Die For You - Chapter 3


1. McDonalds 2. Angelika 3. Camilla 4. Tom och Bill
5. Paranormal acticity 3  6. Unrest

Camilla's perspektiv:

Vi började röra oss in mot stan för att äta middag på en McDonalds med killarna. Jag tog en big mac & c:o och chokladmilkshake, Angelika tog en happy meal och en chokladmilkshake, Bill tog big mac & c:o och vanilj milkshake och Tom tog QP meny och cola. 
Vi fick vår mat och gick och satte oss. 

- Oh my gosh jag fick en mini Bill!!!!! skrek Angelika.
- Asså den riktiga Bill sitter här, och du blir gladare för en fucking docka!? sa Bill.
- MEN JAAAA?!?!?! skrek hon.
- Shit jävla damp.. sa jag på svenska för mig själv.
- Nej? sa hon.
- Jo? sa jag.
- Nej? varför skulle jag ha damp? frågade hon.
- Men jo lyssna du har fan daaaamp! sa jag.
- Hahaha ah jag vet. sa hon.
- Va fan snackar ni två om? frågade Tom.
- Inget, bara om din piercing... down stairs... sa jag.
- Har ni sett den!? sa han.
- What? vi trodde de va en lögn? sa Angelika.
- Shit..... sa han.
- De är lugnt babe, ingen hatar dig! sa jag.
- schysst. sa han.
- haha Tom. sa Bill.

Sen när alla hade ätit klart så gick dom tillbaka till hotellet. Dom gick till sitt hotellrum och vi till vårt.
När vi var inne på vårat hotellrum så tvätta vi bort allt smink och tog på oss pyjamas och så.. Titta lite på tv efter de.

*Nästa morgon*

Klockan var ungefär 14:30 och någon knackade på dörren. De va såklart Tom och Bill. Jag öppnade dörren och kom på att jag hade min pyjamas på mej! Men jag orkade inte bry mej.

- Tjaa! sa dom samtidigt.
- Gomorron. gäspade jag.
- Väckte vi dej? frågade Tom.
- Öh, typ ja! sa jag.
- Ojj sorry. sa Tom.
- De e lugnt! sa jag.
- Okej bra, får vi komma in? frågade Tom.
- Om ni håller käften och inte väcker Angelika, hon får damp om man väcker henne!
- Hahahahaha okej. sa Tom.

Dom gick in och satte sej på min säng. Men Bill gick in i Angelikas rum några sekunder efter. Kort efter de hörde man ett skrik och en Angelika med damp....
- Omg... sa jag.
- Hahaha! sa Tom.
- CAMILLAAAAAAAAA!!!!!!!!!!!!! skrek hon.
- VAAAAAD!!!?? skrek jag.
- TA FUCKING UT BILL HÄR IFRÅN, JAG SOVER!!!!!!!! skrek hon.
- Omg.. kan man få mer damp? sa jag för mig själv.
- Okey, okey chilla jag går! sa Bill.
- Danke! sa hon.

Orkade inte med att försöka väcka Angelika efter den dampen hon fick nyss.. Gör mej i ordning istället. Jag tog en snabb dusch och sen tog jag på mej underkläder ofc och ett grått linne med mörka jeans. Sen fixade jag mitt hår och mitt smink som det brukar va och tog ett snyggt halsband. När jag var klar så gick jag till Tom och Bill som väntade i hotellrummets "hall".

- Vill ni dra ut och göra något med oss kanske? sa Tom.
- Gärna men måste väcka Angelika först och så.. sa jag.
- Åh juste hon sover ju.. men kom till vårat hotellrum när hon är klar. sa Tom
- Okej, ses. sa jag.

Killarna gick till sitt hotellrum. Måste väcka Angelika nu.. Kommer bli svårt men man måste i alla fall försöka.

- Angelika. vakna! sa jag.
- Vad vill du mej? sa hon surt.
- Tom och Bill ville att vi skulle hänga med och göra något. Och du ska med, så kom nu! sa jag.
- Aha okej då.. jag kommer. sa hon.
- Okej bra. Du får skynda dej på. sa jag.

Angelika gick upp och tog en snabb dusch och tog på sej underkläder ofc och ett grönt linne med vita jeans. Hon sminka sej och fixa sitt hår som hon brukar göra. Sen när hon var klar så gick vi till Tom och Bill's hotellrum. Vi knackade på och dom öppnade.

- Heej. sa jag och Angelika.
- Tja. sa Tom.
- Så vad ska vi göra? frågade Angelika.
- Vi vet inte riktigt men kanske gå på bio? sa Bill.
- Omg ja de låter skit kul. sa Camilla.
- Vilken film? frågade Angelika.
- Vet inte.. sa Bill.
- Skräckfilm kanske? sa Tom.
- Visst. sa jag och Angelika.
- Vilken vill ni se då? sa Bill.
- Paranormal activity 3? sa Angelika.
- Har ni sett dom andra oxå? Jag och Tom har gjort de. sa Bill.
- Haha såklart vi har. sa Angelika.


Angelika's perspektiv:

Vi gick till bion och när vi kom fram fixade Bill biljetter till filmen och Tom köpte popcorn och sånt. När vi kom in i biosalongen var det bara vi där. Vi gick och satte oss och några minuter senare började filmen.

*Efter halva filmen*

- Spring bitch! du kommer fan att dö!!!!! skrek Tom.
- Håll käften Tom!!! skrek vi.
- Förlåt.. men hon är ju dum i huvudet som inte springer.. sa Tom
- Haha Tom.. de är en film. sa jag

*efter filmen*

- Wow den var ju awesome! sa Tom.
- Viisst? sa Camilla.
- Haha håller med. sa Bill.
- Vill fan se om den. sa jag.
Vi hade inget och göra så vi bara gick omkring. Efter ett tag blev det väldigt tråkigt så vi gick tillbaks till hotellet och alla fyra gick till mitt och Camillas hotellrum.
- Så.. Vad ska vi göra? frågade Bill.
- Vet inte. Vi kan väl typ kolla på nån film eller nåt? sa jag.
- Sure. sa Camilla.
- Vilken film? sa Tom.
- Ingenaning.. Av mej och Angelika kan hon dom bästa! sa hon och skratta.
- Hahaha okey, så vilken film Angelika? sa Bill och Tom samtidigt.
- Asså jag kan typ bara skräckfilmer eftersom att de är typ dom ända filmerna jag gillar. sa jag.
- Okay, men säg alla skräckfilmer du vet! sa Tom.
- The ring, The grudge, Saw, Mirrors, The last House on the left, One missed call, Friday the 13th, Drag me to hell, Unrest, The exorcist, Rec och några fler... sa jag.
- Okay..... sa Bill.
- I know, jag är lite beroende av skräckfilmer! Problem!? sa jag till Bill, bara för att han skulle bli rädd som han blev imose.
- Eh... Neeej! sa han snabbt, hahaha omg.
- Good. sa jag.
- Okey, men vi kan kolla på typ Unrest. sa Camilla.
- Okay, men ska vi typ fixa godis och sånt också? sa jag.
- Ja, men du och Bill kan väl gå och köpa godis och sånt? sa hon.
- Eh, okey. sa jag.
Vi gick ut i ''hallen'' och drog på oss skorna och jag tog min skinnjacka och Bill tog sin. Sen gick vi till affären.

Kort kapitel, men de va ju nåra som ville ha de så ah.
kommentera!! <3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bra!!

Skriv Gärna mer när ni har tid:)

2011-12-30 @ 18:53:43
URL: http://kaulitzbrothersforever.blogg.se/
Postat av: Cissi

Just det glömde att fråga men i alla fall, när utspelar sig novellen? I med att ni använder bilder från typ 2005?

2011-12-30 @ 19:24:40
URL: http://kaulitzbrothersforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0