Love At The First Sight - Chapter 10 - The End


1. Tobbe 2. Heather 3. Jeremy 4. Victor 5. Twins 6. Nicole
7. Gustav 8. Oskar 9. Georg


Heather's perspektiv:

Jag gick upp till mitt och Nicoles rum och hon låg och grät på sin säng.

- Nicole? sa jag.
- Gå. grät hon.
- Vad är det? sa jag och satte mej på sängkanten.
- Dra bara!!! skrek hon och grät ännu mer.
- Seriöst Nicole. Det är det där med Georg och Victor va? sa jag.
- Vafan troru?! grät hon.
- Antagligen. sa jag.
- JA!! skrek hon och fortfatte gråta.
- Asså.. Victor förtjänar inte dej. Du förtjänar fan bättre. sa jag.
- Men jag vill inte ha någon annan!! grät hon.
- Inte ens Bill? sa jag.
- NEEJ!! skrek hon.
- Jag tror att du vill ha han. sa jag.
- Men de är fan vad du tror!! skrek hon.

Efter en liten stund kom Georg in.

- Om inte du slutar skrika snart så kommer de fan vara jag som misshandlar dej. sa han surt.

Hon blev tyst några sekunder innan hon började gråta ännu mer.

- Tack Georg. Tack så jävligt mycket. sa jag irriterat.

Han suckade irriterat och gick ut.

- Snälla gråt inte.. sa jag efter en liten stund.
- Varför? grät hon.
- För att jag hatar att se dej gråta.. sa jag.

Efter några minuter slutade hon gråta och vi satt och kramades en kort stund.

- Tack för att du finns Heather.. sa hon tyst.
- Jag kommer alltid att göra det. sa jag.

Hon kramade mej hårt och efter en stund släppte vi varann och gick och la oss.

*Mitt i natten*

Jag vaknade av att jag hörde Nicole packa ner lite grejer i sin väska. Jag tände lampan och hon vände sej om och kollade skräckslaget på mej.

- Vad håller du på med? sa jag trött.
- Uh... Inget! sa hon.
- Varför packar du då? sa jag och satte mej upp i sängen.
- Jag.. Eh.. Kunde inte sova så jag packar mina idrottskläder! sa hon.
- Du är så dålig på att ljuga. sa jag.
- Mm... mumlade hon.
- Varför packar du? sa jag.
- Asså jag ska till Victor. suckade hon.
- Asså... Georg kommer fan döda dej.. suckade jag.
- Jag vet.. Men snälla säg inte att jag har dragit dit? sa hon.
- Jag venne.. sa jag.
- Snälla Heather! sa hon.
- Okej då. suckade jag.
- Tack! sa hon och kramade mej.

Hon packade klart sina grejer.

- Ses typ.. Imorron eller något sånt. sa hon innan hon gick.
- Mmm.. mumlade jag.

Jag släckte lampan och la mej för att sova.

*En timme senare*

Jag vaknade av att någon la sej brevid mej och jag satte mej hastigt upp i sängen. Jag kollade brevid mej och där låg Tom.

- Vad gör du här? sa jag trött.
- Jag kunde inte sova. sa han.
- Va du ens här? sa jag.
- Ja? Jag och Bill gick fan och la oss på soffan. sa han.
- Haha, varför kom du inte hit från första början? sa jag.
- Jag venne. sa han.
- Kej? sa jag och la mej ner igen.
- Godnatt älskling. sa han och la armen om mej.
- Godnatt. sa jag och kysste han.

Efter några minuter somnade jag.

*Nästa morgon*

När jag vaknade gick jag in och duschade och fixade mej. När jag var klar ringde min mobil. Jag tog upp den och svarade.

- Hallå? sa jag.
- Vet du vart Nicole är? Hon svarar inte när jag ringer henne. sa Victor lite oroligt.
- Hon sa att hon skulle gå hem till dej inatt? sa jag.
- Va? Hon har inte varit här? sa han.
- Oh no.. sa jag.
- Helvete!! skrek han.
- Vad? sa jag.
- Tänk om något har hänt henne?! Jeremy och dom andra kanske har tagit henne eller något!! sa han och började gråta.
- Oh fuck!! skrek jag.

När vi la på försökte jag få tag på Nicole men hon svarade inte. Jag sprang till Georgs rum och smällde upp dörren.

- GEORG!!!! skrek jag.
- Vad? sa han.
- Nicole är fucking borta!! skrek jag.
- VAA?!! skrek han.
- Hon sa att hon skulle till Victor inatt, och han ringde mej nyss och frågade om jag visste vart hon var. Hon kom tydligen inte hem till han inatt. sa jag oroligt.
- Vafan!! skrek han och gick upp ur sängen.

Han klädde på sej och sen sprang vi ner till hallen.


Nicole's perspektiv:

*Tillbaka spolning, mitt i natten*

När jag var påväg hem till Victor så kom Jeremy och Tobbe från ingenstans och höll fast mej och tvingade in mej i Jeremys bil.

Efter några sekunder insåg jag att Oskar satt i baksätet brevid mej. När jag skulle skrika så höll han handen hårt för min mun.

- Om du ens försöker att bita mej eller något så dödar jag dej. sa han.

Jag började gråta och Jeremy startade bilen och började köra. När vi kom fram till Jeremys hus så drog Oskar ut mej ur bilen och sen gick alla in.

Dom drog in mej i något rum och låste in mej där. Jag började skrika efter hjälp.

- Håll käften din lilla hora! sa Tobbe och sparkade på dörren.
- Jag fucking skriker om jag fucking vill det!!! skrek jag argt.

Han öppnade dörren och såg skit pissed ut och exakt när jag skulle smita ut så tog han tag i mina armar och höll mej hårt mot väggen.

Jag försökte sparka och slå han men det gick inte så bra.

- Jeremy tar hand om dej sen, din smutsiga lilla hora. sa han.
- NEJ!!! skrek jag och slog han hårt så han ramlade och sen sprang jag ut ur huset.

Jag hann inte komma så långt innan dom kom ikapp mej och höll fast mej. Jag skrek högt. Oskar slog mej hårt i bakhuvudet och sen blev allt svart.

*Några timmar senare*

När jag vaknade låg jag i Jeremys säng. Det tog inte låg tid innan jag märkte att han låg brevid mej och att jag var naken.

- Bra att du är vaken babe. sa han.
- Fuck u. sa jag och skulle precis gå upp när han tog tag i min arm och drog mej närmare sej istället.
- Vem sa att jag var klar med dej? sa han.
- Jag. sa jag irriterat.
- Va inte så kaxig. sa han och började kyssa mej på halsen.
- Lägg av! sa jag och puttade bort han från mej.
- Babe. sa han och drog mj närmare sej igen.
- Sluta! Du vet fan att jag är med Victor, jag vill fan inte ha något mer med dej att göra ens! sa jag.
- Men babe.. Jag har ju nyss börjat. sa han och la sej över mej och höll i mina armar hårt.

Jag försökte få bort han men han var för stark. Jag försökte också att sparka honom men det gick inte heller.

- Tänk inte ens på att kämpa emot. sa han.

Jag orkade inte bry mej om vad han sa, så jag fortsatte att kämpa emot.

*På förmiddagen*

Dom hade haft mej inlåst i en källare i flera timmar. Efter en stund kom Oskar och tog ut mej från källaren. Precis när dom skulle ta med mej tillbaks till Jeremys rum sparkades ytterdörren upp och där stod Heather, Victor, Georg och dom andra.

- Släpp henne!! skrek Victor argt.
- Hah, varför? skrattade Oskar och höll mej hårdare.

För varje ord dom sa höll Oskar hårdare och tillslut började jag gråta.

- FUCKING SLÄPP MEJ!!!! skrek jag och sparkade han hårt i skrevet och då kom Tobbe och slog ner mej på golvet.

Georg och Victor sprang fram och började slåss med dom och Heather kom och fram till mej och hjälpte mej upp. Efter några minuter kom Jeremy till oss.

- När fan kom dom?! sa han förvånat.
- Nyss. sa Heather.

Jag spang fram till Jeremy och sparkade han hårt i skrevet. Han föll ihop på marken och såg ut att ha väldigt ont.

- Rör mej aldrig igen! sa jag argt.
- Din jävla hora! sa han argt.
- Du, jag har blivit misshandlad, våldtagen, kidnappad och bahandlad som skit. Jag blir inte sårad av dina jävla ord. sa jag och sparkade han hårt i magen.
- AJJ!! skrek han och tog tag i min fot satt jag ramlade på asset.
- AJ!! skrek jag och bitchslapade han.
- Rör mej inte!! skrek han och slog mej hårt i ansiktet satt jag började blöda näsblod.
- Fucking slå inte min syrra!! skrek Heather och sparka han hårt flera gånger.
- AJ!!! Fucking sluta!! skrek han och drog ner henne på golvet och slog henne hårt i hansiktet också.
- Fucking rör inte min flickvän!! skrek Tom argt.

Han gick fram till oss och drog upp Jeremy från golvet och slog han hårt i ansiktet. Bill och Gustav kom fram till mej och Heather och hjälpte oss upp.

Jag sprang till Victor och kramade han hårt och började gråta.

- Shh.. Det kommer bli bra. sa han och kramade tillbaks och kysste mej mjukt.
- Victor.. Jag vill härifrån. sa jag lågt och började gråta ännu mer.
- Kom. sa han och vi gick ut ur huset.

Vi gick och satte oss i Georgs bil och efter en lite stun kom dom andra ochså ooch sen startade Georg bilen och började köra.

Han körde hem Victor till sej.

- Georg? sa jag innan han började åka.
- Ja? sa han.
- Kan jag få stanna hemma hos Victor ett tag? sa jag.
- Nej. sa han.
- Snälla! bad jag.

Han blev tyst en stund och kollade ut genom fönstret.

- Okej då.. sa han.
- Yes!! Tack Georg. sa jag och kramade han innan jag hoppade ur bilen och sprang ikapp Victor.


Tom's perspektiv:

*Några timmar senare*

Jag och Heather satt på hennes säng och snackade om lite allt möjligt.

- Uhm.. Jag funderar på att skaffa rastaflättor snart. sa jag.
- NEJ!! skrek hon och tog tag i mina dreads.
- Haha, jo. sa jag.
- Neeeej! Du får inte, jag vill ha kvar min lilla Tomi.. sa hon.
- Jag kommer fortfarande vara samma Tom, du vet du va? sa jag.
- Nej.. Inte utseendemässigt. sa hon.
- Nej. Men jag kommer iallafall att vara samma Tom. sa jag.
- Mmm.. mumlade hon och kollade ner.
- Babe. sa jag och kramade henne och kysste henne länge.
- Du får inte göra det. sa hon efter kyssen.
- Jooo. sa jag och började håll på med hennes hår.
- Nej! Jag kommer knappt att känna igen dej om du gör det! sa hon.
- Jodå. Men om du inte skulle det kan jag ju alltid säga 'zeig mir deine pflaume'. sa jag och flinade lite.
- Hahahahahaha omg Tom! garvade hon.


Vi garvade ett tag och sen la hon sej ner och jag la mej ner brevid henne. Jag la armen om henne och hon kysste mej.

- Om du skaffar rastaflättor så dödar jag dej. sa hon och skrattade lite.
- Nää det gör du inte. sa jag och log lite.
- Joooo! sa hon.
- Näe, du kan inte leva utan mej. sa jag och blinkade.
- I för sej.. Men jag kommer iallafall slå dej eller något. sa hon.
- Haha det kan jag leva med. sa jag och skrattade lite.
- Nej det kan du inte!! sa hon.
- Joo. sa jag.
- Nej. sa hon och gjorde en ledsen min.
- Jo. Så länge du är min flickvän kan jag det. sa jag.
- Men... Om du skaffar det gör jag slut. sa hon.
- Nej det gör du inte. sa jag.
- Varför troru det? sa hon.
- jag tror inte, jag vet. sa jag.
- NEEJ! sa hon.
- Asså det är mitt hår och jag får göra vad jag vill med det. sa jag och log lite.
- Och? Du är min pojkvän, så det är min egendom! sa hon.
- Hahaha, du är bara för söt. sa jag och skrattade lite och kysste henne.
- Kanske, men det är fortfarande min egendom. sa hon efter kyssen.
- Men då är allt på dej min egendom. sa jag och flinade lite.
- Så länge ditt hår och arean downstairs är min egendom så visst. sa hon.
- Haha vafan? Ditt lilla pervo! sa jag och skrattade lite.
- Vad? sa hon.
- 'arean downstairs'. sa jag och härmade henne.
- Haha, men det är ju så! sa hon.
- Vi säger väl så. sa jag.
- Vad?! Om mina boobies och arean downstaris är din egendom är din area downstairs och dina dreads min! sa hon.
- Kaaanske. sa jag.
- Det är så!! sa hon.
- Maybe baby. sa jag.
- Men din lilla skit! sa hon och satte sej på mej.
- Sexy time. sa jag och flinade lite.
- Perversa jävel. sa hon och skrattade lite och kysste mej.
- Det är fan du som är det. sa jag.
- Du med. sa hon.
- Haha, typ. sa jag och skrattade lite.
- Det känns fel att sitta på din mage medans du skrattar... sa hon.
- Sitt på mitt skrev då. sa jag och flinade.
- Hahah vafan Tom. garvade hon.
- Göre. sa jag.
- Nääe. sa hon.
- Joooo. sa jag.

Hon skrattade lite och gjorde det.

- Ta av dej tröjan nu. sa jag.
- Neej! Jag tänker inte ligga med dej. sa hon och skrattade lite.
- Snällaaaaaa. sa jag och gjorde puppyface.
- Nope. sa hon.
- Om du älskar mej så gör du det. viskade jag i hennes öra.
- Asså Tom.. Förhållanden går inte ut på att ha sex. sa hon.
- Vårt gör det. sa jag.
- Nej. Jag vill inte det Tom. sa hon och gick av mej.
- Kom igen! gnällde jag.
- Nej. sa hon och la sej ner med ryggen mot mej.

Jag la mej mot henne och la armen om henne och kysste henne i nacken några gånger.

- Tom sluta.. sa hon.
- Va? Varför? sa jag lite förvånat.
- Asså du vill ju ändå bara ha sex. Jag orkar inte det. sa hon.
- Det gör du visst. sa jag och försökte ta av hennes tröja.
- Asså sluta Tom!! sa hon och ställde sej upp.
- Heather kom igen! sa jag och satte mej upp.
- Nej! sa hon irriterat.
- Tack för fucking inget då! sa jag surt.
- Varsågod. sa hon surt och gick ut.
- Asså shit. sa jag irriterat för mej själv.


Victor's perspektiv:

*Senare på kvällen*

Jag och Nicole satt och kollade på tv och jag höll om henne. Ända sen vi kom hem hade jag försökt få henne att breätta vad dom hade gjort mot henne men hon sa inget.

- Snälla berätta. sa jag och kysste henne i nacken.
- Okej då.. suckade hon.

Hon tog ett djupt andetag och berättade att Oskar slog henne hårt i bakhuvudet, att Jeremy våldtog henne och allt annat. Jag satt bara där helt chockad.

- Dom jävlarna. Ingen fucking slår, våldtar eller ens rör min flickvän! sa jag lite argt.
- Tänk om dom gör så igen då? sa hon och började gråta.
- Dom får inte det. Gör dom det så ligger dom jävligt illa ute. Och om du vill så kan vi polisanmäla dom. sa jag.
- Aa. snyftade hon.
- Vi kan göra det imorron. sa jag och kysste henne på kinden.
- Mmm... mumlade hon och gråt fortfarande.
- Älskling, det kommer bli bra. sa jag och höll om henne lite hårdare.
- Nej.. Det kommer fan aldrig att bli bra igen. sa hon och började gråta ännu mer.

Jag suckade lite och kysste henne på kinden igen.

- Kom, vi går och lägger oss. sa jag och tog med henne upp till mitt rum.
- Uh.. Kan du gå ner och hämta min mobil? Den ligger på bordet i vardagsrummet. sa hon.
- Kej. sa jag och gick ner dit.

Jag tog hennes mobil och sen gick jag ut i hallen och låste dörren. Efter det gick jag tillbaks till mitt rum och hon låg i sängen och hade bytt om till en av mina tröjor.

Jag bytte om och gick och la mej brevid henne. Jag la armen om henne och kysste henne och det dröjde inte länge tills jag somnade.

*Nästa morgon*

När jag vaknade låg inte Nicole brevid mej längre, och jag hörde att duschen var på så jag antog att hon var där. Jag satte mej långsamt upp i sängen och sträckte lite på mej.

Efter några minuter kom hon tillbaks med bara handduk.

- Omg visste inte att du var vaken. sa hon.
- Hehe, jag vaknade nyss. sa jag.
- Meen ändå! sa hon.
- Haha, babee. sa jag och drog henne närmare mej och kysste henne.

Efter kyssen gick hon och började att klä på sej. När hon var klar satte hon sej på sängen mitt emot mej.

- Vad vill du göra idag? sa jag.
- Venne. Något. sa hon.
- Haha, okej. sa jag.
- Mm... Skulle vi typ polisanmäla dom sen? sa hon.
- Aa, om du vill. sa jag.
- Mmm.. mumlade hon.

*Någon timme senare*

Vi var påväg till polisstationen. När vi kom fram så gick vi in till reseptionen. Vi snackade med en tjej och Nicole berättade vad som hade hänt.

*Efter anmälan*

Vi var påväg hem till mej igen när Nicoles mobil ringde.

- Jag orkar fan inte. sa hon när hon kollade vem det var.
- Vem är det? sa jag.
- Georg. sa hon.
- Oh.. Skaru svara eller? sa jag.
- Nope. sa hon och tryckte på upptaget.

Jag la handen på hennes lår och började smeka det lite. Hon kollade på mej och skrattade lite. Jag log lite mot henne och kollade på vägen igen.

*Några veckor senare*

Jag hade nyss ringt Nicole och bett henne komma hem till mej och efter en liten stund så kom hon.

- Hej älskling! sa hon när jag hade öppnat dörren.
- Hej.. Uh.. Jag har något hemskt att berätta. sa jag och kollade ner i golvet.
- Vadå? sa hon oroligt.
- jag har varit otrogen.. sa jag.
- V-va? stammade hon.
- Ja.. sa jag tyst och kollade ner i golvet.
- Varför? sa hon och började nästan gråta.
- För att jag är en idiot.. sa jag och satte mej ner längst väggen.

Hon började gråta och jag reste mej upp och skulle krama henne men hon backade.

- Nicole.. sa jag tyst.
- Hur kunde du?! grät hon.
- Jag vet inte.. Förlåt.. Jag vet att ett förlåt inte kommer att hjälpa men jag vet inte vad jag ska göra för att du ska kunna förlåta mej.. sa jag och började nästan gråta.
- Du behöver inte göra något för det är slut. sa hon.
- Nicole, snälla.. sa jag och kände tårarna rinna ner för kinderna.

Hon bara skakade på huvudet och började gå.

- Nicki!! ropade jag.

Hon brydde sej inte. Hon bara fortsatte att gå.


Bill's perspektiv:

Jag satt i vardagsrummet när det plingade på dörren. Jag gick och öppnade och där stod Nicole med rödsprängda ögon. Hon kramade mej hårt och började gråta.

- Sssh.. Gråt inte. Vad äre som har hänt? sa jag.
- Victor... V-var otrogen.. grät hon.
- VA?! skrek jag.
- Ja.. sa hon och började gråta ännu mer.
- Fuck him. Du förtjänar inte det! sa jag och kramade henne hårdare.
- Typ.. sa hon lågt.
- Jag älskar dej Bill.. sa hon tyst efter en stunds tystnad.
- Jag älskar dej mer än allt annat Nicole. sa jag.
- Gör du? snyftade hon.
- Ja. Du är allt jag har tänkt på sen vi gjorde slut.. sa jag.
- Ärligt? sa hon.
- Mm.. mumlade jag.

Hon ställde sej på tå och kysste mej länge. Jag la mina händer på hennes höfter och hon la sina armar runt min nacke. Vi stod och kysstes ett tag tills vi hörde någon harkla sej bakom mej. När jag kollade bak så stod Tom där.

- Är ni tillsammans igen eller vadå? sa han.
- Uhm... sa jag och kollade på Nicole.
- Ja. sa hon och log medans hon kollade på mej och tog min hand.
- Ärligt?! sa han.
- Yup. sa hon.
- YES!! skrek han.
- Haha okej... sa jag.
- Asså har du äntligen fattat att Bill är bättre än Victor? sa han.
- Efter att jag fick veta att han var otrogen, ja. sa hon.
- Va han otrogen?! sa han förvånat.
- Mmm.. mumlade hon.
- Idiot. sa han.
- Typ.. sa hon.
- Inte typ. Han är det. sa han.
- Mmm.. mumlade hon.
- Aja, ha så kul. sa han och gick.

Jag vände mej mot henne och kysste henne. Efter det så kramade jag henne länge.

- Lämna mej aldrig igen. viskade jag i hennes öra.
- Jag ska inte. sa hon och kramade mej.
- Bra. sa jag och log lite.

Hon kysste mej länge och jag log under hela kyssen.





sista kapitlet, vad tyckte ni om novellen ?<3


KOMMENTERA :*



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0