I'm Losing Myself - Chapter 8


1. Bill och Tom 2. Kath 3. Andy 4. Oli och Leah


Bill's perspektiv:

*Nästa dag*

Jag och Kath var påväg till sjukhuset, vi skulle kolla vem som var pappan till barnet. När vi kom fram kom samma läkare som igår och visade oss till ett rum. Han gjorde några DNA prover och sen gick han ut en stund och kom tillbaks efter kanske en kvart.

- Vem är pappan? sa Kath försiktigt.
- Andy. sa han.
- Fuck... sa hon tyst.
- Vill du fortfarande behålla det? sa jag.
- Jag vet inte.. sa hon.
- Okej.. sa jag.
- Jag måste snacka med Andy om de. sa hon.
- Okej, kom vi drar. sa jag.

Jag körde hem till Kath och släppte av henne.

- Ska du inte med? sa hon.
- Näe.. Lovade Tom att va med han idag.. sa jag.
- Okeej, men vi ses. sa hon och kysste mej innan hon gick till huset.

Jag körde hem och stannade på uppfarten. Jag gick ur bilen och upp till huset. Jag öppnade dörren och hundarna sprang fram till mej. Efter en liten stund kom Tom ut i hallen.

- Nämen kolla vem som är hemma. sa han drygt.
- Äru fortfarande sur? sa jag.
- Du fucking lovade mej! sa han irriterat.
- Chilla.. Förlåt. sa jag och tog av mej skorna och gick in i vardagsrummet och satte mej i soffan.
- Vad gjorde du på sjukhuset med Kath förresten? sa han och satte sej i soffan också.
- Hur vet du? sa jag.
- Paparazzis, det sändes på tv också. sa han.
- Kan dom inte bara låta mej vara någon fucking gång?! sa jag irriterat.
- Oha, chilla lite va. sa han.
- Mm.. Men Kath är gravid.. sa jag och precis då drack han lite cola och spottade ut allt över mej.
- WAS?! Vem är pappan?! sa han.
- Andy. sa jag lite irriterat.
- Vaaa?!?! sa han förvånat.
- Mm.. mumlade jag irriterat.
- Shit... Ska hon behålla det? sa han.
- Jag vet inte. sa jag.
- Okej.. sa han.
- Mm.. mumlade jag.

*Senare på kvällen*

Jag och Tom satt i soffan med hundarna och kollade på film. Exakt då fick jag sms från Kath.

Kathrine ♥: Tycker du jag ska snacka med Andy nu ?... ♥
Jag: Om du vill ♥
Kathrine ♥: Tänk om han blir as arg på mej eller något... :( ♥
Jag: De är väl ändå hans fel? ♥
Kathrine ♥: Äre inte typ bådas fel..? ♥
Jag: Hm... Kanske.. Men mest hans ;-) ♥
Kathrine ♥: Hahah, kanske. Men tänk om han aldrig mer vill prata med mej eller något då? ... ♥
Jag: Då är de väl hans problem ♥
Kathrine ♥: Mmm... Du har väl rätt.. ♥
Jag: Såklart jag har. Jag är Bill Kaulitz, jag vet allt. ;-) ♥
Kathrine ♥: Hahah Bill.. (; ♥


Leah's perspektiv:

Jag låg i min säng och grät. Efter några minuter så plingade de på dörren och jag gick ner till hellen. Där stod Oli.

- Uhm.. Hej. snyftade jag.
- Hej. sa han och kramade mej.
- Vad gör du här? sa jag.
- Ville bara kolla om du är okej. sa han.
- Okej.. Vadå då? sa jag.
- Du blev ju sur igår.. sa han.
- Mm.. Det är väl typ okej.. sa jag och torkade torarna.
- Nej det är de inte. sa han.
- Jo.. sa jag lågt.
- Nej. sa han och kysste mej och kramade mej hårt.
- Asså snälla Oliver.. Jag vill ha ett barn. snyftade jag.
- Jag vet.. Låt mej bara tänka på saken några dagar.. sa han och kysste mej på pannan.
- Okej. sa jag och krama han.

Vi gick in och la oss i soffan och bara myste ett tag.

- Vill du göra något? sa jag.
- Vi gör ju något. sa han och skratta lite.
- Haha ja men asså.. Något kul. sa jag.
- Som? sa han och flinade lite.
- En grej bara. sa jag och la mej över han och kysste han på halsen.
- Jag tror jag gillar den grejen. sa han och flinade.
- Vad bra. sa jag och drog av hans tröja.
- Haha. skrattade han och kysste mej.

Han bar mej till sängen och sen avslutade vi kvällen där.

*Nästa dag*

När jag vaknade låg Oli brevid mej och sov, och höll om mej. Jag tog försiktigt bort hans arm och gick upp. Jag gick in och duschade och klädde på mej, och sen sminkade jag mej osv.

När jag var klar gick jag och satte mej i sängen med datan och väntade på att Oli skulle vakna.


Kathrine's perspektiv:

Jag satt i soffan och funderade på om jag skulle ringa Andy och be han komma hit. Efter en stund bestämmde jag mej för att messa han.

Jag: Kan du komma hit snabbt ? Har en viktig sak som vi måste snacka om ...

Efter kanske 10min fick jag ett sms, jag öppnade det och läste.

Andy: Okej, kommer snart.

Jag satt och väntade på han och efter typ 20min plingade det på dörren. Jag gick och öppnade och där stod Andy. Jag släppte in han och han gick in och tog av sej skorna och sen gick vi till vardagsrummet och satte oss i soffan.

- Så.. Vad vare som var så viktigt? sa han efter en stund.
- Uhm.. Asså jag förstår om du kommer hata mej eller skrika åt mej eller något.. Men du måste få veta.. sa jag lågt.
- Vad äre? sa han oroligt.
- Uhm.. Jag är gravid.. sa jag lågt.
- Okej.. Uhm.. Typ grattis. sa han.
- Asså du är pappan... sa jag lågt.
- Vad saru?!?! skrek han och ställde sej upp.
- Du är pappan.. sa jag försiktigt.
- Nej.. Faan!! sa han.
- Förlåt.. sa jag tyst och blev tårögd.
- Säg inte förlåt. Det är inte ditt fel. sa han och kramade mej.
- Men de känns som de.. sa jag lågt.
- Det är inte det, det är mitt fel.. sa han.
- Då är de bådas fel.. sa jag.
- Mm.. Men asså vill du behålla de eller vad ska du göra med de? sa han.
- Jag vet inte.. sa jag.
- Okej.. sa han.
- Mm.. Vad vill du att jag ska göra? sa jag.
- Asså vi är ju inte ens tillsammans längre så du får göra vad du vill med de. sa han.
- Ja men det är ju inte bara mitt barn liksom.. sa jag.
- Jag vet.. Men om du vill behålla de så gör de och om du inte vill, så gör de inte. sa han.
- Jag vet inte vad jag ska göra.. sa jag och började gråta.
- Gråt inte Kath.. Tänk på det då? Du måste inte bestämma dej nu. sa han och kramade mej.
- Nej men jag måste bestämma mej snart iallafall. snyftade jag.
- Hur länge har du varit det förresten? sa han.
- I lite mer än 5 veckor typ. snyftade jag.
- De va ju typ då vi gjorde slut.. sa han.
- Mmm.. Jag vet. sa jag.
- Äru verkligen helt säker på att jag är pappan då? sa han.
- Ja.. Dom gjorde DNA skit på sjukhuset. sa jag.
- Har du varit på ett sjukhus?! sa han förvånat.
- Haha, ja. sa jag och skrattade lite.
- Shit, vart är världen påväg.. sa han och skrattade lite också.
- Hahaha typ. sa jag och log.
- Mmm... Men asså hallå tänk om jag inte är pappan då? Jag menar du var ju typ med Bill då och sen mej också och asså hur kan dom seriöst vara så säkra på att jag är pappan? sa han.
- För att dom gjorde DNA test? sa jag.
- Men ändå.. sa han.
- Vill du att vi åker dit en gång till så du också får se att det är du som är pappan? sa jag.
- Vi åker dit en gång till? sa han.
- Ojj, du var ju inte med.. Men aja jag och Bill åkte dit typ igår. sa jag.
- Aha, okej. sa han.
- Mm.. Men vill du åka dit eller? sa jag.
- Uh.. Visst. sa han.
- Kom då.. sa jag och vi gick ut till hans bil.

Vi satte oss i bilen och han började köra till sjukhuset. När vi kom dit så snackade vi lite med läkaren jag hade dom senaste 2 dagarna.

Han gjorde några nya DNA tester och gick ut i ungefär en kvart och sen kom han tillbaks.

- De är 100% säkert att det är Andy som är pappan. sa han.
- Sa ju det. sa jag till Andy.
- Mm.. mumlade han och kollade ner i golvet.
- Amen.. Vi drar då.. sa jag.
- Okej. sa han.

Han körde hem mej.

- Men.. Ring mej när du vet hur du ska göra.. sa han.
- Okej, ses. sa jag och gick in till huset.


Oliver's perspektiv:

Jag och Leah hade precis varit ute och käkat lunch när min mobil ringde.

- Hallå? sa jag.
- Dude. Om inte Kath gör abort eller något kommer jag bli farsa! sa Andy.
- Äre du som är farsan?! sa jag förvånat.
- Ja! Shit, jag vill inte att Kath behåller ungen. Men jag vill inte säga det till henne för vi är ju inte tillsammans längre och allt.. sa han.
- Asså det är ju inte bara hennes unge så du måste ju också få bestämma lite. sa jag.
- Jag vet men ändå. sa han.
- Säg bara de till henne? sa jag.
- Men asså.. Tänk om hon blir ledsen? sa han.
- Bry dej inte om de? Om du inte vill att hon ska behålla de, så säg de till henne. sa jag.
- Mm.. Okej.. sa han.
- Mm.. Men måste dra. Leah kommer bli sur om jag inte är social med henne. sa jag.
- Tjejer asså... sa han och skrattade lite.
- Hahahah, typ. skrattade jag.
- Amen herrå. sa han.
- Herrå. sa jag och vi la på.

Jag la ner mobilen och Leah kollade skumt på mej.

- Vad? sa jag.
- Vem vare? sa hon.
- Andy bara. sa jag.
- Okej.. sa hon.
- Mmm.. mumlade jag.

*Senare på kvällen*

Vi satt i soffan och kollade på tv och sen började hon tjata om att skaffa barn igen..

- Asså Leah, låt mej tänka på det! Sluta tjata om det. sa jag lite irriterat.
- Hur länge ska du tänka på de då?! sa hon.
- Jag sa några dagar, igår. sa jag.
- Men bestäm dej bara nu! sa hon.
- Om du ska pressa mej blire inget alls! sa jag.
- Snälla Oliver! bad hon.
- Asså låt mej tänka på det!! sa jag irriterat.
- Men jag vill veta nu! sa hon.
- Men då blir det inget fucking barn! sa jag irriterat.
- Asså snälla Oliver!! bad hon.
- Nej!! sa jag.
- Fyfan vad jag hatar dej nu Oliver. sa han surt och ställde sej upp.
- Asså bara för att jag inte vill ha fucking barn?! Fan vad omogen du är Leah. sa jag irriterat.
- De är ju fan du som är omogen för att du inte är redo för ett barn!! skrek hon.
- Jag är fan inte den ända i min ålder som inte är redo för det, så håll fucking käften Leah!! skrek jag.
- Jo de är du fan!! skrek hon.
- Nej!! skrek jag.
- Jo!! Asså jag fucking drar nu. sa hon drygt och gick ut till hallen.
- Leah.. sa jag och gick efter henne.
- Vad?! sa hon surt.
- Måste vi ha barn nu? Jag är seriöst inte redo.. sa jag.
- Jag vill ha det nu.. Sen har du ändå nio månader på dej att bli redo också... sa hon.
- Jag vet de.. sa jag lågt.
- Förlåt för att jag håller på så mycket, men jag vill verkligen inte ha något annat mer än ett barn just nu.. sa hon lågt och kramade mej.
- Jag förstår de. sa jag och kysste henne länge.

Jag gick med henne till soffan och la ner henne, och sen la jag mej över henne. Jag kysste henne på halsen och drog av hennes tröja.

- Jag har bestämt mej nu.. sa jag.
- Vad blire? sa hon nyfiket.
- Eftersom du så gärna vill ha ett, så blir de väl ett då. sa jag.
- JAAA!!!! skrek hon och kysste mej länge och kramade mej hårt.


Tom's perspektiv:

Jag och Bill satt och kollade på film, jag visste att han egentligen ville hem till Kath men han sa inget om det.

- Bill..? sa jag och kollade på han.
- Mm.. mumlade han.
- Du kan åka hem till Kath om du vill de.. sa jag.
- Nej.. Jag vill inte att du ska bli arg på mej eller något. Sen känner jag mej taskig när jag bara lämnar dej här. sa han.
- Mm... Men du får dra om du vill. sa jag.
- Då blir du ju ensam? sa han.
- Typ.. Men jag kan dra någonstans eller ta hit en tjej eller whatever. sa jag.
- Nej.. Stannar hellre med dej.. sa han.
- Nej, jag vet att du inte vill vara här med mej. sa jag.
- Det vill jag visst? Men jag vill vara med er båda. sa han.
- Fucking ta hit henne då, tröga skitunge. sa jag.
- Jag är inte trög och ingen skitunge heller. sa han.
- Jo. sa jag.
- Nej. sa han.
- Whatever. sa jag.
- Mmm.. Men äre säkert att jag kan ta hit henne då? Det är ju liksom inte bara mitt hus. sa han.
- Vafan? Du kan väl ta hit vem fan du vill? Jag frågar ju inte precis om jag får ta hit någon random brud och ligga med henne. sa jag.
- Nej.. Men ändå.. sa han.
- Mm... Förrensten, Georg och Gustav kommer hit i veckan. sa jag.
- Ofta?! sa han och log stort.
- Jaao. sa jag.
- YES!!! skrek han glatt.
- Hahaha, vafan? skrattade jag.
- Men det var typ 100 år sen ju. sa han.
- Jag vet. sa jag och skrattade.
- Aa. Men kan hon komma hit? sa han.
- Ja..? sa jag.
- Okej, tack. sa han.

Han gick iväg och ringde Kath, och efter några sekunder ringde min mobil.

- Aaa? sa jag.
- Tjaaa Tom!! sa Georg.
- Tjeeeena! sa jag.
- Asså jag tror vi kommer till er imorgon. sa han.
- Awesome. sa jag.
- Haha typ. Aja, hur äre? sa han.
- Bra, själv? sa jag.
- Helt okej. sa han och lät lite ledsen.
- Vad äre? sa jag.
- Emma gjorde slut... sa han.
- Ofta?! sa jag.
- Mm.. mumlade han.
- Stackare. sa jag.
- Typ.. sa han lågt.
- Men när du kommer hit så kan du få några tjejers nummer satt du blir på bättre humör. sa jag och flinade.
- Hahaha, asså Tom.. sa han och skrattade.
- Vaaa? Inget fel med det... sa jag och skrattade också.
- Haha, jag vet men ändå. sa han och skrattade lite.

Vi snackade ett tag till och när vi la på märkte jag att Bill satt i soffan igen.

- Shit! När kom du? sa jag.
- Nyss. sa han.
- Okeeej, kommer Kath eller? sa jag.
- Mm.. Om en stund. sa han.
- Okej.. Men hallå måste jag vara med er eller? sa jag.
- Vad ska du göra..? sa han.
- Hade tänkt att ta hit en tjej. sa jag.
- Som vanligt då. sa han lite surt.
- Vad äre med dej nu då? sa jag.
- Du ska fan alltid ta hit någon fucking tjej Tom! Varför kan du inte bara försöka ha ett förhållande istället eller något?! sa han surt.
- Asså jag ville ha ett med Leah men hon är ju med Oliver. sa jag lite irriterat.
- Va med någon annan då? sa han.
- Men jag vill inte va med någon annan!! sa jag.
- Då kommer du ju bara fortsätta att ta hem tjejer eftersom hon inte kommer att göra slut med han! sa han.
- K. sa jag lite drygt.
- Asså fuck of Tom. sa han surt.
Jag orkade inte snacka med han så jag tog upp min mobil och kollade igenom min kontaktlista om jag hade någon snygg tjejs nummer. Tillslut så såg jag Kenzies nummer.
Jag och Kenzie hade dejtat några gånger för ett halv år sen men vi slutade att ses. Hon är faktiskt as skön att hänga med, så varför inte ringa henne? Jag gjorde de och efter några signaler så svara hon.
- Heej Tom. sa hon glatt.
- Tja, lust att komma över? sa jag.
- Visst! Ska bara fixa till mej först. sa hon.
- Okej, ses. sa jag och vi la på.

Jag la ner mobilen i fickan och sen såg jag att Bill kollade surt på mej.

- Vad? sa jag lite irriterat.
- De där är fan den sista tjejen du tar hem. sa han surt.
- Eller inte. sa jag.
- Asså Tom! sa han.
- Vad?! Låt mej göra vad jag vill! sa jag irriterat.
- Visst. sa han surt.

Efter en liten stund så plingade de på dörren och Bill gick för att öppna. Någon minut senare kom han och Kath och satte sej i soffan.

*En halv timme senare*

De plingade på dörren och jag antog att de va Kenzie så jag gick och öppnade.
- Hej. sa hon och kysste mej på kinden.
- Tja. sa jag och kramade henne.

Hon gick in och jag stängde dörren efter henne.

- De känndes fan som om de va hundra år sen vi sågs. sa hon.
- Håller med. sa jag.
- Så... Vad vill du göra? sa hon och la sina armar runt min nacke.
- Dedu. sa jag och flinade.
- Haha, Tom. sa hon och skrattade lite.

Jag höll henne mot väggen och la mina händer på hennes höfter och kysste henne länge. När vi gick förbi vardagsrummet för att gå till mitt rum kollade Bill argt på mej.

- Vad?! sa jag drygt.
- De här är fan sista gången Tom. sa han argt.
- Du kan inte bestämma de. sa jag irriterat.
- Dra åt helvete. sa han surt och gick ut i hallen.
- K. sa jag drygt och gick med Kenzie till mitt rum.

Hon la sej på sängen och jag la mej över henne och kysste hennes hals.

- Vad vare Bill snackade om? Och vem var tjejen som han va med? sa hon.
- Att jag inte skulle ta hem några fler tjejer. Han va med sin tjej. sa jag och fortsatte.
- Haha, har han äntligen skaffat en? sa hon och skrattade lite.
- Typ. sa jag och fortsatte.
- När träffades dom? sa hon.
- Asså Kenzie, snacka inte så mycket. sa jag och drog av mej min tröja.
- Haha, okeej. Men jag är nyfiken. sa hon och kysste mej.
- Men va inte de då. sa jag och drog av hennes tröja.
- Hahahaha, okej. sa hon och skrattade lite.
- Vill du ens ligga med mej? Du verkar ointreserad typ.. sa jag.
- Jag venne.. Känns som att du bara vill ha sex hela tiden.. sa hon lite ledset.
- Mm.. Typ. Men vad vill du göra då? sa jag och suckade lite.
- Jag vet inte.. Något annat bara. sa hon.
- Som? sa jag.
- Något... sa hon.
- Okej.. Säg något du vill göra då? sa jag.
- Jag venne.. Vi kan gå ut och göra något eller så.. sa hon.
- Visst. suckade jag.

Vi gick ner till hallen och tog på oss skorna och sen gick vi ut. Vi gick en bit och sen stannade vi och jag tog upp mitt ciggpaket, tände en cigg och började röka.

- Jag hatar att du röker... Det är inte bra för dej Tom.. sa hon lågt.
- Och? Inget kommer att hända ändå. sa jag.
- Tänk om du dör i förtid? sa hon.
- De kommer jag inte. sa jag.
- Men tänk om?! sa hon.
- Men då får jag väl dö i förtid. sa jag.
- Jag vill inte att du gör de. sa hon.
- Jag tror iallafall inte att jag gör det. sa jag och kramade henne.
- Men om du gör det, kommer jag fan grina mej själv till döds eller något. sa hon.
- Näe. sa jag och kysste henne.
- Jo. sa hon efter kyssen.

*Några timmar senare*

Kenzie hade precis dragit hem. Jag satt inne i mitt rum och hade skit tråkigt, och bestämde mej sen för att gå ner till Bill och Kath. När jag kom ner till vardagsrummet så satt dom i soffan och kollade på tv, så jag satte mej med dom.

- Vart är Kenzie? sa han lite irriterat.
- Hon drog hem. sa jag.
- K. sa han drygt.
- Asså vad är det med dej?! Jag låg inte ens med henne! sa jag irriterat.
- Det spelar ingen fucking roll om du låg med henne eller inte! Du tar fan inte hit någon mer tjej!! sa han argt.
- De kan inte du bestämma. sa jag drygt.
- Jo! De är fan mitt hus också!! sa han argt.
- K. sa jag drygt.

Efter ett tag gick jag upp till mitt rum och gick och la mej.



kommenteraa :3


Kommentarer
Postat av: Kimmie

Grymt ! :D <3

2012-05-07 @ 15:42:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0