Die For You - Chapter 32


1. Angelika 2. Emma-Lee 3. TH 4. Sandra



Sandra's perspektiv:


Jag hade sprungit in i mitt badrum. Jag blödde näsblod, så jag tog fram massa papper och försökte få de att sluta blöda. Några sekunder senare kom Gustav in.

- Mår du bra?? fråga han oroligt.
- Nej! H-hur kunde han göra så!! sa jag med gråt i halsen.
- Shh... Älskling ta de lugnt. sa han och krama mej länge.
- Vart har du ont? sa han lugnt efter kramen.
- I ansiktet.. Men mest i näsan. sa jag.
- Ser de. sa han.
- Aja de kommer sluta blöda snart. sa jag och höll ett papper för näsan.
- Asså han är så fucking störd. sa han.
- Jag vet.. Asså han behöver fan inte slå mej varje gång han blir pissed off! sa jag.
- Viisst? Ska fan slå han. sa han.
- Gör de. Han förtjänar de nu. sa jag.
- Aa. sa han.

Vi stod och snacka ett tag och han hjälpte mej med näsan och de. Ett tag senare kom Georg och Tom in. Och de såg ut som om Georg hade tvingat han hit.

- Asså Georg jag vill inte! sa Tom irriterat.
- Du måste! Du ska fan inte slå henne bara sådär!! sa Georg argt.
- Vad gör ni här? sa Gustav.
- Tom ska fucking säga förlåt till henne!! Han kan fan inte slå henne och sen komma undan med de! sa Georg.
- Håller med. sa Gustav.
- Asså jag tänker inte göra de. Hon fucking förtjäna de. sa Tom surt.
- Är du helt dum i huvudet eller?! Du är fan helt störd!! skrek jag.
- Varför du så kaxig för? Jävla skitunge. sa han och kom närmare mej.
- Om du rör henne så är du död!! skrek Gustav.
- Håll käften Gustav. sa Tom och putta Gustav satt han nästan ramla.
- Asså vafan vill du?! Du är så jävla elak och dum i huvudet fan! sa jag argt.
- Jävla hora! sa han argt och örfila mej hårt som fan.
- Du ska dö!! skrek Gustav argt och slåg han hårt i ryggen.
- Rör mej inte!! skrek Tom och gick ut.
- Är du helt jävla störd eller? skrek Georg och gick efter han.
- Älskling, gick de bra? sa Gustav.
- Nej. sa jag och börja gråta.
- Asså han kan fan gå och dö! sa han argt.
- Håller med. snyfta jag.
- Hoppas han slutar bli sådär fucking arg hela tiden. sa Gustav.
- Mmm.. mumlade jag.

Jag och Gustav va kvar i badrummet en stund och han trösta mej.


Tom's perspektiv:

Jag stod i mitt rum och Georg hade damp på mej.

- Vafan tänker du med?! sa han argt.
- Hjärnan, vad annars? sa jag.
- Du fattar vad jag mena. sa han drygt och gick ut.

Jag satte mej på sängen och skulle ringa Emma-Lee och be henne att komma hit. Alla andra i de här huset var ju så störda.

- Hej Tom. sa hon med en gullig röst.
- Hej.. Lust att komma över? sa jag.
- Visst. Har de hänt något eller? sa hon.
- Typ. Berättar när du kommer hit. sa jag.
- Okej. Kommer nu, ses sen. sa hon.
- Aa, herrå. sa jag och vi la på.

Jag la mej ner på sängen och tänkte och hade asont i ryggen. Efter ungefär en halvtimme så ringde de på dörren och jag sprang ner för trappen och öppna.

- Heej. sa hon och gick in.
- Vi drar upp på mitt rum. sa jag.

Vi stack upp på mitt rum och satte oss på sängen.

- Okej, säg vad som har hänt. sa hon.
- Asså jag blev fett sur på Sandra och då slog jag henne i ansiktet och sen blev alla sura och så.. Sen tvinga Georg mej att säga förlåt men jag vägra.. Och sen börja Sandra kaxa igen, så jag örfila henne och då slog Gustav mej ashårt i ryggen. sa jag.
- Omg shit! sa hon.
- Mm.. Och nu har jag asont i ryggen fan. sa jag lite irriterat.
- Stakarn. Ska jag masera? sa hon.
- Gärna. sa jag.
- Okej, lägg dej på mage. sa hon.

Jag la mej på mage och hon satte sej på min svank och började masera min rygg.

- Fan va skönt asså. sa jag.
- Haha. Men asså hur kunde du slå henne? sa hon.
- Asså jag vet inte... Känns nästan som om jag slår Camilla.. sa jag.
- Varför? sa hon.
- Dom är tvillingar... sa jag.
- Ärligt?! sa hon förvånat.
- Mmm.. mumlade jag.
- Wow, hade jag aldrig trott. Men så alla är arga på dej eller? sa hon.
- Typ. Men alla hatar mej ändå. sa jag.
- Är du säker på de? sa hon.
- Nej men ändå.. sa jag.
- Okej. sa hon.

Exakt då så kom Angelika och Bill in och så skit arga ut.

- Varför slår du henne?!?! sa Bill argt.
- Hon gör mej pissed off. sa jag.
- Behöver du slå henne bara för de?! sa han.
- Tydligen. sa jag.
- Du får seriöst ta och sluta med att vara så fucking elak!! sa han.
- Okej. sa jag.
- Tom, jag menar de. sa han argt.
- Asså jag har fattat! Kan du fucking dra. sa jag.
- Gå och säg förlåt då?! sa han.
- Nej! sa jag.
- Tom gör de bara? sa Emma-Lee och gick av mej.
- Okej då. suckade jag.
- Kom då. sa Bill och Angelika.

Jag och Emma-Lee gick upp från sängen och gick med Bill och Angelika in till Sandras rum. När jag såg Sandra så insåg jag vad jag hade gjort.. Hon fan en blåtira av örfilen..

- Omg, Sandra förlåt! sa jag.
- Sorry, men jag tar inte emot din jävla ursäkt nu. sa hon surt.
- Jag förstår de.. Asså shit hur fan kan jag göra så mot dej? sa jag.
- De undrar vi också. sa Bill.
- Asså vafan har du emot mej igentligen?! sa hon.
- Jag vet inte.. sa jag.
- De måste du. Varför skulle du då slå mej?! sa hon irriterat.
- Jag har inget emot dej. De är bara asså.. uh.. sa jag.
- Jag bryr mej inte, de vet du va? sa hon drygt.
- Okej.. Asså förlåt. Jag menar de verkligen! sa jag.
- Jag bryr mej fortfarande inte. De är fan inte första gången du gör mej illa. sa hon.
- Jag vet.. De va inte meningen. sa jag lågt.
- Jo de var de ju?! sa hon.
- Mm.. Kanske. Men jag tänkte inte hur illa de skulle bli då! sa jag.
- Och? Du mena de ändå! sa hon.
- Asså Sandra, snälla förlåt! sa jag.
- Gå bara. sa hon.
- Okej.. suckade jag.

Jag och Emma-Lee gick till mitt rum och satte oss i sängen.

- Varför förstår hon inte att jag är ledsen för de jag gjorde?! sa jag.
- För att du har slagit henne..? sa hon.
- Ja! sa jag.
- Venne, de va ju tydligen inte första gången. sa hon.
- Jag vet men ändå.. sa jag.
- Aja, hon kan inte vara sur för evigt. sa hon.
- Nej.. sa jag.
- Aja, ska vi göra nåt? sa hon och log.
- Okej, vad? sa jag.
- Venne, something. sa hon.
- Okej.. Men vi kan ju inte dirket vara med dom andra.. Dom är ju fan skit pissed. sa jag.
- Mmm.. Jag vet. sa hon.


Bill's perspektiv:

Jag och Angelika hade nyss kommit in på hennes rum och hon satte sej vid skrivbordet och gå in på datan och jag gick och satte mej på sängen.

- Varför sitter du alltid vid datan som värsta datanörden? sa jag och flina.
- Jag är ingen datanörd? sa hon.
- Jo. sa jag och gick fram till henne.
- Neej.. sa hon.
- Haha, jo min datanörd. sa jag och krama henne.
- Haha aww. Men jag sitter alltid vid datan för att kolla om de står nåt intressant om nån kändis eller så. sa hon.
- Okeej, men jag är ju här..? Och jag är kändis. Och jag är intressant.. sa jag.
- Hahah, men jag vet ju redan allt om dej och vad som händer runt omkring dej typ. sa hon.
- Vad är jag allergisk(?) mot? sa jag och flina.
- Äpplen och myggor. sa hon.
- När skilde sej mina föräldrar? sa jag.
- När du och Tom va 7 år. sa hon.
- Vilket år va jag med i tyska talang jakt grejen. sa jag.
- 2003. sa hon och log stolt.
- Sluta veta allt! klagade jag.
- Hahaha, de finns inget jag inte vet om dej. sa hon och flina.
- Vem tog min oskuld? sa jag.
- Jag. skratta hon.
- Äru säker på de? sa jag.
- Jao. sa hon.
- Okej ja. Men sluta veta allting!! sa jag.
- Hahaha, sorry men jag älskar att veta allt om vissa människor. Som dej. sa hon och log.
- Lol. sa jag.
- Jag vet allt om Tom, Georg och Gustav också. sa hon och log.
- Men vafan? Stalka du oss eller? sa jag.
- Jupp, alltid innan jag träffa er. sa hon.
- Okeeeeej, vad är Georgs fullständiga namn? sa jag.
- Georg Moritz Hagen Listing. sa hon.
- Vad kallas han? sa jag.
- Hagen, Moritz eller Georch. sa hon.
- När fyller Gustav år? sa jag.
- Skulle de va en svår fråga? sa hon.
- Nej. Men svara. sa jag.
- 8 september. sa hon.
- Lol, uhm.. Hur många har Tom haft sex med? sa jag.
- Vet han ens de själv? sa hon.
- Ingenaning. sa jag.
- Okej, men typ över 100 säkert? sa hon.
- Hahahah aa. sa jag.
- Asså vi har stalkat er för mycket asså.. sa hon.
- Haha, jag vet. sa jag.
- Aja, ska vi göra nåt? sa hon.
- Visst, vad? sa jag.
- Ingenaning.. Vi kan kolla på film. sa hon.
- Hahaha, okeeej. Vilken? sa jag.
- Hm.. Mean Girls! sa hon.
- Omg, neej inte en tjejfilm! klagade jag.
- Snälla? De va 100 år sen jag såg den. bad hon.
- Okej.. suckade jag.
- Yey! sa hon och gick och hämta filmen och datan.

Jag gick och drog för gardinerna eftersom de fortfarande va ljust ute och hon la datan och filmen i sängen.

- Kan du fixa filmen så går jag ner och hämtar godis och sånt? sa hon.
- Okej. sa jag.
- Bra. sa hon och gick ner till köket.

Jag fixa filmen lite och fixa tysk text. Orka inte lyssna på vad dom sa på engelska. En liten stund senare kom hon in med godis och cola. Vi satte oss i sängen och starta filmen. 

- Varför är de tysk text för..? sa hon några sekunder in i filmen.
- Orka inte fatta engelskan. sa jag.
- Men vafan, jag vill ju ha svensk text! sa hon.
- Orkaa! sa jag.
- Men okeej, jag får väl anstränga mej för att fatta tyskan. sa hon.
- Jag byter väl till svenska då. suckade jag.
- Bill, de är lugnt. sa hon.
- Säkert? sa jag.
- Hahah shit de är bara en film? sa hon.
- Hahah. Aja kolla på filmen nu! sa jag.
- Lol. sa hon och kolla på filmen igen.

Vi kolla på filmen men efter en stund så somna jag..

- Bill? sa hon och knuffa lite på mej.
- Vad? mumla jag.
- Du somna. sa hon.
- Jag vet.. sa jag.
- Okej.. Aja filmen är slut, så vad vill du göra? sa hon.
- Sova. sa jag.
- Men va lite roliiiiig! sa hon.
- Hur då? Som Tom och Georg eller? Sorry men Tom säger att jag inte kan va rolig. sa jag irriterat.
- Men sluta! Du kan visst va rolig? Han är cp så han vet iallafall inte vad rolig betyder. sa hon.
- Nej jag är inte rolig. sa jag.
- Jo! Kom igeen! Gå upp. sa hon och putta lite löst på mej.
- Hade du gjort så när jag sov hade jag inte ens vaknat till lite. sa jag och flina.
- Sluta, jag ville inte göra hårt. sa hon.
- Lol, men okej jag går upp. sa jag och satte mej upp.
- Bra. sa hon och kysste mej på kinden.
- Meeer! sa jag.
- Haha okej. sa hon och kysste mej på munnen istället.

Kyssen lädde till hångel och tillslut låg vi och hångla i sängen och då kom Sandra, Gustav och Georg in.

- Omg äre ingen i de här huset som vet att de finns ett ord som heter knacka? sa Angelika.
- Haha tydligen inte. skratta dom.
- Vad ville ni? suckade jag.
- Kolla om ni skulle med ut men ni verkar lite upptagna. sa Georg och flina.
- Ja vi är faktiskt de! sa jag.
- Hahaha, men aja, vi drar ut så ni vet. sa han.
- Okej. sa Angelika.
- Vänta! sa jag.
- Vad..? sa Georg.
- Har någon snackat med Tom? sa jag.
- Nej..? Varför undrar du? sa Gustav.
- Bara undra. sa jag.
- Okej. sa dom och gick ut.
- Varför undra du de? sa Angelika och kolla mej i ögonen.
- Nej inget.. sa jag och vek undan blicken.
- Jo, vad äre? sa hon.
- Inget. sa jag.
- Jag vet att de är nåt Bill. Men om du inte vill snacka om de så behöver du inte.. Men jag finns för dej om de är nåt su vill snacka om. Du kan snacka med mej om allt. sa hon och kysste mej.
- Tack.. sa jag och log lite snett.
- Älskar dej. sa hon.
- Älskar dej också. sa jag och kysste henne.
- Ska jag gå och snacka med Tom? sa jag efter kyssen.
- Ja, om du vill. sa hon.
- Aa.. sa jag.
- Okej jag väntar här. sa hon och log.

Jag gick ut från hennes rum och ställde mej framför Tom dörr och knacka.

- Vad?! sa han.
- Får jag komma in..? sa jag.
- Nej! Kom inte in! sa han.
- Men kom igen? sa jag.
- Neej!! Asså dra! sa han.
- Äh, jag skiter i! sa jag och öppna dörren.
- Vafan dra!! skrek han och jag stängde dörren snabbt.
- Åh, fyfan Tom! skrek jag och spakra på hans dörr och gick till Angelikas rum igen.

Jag gick och satte mej brevid henne på sängen.

- Tom är jävligt pervers. sa jag irriterat.
- Va hände? sa hon förvånat.
- Jag gick in i hans rum och sen... Hade han sex med Emma-Lee.... sa jag.
- VAAA??! sa hon.
- Ja?! Men som tur va så va de mörkt och jag gick ut fort som fan! sa jag.
- Hahahahahah omg stackars dej Bill! skratta hon och kysste mej.
- Jag vet omg de är fett synd om mej ju som har han som bror. sa jag och flina.
- Hahaha, de är en konstig sak med er. sa hon.
- Vadå? sa jag.
- Tom är jävligt pervers, men du är de typ inte alls. sa hon.
- Haha, jag vet. Undra vad de va som gick fel med han under förlossningen. sa jag och skratta.
- HAHAHAHAH! Omg Bill! sa hon och garva så mycket så hon ramla av sängen.
- Ajj!! sa hon.
- Gick de bra? sa jag.
- Aa jag tror de. sa hon och satte sej i sängen igen.
- Hahahahaha. skratta jag.

Typ en minut senare så kom Tom in med bara kalsonger och börja rota i mina väskor.

- Vad gör du? sa jag förvånat till han.
- Letar. sa Tom.
- Efter..? sa jag.
- En sak. sa han.
- Säg bara? sa jag.
- Äh, de va inget. Du har de ändå inte. sa han och gick ut.
- Uhm.. Okej? sa jag.
- Vad tror du han leta efter? sa hon.
- Jag vet inte... sa jag.

*En timme senare*

Angelika hade somnat och jag skulle gå och kolla om Emma-Lee hade gått, så jag kunde snacka med Tom. Jag gick och knacka på hans dörr.

- Vad? sa han.
- Har Emma-Lee gått? sa jag.
- Aa. sa han.

Jag öppna hans dörr och gick in och såg att han låg i sängen.

- Varför ligger du i sängen? sa jag.
- Försöker sova. sa han.
- Nu? Och dessutom med tänd lampa? sa jag.
- Ja? Orkade inte gå upp och släcka. sa han.
- Okej... Men asså vi behöver snacka. sa jag.
- Om? sa han.
- Typ allt. sa jag.
- Måste vi? klagade han.
- Ja?? Asså när du var tillsammans med Camilla så sa vi att... sa jag innan han avbröt mej.
- Säg inte hennes namn... sa han och lät ledsen.
- Vadå då?? sa jag.
- Jag vill bara glömma bort henne.. sa han.
- Hur hade du tänk att du skulle göra de? Ni har vi till och med en son! sa jag.
- Jag vet inte hur... Men jag har ringt mamma och Gordon. sa han.
- Och sagt?? sa jag.
- Att dom ska hämta han.. sa han.
- Varför ska dom de?! sa jag.
- För jag kan ju inte direkt uppfostra han och Angelikas mamma kan inte ta hand om han förevigt! sa han.
- Näe.. Men han är ju ändå din son. sa jag.
- Jag vet.. Han påminner för mycket om henne, så jag vill inte ha han här. sa han.
- Vafan Tom? sa jag.
- Vadå? Asså du vet fan inte hur fucking jobbigt jag har. Och sen klagar du på att jag kommer bli som förr! sa han.
- Men du kommer ju de! sa jag.
- Bara för att min flickvän dog så behöver jag sitta hemma och sörja hela tiden eller?! Nej! Jag vill också ha kul. sa han och satte sej upp i sängen.
- Tom de va inte så jag mena.. sa jag.
- Hur fan mena du då?! sa han.
- Att du inte kan bara bli som du va förr och glömma bort hon. sa jag.
- Men de är ju exakt de jag vill! sa han.
- Vill du bli som förr?!?! sa jag.
- Nej de va inte de jag sa!! sa han.
- Jo! Du ba de är exakt de jag vill!! sa jag.
- Men jag menar glömma henne!! sa han.
- Men fattar du inte..? Du kommer inte kunna göra de Tom! Hon betyder för mycket för dej! sa jag.
- Kan iallafall försöka!! sa han.
- Du kommer inte lyckas. sa jag.
- Hur fan vet du?!? sa han.
- Jag vet de bara Tom! sa jag.
- Fan va jag saknar henne.. sa han lågt och tog händerna för ansiktet.
- Jag vet.. sa jag och satte mej brevid han.
- Uhm.. Får jag va ensam en stund..? sa han efter en stund och kolla på mej.
- Visst. sa jag och gick mot dörren.
- Säg till om de är nåt du vill snacka om de eller så. sa jag och gick ut.

Jag gick till Angelikas rum men hon sov fortfarande så jag gick in i Sandras. Där va Georg, Gustav och Sandra.

- Tja. sa jag.
- Hej. sa hon.
- Tjena. sa Georg och Gustav.
- Gör ni? sa jag.
- Typ inget. Durå? sa Georg.
- Har precis snackat med Tom. sa jag.
- Varför gjorde du de? sa Gustav.
- För att han är min bror? sa jag.
- Ja men asså.... sa han.
- Asså? sa jag.
- Han hatar ju typ alla eller nåt.. sa han.
- Nej? Men han tror vi hatar han. sa jag.
- De är ju de vi gör. sa Georg.
- Fan vad elakt. sa jag.
- Nej? Han är fan värre. sa han.
- Och? Du behöver ju fan inte hata han för de? sa jag.
- Jo? Han är ju ändå så jävla elak. sa han.
- Snacka inte skit om min bror! sa jag irriterat.
- Sen när börja du bry dej? sa han.
- Sen alltid! sa jag argt och gick ut.
- Damp? hörde jag Georg säga.
- HÅLL KÄFTEN!! skrek jag.

Jag gick in på Angelikas rum och satte mej på sängen. Men hon sov fortfarande, så jag försökte väcka henne.

- Gå.. mumlade hon.
- Nej vakna! sa jag.
- Gå bara.. mumlade hon.
- Vakna!! sa jag och knuffa lite på henne.
- Vad är de? sa hon och öppna ögonen.
- Jag har tråkigt. sa jag och flina.
- Men fuck u.. mumlade hon och blunda igen.
- Men kom igen! Gå upp!! sa jag.
- Varför? mumlade hon.
- Jag har tråkigt! sa jag.
- Gå till dom andra.. sa hon och vände sej bort från mej.
- Jag va nyss med dom.. sa jag.
- Varför stanna du inte då? sa hon.
- För att dom snackar skit om Tom och då blev jag skit lack och gick. sa jag.
- Okeej.. sa hon.
- Men snälla gå upp! sa jag och kysste henne på kinden.
- Okej då. sa hon och satte sej upp.
- Wiie! sa jag glatt.
- Wtf? sa hon och kolla konstigt på mej.
- Vad? Jag trodde inte att du skulle gå upp. sa jag och då kom Georg och Gustav in..
- Vad? sa jag argt.
- Varför är du arg..? sa Georg.
- För att du snacka skit om Tom. sa jag irriterat.
- Men shit seriöst? Du behöver inte få lack för de, vi snacka inte precis om dej. sa Gustav drygt.
- Och om ni inte snacka om mej?! Ni snacka om min bror!! sa jag argt.
- Du brukar ju själv snacka skit om han. sa Georg.
- Nej?!! sa jag argt.
- Jo. sa han.
- Men de va förut. sa jag irriterat.
- Du har ändå snackat om han. sa han.
- De va förut!! Och ni ska fan inte fortsätta snacka om han!!! skrek jag.
- Dampa lagom. sa Gustav.
- Käften!! sa jag argt och då kom Tom in också.
- Varför dampar du sönder för?! sa han.
- För att dom snackar skit om dej!! sa jag och kolla argt på G&G.
- VAA?! skrek han.
- Ditt eget fel. sa Georg.
- Jag trodde vi va bästa vänner. sa han lågt.
- Lita aldrig på nån så mycket Tom. sa jag.
- Jag litar ju på dej?! sa han.
- Inte samma sak. sa jag.
- Och jag då? Jag litar fan på dej?! sa Angelika.
- Men... sluta! Du vet iallafall att du kan lita på mej. sa jag.
- Mm.. mumlade hon.
- Tillbaks till saken. Varför snackar ni skit om mej?! sa Tom drygt.
- För att du är fett elak och förtjänar de. sa Georg.
- Tack så jävla mycket då. sa han och gick.
- Fortfarande ditt eget fel att vi gör de!! ropade Gustav.
- Håll käften och dra. sa jag irriterat.
- Okej. sa dom och gick ut.
- Fett damp du fick. sa Angelika.
- Vadårå? Ganska självklart att jag får de när dom snackar skit om min bror. sa jag.
- Mm.. Men du har ju också gjort de förr? sa hon.
- Ja.. Men jag mena inget illa... sa jag.
- Kanske.. Men ska vi gå och kolla hure är med Tom? sa hon.
- Okej. sa jag och tog hennes hand och sen gick vi till Toms rum.

Kommentarer
Postat av: Tess&Linn ;)

Långa kapitel men bra blogg! :)

2012-03-08 @ 16:22:24
URL: http://www.storiesbyus.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0