I'm Losing Myself - Chapter 13


1. Andy 2. Kath 3. Leah 4. Bill 5. Tom 6. Bebisarna(låtsas att det inte är Tom och Bill)


Tom's perspektiv:

Jag satte mej på en stol och drog ner Leah i mitt knä. Vi började läsa och jag blev skit pissed.

- ASSÅ SERIÖST?!! skrek jag.
- Dom är fan sjuka i huvudet. sa hon irriterat.
- Viisst? sa jag.
- Mm.. Men hallå Tom, du måste skjussa mej till sjukhuset typ nu. sa hon och reste sej upp.
- Juste.. Aa men kom då. sa jag och vi gick ut i hallen.
- Varför ska ni dit? sa Kath och alla gick ut i hallen.
- Abort, din ass. sa hon.
- Ahaa... Juste. sa Kath.

Jag och Leah tog på oss skorna och gick ut till min bil och jag körde till sjukhuset. När vi kom fram gick hon ur bilen och bara stod och kollade på sjukhuset.

- Vill du att jag följer med? sa jag och kollade på henne.
- Mm.. mumlade hon och nickade.
- Okej. sa jag och stängde av bilen och gick ur och vi stängde dörrarna, och jag låste.

Vi gick till recentioenen och hon sa sitt namn och då kom en läkaren och hämtade upp oss. Vi gick in i ett rum och hon fick byta om till sjukhuskläder och sen skulle hon in i operationsrummet och jag fick sitta i väntrummet och vänta.

*Några timmar senare*

De kom en sjuksyster till mej och följde mej till ett rum. Där inne låg Leah i en sjukhussäng. Hon var nedsövd men sjuksystern sa att hon skulle vakna snart, så jag satte mej på en stol brevid sängen.

Efter kanske en halv timme började hon röra på sej. Hon öppnade ögonen och kollade på mej och log lite.

- Hej. sa jag och kysste henne.
- Hej.. sa hon tyst och kramade mej.
- Hur mår du? sa jag.
- Sådär... sa hon.
- Det blir nog bra snart.. sa jag och log svagt.
- Aa.. sa hon.

*1 timme senare*

Vi satt i bilen påväg hem och jag kollade på Leah nästan hela tiden.

- Tom kolla på vägen istället. sa hon.
- Okej.. sa jag och kollade på vägen igen.

Efter en liten stund så började jag kolla på henne igen. Hon satt och kollade ut genom förnstret och såg så ledsen ut..

- Leah..? sa jag och la ena handen på hennes lår.
- Ja..? sa hon lågt och kollade fortfarande ut genom fönstret.
- Vad äre? sa jag.
- Inget. Ha båda händerna på ratten och kolla på vägen. sa hon och tog bort min hand från hennes lår.

Jag suckade men gjorde som hon sa. När vi kom hem till mej så gick hon direkt upp till mitt rum utan att säga något. Efter någon minut så gick jag till mitt rum men hon var inte där.. Jag såg att badrumsdörren var låst.

- Leah? sa jag och knacka på dörren.
- Aa? snyftade hon.
- Leah vad äre? sa jag oroligt.
- Inget.. snyftade hon.
- Jo.. Snälla öppna? sa jag.

Hon kom och öppnade efter en kort stund och jag kramade henne hårt.

- Säg bara vad det är? sa jag ledset.
- Men det är inget.. snyftade hon.
- Jo? Säg bara. sa jag och  kysste henne på pannan.
- Asså jag är ledsen för att jag förlora barnet. sa hon och började gråta mera.
- Men du ville ju göra abort? sa jag.
- Ja, men ändå inte.. Asså det känns som om jag har dödat ett barn fan. snyftade hon.
- Ssh.. Tänk inte på det.. Tänk på vad som vore bäst för dej. sa jag.
- Hur menar du? snyftade hon.
- Asså.. Vad tror du är bäst för dej? Att bli mamma som 18-åring, eller när du är äldre? sa jag.
- Äldre.. sa hon lågt.
- Då va de ju bra att du gjorde abort nu. sa jag.
- Typ.. sa hon.

Vi stod där ett tag och kramades tills jag sa att vi skulle gå ner. Vi stack ner till vardagsrummet och sen gick vi ut till baksidan.

Vi satte oss ute på gräsmattan och pratade och skrattade. Efter ett tag reste hon sej upp och sprang iväg.

- Leah!! ropade jag och sprang efter henne.

När jag fick tag i henne började hon skratta och tog sej loss från mitt grepp och sprang iväg igen. Jag sprang efter henne och när jag gick tag i henne så fällde jag henne satt hon ramla och låg ner på gräset och hon började as garva. Jag la mej på henne och hon försökte putta av mej men jag höll fast hennes armar.

- Asså vafan Leah? sa jag och skrattade lite.
- Hahahahah! skrattade hon och när hon lugnade ner sej så la hon armarna runt min nacke och tryckte ner mitt ansikte mot hennes och kysste mej länge.

Vi låg och kysstes en stund och kyssandet övergick till hångel. Efter kanske 10min kom alla andra ut på verandan och busvisslade. Dom började as garva också men jag orkar inte bry mej så jag forsatte att hångla med henne.

När vi slutade låg vi kvar och såg varann i ögonen en stund och sen började hon le.

- Jag älskar dej Tom. sa hon och kysste mej mjukt.
- Ich liebe dich auch. sa jag och log efter kyssen.

Hon började kyssa mej på halsen läänge tills jag stönade lågt. Jag kollade mot verandan och dom andra hade gått in, bra.. Jag började stöna liiite högre eftersom hon inte slutade kyssa mej på halsen, hon bara fortsatte.

Hon drog ner sin hand i mina byxor och började hålla på lite med min 'lilla vän' downstairs.

- Omfg Leah! stönade jag.
- Du gillar de va? sa hon och flinade.
- Ja! Sluta inte! stönade jag.

Hon fortsatte och jag stönade högre.

- Vi går till ditt rum istället Tom. sa hon och tog ut sin hand ur mina byxor.
- Men... sa jag.
- Kom, vi fortsätter inne. sa hon och flinade och vi gick in och upp till mitt rum.

Jag höll henne mot väggen och kysste henne länge. Därefter började hon kyssa mej på halsen och hon stoppa ner sin hand i mina byxor igen och jag började stöna högt och skrika hennes namn.

Hon drog av mina byxor och kalsonger snabbt och fortsatte hålla på med min lilla vän. Jag drog snabbt av min tröja och och putta ner henne i sängen och la mej på henne och började dra av hennes kläder.

När alla hennes kläder var av var jag snabbt i henne. Jag körde snabbt, hårt och djupt. Hon tryckte in sina naglar i min rygg och började stöna högt och skrika mitt namn.


Kathrine's perspektiv:

*Senare på kvällen*

Vi alla var påväg till en resturang i närheten. Efter ett tag kom vi fram och vi gick in. Vi satte oss vid vårt bord och beställde.

- Tom, varför har du så många sugmärken för? sa Bill och skrattade lite.
- Uh.. sa han och kollade på Leah och sen på mej.
- Hahahah! Omg jag vet redan, ville bara veta om du kan stå för de. sa Bill och skrattade.
- Men vafan Bill.. sa han.
- Jaaa, storebror? sa Bill och flinade.
- Omfg du kallade mej storebror!! sa han glatt.
- Äru stolt eller något? sa Bill.
- Ja?! sa han.
- Okej.. sa Bill.

*3 månader senare, 2 mars 2010*

*På morgonen*

När jag vaknade gick jag upp och duschade. Bill var på turné med bandet nu och det hade han varit i ungefär 2 månader. Jag hade sålt mitt hus och flyttat in med Bill och Tom. De hade inte Leah gjort med hon bodde här ibland ändå.

Det var inte långt kvar tills jag skulle föda heller. Jag undrade om Bill skulle hinna hem till att jag skulle föda.
Men Andy skulle ju vara där fast jag ville att Bill också skulle vara där.

Jag stängde av duschen och när jag gick ut så torkade jag mej och klädde på mej. Efter ett tag ringde min mobil. Jag tog upp den och svarade.

- Hallå? sa jag.
- Hej älskling. sa Bill och jag kände att han log.
- Heeej! sa jag glatt.
- Vi kommer hem om typ 3 dagar! sa han glatt.
- Bra! Hoppas du hinner komma till förlossningen. sa jag.
- Jag med. Men jag måste dra nu. Ringer dej ikväll eller imorgon. sa han.
- Okej, puss. sa jag.
- Puss. sa han och vi la på.

Jag gick ner till köket och åt lite frukost, efter det ringde jag Leah. Hon svarade efter kanske 2 signaler.

- Hej butch. sa hon och skrattade lite.
- Hahaha tjena biitch. sa jag oc skrattade.
- Vad ville du? sa hon.
- Vill du göra något? Har tråkigt, Tom och Bill kommer hem om 3 dagar förresten. sa jag.
- Wiiie!! sa hon glatt.
- Yup, men ska vi göra något? sa jag.
- Haha visst. sa hon.
- Okej bra. Kan du kommer över? sa jag.
- Aa, kommer snart. sa hon.
- Okej. sa jag och vi la på.

Jag gick och satte mej i vardagsrummet och väntade på henne. Efter en stund så plingade de på dörren.

- Kom in! ropade jag.

Jag hörde dörren öppnas och stängas och efter några sekunder kom Leah in i vardagsrummet.

- Haha din lata jävel. skrattade hon.
- Hade du ockå varit om du var gavid i nionde månaden. sa jag.
- Hahah, näe. sa hon.
- Joo. sa jag.
- Håll bara käften. sa hon och skratta lite.

*4 dagar senare*

Bill hade kommit hem på kvällen och de va mitt i natten nu och jag vaknade av att vattnet gick. Jag skakade Bill och sa hans namn flera gånger innan han vaknade.

- Vad äre? suckade han irriterat.
- Vattnet gick. sa jag snabbt.

Han reste sej snabbt och klädde på sej och jag klädde på mej också och sen gick jag ner till hallen medans han gick in till Tom och Leah. Medans han hämtade dom så passade jag på att smsa Andy att han skulle komma till sjukhuset.

När vi kom dit så var Andy där och väntade på oss. Bill gick och sa att jag snart skulle föda och då kom några sjuksköterskor och visade vilket rum jag skulle föda i.

*Efter förlossningen*

Dom hade precis gett mej bebisarna och dom var hur söta som helst! Jag började gråta av glädje.

- Aw.. Vad söta! Får jag hålla en? sa Andy och log lite osäkert.
- Såklart, dom är ju dina också. sa jag och han tog den ena.

Bill kollade på mej och sen på Andy och sen på mej igen, sen ner i golvet.

- Bill? sa jag.
- Aa..? sa han.
- Vill du hålla? sa jag och kollade på bebisen jag höll i och sen på han.
- Om jag får. sa han.
- Haha annars hade jag inte frågat. sa jag och gav den till han.
- Kanske inte.. Haha. sa han.
- Andy, ge mej! sa Leah och sträckte ut armarna.
- Vänta. sa Andy.
- Meen neej, jag kan inte. sa hon.
- Jo. sa han.
- Jaja. suckade hon.

Han höll barnet en stund till och sen gav han honom till Leah.

- Ååååh!! Fan vad jag ångrar mej nu! sa hon.
- Vafan Leah? sa Tom.
- Vad? sa hon.
- Varför gjorde du abort då? sa han.
- För att jag inte kände mej redo.. sa hon lågt.
- Asså shit. sa han lite irrierat.
- Vad..? sa hon.
- Inget. sa han och gick ut ur rummet.
- Men vafan.. sa hon och gav barnet till Andy och gick ut efter Tom.
- Key... sa Bill.
- Bill kan jag få han nu? sa jag.
- Okej. sa han och gav honom till mej.

*En timme senare*

Vi var påväg hem igen, och jag satt i baksätet med Bill och bebiisarna. Leah satt i fram med Tom, som körde. Andy hade åkt hem till sej med sin bil.

När vi kom hem gick Tom och Leah upp till hans rum och jag och Bill satt nere i vardagsrummet och höll på med barnen en stund.

- Dom är så söta. sa jag.
- Jag vet. sa han och log.
- Asså guuud, vad ska dom heta?! sa jag.
- Jag vet inte. sa han och skrattade lite.
- Men du vet ju aldrig något! sa jag och flinade.
- Tack? sa han.
- Jag drev. sa jag och kysste han.
- Okeej. sa han.
- Asså jag dör! Gud vad söta dom är! sa jag.
- Jao. Ska vi gå och lägga oss? sa han.
- Aaa. sa jag och vi tog ett barn i var och gick upp till vårat rum.

Vi la ner dom i spjällsängarna och sen gick vi och la oss.

- Godnatt gumman. sa han och kysste mej på pannan.
- Godnatt älskling. sa jag och kröp upp i hans famn.


Leah's perspektiv:

Jag och Tom var inne på hans rum och jag stod och bytte om medans han redan hade gått och lagt sej. När jag hade gjort det la jag mej brevid han och han la armen om mej.

- Godnatt. sa jag och kysste han.
- Mm.. Godnatt. sa han.
- Är du sur? sa jag.
- Nej, bara trött. sa han och gäspade.
- Aha.. Okej. sa jag och la mej till rätta.

*Nästa morgon*

När jag vaknade kollade jag på klockan, den var halv 2. Jag satte mej upp i sängen och då efter en liten stund
så kom Tom ut från badrummet med bara en handduk runt midjan.

- Sexy hexy. sa jag och flinade lite.

Han skrattade lite och började leta efter kläder. Jag bara satt där och stirrade på hans vältränade kropp och bet mej löst i underläppen.

- Gillaru vad du ser eller? sa han och kom fram till mej och han hade bara på sej kalsonger nu.
- Om jag gör. sa jag och kunde inte låta bli att stirra på hans magrutor.
- Jag också. sa han medans han såg mej i ögonen.
- Haha Tom. sa jag.

Han log och kysste mej. Bara för att retas lite med han stoppade jag ner min hand i hans kalsonger. Jag höll på lite med hans lilla vän och kände hur hård den blev och han började stöna lite och då tog jag ut min hand.

- Men?! sa han.
- Hahaha. skrattade jag.
- Din lilla skit unge! sa han och la sej över mej och började kittla mej.
- Hahahahaha omg Tom sluta! skrattade jag och försökte knuffa bort han.
- Aldrig!! sa han och fortsatte.
- Tom jag klarar inte mer!! skrattade jag.
- Om jag göre, gör du det! sa han och flinade elakt.
- Nej asså Tom allvarligt! skrattade jag.
- Visst. suckade han och gick av mej.
- Vad äre? sa jag.
- Du drev ju med mej, sen får inte jag göra det tillbaks. sa han.
- Men du kunde ju göra något annat än att kittla mej. sa jag.
- Som? sa han.
- Jag venne, men inte kittlas iallafall. sa jag.
- Mm.. mumlade han.
- Älskar dej. sa jag och gick fram och kramade han och kysste han.
- Älskar dej med. sa han och la händer på mitt ass.

Jag la armarna runt hans nacke och kysste han länge. Efter en liten stund så gick jag in i badrummet för att duscha. Efter att jag hade gjort det så gick jag ut och klädde på mej.

När jag hade gjort de så gick jag ner till köket och de var bara Tom där. Jag satte mej ne brevid han och åt lite.

- Vart är Bill och Kath? sa jag.
- Dom sover väl. sa han.
- Okej. sa jag.
- Mm.. mumlade han och la handen på mitt lår och började smeka lite.
- Vafan Tom? sa jag.
- Du sa att jag inte skulle kittla dej? sa han och flinade lite.
- Och bara för de så smeker du mitt lår..? sa jag.
- Japp. sa han.
- Asså... Omg.. sa jag och skrattade lite.
- Vad? sa han och flina.
- Inget. sa jag.
- Okej. sa han och kysste mej på kinden.

Vi åt upp frukosten och sen gick vi och väckte Bill och Kath. När vi kom in i deras rum så låg dom och sov och Bill snarkade som fan.

- Hur fan kan dom sova när han snarkar? sa jag förvånat.
- Jag venne. sa Tom och gick och drog ner Bill på golvet.
- Vafan göru? mumlade Bill och typ halvsov.
- Dags att gå upp lillebror. sa han och bar upp han.
- Asså släpp ner mej! sa Bill irriterat och försökte slå han.
- Nope. sa han och flinade elakt.
- Tom släpp ner mej! sa Bill surt och slog han.
- Som du vill. sa han och släppte Bill satt han landa på asset.
- AJ!!! skrek Bill och ungarna började gråta.
- Tack så fucking mycket Tom. sa Bill surt och gick och tröstade dom.
- Varsågod. sa han och vi gick ut ur deras rum.





koommentera :3    Ändra redigerare        

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0