I'm Losing Myself - Chapter 10


1. Kath 2. Gustav, Bill, Tom & Georg 3. Leah 4. Oli


Kathrine's perspektiv:

*Nästa dag*

När jag vaknade satt Bill och snackade med någon i mobilen. Efter ett tag la han på.

- Vem vare? sa jag och drog ner han brevid mej.
- Gustav. sa han och kysste mej.
- Okej. sa jag.
- Han och Georg kom sent igår kväll. sa han.
- Så dom är hemma hos dej och Tom nu eller? sa jag.
- Aa. sa han.
- Okej, ska du dra dit då eller..? sa jag.
- Typ.. Kan inte du följa med? sa han.
- Jag venne, asså ni har väl typ inte träffats på länge och sen kommer det bara kännas som att jag är ivägen.. sa jag lågt.
- Varför då? Du kommer inte vara de. sa han.
- För att.. Asså.. Jag venne.. sa jag.
- Kom. sa han och drog upp mej ur sängen.

Han började fixa sej och jag stod bara och kollade på han.

- Fixa dej nu! Du ska följa med. sa han och la händerna på mitt ass och kysste mej.
- Säkert att jag inte kommer vara ivägen? sa jag.
- Ja?! sa han.
- Okej.. suckade jag.

Jag gick och klädde på mej och sminkade mej och det. När jag var klar gick vi ner till hallen.

- Bill gå ut till bilen så länge.. sa jag och sprang in på toan och spydde.

När jag slutade spy så tvättade jag mej runt munnen och bortstade tänderna snabbt. Sen gick jag ut till Bill.

- Vad gjorde du? sa han och startade bilen.
- Inget.. sa jag när han körde iväg till han och Tom.

När vi kom fram så gick vi in och Bill hälsade på Georg och Gustav.

- Eyy, Bill haru skaffat tjej? sa Georg och flinade lite medans han kollade på mej.
- Japp. sa han och kysste mej på kinden.
- Hon är fan skit snygg. sa Georg på tyska till Bill.
- Danke Georg. sa jag och flinade lite.
- Tha fuck?! Fattade du?! sa han.
- Jag pluggade tyska i skolan. sa jag och skratta.
- Fuck. sa han.
- Haha, omg Georg! sa Tom och garva.
- Vad?! Hur skulle jag kunna veta att hon pluggade tyska i skolan?! sa han.
- Jag venne. sa Tom och skratta lite.
- Precis. Skratta inte. sa han.
- Jo. De va fan kul. sa Tom.
- Nej.. sa han.
- Jo. sa Tom och skratta igen.
- Vilken torr humor du har Tom... sa jag.
- Käften Kath, den är roligare än din. sa han.
- Eeh.. Eller inte? sa jag.
- Joo. sa han.
- Nope. sa jag.
- Jo? sa han.
- Jag orkar inte ens snacka om det. sa jag.
- Tönt. sa han.
- Da faq?! Jag är ingen tönt?! sa jag.
- Jao. sa han.
- Nej? sa jag.
- Jo det är du. sa Bill.
- Nej? sa jag.
- Jo. Min töönt. sa han och flinade lite.
- Men vafan... sa jag.
- Haha, du är ju de. sa han.
- Typ. Men den där tönt-delen håller jag inte med om. sa jag.
- Whatever. sa han.

Vi alla gick till vardagsrummet och satte oss. Bill drog ner mej i sitt knä och höll om mej medans dom snackade. Orkade inte lyssna så messade lite med Leah istället.

Jag: Heej :) ♥
Leah: Hellu :3 ♥
Jag: Göru ? :33 ♥
Leah: Är med Oli :) Dudå? :3 ♥
Jag: Sitter hos Tom och Bill, Georg och Gustav är här så dom snackar. Pallar inte lyssna x'D ♥
Leah: Haha, okej xD ♥
Jag: Jupp. Asså omg... Georg sa på tyska till Bill att jag va skit snygg sen jag ba: Danke Georg. Sen han blev skit förvånad och allt för att jag fattade x'''D Jag dog lite då asså xD ♥
Leah: Hahahahaha omg jag dör!! x'D ♥
Jag: Hahah x'D Hur gåre med barn skiten då ? :3 ♥
Leah: Bra :3 Själv då? ♥
Jag: Hmm... Bra. :3 Jag och Andy kom överrens om att behålla det :D ♥
Leah: Ärligt?! De är ju fan bra :) ♥
Jag: Hehe typ :3 ♥
Leah: Da fuq?! Vadå fucking typ?! :o ♥
Jag: Ja..? De va ju inte ens meningen att jag skulle bli gravid... ♥
Leah: Mm.. I för sej.. Men ändå :3 ♥
Jag: Lol ♥
Leah: HAAHHAHAHA omg kommeru ihåg när du typ krocka i Bill när vi badade? x''D ♥

När jag läste det sista kunde jag inte hålla mej från att börja skratta. Killarna kollade as skumt på mej.

- Okej...? sa Tom.
- Asså... Det var Leahs fel.. sa jag.
- Hon är inte ens här? sa han.
- Nej.. Men jag messar med henne. sa jag.
- Vad har hon gjort då? sa han.
- Hahahahahahah, inget. skrattade jag.
- Okej...? sa han.
- Asså... Det är en lång historia. sa jag.
- Eller så vill du inte säga. sa Bill.
- Asså det är ju fan pinsamt för mej att säga det!! sa jag.
- Haha varför? sa han och skrattade lite.
- Goosh, hon tog upp det där som hände när jag badade med henne, asså första gången vi träffade er.. sa jag.
- Hahaha, mena du när du krocka in i mej?! sa han och skrattade.
- My gaaash.. Typ.. sa jag och rodnade lite.
- Hahah och sen kom ni fram och började snacka med oss! sa Tom och skrattade.
- Asså det var Leahs idé! Jag skulle fan aldrig ha gjort det om hon inte hade bett mej göra de. sa jag.
- Hahahaha varför inte? sa han och skrattade lite.
- Asså det va pinsamt nog att krocka i Bill!! sa jag.
- Haha, okej. sa han.

*Några timmar senare*

Vi hade bestämt att vi skulle åka och käka på resturang och jag stod i badrummet och höll på att sminka mej. Efter några minuter så kom Bill in.

- Du behöver inte sminka dej. sa han och kramade mej bakifrån.
- Inte du heller. sa jag.
- Nej, men jag gjorde de ändå. Men du är fin utan. sa han.
- Du med. sa jag och vände mej om och kysste han.
- Kanske de. sa han och log lite.

När jag blev klar gick vi ner till dom andra. Vi gick ut till Toms bil och han körde.

När vi kom till resturangen parkerade Tom bilen och sen gick vi in. Vi gick och satte oss vid ett bord och efter några minuter så kom en kypare och vi beställde.

Efter kanske en halv timme så kom kyparen med maten och alla började äta.

*Efter middagen*

Vi alla satt och snackade om olika saker och skrattade och allt. Efter några sekunder så la Bill sin hand på mitt lår och började smeka de.

- Uhm.. Bill..? sa jag.
- Aa? sa han och log.
- Vad gör du? sa jag och tog bort hans hand.
- Ingeet. sa han och flinade lite och la handen på mitt lår igen.
- Asså omg.. sa jag lågt.
- Hahah vadå? sa han och skratta lite.
- Du håller på hela tiden ju! sa jag och kollade skumt på han.
- Nääe. sa han.
- Jo? sa jag.
- Men de är bara för att jag vill ha dej. viskade han i mitt öra.
- Vänta tills vi kommer hem. sa jag.
- Jag kan inte vänta. Jag vill ha dej nu. viskade han.
- Dude, äru full eller något, Bill? sa jag.
- Nope. sa han och kysste mej på kinden.
- Uhm... Okej.. sa jag.
- Vad snackar ni två om egentligen? sa Tom.
- Inget. sa jag.
- Verkar inte som inget. sa han och flinade.
- Men de är inget. sa jag.
- Hahah okeej. sa han och skrattade.
- Lova när vi kommer hem.. viskade Bill till mej.
- Kanske. sa jag.
- Snälla. sa han.
- Kanske. sa jag.
- Kom igen? sa han.
- Asså kanske. sa jag liiite irriterat.
- Snälla? sa han.
- Visst. suckade jag irriterat.
- Tack. sa han och kysste mej på kinden.

*En timme senare*

Vi satt i bilen påväg hem till twinsen. Efter ungefär 20min var vi framme. Bill drog med mej upp till hans rum så fort vi hade kommit in.

Han puttade in mej i väggen och började kyssa mej intensivt. Han drog av sin tröja och knäppte upp sina byxor och drog av dom också.


Bill's perspektiv:

Jag kysste henne på halsen och puttade ner henne i sängen. Jag la mej på henne och drog av hennes tröja och började kyssa henne på halsen igen.

Jag knäppte upp hennes bh och slängde iväg den, och detsamma med hennes byxor. Hon la sina armar runt min nacke och jag fortsatte kyssa henne på halsen.

- Jag kommer få as många sugmärken på halsen fan. sa hon och skrattade lite.
- Haha, spela roll.. sa jag och fortsatte.

Vi rullade runt så hon låg över mej och hon började kyssa mej på halsen istället.

- Nu är de ju jag som kommer få sugmärken. sa jag.
- Och? sa hon och flinade och fortsatte.

Jag skrattade lite och kysste henne på munnen istället. Hon drog av sina troser och sen mina kalsonger. Vi rullade runt igen satt jag var över henne. Hon la sina armar om min nacke och kysste mej intensivt. Efter kanske en minut så var jag inne i henne och jag började långsamt.

- Bill snabbare! stönade hon.

Jag gjorde precis som hon sa och gjorde snabbare. Hon stönade högre och högre och jag kysste henne länge. En stund senare så gjorde jag ännu snabbare och hon började stöna högre och tryckte in sina naglar i min rygg, nästan satt de gjorde ont.

Jag gjorde snabbare, hårdare och djupare.

*En timme senare*

Vi låg utmattade i sängen och hon låg mot mitt bröst.

- Jag älskar dej Bill.. sa hon och kramade mej hårt.
- Jag älskar dej med. sa jag och kysste henne.

*Nästa morgon*

När jag vaknade så drog jag på mej mina kalsonger och gick till badrummet och tittade mej länge i spegeln. Efter några minuter så döjde jag mej över handfatet med anisktet och tvättade de. Därefter så torkade jag mej med en handduk.

Jag gick tillbaks till mitt rum och klädde på mej och sen gick jag ner till köket. Där satt Tom, Georg och Gustav och när dom såg mej började dom as garva.

- Vad? sa jag och satte mej brevid Tom.
- Hahaha, du borde veta de själv. sa Tom och garvade.
- Nej..? sa jag.
- Bill snabbare! sa han och försökte härma Kath.
- Shit.. sa jag tyst.

Jag blev generad och kollade bort medans killarna nästan dog av garv. Efter ett tag kom Kath ner och kollade konstigt på dom eftersom att dom garvade.

- Vad har jag missat? sa hon.
- Absolut ingenting. sa jag och gav henne en blick.
- Bill snabbare! sa Tom igen och försökte härma henne.
- Du driver med mej va? sa hon.
- Nope. sa han och började as garva igen.
- Asså fuck you Tom. sa hon och slog han löst i huvudet.
- Hahah, fuck you too. sa han och skratta lite.
- Näe, kan inte. sa hon och flinade.
- Be Bill göra det då. Som i gallerian. sa han och skrattade.
- Käften! sa vi.
- Vadå som i gallerian? sa Georg.
- Hahahaha asså dom hade sex på en toalett i gallerian! sa han och garvade ihjäl sej.
- NEJ!! skrek vi.
- Hahahahahahaha omg. sa Georg och Gustav och typ garvade ihjäl sej också.
- Och det var där han förslorade sin oskuld också. skrattade Tom.
- Käften Tom! sa jag lite irriterat.
- Chilla lillebror. sa han och flinade.
- De är inte ens kul. sa jag surt.
- Hahahah omg driveru eller?! Det är as kul! sa han och skrattade.
- Men käften!! sa jag argt och slog han hårt på armen.
- Aj! Varför gjorde du så för? sa han.
- För att du är fucking störd. sa jag argt.
- De är ju fan du som är de. sa han surt.
- Håll bara käften. sa jag och gick och Kath följde efter.


Leah's perspektiv:

*En vecka senare*

När jag vaknade låg Oli bevid mej och hade armen om mej. Jag kände att jag började må illa och sprang in till toan. Jag satte mej på golvet och lutade mej över toan, och spydde.

När jag slutade att spy så satt jag kvar på golvet och undarade om jag har blivit gravid eller om jag bara hade blivit sjuk eller något..

Jag bestämde mej för att åka och köpa ett graviditetstest och innan jag åkte så skrev jag en lapp till Oliver.

När jag kom fram så köpte jag ett och åkte hem igen. När jag kom in så hörde jag att Oli ropade på mej från sovrummet så jag gick upp till han.

- Är du gravid?! sa han.
- Ska kolla de nu. sa jag och log och gick in i badrummet

Jag gjorde testet och efter ungefär 3min så kunde jag se resultatet. De va posetivt. Jag log för mej själv och gick ut till Oli.

- Det är posetivt. sa jag och log.

Han log och kysste mej länge.

- Vi ska äntligen bli föräldrar. sa jag och började gråta av glädje och kramade han hårt.
- Aw, älskling då.. sa han och kramade tillbaks och kysste mej igen.
- Omg jag måste ringa Kath och berätta! sa jag och tog upp mobilen ur fickan.

Jag letade upp hennes nummer och ringde henne. Hon svarade efter några signaler.

- Ja? sa hon.
- JAG ÄR GRAVID!!! skrek jag glatt.
- Äru?! Omg grattis!! sa hon glatt.
- Taack! Omg asså jag kan fan inte fatta att jag ska bli fucking mamma!! sa jag och började gråta av glädje igen.
- Omg inte jag heller!! Asså shit du kommer fan bli den bästa mamman ever! sa hon.
- Aww, tack. Du med! sa jag.
- Jag sa bästa mamman ever. Det menas med att det bara kommer finnas en. Så jag kan inte vara det. sa hon.
- Vi kommer bli det båda två. sa jag och skrattade lite.
- Haha, aa. sa hon.

Vi snackade ett tag till och sen gick jag och Oli till vardagsrummet och kollade på tv. Han höll om mej och la ena handen på min mage.

Jag kollade på han och log och la min ena hand på hans.

*En timme senare*

Vi hade tröttnat på att kolla på tv så vi gick in i köket och åt.





kommenteraaa :33

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0