Love At The First Sight - Chapter 3


1. Tokio Hotel 2. Nicole 3. Heather 4. Oskar 5. Victor 6. Tobbe och Jeremy


Tom's perspektiv:

*Senare på kvällen*

Jag var i mitt och Heathers hotellrum och packade. Vi skulle åkta till Wales tidigt imorgon så vi skulle bo i tourbussen i några dagar från imorgon.

Alla andra hade redan packat sina grejer och väntade på mej för att vi skulle dra till en resturang snart. När jag äntligen hade packat klart så gick jag ner till lobbyn och alla stod där och väntade.

*I hotellrummet*

Jag låg och försökte sova när jag märkte att någon stod brevid min säng.

- Tom..? sa Heather.
- Aa? sa jag och vände mej mot henne.
- Kan jag få sova med dej? Jag kan inte somna.. sa hon.
- Såklart. sa jag och flyttade lite på mej.
- Tack. sa hon och la sej brevid mej.
- Varsågod. sa jag och kysste henne på kinden.

Hon gosade in sej i min famn och jag la armen om henne. Efter en liten stund somnade jag.

*Nästa morgon*

Jag vaknade av att Heather skakade på mej och sa mitt namn hela tiden.

- Tooom! Vakna. sa hon.
- Vad? sa jag trött.
- Vi måste åka snart. sa hon.
- Aha.. Hur mycket är klockan? sa jag.
- Typ halv sju. sa hon.
- Shit! sa jag och reste mej upp.
- Du måste synda dej. sa hon och gick.

Jag tog på mej kläder snabbt och tog mina väskor ut till "hallen" och satte på mej mina skor och sen gick jag ner till lobbyn och där stod alla och väntade.

Vi gick ut till tourbussen och alla la in sina väskor. Efter det så slängde mej på sängen.

Heather kom och la sej brevid mej och kollade på mej medans hon log. Jag la armen om henne och hon la sitt huvud på mitt bröst.

Efter en lång stunds tystnad så kollade hon upp på mej och kysste mej länge. Medans hon kysste mej så la hon sej på mej och jag la mina armar om henne.

*Några dagar senare*

Touren var över och vi var påväg hem igen. Jag och Bill blev skjussade hem till oss, Gustav hem till sej och Nicole, Heather och Georg hem till sej.

När vi kom in genom dörren kom mamma fram och kramade oss.

- Jag har saknat er så mycket! sa hon och kramade oss igen.
- Vi har saknat dej med. sa vi.

Jag gick med mina väskor till mitt rum och Bill gick med sina till sitt. Efter det gick vi ner till mamma och Gordon i vardagsrummet.

- Hade ni kul på touren? sa hon.
- Japp. sa jag.
- Vad bra. sa hon och log.
- Mhmm.. mumlade jag.


Nicole's perspektiv:

*Nästa dag*

Jag hade tråkigt och Heather var ute på stan med några kompisar och Georg var med några kompisar han också, så jag bestämde mej för att ringa Bill.

Han svarade efter några signaler.

- Hej! sa han glatt.
- Heej babyboo! sa jag och skrattade lite.
- Hahaha babyboo? skrattade han.
- Det är ditt nya smeknamn. sa jag och skrattade.
- Hahaah, okej. sa han och skrattade lite.
- Iallafall, vad göru? sa jag.
- Typ inget. Chillar with tha family. Dudå? sa han.
- Har tråkigt.. Kan jag komma till dej? sa jag.
- Såklart. Kom näru vill. sa han.
- Akej, ses snart. Puss. sa jag.
- Aa, puss. sa han och jag la på.

Jag gick ner till hallen och tog på mej skorna och sen började jag gå mot hans hus. När jag kom fram plingade jag på dörren och sen hörde jag någon springa och när dörren öppnades stod Bill där.

- Hahaha, varu tvungen att springa? sa jag och skrattade lite.
- Jaa! sa han och kysste mej.
- Haaha, okej! sa jag.

Han flyttade lite på sej och jag gick in och tog av mej skorna och han stängde dörren.

- Såå.. Vad ska vi göra? sa jag.
- Jag venne. sa han och skrattade lite.

Vi gick in i vardagsrummet och där satt Tom, Simone och Gordon. Jag hälsade på dom och Bill satte sej i ena soffan och drog ner mej i hans knä.

- Vet dina päron att vi är tillsammans? viskade jag i hans öra.
- Nope. sa han och höll om mej.
- Ska vi typ säga det? sa jag.
- Om du vill. sa han och log.
- Haha okej. sa jag.
- Mamma, vet du vad? sa han.
- Haha, nej gubben. Vadå? sa hon.
- Att han är gay? sa Tom och skrattade.
- Vafan nej?! Varför skulle jag?! sa han.
- Ingen tjej vill ju ändå ha dej. sa Tom och flinade.
- Hallå?! Så jag är ingen tjej längre eller vadå?! sa jag.
- Juste.. Men du är ju en.. Den. sa han och flinade.
- Tackar. sa jag och kollade surt på han.
- Fuck u Tom. sa Bill.
- Detsamma lillebror. sa han.
- 10 fucking minuter!! sa Bill surt.
- Och? Det är något iallafall. sa han.
- Asså fuck you. sa Bill.
- Bill säg inte så. sa Simone.
- Han sa ju det till mej?! sa han.
- Och du sa det till han innan. sa hon.
- Mm.. mumlade han.
- Vad skulle du säga då? sa hon.
- Jag sa ju det! Att han är gay! sa Tom.
- Håll käften!! sa Bill argt.
- Chilla lagom. sa han.
- Berätta bara. sa hon.
- Jag och Nicole är tillsammans. sa Bill.
- Ärligt? sa hon.
- Jupp. sa vi.
- Aw, vad gulligt. Grattis! sa hon och kramade oss.
- Danke schön. sa vi och log.
- Och jag är nästan tillsammans med Heather! sa Tom.
- Äru? sa jag.
- Typ... Enligt mej iallafall. sa han.
- Okej... Varför? sa Bill.
- Måste du veta? sa han.
- Jao. sa Bill.
- Men jag gillar henne okej? Sen bodde vi ju fan i samma hotellrum hela tiden och var med varann 24/7. Så jag började typ gilla henne ännu mer då. sa han.
- Gulligt. sa jag.
- Typ.. Eller något.. sa han.
- Om du vill kan jag försöka fixa ihop er? sa jag.
- Uhm.. Okej. sa han.

*Några veckor senare*

Jag och Heather satt på vårt rum och hade tråkigt och efter en liten stund så ringde min mobil och jag tog upp den och svarade.

- Hallå? sa jag.
- Hej. sa Bill.
- Hej! sa jag glatt.
- Göru? sa han.
- Tråkar med Heather, dudå? sa jag.
- Samma. Fast med Tom då. sa han.
- Haha, okej. Men vill ni komma över? sa jag.
- Visst. sa han.
- Ses. sa jag.
- Japp. sa han och vi la på.

Jag och Heather städade upp lite i vårat rum och några sekunder efter att vi var klara plingade det på dörren. Vi gick ner och öppnade och där stod Tom och Bill. Vi hälsade på dom och sen gick vi alla upp till vårt rum.

- Så.. Vad vill ni göra? sa Heather.
- Vad som helst. sa Tom.
- Haha, kejj. Något förslag? sa hon.
- Uhm.. Jag venne. sa han.
- Vi kan dra till stranden och bada! sa jag.
- Det är fan skit långt dit! Sen ingen av oss har bil. sa Bill.
- Georg har..? sa jag.
- Men ingen av oss har ju körkort.. sa Tom.
- Och? Så svårt kan de inte vara att köra. sa Heather.
- Fråga Tom. Han vet. sa Bill.
- Haha, typ. sa han och skrattade lite.
- Haha juste du crashade ju med Gordons bil! sa jag.
- Aa, men de betyder inte att jag kommer göra det med Georgs. sa han.
- Tänk om du gör det då? Jag kör. sa Bill.
- Vet du ens vart bromsen sitter? sa han.
- Hur dum i huvudet tror du jag är?! Asså jag övningskör iallafall. sa Bill drygt.
- Det gör ju jag fan också. sa han surt.
- Och? Jag kör. Du får inte göra det. Du kommer fan köra ihjäl oss allihop. sa Bill drygt.
- Nej?! Asså vafan det kommer jag inte alls!! sa han irriterat.
- Det kommeru fan visst!! sa Bill surt.
- Asså killar! Jag kör istället. sa jag.
- Tjejer kan fan inte ens köra. sa Tom.
- Vafan?!! sa jag irriterat och slog han i huvudet med närmsta kudden.
- Da fuq Nicole?! sa han.
- Ditt eget fel vafan. sa jag surt och lutade mej mot Bills axel.
- Nope. sa han.
- Jo! Vafan vet du om att jag kan köra eller inte? sa jag drygt.
- För att tjejer hör fucking hemma i köket! sa han irriterat.
- Vafan?!! sa jag och Heather argt och slog han hårt.
- Aj!! Asså vafan, förlåt! sa han surt.
- Säg ALDRIG så igen!! sa vi argt.
- Okej. sa han drygt.


Heather's perspektiv:

Jag och Nicole hade nyss packat våra grejer och killarna lånade badbyxor av Georg. Vi gick ner till hallen och tog på oss skona och sen gick vi ut till Georgs bil och Nicole körde.

När vi äntligen kom fram så gick vi och la våra handdukar på stranden och killarna sprang ner och badade direkt.

*En halv timme senare*

Jag och Nicki låg och solade och efter en stund kom killarna till oss. Tom la sej brevid mej och kysste mej mjukt. Jag log lite efter kyssen och kysste han igen.

- Vill du bada? sa han efter kyssen.
- Palla. sa jag.
- Kom igen. sa han.
- Orkar inte. sa jag.
- Snälla? bad han och gjorde sitt puppyface.
- Åh okej då! sa jag.
- Yes! sa han.

Vi reste på oss och gick ner till vattnet. Jag doppade mej till midjan men när jag inte gick ut längre kom Tom och la händerna på mitt ass. Jag la mina armar runt hans nacke och log mot han. Han log tillbaks och kysste mej länge.

Under kyssen höll jag på med han dreadlocks och han flinade varje gång han klämde lite på mitt ass. Han drog mej närmare han och började kyssa mej på halsen.

- Tom sluta... Vi är på stranden, det är säkert paparazzis överallt. sa jag och puttade bort han en bit.
- Men och? sa han.
- Jag vill kunna gå ut utan att bli dödad av era fans! sa jag.
- Dom kommer inte ens röra dej. sa han och drog mej närmare sej igen.
- Hur kan du veta det? sa jag.
- För att jag bara gör det. sa han och började kyssa mej på halsen igen.

Jag log lite och tog upp hans huvud och kysste han länge.

- Uhm.. Heather? sa han efter kyssen.
- Aa? sa jag.
- Är vi tillsammans eller vadå? sa han.
- Uh.. Jag venne.. Om du vill så kan vi väl typ vara det.. sa jag.
- Beror på vad du vill. sa han.
- Uh... Ja, det vill jag väl. sa jag.
- Okej, bra. Då är vi de väl. sa han och log.
- Aa. sa jag och kysste han.

Efter en liten stund så gick vi upp till stranden igen och Nicole och Bill låg och solade.

- Bill, det du trodde var omöjligt har äntligen hänt! sa Tom.
- Vadå? Att du skulle bli påkörd av en buss? sa han.
- ... Nej dumbass. Jag har flickvän! sa Tom.
- Okej.. Du kommer ha det i en vecka och sen kommer du bara vilja köpa sex igen. sa han.
- Jag tänker inte såra Heather så! sa Tom.
- Vi får se. sa han.
- Deal. Om jag lyckas att ha det i över en månad är du skylldig mej 1000 spänn. sa Tom.
- Visst. sa han.

Vi snackade en stund till och sen bestämde vi oss för att åka hem.

*3 veckor senare*

Jag var hemma och väntade på att Tom skulle komma över. Det var kväll och han skulle sova här. Efter kanske en och en halv timme plingade det på dörren. Jag gick ner och öppnade den och där stod Tom.

- Hej älskling. sa jag och kysste han.
- Tja. sa han och gick in.

Jag stängde dörren efter han och han tog av sej sina skor och sen gick vi till mitt och Nicoles rum. Nicole va ute med kompisar så jag och Tom kunde vara ensamma.

Han slängde sin väska på golvet och vände sej mot mej och la sina händer på mitt ass, och jag la mina armar om hans nacke.

- Jag saknade dej idag. sa han och kysste mej.
- Jag saknade dej också. sa jag och log.

Han log tillbaks och backade mot sängen.

- Haha, va göru? sa jag.
- Vill ha lite kul. sa han och la ner mej i sängen och la sej halvt över mej.
- Va för slags av kul? sa jag och flinade.
- Lista ut det du. sa han och började kyssa mej på halsen.
- Haha, okej. sa jag.

Han mumlade något och drog av min tröja. Efter det så drog av sej sin och knäppte upp sina byxor. Jag kysste han länge och drog av hans byxor. Han gjorde detsamma med mina och sen började jag att kyssa han på halsen istället.

Han stönade lågt och jag kände något hårt mot låret och fattade ganska snabbt att det var Toms lilla vän. Han knäppte upp min bh och började kyssa mej intensivt.

Jag la mina armar runt hans nacke och vi rullade runt så jag låg överst. Jag började kyssa han på halsen igen och han började stöna högre.

Jag drog av hans kalsonger och mina troser, vi rullade runt igen så han låg över mej. Han var snabbt inne i mej och jag stönade högt.

Han körde snabbare och hårdare, och jag stönade högre och högre.

*En timme senare*

Vi låg utmattade i sängen, och jag hade huvudet mot hans bröst och han hade ena armen om mej.

- Ska vi typ.. Duscha och sen kolla på film eller något? sa jag och kollade upp mot han.
- Sure. sa han.

Vi gick upp ur sängen och in i duschen. När vi hade duschat klart så gick vi ut och klädde på oss och sen gick vi och valde film.

- Vi kollar på den här! sa Tom och log.
- Haha okeej. sa jag.

Jag satte i filmen i datan och sen la vi oss i sängen med datan och började kolla på filmen. Jag lutade mej mot Tom och han la armarna om mej.

*Efter filmen*

Det hade blivit sent, så jag och Tom gick och la oss.


Bill's perspektiv:

Jag satt på min säng och var inne på datan och efter en liten stund så ringde min mobil. Jag tog upp den och svarade.

- Hallå? sa jag.
- Biill! Du måste komma och hämta mej!! snyftade Nicole.
- Nicole, vafan har hänt?! sa jag oroligt.
- En grej.. Snälla kom bara och hämta mej. snyftade hon.
- Okej, vart är du? sa jag.
- Stranden.. sa hon.
- Kej, jag kommer. sa jag och vi la på.

Jag sprang ner till hallen och tog på mej mina skor. Jag tog Gordons bil nycklar och sprang till hans bil. Jag startade bilen och körde till stranden. När jag kom fram såg jag Nicole sitta i sanden så jag sprang fram till henne.

- Omg Bill! sa hon och kramade mej länge.
- Vad hände Nicole? sa jag och kramade tillbaks.
- Jag var här med några tjej kompisar, sen skulle vi dra till någon klubb men jag sa att jag skulle stanna ett tag till, så dom gick.. Sen kom några killar från skolan och började hålla på. Sen slog dom mej och allt.. sa hon och började gråta.
- VA?! Varför slog dom dej?! sa jag chockat.
- Vet inte.. Dom var fulla... snyftade hon.
- Det spelar ingen roll om dom var fulla eller inte. Dom får inte slå dej iallafall. sa jag och kysste henne i pannan och kramade henne hårt.

Hon började gråta igen och jag fortsatte att krama henne länge.

- Kom, vi åker hem till mej. sa jag och tog med henne till bilen.
- K-körde du h-hit? snyftade hon.
- Hehe... Jag tog Gordons bil. Fick panik när jag hörde att du grät så ja.. sa jag och hjälpte henne in i passagerarsätet.
- Fick du? snyftade hon.
- Ja? Asså du är ju fan min flickvän och sen ringder du och gråter och allt! Såklart och får panik då. sa jag och satte mej i förarätet.
- Jag älskar dej Bill.. snyftade hon.
- Jag älskar dej också Nicole. sa jag och kysste henne.

Jag startade bilen och körde hem. Efter att ha åkt i typ 20min kom vi hem och jag parkerade bilen. Jag stängde av den och hoppade ur och gick till Nicoles sida och hjälpte henne in. När jag öppnade dörren stod mamma och Gordon där..

- Uh.. Hej.. sa jag och log osäkert.
- Varför tog du min bil?! Du vet att min gamla gick sönder när Tom lånade den!! sa han argt.
- Ja.. Men jag är inte Tom och jag blev tvungen och hämta Nicole.. sa jag.
- Nej, men du är hans tvillingbror. Och varför var du det? sa han.
- För att några killar på hennes skola kom fram och slog henne och allt när hon var på stranden nyss. sa jag.
- Du skämtar?! Nicole, är det sant?! sa mamma och Nicole nickade.
- Herregud.. Mår du bra? sa hon oroligt.
- Inte så bra.. snyftade Nicole.

Jag bar upp henne och gick med henne till vardagsrummet och la henne i ena soffan. Sen satte jag mej brevid henne och kysste henne på kinden.

- Vart har du ont? sa jag lugnt.
- Typ överallt.. Men mest i magen. sa hon.
- SLOG DOM DEJ I MAGEN?!?! skrek jag.
- Nej.. Jag låg i sanden sen stod dom och sparkade på mej.. sa hon lågt.
- Seriöst?! Vilka var det?! sa jag och blev väldigt arg.
- Ett par killar bara.. sa hon.
- Säg? sa jag och la handen lite löst på hennes mage.
- Tobbe, Oskar, Victor och Jeremy... sa hon.

Jag kollade på henne en stund innan jag tog upp min mobil och ringde Georg. De tog ett tag innan han svarade men tillslut så gjorde han det.

- Hallå? sa han trött.
- Sorry att jag kanske väckte dej men din syster har typ blivit misshandlad. sa jag.
- VA SA DU?! sa han förvånat.
- Din syster har blivit misshandlad. sa jag.
- AV VEM?!! skrek han.
- Tobbe, Victor, Jeremy... och uh.. Vem vare mer? sa jag till Nicki.
- Oskar. sa hon.
- Aa, Oskar. sa jag.
- Jag ska fan slå ner dom jävlarna. sa han lite argt.
- Du är inte den ända. sa jag surt.
- Bill.. sa Nicole lågt och drog lite löst i min tröja.
- Aa? sa jag och kollade på henne.
- Det känns som att jag ska spy.. sa hon lågt.
- Shit... MAMMA HÄMTA EN HINK!!! skrek jag.
- Varför?! ropade hon.
- NICOLE TROR ATT HON KOMMER SPY!! skrek jag.
- Jag kommer med en! ropade hon.

Jag snackade klart med Georg och sen la vi på och efter kanske en halv minut kom mamma med en hink och ställde den brevid Nicki och hon spydde direkt i den och jag höll bak hennes hår.


Georg's perspekiv:

Jag gick upp och klädde på mej och efter det gick jag till Nicoles och Heathers rum. Jag öppnade dörren och Heather och Tom låg och snackade i sängen.

- Heather, ni får vara ensamma hemma nu. Morsan och farsan är ute någonstans. sa jag.
- Vart ska du då? sa hon.
- Hem till Tom och Bill. Nicole har blivit misshandlad av 4 äckel på eran skola. sa jag.
- VAA?! skrek hon.
- Mm.. mumlade jag irriterat.
- Vilka?! sa hon.
- Victor, Tobbe, Jeremy och Oskar. sa jag.
- JÄVLA ÄCKEL UNGAR!!! skrek hon.
- Mm.. Men jag åker. sa jag.
- Vänta på mej! Jag kommer snart. sa hon och gick upp ur sängen.
- Ska du med? sa jag.
- Ja?! sa hon.
- Jag följer väl också med då. sa Tom och gick upp han med.
- Okej, men kom då. sa jag.

Vi alla gick ner till hallen och tog på oss våra skor och sen gick vi ut till min bil. Jag körde hem till Tom och Bill och när vi kom fram gick vi in. Vi gick till vardagsrummet och där satt Bill och höll om Nicole.

Dom kollade mot oss och då märkte jag hur mycket hon skakade.

- Nicole! sa jag och Heather och sprang fram och kramade henne.

Hon kramade oss tillbaks men sa inget.

- Vare Oskar, Jeremy, Tobbe och Victor som är ett år äldre? sa Heather.

Nicole nickade bara och fortsatte skaka. Bill höll om henne igen och Tom kollade frågandes på Bill.

- Vad hände? sa han.
- Nicki ringde mej och grät så jag åkte typ till henne. Hon var vid stranden och när jag kom fram berättade hon en del av storyn. sa Bill.
- Åkte? Hur fan kunde du åka dit?! sa han.
- Gordons bil. sa Bill.
- TÄNK OM DU HADE KÖRT IHJÄL DEJ SJÄLV?! skrek han.
- Spela roll. Jag brydde mej ju bara om att hämta Nicole. sa Bill.
- Du kunde ju fortfarande ha krashat och allt! sa han.
- Jag vet.. Men jag bryr mej fortfarande inte. sa Bill.
- Kej.. sa han.

Nicole böjde sej ner över en hink som stod vid soffan och spydde i den, medans Bill höll upp hennes hår.

- Mysigt.. sa Heather.
- Håll käften Heather. sa Nicole.
- Chilla.. sa hon.

Nicole blev tyst och vi andra fortsatte snacka.

- Asså jag ska döda dom. INGEN misshandlar min syster. sa jag argt.
- Viisst? Jag ska också det. sa Heather surt.
- Ugh.. Dom förtjänar inte att leva sina fucking liv. sa Bill irriterat.
- Håller med. sa jag.
- Bill... sa Nicole lågt.
- Jaa? sa han.
- Kan vi gå och lägga oss? Jag är trött.. sa hon tyst.
- Jarå. sa han och kysste henne på kinden.
- Vi åker hem igen. sa jag.
- Okej. sa han.

Jag, Tom och Heather gick ut till min bil igen och jag körde hem.





kommenteraa bitches (;



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0