I'm Losing Myself - Chapter 2


1. Andy 2. Oli 3. Leah 4. Kath 5. Bill 6. Tom


Leah's perspektiv:

Vi hade kommit fram till stranden. Vi la ut våra handdukar och la oss och solade.

*En timme senare*

Jag kände för att bada så jag puttade lite på Kath.

- Vad? sa hon och tog av sej solglasögonen.
- Jag vill bada, häng med. sa jag och ställde mej upp.
- Orka. sa hon och tog på sej dom igen.
- Men jo, kom! sa jag och drog upp henne.
- Okej då. suckade hon och la ifrån sej solglasögonen och vi gick ner till vattnet.

Jag dök ner i vattnet medans Kath gick försiktigt ner i vattnet och stannade när vattnet när upp till midjan.

- Det är kallt! sa hon.
- Skojaru eller? sa jag.
- Nej! sa hon.
- Mes. sa jag.
- Käften. sa hon.
- Haha, men vafan det är ju as varmt! sa jag.
- Överdriv mer. sa hon.
- Skit samma. Det är varmt iallafall. sa jag.
- Nej! sa hon.
- Jo. sa jag och skvätte skit mycket vatten på henne.
- LEAH!!!! skrek hon.
- Hahahaha! skrattade jag.
- Fucking ass! sa hon.
- Haha omg du skulle ha sett din min! skrattade jag.
- Käften. sa hon och skulle gå upp när hon krockade i någon.
- Uhm.. Förlåt. sa hon.
- De är lugnt, de va mitt fel. sa han som hon krockade in i.
- Uhm.. Eh.. Jag.. Ehh.. Jag ska väl eh.. Aa.. sa hon och gick upp och gick fort till våra handdukar.

Jag började as garva och sprang upp till henne.

- Omg vafan va pinsamt de där va! sa hon generat.
- HAHAHAHAHAHAHAHAHAH OMG JAG DÖÖÖÖÖÖÖR!! garvade jag.
- Han va fan snygg också.. sa hon.
- Oooooh! Tänk om bara Andy hade hört det där asså. sa jag och flinade.
- Men han var ju de! sa hon.
- Haha, jag vet. sa jag.

Vi satt där ett tag tills hon vågade gå ner och bada igen. Vi gick ner dit och dök i. Efter en liten stund så såg vi samme kille som hon krocka in i och sen till kille. Dom va inte så långt ifrån oss.

- Borde vi gå till dom? sa jag.
- Varför då? sa hon.
- Kul? sa jag.
- Fan nej.. As pinsamt för mej ju.. sa hon.
- Kom bara! sa jag och drog i hennes arm.
- Okej då. suckade hon.
- Yeey! sa jag glatt.

Vi simmade bort till dom.

- Uhm.. Hej. sa Kath.
- Tja. sa han som hon hade krockat i.
- Vi tänkte bara komma och hälsa på er. Jag är Leah och hon är Kath. sa jag och log mot dom.
- Haha okeej, jag är Bill och de här är min bror Tom. sa han som hon krockade i.
- Omg jag känner igen er från någonstans. sa jag.
- Kanske för att vi är tvillingarna från Tokio Hotel..? sa Tom.
- Juste! Så vare.. Men asså äre heelt säkert att ni är tvillingar? Ni ser inte så lika ut.. sa jag.
- Ärligt? sa Bill.
- Haru blivit blind eller? Dom är as lika fan. sa Kath.
- Inte så lika.. sa jag.
- Jag är snyggare, eller hur? sa Tom.
- Typ. sa jag.
- Näe.. Eller jag venne. sa hon.
- Så du gillar min lillebror mer? sa han och skrattade lite.
- Uhm.. Jag vet inte. Haha. sa hon. 
- Hahah äru rädd för att Andy ska få veta att du tyckte Bill är snygg eller? skrattade jag.
- Jag venne.. sa hon lågt.
- Så ni har killar eller? sa han.
- Aa. sa hon.
- Inte så konstigt, så snygga som ni är. sa han och flinade.
- Hahahaha asså Tom! garvade Bill.
- Vad? Får man inte säga sanningen eller? sa han och tröck ner Bill under vattnet.
- Asså vafan Tom. sa Bill och puttade Tom när han hade kommit upp.
- Okeej... sa jag och Kath.
- Asså en fråga.. sa Tom och kollade på Kath.
- Vadå? sa hon.
- Heter du Kath eller kallas du det? sa han.
- Kallas det. sa hon och skrattade lite.
- Okeej, vad heter du egentligen då? sa Bill.
- Kathrine. sa hon.
- Okej, nice. sa han och log.


Kathrine's perspektiv:

Shit! Bills leende va fan skit fint. Jag dog lite inombords när han log mot mej.

- Asså Kath.. Bill skulle faktiskt behöva någon som tog hans oskuld. Men synd att du har en kille. sa Tom och garvade ihjäl sej.
- Asså håll käften Tom. sa Bill.
- Ja, synd. sa jag och flinade.
- Hahahahah, visst äre? skrattade Tom.
- Näe, eller hur gamla är ni? sa jag.
- 19, fyller 20 i september. sa han.
- Omg, och du är oskuld?! sa jag och kollade på Bill.
- Jaa.. sa Bill lågt.
- Han väntar på den "rätta". sa Tom.
- Ahaaa, men då fattar jag. sa jag.
- Shit, inte ens jag gör det? Och jag är hans storebror? sa han.
- Hur mycket äldre? sa jag.
- 10 minuter. sa han och log stolt.
- Wow, det var mycket. sa jag ironiskt.
- Ja? sa han.
- Asså Tom, de är bara du som tycker att de är mycket.. sa Bill.
- Whatever. sa han.
- När förlora du din oskuld då? sa Leah till Tom.
- När jag var 11 kanske. sa Tom.
- Omg ärligt? sa Leah.
- Typ. sa han.
- Shiit. sa hon.
- Ni då? sa han.
- 15-16 typ. sa vi.
- Hur gamla är ni då? sa han.
- 18, fyller 19. sa vi.
- Aah, okej. sa han.

Vi snackade ett tag till tills jag såg Andy och Oliver på stranden.

- Leah..? sa jag och hade blicken fast på dom.
- Vad? sa hon och kollade dit.
- Andy och Oliver.. sa jag.
- Shiit, vad gör dom här? sa hon.
- Venne.. sa jag.
- Får ni inte snacka med andra killar för era pojkvänner eller? sa Tom.
- Asså jo, eller jag venne dom kan ju inte precis bestämma vilka vi snackar med men Andy blir alltid skit avundsjuk när jag snackar med andra killar, ibland blir han det till och med när jag snackar med killarna i hans band.. sa jag.
- Aha.. sa dom.
- Gå och snacka med dom så stannar jag här. sa Leah.
- Uhm.. Okej... sa jag.

Jag gick upp och gick till Andy och Oliver.

- Vad gör ni här? sa jag.
- Hade inget att göra så tänkte komma och kolla till er. sa Andy.
- Uhm.. Okeej.. sa jag.
- Mm.. Vilka är dom? sa han.
- Vilka? sa jag.
- Vilka troru? sa han lite drygt.
- Va inte så dryg.. Det är Tom och Bill från Tokio Hotel. sa jag.
- Varför är ni med dom för? sa han lite irriterat.
- Får vi inte vara de eller? sa jag.
- Nej. Eller jo. Eller asså.. sa han.
- Asså..? sa jag.
- Uh.... sa han.
- Är du avundsjuk eller? sa jag.
- Nej? Varför skulle jag? sa han.
- För att du brukar vara de. sa jag.
- Nej? sa han.
- Jo. Du brukar fan bli de bara jag snackar med Jinxx eller någon av dom andra. sa jag lite irriterat.
- Nej... sa han lågt och kollade bort.
- Jo? sa jag.
- Mmm.. Men de är bara för att jag inte vill att min tjej gör slut med mej för någon annan. sa han.
- Andy, jag älskar dej okej? Jag kommer inte göra de. sa jag och kysste han.
- Hur ska jag kunna veta de..? sa han lågt.
- Tro mej, jag ska inte de. sa jag och kramade han.
- Mm.. mumlade han.

Några sekunder senare så kom Leah.

- Varför stanna du så länge med dom? sa jag.
- För att dom fråga om våra nummer och så. sa hon.
- Okeeej..? sa jag.
- Haha aa. sa hon.
- Andy är lite avundsjuk asså. sa jag.
- Kunde tänka mej det. sa hon.
- Men jag vill inte förlora dej.. sa han lågt och såg mej i ögonen.
- Du kommer inte det. sa jag och kysste han länge.
- Okej, bra. sa han.


Bill's perspektiv:

*2 timmar senare*

När vi hade kommit hem så gick jag in i köket och någon minut senare så kom Tom.

- Tycker du att vi borde ringa dom där tjejerna? sa han.
- Nu? sa jag.
- Nääe, men senare kanske. sa han.
- Uhm.. Okej... Varför? sa jag.
- För att dom är snygga? sa han.
- Dom har killar. sa jag.
- Och? Betyder de att vi inte får träffa dom och bara hänga? sa han.
- Uh... Nej.. sa jag.
- Såå.. Ska vi det eller? sa han.
- Uhm.. Okeej.. sa jag.
- Vi ringer dom senare ikväll. sa han.
- Okej. sa jag.
- Mm.. Jag är hungrig, fixa något att äta. sa han.
- Varför ska jag göra något till dej? sa jag.
- För att. sa han.
- Fixa mat själv någon gång. sa jag.
- Meeeeeen.. sa han.
- Vad? sa jag.
- Jag kan ju bara göra pasta. sa han.
- Gör de då. sa jag och gick ut i vardagsrummet och kollade på tv.
- Fuck u! ropade han från köket.
- Det samma! ropade jag tillbaks.


Oliver's perspektiv:

Jag och Leah satt hemma hos henne och kollade på film. Hon lutade sej mot min axel och jag la min arm om henne.

- Jag älskar dej Oli. sa hon efter ett tag.
- Jag älskar dej också Leah. sa jag och log.
- Asså jag älskar hur du pratar. sa hon.
- Haha, vadå då? sa jag.
- Din brittiska accent. sa hon.
- Haha gillar du det? sa jag.
- Nej, jag älskar det. sa hon.
- Haha okeej. sa jag och kysste henne.
- Mm.. mumlade hon.

Vi låg i soffan och hånglade ett tag tills det plingade på dörren.

- Jag tar de. sa hon och reste sej upp och gick ut till hallen.

Efter någon minut kom hon tillbaks med Kath och Andy bakom sej.

- Att ni alltid ska förstöra allt. sa jag.
- Vadå? sa Kath.
- Äh, inget. sa jag.
- Haha, Oli. sa Leah och satte sej i mitt knä.
- Dom gör ju det.. sa jag.
- Kanske. sa hon och kysste mej på kinden.
- Anyways... Ska vi göra något? sa Kath.
- Typ. sa jag.
- Som? sa hon.
- Venne. De va ju ni dom kom hit. sa jag.
- Men k.bry. sa hon.
- Hahah Kath, troru dom kommer ringa? sa Leah.
- Vilka? sa hon.
- Tom och Bill. sa Leah.
- Aha, jag venne. Kanske. sa hon och flinade.
- Hahaha du tycker fan Bill är snygg! skrattade Leah.
- Vaaah?!! sa Andy.
- Andy chilla, han är bara snygg. sa Kath.
- Bara..? sa han lite surt.
- Asså Andy, jag kommer inte direkt att göra slut med dej bara för han! sa hon.
- Mm visst. sa han irriterat.
- Jag lovar! sa hon.
- Ärligt Andy, du känner säkert en tjej som är snygg men du kommer ju inte göra slut med Kath bara för henne? Så varför skulle hon dumpa dej för Bill? Och så känner vi inte ens dom så bra. sa Leah.
- Mm.. Du har rätt.. Förlåt Kath. sa han och kramade henne.
- Du har inget att säga förlåt för. sa hon.
- Jo.. sa han.
- Nej. sa hon.
- Jo.. Jag blev sur för att du tycker han är snygg.. sa han.
- Och? sa hon.
- Jag borde inte ha blivit de.. sa han.
- Kanske.. Men du behöver inte säg förlåt iallafall. sa hon.
- Jag har redan gjort de. sa han och flinade.
- Men whatever. sa hon.
- Kan vi dra och käka eller något? sa jag.
- Äru hungrig eller? sa Leah.
- Aa. sa jag.
- Okeej. sa Andy.
- Vi kan typ... Käka pizza eller något. sa jag.
- Ja! sa han.
- Okej. sa tjejerna.

Vi alla gick ut i hallen, tog på oss skorna och så och gick ut till min bil och jag körde. Vi åkte till en pizzeria. Vi beställde och sen tog vi med oss pizzorna och åkte hem till mej.


Andy's perspektiv:

*Senare på kvällen*

Jag och Kathrine hade precis kommit hem till henne. Jag slängde mej i soffan och hon kom och satte sej brevid mej.

- Vad ska vi göra? sa hon.
- Något kul. sa jag och flinade och drog ner henne över mej.
- Och vad är kul för dej? sa hon och skrattade lite.
- Gissa. sa jag och kysste henne lite på halsen.
- Haha Andy. sa hon och kysste mej på kinden.
- Kom. sa jag och drog med henne upp till hennes rum.

Jag puttade ner henne på sängen och la mej över henne. Jag kysste henne på halsen tills hon började ströna lågt. Jag drog av hennes tröja och sen min. Hon knäppte upp mina byxor och sen drog hon av mej dom.

Jag knäppte upp hennes shorts och tog av dom. Hon kysste mej länge och jag la mina händer på hennes ass. Jag kysste henne på halsen och knäppte upp hennes bh.

Efter kanske en minut så ringde hennes mobil, hon sträckte sej till nattduksbordet och tog upp den och svarade. Hon la på efter ett tag och jag kollade på henne.

- Vadå? sa hon.
- Vem vare? sa jag.
- Uhm... Bill.. sa hon.
- Aha.. sa jag och kollade bort.
- Han frågade om jag och Leah ville göra något med dom imorgon.. sa hon.
- Okej.. sa jag lågt.
- De är lugnt va? sa hon.
- Mmm.. mumlade jag.
- Bra. Ska vi fortsätta? sa hon och flinade.
- Har inte lust. sa jag och satte mej upp.
- Varför? sa hon lite ledset.
- Därför. sa jag.
- Snälla Andy? bad hon.
- Nej. sa jag och drog på mej tröjan och byxorna och gick ner.

Jag gick till vardagsrummet och satte mej i soffan och började kolla på tv. Efter några minuter kom Kath och satte sej brevid mej och stängde av tvn.

- Varför gjorde du så för? sa jag.
- Varför gick du ens hit? sa hon.
- För att jag inte har någon lust att ha sex nu. sa jag. 
- Varför inte? sa hon.
- Därför. sa jag.
- De är inget svar. sa hon.
- Okej, men det är det du får. sa jag.
- Asså vad äre med dej Andy? sa hon.
- Inget. sa jag lite surt.
- Jo. Du blev ju skit konstig efter att jag sa att det var Bill som ringde. sa hon.
- Okej. sa jag kort.
- Du är avundsjuk eller hur? sa hon.
- Asså nej. sa jag lite irriterat.
- Jo det är du visst. Man märker det på hur du beter dej. sa hon.
- Men jag är inte avundsjuk! sa jag irriterat.
- Visst vi säger väl så. sa hon surt och gick in i köket.

Jag gick ut i köket efter henne.

- Asså Kath, jag är inte avundsjuk. sa jag.
- Mm eller hur. sa hon.
- Kanske lite då... Men asså du får vara med dom ändå. sa jag.
- Jag vet. Du kan inte precis bestämma vilka jag umgås med. sa hon.
- Mm.. Jag vet. sa jag.




Vad tycker ni om den än så länge?

kommentera :3

Kommentarer
Postat av: Fanny

den är jätte bra kommer det mer snart?? jag har läst jätte många novell bloggar men jag tycker att eran är bäst:)

2012-04-29 @ 21:21:54
Postat av: Angelika

Aw, tack ! (:

Jaa, det kommer ett inlägg snart ! :D

2012-04-30 @ 10:42:48
URL: http://kaulitznoveller.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0