I'm Losing Myself - Chapter 15


1. Leah 2. Kath 3. Bill 4. Tom


Tom's perspektiv:

Jag va på mitt rum och plötsligt så kom Bill in gråtandes.

- Vad har hänt? sa jag oroligt och ställde mej upp.
- Kath tänker lämna mej.. grät han.
- Lämna dej?! Hur menar du med lämna?! sa jag chockat.
- Hon tycker att jag aldrig har tid för henne länge och allt.. Så hon kommer att bo hos Andy i några veckor, sen sa hon att hon inte kunde vara med någon som hon är rädd för.. sa han och grät ännu mer.
- Rädd för?! sa jag chockat.
- Tydligen blir jag skit aggressiv när jag är full.. Och hon säger att jag alltid är elak mot henne då.. grät han.
- Shit.. sa jag tyst.

Ingen av oss två sa något mer och han bara fortsatte att gråta så jag förstod att jag blev tvungen att göra något.

- Brorsan, hon kommer tillbaka. sa jag och kramade han.
- Nej.. sa han och grät ännu mer och kramade mej skit hårt tillbaks.
- Jo? Hon älskar fan dej. sa jag.
- Nej... Sen är hon fan rädd för mej och allt.. snyftade han.
- De betyder inte att hon inte älskar dej. sa jag.
- Men ändå... sa han och grät ännu mer.
- Sshh.. Det kommer bli bra Bill. Jag lovar. sa jag och kramade han hårt.

Vi stog och kramades en stund tills han började gråta mindre.

- Ska jag ringa henne och snacka lite med henne? sa jag.
- Gärna. snyftade han.
- Vill du vara med då eller ska du gå och göra något annat? sa jag.
- Jag är med dej, om jag får.. snyftade han.
- Såklart lillebror. sa jag och vi satte oss på min säng och jag ringde Kath och satte på höglaren.

Efter många signaler så svarade hon.

- Vad vill du Tom? Jag kör. sa hon lite irriterat.
- Jag vill få dej att vända om. sa jag.
- Asså Tom, jag bor hos Andy några veckor. Jag pallar inte när Bill dricker och röker och allt. sa hon.
- Han kom fucking in till mej och grät as länge för att du lämnar han!! sa jag lite argt.
- Och?! Du vet inte hur mycket jag har gråtit för att han har sårat mej när han har varit full! sa hon surt.
- Det är väl fan inte hans fel att han blir aggressiv på fyllan!!! skrek jag och då började Bill gråta igen.
- Nej men de är ju han som väljer om han ska dricka eller inte! sa hon argt.
- Snälla, kom bara tillbaks.. Bill kommer fan dö utan dej.. sa jag och försökte trösta han.
- Jag kommer om några veckor. sa hon.
- Kom igen Kath, du vet att han egentligen inte menar att såra dej eller något. Så varför måste du göra det så jobbigt för både Bill och mej? sa jag.
- Varför har du det jobbigt? sa hon.
- För att min bror mår piss! sa jag.
- Men muntra upp han då? sa hon.
- De går ju fan inte om du inte kommer tillbaka! sa jag.
- Synd då. sa hon drygt och la på.

- Hon hatar fan mej nu.. sa Bill och började gråta igen.
- Bill, hon älskar dej. Jag lovar att hon kommer komma tillbaks snart också. sa jag.
- Tror du det? snyftade han.
- Jag vet de. sa jag.
- Tack för att du alltid finns vid min sida och stöttar mej hela tiden Tom.. snyftade han och kramade mej hårt.
- Allt för dej brorsan. sa jag och kramade tillbaks.

*3 veckor senare*

Kath hade inte kommit tillbaks än och Bill försökte sluta röka och dricka så mycket första veckan som hon var borta. Men han blev värsta deprimerad och började röka och dricka ännu mer istället..

Det var nästan natt och Bill hade fortfarande inte kommit hem. Han stack på morgonen utan att säga vart han skulle.

Det dröjde ungefär 3 timmar innan han kom hem. Jag gick till hallen och han var helt packad..

- Bill, du måste fan sluta dricka. sa jag och tog hans arm och drog han till vardagsrummet.
- Låt mej göra vafan jag vill! sa han slöddrigt.
- Nej det tänker jag inte. Du har fan gått för långt! sa jag.

Han blev helt tyst och kollade bara rakt ut.

- Bill? sa jag.
- Jag vill ha tillbaks Kath.. sa han lågt.
- Jag vet... Men hon kommer tillbaks. sa jag och la handen tröstandes på hans axel.
- Nej det kommer hon inte.. Det var fan 3 veckor sen hon stack.. sa han och började gråta.
- Ja, men du måste ju sluta att dricka och röka. De va ju därför hon stack, för att du missbrukade de. sa jag.
- Men jag kan ju inte!! Jag behöver veta att hon finns där och stöttar mej genom det! Men hon gör ju inte det!! grät han.
- Bill, skärp dej. Jag är ju här. Jag kommer alltid att stötta dej genom allt. Du behöver inte henne för att sluta röka och dricka. Hon kommer tillbaks när du har slutat med det. sa jag.
- Men då kommer hon ju fan aldrig komma tillbaks!! Jag kan inte sluta, Tom!! sa han och grät ännu mer.
- Du behöver inte sluta helt. Du behöver bara sluta missbruka de så jävla mycket. sa jag.
- Jag ska försöka.. snyftade han.
- Bra. Gå och lägg dej nu, du behöver det. sa jag och gick med han till sitt rum.

Efter det gick jag till mitt rum och la mej.

*Nästa morgon*

När jag vaknade gick jag och duschade och sen klädde jag på mej och gick ner till köket. När jag kom dit satt Bill vid bordet och drack kaffe.

- God morgon lillebror. sa jag och log svakt.
- Morron. sa han.
- Hur mår du? sa jag.
- Bättre. sa han.
- Bra. sa jag och tog lite kaffe och en macka och satte mej mitt emot han.


Leah's perspektiv:

Jag satt hemma och hade tråkigt. Hade inte träffat Tom på minst två veckor så bestämde mej för att ringa han. Efter ungefär 6 signaler svarade han.

- Heeej älskling! sa han glatt.
- Heej! sa jag.
- Vad göru? sa han.
- Har tråkigt. Går de bra om jag kommer över? sa jag.
- Visst. Men bara så du vet, jag måste hålla koll på Bill. sa han.
- Går det inget bra för han att sluta? sa jag.
- Nej.. Dom senaste 2 veckorna har han bara gjort det mer och mer.. Men jag ska hjälpa han. sa han.
- Okej, bra. Amen jag kommer nu. sa jag.
- Akej, ses. sa han och vi la på.

Jag tog på mej mina skor och sen gick jag ut till min bil. Jag körde hem till Tom och Bill och när jag kom fram parkerade jag och gick och plingade på. Efter några sekunder så öppnade han.

- Hej! sa jag och kysste han.
- Tja. sa han och kramade mej.

Han flyttade lite på sej satt jag kunde gå in. Jag tog av mej skorna och sen gick vi till vardagsrummet.

- TOOOM!!! skrek Bill och kom ut till oss och såg skit glad ut.
- Vad? sa Tom lite ointresserat.
- Kath kommer hit!! Hon sa att hon skulle hjälpa mej iallafall!!! skrek han glatt.
- Allvarligt?! sa Tom förvånat.
- Jaa!! sa han.
- Awesome! Jag sa ju att hon skulle komma tillbaks! sa Tom.
- Tack för att du försökte hjälpa mej iallafall, Tom. sa han och kramade Tom innan han sprang upp.

Efter de gick Tom och satte sej i soffan och drog ner mej i hans knä.

- Jag har saknat dej. sa han och kysste mej länge.
- Har saknat dej med. sa jag och log lite.

Han la sina armar om mej och kysste mej i nacken. Jag retades lite med han och stoppade ner min hand i hans byxor som förrut. Efter en liten stund så började han stöna lite och jag drog ut handen och flinade.

- Vafan Leah. sa han.
- Fan vad jag älskar att reta dej. sa jag och skrattade lite och kysste han.
- Jätte kul.. sa han lite irriterat.
- Naw, bli inte sur. sa jag och la armarna om hans nacke och kysste han läänge.
- Svårt när du håller på sådär hela tiden. sa han lite surt.
- Okej förlåt. sa jag.
- Asså du får reta mej och sen får jag inte ens kittla dej..? sa han.
- Men jag hatar när folk kittlar mej.. sa jag.
- Det är därför jag älskar att kittla dej. sa han och flinade lite.
- Men vafan. sa jag.

Han flinade och började kittla mej.

- Neeej!! Omg Tom sluta! skrattade jag och försökte resa mej från soffan men han höll i mej.
- Aldrig! sa han och skrattade elakt och fortsatte.
- Tom, jag kommer slå dej annars! skrattade jag.
- Okej.. sa han och slutade.

Jag la mej på han och kysste han länge. Han la sina händer på mitt ass.


Kathrine's perspektiv:

Jag satt i bilen och var påväg hem till Tom och Bill. När jag kom fram parkerade jag bilen och gick in. Jag tog av mej skorna och skulle gå upp till Bills rum när jag såg Leah och Tom ligga och hångla i soffan.

- Snälla, skaffa ett rum. sa jag till dom.
- Hahaha, har ett. Men orkar inte gå upp. sa Tom och dom fortsatte hångla.
- Asså omg.. sa jag och gick upp.

Jag gick in i Bills rum och när han såg mej sprang han fram till mej och kramade mej länge.

- Hej. sa jag tyst och kysste han på kinden.
- Jag har saknat dej! sa han och kramade mej hårdare.
- Jag har saknat dej med. sa jag och kramade hårt tillbaks.
- Har du? sa han.
- Såklart. sa jag och kysste han mjukt.
- Jag älskar dej Kath. sa han och såg mej i ögonen.
- Jag vet. sa jag.
- Älskar inte du mej? sa han ledset.
- Jo såklart jag gör? sa jag.
- Säg det då.. sa han.
- Jag älskar dej också Bill. sa jag och skrattade lite och kysste han.
- Lämna mej aldrig igen.. sa han lågt.
- Om du inte slutar dricka och röka så mycket kommer jag att göra det. sa jag.
- Jag ska sluta, jag lovar. sa han.
- Bra. sa jag och kramade han.
- Du ska hjälpa mej va? sa han.
- Ja. sa jag och log.
- Tack. sa han och kysste mej.

*1 vecka senare*

Det hade gått ganska bra för Bill att sluta dricka och röka så mycket hittills. Jag hade flyttat tillbaks så jag skulle kunna hjälpa Bill mer.

Jag stod i badrummet och sminkade mej. En liten stund senare kom Bill in och kramade mej bakifrån.

- Du är finare utan smink. sa han och kysste mej i nacken.
- Näe.. sa jag.
- Jo. sa han och log.
- Nope. sa jag.
- Sluta säga emot! sa han och kysste mej på kinden.
- Men jag är ju inte det! sa jag.
- Jo det är du! sa han.
- Jag orkar inte. sa jag och suckade.

Han skrattade lite och jag vände mej mot han och kysste han.

Efter det sminkade jag mej klart och sen gick vi ner till köket för att äta. Vi tog fram lite olika saker och satte oss vid bordet och åt. Efter en stund så om Tom ner och satte sej med oss.

- Vart är Leah? sa Bill.
- Hon sover typ. sa Tom.
- Körde du för hårt med henne igår eller? sa han och skrattade lite.
- Typ. sa Tom och gäspade.
- Hahah okej. skrattade han.
- Mm... mumlade Tom.

Jag och Bill åt klart och sen gick vi ut på verandan. Han tog fram en cigg, tände den och började röka.

- Du borde sluta helt. Det är inte bra för dej.. sa jag.
- Jag vill inte sluta helt. sa han.
- Jag vet, och jag tänker inte tvinga dej till det.. sa jag.
- Bra. sa han.
- Inte direkt.. sa jag lågt.
- Du röker ju? sa han.
- Ja.. Men bara lite då och då. sa jag.
- Det är ju fan samma sak. sa han.
- Nej? sa jag.
- Jo. sa han.
- Det är det inte alls. sa jag.
- Det är det ju visst?! sa han lite irriterat.
- Nej. Du röker flera gånger om dagen, jag göre kanske 2 gånger i veckan. sa jag.
- Vafan?! Jag röker inte alls flera gånger om dagen. sa han irriterat.
- Jo. sa jag.
- Nej! sa han surt.
- Whatever, du röker mer än mej. sa jag.
- Bara lite. sa han.
- Jaja. sa jag.
- Jag älskar dej Kath. sa han efter en stunds tystnad.
- Jag älskar dej också Bill. sa jag och kysste han på kinden.
- Det funkar lika bra på munnen. sa han och skrattade lite.
- Haha, sötnos. sa jag och kysste han på munnen istället.


Bill's perspektiv:

*Några timmar senare*

Vi satt inne i vårat rum och hade The Grudge marathon. Kath hoppade till varje gång något "läskigt" hände, trots att hon sa att hon hade sett dom här filmerna flera gånger.

Jag la armarna om henne och hon gosade in sej i min famn.

- Vill du se en annan film? sa jag.
- Näe.. Så länge du är här så är det lugnt. sa hon och log lite.
- Haha, du är så gullig. sa jag och kysste henne.
- Näe, du är. sa hon.
- Okej, båda är. sa jag och skrattade lite.
- Okej.. Men mest du. sa hon.

*Någon timme senare*

Vi hade tröttnat på att kolla på film så vi bytte om och gick och la oss.

*Mitt i natten*

Jag vaknade av att Kath skrek och jag satte mej hastigt upp.

- Vad har hänt?! sa jag oroligt.
- Du lämnade mej.. sa hon och började gråta.
- Va? sa jag.
- Jag drömde att du lämnade mej för någon som var bättre än mej.. snyftade hon.
- Älskling, det skulle jag aldrig göra. Du är den ända för mej, okej? Jag vill inte ha någon annan. sa jag och kramade henne.
- Men tänk om du lämnar mej.. sa hon och började gråta ännu mer.
- Jag kommer inte lämna dej. sa jag.
- Men tänk om du gör det. snyftade hon.
- Jag kommer inte lämna dej. upprepade jag.
- Säkert? sa hon.
- Ja. sa jag och kramade henne.

Vi satt och kramades en liten stund och jag torkade hennes tårar och sen la vi oss för att sova igen. Hon låg med ryggen mot mej och jag la min arm runt henne.

- Godnatt älskling. sa jag och kysste henne i nacken.
- Godnatt. sa hon och la sin hand på min.

*Nästa morgon*

När jag vaknade låg Kath fortfarande brevid mej och sov. Jag kysste henne på kinden innan jag gick upp för att duscha.

När jag hade duschat så klädde jag på mej och sen öppnade jag sovrumsfönstret och tände en cigg och började röka.

Efter kanske 5min vaknade Kath och vände sej mot mej.

- God morgon älskling. sa jag och fimpade min cigg.
- Gomorron. sa hon och sträckte på sej och satte sej upp.
- När vaknade du? sa hon efter en liten stund.
- För kanske en halv timme sen eller något. sa jag.
- Okej. sa hon och gäspade.

Jag satte mej brevid henne och kysste henne.

- Har du druckit idag? sa hon.
- Nej? Lukar min andedräckt eller vadå? sa jag.
- Nej, jag bara undrade. sa hon.
- Okej. sa jag.
- Mm.. mumlade hon och drog ner mej och la sej över mej och kysste mej några gånger.

Jag la mina händer på hennes ass och kysste henne länge. Hon drog ner sin hand i mina byxor och höll på lite med min 'lilla' polare. Jag stönade högt och då drog hon ut handen och gick upp.

- Vafan?! sa jag.
- Hahaha, jag ska duscha. sa hon och flinade.
- Retsticka. sa jag lite surt.
- Haha, jag älskar dej med. sa hon och skrattade innan hon gick in i duschen.

Jag gick upp ur sängen och gick ner till köket. Jag tog lite frukost och satte mej och åt. Efter en liten stund så kom Tom och satte sej brevid mej.





KOMMENTERA =D




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0