Love At The First Sight - Chapter 5


1. TH 2. Victor 3. Oskar 4. Heather 5. Nicole 6. Tobbe och Jeremy


Heather's perspektiv:

Jag vaknade av att min mobil ringde och jag tog upp den och svarade.

- Hallå? sa jag trött.
- Tja, väckte jag dej eller? sa Tom.
- Typ.. sa jag.
- Sorry. Men gör dej klar. sa han.
- Varför då? sa jag.
- För att jag vill va med dej? sa han.
- Uhm.. Okej. sa jag.
- Ring mej när du är klar. sa han.
- Okej, hejdå. sa jag.
- Herrå. sa han och vi la på.

Jag gick upp ur min säng och in i badrummet. Jag tog en snabb dusch och när jag var klar så gick jag ut och klädde på mej. Efter de så gick jag ner till köket och gjorde i ordning frukost och satte mej vid matbordet och började äta.

När jag hade käkat så ställde jag in allt och gick upp till mitt rum och ringde Tom. Efter några sekunder så svarade han.

- Tja, äru klar? sa jag.
- Aa. sa hon.
- Bra. Hallå jag bor hos min farsa så vill du sova här? sa han.
- Uh.. Visst. Varför bor du där? sa jag.
- För att jag och Bill pallade inte med mamma och Gordon. sa han.
- Okej. sa jag.
- Amen packa dina grejer så kommer jag. sa han.
- Okej, ses. sa jag och vi la på.

Jag gick till min morsa och sa att jag skulle sova hos Tom och sen gick jag upp till mitt rum och packade ner lite gjejer i en väska.

Ungefär 45min senare plingade på dörren och jag tog min väska och gick ner och öppnade och det var Tom.

- Hej. sa han och log.
- Heej. sa jag och kramade han.
- Ska vi dra? sa han.
- Visst. sa jag.

Jag satte på mej mina skor och tog min väska och sen gick vi ut till en bil som stod på uppfarten och satte oss i den.

*En timme senare*

Vi hade nyss kommit fram till hans pappas hus och vi tog av oss skorna och gick upp till hans rum.

Jag ställde min väska vid hans säng och såg att de var en till säng i rummet och en annan väska.

- Delar du rum med Bill eller? sa jag och skrattade lite.
- Tyvärr. sa han.
- Haha, okej. sa jag.

*Senare på kvällen*

Jag, Tom, Bill och Nicole satt i vardagsrummet och kollade på tv. Efter en liten stund så kom deras pappa in.

- Killar, jag har inte hittat någon lösning så ni får dela rum ett tag till. sa han.
- Du driver?! sa Tom.
- Nej. sa han.
- Men vafan! sa Tom och Bill.
- Var glada att ni inte behövde dela säng. sa han.
- Haha så sant! sa jag och Nicole och skrattade.
- Typ.. sa dom.

*Några timmar senare*

Vi alla hade gått och lagt oss och jag och Tom låg och kysstes.

- Fan jag vill ha dej. Nu! viskade han i mitt öra.
- Gör något åt det då. viskade jag.
- Jag kan ju inte när dom är här! viskade han.
- Så synd. viskade jag och flinade lite.

Han lipade åt mej och kysste mej. Jag retades lite med han och stoppade ner min hand i hans kalsonger. Han började stöna lite.

- Tom käften! sa Bill.

Jag såg att Tom blev tvungen att bita sej i läppen för att inte göra några ljud. Jag flinade och tog ett hårdare tag om hans 'lilla vän'.

- Kan fan inte vänta längre, jag måste ha dej nu! viskade han.
- Nope, du får vänta. viskade jag och flinade.

Han blev lite frusterad och började kyssa mej intesivt. När han försökte ta av mina kläder så puttade jag bort han en bit.

- Snälla, kan inte vi gå någonstans?! viskade han.
- Tom jag är trött.. viskade jag.
- Snälla! Jag behöver bara max 30min. viskade han.
- Vart ska vi då? viskade jag och suckade.
- Venne. Toan, garaget eller whatever. viskade han.
- Men kom då. viskade jag.

Vi gick upp ur sängen och in till toan. Han tryckte upp mej mot väggen och kysste mej intensivt. Han drog av mej min tröja och mina shorts och började kyssa mej på halsen.

Jag drog av hans tröja och hans kalsonger och kysste han länge. Han tog av mej mina trosor och lyfte upp mej och jag tog mina ben runt hans midja.

Vi kysstes en stund och sen var han i mej. Han körde så snabbt att jag nästan inte unde andas, jag bara tryckte in mina naglar i hans rygg.

Han stönade lite och körde hårdare och djupare.

- Är du nära? sa han och jag nickade.
- Kom för mej då.. viskade han i mitt öra.

Jag stönade högt och en stund senare så kom jag. Efter några sekunder gjorde han också det. Han började sakta ner lite och jag försökte att hämta andan.

Efter några minuter släppte han ner mej och vi tog på oss våra kläder igen. Jag gick bort och sköljde ansiktet med vatten och sen torkade jag mej. Tom gjorde samma sak och efter det gick vi och la oss igen.

Han la sina armar om mej och kysste mej i nacken.

- Godnatt älskling. sa han.
- Godnatt Tomii. sa jag.

En stund senare somande jag.


Bill's perspektiv:

*Nästa morgon*

När jag vaknade låg Nicole och höll på med mitt hår. Jag log mot henne och kysste henne mjukt.

- Godmorgon. sa hon och log.
- Gomorron. sa jag och log tillbaks.
- Ska vi gå upp? sa hon efter en liten stund.
- Aa. sa jag.

Vi gick upp och bytte om och sen gick vi ner till köket där pappa, Tom och Heather satt. Vi fixade lite att äta och sen satte vi oss med dom andra.

*Efter frukosten*

Vi gick upp till mitt och Toms rum och satte oss på min säng.

- Vad ska vi göra? sa hon.
- Jag venne.. sa jag.
- Kej.. Men jag måste typ dra hem snart. sa hon.
- Neej! Varför?! sa jag.
- För att jag typ har varit här i 2 dagar och jag sa till morsan att jag skulle komma hem igår. sa hon.
- Men vafan.. sa jag.
- Och sen så har jag skola imorgon. sa hon.
- Du får inte gå dit!! Tänk om dom misshandlar dej igen!! sa jag.
- Troru seriöst att dom är så dumma att dom göre på skolan? sa hon.
- Ja?! sa jag.
- Asså shit.. Jag kommer inte bli misshandlad igen, okej? sa hon.
- Men om du bli det då? sa jag.
- Asså Bill! Jag kommer inte bli det! sa hon.
- Men tänk om?! sa jag.
- Bill lyssna bara! Det kommer inte hända!! sa hon.
- Hur fan vet du de?! sa jag.
- Jag vet det bara, okej?! sa hon.
- Okej då.. suckade jag.
- Bra. sa hon.
- Mm.. mumlade jag.

Hon lutade sej fram till mej och kysste mej länge. Hon la sina armar runt min nacke och jag la mina händer på hennes höfter. Kyssen övergick till hångel, och medans vi satt där och hånglade kom Tom och Heather in.

- Skaffa ett eget rum. sa Tom.
- Jag är i mitt nu. Bara så du vet. sa jag.
- Tönt. sa han.
- Whatever. Nicole vi måste dra. Morsan ringde och typ dampa på mej för att du inte kom hem igår. sa Heather.
- Oh shit. sa hon och reste sej upp.

Hon packade ner sina grejer i sin väska och sen gick hon fram till mej igen.

- Ses typ.. Imorron eller något. sa hon och kysste mej.
- Mmm.. mumlade jag mot hennes läppar.
- Hejdåå. sa hon och kramade mej.
- Hejdå Tom. sa Heather och kysste han innan dom gick.

Efter att dom hade gått så blev det tyst en stund.

- Så.... Vad ska vi göra? sa Tom.
- Du kan ge mej dom 1000 spännen som du är skylldig mej. sa jag.
- Uh.. Jag har inte dom just nu... sa han.
- Ljug lagom. sa jag.

Han suckade och gick och hämtade 1000 spänn.

- Danke. sa jag och tog dom.
- Mm.. Bitte.. mumlade han lite irriterat.
- Asså du behöver inte bli sur på mej. Det var du som gjorde dealen. sa jag.
- Whatever. sa han surt.
- Men vafan förlåt då. sa jag lite irriterat.
- Mmm... mumlade han irriterat.
- Asså fucking ta pengarna då om dom betyder så jävla mycket för dej då. sa jag irriterat och slängde dom på han och gick ut.

Jag gick ner till hallen och tog på mej skorna och gick ut. När jag hade gått i kanske 10min fick jag ett sms. Jag tog upp mobilen och såg att det var från Tom. Jag öppnade det och kollade vad det stod.

förlåt...

Jag orkade inte bry mej så jag la ner mobilen i fickan igen och fortsatte gå. När jag hade gått en stund till såg jag en bänk och jag gick och satte mej på den.

Efter att ha suttit där i kanske en timme var det iskallt, men jag ville inte gå hem för att jag fortfarande var irriterad på Tom. Jag satt där i lite drygt en kvart innan jag märkte att någon satte sej brevid mej. Jag kollade och såg att det var Tom.

- Dra. sa jag drygt.
- Det är ett fritt land. sa han.

Jag suckade irriterat och gick och satte mej på en annan bänk typ 50 meter ifrån.

- Bill, kom igen! sa han och kom och satte sej brevid mej.
- Skyll dej själv att jag är sur på dej. sa jag irriterat.
- Asså förlåt! sa han.
- Ett fucking förlåt räcker inte! sa jag surt.
- Men vad fan ska jag göra då?! sa han.
- Låta mej vara ifred!! sa jag lite argt.
- Ärligt Bill! Måste du vara arg på mej? Och vad har jag gjort för fel? sa han.
- Du blev ju fucking sur på mej när du förlora dealen vi hade! sa jag surt.
- Förlåt!! Jag borde inte ha blivit det! Snälla va inte arg på mej. sa han.
- Okej då. suckade jag.
- Tack.. sa han och kramade mej, och släppte efter några sekunder.
- Nein! Jag fryser! sa jag och kramade han igen.
- Hahaha, vänta. sa han och tvingade mej att släppa han.

Han tog av sin kofta och gav mej den.

- Tack. sa jag.
- Varsågod lillebror. sa han.

Vi gick tillbaks till pappa. När vi kom fram så gick vi in och tog av oss skorna och gick till vardagsrummet och började titta på tv. Efter en stund kom pappa in till oss.

- Killar, vad vill ni äta idag? sa han.
- Vad som helst. sa vi.
- Som? sa han.
- Typ... sa jag.
- Pizza. sa Tom och flinade.
- Key. sa han och gick.
- Tänkte faktiskt säga det.. sa jag.
- Haha jag vet. Kände att du skulle det. sa Tom.
- Haha, okej. sa jag.
- Uhm.. Här är pengarna förresten. sa han och gav mej dom.
- Asså.. Du kan behålla dom. sa jag och sträckte fram dom till han.
- Men nej. Jag förlorade dealen, dom är dina. sa han.
- Säkert? sa jag.
- Aa. sa han.
- Tack. sa jag.
- Hahaha, vet du en grej? sa han och skrattade lite.
- Vadå? sa jag.
- Du ser nästan ut som mej. Min stora kofta, massa pengar i händerna. Dock är du ju lite mindre snygg än jag. sa han och flinade lite.
- Mindre snygg? De är jag som är den snyggaste av oss två. sa jag.
- Pfft, knappast. Alla vet att Tom Kaulitz är världens snyggaste och sexigaste människa. sa han och flinade stolt.
- Jo, eller hur. sa jag och himlade med ögonen.
- De är sant! sa han.
- Vi säger väl så. sa jag.
- Sluta! Det är fan sant! sa han och gjorde en ledsen min.
- We can pretend that. sa jag och klappade han på huvudet som om han var en hund och gick till vårat rum.


Nicole's perspektiv:


*Nästa dag*

Jag satt i skolan och hade tyska. När lektionen var slut gick jag till mitt skåp. När jag kom dit stod Jeremy, Oskar, Tobbe och Victor där..

- Tjena bruden. sa Tobbe och flinade lite.
- Vad vill ni? sa jag lite drygt.
- Snacka med våra favorit tjej, får vi inte det eller? sa Victor och la händerna på mitt ass.
- Euw, nej. sa jag och puttade bort han.
- Ska du vara kaxig nu eller? sa han och kom närmare mej.
- Ja. sa jag drygt.
- Det är nog ingen bra idé. sa Oskar.
- Varför inte? sa jag irriterat.
- Du vet ju vad som hände förra gången, eller hur? sa Jeremy och flinade.

Jag ryste av tanken på hur ont jag hade haft. Victor flinade och höll mej hårt mot sej och kysste mej. Jag försökte ta mej loss men han höll bara hårdare om mej.

- Eyy Victor, dela med dej lite, va? sa Oskar.
- Jaja. sa han och släppte mej och då tog Oskar mej istället.

Efter några minuter släppte han mej och Tobbe skulle precis ta tag i mej när jag sprang iväg till tjejtoan. Dom sprang efter mej och när jag sprang in stod dom kvar utanför så jag inte skulle kunna komma ut.

Jag tog upp min mobil och ringde Bill. Han svarade inte. Jag fick panik och ringde Tom. Han svarade inte heller. Jag ringde Gustav också, men han svarade inte heller. Jag ringde Georg också, men självklart svarade han inte heller.

Jag tänkte om det fanns någon mer jag kunde ringa. Sen kom jag på att jag kunde ringa Heather, trots att hon är på lektion. Jag ringde henne och hon svarade efter 3 signaler.

- Vart är du?! Lektionen började för länge sen! sa hon.
- Fast på tjejtoan. Victor och dom vaktar så jag inte kommer ut och Kaulitzarna och the G's svarar inte. Vad fan ska jag göra?! viskade jag och satte mej ner.
- Äru på den toan med fönster? sa hon.
- Uh... sa jag och kollade på väggarna.
- Aa. sa jag efter en stund.
- Försök klättra ut så möts vi på utsidan. sa hon.
- Akej. sa jag och vi la på.

Jag la ner mobilen i fickan och gick till fönstret och öppnade och försökte ta mej ut genom det. Efter några minuter lyckades jag. När jag skulle hoppa ner såg jag Heather och hon ropade mitt namn högt. Efter en stund hörde jag killarna springa mot dörren ut till skolgården.

Jag hoppade snabbt ner från fönstret och när vi såg dom sprang vi det snabbaste vi kunde. Det tog inte en lång stund tills dom kom ikapp oss och höll fast oss.

- Släpp!!! skrek vi.
- Varför skulle vi? sa Tobbe.
- För att det gör fucking ont, jävla äckel!! skrek jag.

Han slog mej så hårt att jag ramlade, min mobil ramlade ur fickan och då insåg jag att Georg ringde. Jag skulle precis ta mobilen innan Victor gjorde det.

- Älskling, du har inte tid att snacka nu. Jag tar det. sa han och flinade lite och kysste mej innan han svarade och gick iväg.

Jag skulle exakt resa mej upp när Jeremy kom och drog upp mej och höll i mej hårt.

- AJ!!! Vafan släpp mej!! skrek jag och försökte ta mej loss.
- Fan heller. sa han och håll hårdare.
- AJJ!!! skrek jag och började gråta.
- Asså vafan släpp henne ditt äckel!! skrek Heather.
- Du håller käften! sa Oskar och slog henne i ansiktet.

Hon började också gråta och Oskar slog henne flera gånger. Jag försökte sparka och slå Jeremy men det slutade med att han slängde ner mej på marken och han och Tobbe stod och sparkade på mej. Efter en stund kom Victor tillbaks och dom andra fortsatte sparka mej.

Efter en kort stund började jag hosta upp blod.

- Okej killar det räcker. sa Victor.
- Nä, varför? sa Tobbe och flinade och sparkade mej hårt i magen.
- Hon hostar fan blod! sa han och puttade bort dom och satte sej ner brevid mej.
- Hur måru? sa han.

Jag svarade inte, utan fortsatte att hosta.

- Shit.. sa han och hjälpte mej upp.
- V-vad sa d-du t-til-ll Geor-gg? snyftade jag samtidigt som jag hostade.
- Lite olika.. Men när han hörde att de va jag så sa han att skulle komma hit. sa han.
- O-okej... snyftade jag.
- Vad äre med dej?! sa Jeremy.
- Vafan hjälperu henne för?! sa Tobbe.
- Hon fucking hostade blod!! sa han.
- Och?! sa dom.

Precis då såg jag Georg, Bill, Gustav och Tom springa mot oss. Jag skulle säga det till Heather, men då såg jag henne ligga medvetslös på marken.

Jag tog mej loss ur Victors grepp och satte mej ner brevid henne och försökte få liv i henne.





kommentera ? <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0