I'm Losing Mylsef - Chapter 7


1. Kath 2. Oli 3. Leah 4. Tom och Bill


Bill's perspektiv:

Jag hade varit hos Kath ganske länge och vi satt på hennes säng och snackade. Efter ett tag ringde min mobil.

- Hallå? sa jag.
- VART ÄR DU?! sa Tom.
- Hos Kath..? sa jag.
- Kom hem, jag har tråkigt och är forever alone. sa han.
- Jag kommer sen. sa jag.
- Men du sa ju att du skulle komma hem på kvällen! sa han.
- Och? Du är inte min morsa. sa jag lite irriterat.
- Kom inte hem då. sa han surt och la på.

- Vem vare? sa Kath.
- Tom. sa jag och la mej ner.
- Vad vill han? sa hon och la sej brevid mej.
- Att jag skulle komma hem. sa jag och la armen om henne.
- Varför? sa hon.
- För att han är ensam och jag sa att jag skulle komma hem på kvällen. sa jag.
- Aha.. sa hon.
- Mm.. mumlade jag.
- Men gå hem till han då.. sa hon.
- Men jag vill va med dej.. sa jag.
- Och han vill vara med dej. sa hon.
- Jag vet.. Men jag är med dej en liten stund till. sa jag.
- Okej. sa hon och log.

Vi låg och myste ett tag och snackade. Efter en stund gick jag ner till hallen och satte på mej skorna och det.

- Hejdå älskling. sa jag och kysste henne.
- Hejdå. sa hon och log.

Jag gick ut och tog upp mobilen och ringde Tom.

- Ja? sa han surt.
- Jag är påväg hem. sa jag.
- K. sa han drygt.
- Vill du inte att jag kommer hem längre eller? sa jag irriterat.
- Nope. sa han.
- Amen skit it då. Kan jag ju lika gärna gå hem till Kath igen. sa jag surt.
- Göre då. sa han irriterat.
- Okej. sa jag drygt och la på.

Jag ringde Kath istället och hon svarade efter några sekunder.

- Heeej. sa hon glatt.
- Hej.. mumlade jag.
- Hare hänt något? sa hon oroligt.
- Nej, eller asså Tom är sur för att jag inte kom hem direkt och nu vill han inte att jag kommer hem så, kan jag typ komma hem till dej igen? sa jag.
- Haha du behöver inte ens fråga Bill. sa hon.
- Kommer om typ 5min. sa jag och la på.

Jag började gå tillbaks, mot Kaths hus och efter några minuter så kom jag fram. Jag plingade på och hon öppnade efter några sekunder och släppte in mej.

Vi gick upp till hennes rum och la oss på sängen.

- Varför ville han inte att du kom hem? sa hon.
- Jag venne. sa jag.
- Okeej.. sa hon.
- Mm.. mumlade jag och la armen om henne och såg henne i ögonen.

Hon log och kysste mej länge. Jag la mej över henne och kysste hennes hals. Jag drog av hennes tröja av fortsatte att kyssa henne på halsen tills hon stönde lågt.

Jag kysste henne längre ner mot magen tills jag kom ner till hennes midja. Jag knäppte upp hennes jeans och drog av henne dom.

Där efter kysste jag henne hela vägen upp och knäppte upp hennes bh och tog av henne den. Hon la armarna om min nacke och kysste mej.

Hon drog av min tröja och knäppte upp mina byxor och drog av mej dom också. Hon började kyssa mej på halsen tills jag stönade och hon flinade och fortsatte.

Jag kände hur hård jag blev och kysste henne intensivt. Hon drog ner sina troser och jag gjorde det samma med mina kalsonger och i den ena sekunden så var jag inne i henne.

- Bill snabbare! stönade hon.

Jag gjorde som hon sa och körde snabbare. Hon grävde in sina naglar i min rygg och började stöna allt högre och högre.

Hon kysste mej på halsen och jag gjorde snabbare och hårdare. Hon stönade ännu högre och skrek mitt namn flera gånger.

- Biiill!! stönade hon.
- Jag kommer!! stönade jag.

Hon tog sina ben runt mina höfter och förde mej djupare in i henne. Hon kysste mej länge och efter några sekunder kom jag. Det dröjde inte länge innan hon också gjorde det och jag la mej ner brevid henne.

- Omfg, Bill de där va otroligt. sa hon och la sitt huvud på mitt bröst.
- Haha ja.. Du var grym! sa jag och kysste henne länge.
- Du också. sa hon efter kyssen och log.


Oliver's perspektiv:

*Nästa dag*

När jag vaknade så såg jag att Leah redan var uppe, hon stod och klädde på sej.

- Godmorgon sexy. sa jag och flinade lite.
- Morron. sa hon och tog på sej en tröja och gick fram till mej.

Jag drog ner henne över mej och kysste henne länge. Hon började kyssa mej på halsen läänge. Efter en liten stund så började jag stöna lågt och hon ställde sej upp och började gå mot dörren.

- Kom tillbaka! sa jag.
- Om jag inte vill då? sa hon och flinade.
- Retas inte! sa jag.
- Hahaha Oli.. sa hon och skrattade lite innan hon gick.

Jag gick upp och klädde på mej och sen gick jag till henne. När jag skulle gå in i köket så gick jag förbi en spegel och såg att jag hade ett sugmärke på halsen och jag stannade och kollade på den länge. Till sist så gick jag in i köket och hon satt och åt.

- Tackar. sa jag.
- Vadå? sa hon.
- Kolla på min hals! sa jag.
- Hahahahhahahahahah! skrattade hon.
- Du kunde iallafall stannat ett tag till.. sa jag.
- Orkade inte. sa hon och flinade.
- Taskigt. sa jag och gjorde en ledsen min.
- Haha, kom. sa hon och sträckte ut armarna.

Jag gick och kramade henne och sen kysste jag henne på pannan.

- Vad vill du göra idag? sa hon och log.
- Jag venne, vara med dej. sa jag.
- Haha, Oli. sa hon och kysste mej.

Jag satte mej ner och åt lite frukost och sen bestämde vi oss för att dra till standen. Vi packade våra grejer och sen gick vi ut till min bil.

Jag körde till stranden och parkerade bilen. Leah gick och la ut sin handduk och la sej och solade. Jag gick bort till henne och bar upp henne.

- Oli släpp ner mej!! sa hon.
- Nope. Du ska bada med mej. sa jag och sprang ner med henne i vattnet.
- Asså Oliver! klagade hon.
- Hahahahahaha! skrattade jag.
- Det är inte kul! sa hon.
- Jo de är de. sa jag och log.
- Nej.. sa hon och skulle gå upp när jag tog hennes arm.
- Nope, du ska stanna här med mej ett tag. sa jag och drog henne närmare mej och kysste henne.

Hon la sina armar runt min nacke och jag hade mina händer på hennes höfter.

- Asså om det kommer ut bilder på det här kommer dina fans döda mej. sa hon och skrattade lite.
- Haha, varför då? För att vi älskar varann? sa jag.
- Ja.. sa hon.
- Men jag tänker inte låta dom röra dej. sa jag och kysste henne.
- Aw.. Älskar dej bebbe. sa hon och kramade mej hårt.
- Älskar dej med. sa jag och kysste henne igen.
- Du är fan de bästa som har hänt mej. sa hon.
- Aww, du är så underbar Leah.. Detsamma. sa jag och log.

Jag bar upp henne och hon la sina ben runt mina höfter och jag kysste henne länge.


Kathrine's perspektiv:

*Några veckor senare*

När jag vaknade så höll Bill om mej och jag började må illa så jag sprang in i badrummet och satte mej på golvet och lutade mej över toaletten och började spy.

Några sekunder senare sprang Bill in.

- Hur mår du älskling?! sa han oroligt och höll upp mitt hår så jag inte skulle spy på det.
- Dåligt.. sa jag och spydde igen.
- Asså va händer, varför spyr du? sa han.
- Jag vet inte.. sa jag.

Efter ett tag slutade jag att spy och jag gick och borstade tänderna.

- Asså du kan ju inte bara spy sådär.. sa Bill efter en stund.
- Nej jag vet.. Skit skumt.. sa jag.
- Ska vi till sjukhuset och kolla de? sa han.
- Aldrig. Jag hatar sjukhus. sa jag.
- Men vi måste ju få reda på vad som är fel..? sa han och kramade mej bak ifrån.
- Nej. De är säkert inget viktigt. sa jag.
- Okej. suckade han och gick och la sej igen.

Jag tog av mej mina kläder och duschade. När jag var klar så virade jag en handduk runt mej och gick och klädde på mej.

- Bill..? sa jag och skakade han lite.
- Mmm.. mumlade han och vände sej mot mej men han sov fortfarande.
- Vakna. sa jag och kysste han.
- Vad? sa han trött.
- Vi kan åka till sjkuhuset om du verkligen vill de.. sa jag.
- Är du säker? sa han.
- Mm.. mumlade jag och nickade.
- Okeej.. Men jag ska bara fixa mej så kan vi typ åka. sa han och gick in i duschen.

*En timme senare*

Vi var påväg till sjukhuset och jag mådde sjukt illa.

- Bill det känns som att jag ska spy... sa jag lågt.
- Ska jag stanna? sa han.
- Mmm.. mumlade jag.

Han stannade bilen vid kanten och jag hoppade ur och spydde i diket, sen Bill kom och höll upp håret. Efter ett tag så slutade jag spy och vi satte oss i bilen igen och åkte till sjukhuset.

När vi kom fram så gick vi till reseptionen och efter det satte vi oss i väntrummet. Efter en liten stund kom en läkare fram till oss.

- Vad är de som ni vill ha hjälp med? sa han.
- Jag mår illa och spyr typ hela tiden. sa jag.
- Okej, då ska vi kolla de. sa han.

Han tog oss till ett rum och sen började han undersöka mej. Han kollade lite grejer och sen gick han ut. Efter ett tag kom han tillbaks med provsvar.

- Du är garvid. sa han.

Jag blev helt chockad och kollade oroligt på Bill som var lika chockad som mej.

- V-vaa? stammade jag fram.
- Ja. Du har varit de i drygt 5 veckor. sa han.
- Omg.. sa jag.

Efter ett tag åkte vi hem till mej och jag ringde Leah direkt.

- Hallå? sa hon.
- Det är viktigt. Vart är du? sa jag.
- Stranden med Oli, vad äre? sa hon.
- Kan du komma hit så fort som möjligt? sa jag.
- Uhm.. Okej.. sa hon.
- Bra. sa jag och vi la på.

Efter kanske 20min plingade det på dörren. Jag öppnade och där stod Leah och Oli.

- Vad vare som var så viktigt? sa hon och dom gick in.
- Jag... Uhm.. sa jag.
- Du..? sa hon.
- Uhm.. Jag är gravid.. sa jag lågt.
- Va?! sa hon.
- Mmm.. mumlade jag.
- Shit! Va tycker Bill om de?! sa hon.
- Vet inte.. Han har inte sagt något.. sa jag.
- Vet han då? sa hon.
- Ja. Han var med mej på sjukhuset. sa jag.
- My gooosh, har du varit på ett sjukhus?! sa hon förvånat.
- Haahaha ja. skrattade jag.
- Shiiit. sa hon.
- Bill fick mej åka dit. sa jag.
- Okeej.. Men hallå hur länge haru varit? sa hon.
- Typ 5 veckor. sa jag.
- Omg ofta?! sa hon.
- Aa.. sa jag.
- My god. sa hon.

Vi gick in i vardagsrummet och där satt Bill.

- Hej Bill! sa Leah.
- Tja. sa han och log.
- Tjena. sa Oli.
- Tjaa. sa han.

Jag satte mej i hans knä och han höll om mej och la sina händer på min mage.

- Uhm.. Bill? sa jag.
- Aa? sa han.
- Asså.. Uh... Vad tycker du om att jag är gravid? sa jag.
- Uh.. Asså... Jag vet inte riktigt.. sa han.
- Du är väl okej med de? sa jag lite försiktigt.
- Ja.. Men asså vem är pappan ens? Jag eller Andy eller vadå? sa han.
- Uhm... Det var en bra fråga. sa jag.
- Mm.. mumlade han.
- Vi kan typ.. Dra till sjukhuset imorron igen..? sa jag.
- My gosh. Jag kan inte fatta att du just sa att du ville till sjukhuset. sa Leah.
- Hahah inte jag heller! skrattade jag.
- Du typ hatar sjukhus. sa hon.
- Omg jag vet! sa jag.
- Asså gud, jag vill också ha barn! sa hon och kollade på Oli.
- Haha för tillfället, vill inte jag det. Så du får vänta. sa Oli.
- Va taskig då. sa hon och gjorde en ledsen min.
- Haha jag kan inte tänka mej mej själv som morsa, men jag kan tänka mej dej som en. sa jag och skrattade.
- Haha, de är därför jag vill ha barn! sa hon.
- Hahah vafan..? sa jag och skrattade.


Leah's perspektiv:

*Senare på kvällen*

Jag och Oli hade åkt hem till han. Vi satt i vardagsrummet i soffan och han höll om mej.

- Snälla kan vi skaffa barn? sa jag och kollade på han.
- Jag venne.. sa han.
- Snääälla? sa jag.
- Jag kommer inte att bli någon bra pappa.. sa han.
- Jo det kommer du! sa jag.
- Nej.. sa han.
- Sluta! Det kommer du visst bli. sa jag.
- Nej... Och tänk om vi inte är tillsammans förevigt? sa han.
- Men det är ju många som inte är det? Typ... Som mina föräldrar. sa jag.
- Ja.. Men du får vänta några år. sa han.
- Några år?! sa jag chockat.
- Ja. sa han.
- Meeeeeeen!! sa jag.
- Mm.. mumlade han.
- Men jag vill ju bli mamma nu.. sa jag ledset.
- Jag är inte redo är att bli pappa än. sa han.
- Men du kommer ju få nio månader att förbereda dej på! sa jag.
- Leah, lyssna bara! Jag är inte redo än. Vill du ha barn med mej får du vänta. sa han.
- Men jag vill inte vänta! sa jag.
- Men du får göra det! sa han och jag märkte att han började bli sjukt irriterad.
- Nej Oli! Asså jag vill inte vänta! sa jag.
- Skaffa ny pojkvän då! Jag vill inte bli pappa än!! sa han irriterat.
- Då tänker jag inte ligga med dej!! sa jag surt och ställde mej upp.
- Gör inte det då!! sa han surt.
- Din förlust. sa jag drygt.
- Det är inte jag som är fucking beroende av att bli mamma. sa han drygt.
- Förlåt för att jag försöker göra något med mitt liv!! skrek jag.

Han gick upp till sitt rum och jag satte mej ner i soffan och började gråta. Efter en liten stund så gick jag upp till han och han satt på sängkanten.

- Förlåt Oli.. snyftade jag och kramade han.
- Du är 18 år och vill bli mamma.. Asså de är inte normalt. sa han.
- Mm.. mumlade jag och satte mej brevid han och började gråta igen.
- Sshh.. Gråt inte. sa han och kramade mej.
- Asså Oli, du vet inte hur mycket jag vill ha ett barn. snyftade jag.
- Men jag vill inte ha det.. Inte nu.. suckade han.
- Snälla Oliver! bad jag.
- Nej. Du får vänta ett tag. Du kanske är redo, men jag är inte det. sa han.
- Snälla.. sa jag lågt.
- Nej. sa han.
- Visst. sa jag surt och ställde mej upp och började gå mot dörren.
- Vart ska du? sa han.
- Hem. sa jag drygt och gick.



Kommentera :'3

Uhm, imorron kommer det bli ganska bra uppdatering, ska försöka skriva 2-3 inlägg. På måndag kanske jag(angelika) är hemma, är typ fett förkyld :/ så det blir nog lite halv bra update då :3 sen på tisdag får vi se, jag ska till psykologen på morronen och vet inte hur länge jag blir där, men kanske en timme eller något. och camilla är ju i skolan.

Och nästa helg blir updaten lite sämre.

Just so you know !



Kommentarer
Postat av: Kimmie

Jätte bra ! Skriv mer snaart <3



Angelika, krya på dej ! :( <3

2012-05-06 @ 13:30:48
Postat av: Cillaaaaa

Skit bra! ;D

Skriv mer, NU! O.O <3

2012-05-06 @ 13:59:07
URL: http://ceciliahedlunds.blogg.se/
Postat av: Sofia

Amazing brudar ! ;D <3333

2012-05-06 @ 18:50:56
URL: http://sofiazphotoz.blogg.se/
Postat av: Felicia

Grymt ju! ;) <3

2012-05-06 @ 18:52:48
URL: http://whateverr.bloggplatsen.se
Postat av: Lisa

Nice novell :D

2012-05-06 @ 19:03:52
URL: http://lisasundling.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0