Die For You - Chapter 2


1. Tom 2. Bill 3. Angelika 4. Camilla 5. Angelika 6. Camilla 7. Halsband

Angelika's perspektiv:

När jag bara stod där helt chockad så kunde jag inte fatta att min livsdröm hade blivit sann. Allt jag och Camilla kunde göra under hela konserten var att hoppa, skrika och sjunga med.

- Omg omg omg omg omg, jag kan inte fatta att det här händer!! skrek jag.
- Omg inte jag heller!! skrek hon.

Konserten varade i ungefär två timmar och trettio minuter, och den var helt underbar. När konserten var slut så utrymde alla koserthuset och vi blev hämtade av två stycken kraftiga säkerhets vakter. Dom tog oss till ett rum bakom scenen. Jag och Camilla stod och vänta på att killarna skulle komma. Till slut så kom dom.

- Heej! sa killarna.
- Omg.. Hej! skrek jag.

Jag och Camilla kunde bara gråta vid den stunden. Allt var så perfekt. Vi tog foto med killarna och så, Bill höll om mej på fotot. Jag börja gråta när han gjorde de. Han är så prefekt. 

Efter att vi har blivit fotade med dom så fick vi autografer av dom. Bill och Tom hade skrivit deras mobil nummer på våra autografer.

*På hotellet efter konserten*

- Omg fick du också Tom's mobil nummer på din autograf??!!! skrek Camilla. 
- Nej, jag fick Bill's!!! skrek jag.
- OMG!! Vi ringer dom imorgon, va? sa hon.
- Ja såklart! sa jag.

Klockan var ungefär 01.00 och vi var dö trötta. Vi gjorde i ordning oss och tog bort sminket och så. Sen titta vi lite på tv men sen somna vi.

Camilla's perspektiv:   
*Nästa morgon*  

Jag vaknade.. Trodde allt var en dröm.. Kändes inte som om jag hade träffat mina älsklingar.

- Angelika, vakna!! skrek jag. 
- Vaaad är de???!! skrek hon. 
- Har vi kvar autograferna? frågade jag. 
- Omg juste! Aa de har vi. sa hon. 
- Ska vi ringa? frågade jag. 
- Ja, vi gör de! sa hon.

Vi slog Bill's nummer och ringde. Efter 7 signaler svarade han.

- Hej de är Bill. svarade han.
- Uhm.. Hej de är Angelika från konserten igår.. sa hon lite blygt.
- Åh! Hej! sa han.
- Hahah, eh. Asso jag vet inte riktigt vad jag ska säga.. Hahah! sa hon och skrattade lite.
- Hahaha, jag tror du undrar varför jag skrev mitt nummer på autografen? sa han.
- Uhmm... jaa typ! sa hon.
- Okay, de va för att du verkade typ skit snäll och så.. Så jag skulle typ vilja lära känna dig? sa han.
- Omg, jag med! sa hon.
- Så.. vill ni träffas någon gång? Senare idag? sa han.
- Tom och Camilla också? sa hon.
- Hahah ja. sa han.
- Visst. kan vi träffas vid stationen i stan kl 17?  sa hon.
- Aa, jag tar med Tom så ses vi där! sa han.
- Okej hejdå! sa hon.

Och sen berätta Angelika för mej vad dom hade sagt. Så börja vi göra oss i ordning. 
Jag tog på mej en gul tröja och svarta stuprörs jeans och Angelika tog på sej en vit T-shirt och ljusa jeans. Vi sminka oss och fixa håret och så.

*Kl 17*

När vi hade kommit till stationen hade inte Bill och Tom kommit än. Vi stog och väntade i ungefär 20 minuter innan vi började tröttna.
- Asså drev dom med oss om att dom ville träffa oss? frågade jag
- Jag har ingenaning. Känns nästan som det efter som att dom inte kommer. sa hon
- Vi väntar till 6 sen kan vi gå om dom inte kommer.. sa jag
- Aah, visst. sa hon
40 minuter gick ganska snabbt, och klockan var 6. Jaha, då hade vi ju alltså blivit dissade av tvillingarna i Tokio Hotel. Dom som vi hade drömt om att träffa/bli tillsammans med i flera år.. Känns väldigt roligt liksom...
Vi gick tillbaka till hotellet och när vi kom upp till vårat rum ringde Angelikas mobil.
- Oh, de är Bill.. sa hon
- Svara och sätt på högtalare. sa jag
- Hallå? sa hon
- Uhm, hej de är Bill.. sa han
- Aha, hej. sa hon kort, ungefär som om hon inte ville prata med han.
- Asså förlåt för att vi inte kom, jag skulle ringa dig men jag glömde, våran manager sa att vi va tvugna att ha ett möte.. Förlåt! sa han.
- Men varför ringde du inte direkt då? frågade hon.
- Ehm, jag vet inte.. Är ni arga? frågade han.
- Nej, eller jo lite eftersom att vi stog där och väntade på er i en timme. sa hon.
- Förlåt!! Men asså vill ni typ träffas nu då? Då kan ni ju typ komma till vårat hotell eller så? sa han.
- Vänta ska fråga Camilla...
- Camilla? ska vi dit? frågade hon.
- Visst varför inte? frågade jag och log
- Aah visst!
- Bra! Kom till Grand Elysee, rum 483! sa han
- Vad sa du sa du?! sa hon
- Grand Elysee, rum 483? sa han
- Omg... sa hon
- Vad? sa han
- Eh.. Vi bor också där.. fast rum 455.. sa hon
- Ofta? sa han
- Ja.. sa hon
- Shit, men kommer ni?
- Haha, ja såklart. Om typ 10 minuter!
- Okey ses!
- Hejdå!
Dom la på och sen gick Angelika in till sig och hämtade sin handväska. Sen gick vi igen. När vi kom till deras rum knackade vi på och snabbt därefter öppnade Tom dörren.
- Hej! sa han och flyttade på sig så vi kunde komma in.
- Heeej! sa jag och log
- Haha heej! sa Angelika.
- Heej tjejer! sa Bill som kom från typ ingenstans.
- Tjenaa! sa jag och Angelika samtidigt.
- Såå.... vad ska vi göra? frågade Angelika
- Precis! sa jag
- Ingenaning, de va Bill som sa att ni skulle hit! sa Tom
- Uhm... Jag vet faktiskt inte. sa Bill
- Aha. Men vi kan väl typ gå ut eller nåt? Eller är de för ''farligt'' för er? frågade jag och blinka.
- Klart vi kan gå ut! sa Bill
- Men kom då! sa Angelika
Angelika's perspektiv:

Vi gick ut i ''hallen'' och tog på oss våra skor och sen gick vi ut. Det började med att vi bara gick runt och va tysta, sen när vi gick förbi en affär med Tokio Hotel saker glömde jag och Camilla helt totalt bort att Bill och Tom va där. Så vi sprang dit och gick in och kollade på allt, och självklart fick jag tyo daaamp!
Nej men jag blev skit glad och köpte typ ganska många saker där inne. Som typ halsband, armband, tröjor, afficher(?) och mycket mer!
När vi kom ut igen typ 20 minuter senare stog Bill och Tom där och kollade skumt på oss innan dom började as garva.
- Asså vad? sa jag
- Hallå? Ni typ sprang in dit och kommer ut 20 minuter senare med 3 påsar var... Med Tokio Hotel saker, och just nu är ni med dom viktigaste i bandet? sa Tom och as garvade
- Jag tycker att Georg och Gustav är minst lika viktiga som ni, jag menar hade inte dom funnits hade nog inte ens Tokio Hotel exisaterat? sa jag till Tom
- Hahaha sååå ägd! sa Camilla
- Asså viiisst? sa jag och log
- Jaja, men ändå, okej såhär då, ni är med tvillingarna i bandet...... och ni måste seriöst va as kära i mig! sa Tom och hånlog
- Nej sorry Tom, de är bara Camilla som är typ skit kär i dig.. Jag gillar faktiskt Bill en aning mer. Men asså från börjar gillade Camilla Bill mer och jag gillade dig mer, men det ändrades. sa jag
Tom och Bill bara stog där med öppna munnar och såg as chockade ut över vad jag just sagt. Haha vad gulliga dom är! ♥

Andra kapitlet!!
Vad tycker ni? :)
KOMMENTERA FÖR FAN!! O.O

Kommentarer
Postat av: Cissi

Asbra!! Skriv gärna mera :)

2011-12-28 @ 22:30:36
URL: http://kaulitzbrothersforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0