Die For You - Chapter 22


1. Camilla 2. Tom och Bill 3. Angelika 4. Vallen

Tom's perspektiv:

- Varför röker ni ens..? sa Bill.
- För att vi kan?! Haha drev.. sa jag.
- Gott? Eller haha inte på de sättet.. sa Camilla.
- De är inte bra för er.. sa han.
- Och? sa jag.
- Bara sa de.. sa han.
- De kommer ju inte få oss att sluta direkt.. sa Angelika.
- Jag vet. sa han.
- Vilket hotell stannar ni på? sa hon.
- Scandic i stan. sa han.
- När åker ni då..? sa hon.
- Uhm.. om typ en vecka? sa han osäkert.
- Aa, de är en vecka. sa jag.
- Okej. sa hon.
- Juste.. kan jag sova här inatt? haha. sa jag.
- Hahaha vaa?? sa hon och garva.
- Hehe aa. Vill vara med Camilla längre.. sa jag.
- Aww! Va gullig du är! sa Camilla och kysste mej.
- Hahahahahahah, Tom är du ute efter sex eller?! sa Angelika och hon & Bill garva ihjäl sej.
- Aa du vet. De är ju de ända ett förhållade går ut på. sa jag.
- Hahaha men visst så kan han sova här. Bara ni inte stör mej. sa hon och dom garvade ännu mer.
- Asså är sex de ända du tänker på? Bara för att du och Bill inte är mogna nog för att ha de. sa Camilla och jag börja garva.
- Faan va taskiga!! Vi vill bara inte ha de okej?! sa hon.
- Vi säger väl de.. sa jag.
- Håll fucking käften! sa hon irriterat.
- Ni är ju inte tillräckligt mogna? sa Camilla.
- Säger vem? sa Bill.
- Hela världen. sa jag och garva.
- Håll bara käften. sa Angelika surt.
- Haha okej då. sa jag.
- Danke.. sa dom.
- Hahaha! Faan va lack ni blir om man säger nåt sånt! skratta Camilla.
- Asså neeeeeeej!..... Okej jo. sa Angelika.
- Hahaha ägd. sa hon.

En liten stud senare så gick vi in till Camillas rum. För Jayy skulle inte behöva vara ensam.

- Han är världens sötaste unge asså! sa Camilla.
- Bara för att han ser ut som mej. sa jag och log stolt.
- Waaaas? Han ser mer ut som mej? sa hon.
- Som båda? sa jag.
- Okej. sa hon.
- Ska ni behålla han eller? sa Angelika.
- Asså vi vet inte.. sa hon.
- Ni borde de, han får kanske en bättre uppväxt om han får bo med sina riktiga föräldrar.. sa Bill.
- Mm.. Vi får tänka på de Tom! sa hon.
- Wtf? Förut skulle vi inte behålla han och nu ska vi tänka på de? sa jag.
- Bill sa nåt smart för en gångs skull! sa hon.
- Lol, han har aldrig gjort de. sa jag och flina.
- Jooo! sa han.
- Hahah okej då. sa jag.

Camilla satte sej på sängen med Jayy i famnen, jag tog fram mobilen och tog ett kort.

- Vafan? sa hon.
- Awww va sööta! sa jag.
- Haha, han är.. inte jag. sa hon.
- Joooo! sa jag.

Efter en stund av tjat gav hon sej och jag satte mej brevid henne. Angelika och Bill gick till hennes rum så vi blev ensamma.

Bill's perspektiv:

Jag och Angelika satt på hennes säng och ingen sa något på en lååång stund.

- Uhm.. vad ska vi göra? sa jag.
- Vet inte. Vad vill du göra? sa hon.
- Ingen aning.. Vad som helst typ. sa jag.
- Till och med bråka?! sa hon.
- NEJ?! sa jag.
- Shiit, tänkte väl.. Men vi kan.... Mobba Jonte. Han blir feeeett lack! Hahaha. skattade hon.
- Haha, okeej? sa jag och vi gick till Jontes rum.

Vill gick in i hans rum och bara stog där och stirra på han.

- Vad? sa han.
- Naah, inget. Tänkte mobba dej men kommer inte på nåt bra och säga... Har redan sagt typ allt som fanns att mobba dej om.. sa hon.
- Mobbare. sa han.
- Loooool, I know! sa hon och skratta.
- Wtf..? sa han.
- Asså du är ful och jag fattar varför dina ex inte ville ha dej längre. sa hon sen.
- VAFAN?!!?!?! HÅLL KÄFTEN SKITUNGE!!! skrek han.
- Jag sa ju att han blir fett lack. skratta hon.
- Asså dra!! skrek han.
- Okej. Chilla. sa hon.

Vi gick ut ur hans rum och in i hennes. Hon satte sej vid datan och jag satte mej på sängen. När hon hade startat datan och allt satte hon sej i sängen och luta sej mot väggen.

- Va gör du? fråga jag och kolla på skärmen.
- Ska blogga lite. Haha har inte skrivit så mycket, de sista jag skrev va att jag behövde en paus från bloggen för allt som hände på touren.. sa hon.
- Okej.. Förlåt, jag va helt dum i huvet som inte trodde dej.. sa jag lågt.
- Bill vi har redan löst de, och de är lugnt. Så länge jag fortfarande har dej är allt bra. sa hon.
- I fortsättningen så kommer jag lita på dej hela tiden. sa jag.
- Bra de. sa hon och log.
- Mmm.. mumlade jag.
- Ska vi dra till donken och käka? sa hon.
- Visst. Vi hämtar dom andra. sa jag.

Vi gick till Camillas rum och fråga om dom skulle med och de skulle dom. Sen gick vi till donken och käka.

När vi hade käkat ville tjejerna shoppa så vi stack till stan.

- Asså är ni shopping beroende eller? sa Tom.
- Typ. sa Angelika.
- Men ni gillar ju också att shoppa? sa Camilla och flina.
- Ibland... sa jag och Tom.

Tjejerna gick till H&M och tvingade med oss in. Dom provade massa olika kläder och köpte lite. När vi kom ut därifrån kom Michelle och dom mot oss.

- Hej. sa hon.
- Euw. sa Camilla.
- Vad vill ni? sa Angelika.
- Asså får man inte hälsa eller? sa Michelle drygt.
- Naah, inte på oss. Vi är för coola för dej. sa Camilla.
- Eller hur. sa Amanda.
- Mogna ni är. sa Angelika.

Vi orka inte med dom så vi gick där ifrån.

*efter shoppingen*

När vi kom hem till Angelika igen gick Camilla och Tom till Camillas rum och jag och Angelika till hennes.

- Asså jag tror att jag måste dra snart. sa jag.
- Okeej. Ska du ringa taxi eller? sa hon.
- Nääe, David får hämta mej. sa jag.

Jag ringde David och fråga om han kunde hämta mej och de kunde han så han skulle komma om några minuter. Jag och Angelika gick till Camillas rum för att kolla om Tom skulle med.

- Tom ska du med till hotellet för David kommer snart. sa jag.
- Nee kommer sen. sa han.
- Okej. sa jag och jag och Angelika gick ner.
- Ses.. sa hon.
- Mm.. Ska du göra nåt imorron? sa jag.
- Tror inte de, eller jag har ju skola men inte efter. sa hon.
- Okeej, men kan vi ses när du har slutat? sa jag.
- Visst. Jag kan ringa dej. sa hon och log.
- Aa, men om jag inte svarar kanske jag är på nån intervju. Men annars ringer jag upp dej. sa jag.
- Okej. Hejdå. sa hon.
- Hejdå. sa jag och kysste henne.

Angelika's perspektiv:

Efter att Bill hade gått så gick jag upp till Camillas rum.

- Vill ni se på film eller något? sa jag.
- Visst. sa dom.
- Vilken? sa jag.
- Venne.. skräck? sa han.
- Neeej. Inte skräck! sa hon.
- Men jag är ju här. sa han och log mot henne.
- Okej då. sa hon.

Vi gick ner till vardagsrummet och letade efter en bra film. De fick bli Pulse. Vi satte oss i soffan och satte på filmen.

När filmen var slut så gick jag in på mitt rum och dom gick in på Camillas. Jag var trött så jag bestämde mej för att sova. Jag bytte om och allt sånt där sen gick jag och la mej.

*Nästa morron*

När jag vaknade tog jag en snabb dusch och sen klädde jag på mej och fixade smink osv. Sen gick jag ner och åt frukost snabbt och sen drog jag till bussen.

När jag kom fram till skolan så gick jag till skåpen och hämta mina böcker och gick till lektionen. Camilla var typ fortfarande hemma och sov..

När jag kom in till lektionen kollade alla som vanligt konstigt på mej..

- Asså varför glor ni alltid?! sa jag irriterat och satte mej på min plats.
- För att du tror du är cool för att du har träffat Tokio Hotel. sa Jonna.
- Haha omg jag tror inte, jag vet. Men de är tyvärr inte för att jag känner Tokio Hotel. sa jag.
- Eller hur, du "känner" dom. sa Erik.
- Eh, ja? Ursäkta mej för att jag är tillsammans med Bill. sa jag och började jobba och typ hela klassen börja garva.
- ASSÅ HÅLL FUCKING KÄFTEN!!! skrek jag.
- Chilla, "Bill Kalutzis flickvän". sa Jonna.
- Kaulitz. sa jag.
- Same shit. sa hon.
- Nicht genau.. sa jag.
- Va? sa Erik.
- Nicht genau? sa jag.
- Vafan betyder de? sa Oliver.
- Inte precis. sa jag.

Exakt då så kom Camilla in i klassrummet.

- Varför är du sen då? sa Eva (vår lärare)
- Jag sov. sa hon.
- Kvarsittning. sa Eva.
- Fuck her. viskade Camilla när hon satte sej brevid mej.

Vi började skriva lappar till varann under typ hela lektionen.

A: Ich hasse sie -.-
C: Hatar henne också -.-
A: omg jag skulle inte gå på kvarsittningen om jag va du.
C: Naah, jag ska inte de heller ;)
A: Lol. Va ska du göra efter skolan då? Va med Tom? ;)
C: Venne, kanske. dudå? xD
A: Ska ringa Bill när vi har slutat
C: Niice
A: Jaaao

- VAD HÅLLER NI PÅ MED??! skrek Eva. damp?
- Eh.. inget? sa jag.
- Skickar ni lappar nu igen?! Kom hit med dom nu! skrek hon, shit dampa lagom?

Vi gick dit med dom och hon läste ju ofc.

- Vad står de på dom då? sa Erik och flina.
- Olika saker. Båda har kvarsittning. sa Eva.
- Dra åt helvete. sa jag.
- Du stannar längre. sa hon.
- Asså du kan fan inte tvinga oss att stanna?! skrek Camilla argt.
- Jo de kan jag.
- Go and fuck yourself. sa jag irriterat.
- Angelika!! skrek hon.
- Vadå? Du borde fan göra de. sa jag surt.
- Hahahaha! skratta Camilla.

Hon tvinga oss att gå ut, eller ja man kan inte kalla de tvinga eftersom vi inte ville va där ens.

- Asså jag vill hem. sa jag.
- Mm jag med. sa hon.
- Fan jag ringer Bill och säger att jag har slutat haha. sa jag.
- Aaaa fett nice, jag ska ringa Tom. Palla va kvar här lixom. sa hon.
- Viisst? sa jag och ringde Bill.

Efter några signaler svarade han.

- Hallå? sa han trött.
- Oops, väckte jag dej? sa jag.
- Naah, eller jo. Hahah. sa han.
- Sorry! Men eh, jag har slutat. Fick sluta några timmar tidigare så typ tänkte om du kanske ville göra nåt? sa jag.
- Okeej. Vart och när? sa han.
- Uh.. Kan du möta mej vid min skola när du är klar och så? sa jag.
- Okeej, ses! Puss. sa han.
- Puss. sa jag och vi la på.

Jag la ner mobilen och väntade på att Camilla skulle prata klart med Tom. När hon äntligen hade gjort de gick vi till våra skåp.

- Vad sa han? sa jag.
- Att jag väckte han. Hahaha och vi ska ses här när han är klar. sa hon.
- Loooool Bill också! skratta jag.
- De känns helt otroligt att jag är tillsammans med Tom fucking Kaulitz! De är liksom helt asso ofattbart?! sa hon.
- Jag kan fortfarande inte fatta att jag är tillsammans med Bill.. Shit han är underbar, förutom när han är helt fucked up då. sa jag.
- Lol, viisst? Fick fan damp på han. sa hon.

Vi tog våra väskor och så och sen gick vi ut och satte oss på en bänk och väntade på twinsen. Efter 30 långa minuter så kom dom äntligen.

- Tja. sa dom.
- Heej. sa vi.
- Uhm.. vart ska vi dra? sa Tom.
- Jag vet inte.. sa jag.
- Som vanligt då. sa Bill och skratta lite.
- Men sluuuutaaaa! sa jag men kunde inte låta bli att skratta.

Vi satt och snacka om va vi kunde göra och precis när vi kom på nåt ringde klockorna på skolan och de va rast.. Alla sprang ut och när dom i klassen kom stannade dom direkt när dom såg oss.

- Vafan glor ni på? sa jag drygt.
- Wooooaah, känner ni varann?! sa Jenny förvånat.
- Eh ja? sa Camilla.
- Woooow. sa Erik.
- De varu inte berädd på vah? sa jag och kysste Bill.
- Omg. sa Fanny.
- Haha, så jävla ägda. sa Camilla.
- Visst? sa jag.
- Whatever, kom vi drar nånstans. sa Camilla och vi gick.
- Och dom alla människorna va? sa Tom.
- Våran äckliga klass. sa jag.
- Okeeej. sa Bill.

Vi stack till Vallen för att bara hänga liksom.

- Okej jag är nyfiken. Hur löste de sej? sa Camilla.
- Vad för något? sa jag.
- Erat bråk! sa hon.
- Aha, uh... sa jag.
- De förklarade ju mycket.. sa hon.
- Haha.. men asså du vet som bråk brukar lösa sej.. sa jag.
- Asså säg bara? sa hon.
- Okej, asså han sa att han inte hade kunnat sluta tänka på mej och lalala, sen jag sa att jag inte hade kunnat de heller sen han ba så varför kan du inte förlåta mej? eller nåt sånt. sen jag ba för att du bettede dej som ett svin och de du sa gick rakt in i hjärtat och lalala. sen han sa massa gulliga saker och allt sen förlät jag han. sa jag.
- Men jag har en chans, så sumpar jag den är allt kört. sa Bill.
- Precis. sa jag.
- Okeeej. sa hon.
- Oh shit. Haha Bill du kommer sumpa den! sa Tom och garva.
- De kommer jag inte alls de. sa Bill.
- Hahah, jo. sa han. 
- Nej. sa han.
- Hahaha omg joo! sa Tom.
- Tom lägg av. Låt han hoppas att han inte gör de om han vill. sa jag.
- Okej, men jag tror han sumpar den. sa han.
- Inte jag. sa Bill.
- Hoppas inte gör de. De är såhär drygt att Angelika är ledsen 24/7. sa Camilla.
- Men asså.. Jag älskar han för mycket för att förlora han.. sa jag.
- Och jag älskar dej för mycket för att kunna sumpa min chans. sa Bill och log.
- Aww! sa jag och kysste han.
- Kul att veta. sa Camilla och skratta.
- Jätte kul.. sa jag.
- Haha aa. sa hon.
- Har du med dej ditt ciggpaket? Glömde mitt hemma.. sa jag.
- Aa. sa hon och tog upp de.
- Danke schön. sa jag och tog en cigg och tände.

Camilla's perspektiv:

Jag tog upp en cigg och tände på och sen gav jag ciggpaketet till Tom som gjorde samma sak.

- Asså måste ni röka hela tiden? sa Bill.
- Ja. sa Angelika och Bill bara suckade och gick och satte sej typ 50 meter bort.
- Seriöst? sa hon.
- Ja. sa han.

Angelika rökte klart sin cigg snabbt och gick till Bill.

- Asså varför är han så mycket emot rökning? sa jag.
- Asså.. när vi var barn så testa vi och vi tyckte att de va skit äckligt och sen sa vi att vi aldrig skulle göra de igen. sa Tom.
- Aha.. sa jag.
- Mm.. mumlade han.

De blev tyst ett tag.. Bill och Angelika satt fortfarande typ 50 meter bort.. 

- BILL!! skrek Tom.
- VAAD?!! skrek Bill.
- KOOM?!! skrek han.
- Vad är de? sa han.
- Varför satt du där borta? sa Tom.
- För att ni röker. sa han.
- Lite rök tar inte död på någon. sa Tom.
- Jo. sa han.
- Men orka. Sitt bara här med oss? sa Tom.
- Visst. sa han och satte sej.

Angelika satte sej brevid Bill och snackade om random stuffs medans jag och Tom bara stog och rökte.

- Hallå Tom, Camilla! sa Angelika och garva lite.
- Aa..? sa vi.
- Jag hörde er igår! sa hon och hon & Bill garva ihjäl sej.
- VA?! sa Tom.
- Omg. sa jag.
- Hahaha, trodde ni visste att jag hörde! sa hon och garva.
- Nej?! sa Tom.
- Hahahahaha omg. sa hon och garva ännu mer.
- Jag dödar dej om du hör en gång till. sa jag.
- De är väl inte mitt fel att du skriker så högt? sa hon och hon och Bill börja asgarva.
- Jag skriker aldrig.. sa jag.
- Haha, de låter ju som de! sa hon.
- Men jag skriker inte.. De kallas stöna.. sa jag.
- HAHAHAHAHAHAAHAHAHA!! skrattade hon och Bill, shit dör dom inte snart? 
- Men shit. sa Tom.
- Viisst? Skit dryga. sa jag.
- Du skulle väl stöna eller skrika minst lika mycket som Camilla? sa han.
- Waaas? Neeej! sa hon.
- Jo! sa jag.
- Asså nej! sa hon.
- Vi får väl se. sa jag.
- Nej. För jag kommer inte ligga med Bill om ni är i samma hus. sa hon.
- Nej, visst. På ett hotell då? sa jag.
- Inte samma sak. sa hon.
- Jo de är de. sa jag.
- Men nej. sa hon.
- Asså ska ni hålla på så där eller? sa Bill.
- Typ. sa jag.
- Orkaa. sa Tom.
- De är bara irriterande. sa Bill.
- Viiiiiiisst?! Ni mobbar mej fan. sa Angelika.
- Lol, för att du mobba mej. sa jag.
- Jag mobbar inte dej? sa hon.
- Omg jo. sa jag.
- Omg nej. sa hon.
- Men sluuuta! Jo, du ba: jag hörde er igår lalala, sen du ba inte mitt fel att du skriker så högt. sa jag.
- Men neeeeej! Hahaha okeej jo. sa hon och skratta.
- Asså ni är typ fett störda.. haha. sa Tom.
- Haha, kanske de. sa jag.
- Jag är inte störd.. men iallafall ska vi dra till donken? sa Angelika.
- Visst. sa jag.

Jag och Tom fimpa cigaretterna och sen gick vi alla till donken. När vi kom dit beställde vi mat och satte oss.

Efter att vi hade käkat så stack dom till stationen, för dom skulle till hotellet. Och jag och Angelika stack hem till henne. När vi kom dit gick hon till sitt rum och jag till mitt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vallen? Som i Sollentuna Vallen?

Bra skrivet btw :)

2012-02-17 @ 20:10:23
URL: http://proudalien.blogg.se/
Postat av: Angelika

hehe jaa, de e sollentuna vallen, dom bor i sollentuna:)



btw; danke :)

2012-02-18 @ 09:16:58
URL: http://kaulitznoveller.blogg.se/
Postat av: Cissi

Ni också eller? I så fall har vi kanske gemensamma kompisar?

Varsågod :)

2012-02-20 @ 20:01:55
URL: http://proudalien.blogg.se/
Postat av: Angelika

ja, eller Camilla bor i Sollentuna.

jag är där ibland men jag och mamma kanske ska flytta dit snart (:

aa de kanske vi har (;

2012-02-21 @ 10:46:00
URL: http://kaulitznoveller.blogg.se/
Postat av: Cissi

Okej, lite kul att Camilla bor i Sollentuna förväntade mig inte direkt det :)

2012-02-21 @ 16:11:59
URL: http://proudalien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0