Love At The First Sight - Chapter 4


1. Bill och Tom 2. Nicole 3. Heather 4. Cassie 5. Jörg 6. Georg


Nicole's perspektiv:

Efter att dom andra hade gått så bar Bill mej till hans rum och la mej på sängen. Han skulle gå och hämta en annan hink så jag gick upp ur sängen och gick till hans garderob och tog på mej en av hans tröjor och sen gick jag och la mej gen.

Någon minut senare kom han tillbaks och ställde hinken brevid sängen och sen gick han och bytte om och gick och la sej brevid mej.

- Godnatt älskling. sa han.
- Godnatt.. sa jag lågt.

Han kysste mej och la armen om mej, och efter några sekunder somnade jag.

*Nästa morgon*

När jag vaknade låg Bill fortfarande med armen om mej. Jag hade grymt ont i hela kroppen. Jag kunde nästan inte ens röra mej för att det gjorde så ont.

- Bill.. sa jag och skakade lite på han.
- Aa? sa han trött.
- Det gör skit ont.. sa jag.
- Det går snart över. sa han och kysste mej på kinden.
- Men jag kan ju nästan inte ens röra mej.. sa jag tyst.
- Nicole, du behöver bara vila lite. Imorgon kommer allting att kännas bättre. sa han.
- Okej.. sa jag lågt.

Han kysste mej och höll på lite med mitt hår.

*Några timmar senare*

Bill hade gått ner för att fixa något att äta till oss som han skulle komma upp med. Efter en stund kände jag värsta smärtan i hela kroppen. Jag skrek högt för att det gjorde så ont och började stor gråta.

Några sekunder senare hörde jag någon springa i trappan och sen sprang Bill in till mej.

- Vad har hänt?! sa han oroligt.

Jag kunde inte svara utan bara fortsatte gråta.

- Ssh.. Tare lugnt. sa han och kramade mej.

Precis när jag hade slutat gråta kom smärtan tillbaks och jag skrek och började gråta igen.

- Sshh.. sa han och försökte lugna ner mej, men det hjälpte inte.
- Nicole, jag frågar mamma om hon har något smärtstillande. Jag kommer snart tillbaka. sa han innan han gick.

Han och Simone kom tillbaks efter några minuter. Dom gav mej några tabletter och jag tog dom och svalde dom.

- Tack.. sa jag så tyst att jag nästan inte ens hörde själv.
- Varsågod gumman, hoppas du mår bättre snart. sa Simone och log svagt innan hon gick.
- Jag gör allt för dej, älskling. Säg till om det är något du behöver så fixar jag det, okej? sa Bill och kysste mej.

Jag nickade lite och han log svagt.


Tom's perspektiv:

Jag var påväg hem till mej med Heather och Georg. När vi kom fram så gick vi in och gick upp till Bills rum. Nicole låg och sov och han satt på sängkanten.

- Hur mår hon? sa Georg.
- Bättre än för en stund sen. sa han.
- Vadåra? sa jag.
- Hon fick typ skit ont och skrek och grät och allt. Sen fixade morsan smärtstillande. sa han.
- Oh.. sa jag.
- Mm.. mumlade han och stök handen över hennes rygg.
- Heather? sa jag.
- Aa? sa hon.
- Vill du dra till mitt rum istället? Asså bara om du vill då.. sa jag.
- Visst. sa hon.

Vi gick ut ur Bills rum och in till mitt. Hon la sej i sängen och jag gick och la mej brevid henne. Det gick en stund och ingen sa något. Jag la mej på henne och log lite.

Hon log tillbaks och kysste mej länge.

- Vad vill du göra? sa jag efter kyssen.
- Olika saker. sa hon och skrattade lite.
- Som? sa jag.
- De du. sa hon och kysste mej.

Jag log lite och kysste tillbaks.

- Snart är Bill skylldig dej 1000 spänn. sa hon och flinade lite.
- Haha, jag vet. sa jag.

*4 dagar senare*

Jag hade inte varit med Heather på dom senaste dagarna och varje gång jag frågade henne om hon ville ses så sa hon att hon måste plugga.

Jag hade tänkt att ringa henne nu men jag gjorde det inte för att jag visste att hon skulle säga att hon behövde plugga. Så jag bestämde mej för att ringa upp en tjej som jag brukade hänga mycket med förr. Det gick några signaler innan hon svarade.

- Heej Tom! sa hon glatt.
- Tja! Lust och komma över? Har tråkigt. sa jag.
- Visst! Omg de va ju fan as länge sen vi träffades! sa hon.
- Håller med. sa jag.
- Amen, jag kommer snart. sa hon.
- Okej, herrå. sa jag och vi la på.

Jag fixade mej lite snabbt och efter kanske 10min plingade det på dörren. Jag sprang ner och när jag kom ner till hallen märkte jag att Bill redan hade öppnat. Han kollade argt på mej.

- Vad? Vi är bara vänner. sa jag.

Han sa inget, utan bara gick till sitt rum. Jag gick fram och kramade Cassie och hon kramade tillbaks och gick in. Vi gick upp till mitt rum.

- Vad ska vi göra? sa jag.
- Jag venne. sa hon och satte sej på sängen.
- Jag vet något. sa jag och flinade lite och la mej över henne.

Hon bet sej lite i underläppen och drog av mej min tröja. Jag kysste henne och drog av hennes tröja också. Hon knäppte upp sin bh och slängde iväg den och började kyssa mej på halsen och jag kände genast hur hård jag blev.

Cassie verkade märka det så hon flinade lite och knäppte upp mina byxor och drog av mej dom och mina kalsonger samtidigt. Jag knäppte upp hennes byxor och hon började kyssa mej på halsen igen tills jag stönade lågt.

Jag drog av hennes byxor och sen hennes troser och jag var snabbt i henne. Jag gjorde hårt och snabbt och hon tog sina ben runt min midja.

*En timme senare*

Vi låg brevid varandra och kollade på varann. Efter en stund knackade det på min dörr och när den öppnades stod Heather där. När hon såg mej med Cassie blev hon tårögd och sprang ut.

Jag tog snabbt på mej mina kalsonger och sprang efter henne.

- Heather! ropade jag.
- Prata aldrig med mej igen!!! skrek hon och slog mej hårt i ansiktet.
- Heather tare lugnt! Låt mej förklara! sa jag.
- Förklara då!! skrek hon och började gråta.
- Asså du har ju fan aldrig tid för mej längre! Alltid när jag ringer dej säger du att du måste plugga. Så jag bara bad henne komma hit.. sa jag.
- Jävla idiot!! skrek hon.
- Asså jag visste inte att vi skulle ligga eller något!! sa jag.
- Det var väl fan därför du tog hit henne från första början!!! skrek hon.
- Nej, det vare inte alls! sa jag.
- Varför gjorde du det då?! skrek hon.
- Asså.. För att.. sa jag.
- För att?!! skrek hon.
- För att hon är ju fan snygg och allt och sen blev jag typ kåt och allt!! skrek jag.

Hon blev ännu argare än innan och sparkade mej hårt mellan benen, sen gick hon.

*En halv timme senare*

Cassie hade nyss dragit och jag satt på sängkanten med huvudet i händerna. Precis då kom Bill in.

- Du blir skylldig mej 1000 spänn. sa han.
- Dra. sa jag.
- Varför gjorde du det? sa han och ignorerade vad jag sa.
- Jag vet inte.. Ångrar det så grovt mycket nu.. sa jag.
- Det var ju jävligt smart att ta hit henne från första början liksom. sa han.
- Men jag visste ju inte att vi skulle... Ja, du vet. sa jag.
- Jag tror inte Heather kommer tillbaks iallafall. sa han och gick ut.

Jag tog upp min mobil och ringde henne. Hon svarade inte. Jag bestämde mej för att träffa henne istället så jag tog Gordons bil nycklar och gick ut till hans bil, satte mej i den och åkte iväg.

Jag körde hem till henne och när jag kom fram parkerade jag bilen och plingade på. Georg kom och öppnade och han kollade argt på mej.

- Vad fan gör du här?! sa han argt.
- Okej, jag vet att typ alla ni hatar mej men snälla jag måste prata med Heather! sa jag.
- Du, hon sitter upp på sitt rum och gråter på grund av dej! Aldrig att du får snacka med henne. sa han argt.
- Snälla Georg! bad jag.
- Nej!! sa han argt.
- Georg, snälla! Jag älskar henne mest av allt, snälla låt mej bara prata med henne!! sa jag och blev tårögd.
- Hade du älskat henne hade du inte gjort så mot henne. sa han argt.
- Asså jag vet inte vad jag tänkte med! Snälla låt mej bara snacka med henne.. sa jag.
- Nej! sa han.
- Georg snälla... bad jag och kände tårarna rinna ner för kinderna.
- Okej då. suckade han och släppte in mej.

Jag gick in och tog av mina skor och sprang upp till Heather. Hon satt och grät medans Nicole försökte trösta henne.

- Tom dra. Vi vill inte ha dej här. sa Nicole argt.
- Låt mej bara snacka med henne i några minuter så drar jag sen? snyftade jag.
- Visst. sa hon irriterat och gick ut.

Jag satte mej brevid Heather och la ena handen på hennes axel.

- Jag vet att du typ hatar mej nu.. Men snälla förlåt mej, jag älskar dej mest av allt Heather. sa jag.
- H-hur kunde du? sa hon och började gråta ännu mer.
- Jag vet inte vad jag tänkte med.. Jag blev bara så kåt, men nu tänker jag bara att jag borde ha skitit i det och hållit mej till dej.. sa jag och började gråta jag också.
- Tom.. sa hon lågt.
- Aa? snyftade jag.
- Jag kan inte fortsätta såhär. Jag vill inte vara med dej om du ska fortsätta att såra mej.. sa hon.
- Heather snälla.. snyftade jag.
- Jag pallar inte det.. sa hon.
- Jag lovar att aldrig om göra det! Snälla, jag behöver dej.. sa jag.
- Snälla Tom, gå bara.. sa hon lågt.
- Om du lovar att inte göra slut med mej.. sa jag.

Det blev tyst en stund och hon kollade bara ner i golvet.

- Du.. Du kommer göra det... Eller hur? sa jag och började gråta.
- Ärligt talat Tom. Vafan tror du? Såklart jag kommer efter det du gjorde. sa hon.
- Snälla gör det inte.. Jag kommer fan inte klara mej utan dej... grät jag.
- Jo det kommer du. sa hon.
- Nej.. snyftade jag.
- Jo, du kan ju fan bra fortsätta att ta hem tjejer och allt. sa hon lite irriterat.
- Men jag vill inte det!! sa jag.
- Hur dum tror du att jag är? Jag vet att du vill de. sa hon irriterat.
- Nej det vill jag inte! Jag vill vara med dej, bara dej! sa jag.

Hon kollade upp från golvet och såg mej i ögonen.

- Ärligt? sa hon.
- Ja! sa jag och tog hennes händer.
- Du kan få en chans... Men lova att aldrig såra mej igen. sa hon.
- Jag lovar! sa jag och kysste henne länge.
- Gå och borsta tänderna.. sa hon och avbröt kyssen.
- Va? sa jag.
- Du smakar som henne. sa hon lite surt.

Jag reste mej upp och gick och borstade tänderna, sen gick jag tillbaks till henne. Jag tog hennes händer igen och kysste henne en gång till.

- Bättre nu? sa jag efter kyssen.
- Mycket. sa hon och kysste mej.
- Bra. sa jag och log lite.


Bill's perspektiv:

*Senare på kvällen*

Tom hade inte kommit hem än och Gordon blev as arg när han fick reda på att Tom hade åkt iväg med hans bil. Efter kanske en halv timme kom han tillbaks.

- TOM!!! skrek Gordon argt när han kom ut i vardagsrummet.
- Wops.. sa han.
- Om du tar min bil igen så får du aldrig komma tillbaks hit!! skrek Gordon argt.
- Jag bor fan här lika mycket som du! sa han irriterat.
- Vafan så kan du inte säga?! sa jag surt.
- Jo det kan jag. sa Gordon argt.
- Nej!! sa jag och Tom.
- Om ni säger emot mej så får ni fan sova ute inatt. sa han argt.
- Vafan?! MAMMA!!! ropade vi.
- Ja? ropade hon.
- Koom!! ropade vi.

Hon kom till oss i vardagsrummet och kollade på oss med en frågande blick.

- Ja? sa hon.
- Gordon säger att- sa Tom innan jag avbröt han.
- Om vi säger emot han så måste vi- sa jag innan Tom avbröt mej.
- Sova ute. sa han.
- Va?! sa hon förvånat.
- Ja?! Fråga han själv. sa jag.
- Gordon?! sa hon.
- Simone, dom tar min bil hela tiden och sen säger dom emot varje grej! sa Gordon.
- Det ger dej ingen rätt till att säga att dom måste sova utomhus! sa hon lite irriterat och la armarna om mej och Tom.
- Jo det gör det. Dom måste ju lära sej vem som bestämmer. sa han.
- Du bestämmer inte över oss!! sa Tom irriterat.
- Jo. Visa lite respekt. sa han argt.
- Svårt när du är i närheten. sa jag drygt och Tom gjorde high-five med mej.
- Det var faktiskt inte snällt sagt Bill. sa mamma.
- Men vafan?! Haru inte lyssnat ett fucking skit på vad han har sagt eller?! sa Tom.
- Jo men ni har ändå inte rätt att säga så. sa hon.
- Om han har rätt att ens prata med oss har vi rätt att säga så. sa vi.
- Nej. sa hon.
- Vafan? Jo! sa Tom.
- Varför kan ni inte bara lyssna?! Vad har hänt med er?! Ni visar ju fan ingen respekt längre! sa hon.
- Det är fan ni som inte visar respekt! sa jag.
- Viisst? Asså jag tänker fan flytta hem till pappa!! sa Tom.
- Fan jag med. Jag tänker inte stanna här iallafall. sa jag och vi gick upp till våra rum.

Jag tog fram en stor väska och började packa ner massa saker. När väskan var full så gick jag ut ur mitt rum och gick in i Toms. Han stod och packade.

- Ska vi dra eller? sa jag.
- Aa, ska bara hämta min tandborste. sa han och gick in i badrummet.

När han var klar gick vi ut i hallen och tog på oss våra skor.

- Snälla åk inte. sa mamma och kom ut i hallen.
- Ge oss en anledning. sa jag drygt.
- För att jag älskar er och jag vill att ni stannar. sa hon.
- Det spelar ingen roll. Jag bor hos pappa tills han är borta. sa jag.
- Jag med. sa Tom.
- Snälla gör inte såhär.. sa hon och blev tårögd.
- Hejdå mamma. sa vi och gick ut.

De va en lång bit till pappas hus så det tog kanske två timmar att gå dit.. När vi äntligen kom fram så plingade vi på dörren och när han öppnade kollade han chockat på oss.

- Hej.. sa vi.
- Vad gör ni här? sa han förvånat.
- Uh.. Asså vi kommer inte så bra överrens med mamma och Gordon. sa jag.
- Så vi tänkte om vi kunde bo här ett tag? sa Tom.
- Såklart ni kan! Ni är alltid välkomna hit. sa han och släppte in oss.
- Tack. sa vi.
- Men hur kom ni hit? sa han.
- Vi gick. sa jag.
- Gick?! sa han chockat.
- Mm.. mumlade Tom.
- Herregud... Det tar ju hur lång tid som helst. Ni kunde ju ha ringt mej och bett om skjuss. sa han.
- Tänkte inte på det. sa Tom.
- Okej. Men det är kul att se er igen, och veta att ni mår bra. sa han och kramade oss.
- Detsamma. sa vi och kramade tillbaks.
- Det ända problemet nu är ju att ni måste dela rum. Och jag vet att ni inte brukar gilla det. sa han.
- Shit.. sa vi.
- Men om ni gör det bara inatt så försöker jag fixa det imorron. sa han.
- Funkar för mej. sa Tom.
- Mm.. Mej med. sa jag.
- Bra. sa han.

*2 timmar senare*

Jag satt i min säng i rummet som jag och Tom hade nu och höll på lite med datan. Efter en stund ringde min mobil. Det var Nicole. När jag svarade märkte jag att hon var lite små irriterad.

- Vad fan gör ni hos eran farsa?! Asså jag har slösat min tid på att GÅ hem till eran morsa! sa hon irriterat.
- Asså... Vi kommer inte så bra överrens med henne och Gordon så vi har flyttat hit nu. sa jag.
- Men vafan!! sa hon och jag hörde att hon satte sej ner.
- Vart är du nu? sa jag.
- Ute. sa hon.
- Ute?! Det är fan kväll och mörkt och vad som helst kan hända! Jag vill inte att du blir misshandlad igen! sa jag.
- So? Jag pallar inte gå hem nu. Jag är fan skit trött. sa hon.
- Vart är du då? sa jag.
- Du vet den där gamla kiosken vid skolan? sa hon.
- Ja? sa jag.
- Typ en kilometer ifrån den. sa hon.
- Kan du gå till kiosken? Jag kommer och hämtar dej där då. sa jag.
- Visst. sa hon.
- Ses snart. sa jag och la på.

Jag gick upp ur sängen och ner till pappa och Tom i köket.

- Pappa? sa jag.
- Ja? sa han.
- Kan jag få låna din bil några minuter? sa jag.
- Varför? sa han.
- Jag måste hämta Nicole. sa jag.
- Varför ska du hämta Georgs syster? sa han.
- Fööör att det är hans flickvän. sa Tom och flinade lite.
- Ärligt? sa han.
- Typ.. sa jag och rodnade lite.
- Haha, äntligen Bill. sa han.
- Yes, men kan jag få låna bilen? sa jag.
- Visst. Nycklarna är i hallen. sa han.
- Nice. sa jag.

Jag gick ut i hallen och tog nycklarna och satte på mej mina skor. Efter det gick jag ut till bilen och körde till kiosken. När jag kom fram såg jag henne sitta där och några killar som var påväg mot henne.

Jag parkerade bilen och sprang bort till henne.

- Förlåt för att jag inte ringde och sa att jag var hos pappa. sa jag och gick med henne till bilen.
- Det är okej.. sa hon.

Vi satte oss i bilen och jag körde hem till pappa. Jag parkerade och vi gick in och tog av oss skorna och gick upp till rummet som jag och Tom delade på.

- Haha delar ni rum eller? sa hon och skrattade lite.
- Hur visste du det? sa jag.
- Toms grejer ligger där. sa hon och pekade på hans väska och allt som låg utanför den.
- Haha aha.. Hahaha aa det gör vi. sa jag och skrattade lite.
- Kul. sa hon.
- Näe. sa jag och kysste henne.
- Haha, okej. sa hon och log lite.
- Mmm.. mumlade jag och kramade henne och la hakan mot hennes axel.
- Jag älskar dej Bill. sa hon efter en liten stund.
- Jag älskar dej med. sa jag och kysste henne länge.

Precis då kom Tom och pappa in.

- Skaffa ett rum. sa Tom.
- Jag står i mitt nu! sa jag.
- Det är mitt också! sa han.
- Whatever. sa jag.
- Right.. sa Nicki.
- Om ni stör mej inatt så är ni döda. sa han.
- Och du tror seriöst att jag tänkte göra något sånt med Bill om du är i samma rum? sa hon.
- Yup. sa han.
- Man blir aldrig förvånad av att höra vad du tänker på Tom. sa pappa.
- Just nu tänker jag faktiskt på min underbara flickvän! sa han.
- Du också?! sa pappa förvånat.
- Yup, jag har också flickvän nu. sa han och log stolt.
- Vem är det då? sa pappa och flinade lite.
- Heather. sa han.
- Tvillingar och tvillingar.. det är ju fan läskigt.. sa pappa.
- Va? sa jag.
- Du och Tom är tvillingar, och Nicole och Heather är tvillingar. Och du är ju tillsammans med Nicole och Tom med Heather. sa han.
- Ahaa! Nu fattar jag. sa jag och skrattade lite.
- Fan va korkad asså.. sa Tom.
- Inte som dej. sa jag.
- Du föddes korkad. sa han.
- Då gjorde du också det. sa jag.
- Nej. Jag va fan världens smartaste när jag föddes. sa han.
- Verkligen? Vad hände sen? Tappade du bort hjärnan på scenen eller? sa jag.
- Fuck u. sa han drygt.
- Detsamma. sa jag.
- Asså shit. sa Nicole.

En stund senare gick pappa, Tom gick och la sej och jag och Nicole satt på sängen. Efter ungefär en halv timme bestämde vi oss för att också gå och lägga oss.

Vi bytte om och hon gick och la sej medans jag gick ner till pappa för att säga godnatt. Han satt nere i vardagsrummet och kollade på tv.

- Godnatt pappa. sa jag.
- Godnatt Bill. Hoppas Tom inte stör dej för mycket, och hoppas du inte stör han heller för den delen. sa han.
- Hahah oroa dej inte. Det kommer jag inte, orkar inte med att han blir lack hela tiden. sa jag och skrattade lite.
- Haha, ja. Men vi ses imorron då. sa han.
- Aa. Godnatt då. sa jag och kramade han innan jag gick upp igen.

Jag la mej brevid Nicki och hon låg typ och halv sov.

- Godnatt älskling. sa jag och kysste henne.
- Godnatt. sa hon.
- Godnatt Tom. sa jag.
- Mmm... Godnatt Bill, och Nicole. sa han trött.

Jag la armen om Nicole och det tog inte lång tid innan jag somnade..

*Nästa morgon*

När jag vaknade så låg Nicole fortfarande och sov. Jag gick upp ur sängen och gick till badrummet men när jag skulle öppna dörren så var det låst så det var nog Tom som var där inne.

- Asså Tom, skynda! sa jag.
- Jag får ta hur lång tid på mej som jag vill! sa han.
- Tom!! Seriöst! sa jag och sparkade lite på dörren.
- Vänta på din fucking tur!! skrek han.
- Jävla missfoster. sa jag irriterat och gick tillbaks till rummet.

Jag la mej brevid Nicole och la armen om henne och höll på lite med hennes hår. Efter kanske 20min kom Tom in och såg skit pissed ut.

- Kalla mej ALDRIG missfoster igen! sa han argt.
- Du är ju det. sa jag.
- NEJ!!! skrek han.
- Jo. sa jag drygt.
- Ska du har stryk eller?!! skrek han argt.
- Chilla lagom. sa jag irriterat.
- Inte förns du tar tillbaks det du sa!! skrek han argt.
- Jag tänker inte göra det. sa jag.





kommenteraaaaaaa <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0