Die For You - Chapter 48 - The End


1. Bill och Tom 2. Emma-Lee 3. Angelika 4. Fanny 5. Gustav och Georg
6. Ria 7. Linnea och Michis 8. Sofia 9. Bröllops buketten.


Emma-Lee's perspektiv:


Efter att Angelika hade gått så stod jag och Tom och stirrade på varann en lång stund. Ett tag senare så gick han närmare mej och kysste mej länge.

- Va bara tvungen. sa han efter kyssen och gick till övervåningen.
- Haha, du har saknat det va? sa Fanny och flina.
- Om jag har. sa jag och log lite.
- Tänkte det. sa hon.
- Älskar han så fucking mycket. sa jag.
- Gå upp till han då? sa hon.
- Uhm.. Okej.. sa jag.

Jag gick up till hans rum och knacka.

- Kom in. sa han.
- Uhm.. Hej. sa jag när jag hade gått in.
- Tja. sa han.
- Varför kysste du mej? Du är ju tillsammans med Ria.. sa jag och kollade ner i golvet.
- Jag va bara tvungen att göra de. sa han.
- Du får mej känna mej typ som ett andra handsval eller något. sa jag.
- Va? Omg förlåt, jag vill inte att du ska känna dej så. För det är du inte. sa han och kramade mej.
- Men du beter dej ju som om jag är de.. sa jag lågt.
- Men du är inte de. sa han.
- Hur ska jag kunna lita på de? Du har en flickvän och sen håller du på med mej iallafall? sa jag.
- Lita bara på mej, jag skulle aldrig vilja att du känner dej som ett andra handsval. sa han.
- Säkert? sa jag.
- Ja. sa han och kysste mej.
- Fan vad jag har saknat det här. sa jag efter kyssen.
- Jag med.. Bill kanske har rätt om att jag borde göra slut med Ria och ta tillbaks dej. sa han.
- Ta tillbaks mej? Jag är ingen sak man som bara tar tillbaks. sa jag lite irriterat.
- Asså det var inte så jag menade.. sa han.
- Hur menade du då? sa jag lite drygt.
- Asså uhm.. Jag venne... Men asså jag älskar verkligen dej Emma-Lee. Finns det någon chans att det kan bli vi igen om jag gör slut med Ria? sa han.
- Det finns en chans, men bara du lovar att inte göra mej illa eller svika mej eller något sånt igen. sa jag.
- Yes. sa han och kysste mej igen.
- Men du har inte gjort slut med henne än så det blir inget mer kyssande. sa jag efter att jag avbröt kyssen.
- Okej.. suckade han och tog upp mobilen.
- Vad ska du göra? sa jag.
- Ringa Ria och säga att hon måste komma hit. sa han.
- Okeej? sa jag.
- Asså jag ska göra slut med henne. sa han.
- Aha, okeej. sa jag.
- Shit.. sa han.

Han ringde henne och bad henne att komma hit och efter en stund så la dom på.

- Skulle hon komma? sa jag.
- Jaa. sa han och försökte kyssa mej men jag undvek han.
- De blir inget förns ni har gjort slut. sa jag.
- Men vafan. sa han och höll om mej och la händerna på mitt ass.
- Vad göru..? sa jag.
- Förstör inte den här stunden för mej nu. sa han.
- Uhm.. Okej..? sa hon.
- Aja, vi går ner. sa han och gick mot dörren.
- Okej. sa jag och gick efter han.

Vi gick ner till vardagsrummet och kollade på tv en stund tills de plingade på dörren och Tom gick för att öppna och jag följade efter han. När han öppna så var det såklart Ria och hon gick in och han stängde dörren efter henne.

- Hej Tomi. sa hon och kysste han länge.
- Uhm... Hej.. sa han efter kyssen.
- Vad va det som va så viktigt? sa hon och log.
- Det är typ slut. sa han.
- Va? sa hon.
- Ja. sa han.
- Varför?! sa hon.
- För att jag älskar en annan mer än dej. sa han.
- Vem?! sa hon.
- Ingen.. De är bara slut, okej? sa han.
- Vafan Tom, jag älskar ju deej. sa hon.
- Men jag älskar inte dej. sa han.
- Ehh.. Jo? sa hon bitchigt.
- Vafan vet du om jag gör det eller inte? sa jag irriterat.
- För att! sa hon.
- Jag orkar inte bry mej! De är slut så kan du bara dra?! sa han surt.
- Visst. Men nu när det ändå är slut kan jag ju säga sanningen. Jo, jag utnyttjade dej för dina pengar. sa hon och gick.
- Vafan? Hur dum får man vara? sa jag.
- Jag venne. sa han och la händerna på mitt ass igen.
- Vi är inte tillsammans än Tom. sa jag.
- Okej, vill du bli tillsammans med mej igen? sa han och log.
- Jaa. sa jag och kysste han länge.
- Bra. sa han efter kyssen.

Vi gick upp till hans rum och jag satte mej på sängen.

- Vad ska vi göra? sa jag.
- Venne, någonting. sa han och började kyssa mej på halsen och allt.
- Va göru? sa jag och skrattade lite.
- Inget. sa han och fortsatte.
- Haha, haru kul eller? skratta jag.
- Mmm... mumlade han och fortsatte.
- Okej.. sa jag.
- Gå bort från sängen i två sekunder. sa han.
- Okej. sa jag.

Jag gick upp från sängen och han tog av sej sina shorts satt han bara hade kalsonger på sej och gick och la sej i sängen.

- Ska du sova? sa jag.
- Mmm.. mumlade han.
- Wtf? sa jag.
- Jag är skit trött. sa han.
- Va social med mej! sa jag och satte mej på sängen.
- Eller så kan du vara social med mej i sängen? sa han och flina.
- Kom igen Toom! klagade jag.
- Neej, jag är trött. sa han.
- När du sa det innan verkade det inte som det. sa jag och flina.
- Uhm... Joo. sa han.
- Näää, men du får inte sova! sa jag.
- Joooo! sa han.
- Näee. sa jag och kysste han.
- Jag är fan as trött. sa han och gäspade.
- Men sov då. suckade jag och gick mot dörren.
- Vart ska du? sa han.
- Kolla om Angelika ska med ut och röka. sa jag.
- Röker du?! sa han.
- Ja.. sa hon.
- Oh shit. Du va ju så jävla mycket emot rökning? sa han.
- Ja, men inte nu. sa jag.
- Okej.. sa han.
- Ses sen. sa jag och gick.


Angelika's perspektiv:


Jag, Bill och Fanny satt nere i vardagsrummet och kollade på tv när Emma-Lee kom ner till oss.

- Angelika hänger du med ut? sa hon.
- Uhm.. Visst. sa jag.
- Vad ska ni göra? sa Fanny.
- Smoke some weed. Näe men röka. sa Emma-Lee.
- Okeeej. sa hon.
- Ska du också med? sa jag.
- Mmm.. Aa. sa hon.
- Du röker väl inte? sa Emma-Lee när vi hade gått ut i hallen.
- Jo? sa hon.
- Oftaah? sa Emma-Lee.
- Haha ja. sa hon.

Vi tog på oss skorna och gick en bit men sen stannade vi och började röka.

- Hur gåre med dej och Tom då? Ni har varit fett mycket med varandra nu. sa jag.
- Haha, vi är typ.. tillsammans nu. sa Emma-Lee.
- OFTAAH?!! SÅ HAN OCH RIA HAR GJORT SLUT?!!! skrek jag överlyckligt.
- Jaaa! sa hon och log lite.
- Omfg grattis asså! sa Fanny.
- Haha tack. sa hon.
- Shit Bill kommer bli as glad! Grattis förresten! sa jag och log.
- Hahah tror jag säkert. Tack. sa hon.

Vi rökte klart och sen gick vi tillbaks till huset. Fanny gick upp till gästrummet och Emma-Lee gick till Tom och jag till Bill i vardagsrummet.

- Har Tom snackat med dej om något.. Viktigt? sa jag.
- Uhm.. Nej? sa han.
- Okeej, det är typ en av världens bästa saker som har hänt asså! sa jag.
- Vadå?! sa han.
- Tom och Ria har gjort slut och nu har han blivit tillsammans med Emma-Lee istället!! sa jag glatt.
- OFTAAH?!! skrek han glatt.
- Jaa! sa jag.
- Omfg! ÄNTLIGEN!!! skrek han.
- Oha... Chilla. sa Tom.
- När kom ni? sa han och kolla på Tom och Emma-Lee.
- Nyss. Vad snackar ni om? sa Tom.
- Han är såhär glad för att du och Ria inte är tillsammans längre. sa jag.
- Kan fatta det. Eftersom att varken du eller han gillade henne. sa han.
- Jag HATAR henne. sa Bill.
- Jag vet. sa han.
- Aja, är glad för att ni är tillsammans. Ni passar bättre ihop och allt. sa Bill.
- Okej.. sa han.
- Vafan? sa Bill.
- Vad..? Vad ska jag säga liksom.. sa han.
- Uhm... Jag venne. sa Bill.
- Haha precis. sa han och skratta lite.
- Iallafall... Tack tack tack tack tack för att jag förhoppningsvis aldrig kommer behöva få se Ria igen!! sa Bill och krama Tom hårt.
- Okej... Ska iallafall gå och lägga mej igen.. sa han.
- Nu? sa jag.
- Ja? sa han.
- Vet du ens vad klockan är? sa Bill.
- Nej. Hur mycket? sa han.
- Typ 15 eller något. sa Bill.
- Okej. Men jag är trött. sa han.
- Men du ska va social med mej! Du lovade det! sa Emma-Lee.
- Juste... Fan också.. sa han.
- Men gud, är de så jobbigt att vara lite social? sa jag och skrattade lite.
- Japp. sa han.
- Shiit. sa Emma-Lee.
- Asså jag ska va social.. I sömnen. sa han.
- Säkert.. sa hon.
- Ja.. sa han.
- Nej, du ska vara vaken! sa hon och kysste han.
- Okeej. sa han.
- Bra. sa hon.
- Ska vi göra något? sa jag.
- Typ, men jag kommer decka. sa han och slängde sej på soffan.
- Nej det kommer du inte! sa hon och började dra i hans arm.
- Wtf? sa han.
- Asså Tom du beter dej som en 3 åring. sa Bill.
- Vafan? sa han.
- Ja? Du behöver fan sova middag. sa Bill.
- Hahahah! skratta jag och Emma-Lee.
- Håll käften. sa han lite irriterat.
- Blev du sur bara för det? sa hon.
- Ja. sa han irriterat.
- Seriöst Tom.. sa hon.
- Om ni ska vara så fucking störda så kan jag lika gärna gå och lägga mej. sa han surt.
- Tom jag drev. sa Bill.
- Och? Det var inte ens kul. sa han surt.
- Okej, förlåt då. sa Bill.
- K. sa han och reste sej.
- Säg inte att du ska sova.. sa hon.
- Jo. sa han.
- Kom igen Tom. Du lovade. sa hon.
- Jag bryr mej inte. Jag är fan as trött. sa han lite irriterat.
- Skit i de då. sa hon surt och satte sej brevid mej.
- Okej. sa han och gick.

Vi satt i soffan ett tag och det var en pinsamtystnad. En liten stund senare så gick Emma-Lee, hon skulle väl till Tom eller något.

- Vad ska vi göra? sa jag för att bryta tystnaden.
- Vet inte.. Någonting. sa Bill.
- Som? sa jag.
- Nåågot. sa han.
- Haha okeej? sa jag.
- Men vi kan typ.. Gå ut eller något. sa han.
- När var hundarna ute sist? sa jag.
- Vet inte. Går och frågar Tom. sa han och gick upp.


Bill's perspektiv:

Jag knacka på Toms rum och gick in.

- Tom när va hundarna ute sist? sa jag.
- Vet inte. Jag har inte varit ute med dom iallafall. sa han.
- Men vafan då har dom ju inte varit ute på hela fucking dagen! sa jag och gick ner.

Jag och Angelika gick ut i hallen och tog på oss skorna och sen ropade vi på hundarna. Vi kopplade dom och gick ut.

- Asså tänk att vi har varit tillsammans i 7 fucking år. sa hon efter ett tag.
- Haha aa.. sa jag.
- Och du har inte sumpat den där chansen än.. sa hon.
- Nej, och vet du varför? sa jag.
- Nope. sa hon.
- För att jag älskar dej för mycket för att göra det. sa jag och kysste henne länge.
- Aww. sa hon efter kyssen.

Vi gick ett tag till och sen gick vi tillbaks hem. När vi kom in tog vi av hundarnas koppel och sen sprang Scotty upp till Tom och dom andra hoppade upp i ena soffan och la sej.

- Vad ska vi göra? sa Angelika.
- Vet inte.. Haha. sa jag.
- Okej.. sa hon.

Exakt då så kom Fanny till hallen och började ta på sej skorna.

- Vart ska du? sa Angelika.
- Ut med några. sa Fanny.
- Okej. sa hon.

Vi gick upp till Toms rum för att se vad han och Emma-Lee gjorde. När vi kom in i hans rum så låg han i sängen med Scotty brevid sej och Emma-Lee satt på sängkanten.

- Vad gör ni? sa jag.
- Vad ser det ut som? sa Tom.
- Har tråkigt? sa jag.
- Mm.. Typ. sa han.
- Okeej. Men vill ni göra något? sa jag.
- Visst. sa dom.
- Som? sa jag.
- Asså de va du som fråga. sa han.
- Jag vet men ändå.. sa jag.
- Kan lika gärna fortsätta att sova då. sa han.
- Neej!! Du har fan sovit as länge!! sa Emma-Lee och putta ner han från sängen.
- Vafan?! sa han lite irriterat.
- Förlåt, men du ska inte sova. sa hon.
- Jag får fan sova om jag vill. sa han irriterat och drog till sej täcket ner till golvet.
- Toooom! klagade hon.
- Nej, jag ska sova! sa han och tog ner en kudde och la sej på golvet.
- Varför lägger du dej inte i sängen? sa jag.
- För att hon kommer putta ner mej och inte låta mej sova alls då. sa han surt.
- Måste du sova nu då? sa Angelika.
- Ja? sa han.
- Okej. sa hon.
- Snälla Tom. bad Emma-Lee.
- Nej. sa han surt.
- Okej då. sa hon lite irriterat och gick ut.
- Varför ska hon bli så fucking sur?! sa han drygt.
- För att du tydligen har lovat henne att inte sova? sa Angelika.
- K, jag sover om jag fucking vill de. sa han irriterat.
- Asså du behöver inte bli arg på mej? Jag svarade bara på din fucking fråga. sa hon surt.
- Och? Gå bara. sa han surt.
- Hellre det än att vara här med dej. sa jag irriterat och vi gick ut.

Vi gick ner till köket och Emma-Lee satt vid köksbordet och höll på med mobilen.

- Haru kul eller? sa Angelika.
- Vad tror du? sa hon och kollade upp från mobilen.
- Inte speciellt.. sa Angelika
- Exakt. Han fucking lovade att han inte skulle sova. sa hon.
- Han håller aldrig vad han lovar. sa jag.
- Jag märker de. sa hon.
- Mmm.. mumlade jag.


Tom's perspektiv:

*Någon timme senare*

Jag vaknade av att Scotty slickade mej i ansiktet. Jag puttade bort han och gick till min garderob och tog på mej en tröja, byxor och ett pannband.

Efter de gick jag ner till vardagsrummet och dom andra satt och kollade på tv. Jag satte mej brevid Emma-Lee och la armen om henne fast hon kollade inte ens på mej.

- Vad är de? sa jag.
- Du fucking lovade. sa hon lite irriterat.
- Sorry. sa jag.
- K. sa hon drygt.
- Ska du vara sur nu? sa jag och skrattade lite.
- Ja. sa hon irriterat.
- Du kan inte vara sur på mej. sa jag och kysste henne på kinden.
- Jo det kan jag. sa hon surt och tog bort min hand.
- Nej det kan du inte. sa jag och kysste henne några gånger. 
- Sluta. sa hon irriterat.
- Aldrig. sa jag och började kyssa henne på halsen.
- Men lägg av!! sa hon argt och ställde sej upp.
- Sluta vara sur på mej då! sa jag och drog ner henne i soffan igen.
- Rör mej inte. sa hon irriterat och satte sej en bit ifrån mej.
- Men älskling. sa jag och flyttade mej närmare henne.
- Lägg av. sa hon och jag suckade.
- Älskar dej. viskade jag till henne.
- Låt mej va. sa hon.
- Varför är du så jävla sur?! sa jag.
- För att du inte höll ditt fucking löfte! sa hon surt.
- Men förlåt! sa jag.
- Ett fucking förlåt räcker inte. sa hon och gick.
- Men vafan. suckade jag och gick efter henne.

Hon gick in i mitt rum och jag följde efter henne.

- Emma-Lee sluta! sa jag.
- Det är inte jag som inte kan lova saker! sa hon lite irriterat.
- Men vafan, jag har redan sagt förlåt! sa jag.
- Ett förlåt fucking räcker inte! sa hon.
- Men vafan ska jag göra då?! sa jag.
- Jag venne. sa hon snabbt.
- Jag älskar dej. sa jag och gick fram och kramade henne.
- Jag älskar dej med. sa hon och kramade tillbaks.
- Jag lovar att jag inte kommer bryta något mer löfte. sa jag.
- Lova? sa hon.
- Lovar. sa jag och kysste henne.
- Bra, kan du lova att inte sova mer förns jag vill sova? sa hon.
- Uhm.. Okej. sa jag.
- Du vill inte de, eller hur? sa hon.
- Egentligen inte.. sa jag.
- Okej, men såhär då.. Kan du försöka att inte sova tills då? sa hon.
- Försöka kan man väl, men vet inte om jag lyckas. sa jag.
- Okej då. suckade hon.

*Senare på kvällen*

Vi hade bestämt att vi skulle ut och äta på en resturang. Jag och Bill satt i vardagsrummet och väntade på att Emma-Lee, Angelika och Fanny skulle bli klara.

Efter en stund så kom Emma-Lee och Fanny, så de va bara Angelika som vi väntade på nu. Några minuter senare kom hon också så vi tog min bil och åkte till resturangen.

När vi kom fram så satte vi oss vid ett bord och beställde mat och allt sånt. Efter att vi hade ätit åkte vi hem igen och bara chillade och kollade på film.

*Några månader senare*


Angelika's perspektiv:

Det var 2 veckor kvar tills jag och Bill skulle gifta oss och jag hade fortfarande inte hittat någon bröllops klänning. Jag var i stan med Emma-Lee, Fanny och några andra kompisar och dom hjälpte mej att leta efter en klänning.

Efter många timmars letande hittade Emma-Lee en skit fin klänning. Jag provade den och den satt perfekt. Jag visade tjejerna och dom gillade den också.

Vi gick till kassan och jag betalade den. Efter det åkte jag, Emma-Lee och Fanny hem och dom andra skulle stanna. När vi kom in sprang hundarna från till oss som vanligt.

- Hej älskling. sa Bill när han kom till hallen.
- Heej. sa jag och kysste han.
- Hur gick det med att hitta en klänning då? sa han och la händerna på mitt ass.
- Bra! Emma-Lee hittade en skit fin! sa jag.
- Får jag se? sa han och log gulligt.
- Näe, om 2 veckor får du det. sa jag och kysste han innan jag gick upp.

Jag la undan klänningen och sen gick jag ner till köket och Emma-Lee och Tom stod och snacka där.

- Hejhej. sa jag och log.
- Tja. sa Tom.
- Hej. sa Emma-Lee och log.
- Shiiit jag trodde aldrig att jag skulle hitta den perfekta klänningen, taaaack Emma-Lee!! sa jag och kramade henne.
- Haha, varsågod! sa hon.
- Shit, den va skit fin fan! sa jag.
- Får jag se? sa Tom.
- Näe, får inte Bill se, får inte du heller se. sa jag och flina.
- Taskigt. sa han och gjorde en ledsen min.
- Haha. skratta jag.
- De är fan fett kul att ni ska gifta er! Jag skulle också vilja gifta mej. sa hon.
- Vafan? Jag ska fan aldrig gifta mej eller skaffa barn eller något sånt. sa han.
- Ett av dom sakerna är ju redan försent att ändra på. sa jag.
- Va? sa han.
- Du har ju redan en son? sa jag.
- Juste.. Men jag ska inte ha ett till. sa han.
- Har du en son?! sa hon förvånat.
- Uhm.. Aa.. sa han.
- Oftaa? sa hon.
- Ja. Men han vet inte att jag är hans pappa typ. sa han.
- Varför? sa hon.
- För att jag inte vill ha något med han att göra.. sa han.
- VA?! Varför inte?! sa hon.
- För att jag ville inte ens ha en son från första början. sa han.
- Aha, okeej. Hur gammal är han då? sa hon.
- Typ 6 eller 7. Venne riktigt. sa han.
- Omg... Vem tar ens hand om honom? sa hon.
- Min mamma och Gordon. sa han.
- Okeej. sa hon.
- Mm.. mumlade han.

Jag gick upp till vårat rum och Bill satt vid datan.

- Vem är datanörden nu då? sa jag och flina.
- Va? sa han.
- Förr kalla du alltid mej för datanörd. sa jag.
- Ja, för att du är en. sa han och skratta.
- Nääe. sa jag.
- Joo. sa han.
- Haha jag orkar inte. skratta jag och la mej på sängen.
- Vi kollar på film. sa han och tog med sej datan.
- Vilken? sa jag.
- Typ.. Ice Age. sa han och skratta lite.
- Hahaha okeej. sa jag.

Vi starta filmen och efter kanske 30min somnade jag.

*2 veckor senare*

Idag var dagen jag och Bill skulle gifta oss. Kan fan inte fatta att om några timmar är jag Mrs. Kaulitz!

Jag hade precis blivit sminkad av Natalie(Tokio Hotels stylist) och håret var redan klart. Jag skulle bara sätta på mej klänningen. Emma-Lee gick och hämtade den och jag satte på mej den.

Efter en stund kom Michis, Sofia och alla också.

- Fan vad jag har saknat er! sa jag och kramade dom.
- Vi har saknat dej med! sa dom.
- Tack för att ni kom. sa jag och log.
- Såklart vi kommer? Hade varit helt stört annars ju! sa Michis och skratta lite.
- Haha, aa. sa jag.

Alla andra var i krykan utom jag, Michis, Sofia, Emma-Lee och några till. När allt var klart så satte vi oss i limon och åkte till kyrkan.

När vi stod utan för tog jag ett djupt andetag.

- Jag kommer fan inte klara det här. sa jag och kände tårarna bränna bakom ögonlocken.
- Såklart du gör, gumman! sa Sofia.
- Viisst? Det här har varit din dröm i flera år, och nu kommer du och säger att du inte klarar det? sa Michis.
- Men jag är rädd för att något ska gå fel.. sa jag.
- Du ska inte vara rädd för det. Inget kommer att gå fel! Om det skulle bli så, vet du att Bill och vi andra älskar dej iallafall. sa Michis och kramade mej.
- Tack. sa jag.
- Berädd? sa Linnea och log.
- Ja. sa jag och log tillbaks.
- Om en liten stund, är du en av Kaulitzarna. sa Michis och skratta lite.
- Hahaha aa. sa jag och skratta lite.

Efter någon minut gick alla till sina platser förutom Emma-Lee, Michis, Sofia och Linnea som var tärnor. När orgeln började spela gick vi långsamt in mot altaret.

Bill stod framme vid altaret och log med sitt überguliga leende mot mej. Jag log tillbaks och när jag stod mitt emot han gick han fram och kysste mej.

- Snart är du min Angelika Kaulitz. viskade han.
- Aww. viskade jag tillbaks.

Prästen började snacka och de gick en stund innan han kom fram till den viktiga delen.

- Bill Kaulitz, tager du Angelika Johansson till din hustru och älskar henne i nöd och lust? sa prästen.
- Ja. sa han och log.
- Angelika Johansson, tager du Bill Kaulitz till din make och älskar honom i nöd och lust? sa prästen.
- Ja. sa jag.
- Ni är nu, man och hustru. Du kan nu kyssa bruden. sa prästen.
- Jag älskar dej, mer än någonting annat. sa Bill och kysste mej länge.
- Jag älskar dej mer. sa jag efter kyssen.

Alla började gå ut ur kyrkan och efter en stund gick jag och Bill ut också. När vi kom ut började alla kasta ris på oss. Sen kom Tom, Georg, Gustav, Michis, Linnea, Sofia och dom fram till oss.

- Grattis! sa Tom och kramade Bill och sen mej.
- Tack! sa vi.
- Okej, jag vill ha en bild på er när ni kysser varann! sa Sofia och tog upp sin mobil.
- Hahahah okeeej. skratta jag och kysste Bill länge.
- Aww vad söta! sa hon och visade bilden.
- Sofia får jag se?! sa Linnea och tog hennes mobil.
- Linnea ge tillbaks den! sa hon.
- Okej da. sa Linnea och gav tillbaks mobilen.

Jätte många folk kom fram till oss och grattulerade oss och allt. 

- Mrs. Kaulitz. sa Bill och såg mej i ögonen och log.
- Mr. Kaulitz. sa jag och såg han i ögonen och log också.
- Jag älskar dej. sa vi samtidigt och han kysste mej länge.



Sista kapitlet !
Tycks??

KOMMENTERA!!

Kommentarer
Postat av: Kimmie

Jätte bra skrivet! Ni kommer inte sluta skriva på bloggen va?

2012-04-08 @ 09:55:36
Postat av: Angelika

Nej såklart inte! Vi skriver på den gamla novellen nu och sen blir det en ny efter den! :3

2012-04-08 @ 10:00:39
URL: http://kaulitznoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0