I'm Losing Myself - Chapter 16


1. Kath 2. Kenzie 3. Oli & Leah 4. Tom & Bill


Kathrine's perspektiv:


*Några timmar senare*

Jag satt i sängen och kollade på film. En liten stund senare kom Bill in.

- Jag och Tom drar ut en stund. sa han.
- Uhm.. Okej.. sa jag.
- Mm.. Ses sen. sa han och kysste mej innan han gick ut.

Jag fortsatte att titta på filmen en stund och sen gick jag ner till köket och åt middag.

*Mitt i natten*

Jag vaknade av att ytterdörren smälldes igen och Tom och Bills höga skratt.

- Inte igen.. sa jag tyst för mej själv och gick ner till hallen.

När jag kom ner så stod dom där och det märktes direkt att dom var helt packade. Tom gick förbi mej upp för trappan och Bill stod kvar.

- Bill, du skulle sluta.. sa jag lågt.
- Jag ska. sa han och gick närmare mej.
- Varför gjorde du det nu då? sa jag.
- Jag råka.. mumlade han.
- Nej det gjorde du inte alls, Bill. sa jag.
- Men asså jag är inte så full.. sa han.
- Jo det är du. sa jag.
- Nej... sa han.
- Jo. sa jag.
- Spela roll. sa han.
- Det gör faktiskt det. sa jag.
- Nääe. sa han och gick närmare mej och la sina händer på mina höfter.
- Vad gör du? sa jag.
- Jag vill ha dej.. Nu. viskade han och kysste mej på halsen.
- Bill.. Du är full.. sa jag.
- Kanske, men jag vill ha dej iallafall. sa han och kysste mej.

Kyssen övergick till hångel och han höll mej mot väggen och drog av sej sin tröja.

- Borde vi inte gå upp istället? sa jag samtidigt som jag kysste han på halsen.
- De behövs inte. sa han och började knäppa upp sina byxor.
- Men tänk om Tom kommer ner då? sa jag.
- Han sover säkert. sa han.
- Men ändå.. sa jag.
- Kom då. suckade han och vi gick upp till vårat rum.

Han drog av sina byxor och sen putta han ner mej i sängen och la sej på mej. Han drog av mina shorts och min t-shirt och kysste mej ner mot magen.

Han knäppte upp min bh och tog av mej den och började kyssa mej på halsen istället. Jag stönade lågt och drog av hans kalsonger. Han tog av mej mina troser och sen va han inne i mej.

Han började långsamt, sen blev det snabbare och snabbare. Jag stönade högt och tog tag i hans hår.

- Biiill, snabbare! stönade jag.

Han gjorde som jag sa och körde snabbare. Jag stönade högre och skrek hans namn.

*En timme senare*

Vi låg utmattade i sängen och Bill höll på att somna men höll sej vaken.

- Bill, sov. sa jag och la mej mot hans bröst.
- Men jag är inte trött.. sa han och gäspade.
- Jo det är du visst. Sov nu bara. sa jag och kysste han på kinden.
- Neej. sa han.
- Jo. sa jag.
- Jaja.. suckade han.

Jag kysste han innan jag la mej till rätta för att sova. Efter en lite stund så somnade jag.

*Nästa morgon*

När jag vaknade gick jag upp och duschade. När jag hade gjort det så gick jag ut och klädde på mej. Efter kanske 5min började Bill röra på sej och en kort stund senare öppnade han ögonen och log trött mot mej.

- Morron. sa jag.
- Va hände igår? sa han och gäspade.
- Du och Tom gick ut och kom hem mitt i natten fulla. sa jag.
- Fuck.. sa han tyst.
- Varför gick ni ut och drack? sa jag.
- Jag vet inte... sa han.
- Såklart du vet? Säg bara? sa jag.
- Men jag ville bara dricka.. sa han lågt.
- Bill.. Om du går ut och dricker en gång till drar jag. sa jag.
- Va?! Nej! Du får inte! sa han och satte sej hastigt upp i sängen.
- Okej, men då går inte du ut och dricker. sa jag.
- Men jag kommer ju inte klara de.. sa han.
- Det är ditt problem, Bill. sa jag.
- Du skulle ju hjälpa mej! sa han.
- Ja, men det är ditt problem att du går ut och dricker! Jag försöker ju fan hjälpa dej, men det kommer ju fan inte gå om du ska gå ut och dricka iallafall!! sa jag.
- Men hindra mej från att dricka då! sa han.
- Hur fan ska jag kunna göra det då?! Ta din plånbok eller vadå?! sa jag.
- Ja?! Gör vad som helst för att jag inte ska gå ut och fucking dricka! sa han.
- Ge hit den då. sa jag och sträckte fram min hand.

Han stod och gjorde ingenting en kort stund innan han gav mej den.


Tom's perspektiv:

När jag vaknade så hade jag värsta huvudvärken. Jag gick in i badrummet och tog en alvedon och kollade mej länge i spegeln. Jag gick in i duschen och efter det klädde jag på mej och gick ner i köket.

Jag tog åt lite och efter en stund så kom Bill ner.

- Tja, ska du med ut sen? sa jag.
- Kan inte. sa han.
- Varför? sa jag.
- Ska inte dricka mer. Sen gav jag Kath min plånbok. sa han.
- Men du behöver ju inte dricka så mycket? sa jag.
- Jag vet inte.. Kath sa att hon skulle lämna mej om jag gick ut och drack igen.. Det är därför hon har min plånbok. sa han.
- Men hon behöver inte ens veta att du har druckit. sa jag.
- Jag vet inte.. sa han.
- Kom igen? Jag betalar. sa jag.
- Kanske.. sa han.
- Asså Bill, kom igen? sa jag.
- Visst. suckade han.
- Bra! sa jag.

*Några timmar senare*

Vi stod i hallen och tog på oss skorna och sen gick vi ut till min bil och åkte till en bar. När vi kom in gick vi och köpte en drink ivar.

*Mitt i natten*

Vi hade fortsatt att dricka och vi var as fulla. Vi satt vid ett bord och snackade och efter ett tag gick Bill bort och dansade. Efter en liten stund så kom de en tjej och satte sej brevid mej. Jag hade svårt att se vem de va men sen såg jag att de va Kanzie..

- Hej Tomi! sa hon och log.
- Tja.. sa jag slöddrigt.
- Vad göru här då? sa hon.
- Inget.. Är här med Bill men han stack och dansa typ. sa jag.
- Okeej. sa hon.
- Mm.. Vad ville du? sa jag.
- Hänga med dej, vadå då? sa hon.
- Näe inget. sa jag.
- Okej. sa hon och kysste mej.
- Kenzie lägg av. sa jag och ställde mej upp.
- Vad äre Tom? sa hon och ställde sej upp hon också.
- Jag har flickvän, sluta kyssa mej och allt varje gång vi ses! sa jag.
- Men Tom.. Asså glöm bara bort henne ikväll? sa hon och la sina armar runt min nacke.
- Nej! Jag har en sista chans att vara med henne. Och jag tänker fan inte sumpa den för dej. sa jag och gick till Bill.

- Bill, vi drar. sa jag.
- Neeej! Varför? sa han.
- För att Kenzie håller på och allt. sa jag.
- Men vafan.. sa han.

Vi gick till min bil och han satte sej i passagerarsätet och jag satte mej i förarsätet och startade bilen.

- Tom, säkert att du ska köra? Du är typ skit full.. sa han.
- Ta det lugnt Bill. Jag kommer inte köra ihjäl oss. sa jag och körde hem.

När vi kom fram så smög vi in för att Kath inte skulle vakna.


Bill's perspektiv:

Jag gick försiktigt upp till mitt och Kath's rum och när jag kom in var rummet tänt och hon satt på sängen och kollade surt på mej. Jag kollade ner i golvet och skämdes grovt mycket.

- Förlåt.. sa jag lågt.
- Vafan tänkte du med?! sa hon irriterat.
- Jag vet inte.. Tom ville att jag skulle med han ut och sen sa jag att du skulle bli as arg på mej och lämna mej men han bad om att jag skulle med, sen följde jag bara med han... sa jag tyst.
- Fan vad patetiskt. Jag fucking drar. sa hon surt och gick upp ur sängen och började packa sina grejer.
- Kath, snälla gör det inte! sa jag och tog hennes arm och vände henne mot mej så hon såg mej i ögonen.
- Asså Bill jag orkar inte med att du håller på att dricka och allt. sa hon och blev tårögd.
- Jag lovar att jag ska sluta! Jag kan vara med dej hela tiden så kan du se till att jag inte dricker! Snälla jag gör vad som helst, lämna mej bara inte.. sa jag och började nästan gråta.
- Du har redan sagt att du ska sluta flera gånger.. Varför skulle du mena de nu? sa hon.
- För att jag inte vill att du lämnar mej. Snälla, hjälp mej.. bad jag och kramade henne hårt.
- Jag ska hjlälpa dej.. Men du måste lova att försöka sluta. sa hon.
- Jag lovar! sa jag och kysste henne.
- Bra. sa hon och kramade mej.

Hon packade upp grejerna som hon hade packat ner, sen gick vi och la oss.

- Godnatt älskling. sa jag och kysste henne i nacken.
- Godnatt. sa hon.

Jag la armen om henne och efter en liten stund så somnade jag.

*Nästa morgon*

Jag vaknade av att solen lös starkt igenom persiennerna. Kath låg brevid mej som igår, och efter en kort stund vände hon sej mot mej.

- Gomorron. sa hon och log trött.
- Morron. sa jag och kysste henne.

Efter en liten stund gick hon upp ur sängen och in i badrummet. Jag satte mej upp och sträckte på mej. Jag gick ner till köket och började ta fram frukost. Efter en stund kom Tom ner och satte sej mitt emot mej.

- Tack för att du nästan fick Kath att lämna mej inatt. sa jag lite surt.
- Varsågod. sa han trött.
- Hade hon gjort det hade jag fan dödat dej Tom! sa jag surt.
- Nej det hade du inte. sa han och gäspade.
- De hade jag visst. sa jag irriterat.
- Okej. sa han.
- Varför bryr du dej inte när jag säger att jag skulle dödat dej?! sa jag.
- För att jag vet att du inte skulle göra det ändå. Du säger det bara. sa han.
- Jag fucking menar de. sa jag drygt.
- Visst visst. sa han.
- Jag gör ju det!! sa jag surt.
- Vi säger väl det lillebror. sa han.
- Ja?! sa jag lite argt.
- Asså kan du chilla lite eller? sa han.
- Nej!! sa jag argt.
- Märker det. sa han.
- Du gjorde fan satt hon näsan lämnade mej!! sa jag argt.
- Jag vet. Du har sagt det. sa han.
- Jag hatar dej!!! skrek jag.
- Okej.. Tack.. sa han tyst och kollade ner i bordet.
- Övertala mej aldrig att gå ut och dricka med dej igen! sa jag argt och gick därifrån.

Jag gick upp till mitt och Kaths rum och hon stod och bäddade sängen.

- Du behöver inte göra det där, du vet det va? sa jag och kramade henne bakifrån.
- Ja, men jag hade inget att göra. Tänkte gå ner till dej och Tom men orkade inte när jag fattade att ni bråkade. sa hon och vände sej mot mej och kysste mej.
- Aha.. Men aja de är hans eget fel. sa jag.
- Vad bråkade ni om? sa hon och la armarna runt min nacke.
- Att jag hatar han för att han övertalade mej att dra ut med han och att jag skulle ha dödat han om du hade lämnat mej inatt. sa jag och la händerna på hennes höfter och kysste henne.
- Dödat han? sa hon och höjde ena ögonbrynet.
- Men typ. sa jag.
- Tror inte det. sa hon.
- Men jag hade det.. sa jag.
- Bill, då hade du dödat dej själv också. sa hon.
- Nej? sa jag.
- Jo. Han är typ allt för dej, ni har ju själva sagt att om den ena dör kommer den andra följa med, eller något sånt. sa hon.
- Jo... Men ändå.. sa jag.

Hon skakade på huvudet och fortsatte bädda sängen.

- Men du behöver inte bädda! sa jag och bar bort henne bakifrån.
- Jooooo! sa hon och sparkade på mej.
- Nej! sa jag.
- Biiiiiiill!! sa hon och tog sej loss och sprang bort till sängen igen.
- Neeej! sa jag och sprang efter henne.

Hon tog en kudde och kastade den i mitt ansikte och sen tog hon en annan och sprang ut ur rummet. Jag sprang efter henne ner mot vardagsrummet och hon ställde sej på andra sidan soffan.

- Passa dej, jag har en kudde! sa hon och höll upp den över sitt ansikte.
- Men jag är stakare än dej. sa jag.
- Och?? Jag har fortfarande en kudde! sa hon och skrattade lite.
- Woow, jag dör! Kasta den på mej så får vi se om jag dör eller inte. sa jag och skrattade lite.
- Näe.. sa hon och försökte springa iväg men jag tog tag i henne och lyfte upp henne.
- Neeeej!! sa hon och slog mej med kudden.
- Vafan sluuta! sa jag och skrattade.
- Nää. Toooooooooom!! ropade hon.
- Vad? sa han och kom ut till oss.
- Hjälp mej! sa hon och sträckte ut handen mot han.
- Uhm, visst. sa han och tog tag i hennes arm och drog bort henne från mej.
- Danke. sa hon och började slå mej med kudden igen.
- Neej sluta! sa jag och tog den ifrån henne.
- Ge tillbaks den! sa hon.
- Nein. sa jag.
- Då går jag upp och bäddar igen. sa hon.
- Neej! Här. sa jag och gav tillbaks den.
- Asså shit.. sa Tom och himlade med ögonen innan han gick.

Jag skrattade lite och drog Kath mot mej och kysste henne länge.

- Är du fortfarande sur på Tom? sa hon efter kyssen.
- Lite.. sa jag.
- Va inte de. sa hon.
- Men han gjorde ju satt du nästan lämnade mej.. sa jag lågt.
- Men han kanske inte tänkte på det. Sen gjorde jag det inte heller. sa hon.
- Mmm.. Men jag kan gå och snacka med honom. sa jag.
- Gör det. sa hon.

Jag gick till köket och såg Tom sitta vid bordet med sin mobil. Jag satte mej mitt emot han.

- Uhm.. Tom? sa jag lite osäkert.
- Mm.. mumlade han.
- Äru arg på mej? sa jag.
- Inte arg dirket.. sa han.
- Kej.. Uh.. Förlåt för förut... Jag var bara så arg och ledsen.. sa jag tyst.
- Asså vet du hur det känns när ens tvillingbror säger att den hatar en eller?! sa han.
- Nej.. sa jag lågt och kollade ner i bordet.
- De är fan inte kul iallafall. sa han surt.
- Förlåt.. Jag menade det inte.. sa jag tyst.
- Varför sa du det då? sa han lite irriterat.
- För att jag var ledsen och arg för att du nästan fick Kath att lämna mej! sa jag.
- Det var ju inte meningen! Jag tänkte inte på det då.. sa han.
- Men jag fucking sa de. sa jag.
- Juste.. Men se det från den ljusa sidan? Hon stack inte? sa han.
- Men hon kunde ha stuckit. sa jag lite surt.
- Men shit hon gjorde hon inte de. sa han irriterat och gick.
- Asså gå inte! Jag snackar med dej! sa jag och gick efter han.
- Jag har ju fan inget mer att säga till dej! sa han irriterat.
- Jo! sa jag.
- Som? sa han.
- Fan vet jag men jag höll fan på att snacka med dej. sa jag lite surt.
- Säg vad fan det är du ska ha sagt då! sa han irriterat.
- Men nu har jag fan glömt bort! Gå fan inte ifrån mej när jag snackar med dej. sa jag irriterat.

Han svarade inte. Han stod bara och kollade surt på mej och sen gick han.

- Tack för att du visar att du älskar mej! ropade jag surt.
- Det är det jag inte gör. Jag fucking hatar dej!! skrek han.


Leah's perspektiv:

Jag satt och kollade på tv och en lång stund senare så plingade de på dörren och jag gick för att öppna. Där stod Oli.

- Uhm.. Hej, vad gör du här? sa jag lite förvånat.
- Typ träffa dej. sa han.
- Varför? sa jag förvånat.
- Har inte träffat dej på ett tag och jag saknar dej.. sa han tyst.
- Okej, tyvärr har inte jag saknat dej. sa jag.
- Varför inte? sa han lite ledset.
- För att jag har gått vidare, och skaffat ny pojkvän. sa jag.
- Va?! Vem?! sa han.
- En. sa jag.
- Snälla säg? sa han.
- Tom. sa jag.
- Fan.. sa han tyst.
- Mm.. mumlade jag.
- Va du tvungen? sa han.
- Ja? Det var ju ändå slut mellan oss. sa jag.
- Jag vet men ändå.. sa han lågt och kollde ner.

Det blev tyst en stund och sen kom han fram till mej och kysste mej länge. Han höll om mej hårt så jag kunde inte ta mej ur han grepp eller avbryta kyssen. Efter en liten stund hörde jag att någon stod bakom Oli och efter några sekunder såg jag att det var Tom som stod där med tårar i ögonen.

När jag kom loss från Oli's grepp så putta jag bak han en liten bit.

- Vafan?! sa Tom argt, och det märktes att han var sårad också.
- Asså Tom jag kan förklara! sa jag.
- Gör det då!! sa han argt.
- De va Oli som kysste mej! sa jag.

Han kollade argt på Oli och i nästa sekund var det värsta slagsmålet mellan dom.

- Sluta!! skrek jag och drog i Toms arm.

Dom lyssnade inte, utan bara fortsatte att slåss.

- Tom, Oli sluta!!! skrek jag.

Jag drog i Toms arm igen men fick hans armbåge i anisktet istället och jag ramlade bakåt.

- Omg, Leah!! sa han och satte sej brevid mej.
- Det gick bra.. sa jag och satte mej upp.
- Säkert? Förlåt. Det var inte meningen! sa han.
- Det är lugnt Tom. sa jag och kollade på han.
- Bra. sa han och log svagt.
- Leah, ärligt? sa Oli.
- Vad? sa jag surt.
- Han?! sa han.
- Jaaa, han! sa jag surt.
- Du kan fan få bättre. sa han lite irriterat.
- Som vem?! Dej eller?! sa jag surt.
- Ja?! sa han.
- Knappast. sa jag irriterat.
- Det är ju fan sant. sa han irriterat.
- Eller inte? sa jag och Tom la armen om mej och hjälpte mej upp.
- Jo?! Asså Leah han förtjänar fan inte dej. Han har ju varit otrogen och allt! sa han.
- Och? Jag bryr mej inte. Han är fan allt för mej, det är du som inte är värd någon som mej. sa jag.
- Vafan har jag gjort?! sa han lite argt.
- Allt. sa jag surt.
- Säg några saker! sa han irriterat.
- De va ju fan du som fucking börja bråka satt vi gjorde slut!! sa jag irriterat.
- Det va ju fan för att du var fucking otrogen!! skrek han.
- Och?!! skrek jag.
- Vadå och?! Tycker du att man ska vara otrogen eller vad? sa han surt.
- Inte fan vet väl jag?! sa jag argt.
- Asså shit.. Kan vi vara ensamma och snacka istället? sa han.
- Varför? sa jag surt.
- För att. sa han.
- Fan heller att jag lämnar dej ensam med henne. sa Tom lite irriterat.
- Gör de bara? Jag kommer inte direkt göra något. sa Oli.
- Okej då. sa han surt och gick ut.

När han hade gått ut så gick Oli närmare mej.

- Våga inte ens röra mej. sa jag lite argt.
- Chilla.. Jag ska inte. sa han.
- Snacka då. sa jag surt.
- Asså Leah.. Du kan fan inte mena allvar att du väljer han framför mej? Jag älskar dej och saknar dej så grovt mycket. Du sa att jag var den ända för dej.. sa han ledset.
- För det första, jo jag menar allvar. För det andra, jag bryr mej inte. Och för det tredje, det var då. sa jag.
- Snälla gör inte så här mot mej Leah.. sa han och blev tårögd.
- Asså Oli, hade jag inte haft Tom kanske jag hade tagit tillbaks dej. Men nu har jag Tom, och är lycklig med han. Bara så vidare.. sa jag.
- Jag kan inte, inte utan dej.. sa han lågt.
- Försök. sa jag.
- Jag kan ju inte Leah! Hade jag kunnat hade jag fan gjort det för länge sen! sa han och började gråta.
- Asså du har flera miljoner fans där ute som vill ha dej, ta någon av dom. sa jag och kramade han tröstandes.
- Jag vill inte ha dom. snyftade han.
- Varför? sa jag.
- Dom är inte du. sa han.
- Oli.. De är över. Du måste seriöst gå vidare. sa jag.
- Men jag vill inte.. sa han lågt.
- Det är typ över ett halv år sen vi gjorde slut Oli. Gå bara vidare. Asså vi kan vara vänner, om du lovar att inte hålla på med mej så där. sa jag.
- Kej.. sa han lågt.
- Bra. sa jag och kramade han.
- Mm.. Förlåt för att jag kysste dej.. sa han.
- Lugnt. sa jag.
- Säkert? sa han.
- Typ. sa jag.
- Kej.. Men uh.. Jag kanske ska gå.. sa han och började gå.
- Ses. ropade jag.
- Aa. ropade han tillbaks.

När han hade dragit så kom Tom in och stängde dörren.

- Vad sa ni? sa han.
- Lite olika. sa jag.
- Okej.. Han kysste dej inte va? sa han.
- Näe. sa jag och kysste han.
- Bra. sa han och la sina händer på mina höfter.

Jag log lite och kysste han några gånger.

- Du är fan bara min. sa han och började kyssa mej på halsen.
- Det kommer jag alltid att vara Tom. sa jag och stönade lågt.
- Jag vet. sa han och fortsatte.

Han bar upp mej och gick med mej till vardagsrummet och la ner mej i soffan och la sej över mej. Han drog av mej min tröja och började kyssa mej på halsen igen. Jag tog av hans tröja och började knäppa upp hans byxor.

Han slutade att kyssa mej på halsen och såg mej i ögonen och flinade lite. Därefter kom han med sitt huvud nära mitt öra.

- Jag fucking älskar dej Leah. viskade han och sen började han kyssa mej på halsen igen.

Jag tog upp hans huvud så han såg mej i ögonen och jag log mot han.

- Jag älskar dej med Tom. sa jag och kysste han länge.

Han drog av sej sina byxor och knäppte upp mina. Han drog av mej dom och jag kollade ner mot hans kalsonger och kunde inte hjälpa det, men bet mej löst i underläppen när jag såg hur hård han var. Han slet av mej min bh och slängde den i en random riktning och kysste mej intensivt på halsen.

- Jag måste fan ha dej nu! sa han och stönade lite.
- Jag är här, det är bara att göra det. sa jag och flinade.

Han drog ner sina kalsonger och sen mina troser och var snabbt inne i mej. Han körde snabbt, hårt och djupt.
Jag stönade högt och han kysste mej. Jag tog mina ben runt hans midja och förde han djupare in i mej.





har märkt att det är väääääääldigt mycket sex i denna novellen... o..O hahaha men ja...

kommentera iallafall ?  ;3 <3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0