag.
- Omg your kidding me? sa hon.
- Nepp. sa jag och flinade.
- Fuck u. sa hon.

Vi alla gick ut på balkonegen och väntade på att en random människa skulle komma. När de kom nån så satte sej jag, Bill och Tom på huk och Camilla skrek att hon va kär i personen och sen satte hon sej snabbt ner på huk när den kollade upp.

- HAHAHAHAHAHAHA omg trodde aldrig att du skulle göra de!!! sa jag och höll på att garva ihjäl mej.
- Klart, jag är ju ingen fegis? sa hon och flinade mot mej.

Vi gick in och fortsatte tills vi verkligen inte orkade mer. Jag hade blivit sjukt trött och kollade på klockan.

- Shit, klockan är halv 5 på morgonen!? sa jag förvånat.
- Ofta? sa Bill och kollade han med sen gäspade han.
- Trött? frågade jag och kollade på honom.
- Mmm... sa han.
- Kom då! sa jag och tog hans hand och tog med honom in till mitt rum.

Tom och Camilla gick in i Camillas rum och jag och Bill i mitt. Vi orkade inte byta om så vi gick och la oss med käderna på. Jag hade svårt att somna och låg och tänkte på allt som hade hänt på bara några dagar..

Jag låg och kollade på Bill en stund innan jag kom på att jag och Camilla skulle hem i övermorron!

- NEEEJ!!!!! skrek jag.
- VAD?!?!?! skrek Bill och kollade oroligt på mej.
- Uhm..... Inget! sa jag och log ett fake leende, jag kan lova att Bill fattade att de va fake.
- Jo nånting är de? sa han.
- Okey....... Jag ch Camilla åker hem i övermorron. sa jag ledset.
- WHAAAAAAT?!?!?! skrek han.
- Mmm... var allt som jag fick fram.
- Men, men, men, men??!! Vart bor du ens? frågade han plötsligt.
- I Sverige.. sa jag.
- Neeeeeeeeej!!!! Ni får inte åka?! sa han och kramade mej skit hårt.
- Jag vill inte, men jag måste. sa jag.
- Vi kan väl snacka mer om de här imorron.. Jag är trött. sa han sen.
- Okey, godnatt Bill. sa jag och log.
- Godnatt Angelika. sa han och log tillbaks.

*nästa dag*

Klockan var ungefär 14:00 och jag vaknade och såg att Bill låg brevid mej, precis som när jag somna.

- Kan ni inte stanna längre? sa Bill och tittade på mej.
- Jag önska att vi kunde.. sa jag.
- Men kan ni inte de? Ni kan ju typ ringa era föräldrar eller något? sa han.
- Jag kan fösöka. sa jag.

Jag tog upp mobilen och ringde pappa. Efter ungefär 5 signaler svarade han.

- Hallå? sa han.
- Uhm, hej pappa! sa jag.
- Hej gumman hur är de? frågade han.
- Hahah bra! Jo, eh jag undrar om vi kan få stanna längre här? Vi har fått nya..... Vänner! sa jag.
- Men ni skulle ju hem imorron? sa han.
- Ja men snälla kan vi få stanna? sa jag.
- Vilka är era kompisar då? frågade han.
- Asså du kommer så inte tro mej nu, men vi bor på samma hotell som Tokio Hotel och har varit med Bill och Tom hela tiden. sa jag.
- Hahaha jo visst ärligt nu vilka är de? sa han och skratta.
- Jag är seriös! Jag kan ha skype med dej eller nåt om du vill? Bill är precis brevid mej! sa jag.
- Okey, logga in på skype. sa han och klicka mej.

- Vad sa han? frågade Bill.
- Han sa att han inte trodde på mej om att vi va med er. Så nu ska jag skypa med han och visa dej också och säga att vi är med er! sa jag.
- Okey. sa han.

Jag gick in på datan och Bill satte sej brevid mej och så ringde jag pappa på skype. Han svarade snabbt.

- Så, nu ser du!!! Skrek jag.
- Omg du hade ju rätt! sa han.
- Så får jag stanna eller inte? sa jag.
- Jaa, om det är okej för Camillas föräldrar så. sa han.
- OMG, taaack!! sa jag.
- Haha varsågod gumman. sa han.

Ja la på och sprang till Camilla.

- CAMILLAA!! skrek jag.
- Vaaad?? mumlade hon.
- Vi får stanna ett tag till om du frågar din föräldrar!! sa jag.
- Ska du åka???!! sa Tom.
- Imorgon typ.. sa jag.
- Men shit ring dina föräldrar!! sa han.
- Okej då. sa jag och log mot Tom.

Camilla's perspektiv:

Jag tog upp min mobil och ringde "pappa".

- Jaa? sa han.
- Uhm.. hej. sa jag.
- Vad vill du? sa han irriterat.
- Får jag stanna längre? sa jag.
- Varför ska du de? sa han.
- Föör att jag vill de!! Snäälla!! sa jag.
- Varför vill du stanna??!! sa han surt.
- För att jag bor med Tom och Bill. sa jag.
- Haha fortsätt och drömma. skrattade han.
- Men tro mej inte då. sa jag.
- Stanna då och gör vad du vill. Jag bryr mej inte. sa han.
- Vem bryr sej. Dickhead.

Han la på och jag bestämde mej för att skita i han och stanna.

- Varför sa du så för? sa Tom.
- Vadå? sa jag.
- Asså han är ju ändå din pappa.. sa han.
- Hahahahaha, gud nej. skrattade jag.
- Vaa? Vem är han då? sa han.
- De är min styr farsa.. haha. sa jag.
- Aha.. haha. sa han.
- Så vadå ska du stanna?? Angelika.
- Omg fett seg? haha aa de ska jag. sa jag.
- Haha hade du väl gjort ändå men whatever! Haha. sa hon.
- Hahaha precis! sa jag.

Angelika gick tillbaks in till Bill för att berätta att vi stannar.

- OMG JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!! hörde man Bill skrika från Angelikas rum. Hhahah omg Bill goes craaaaazy...
- Din bror är skum.. sa jag till Tom.
- Mm jag vet! sa han.

Jag drog med mej Tom in till Angelikas rum och vi alla började göra nån skum dans. Efter ett tag slutade vi och jag och Angelika gick ut på 'balkongen' och rökte. Jag visste att killarna inte gillade att vi rökte men jag brydde mej inte. Jag har rökt sen jag va 12 och jag är 15 nu. De är ganska svårt att sluta om man röker konstant i 3 år.

När vi hade rökt klart gick vi in och satte oss med killarna i soffan.

- Så.. vad ska vi göra? frågade Angelika.
- Vet inte, typ nånting? sa Tom.
- Jo de fattar väl vem som helst? sa hon till han.
- Inte Bill! säger vi. sa han.
- HAHA jag tror han fattar liite mer än du Tomi ! sa hon.
- Haha, de gör han väl inte? sa jag.
- Haha, jo? sa hon.
- Äh dra, haha. sa jag.
- Okey men jag är hungig nu så vi kan väl typ dra ut och äta nånstans? sa Tom.
- Aah, jag med! Kom vi drar! sa Bill.
- Okey. sa jag och Angelika.

Vi gick till en resturang som låg typ 20 minuter bort. När vi kom dit så satte vi oss vid ett bord och sen fick vi menyer och beställde.

Efter dom hade ätit så gick dom till hotellet igen.

- Asså jag vet en skit grym klubb.. ska vi dra dit? sa Tom.
- Visst. Varför inte liksom. sa jag.

Vi alla gjorde oss i ordning och så tog vi en taxi dit. 

Angelika's perspektiv:

När vi kom fram till klubben försvann Tom och Bill direkt bort till några andra tjejer. Diss?

- Asså vad gör dom?! sa jag argt.
- Viisst?? sa Camilla.
- Om dom ville gå hit med oss så borde dom väl vara med oss oxå? sa jag.
- Aa håller med. sa hon.

Vi stod och bara kolla på dom ett tag. Vi såg att dom hade sett oss men dom verka inte bry sej.

- Asså vafan orkar inte stå och bara stirra på dom längre. Vi går och har kul istället? sa Camilla.
- Aa, kom. sa jag.

Vi gick och dansa och drack oss fulla istället.

- Oh my fucking god, kolla!! skrek Camilla och peka.

Jag kollade dit och omg Tom och Bill satt och hångla med tjejerna.
Både jag och Camilla fall i gråt. Vi bestämde oss för att gå hem satt vi inte skämde ut oss framför alla.

Vi tog en taxi och åkte till hotellet.

- De kanske inte va en sån bra idé att stanna.. sa Camilla.
- Va säger du??!! Dom va säkert bara fulla.. sa jag.
- De va ju därför dom gick till dom tjejerna innan dom blev fulla oxå? sa hon.
- Mm de är sant.. mumlade jag.

Camilla gick till köket och tog en sprit flaska och började gå mot badrummet.

- Vafan ska du göra? sa jag.
- Supa ihjäl mej, sätta mej i badet och skära mej själv. sa hon bestämt.
- Men vafan va inte barnslig nu. sa jag.
- Jag älskar han. sa hon.
- Och jag älskar Bill! Camilla kom igen nu. sa jag.

Hon svarade inte. Hon sprang in på badrummet och låste dörren.
Jag trodde inte att hon skulle göra de så jag började tänka på Bill.. Sen hörde jag att hon började fylla badkaret. Jag fick panik och började banka på dörren och allt. Efter en stund så blev allt tyst och jag somnade..
Men innan skrev jag en lapp... ''Please, sorry'' stog de.

Tom's perspektiv:

Klockan va ungefär 5 på morgonen när jag och Bill gick till hotellet tror jag. Tidigare hade tjejerna sprungit hem och gråtit. Ingenaning om varför men jag hade inte brytt mej. När vi kom till hotellet igen kom vi på att våra nycklar låg inne hos tjejerna eftersom att vi hade varit så mycket med dom och sovit där och allt.

Vi gick till deras rum och knackade på men när ingen öppnade så kollade Bill om dörren va upp låst. Och ja, de va den. Vi öppnade dörren och de första vi ser är Angelika som ligger däckad på golvet framför toaletten med en sprit flaska och massa annat skit brevid. När vi kom fram såg vi att de låg en tablettask brevid henne. Bill satte sej ner brevid henne och kollade vad de va.

- Oh no. sa han.
- Vad?! sa jag.
- De kan inte va sant. ANGELIKA VAKNA!!! snälla vaakna!! skrek han och skakade henne.

Men inget hände. Hon bara låg där, utan att röra sej. Hade hon försökt ta självmord? Jag böjde mej ner för att ta upp asken som Bill hade kastat bort. Oh no. Hon försökte ta självmord. Shit, tänk om hon har lyckats!?

- Vänta lite, var i helvete är Camilla!?!?! skrek jag drustrerat.
- O.m.g. sa han.
- CAMILLAAAAA!!!! skrek jag.

Jag sprang runt och letade men utan resultat. Tillslut gav jag upp. Sen kom jag på att jag inte hade kollat inne på toaletten!

Jag sprang och sparkade in dörren, eftersom att den va låst. Mycket riktigt så var hon där inne. Men hon låg i badkaret med blodigt vatten upp till hakan. Hon låg också bara där utan att göra nåt. Jag känner mej som en mördare nu. Vad hade jag gjort!? Varför sprang dom bara tillbaks och grät!? Varför brydde jag mej inte ens!?

- CAMILLA!!!!!!! skrek jag och sprang fram till henne.

Hon hade skärt sej över armarna och de låg en sprit flaska brevid henne. Fan va jag hatar mej själv. Jag är så jävla dum i huvudet! Faaaaaaaaaan!!!!

- Camilla, snälla vakna, jag vill inte att du ska dö! sa jag och grät som aldrig förr.
- Men de vill jag... sa hon lågt och öppnade ögonen liite.
- Snälla.. Vad har jag gjort!? sa jag.
- Gissa. sa hon lika lågt igen.
- Är de för att jag inte brydde mej om att ni stack? Eller för att vi bara gick..? Eller nåt annat? sa jag.
- Annat. sa hon och stängde ögonen.
- Vadå!? skrek jag.
- Du satt där och hånglade med den där tjejen, visst du va full men jag bryr mej inte! Du sa till mej att vi gillade mej, mer än vän! Och du vet att jag gillar dej sjukt mycket Tom! sa hon och började gråta.
- Omg.... Förlåt mej, snälla jag vet inte vad jag tänkte med! Jag och Bill känner oss som mördare nu. Angelika ligger utanför med spritflaskor, en ask tabletter som de ligger typ 2 tabletter kvar i och annat skit som hon har druckit! Bill har fortfarande inte fått henne vakna och nu har jag hittat dej ligga här och du har skärt dej över hela armarna och druckit sprit och fan försökt dränka dej själv!? Jag fick panik när jag såg Angelika och tänkte på var du va Camilla! sa jag och började gråta igen.
- Tom de här är inget jämnfört med när jag såg dej i varje jävla tidning i hela fucking Sverige med en tjej! Jag lyckades nästan! Hade dom bara kommit liiiiite senare och hittat mej och tagit mej till sjukhus hade du aldrig träffat mej, aldrig behövt se mej såhär eller ens vetat vad jag heter. Du hade inte ens fått veta att ett fan till er hade dött på grund av dej! Jag hade varit död! De skulle varit så jävla skönt just nu! sa hon och man hörde att hon va arg på mej.

Jag bara satt där och kollade på ignenting. Jag sa inget för att jag inte visste vad jag skulle svara.

- Vad skulle du ha gjort om du fick veta att jag hade tagit självmord pga att jag såg dej med en tjej i varje tidning hela tiden? sa hon.
- Jag vet inte... sa jag lågt.
- Okey. sa hon innan hon tog upp rakbladet och skärde ett sträck i handleden.

Precis innan hon hann göra ett nytt så stoppade jag henne. Jag tog de ifrån henne och slängde iväg de.

- Glöm de. sa jag allvarligt.
- Tom du vet inte hur jag har de. sa hon.
- Nej, de vet jag inte.
- Min pappa lämnade mej och mamma när jag va ett år. Jag har försökt kontakta honom och när jag väl får de vill han inte ha nåt med mej och göra. Min mamma hatar mej och har aldrig tyckt om mej. Min styvpappa hatar mej, han har till och med våldtagit mej en gång. Jag polisanmälde han och han satt inne i 3 år. Mamma hatyade mej mer pga de och när han kom ut började han mer och är just nu hämsk! Jag hatar att va hemma. Därför är jag typ bara hos kompisar 24/7. Jag är hos Angelika i stort sett varje dag och vi är med Michaela, Sofia, Linnea och massa andra hela tiden. Jag har bara dom Tom. Jag trodde jag hade dej också efter den tiden vi har varit med varann nu. Men jag hade fel. Du gjorde allt värre. sa hon kallt.
- Shit. sa jag bara.

Efter en stunds tystnad hör man Bill skrika. Jag blir ju självklart rädd och undrar vad de är så jag sprang ut till honom och kollade oroligt på honom.

- Hon är vaken!!!!!!! skrek han.
- Omg Angelika!!!!! skrek jag.
- Chilla idioter. sa hon lågt.
- Sorry.. Men jag går ialla fall tillbaks till Camilla. sa jag.


Bill's perspektiv:

När Tom gick till Camilla satt jag fortfarande kvar med Angelika. Jag ville verkligen veta varför hon gjorde såhär. Hon satte sej försiktigt upp mot väggen och la handen för pannan.

- Vad gör ni här? sa hon.
- Vi har våra nycklar här. Men när vi såg dej brydde vi oss inte om att gå. Tom började leta efter Camilla och fick liv i henne för ganska länge sen. sa jag.
- Varför bryr du dej så mycket om mej helt plötsligt? sa hon.'
- Jag har brytt mej om dej sen vi började träffas här hela tiden. sa jag och kollade förvånat på henne.
- Verkligen? sa hon.
- Ja! sa jag.
- De märktes inte på klubben förut. sa hon kallt.
- Va? sa jag och fattade ingenting.
- Du vet vad jag snackar om. När vi kom dit stack ni bara till dom där andra tjejerna och sen när vi skulle kolla efter er satt ni och hånglade med dom. Sen sprang vi tillbaks till hotellet och grät. Camilla sa att hon skulle skära sej och dränka sej själv och tog med en sprit flaska in. Jag frågade varför och hon sa att hon verkligen älskade Tom. Jag svarade att jag älskade dej också men hon brydde sej inte utan gick in på toaletten och låste. Efter ett tag blev allt svart och jag vaknade en stund senare. Jag gick till min ena väska och tog fram tabletter, sprit och massa annat och satte mej ner utanför toan. Efter en timme blev allt svart igen och jag vaknade inte förns nu. sa hon.
- Wow.. sa jag.
- Varför lät du mej inte bara dö. Jag hatar mitt liv. Alla hatar mej. Jag har bara Camilla, Michaela, Sofia, Linnea, Aldina, Lilian och några andra tjejer. Så varför försöker du få allt bli bättre? Jag trodde du var en sån som brydde sej om folk, för de är så du beter dej på intervjuer och allt. Men nu har jag  lärt mej att man inte ska gå efter sånt. Man ska lära känna personen lite och sen kan man avgöra om de är sant eller inte. Och jag gick efter intervjuer och allt. Men nu vet jag sanningen. sa hon kallt.
- Nej de är inte alls så! Jag bryr mej verkligen om dej, annars skulle jag inte ha sagt jag älskar dej till dej, jag hade inte sagt att jag var kär i dej eller nåt sånt! Jag gillar verkligen dej. Du vet de! Jag är inte nån sån som går runt och låtsas som att jag gillar en tjej. Du borde veta de Angelika! sa jag  och såg henne i ögonen.
- Du ljuger inte.. sa hon efter en lång stunds tystnad.
- Jag vet. sa jag och log snett mot henne.
- Förlåt. sa hon och kramade mej och började gråta.
- Shh.. gråt inte. sa jag lungt.

Vi satt så en stund tills Tom kom ut med Camilla. Omg.......




Så 5:e kapitlet klart:)


kommentera!!!

Kommentarer
Postat av: Cissi

På sätt och vis var det sorgligt på grund av det som hände men det var bra skrivet och hoppas att det kommer lite till snart:)

2012-01-03 @ 19:38:53
URL: http://kaulitzbrothersforever.blogg.se/
Postat av: teresa

Jätte bra tycker att det är jätte bra bara att ni överdriver lite grann men jag förstår er hoppas det kommer mer snart

Kram

2012-01-04 @ 16:51:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0