I'm Losing Myself - Chapter 9


1. Tom & Bill 2. Kath & Andy 3. Leah 4. Oli


Kathrine's perspektiv:

*Nästa dag*

Jag vaknade av att min mobil ringde, jag tog upp den och svarade.

- Hallå? sa jag trött.
- Hej, uhm.. Väckte jag dej? sa Andy.
- Typ.. sa jag.
- Sorry.. Men uhm.. Kan vi träffas? Vill snacka om en grej.. sa han.
- Visst, vart? sa jag.
- Uhm.. Vi kan träffas vid stranden om 40min. sa han.
- Okej. sa jag.
- Ses. sa han och vi la på.

Jag vände mej om och Bill låg och sov där. Jag kollade på han en liten stund innan jag gick upp och klädde på mej och fixade mej snabbt. Efter 20min blev jag klar och skakade lite på Bill.

- Biiill. sa jag.
- Vad? mumlade han och öppnade ögonen sakta.
- Kan du skjussa mej till stranden? sa jag.
- Varför? sa han trött och satte sej upp.
- Andy behövde snacka om något. sa jag.
- Mm... Okej. sa han och gick upp och klädde på sej och sen åkte vi.

När vi kom fram stannade han bilen och jag såg Andy sitta i sanden en bit bort.

- Ses sen älskling. sa jag och kysste han innan jag öppnade dörren och gick ur bilen.
- Ring om du vill att jag kommer och hämtar dej. sa han.
- Okej, hejdå. sa jag och stängde dörren och gick bort till Andy.

När Andy såg mej så ställade han sej hastigt upp och vände sej mot mej.

- Asså jag har tänkt på de där med barnet och.. började han.
- Och?! sa jag.
- Jag hade tänkt att du skulle få göra vad du vill och de, men Oli sa att jag skulle säga som jag ville ha det.. sa han.
- Hur vill du ha det? sa jag.
- Eftersom att vi inte är tillsammans så kanske de inte är så bra att vi får barn.. sa han.
- Du har nog rätt.. sa jag lågt och kollade på han och sen la jag händerna på min mage.
- Mm.. Men är du okej med det? sa han.
- Ja.. sa jag lågt och kollade ner i sanden.
- Säkert? sa han och tog ena fingret under min haka och tvingade mej att kolla på han.
- Typ. sa jag och ryckte på axlarna och undvek att kolla på han.
- Kath.. Du vill behålla det va? sa han.
- Venne.. sa jag och kollade ner i sanden igen.
- Gör som du vill.. sa han och började gå.
- Andy vänta. sa jag och tog hans arm.
- Vad? sa han och var tårögd.
- Vill du verkligen inte att jag behåller det? sa jag.
- Helst inte.. sa han.
- Då behåller jag det inte. sa jag.
- Varför? sa han.
- För att det inte bara är jag som bestämmer, det här är en viktig grej. Och om du inte vill att jag behåller det så gör jag inte det. sa jag.
- Men du vill ju behålla de.. sa han.
- Mm.. Typ. Men du vill inte de. sa jag.
- Allt de här förvirrar mej bara. suckade han.
- Andy.. Jag ska göra abort. sa jag.
- Du behöver inte om du inte vill.. sa han.
- Men du har rätt.. Vi är inte tillsammans längre, och det är nog varken bra för oss eller barnet.. sa jag.
- Nej.. Men asså om du inte vill göra abort så kan barnet växa upp med dej och tro att Bill är pappan eller något. sa han.
- Nej.. Ska jag ha ett barn och du är pappan så vill jag att de ska kunna växa upp med dej också.. sa jag.
- Då behåller vi väl de. sa han.
- Säkert?! sa jag och log.
- Ja. sa han och kramade mej.
- Tack Andy. sa jag och kramade tillbaks.


Leah's perspektiv:

Jag stod i badrummet och speglade mej och efter en liten stund så kom Oli och kramade mej bakifrån.

- Hey beautiful. sa han och kysste mej i nacken.
- Hej. sa jag och log och vände mej om och kysste han.
- Vad gjorde du? sa han.
- Spegla mej bara. sa jag och vände mej mot spegeln igen.
- Okej. sa han och höll om mej bakifrån.
- Oli.. Tycker du att jag är söt? sa jag efter en liten stund.
- Va i... Ja, såklart? Varför frågar du de för? sa han.
- Venne... Känner mej inte så söt. sa jag.
- Du är den sötaste, finaste, vackraste, underbaraste tjejen på jorden. sa han och log.
- Nej de är jag inte.. sa jag lågt.
- Jo. sa han.
- Nej.. sa jag.
- Vad är de som är fel då? sa han.
- Allt! Jag är mullig, mitt ansikte ser konstigt ut och mina bröst är för små. Jag är inte alls söt. sa jag.
- Nej! Du är lagom smal, ditt ansikte är skit fint och jag bryr mej inte om du har små bröst eller inte. Jag älskar dej för den du är. sa han.
- Men jag vill vara söt, Oli... sa jag.
- Du är de! sa han.
- Nej de är jag inte.. sa jag och började gråta.
- Sshh.. Gråt inte. sa han och ställde sej fram för mej och kysste mej några gånger.

Jag kramade han hårt och kunde inte sluta gråta. Han försökte trösta mej men inget hjälpte.

- Leah, gråt inte. sa han.
- Jag kan inte sluta.. snyftade jag.
- Försök. sa han.

Jag försökte sluta men det gick inte, började bara gråta mer när jag såg mej själv.

- Älskling? sa han.
- Aa? snyftade jag.
- För mej är du perfekt. Seriöst. Du är finast på jorden för mej och jag älskar dej så mycket. sa han och log lite.
- Aw... snyftade jag.
- Du ska inte behöva gråta för att du tror att du inte är söt när du är de. sa han.
- Men jag är ju inte det.. Sen fattar jag inte ens varför du älskar mej. Jag menar kolla på mej? sa jag.
- Jag älskar dej för att du är du. Och du är fan skit fin och allt! sa han.
- Nej.. sa jag.
- Sluta säga så. Det är du visst. Fråga vem som helst. sa han.
- Dom kommer ju att ljuga.. sa jag.
- Så du menar att jag ljuger för dej eller? sa han.
- Ja.. sa jag tyst.
- Men de gör jag inte. sa han.
- Jo.. sa jag tyst.
- Nej. sa han och kysste mej.
- Okej då. suckade jag och gick ut ur badrummet.

Jag gick och la mej i sängen och efter en liten stund kom Oli och la sej bakom mej och la armen om mej.

- Vad vill du göra? sa han efter en liten stund.
- Jag vet inte... sa jag lågt.
- Äru fortfarande ledsen? sa han och jag nickade.
- Var inte det.. sa han ledset.
- Jo. Jag är ful som fan och allt.. sa jag.
- Sluta.. sa han och började snyfta.
- Nej.. De är ju fan sant. sa jag.
- Nej det är det inte. sa han och kramade mej hårt.
- Jo.. Jag är trött på att vara ful.. sa jag lågt.
- Du är inte det!! sa han.
- Jo det är jag! sa jag.
- Nej! sa han.
- Jo. Jag ska fan göra fettsugning eller operara brösten. sa jag.
- Va?! Driver du med mej eller?! sa han förvånat.
- Nej?! Jag fundrar på de. sa jag.
- Du får inte! sa han.
- Jo! sa jag.

Jag gick upp ur sängen och gick in i badrummet och ställde mej framför spegeln och han kom efter mej.

- Asså kolla bara på mej! sa jag och kollade på mej själv i spegelen medans han också gjorde de.
- Vad äre som är så fel?! sa han.
- ALLT!!! skrek jag och började gråta.
- Det ända jag ser är en sjukt fin och vacker tjej, som är min flickvän. Jag älskar dej så fucking mycket Leah. Tänk inte ens på att göra det. sa han och blev tårögd och kramade mej hårt.
- Jag vill göra de. snyftade jag.
- Men jag vill inte att du gör de.. snyftade han.
- Varför inte? sa jag.
- För att du behöver inte! Och så ska vi ju ändå kanske bli föräldrar. sa han.
- Vadå kanske?! Vi fucking ska! sa jag.
- Men det är ju inte säkert att du ens blir gravid. sa han.
- Jag ska det!! sa jag.
- Då kan du ju inte operara dej om du vill bli gravid? sa han.
- Men.. Uh.. Eh... sa jag.
- Men..? sa han.
- Jag kan göra det efter... sa jag.
- Men jag vill inte att min flickvän ska va hälften fake! sa han.
- Vadå hälften fake?!!? sa jag surt.
- Ja! Om du ska förstora brösten haru ju fan silikon och de gör att du blir fake. sa han.
- Och?! sa jag irriterat.
- Ja?! Jag vill inte att min flickvän är fucking fake!! sa han.
- Då behöver jag inte vara din flickvän. sa jag drygt.
- Leah, snälla gör det inte.. sa han ledset.
- Jo, jag tänker göra de. sa jag.
- Snälla.. bad han.
- Jag ska göra det Oli. sa jag bestämt.
- Jag fucking försöker få dej bli glad genom med att försöka göra dej fucking gravid, sen gör du mej ledsen genom med att du ska förstora brösten! Tack så jävla mycket Leah. sa han surt och gick ut ur badrummet.
- Oli! ropade jag och gick efter han.
- Asså jag orkar seriöst inte längre! Vi behöver fan komma ifrån varann ett tag. sa han surt och började klä på sej.
- Nej! Snälla Oli.. sa jag.
- Jag fucking drar nu. sa han irriterat och gick ut ur rummet.

Jag började gråta och benen orkade inte hålla mej uppe längre, så jag ramlade ner på golvet och fortsatte gråta. När jag hörde ytterdörren smälla igen hårt reste jag mej upp och gick bort till fönstret, och kollade på han när han satte sej i bilen och åkte iväg.


Bill's perspektiv:

Min mobil ringde och jag tog upp den och kollade på displaysen, det var Kath.

- Tja. sa jag.
- Hej, uhm.. Kan du komma och hämta mej? sa hon.
- Haha okeej. Vid stranden eller? sa jag.
- Aaa. sa hon.
- Okej, ses snart. sa jag.
- Puss. sa hon.
- Puuuss. sa jag och la på.

Jag gick ner till hallen och ropade till Tom att jag skulle hämta Kath och sen gick jag ut till min bil. Jag åkte till stranden och hämtade upp Kath och sen åkte vi hem till mej.

- Vad snackade du och Andy om då? sa jag när vi hade gåttu upp till mitt rum och lagt oss i sängen.
- Att jag ska behålla de. sa hon.
- Okej.. sa jag lågt.
- Det är lugnt för dej va? sa hon och kollade på mej.
- Ja, men vadå ska Andy också ta hand om det, eller bara du eller ska jag hjälpa till också eller något? sa jag.
- Jag vet inte än.. sa hon.
- Okej.. Men det blir nog bra iallafall. sa jag och kysste henne på kinden.
- Mm.. mumlade hon.

Exakt då så kom Tom in.

- Bill, jag tar hit Kenzie. sa han.
- TOOOOOM!!! skrek jag.
- Asså du vet inte om vi är tillsammans eller något så fucking klaga inte! sa han surt.
- Är ni de då? sa jag surt.
- Nej... sa han.
- Precis. Du får inte ta hit någon mer tjej Tom! sa jag irriterat.
- Men de är bara Kenzie. sa han.
- Och?! Du kommer ta hem andra också! sa jag irriterat.
- Kanske. sa han.
- Du får inte det!! sa jag argt.
- Kom igen Bill! Bara Kenzie, jag lovar! sa han.
- Nej!! sa jag argt.
- De är ju mitt hus också. sa han lite surt.
- Spela roll vems fucking hus det är, du tar inte hit någon iallafall!! sa jag surt.
- Jag kommer göra de ändå. Och så är jag äldre än dej, så jag bestämmer. sa han.
- 10 fucking minuter!! Det är fan ingenting!!! skrek jag.
- Jo. sa han.
- Nej!! sa jag argt.
- Asså Bill, låt han bara ta hit... Uh.... Vad hette hon? sa Kath.
- Kenzie. sa han.
- Aa. Asså låt han bara ta hit Kenzie om han vill? Jag menar du får ju ha mej här, de är i stort sätt samma skit. sa hon.
- Nej, för du är min tjej. sa jag.
- Och? sa hon.
- Dom är inte ens tillsammans! Han vill ju bara ha någon att ligga med. sa jag surt.
- Men låt han göra de då? sa hon.
- Viisst? Låt mej. sa han.
- Men nej!! sa jag.
- Äh, jag göre ändå. sa han och gick ut.
- Varför kan du inte bara låta han göra de om han vill? sa hon och la sej mot mitt bröst.
- För att han alltid håller på så! Han tänker ju fan inte på att han sårar vissa tjejer också. Jävla känslolösa äckel människa. sa jag.
- Bill sluta! Han är inte alls känslolös! I sånnafall äre ju fan du som äre. sa hon.
- Vafan?! Nej de är jag inte. sa jag lite irriterat.
- Jo. Nu äru de. sa hon och gick ut ur mitt rum.
- Asså shit. suckade jag irriterat och gick efter henne.

Hon satt ute vid poolen med Tom och Scotty. Jag gick ut till dom och satte mej brevid Kath.

- Asså jag är inte de! sa jag.
- Jo. sa hon utan att kolla på mej.
- Hur? sa jag.
- Vadå hur? sa hon.
- Hur är jag känslolös? sa jag.
- Asså du vet redan. Jag sa de till dej i ditt rum. sa hon.
- Nej de gjorde du inte? sa jag.
- Jo.. sa hon.
- Nope. sa jag.
- För att du kalla han känslolös. sa hon.
- Och vem är "han"? sa jag.
- Asså äru korkad eller? Tom ditt pucko. sa hon.
- Men förlåt för att jag inte hängde med. sa jag lite irriterat.
- Du behöver inte bli så sur.. sa hon lågt.
- Jag är inte sur? sa jag.
- Du låter skit sur... sa hon tyst.
- Men jag är inte de. sa jag.
- Säkert? sa hon.
- Mm... mumlade jag.

Hon kramade mej och jag kysste henne på kinden.

*Senare på kvällen*

Jag och Kath hade bestämt oss för att åka hem till henne för att jag och Tom hade bråkat typ hela dagen. Vi gick ut till min bil och åkte hem till henne. När vi kom fram så gick vi in och satte oss i soffan i vardagsrummet och kollade på tv.


Oliver's perspektiv:

Jag hade inte snackat med Leah sen jag åkte hem från henne. Var fortfarande fett pissed på henne. Fattar inte ens varför hon ska göra det?

Efter en liten stund så plingade de på dörren och jag gick och öppnade och där stod Leah...

- Vad gör du här? sa jag drygt.
- Ville träffa dej.. sa hon.
- Okej. sa jag.
- Är du fortfarande sur? sa hon.
- Ja?! sa jag irriterat.
- Förlåt.. sa hon lågt och började gråta.
- Vaför vill du ens göra så? sa jag.
- För att jag är skit ful!! snyftade hon.
- Du är inte de. sa jag.
- Jo?! sa hon.
- Nej. sa jag.
- Jo. sa hon.
- Asså en grej. Om du ska göra de, blire inget barn. sa jag.
- Okej.. suckade hon.
- Så, vilket väljer du? sa jag.
- Jag vet inte.. sa hon.
- Säg ett bara! sa jag.
- Barn.. suckade hon.
- Bra. sa jag och kysste henne.
- Du vill ju inte ens ha något? sa hon efter kyssen.
- Nej, men du vill de. Så... Ja.. sa jag.
- Mm.. Okej.. sa hon.

Jag tog hennes hand och drog med henne in till vardagsrummet.

- Haha, va göru? sa hon och log.
- Va? sa jag.
- Ja? Varför drog du in mej hit? sa hon.
- Får jag inte de eller? sa jag och kysste henne.
- Joo.. Men ändå. sa hon och drog ner mej i soffan och la sej över mej.
- Haha, okej. sa jag och kysste henne länge.

Hon drog av min tröja och kysste mej på halsen tills jag stönade lågt.

- Du gillar det va? sa hon och flinade och fortsatte.
- Om jag gör.. sa jag och bar henne till mitt rum.

Jag la ner henne på sängen och drog av hennes tröja, och la mej över henne. Hon började kyssa mej på halsen igen och jag knäppte upp mina byxor. Jag drog av mej dom och sen gjorde jag detsamma med Leahs byxor.

Jag knäppte upp hennes bh och slängde iväg den och hon kysste mej länge. Sen drog jag av hennes troser och mina kalsonger.

- Säkert att du vill bli mamma nu? sa jag.
- Ja! sa hon.
- Helt säkert? sa jag.
- Jaaa!! sa hon.
- Okej.. suckade jag.
- Oli, du kommer bli en bra pappa, jag lovar. sa hon.
- Får väl hoppas de.. sa jag.
- Aa. sa hon.

Hon kysste mej länge och efter några sekunder var jag i henne. Jag började långsamt men efter ett tag så blev det snabbare, hårdare och djupare.

Hon stönade högre och högre och tryckte in sina naglar i min rygg. Efter någon minut så började hon kyssa mej på halsen så att jag också började stöna lite.

Hon la sina ben runt mina höfter och förde mej djupare i henne. Hon tog bort sina händer från min rygg och la istället sina armar runt min nacke och kysste mej länge.

- Oli, snabbare. stönade hon.

Jag gjorde som hon sa och körde snabbare. Hon stönade/skrek mitt namn hela tiden.

- Omg Oliver!! stönade hon.
- Jag kommer! stönade jag.

Jag gjorde snabbare och hon grävde in sina naglar i min rygg igen och skrek mitt namn flera gånger. Efter en liiten stund kom jag. Sen gjorde hon också de och jag la mej brevid henne och försökte hämta andan.

Hon la sitt huvud mot mitt bröst och jag la armen om henne.

- Omg Oli de där va fantastiskt. sa hon och kippa efter andan.
- Aa.. sa jag.

De dröjde inte länge tills hon somnade och där efter så gjorde jag de också.





kommentera :3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0