Die For You - Chapter 7


1. Angelika 2. Camilla 3. Saw dockan 4. sjukhus sak.. 5. Tom 6. Bill 7. Alvedon

Angelika's perspektiv:

* Nästa morgon *

Jag vaknade av att solen lös igenom gardinerna. Jag kollade på klockan, bara halv 9.. tänkte jag. Jag suckade men gick upp ändå eftersom att jag visste att jag inte skulle kunna somna om.

Jag gick och tog fram lite kläder som kunde passa till idag. De fick bli ett par korta blå jeans shorts, ett lila linne och svart 'kofta'. Sen gick jag in i badrummet och sminkade mej och så och sen gick jag in i köket för att äta frukost.

Jag tog fram mackor, smör, ost och juice. Sen satte jag mej vid bordet och började äta. Efter en stund kommer Bill också in i köket och sätter sej framför mej och ler lite trött.

- Gomorron. sa han och log.
- Morron. svarade jag och log tillbaks.
- Varför gick du upp för? Jag kände mej ensam.. sa han och gjorde en 'ledsen' min.
- För att jag visste att jag inte skulle kunna somna om. Och jag trodde ändå inte att du skulle vakna. sa jag och kysste han.
- Men de är väl klart att jag gjorde? Du låg ju inte kvar! sa han och flina åt mej.
- Haha ajja ät! sa jag och log.
- Hahaha okay. sa han och började äta.

När jag hade ätit klart så gick jag in i badrummet och borstade tänderna. När jag var klar så gick jag ut till Bill.

- Sover fortfarande Tom och Camilla? frågade Bill.
- Jag vet inte.. kan kolla. sa jag.

Jag gick och öppnade Camillas dörr. När jag kom in så låg Tom och snarkade sjukt högt och Camilla verkade sova djupt hon också..

Jag gick ut igen och stängde dörren och sen gick jag tillbaks till Bill. Jag satte mej ner vid bordet och nickade.

- Dom sover fortfarande. sa jag och flinade.
- Hahah och va fan tänker du på då din perversa lilla sak? sa han och börja skratta lite.
- Men håll käften! Jag tänkte mer på att dom inte kan mobba oss nu? sa jag och log lite mod honom.
- Mobba oss? Asså jag sa ju att du va pervers! Dom mobba oss när vi låg och hångla igår, alltså måste du tänka på värre saker nu! sa han och gjorde nån konstig min.
- MEEEEH!! Neej! sa jag och kollade på honom som att jag va värsta oskyldig. Men egentligen tänkte jag väl kanske lite så då.. Haha.
- Whatever! Kom! sa han och drog in mej i sovrummet igen.
- Vad ska vi göra nu hade du tänkt? frågade jag.
- Sova!! sa han och slängde sej på sängen.
- Men neeej! Jag vill inte sova! Vi kollar på film istället! sa jag.
- Okey, vilken? frågade han.
- Hmm... vi kan ha Saw marathon! sa jag och log.
- Okay. sa han och log sådär gulligt som barta han kan göra!

Vi gick ut ur mitt rum och satte oss i soffan och kolla på Saw. Mitt i saw 3 hoppade jag till och kröp närmare Bill. Han la armen om mej och jag lutade huvvet mot hans axel.

När filmen va slut skulle jag gå och sätta i nästa men Bill fällde mej.

- Asså va fan vare där bra för? frågade jag.
- Kul? sa han och flina.
- Men neej! sa jag.
- Okey.. Förlåt. sa han och gick fram och kramade mej.
- De är lugnt! sa jag och kysste honom.

Vi stog där en stund och kramades tills Tom och Camilla kom ut.

- Oh nej! Mina ögon!! sa Tom och höll handerna för ögonen och låtsades som att han skulle dö eller nåt.
- Serriöst? sa jag.
- JA! sa han.
- Men omg. sa Bill irriterat.
- Vad? sa han.
- Du är så jävla omogen Tom. sa Bill.
- Känner du de där? De luktar skitsnack! sa Tom och flinade.
- Men shit. sa jag.
- De gör ju de?! sa Tom.
- Men va? Så jag är omogen?! sa Bill.
- Ja! sa Tom.
- Nej!
- JO!
- NEJ!
- JO!
- Håll käften båda två! sa jag och Camilla samtidigt.

Dom kollade surt på varandra och sen tog jag med mej Bill in i mitt rum.

- Varför ska ni två tjafsa med varann hela jävla tiden? sa jag till Bill.
- Vi är tvillingar. Ibland tröttnar vi extremt mycket på varandra. sa han och gick och la sej i sängen.

Jag la mej i sängen brevid Bill och kollade upp i taket. Efter en stund la han armen om mej och några minuter senare hördes låga snarkningar. Jag vände lite på mej och kollade på honom. Han är så jävla underbar!

Camilla's perspektiv:

Jag och Tom låg i soffan och typ halvsov.

- Varför ska du och Bill alltid hålla på? sa jag.
- För att han är jobbig.. haha. sa han.

Jag skrattade lite och kysste honom. Ett tag senare hörde vi snarkningar och gissade på att Bill och Angelika sov. Vi gick in till dom och mycket riktigt så låg dom och sov.

Bill hade armen om Angelika och hon låg mot hans bröstkorg. Gulligt! Jag sprang in i mitt rum och hämtade mobilen och tob ett kort på dom och la ut de på facebook.

" Sötaste Angelika och Bill sover på hotellrummet nu! ♥ "

Sen taggade jag båda i fotot och laddade upp de. När jag hade laddat upp bilden drog jag med mej Tom tillbaks till soffan och vi satte oss och kollade på Instängd.

Ett tag efter att halv filmen hade gått började Tom snarka.. Jaha, då är man ensam vaken då.. tänkte jag.
Jag försökte resa mej upp för att borsta tänderna och gå och lägga mej, men eftersom att Tom höll i mej så gick de inte som planerat. Efter några försök så lyckades jag men va inte berädd så jag ramla ner på glovet och slog i benet i glasbordet.

- FIIIIIITTAA!!!!! skrek jag.
- VAD HÄNDER?!?! skrek Tom och kollade oroligt på mej.
- Du höll om mej, jag skulle gå och borsta tänderna och gå och lägga mej. Men de gick inte som planerat och när jag kom loss va jag inte berädd, så jag ramla och slog i benet i bordet. sa jag och la handen på benet.
- Omg, förlåååt! sa han och satte sej ner brevid mej.

Han drog upp byxbenet så han skulle kunna kolla om de va nåt ''allvarligt''.

- Oh shit! sa han och hans ögon blev stora som golfbollar.
- VAD?!  skrek jag
- Asså du har typ världens största blåmärke!! sa han.
- Men åh, jag trodde de va nåt allvarigt.. sa jag och flina.
- Hahahah vem vet jag kanske ljuger, närå men kolla själv vafan! sa han och log gulligt.
- AAAAJJ!!! skrek jag.

Angelika kom snabbt ut från sitt rum med Bill efter sej och dom hade skit roliga frisyrer!! HAHAH!

- VAD ÄR DE?!?!?!?!?!?! skrek Angelika
- HAR DE HÄNT NÅT?!?!!?!?!? skrek Bill.
- Vi kolla på film. Jag somna, jag höll om henne hela tiden, tydligen skulle hon upp och borsta tänderna och gå och lägga sej, men hon kom inte loss från mitt gräpp, även fast jag sov! Men när hon kom loss va hon inte berädd så hon ramla och slog i benet i bordet.. sa Tom.
- Shiiit! Hur gick de? frågade Angelika.
- Bra, tror jag. sa jag.
- Okey, men jag är trött så jag går och lägger mej igen! sa Bill och började gå mot Angelikas rum.
- Ja, jag med, Tom du tar hand om Camilla, annars dödar jag dej imorron! sa Angelika och flinade mot Tom.
- Ingen fara, inget kommer hända henne! sa han och kysste mej.
- God natt! sa jag och Tom samtidigt.
- God natt! sa dom och gick in och la sej igen.
- Hahahaha dom är typ dumma i huvudet. sa jag och började garva.
- Haha, varför då? sa Tom.
- Klockan är typ 16:20 och dom tror att de är natt, haha. sa jag.
- Oftaaa?? sa Tom förvånat.
- Haha vadå trodde du oxå de va natt? sa jag.
- Haha aa.. sa Tom och skämdes lite.
- Hahahahah ne men gud! Haha vilken bra tidsuppfattning ni har.. haha. sa jag.
- Haha aa.. ska vi väcka dom andra och sen typ käka något? sa Tom.
- Haha visst. sa jag.

Tom's perspektiv:

Jag gick in till Angelika och Bill för att väcka dom. De va svårt först men sen börja dom vakna lite..

- Men gå upp då!!! skrek jag.
- Vad vill du??? sa Bill.
- Vi ska gå och käka, klockan är halv fem! sa jag.
- Shit.. så lite? sa Angelika.
- Aa, så gå upp nu. sa jag.

Jag lämnade rummet och gick ut till Camilla.

- Kommer dom? frågade Camilla.
- Aa, snart. sa jag.

Efter ett tag kom dom ut där ifrån. Vi gick ut i 'hallen' och tog på oss skor och sen gick vi till Donken. Vi beställde och satte oss och började äta.

- Asså ni 3 har världens sämsta tidsuppfattning! sa Camilla.
- Vadårå? sa Bill.
- Ni trodde de va typ natt och klockan va fan bara 20 över 4? sa hon.
- Men shiit stor skillnad? sa Angelika.
- Ja? sa Camilla.
- Hm... Ah kanske! sa hon och ryckte på axlarna.


Camilla's perpspektiv:

När vi hade ätit klart gick vi till nån park. Och vilka ser vi om inte tjejerna som Tom och Bill satt och hånglade med på den där klubben?

- Tom kan vi inte gå? frågade jag.
- Varför? frågade han och log.
- För att jag inte vill vara på samma jävla plats som dom 2! sa jag och pekade diskret på tjejerna.
- Kom igen! sa han.
- Vad? Vill du att allt ska börja om igen? sa jag.
- Nej! Men varför måste vi gå bara för att dom är här? frågade han.
- För att de känns som att de kommer hända nåt.. sa jag.
- Som vad? sa han.
- Jag vet inte.. sa jag.
- Haha exkat. sa han och skrattade.

Jag orkade inte att försöka övertala honom.. Tog fram en cigg och tändare och började röka istället.

- Angelika? sa jag.
- Aa? sa hon.
- Vill du ha eller? sa jag.
- Visst. sa hon och tog en cigg och tände på.

När vi stog där så kom dom fram till oss.

- Heeeeej Tom! sa den ena och kysste honom. Ohh hon gjorde inte de där!!!
- Uhm.. Hej. sa han och log.
- Heeeej Bill! sa den andra och kysste honom med. Dra åt helevete, dom gör inget!?!?!?!
- Hej. sa han och log.
- Och vilka är dom? Ah juste de är ju ni som sprang ifrån klubben och grät!! sa hon som kysste Tom.
- Håll käften vaah? sa jag. Fan jag hade sån jävla lust och bara slå ner henne i backen!
- Ursäkta? Käften själv. sa hon och bitchblicka mej.
- I alla fall. Jag heter Amber! Och hon är Ashley! sa hon som höll på med Bill.
- Okey. Ingen av oss bryr sej. sa Angelika irriterat.
- Haha nej precis! sa jag.
- Jag kommer så sparka huvvet av Amber! sa Angelika till mej på svenska.
- Hahaha och jag Ashley! sa jag och flinade elakt.
- Bill, vi går iväg och ringer till uhm.. Min pappa! Måste veta när vi ska tillbaks till Sverige du vet! sa Angelika och gjorde en min.
- Okey. sa han.

Vi gick iväg men stannade när vi va en ganska lång bit ifrån dom men ändå så vi kunde se dom. Angelika tog upp sin mobil för att låtsas ringa sin pappa.

- Okey, ja men aah. När sa du!? Imorron!? skrek hon, bara för att Bill och Tom skulle höra.
- Okey.. Ses. sa hon och ''la på''.
- Så.. Vi ska ''hem imorron''? frågade jag.
- Hahahaha jupp.
- Men iallfall... Jag kommer så döda Amber om hon gör nåt mer med Bill. Och jag kommer döda honom om han inte gör nåt åt de. sa hon.
- Viisst? Fan jag slår sönder Ashley iallafall! Hahah! sa jag.
- Kom vi går tillbaks. sa hon.

Vi gick tillbaks men påvägen dit så kände jag smärtan i benet och tillslut föll jag ihop på marken. Angelika som va en bit framför mej stannade upp direkt och vände sej om. Hon sprang fram till mej och frågade vad som hände.
Hon fick inget svar. Tillslut blev allt svart.


Angelika's perspektiv:

Jag hörde nåt som lät bakom mej och när jag vänder mej om ligger Camilla på marken. Jag sprang fram till henne och frågade vad som hade hänt. Men hon svarade inte. Efter nån minut stängdes hennes ögon och jag fick panik.

Vafan skulle jag göra nu!? Jag tog up mobilen och ringde ambulansen och den va framme snabbare än vad jag trodde.

Tom och Bill hade inte märkt nåt förns ambulansen kom och jag satt bara där på marken och grät. Dom frågade mej en massa saker men jag kunde inte svara eftersom att jag inte visste nåt om vad som hände.

Bill sprang fram och satte sej brevid mej och han frågade också vad som hade hänt. Jag fick bara ur mej att Camilla föll ihop på marken och att jag inte visste mer. Jag försökte resa mej upp men de gick inte som planerat. Mina ben hade somnat och jag höll på och ramla men Bill tog emot.

- Bill kan jag få prata med dej? Ensam. sa jag och kollade på dom andra.
- Såklart. sa han och vi gick en bit bort.
- Vad ville du? frågade han och log.
- Varför gjorde du inget? frågade jag kallt.
- Va? sa han.
- Ja, när dom kom och Amber eller va fan hon nu hette kysste dej så gjorde du inget. Du bara stog där. sa jag ledset och tittade ner i marken.
- Förlåt.. Jag blev chockad, jag visste inte att hon skulle göra de. sa han och kollade skamset mer i marken.
- De är okey, om du Aldrig gör om de. sa jag och kollade på honom.
- Jag lovar! Eller ja, jag kommer iallafall inte göra de medvetet! sa han och kysste mej.
- Bra. sa jag och tog hans hand och gick tillbaks till Tom och äckel ungarna.
- Juste, Ashley jag har en sak åt dej från Camilla. sa jag och bitchshlapade henne skit hårt på kinden.

Bill bara skrattade åt hennes reaktion och Tom också.

- Vafan håller du på med? sa Ashley bitchingt.
- Äh skit i! Vi drar. Tom Bill, kommer ni eller? sa Amber.
- Haha glöm de. sa Tom och Bill.

Dom blev skit pissed of och stack där ifrån. Vi gick till ambulansen och åkte till sjukhuset.

- Fan va du äger! sa Tom och skratta.
- I know right? Hahahaha! sa jag.
- Tom, hon äger i allt! sa Bill.
- Uhm... ALLT!? sa han och kollade chockat på sin bror.
- Omg, inte så jag vet väl inte om hon är bra så.. Eftersom att jag fortfarande är oskuld! sa Bill.
- OMG OFTA DU ÄR OSKULD?! skrek jag.
- Uhm. Ja? sa han.
- Oh shiit! Är du de Tom? frågade jag.
- Långt ifrån! sa han.
- Haha okey, då är jag inte ensam om att vara oskuld iallafall. sa jag.
- Haha. skrattade Tom
- Bara för att du har gjort de med 100 tjejer.. sa Bill
- Men de är ju inte mitt fel att dom vill ha mej. sa Tom stolt.
- Haha de är ju du som vill ha dom! sa Bill och skrattade.
- Men käften. sa Tom irriterat.

När vi kom fram till sjukhuset så fick vi vänta i väntrummet. De gick en halv timme tills dom sa att vi fick gå in till henne.
När vi kom in till henne låg hon bara och flinade.

- Vaaaad? sa jag.
- Inget! Haha. sa hon.
- Okey, men iallafall jag bitchshlapa Ashley från dej! Hahaha och Tom sa att jag äger! sa jag och flina.
- Hahaha yeeeah! Men de är ju saaant! sa hon och gav mej en high-five.
- Haha viisst? Och sen fick jag veta att Bill är oskuld också! Hahahahah! sa jag.
- Hahaha de är han nog inte så länge till med dej i närheten! HAHAHAHAH! sa hon.
- Men vaaaaa?!?! Så du tror? Asså att jag? Omg hur kan du tro nåt sånt?! sa jag men kunde inte hålla mej från att skratta.
- Som jag sa... Inte så länge till. sa hon.
- Men fuck u! sa jag.
- too! sa hon.
- Aja, jag sa iallafall kolla facebook nu... Typ för första gången sen vi kom hit! sa jag och tog upp min iPhone.
- Oh no.. sa Tom och Camilla.

Jag hade typ 6 vänförfrågningar som jag accepterade, 2 meddelanden som jag inte pallade läsa nu. Och massa händelser. Dom flesta va spelförfrågningar, så jävla irriterande. Men sen hade Camilla taggat mej i en bild..
Vafan........

- CAMILLA!? skrek jag och kollade på henne.
- Uhm... Hahaha, jaa... sa hon.
- Varför ligger den här bilden på fb, och när fan tog du den!? sa jag.
- Hahaha för att den är sjukt söt och kolla kommentarerna som den har fått! Jag tog den när ni soooooooov du vet när Tom och Bill hade tjafsat om att dom va omogna. sa hon och log.
- Men fuu! sa jag men kommenterade ändå bilden.

" Han är underbar jag vet redan de! xD ♥ "

Bill's perspektiv:

Vi va fortfarande på sjukhuset tills doktorn kom in och sa att Camilla kunde åka hem nu. Dom gav henne lite medicin och sen tog vi en taxi hem. När vi va på hotellrummet så hade vi en liten "fest" vi drack och allt sånt. Vi blev ganska fulla men tjejern blev helt packade.

- Okej, asså jag tror att ni ska sluta dricka nu! sa Tom.
- Vaaaarföööööör? sa Camilla.
- För att vi två är typ helt jävla packade. sa jag.
- Haha wtf? sa Camilla.
- Asså ni borde typ gå och lägga er eller något. sa Tom.
- Meeen neeej! skrek Angelika.

Dom bara fortsatte och dricka och sånt.. Dom blev helt galna fan. Tillslut så svimmade dom båda.

- HAHAHAHAHAHA fan va nice. sa Tom och garvade ihjäl sej.
- Haha varför? sa jag.
- Dom bara svimmade ju.. haha. sa han.
- Haha aa.. sa jag.
- Men vafan ska vi gör med dom? sa han.
- Vi lägger dom i sängen typ? sa jag.
- Haha, okej. sa han.

Jag bar Angelika och la henne i sin säng. Tom gjorde de samma med Camilla. Vi gick ut i vardagsrummet igen.

- Vafan ska vi göra nu när dom har deckat? sa han.
- Har ingen aning.. sa jag.
- Vi kan kolla på Scrubs? sa han.
- Haha okej. sa jag.

Vi satte oss i soffan och kollade på Scrubs. Typ 3 timmar senare kommer Angelika vinglandes ut från sitt rum. Hon log lite åt oss innan hon gick in i köket. Jag gick efter henne och när jag kom in i köket står hon där med ett glas vatten och en alvedon.

- Hur mår du? frågade jag och gick fram och kramade henne.
- Piss.. sa hon.
- Haha de förvånar mej inte! sa jag och skratta.
- Varför? frågade hon och kollade oförstående på mej.
- Du och Camilla decka, så vi bar in er i era rum och ni va fulla som fan! Hahah! sa jag och kysste henne.
- Omg.. sa hon och besvarade kyssen.
- Angelika..? sa jag och såg henne i ögonen.
- Jaa..? sa hon.
- Du är sjukt vacker! sa jag och kysste henne igen.

Nån minut senare hörde vi nån som harklade sej och när jag vände mej om stog Tom där.

- Vad vill du Tom. sa jag.
- Haha inget lillebrorsan. sa han och flinade.
- 10 minuter Tom.. sa jag irriterat.
- Haha. skrattade Tom och gick in i Camillas rum.
- Drygaste tvillingen man kan få... sa jag.

Tom's perspektiv:

Jag gick in Camillas rum och la mej på sängen brevid henne.

- Är du vaken? viskade jag.
- Va? aa.. mumlade Camilla.
- Haha okej bra. sa jag.
- Varför? sa hon.
- Äh inget. sa jag och kysste henne.

Jag bara låg där och kollade på henne, men tillslut så somnade jag. Jag vaknade igen några timmar senare. Klockan hade blivit 03:45 och jag kunde inte somna om. Jag gick ut ur Camillas rum för att se om Bill eller Angelika va vakna. Men de va dom inte..

Dom låg och sov inne i Angelikas rum. Jag hade sjukt tråkigt så jag satte mej i soffan och kollade på Scrubs igen. Jag tröttnade efter typ 5min, så jag gick in i Camillas rum och la mej brevid henne igen.

- Camilla?? sa jag.
- Vad vill du Tom? mumlade hon.
- Jag vill göra något med dej. sa jag.
- Men jag är trött.. sa hon.
- Men ändå! sa jag.
- Bara om vi stannar i sängen.. mumlade hon.
- Haha de lät ju bra.. sa jag.
- Haha, jag orkar bara inte gå upp.. sa hon.
- Jag sa inte att vi behövde gå upp.. sa jag och flinade.
- Haha Tom. sa hon.

Vi låg och kollade på varann en stund. Vi började hångla en stund eller "äta upp varann" haha.. Lite senare gick hon upp och in på badrummet. Jag satte mej upp på sängkanten och tänkte på vad som hade hänt på bara några dar. Någon minut senare kände jag Camillas armar runt mej. Jag kollade bak och hon satt där.

- Camilla förlåt mej.. sa jag tyst.
- Varför säger du förlåt för? sa hon förvånat.
- För allt som har hänt. Allt är mitt fel. sa jag.
- Jag bryr mej inte om vad som har hänt Tom. sa hon.
- Jo de gör du, och man ser de på dej också. sa jag.
- Men okey, jag bryr mej! Men just nu vill jag bara glömma allt och gå vidare. sa hon och såg mej i ögonen.
- Okeyy. sa jag.
- Iallafall... Jag är trött nu så vi går och lägger oss igen. sa hon och drog ner mej i sängen.
- Haha, okej vi behövde gå skit långt! sa jag.
- Hahaha viisst? sa hon och log.
- Godnatt min ängel.... Camilla! sa jag och kysste henne.
- Hahaha godnatt Tom. sa hon.



Kapitlet blev inte som tänkt men ajja ;)

KOMMENTERA

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bra!! Hoppas ni skriver mer snart :)

2012-01-10 @ 21:16:17
URL: http://kaulitzbrothersforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0