I'm Losing Myself - Chapter 4


1. Oli 2. Kath 3. Andy 4. Bill 5. Tom 6. Leah


Kathrine's perspektiv:

*Några timmar senare*

Jag och Leah skulle dra hem. Innan vi gick tog Bill tag i min arm och drog mej till sej. Sen kysste han mej länge.

- Bill jag måste gå.. sa jag och avbröt kyssen.
- Mm.. mumlade han och släppte mej.
- Ses. sa jag och kysste han på kinden innan jag och Leah gick hem.

Jag gick hem till Andy, för hans hus var närmare än mitt och jag orkade inte gå ända hem till mej. Och Leah gick hem till Oli.

När jag kom till Andys hus så gick jag in för dörren var olåst. Jag hörde att tvn var på så jag gick till vardagsrummet och där satt Andy i soffan.

- Hej älskling! sa jag och satte mej brevid han och kysste han.
- Uhm.. Hej.. Vad har du gjort? sa han.
- Ingeeet. sa jag och lutade mej mot han.
- Jo, du är fan skit full. sa han.
- Är jag inte alls. sa jag och skrattade lite.
- Jo? Vafan har ni gjort? sa han.
- Lite grejer. sa jag och kysste han på kinden.
- Vad har ni gjort?! sa han lite argt.

De blev tyst en stund och jag ställde mej upp.

- Jag går och lägger mej. sa jag.
- Kath, säg vad fan ni gjorde! sa han argt och tog min arm.
- Varför bryr du dej ens?! sa jag.
- För att du är min fucking flickvän! Och du har fan varit hos Tom och Bill och kommer hem fucking skit full!! sa han argt.
- Snälla va inte arg på mej.. sa jag lågt.
- Säg vafan du har gjort då!! Jag ser att du försöker dölja något!! sa han argt.
- Jag gjorde inget! sa jag och började gråta.
- Det gjorde du fan visst! Annars skulle du inte bete dej såhär!! sa han argt.
- Asså Andy jag har fan inte gjort något!!! skrek jag.
- Jo det har du!! skrek han.
- Nej!! skrek jag och försökte ta mej ur hans grepp.
- Varför kan du inte bara säga?! skrek han.
- Vad har jag ens att säga när jag inte har gjort något?! sa jag.
- Kath, jag vet att du har gjort något! sa han.
- Jag har inte gjort något, fatta! sa jag.

Han suckade och gick ut i hallen.

- Vart ska du? sa jag.
- Ut. sa han bara och gick ut.
- Men vafan? sa jag för mej själv.

Jag gick upp till hans rum och tog en av hans tröjor och bytte om till den, sen gick jag och la mej.

*Nästa morgon*

När jag vaknade låg inte Andy brevid mej. Undrar om han ens kom hem från vart han än va.

Jag gick upp och bytte om till mina kläder, sen gick jag ner och var påväg till köket när jag såg att Andy låg och sov på soffan i vardagsrummet.

Jag gick fram till han och skakade lite på han.

- Andy vakna. sa jag och kysste han på kinden.
- Mmm.. mumlade han.
- Vakna! sa jag och drog ner han på golvet.
- Aj!! Vafan gjorde du så för?! sa han surt.
- För att du vägrade vakna. sa jag och hjälpte han upp.
- Du behövde inte dra ner mej från soffan bara för de. sa han.
- Förlåt.. sa jag.
- De e lugnt. sa han.
- Vart gick du igår? Och varför sov du i soffan? sa jag.
- Ut bara.. För att jag va sur på dej eftersom du vägrar säga vad du har gjort. sa han.
- Andy, jag har inte gjort något. sa jag.
- Visst. mumlade han och gick ut i köket.
- Vafan tror du att jag har gjort då?! sa jag lite irriterat och gick efter han.
- Inte fan vet väl jag. Du har ju varit hos två killar och kom hem full. Du kan fan ha gjort vad som helst! sa han surt.
- Asså du är fan min pojkvän! Varför skulle jag vara otrogen mot dej? sa jag.
- För att du var full..? sa han.
- Andy sluta.. sa jag.
- Du var ju de!! sa han.
- Jag vet.. Men jag gjorde inget! sa jag.
- Jo? Annars skulle inte du betet dej sådär konsting igår! sa han.
- Vafan? Asså jag kommer inte ihåg ett skit från igår. sa jag.
- Hur fan kan du säga att du inte har gjort något då?! sa han irriterat.
- Jag venne. sa jag och ryckte på axlarna.
- Pucko. sa han irriterat och tog fram frukost och satte sej vid bordet.

Jag satte mej mitt emot han men åt inget.

- Ät. sa han.
- Orkar inte.. sa jag.
- Så säger du bara. sa han.
- Nej.. sa jag.
- Jo. Ät bara. sa han.
- Nej.. Jag äter sen. sa jag.
- Kej. sa han.

De blev tyst en stund..

- Jag älskar dej Andy. sa jag.
- Nej de gör du inte.. sa han.
- Jo? sa jag.
- Nej.. Varför skulle du? sa han.
- För att du är min pojkvän? Säg inte så. sa jag.
- Mm.. Älskar dej också.. sa han lågt.
- Asså jag gjorde inget. Sluta vara såhär konstig. sa jag.
- Säg inte att du inte gjorde något. Du sa nyss att du inte kom ihåg ett skit från igår. sa han.
- Asså shit om du gärna vill veta så... sa jag.
- Så? sa han.
- Bill kysste mej... sa jag lågt och kollade bort.
- VAA?! skrek han och ställde sej upp.
- De va en olyckshändelse! sa jag och ställde mej upp också.
- Bäst som fan för han att inget mer hände. sa han argt.
- Och uhm.. sa jag.
- Vad?! sa han argt.
- Jag typ.. Kysste han på kinden.. sa jag.
- Du gjorde vadå?!?! skrek han argt.
- Andy förlåt.. Jag va full! sa jag och blev tårögd.
- De är fan ingen ursäkt! Hur kunde du?! sa han argt.
- Jag vet inte vad jag tänkte med! Snälla förlåt mej.. sa jag och började gråta.
- Asså jag vet inte.. Och asså varför ljög du ens om att du inte visste?! sa han.
- För att jag inte ville att du skulle bli arg på mej.. snyftade jag.
- Jag skulle blivit mindre arg om du sa direkt. sa han irriterat.
- Nej de skulle du inte. Jag känner dej Andy. sa jag.
- Kanske.. sa han.
- Förlåt.. sa jag och skulle kyssa han men han undvek kyssen.
- Försök inte ens. sa han kallt och gick ut ur köket.
- Andy! ropade jag.
- Prata inte med mej! ropade han surt.

Jag suckade och gick ut till hallen. Jag tog på mej mina skor och gick ut. Jag gick hem till Tom och Bill. Orkade inte bry mej om att jag säkert hade smink i hela ansiktet. Var för ledsen för att göra det..

När jag kom fram plingade jag på och efter typ en halv minut kom Tom och öppnade.

- Va har hänt? sa han och kollade oroligt på mej.
- Andy hatar mej.. snyftade jag och la händerna för ansiktet.
- Shit, gråt inte. Varför gör han de? sa han och kramade mej.
- För att jag ljög för han igår när jag kom hem till han, och sen sa jag sanningen imorse och då blev han skit arg.. Jag borde inte ha sagt sanningen.. sa jag.
- Vad ljög du om? sa han.
- Jag sa att jag inte hade gjort något, för när jag kom hem va jag as packad. Sen trodde han mej inte.. sa jag.
- Gjort vadå? sa han.
- Bill kysste mej, och sen kysste jag han på kinden. sa jag lågt.
- Shit.. sa han.


Bill's perspektiv:


Tom hade gått för att öppna dörren och jag satt ute vid poolen och väntade på att han skulle komma tillbaks.

Efter ett tag bestämde jag mej för att gå till han. Jag gick ut i hallen och där stod Tom och kramade Kath..

- Uhm.. sa hon och släppte Tom och kollade på mej.
- Vad? sa han och vände sej om.
- Vad har hänt?! sa jag och kollade på Kath.
- Inget.. sa hon lågt och kollade bort.
- Ljug inte för Bill också. sa Tom.
- Vadå också? sa jag.
- Jag ljög för Andy igår.. sa hon.
- Om? sa jag.
- Att inget hände igår.. sa hon.
- Asså va? sa jag och fatta ingenting.
- Du kysste ju mej. sa hon.
- Juste... sa jag.
- Mm.. mumlade hon.
- Förlåt.. sa jag och gick och kramade henne.
- Mm.. Lugnt typ.. sa hon.
- Nej de äre inte.. sa jag.
- Jag orkar inte ens bry mej. Andy hatar mej iallafall.. sa hon och började gråta.
- Sshh.. Gråt inte.. sa jag och kramade hårdare.
- Han kommer fan aldrig att förlåta mej.. snyftade hon.
- Jo. Såklart han kommer. sa jag tröstandes, även fast jag inte visste om han skulle det..
- Nej.. Asså du känner inte han.. Han kommer fan göra slut med mej. snyftade hon.
- Hoppas inte de. sa jag.
- Mmm.. mumlade hon.
- Kom. sa jag och tog med henne in och vi satte oss i soffan.

Hon låg mot mitt bröst och grät medans jag hade mina armar om henne och tröstade henne. Efter en kort stund kom Tom och satte sej med oss och kollade medlidande på Kath.

- Asså han kommer inte göra slut med dej. Om han gör de så är han typ dum i huvudet eller något. sa Tom efter en liten stund.
- Asså han är sån.. Bara jag säger att en kille är snygg får han fan damp på mej.. snyftade hon.
- Ooookeeej... sa han.
- Asså han är avundsjuk typ, och säger att han inte vill att jag gör slut med han för någon annan eller något.. sa hon och gosade in sej i min famn.
- Aha.. sa jag.
- Jag kanske ska... Uh.. Lämna er ensamma ett tag.. sa Tom och reste sej upp.
- Nej! sa hon.
- Varför? sa han.
- För att vad som helst kan hända, och det får inte hända! sa hon.
- Uh.. Va? sa han.
- Asså tänk om vi kysser varann igen eller något?! sa hon.
- Men se till att ni inte gör de då? sa han.
- Men shiit! Jag kommer aldrig klara de. sa hon.
- Haha jag kommer inte kyssa dej igen, tare lugnt. sa jag.
- Jag snackar om mej men okej. sa hon.
- Vadå, så du hade tänkt kyssa mej? sa jag.
- Näe... Men tänk om jag göre? sa hon.
- Asså jag tror jag drar nu... sa Tom och gick.
- Fuck, han va min räddning. sa hon.
- Hahah. skrattade jag.

Vi satt och kollade på varann ett tag och sen böjde hon sej fram och kysste mej. När jag insåg vad vi höll på med så avbröt jag kyssen.

- Kath.. sa jag.
- FAN! Det fick ju fan inte hända! sa hon och började gråta.
- Gråt inte.. Det var inte ditt fel. sa jag och kramade henne.
- Jo det vare! sa hon.
- Nej! sa jag.
- Vems skulle det vara annars då?! sa hon.
- Mitt. sa jag.
- Nej, du har inte gjort något fel ens. sa hon.
- Inte du heller. sa jag.
- Joo! sa hon.
- Nej.. sa jag.
- Jo. Jag kysste fan dej. sa hon.
- Och? sa jag.
- Andy kommer bara hata mej mer.. sa hon lågt.
- Säg inte till han då? sa jag.
- Han kommer få reda på det ändå.. sa hon och började gråta igen.
- Hur? sa jag.
- Jag venne.. Han får alltid reda på allt.. snyftade hon.
- Okej.. sa jag.


Leah's perspektiv:


Jag och Oli var påväg hem till Andy. Vi hade varit hos Kath men hon var inte hemma så vi chansade på att hon var hos Andy. När Oli parkerade bilen på hans uppfart gick vi ur bilen och mot huset.
Jag plingade på och efter ett tag öppnade Andy och såg as arg ut.

- Vad har hänt? sa Oli.
- Fucking Kath har hänt! sa han argt.
- Vad äre med henne? sa Oli.
- Oh oh.. sa jag.
- Vad? sa Oli och kollade på mej.
- Inget. sa jag snabbt.
- Jo? sa han.
- Uhm.. Asså.. De typ hände lite grejer igår.. sa jag.
- Du sa att fucking inget hände! sa han argt.
- Älskling, förlåt.. sa jag lågt.
- Säg vad som hände! sa han.
- Jag vill inte att du ska bli arg... sa jag ledset.
- Säg bara! sa han irriterat.
- Om du lovar att inte bli arg på mej.. sa jag och blev tårögd.
- Mm.. Säg bara. sa han.
- Asså.. Tom kysste mej, sen avbröt jag kyssen och sen typ kysste jag han igen iallafall.. sa jag lågt.
- Vafan Leah!! skrek han.
- Förlåt.. sa jag lågt.
- Hur kunde du göra så? sa han och blev tårögd.
- Jag vet inte, snälla förlåt. Jag var skit full! sa jag och blev tårögd också.
- Och sen så ljög du för mej... sa han lågt.
- Jag ville inte såra dej.. Eller att du skulle bli arg på mej.. sa jag ledset.
- Det sårade fan mer nu, eftersom att du ljög för mej och allt.. sa han och började nästan gråta.
- Förlåt.. sa jag.
- Leah. sa Andy.
- Uhm.. Ja..? sa jag och kollade lite på han.
- Vad gjorde Kath egentligen med Bill? sa han.
- Hon kysste han på kinden. sa jag.
- Bara? sa han.
- Aa. Vad jag vet iallafall. sa jag.
- Vart är hon nu? sa han.
- Jag venne. sa jag.
- Okej.. sa han och tog upp sin mobil.
- Ska du ringa henne eller? sa jag.
- Mm.. mumlade han och tog upp mobilen mot örat.
- Ha högtalare! sa jag och tog mobilen och satte på högtalaren.

De gick några signaler innan hon svararde.

- Hallå..? snyftade hon.
- Vart är du?! sa Andy.
- Ute bara.. sa hon och då hörde man Tom i bakgrunden.
- Bill! Du måste gå ut med hundarna! hörde man Tom ropa.
- Käften! Kath snackar med Andy! hörde man Bill ropa.
- Shit.. Troru han är arg? hörde man Tom säga.
- Men shit vad troru, pucko? Han är säkert as arg på mej iallafall. hörde man Bill säga.
- Käften era ass! sa Kath till dom.
- Ute va? sa Andy irriterat.
- Jag är inte hemma iallafall. sa hon.
- Jag vet. sa han.
- Varför bryr du dej ens? Du är ju fan as arg på mej.. sa hon lågt.
- Nej.. Eller jo.. Eller inte as arg men arg.. sa han.
- Asså jag har redan sagt förlåt! sa hon.
- Och?! Du fucking kysste han! sa han argt.
- De va tvärtom men okej.. sa hon.
- Samma skit. sa han argt.
- Asså förlåt! sa hon och började gråta.
- Jag tror att vi behöver en paus. sa han.
- Nej! Andy snälla. bad hon.
- Tro mej, vi behöver de.. sa han.
- Andy snälla.. grät hon.
- Asså vi behöver de. sa han.

Hon klickade han.

- Ska du göra slut med henne? sa jag.
- Nej.. sa han.
- Varför? sa Oli.
- Ska du göra slut med Leah eller? sa han.
- Nej... sa Oli.
- Precis. sa han.
- Mm.. Men vi ska nog dra nu. sa Oli.
- Okej, ses. sa han.
- Ses. sa vi och gick.

Vi gick till bilen och åkte hem till han. När vi kom in i hans hus så sa han att han ville snacka med mej om en viktig grej så vi gick till vardagsrummet och satte oss i soffan.

- Asså jag tycker att vi också borde ta en paus. sa han.
- Nej! Varför?! sa jag ledset.
- För att.. Och jag är fortfarande upprörd över de som hände. sa han.
- Snälla Oliver! sa jag.
- Asså jag älskar dej fortfarande med vi behöver komma iväg från varann ett tag. sa han.
- Men jag vill inte de.. sa jag lågt.
- Men jag vill de. sa han.
- Okej.. sa jag lågt.
- Ska jag skjussa dej hem? sa han efter en liten stund.
- Näe.. Men till Tom och Bill. sa jag.
- Varför ska du dit..? sa han.
- Jag behöver snacka med dom. sa jag.
- Okej.. Men gör inget dumt. sa han.
- Nej, jag lovar. sa jag.
- Bra. sa han.

Vi gick ut till hans bil och satte oss i den och han körde. När vi kom fram till deras hus så släppte han av mej och jag gick till ytterdörren och plingade på. Efter en liten stund så kom Tom och öppnade.

- Tja. sa han.
- Heej. sa jag.

Han flyttade på sej och jag gick in. Jag tog av mej skorna och så och vi gick till vardagsrummet. Bill och Kath satt i soffan och hon grät.

- Omg Kath varför gråter du?! sa jag och gick fram till henne.
- För att Andy hatar mej. snyftade hon.
- Nej.. Eller han tänker iallafall inte göra slut med dej. sa jag.
- Hur vet du de? snyftade hon.
- För att han sa de. sa jag.
- Har du träffat han idag? sa hon.
- Aa, med Oli. sa jag.
- Okej. sa hon.

*Några timmar senare*


Tom's perspektiv:


Jag, Bill, Kath och Leah satt i soffan och kollade på tv.

- Vill någon dra ut och käka? sa Bill efter ett tag.
- Jag vill. sa Kath.
- Ni då? sa han och kollade på mej och Leah.
- Jag är inte hungrig. sa Leah.
- Jag äter något sen.. sa jag.
- Okej. sa han.

Dom gick ut i hallen och efter en liten stund så hörde man att dom gick ut.

- Så.. Vad vill du göra? sa jag.
- Något. sa hon.
- Som? sa jag.
- Venne. sa hon.
- Okej.. sa jag.

Hon satt och zappade kanaler och jag la mej ner i soffan. Efter en stund så stängde hon av tvn och la sej brevid mej.

- Jag har tråååkigt! sa jag och la mej på henne.
- Och de är därför du lägger dej på mej? sa hon och skrattade lite.
- Japp. sa jag.
- Haha, okej. sa hon.
- Jag vet vad vi kan göra. sa jag och kysste hennes hals några gånger.
- Jag har en pojkvän Tom. sa hon.
- Men han behöver inte få veta något. sa jag och kysste henne.
- Asså Tom.. sa hon.
- Bara en gång. viskade jag och kysste henne länge.
- Jag venne.. sa hon och avbröt kyssen.
- En.. sa jag och såg henne i ögonen.
- Jag vet inte... sa hon lågt.
- Kom igen. sa jag.
- Jag lovade Oli att inte göra något dumt.. sa hon tyst.
- Han kommer inte få reda på de. sa jag.
- Uhm.. Jag venne.. sa hon.
- Snälla? Jag vet att du vill. sa jag och kysste henne på halsen.
- Jag vill men... sa hon tyst.
- Men? sa jag och fortsatte.
- Jag vill inte såra Oli.. sa hon.
- Jag har sagt de några gånger redan, han kommer inte få veta något, jag lovar. sa jag och tog av hennes tröja.

Hon sa inget. Hon la sina armar runt min nacke och kysste mej länge. Jag drog av min tröja och började knäppa upp mina byxor.

- Uhm... Tänk om Kath och Bill kommer snart då? sa hon.
- Du har rätt. sa jag och bar henne till mitt rum.

Jag la henne på min säng om la mej på henne och börjde kyssa hennes hals. Hon tog av mina byxor och kysste mej länge.

Jag drog av hennes jeans och knäppte upp hennes bh. Jag slängde ner bh:n på golvet och kysste hennes hals igen.

Jag drog av hennes troser och mina kalsonger och sen tog jag fram en kondom.

*En timme senare*

Vi låg helt utmattade i min säng under täcket och skulle sova när Bill och Kath kom in.

- Leah?! sa Kath.
- Oops! sa Leah och drog en bit av täcket över huvuet.
- Oli kommer bli såå besviken nu. sa hon.
- Snälla säg inget till honom.. bad Leah.
- Kanske. sa hon och hon och Bill gick.
- Du lovade att han inte skulle få veta Tom! sa Leah ledset.
- Hon kommer inte säga något till han. sa jag.
- Hur kan du vara så säker på de? sa hon.
- För att jag är de. sa jag.
- Hoppas du har rätt.. sa hon och la sitt huvud mot mitt bröst.
- Mm.. mumlade jag.

Ett tag senare hade Leah somnat och efter några minuter somnade jag också.

*Nästa morgon*

När jag vaknade låg inte Leah brevid mej längre. Jag gick upp och duschade lite snabbt och sen klädde jag på mej och gick till köket. Där satt Kath, Leah och Bill.

- Tom. sa Bill och såg lite små sur ut.
- Uhm.. Ja..? sa jag lite osäkert.
- Kan vi snacka? sa han lite surt.
- Visst. sa jag.

Vi gick bort en bit för att snacka.

- Vad fan tänkeru med?! sa han irriterat.
- Vadå? sa jag förvånat.
- Du fucking vet vad jag snackar om!! sa han argt.
- Nej?! sa jag.
- Du fucking låg med Leah! sa han argt.
- Och?! sa jag lite irriterat.
- Om Oliver får reda på de här kommer Leah bli skit ledsen och Oliver kommer fan döda dej! sa han argt.
- Spela roll? Du kommer ju inte bry dej så mycket om jag dör iallafall. sa jag drygt.
- Vafan snackaru om?! Såklart jag skulle?! Du är fan min bror Tom! Men det här är fan ditt fel, och Kath kommer berätta för Oliver. sa han irriterat och gick tillbaks till köket.
Jag stod kvar och tänkte en stund..
- Vadå mitt fel?!! skrek jag och gick in i köket.
- Ja, ditt fel! sa han irriterat.
- De är väl fan lika mycket hennes fel! sa jag argt och pekade på Leah.
- Mest ditt!! skrek han.
- Du säger bara så för att du är 19, snart 20 år och fortfarande oskuld! Men de va ju ganska självklart, ingen vill ju ändå ha dej. sa jag argt.
- Håll käften!! skrek han argt.
- De är ju sant. sa jag drygt.
- Nej! sa han.
- Jo. Du tror fan att du är något, jävla cp barn. sa jag surt och puttade ner han hårt på golvet.
- Hur fucking störd är du egentligen?! skrek han och tog tag i min fot satt jag också ramlade.
- Vafan är ditt jävla problem?! skrek jag och slog han hårt i magen några gånger.
- Låt mej fucking va!! skrek han och började brottas med mej.
- Bort från mej! skrek jag.

Efter ett tag drog Leah bort mej från Bill och Kath tog Bill.

- Släpp! sa jag argt.
- Nej, du kommer bara göra han illa. sa Leah.


Bill's perspektiv:

- Varför bråkar ni ens?! sa Kath.
- För att.. sa jag.
- För att? sa hon.
- Uhm.. sa jag och kollade på Tom.
- Tydligen är allt fucking mitt fel att jag och Leah hade sex. sa han irriterat.
- De va ju de. sa jag surt.
- Nej!! Hon fucking ville ju! sa han argt.
- Men de va säkert du som övertalade henne!! skrek jag.
- Nej!! Visst gjorde jag inte de Leah? sa han.
- Uhm.. Eh.. Asså.. sa hon.
- Asså?! sa jag och Tom.
- Uhm.. Typ.. sa hon.
- Sa ju de. sa jag och flinade elakt mot Tom.
- Men du sa ju att du ville?! sa han.
- Ja, men jag sa att jag inte ville också för att jag inte ville såra Oli. sa hon.
- Men fuck of. sa han irriterat.
- Förlåt.. sa hon lågt och släppte han och kollade ner i golvet.
- K. sa han argt och gick.

Leah satte sej på en stol och började gråta och Kath gick fram och kramade henne.

- Snälla ring inte Oli.. bad hon.
- Han förtjänar att få veta.. sa Kath.
- Jag lovade han att inte göra något dumt.. sa hon.
- Mm.. mumlade Kath.
- Han kommer fan göra slut.. sa hon och började gråta mer.
- Tänk om han inte gör de? sa Kath.
- Han kommer de. snyftade hon.
- Men ring han nu då och be han att komma hit, så kan du berätta för han? Då kanske han inte gör slut.. sa Kath.
- Han kommer de ändå.. Jag bröt mitt fucking löfte! sa hon.
- Men om han verkligen älskar dej så gör han inte de. sa Kath.
- Tänk om han inte älskar mej längre då? sa hon.
- Jooo! Såklart han gör, ni är ju tillsammans. sa Kath.
- Det har inget med det att göra. Man kan vara tillsammans även fast man inte älskar varann. Men vi har tagit en paus typ.. sa hon.
- Aha.. Men ring han och hoppas på de bästa typ. sa Kath.
- Men vadå ska jag ta hit han? Jag fucking bor inte här ens. sa hon.
- Bill, kan hon ta hit Oli? sa Kath.
- Uh.. Visst. sa jag.
- Säkert? sa hon.
- Aa.. sa jag.
- Bra. sa hon och log.

Leah tog upp sin mobil och ringde Oliver.





kommentera :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0