I'm Losing Myself - Chapter 5


1. Bill 2. Kath 3. Leah 4. Andy 5. Oliver 6. Tom


Kathrine's perspektiv:


Leah hade ringt Oli och bett han att komma hit och efter ungefär 20min så ringde de på dörren och jag och Leah gick för att öppna och där stod Oli och Andy.

- Uhm.. Varför är du här? sa jag till Andy.
- Oliver ville att jag hängde med. sa han.
- Okej.. sa jag.
- Mm.. mumlade han och kysste mej.

Vi alla gick in till vardagsrummet. Andy och Oliver satt i soffan medans jag och Leah stod upp. Oliver väntade på vad Leah hade och säga, men hon sa inget.

- Vad vare som var så viktigt? sa han.
- Uhm... Asså.. sa hon nervöst.
- Vad äre? sa han och kollade oroligt på henne.

Exakt då så kom Tom och när han såg oss så gick han in i köket istället.

- Oliver, jag låg med din tjej! Bara satt du vet! ropade Tom från köket.
- VAAH?!! skrek han och kollade argt på Leah.
- Asså.. Ehh.. Det var inte meningen! sa hon.
- Nej det är ju fan aldrig meningen! Varu full den här gången också eller?! sa han argt.
- Nej.. sa hon lågt.
- ASSÅ LEAH!! skrek han argt.
- Förlåt Oli! sa hon och började gråta.
- Jag ska fan döda han. sa han argt och gick mot köket.
- Oli rör han inte! sa hon.
- Varför? Äru rädd att något kommer hända? sa han och flinade elakt.
- Inte rädd, men jag vet att du kommer göra dej jävligt illa. sa hon.
- Den ända som kommer göra sej illa är han. sa han argt och gick in i köket.

Jag och Leah kollade på varann och sen sprang vi in i köket.

- Rör aldrig min tjej igen. sa Oli argt till Tom.
- Varför? Äru rädd för att hon kanske tycker att jag är bättre än dej eller? sa Tom och flinade.
- Håll käften!! skrek han och slog Tom med en knytnäve i ansiktet.
- Jävla äckel unge!! skrek Tom och puttade ner han på golvet och började brottas med han.
- Oliver sluta!! skrek Leah och försökte dra bort han från Tom.
- Rör mej inte jävla hora!! skrek han.
- Sluta bara bråka!! skrek hon.

Vi försökte sära på dom men de va helt omöjligt. Bill försökte också få bort dom från varann men de gick verkligen inte.

Efter ett litet tag kom Andy in i köket också.

- Andy du måste få Oliver att sluta! sa jag.
- Haha varför? sa han och flinade elakt.
- Göre bara! sa jag.
- Fan heller. sa han.
- Snälla Andrew! sa jag.
- Kalla mej inte de. sa han surt.
- De är ju ditt riktiga namn? sa jag.
- Whatever, kalla mej det inte. sa han.
- Asså vafan är det med dej? sa jag och kände tårarna bränna bakom ögonlocken.
- Inget. sa han drygt.
- Snälla älskling.. Säg bara? sa jag och började nästan gråta.
- Men det är inget, okej? sa han.
- Jo det är det! Säg bara.. sa jag och började gråta.
- Du och Bill har gjort något va? sa han lite surt.
- Va? Nej! sa jag.
- Jo.. Jag vet att du gillar han. sa han.
- Uhm.. Eh.. Nej de gör jag inte.. sa jag lågt och kollade lite på Andy och sen på Bill och sen ner i golvet.

Exakt när Andy skulle säga något så hörde man en duns i golvet och jag vände mej hastigt om och såg att Oliver låg medvetslös på golvet.

- Brorsan, trodde det skulle gå snabbare att få ner han. Så mycket som du skryter om hur stark du är. sa Bill till Tom.
- Håll käften. sa Tom lite irriterat.
- Omg Oli! sa/skrek Leah och satte sej vid han på golvet.
- Shit.. sa jag.
- Vafan har du gjort Tom?! skrek hon och började gråta.
- Chilla.. Jag slog han bara lite löst. sa han.
- Vafan om löst är så fucking hårt att han blir medvetslös så ja! sa hon och började gråta ännu mer.
- Leah gråt inte.. sa jag och kramade henne.
- Jag ville fan inte att de skulle bli såhär. sa hon och la händerna för ansiktet.
- Jag vet.. sa jag lågt.
- Förlåt Leah.. sa Tom och satte sej brevid henne och kramade henne.
- Inget av de här skulle hänt om vi inte hade träffat er. snyftade hon och torkade bort tårarna.
- Säg inte så.. sa han lågt.
- Det är ju sant.. sa hon.
- Jag vet.. Men ändå. sa han lågt.

De blev tyst.. Vi satt på golvet en lång stund och sen började Oli vakna upp lite.

- Oli..? sa Leah och skakade han lite.
- Va hände? sa han tyst.
- Tom slog dej. sa hon.
- Juste.. sa han och kollade lite på Tom.
- Börja inte bråka igen.. sa jag och Leah.
- Ska inte det. sa Tom.
- Fuck mitt huvud.. sa Oli och la händerna för ansiktet.
- Sorry.. sa han.
- Älskling, äru okej? sa hon.
- Mm.. Har lite ont i huvudet bara. sa Oli.
- Okej. sa hon.

Jag reste mej upp och gick ut i hallen för att prata med Andy.

- Varför troru att jag och Bill har gjort något för? sa jag.
- För att Tom och Leah har ju de. sa han.
- Men det betyder ju inte att jag och Bill har gjort det. sa jag.
- Kanske. sa han.
- Andy, lita på mej. Jag har inte gjrot något med Bill! sa jag och såg han i ögonen och kände några tårar rinna ner för kinden.
- Gråt inte.. sa han och kramade mej.
- Jag vill inte förlora dej. snyftade jag.
- Du kommer inte det.. sa han och kysste mej.
- Säkert? sa jag och såg han i ögonen.
- Ja. sa han och log lite.
- Jag älskar dej Andy. sa jag och kramade han hårt.
- Jag älskar dej med. sa han och kysste mej innan vi gick tillbaks till köket.


Oliver's perspektiv:

Tom hjälpte mej upp och bad om ursäkt för att han hade slagit så hårt.

- De e lugnt. sa jag.
- Säkert? sa han.
- Aa. sa jag.
- Bra. sa han.
- Mm.. mumlade jag.

Leah kramade mej och bad minst 1000 gånger om ursäkt för att hon hade haft sex med Tom..

- Jag vill inte prata om de där just nu.. sa jag.
- Okej, men förlåt. Jag vet inte vad jag tänkte med. sa hon.
- Inte jag heller. sa jag.
- Kan vi inte bara åka hem? sa hon och blev tårögd.
- Jo.. sa jag.

Jag och Leah sa hejdå till Tom och Bill och sen åkte Kath och Andy hem till han och jag och Leah hem till mej. Vi gick till vardagsrummet.

- Du gillar Tom va..? sa jag lågt efter en stunds tystnad.
- Varför tror du de? sa hon.
- För att du kysser han och har sex med han och allt.. sa jag.
- Förlåt.. sa hon lågt.
- De är inte svaret på min fråga. sa jag.
- Vad va frågan igen? sa hon.
- Asså omg. Gillaru Tom? sa jag.
- Nej. sa hon.
- Säkert? sa jag.
- Mm.. mumlade hon.
- Jag tror dej inte.. s jag.
- Men du är den ända jag vill ha! sa hon och såg mej i ögonen.
- Bevisa de. sa jag och bet mej löst i underläppen.

Hon puttade ner mej i soffan och la sej på mej och kysste mej länge. Hon drog av mej min t-shirt och kysste mej på halsen. Hon knäppte upp mina jeans och drog av mej dom. Jag drog av hennes tröja och kysste henne länge.

- Jag älskar dej så fucking mycket Oli. sa hon.
- Älskar dej med. sa jag och kysste henne igen.
- De är bara dej jag vill ha.. viskade hon och kysste min hals.
- Nu tror jag på dej. viskade jag och bar henne till mitt rum.

Jag la ner henne i sängen och la mej över henne och började kyssa hennes hals. Hon började stöna lågt och jag drog av hennes byxor.


Leah's perspektiv:


*Några dagar senare*

Jag hade sovit hos Oli och jag satt nere i köket och åt frukost och han sov fortfarande. Efter någon timme ringde min mobil. Jag tog upp den och svarade.

- Hallå? sa jag.
- Heej! sa Kath.
- Heej! sa jag.
- Vad göru? sa hon.
- Inget specielt, dudå? sa jag.
- Har tråkigt.. Lust att komma över? sa hon.
- Jag venne. sa jag.
- Kom igen? Vi har tjej kväll, och dag typ. sa hon.
- Haha okej då. Kommer om typ 30min. sa jag.
- C'yaa. sa hon och la på.

Jag gick upp till Oli och puttade lite på han.

- Oliiii, vakna! sa jag.
- Vad? sa han och satte sej upp.
- Jag ska dra hem till Kath. Hon ville ha tjej kväll, och dag. sa jag och skrattade lite.
- Men jag vill ha dej här! sa han och drog ner mej i sängen.
- Men jag vill va med Kath. sa jag och ställde mej upp igen.
- Okej då. suckade han.
- Mm.. Men kan du skjussa mej till henne? sa jag.
- Visst. sa han och klädde på sej och sen gick vi ner till hallen.

Vi gick ut till garaget och satte oss i bilen och han skjussade mej till Kath.

- Hejdå älskling, tack för skjussen. sa jag och kysste han innan jag gick ur bilen.
- Varsågod. Herrå. sa han och log.

Han åkte iväg och jag gick till dörren och plingade på. Efter några sekunder kom Kath och öppnade och gick åt sidan så jag kunde gå in.

- Heeej. sa hon och kramade mej.
- Heej. sa jag och kramade tillbaks.
- Vad ska vi göra? sa jag sen.
- Typ dra och shoppa? sa hon och log.
- Okeej. sa jag.

Hon hämta sin handväska och sen gick vi ut till hennes bil. Hon körde till gallerian och vi gick ur bilen och hon låste. Vi började med att gå in i Forever 21 och shoppa lite där.

*Någon timme senare*

Vi hade precis varit inne på H&M och när vi gick ur där ifrån såg vi Tom och Bill. Vi gick fram till dom och då såg dom oss och log.

- Heej! sa vi.
- Tja! sa dom och kramade oss.
- Vad gör ni här? sa jag.
- Hahah vad brukar man göra i gallerian? sa Tom och skrattade åt mej.
- Men jag vet väl inte vad ni brukar göra här! sa jag och skrattade lite.
- Köpa grejer? sa han.
- Okej. sa jag.
- Mm.. mumlade han.
- Sååå.. Vi ska väl dra typ. sa Kath och kollade på mej.
- Typ. sa jag.
- Varför? sa dom ledset.
- Haha vi har tjej dag/kväll. skrattade jag.
- Skratta inte åt det! Jag kom på något du ville göra för en gångs skull. sa hon.
- Haha typ. sa jag.
- Det är därför jag har slutat ta hem tjejer. sa Tom till Bill.
- What thaa?! sa jag.
- Vad äre för fel på tjejer? sa hon.
- Allt. sa han.
- Lika mycket som på killar dåra. sa jag.
- Nej..? Asså tjejer är as snygga men ni är fan korkade. sa han och skrattade lite.
- Neej?! sa hon.
- Jo.. Det är ni. sa Bill.
- Taskigt.. sa hon och gjorde en ledsen min.
- Eller...? sa Tom och gjorde en konstig min.
- Asså håll käften Tom. sa jag och kunde inte låta bli att skratta lite.
- Vad? sa han.
- Vi är inte korkade, okej? sa jag.
- Ibland. sa han.
- Näe. sa jag.
- Liiite. sa han.
- Näääe. sa jag.
- Men okej då. suckade han.
- Haha, jag vinner alltid. sa jag och flinade.
- Vinner alltid va? sa Kath.
- Alltid! sa jag.
- Haha, vafan. sa hon.


Bill's perspektiv:

Vi frågade tjejerna om dom ville hänga ett tag och de ville dom. Tom och Leah gick någonstans och jag och Kath gick in i Rue 21.

Efter en liten stund så hittade hon en kort klänning och gick in i ett provrum med den och jag väntade utanför. Någon minut senare så kom hon ut och hade den på sej och hon så fucking sexig ut i den.

- Damn.. sa jag lågt.
- Haha like what you see? sa hon och flinade.
- Om jag gör. sa jag och kollade på henne och bet mej löst i underläppen.
- Haha, tycker du att jag ska köpa den? sa hon och log.
- Ja! sa jag.
- Okej. sa hon och gick in i provrummet igen.

Hon kom ut efter några sekunder och ställde sej med ryggen mot mej.

- Kan du dra ner dragkedjan? Når den inte. sa hon och flyttade håret åt sidan.

Jag drog ner dragkedjan och hon gick in dit igen. Några minuter senare så kom hon ut. Vi gick bort till kassan och hon betalade och sen gick vi ut.

- Tror du att Andy också kommer gilla den? sa hon.
- Jarå. sa jag och log lite svagt mot henne.
- Bra. sa hon och log.
- Mm.. mumlade jag.
- Vad äre? sa hon.
- Inget.. sa jag och kollade åt sidan.
- Jo, något äre. sa hon och tog min hand och stannade.
- Nej.. sa jag lågt.
- Jo, säg? sa hon och såg mej i ögonen.
- Men de är inget.. sa jag.
- Bill, säg bara? sa hon.
- Asså.. Det är inget viktigt. sa jag och kollade ner i marken.
- Snälla Bill..? sa hon.
- Jag gillar verkligen dej.. sa jag lågt.
- Oh.. sa hon.
- Förlåt för att du behövde veta de.. sa jag.
- Uhm.. Jag tror jag måste gå.. sa hon och tänkte gå när jag tog hennes arm.
- Snälla gå inte. sa jag ledset.
- Det blev bara så jobbigt nu när jag vet att du gillar mej.. sa hon lågt.
- Förlåt.. De va inte meningen att du skulle få veta de liksom.. sa jag lågt.
- Man kan inte styra sina känslor.. Så du har inget att säga förlåt för.. sa hon.
- Jag vet, men det känns ändå som att jag har gjort något fel. sa jag lågt.
- Du har inte det. sa hon och kramade mej.

Vi stod och kramades ett tag och sen hördes blixtar från kameror.

- Paparazzis.. sa vi samtidigt och sprang där ifrån.

Vi fortsatte att springa men dom följde fortfarande efter. Vi sprang till en WC toa och låste in oss i den.

- Att dom aldrig kan låta en va! sa jag lite irriterat.
- Jag vet. sa hon och satte sej ner mot väggen.
- Äru van? sa jag förvånat.
- Mm.. Andy är ju sångare i Black Veil Brides. sa hon.
- Juste.. sa jag och satte mej brevid henne.
- Mm.. mumlade hon och lutade sej mot mej.
- Hoppas dom går snart. sa jag.
- Mmm... mumlade hon.

Vi satt så ett tag och dom verkade fortfarande inte ha gått.

- Bill..? sa hon.
- Aa..? sa jag.
- Andy kommer att hata mej nu men.. sa hon och kysste mej länge.

Vi satt och kysstes ett tag och jag höll om henne. Efter kyssen såg hon mej i ögonen och log medans hon bet sej lite i underläppen.

- Du gilla de va? sa jag och flinade lite.
- Ja.. sa hon och rodnade lite.

Jag log och kysste henne igen.

- Jag vill ha dej, nu. sa jag och började kyssa henne på halsen.

Hon stönade låg och drog av min tröja. Jag drog av hennes tröja och hon la sej ner och jag la mej på henne och forsatte att kyssa henne på halsen.

- Haru tänkt på att vi är på en toa, i gallerian..? stönade hon.
- Ja, men jag bryr mej inte. sa jag och började knäppa upp byxorna.

Hon la armarna om min nacke och kysste mej länge. Jag drog av mej mina byxor och knäppte upp hennes hon drog av sej dom. Jag tog av hennes bh och slängde iväg den.

- Damn.. Jag som tyckte du var sexig i klänningen, du var fan sexigare utan. sa jag och skrattade lite.
- Haha Bill. sa hon och kysste mej på halsen.

Jag drog av hennes troser och mina kalsonger.

- Billaconda. sa hon och skrattade.
- Hahaha vaa? sa jag och skrattade.
- Alla Aliens har gett namn till din och Toms.. sa hon och började as garva.
- Vaaa?! Ofta?! sa jag.
- Hahaha ja! Din heter Billaconda och Toms heter Spermentom. sa hon och skrattade.
- Oh my god. sa jag.
- Hahahaha. skrattade hon.
- Aja, whatever. sa jag.

Hon tog tag om min nacke och drog ner mitt huvud och kysste mej länge. Jag tog fram en kondom ur mina byxor och satte på mej den.

- Haru kondom i dina jeans? sa hon.
- Hahah typ. sa jag.
- Random.. sa hon.
- Äru säker på att du vill? sa jag.
- Jarå. sa hon.
- Kommer inte Andy typ hata dej eller något? sa jag.
- Jo.. Men just nu så orkar jag inte bry mej. sa hon.
- Okej. sa jag.

*45min senare*

Kath stod framför spegeln och fixade sitt hår och det medans jag bara satt på golvet och kollade på henne.

- Hur vare att bli av med oskulden då? sa hon och drog upp mej.
- Underbart, med tanke på att det var du som tog den. sa jag och log.
- Aw. sa hon och kramade mej.
- Jag tror paparazzisarna har gått iallafall. Ska vi dra? sa jag.
- Aa, kom. sa hon.

Vi gick ut och efter ungefär 10min såg vi Tom och Leah. Vi gick till dom och Tom skrattade när han såg mej.

- Vad? sa jag.
- Du har gjort något. skrattade han.
- Nej? sa jag.
- Jo, kolla ditt hår liksom. skrattade han.
- Kath? sa jag och kollade på henne.
- Hahaha, ditt hår är typ... Blött? sa hon och drog handen genom det och torkade av sej på min tröja.
- Mysigt.. sa jag.
- Hahaha, men du svettades väl antagligen för mycket. sa hon.
- Hahahaha, svettades? Varför skulle han ha gjort de? skrattade han.
- Eeehh.... Inget! sa vi snabbt och kollade på varann.
- Vad äre ni försöker dölja? sa han och kollade misstänktsamt på oss.
- Omg Kath! sa Leah och hon verkade ha fattat.
- Nej vi har inte alls gjort de! sa hon.
- Omg jo! sa Leah.
- Nej! Och liksom vart fan kan man göra de här..? sa hon.
- Jag venne. Typ i ett omklädnings rum eller på en toalett? sa Leah.
- Jag kan inte ljuga för dej Leah. Du kom på oss. sa hon lågt.
- OMG OFTA NI HADE?! sa hon.
- Ja... sa vi lågt.
- Vart?! skrattade Tom.
- Du vill inte veta. sa jag.
- Jo. sa han.
- På en toa. sa jag lågt.
- OMG!! skrattade han och Leah.
- Så kul är de faktiskt inte.. sa jag.
- Hahahaha omg skämtar du eller? De är fan as kul! skrattade han.
- Nej.. sa jag.
- Hahaha, jo! Men aja, grattis till att ha förlorat oskulden! sa han och skrattade lite.
- Mmm... Tack. Eller något. sa jag.




kommentera !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0