I'm Losing Myself - Chapter 11


1. Kath's scars 2. Leah 3. Twinsen 4. Kath 5. Kath's scars 6. The G's


Kathrine's perspektiv:

*Nästa dag*

När jag vaknade låg Bill brevid mej och hade armen om mej. Jag lyfte försiktigt bort den och gick in i badrummet.

Jag duschade snabbt och sen klädde jag på mej och sminkade mej lite. Efter det stod jag och kollade på mej själv i spegeln ett tag.

- Jag är inte värd ett jävla skit. sa jag för mej själv.

En stund senare gick jag och tog ett rakblad och satte mej på toalocket. Jag la det mot handleden och drog några sträck. Jag drog upp ena jeans benet och skar massa sår på benet och sen satte jag på ett bandage på benet och plåster på armen.

Jag tog mitt andra ben och ristade in "Bill" med rakbladet.

Efter det så gick jag ut till Bill och skakade lite på han för att han skulle vakna.

- Bill, vakna. sa jag och kysste han på kinden.
- Mmm.. mumlade han och satte sej upp och sträckte på sej.
- När vakna du? sa han sen.
- Typ en timme sen eller något. sa jag.
- Okej. sa han och drog ner mej över sej.
- Bill.. Jag orkar inte... sa jag.
- Okej.. sa han och jag ställde mej upp.
- Vad har du gjort? sa han.
- Va? sa jag.
- Varför haru plåster på armen? sa han.
- Aha, det... Uh.. Scotty rev mej. sa jag.
- Scotty rev dej? sa han misstänksamt.
- Uhm.. Ja.. sa jag.
- Och du vill att jag ska tro på det? Säg bara sanningen? sa han.

Jag försökte komma på något snabbt men allt bara snurrade runt i mitt huvud. När jag inte sa något tog han min arm och drog bort alla plåster.

- Släpp! sa jag och drog bort min arm.
- Scotty har fan inte alls rivit dej! Vad fan har du gjort?! sa han lite argt.
- Asså inget! sa jag och gick ut ur rummet.

Jag gick ner till köket och där satt Tom, Gustav och Georg.

- Gomorron Kath. sa Tom.
- Mm... mumlade jag.
- Hare hänt något? sa han.
- Nej.. sa jag tyst.
- Uhm... Okej.. Säkert? sa han.
- Nej.. sa jag och satte mej brevid han och la händerna för ansiktet.
- Vad äre då? sa han.
- Bill är typ pissed på mej.. sa jag lågt.
- Varför? sa han.
- Asså jag hade massa plåster och så på armarna och sen frågade han vad jag hade gjort, sen sa jag typ att Scotty hade rivit mej. Men asså egentligen har jag skärt mej.. sa jag.
- Skärt dej?! Varför?! sa han förvånat.
- För att jag förtjänar det... sa jag lågt.
- Varför skulle du förtjäna det? sa Georg.
- För att jag inte är värd ett skit.. sa jag.
- Hur ska jag säga det här på ett snällt sätt..? Du är värd så här fucking mycket Kath! Säg inte så! Asså Bill älskar dej, och bara det bevisar att du är värd någonting? sa Tom.
- Typ... sa jag lågt.
- Det gör det. sa han.
- Men han kommer fan hata mej när han får reda på allt jag gjorde.. sa jag tyst.
- Nej det kommer han inte? Men du borde nog inte säga något till han... Han kommer nog få flipp eller något. sa han.
- Jag hade inte tänkt att säga.. Men om han ser då? Asså han kommer märka direkt att jag har gjort det med rakblad. sa jag.
- Får jag se? sa han.
- Visst.. suckade jag och drog upp ena jeans benet och tog bort bandaget.
- Hur kan du göra så mot dej själv? sa han och kollade på mej
- Jag förtjänar det.. sa jag lågt och lindade på bandaget igen och drog upp det andra och visade att jag hade skrivit Bill på benet.
- Oh shit... sa han.
- Han kommer hata mej. sa jag och började gråta.
- Nej det kommer han inte. sa han och kramade mej.
- Bill kommer aldrig kunna hata dej. sa Gustav.
- Hur kan ni veta det? snyftade jag.
- Vi känner han. sa Georg.

Vi snackade ett tag till och sen kom Bill ner. När han kollade på mej så såg han arg ut.. Jag kollade ner i bordet och la händerna för ansiktet och började gråta igen.

- Gråt inte Kath.. sa Tom.
- Jo. snyftade jag.
- Varför gråter du? sa Bill förvånat.
- För att du är fucking arg på mej! sa jag och började gråta ännu mer.
- Ja, för att du säger ju inte vad du har gjort! sa han.
- Tro mej Bill.. Om hon säger, kommer du flippa ur. Tvinga henne inte att säga, det kommer bara att göra allt värre. sa Tom.
- Och hur fan vet du de?! sa han irriterat.
- För att jag vet vad hon har gjort. sa Tom.
- Säg? sa han.
- Nope. sa Tom.
- Vi lovade att inte ha några hemligheter för varann!! sa han.
- Jag orkar inte med att du flippar ur, så du får vänta med att veta tills hon vill säga själv. sa Tom.
- Vafan Tom... Kath säg bara? sa han.
- Nej.. Du kommer fan hata mej.. snyftade jag.
- Nej? sa han och kramade mej.
- Jo.. snyftade jag.
- Nej det kommer jag inte.. sa han och kysste mej.
- Men jag vill inte säga ändå.. sa jag lågt.
- Okej.. suckade han.

Jag kysste han och började göra i ordning frukost.


Leah's perspektiv:

Oli va med några polare och jag var ensam hemma och hade inget att göra. Jag ringde till Kath för att se om hon ville göra något. Hon svarade efter några signaler.

- Hallå? sa hon.
- Hej. sa jag.
- Heej! sa hon.
- Uhm.. Vill du göra något? Oli är med några polare, and i have nothing to do. sa jag.
- Haha okej. Men jag är med Bill och dom men kom du också. sa hon.
- Äre okej för dom då? sa jag.
- Vänta. sa hon.
- Aa. sa hon efter en kort stund.
- Okej, ses snart. sa jag.
- Jao. sa hon.

Vi la på och jag gick och fixade mej lite snabbt innan jag åkte. När jag kom fram plingade jag på dörren och efter några sekunder kom Tom och öppnade.

- Heej. sa jag och kramade han.
- Tja. sa han och kramade tillbaks.

Jag gick in och sen gick vi till vardagsrummet och där satt alla andra.

- Wiiie, grattis Leah!! sa Kath och sprang fram och kramade mej hårt.
- Hahah, vafan..? sa jag och skrattade lite och kramade tillbaks.
- Hahaha, men du kommer ju äntligen bli mamma. sa hon och log.
- Jag vet! sa jag glatt.
- Vänta va? sa Tom.
- Hon ska bli morsa!! sa Kath glatt.
- Aha.. sa han lågt och kollade bort.
- Vad äre? sa jag.
- Inget.. sa han lågt.
- Jo? sa jag.
- Nej, de är inget. sa han.
- Uhm... Okej..? sa jag.
- Mm... mumlade han.

Jag och Kath satte oss i soffan och killarna började snacka om olika grejer på tyska och jag och Kath började snacka om annat skit.

- Va äre med Tom? sa hon.
- Jag venne.. sa jag.
- Okej.. sa hon
- Han blev typ skit ledsen när jag sa att du skulle bli mamma.. sa hon.
- Skumt.. sa jag.
- Mmm.. mumlade hon.
- Uhm.. Kan vi gå och snacka om en grej? Vill inte snacka om det här.. sa hon efter en stund.
- Akej.. sa jag.

Vi gick till badrummet och hon satte sej på toalocket och drog upp ena byxbenet.

- Kath!! sa jag besviket.
- Förlåt.. sa hon.
- Varför? sa jag.
- För att jag inte är värd något.. sa hon lågt.
- De är du visst!! sa jag.
- Nej.. sa hon.
- Jo! Har Bill sett de? sa jag.
- Nej.. sa hon.
- Varför inte? sa jag.
- Han kommer dampa sönder på mej. sa hon.
- Men och? Asså du får inte göra såhär mot dej själv! Och Bill borde få veta! sa jag.
- Det kan fan inte du bestämma!! sa hon och började gråta.
- Du gör bara illa dej själv.. sa jag och kramade henne.
- Jag bryr mej inte! snyftade hon.
- Du borde berätta för Bill.. sa jag.
- Jag vill inte.. snyftde hon.
- Varför inte? Han är ju din pojkvän! Han kanske kan hjälpa dej. sa jag.
- Han kommer bli skit arg på mej.. Tom sa att jag inte skulle säga något.. sa hon.
- De kommer han inte alls. sa jag.
- Jo.. sa hon.
- Nej? Han kommer nog säkert bara bli ledsen och besviken. sa jag.
- Tror du det? sa hon lågt och kollade på mej med tårar i ögonen.
- Ja. sa jag.
- Du är världens bästa vän Leah. Du får en alltid må bättre. sa hon och log svagt.
- Detsamma. Men asså lova att du inte gör så mer? sa jag.
- Okej.. sa hon.
- Mm.. Men gå och berätta för Bill nu. sa jag.

Vi gick ut ur badrummet och gick till vardagsrummet. Jag satte mej i ena soffan och Kath stod fortfarande upp.

- Uhm... Bill..? sa hon.
- Aa? sa han.
- Kan vi snacka? sa hon.
- Uh.. Visst. sa han och dom gick upp till hans rum.


Bill's perspektiv:

Vi gick till mitt rum och jag satte mej på sängen och hon satte sej brevid mej.

- Vad vill du snacka om? sa jag.
- Uhm.. Du vet att jag sa imorse att Scotty hade rivit mej och du inte trodde på mej? sa hon.
- Ja..? sa jag.
- Uh.. Han gjorde inte de.. sa hon.
- Jag vet. sa jag.
- Förlåt.. sa hon tyst.
- Varför säger du förlåt? sa jag förvånat.
- För att du kommer att hata mej nu. sa hon och drog upp båda byxbenen.

På det ena var det massa sträck och på det andra stod det mitt namn.. Sen drog hon upp armen lite på tröjan och det var massa sträck där med.

Jag kunde inte säga något.. Satt bara där och kollade på alla sträcken.. Hur kunde hon göra så mot sej själv? Och varför sa hon inte till mej direkt?

- Varför? sa jag ledset.
- Jag är inte värd något ändå.. sa hon lågt.
- INTE VÄRD NÅGOT?! Hur fan kan du säga så?! skrek jag förvånat.
- För att det är sant.. sa hon och började gråta.
- De är inte alls sant! Du är värd så mycket mer än vad du tror! Jag skulle kunna dö för dej. sa jag.
- Skulle du..? snyftade hon.
- Ja?! sa jag.
- Jag älskar dej Bill.. snyftade hon och kramade mej hårt.
- Mm.. Jag älskar dej också Kath. sa jag och kysste henne.

Vi satt där ett tag och sen gick vi ner till dom andra, Leah kollade på oss när vi kom ner.

- Vem hade rätt, jag eller Tom? sa hon.
- Om? sa Kath.
- Det där med om han skulle bli skit arg eller inte. sa hon.
- Aha.. Du. sa hon och log svagt.
- Så han blev inte arg? sa hon.
- Nope. Eller asså... Aa. sa Kath och kollade på mej.
- Varför skulle jag bli arg för? sa jag.
- För att jag har skärt mej.. sa hon lågt.
- Jag blev bara ledsen och besviken, bland annat för att du gjorde de och för att du inte sa det direkt. sa jag.
- Jag sa det inte direkt för att Tom sa att jag inte skulle det. sa hon.
- Vafan Tom?! sa jag och kollade argt på han.
- Vad? Jag ville inte att du skulle bli arg på henne, det är ju inte hennes fel liksom. sa han.
- Jag fucking blev inte ens arg på henne! sa jag irriterat.
- Förlåt då. sa han drygt.
- Mm.. mumlade jag och satte mej i en fotölj.

Kath satte sej i mitt knä och jag la mina armar om henne.

- Säg aldrig att du inte är värd något till mej igen. viskade jag till henne och kysste henne i nacken.
- Men jag är ju inte de.. sa hon lågt.
- Du är värd hur mycket som helst Kath. sa jag och höll om henne hårdare.
- Jag tycker inte det.. sa hon.
- Men jag tycker det.. sa jag och kysste henne.
- Göru? sa hon.
- Såklart jag gör. sa jag.

Hon log svagt och gosade in sej i min famn.


Tom's perspektiv:

*Senare på kvällen*

Jag, Leah, Georg och Gustav hade suttit ute på baksidan men dom tröttnade och gick in, så de var bara jag och Leah kvar.

- Varför blev du så ledsen förut när Kath sa att jag va gravid? sa hon efter en stund.
- Jag blev inte de. sa jag.
- Jo.. Det verkade som om du blev de.. sa hon.
- Knakse lite då.. sa jag.
- Varför? sa hon.
- För att jag gillar dej. sa jag.
- Va? sa hon förvånat.
- Ja.. sa jag och kollade bort.
- Sen när? sa hon.
- Sen vi träffades.. sa jag.
- Oh.. sa hon.
- Mm.. mumlade jag.
- Varför sa du inget? sa hon.
- För att du har Oliver och allt.. sa jag lågt.
- Men du kunde ha sagt iallafall.. sa hon.
- Varför?! Vi skulle ändå inte blivit tillsammans och nu ska du och Oli ha barn och allt! sa jag.
- Mm.. Typ.. sa hon lågt.
- Mmm.. mumlade jag.

Vi satt där ett tag, men sa inget. Efter en liten stund så lutade hon sej mot min axel och suckade.

- Varför ska allt bli så jobbigt hela tiden? sa hon.
- Vet inte.. sa jag och la armen om henne.

Hon kollade upp på mej och jag böjde mej ner och kysste henne. Hon la sina armar runt min nacke och jag fortsatte att kyssa henne.

Jag la mej ner och hon la sej över mej. Kyssen ledde till hångel och vi låg där och hånglade ett tag. Jag la mina händer på hennes ass och hon hade fortfarande sina armar runt min nacke.

- Du vet att du är grym på att kyssas va? sa jag och flinade efter några minuter.
- Haha, du också. sa hon och la huvudet mot mitt bröst.

Vi låg så ett tag och jag höll på med hennes hår.

- Kommer inte Oliver bli arg på dej? sa jag efter en stund.
- Mm.. Jo.. sa hon.
- Varför gör du det här då? Du älskar ju han och de.. sa jag.
- För att.. sa hon.
- För att? sa jag.
- För att jag gillar dej också.. sa hon och gosade in sej i min famn.
- Göru? sa jag förvånat.
- Ja.. sa hon.
- Okej, bra. sa jag och log.

Hon kollade upp på mej och log lite och kysste mej.

- Vad kommer hända sen? sa jag.
- Vadå sen? sa hon.
- Asså du kommer ju vara med Oilver och typ skita i att det här har hänt.. sa jag.
- Uh.. sa hon.
- Så.. Vad kommer hända? sa jag.
- Jag vet inte.. sa hon.

Vi låg där ett tag utan att säga något, efter en stund reste hon sej upp.

- Följer du med in? sa hon.
- Visst. sa jag.

Vi gick in och gick till vardagsrummet och dom andra satt och snackade.

- Vad gjorde ni då? sa Bill och flinade.
- Inget speciellt..? sa jag.
- Säkert? sa han och flinade.
- Typ. sa jag och satte mej i soffan och drog ner Leah i mitt knä.
- Helt säker? sa han.
- Typ.. Vadå då? sa jag.
- Eftersom du typ är med henne 24, och du gillar henne så.. Vem vet liksom, ni har ju fan haft sex en gång. sa han.
- Asså vafan Bill..? sa jag.
- Vad? Ni har ju de.. sa han.
- Jo men.. Whatever. sa jag.
- Aja.. sa han och fortsatte snacka med dom andra igen.

Jag reste mej upp med Leah och tog hennes hand och gick med henne tíll mitt rum.

- Vad hade du tänkt att vi skulle göra nu då? sa hon och flinade.
- Du får se.. sa jag och höll henne mot väggen och kysste henne på halsen.
- Jag tror jag kommer gilla det.. sa hon och flinade lite.
- Det kommer du. sa jag och drog av mej min tröja.

Hon kysste mej och knäppte upp mina byxor. Jag drog av henne tröjan och började kyssa henne på halsen igen. Hon stönade lågt och tog tag i mina rastaflätor. Jag drog av mej byxorna och började knäppa upp hennes medans jag fortfarande kysste henne på halsen.

Hon lyfte upp mitt huvud och kysste mej på munnen istället. Jag bar upp henne och hon satte sina ben runt min midja och hon la sina armar runt min nacke.

Jag gick mot sängen med henne och la mej ner med henne underst. Hon hade fortfarande sina ben runt min midja och armarna runt min nacke.

Hon kysste mej länge på halsen och jag började stöna lågt och kände hur hård jag blev. Jag tog bort hennes ben från mej och drog av hennes byxor snabbt. Sen knäppte jag upp hennes bh och slängde ner den på golvet.

Jag drog av hennes troser och sen mina kalsonger. Efter några sekunder så var jag inne i henne och jag började snabbt och hon började genast stöna högt. Jag körde snabbare och djupare, och hon stönade högre och högre.

- Hårdare Tom!! stönade hon och tryckte in sina naglar i min rygg.

Jag gjorde som hon sa och körde hårdare och hon tryckte in sina naglar djupare i min rygg.

*1 timme senare*

Leah gick in i duschen och jag gick efter henne. Hon satte på vattnet och jag gick in till henne och höll om bakifrån och kysste henne i nacken.

- Haha Tom, vad göru? sa hon och skrattade lite.
- Jag älskar dej Leah. sa jag och kysste henne i nacken igen.
- Ärligt? sa hon och vände sej mot mej.
- Ja. sa jag och kysste henne.
- Naww. sa hon och log lite.

Vi gick ut ur duschen och hon tog en handduk runt sej och de gjorde jag med. Några miuter senare så gick vi ut
och klädde på oss.

När vi hade gjort det så fick vi ner till dom andra. När Bill ståg mej började han as garva.

- Vad? sa jag.
- Hårdare Tom!! sa han och härmade Leah.
- K.. sa jag drygt.

Jag satte mej i soffan och drog ner Leah i mitt knä.




kommentera :3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0