Die For You - Chapter 4


1. Tom 2. Bill 3. Angelika 4. Camilla 5. Jägermeister

Camilla's perspektiv:

Efter att Angelika och Bill hade gått så var jag och Tom ensamma. Kunde faktiskt inte tänka på något annat än att jag var ensam med Tom Kaulitz..

- Så.. vad ska vi göra?? sa jag.
- Haha jag vet inte, vad tycker du? sa han.
- Vet inte, vad kan man göra på ett hotellrum lixom? Du borde veta, ni bor ju på hotell typ 24/7. sa jag.
- Sant. Men brukar alltid vara med Bill. sa han.
- Haha, ni är så söta. sa jag.
- Haha, kanske de.. du oxå förresnten. sa han.
- Haha, danke! sa jag.

Vi satte och i soffan och väntade på Bill och Angelika. När dom äntligen kom så fixade vi allt och sen började vi kolla på filmen.

- Omg shit va läskigt ju! sa jag.
- Haha driver du eller? sa Angelika.
- Äh, låt mej va haha. sa jag.
- Haha hur kan det här vara läskigt? sa Bill.
- För att de är de.. sa jag.
- Haha näe, de är bara spännande. sa Bill
- Viisst? Asså Bill fattar grejjen! sa Angelika.
- Men va? Nej den är skit läskig... sa jag.
- Är du rädd? sa Tom.
- Men nej? Du vet jag garvar ihjäl mej och tycker inte alls att den är läskig Tom. sa jag serkastiskt.
- Men okey.. Kom! sa han och höll ut armarna.

Jag satte mej brevid honom och han höll om mej. Omg jag kan fan inte fatta att jag sitter här och kollar på film med Tom Kaulitz och han håller om mej! Det måste fan va en dröm!

- Aww, Tom du är så söt. sa jag.
- Du oxå. sa Tom.

Jag skulle kolla vad Bill och Angelika gjorde på andra sidan soffan.. Och så satt dom oxå och gosade! Så sött!

- Angelika? sa jag.
- Ah? sa hon och log.
- Ni är sååååååå söta! sa jag på svenska.
- Haha aww ni med! sa hon och log.
Jag log tillbaks och tänkte om jag skulle kyssa Tom eller nåt. Men efter några minuters tänkande bestämde jag mej för att göra de. Jag kollade på Tom som verkade va helt inne i filmen. Jag sträkte lite på mej och kysste honom. Omg. Jag kysser Tom Kaulitz, omg va håller jag på med?! Tänk om han inte gillar mej alls eller nåt!? Oh no.

- Camilla.. sa Tom
- Aa? sa jag nervöst.
- Du kunde väl ha varnat mej först. Haha. sa han.
- Haha, jo.. sa jag.

Sen kysstes vi. Allt kändes så underbart.

Angelika's perspektiv:

Ett tag efter att Camilla hade snackat med mej kollade jag mot henne och Tom. Och där satt dom och kysstes!? Omg va söta!

- Bill? viskade jag för att dom inte skulle höra.
- Ja? viskade han tillbaks.
- Kolla på dom. sa jag.
- Haha, va söta. sa han och log.
- Ja, jättesöta. sa jag och kollade på honom.

Vi satt och kollade på varann i nån minut och sen böjde han sej ner och kysste mej. Omg, de va underbart! Allt var så fucking perfekt just nu. Kyssen lädde till hångel och efter ett tag harklade sej Tom.

- Asså ska ni kolla på filmen och va sociala med oss eller ska ni fortsätta med att typ äta upp varandra? sa han.
- Sociala? Äta upp varandra? Hallå va fan gjorde inte ni nyss!? sa Bill och kollade på Tom med en skum blick.
- Eh, inget! sa han.
- Nä verkligen inte! sa Bill och börja skratta.

Jag kollade på Bill, han va så jävla perfekt!? Och jag satt nyss och typ hånglade med honom? Shit, de här är helt klart den bästa kvällen ever!

- Fan va jag älskar honom. sa jag utan att märka de.
- Vaaa? sa alla och kollade på mej.
- Vadå? sa jag.
- Vem älskar du? frågade Bill.
- Jag vet vem du menar!! sa Camilla och flinade mot mej.
- Oh no! Säg fan inte att jag sa de högt!? sa jag.
- Haahahah jooo! Vem menar du? sa Tom.
- INGEN!! sa jag.
- Hon menar Bill of course! sa Camilla.

Jag började rodna vilket inte va så bra för de gjorde att Tom och Bill fattade att jag menade Bill. Shit va jag har skämt ut mej nu!

- Jag älskar dej med. viskade Bill till mej.
- Aww. viskade jag tillbaks.

*efter filmen*

- Fan vilken nice film! sa Tom och ställde sej upp.
- Och du kollade ju jäätte mycket på den, haha . sa Bill.
- Ja? Vadå? sa Tom.
- Äh de va inget.. sa Bill.

Klockan var ungefär 00.00 och jag och Camilla bestämde oss för att gå ut och ta en cigg.

- Ey, nördar! Vi går ut och... gör en sak. sa Camilla till Tom och Bill.
- Vadå? sa Tom och såg as nyfiken ut.
- En sak.. Ni kommer nog inte gilla de så asså vi säger de inte. sa jag.
- Uhm okey... sa Bill.

Jag och Camilla gick ut och sen kom jag på att ciggpaketet låg på min säng! Woops! Jag sa till Camilla att jag hade glömt paketet på hotellrummet och sprang tillbaks in på hotellet och upp till vårat rum.
Jag hämtade paketet och gick sen tillbaks ut till Camilla. När vi hade rökt klart gick vi upp till Bill och Tom och glömde bort att vi lukade rök. Hemma är de liksom ingen som bryr sej om vi röker efter som att dom redan vet om de.

Vi gick och satte oss i soffan med killarna och en liiiiten stund senare frågade dom ofc vad vi hade gjort.

- Inget. Vi va bara ute lite.. sa Camilla.
- Precis! sa jag.
- Sure, de är därför ni luktar rök eller? sa Tom.
- Vi träffade 2 kompisar från Sverige som röker. Så vi stog och snacka med dom. sa jag.
- Sluta ljuga. sa Bill.


Bill's perspektiv:

När Angelika och Camilla gick ut började jag och Tom direkt att snacka om dom.

- Du skulle bara veta hur jävla bra Camilla är på att kyssas Bill! sa han.
- Men Angelika då? Shit, hon är så jävla fin också! sa jag och log.
- Haha, va tror du att dom gör? sa Tom
- Jag vet inte.. sa jag
- Vi får väl se när dom kommer in. sa Tom
- Ja. sa jag.

Efter några minuter kom dom tillbaks in och satte sej i soffan. Angelika satte sej brevid mej igen och jag kände direkt att hon lukade rök..

- Vad har ni gjort? frågade jag.
- Inget. Vi va bara ute lite.. sa Camilla.
- Precis! sa Angelika.
- Sure, de är därför ni luktar rök eller? sa Tom.
- Vi träffade 2 kompisar från Sverige som röker. Så vi stog och snacka med dom. sa Angelika.
- Sluta ljuga. sa jag.

Angelika suckade och reste sej upp och gick in till sitt ''rum'' och stängde dörren efter sej. Vad va de med henne nu då?

- Hon blir så om folk till exempel inte accepterar att hon röker eller att dom ska fråga varför och allt sånt.. sa Camilla och suckade.
- Åh... sa jag och kollade ner i golvet.
- Bill de är inte ditt fel om du tror de. Hon har alltid varit sån. Hon klarar inte av att prata om allvarliga saker. sa hon.
- Okey. sa jag.
- Så ja hon kommer vara där inne ett tag.. vad ska vi göra? sa Camilla.
- Uhm.. jag ska nog gå och säga förlåt till Angelika. sa jag
- Gör de du. sa Camilla.

Jag gick in i Angelikas rum och såg henne sitta på golvet och gråta. Jag satte mej brevid henne.

- Hur är de? sa jag.
- Sådär. sa hon.
- Asså förlåt.. sa jag.
- De är lugnt. sa hon.
- Nej det är det inte.. du sitter ju och gråter. sa jag
- Men de är bara för att folk inte kan acceptera mej för den jag är och för vad jag gör. sa hon.
- Jag gör de.. Jag ville bara veta varför. Men du behöver inte säga, Camilla sa att du inte klarar av att prata om allvarliga saker. sa jag.

Vi satt där ett tag och jag tröstade henne och sa massa saker som jag aldrig trodde att jag skulle säga till henne. Efter ett tag reste jag mej upp och tog hennes händer och hjälpte henne upp. Sen gick vi ut till Tom och Camilla.

- Hur gick de? sa Tom.
- Haha, bra? sa jag.
- Haha bara undra. sa Tom.

Jag satte mej i soffan och sa åt Angelika att sätta sej i mitt knä. Hon gjorde som jag sa och satte sej.

- Förlåt.. viskade jag och la armarna om henne.
- De är fortfarande inte ditt fel Bill!? sa hon och kollade på mej med en allvarlig blick.
- Men okeeeeej! suckade jag.
- Vaaaaaaa? sa Tom.
- Han tror att de är hans fel att jag gick in dit och satte mej på golvet och börja böla. Men de är fortfarande för att jag inte kan prata om sånt. sa hon.
- För att....? sa han.
- De är bara för att folk inte kan acceptera henne för den hon är och för vad hon gör. Eller hon säger att de känns som de och så.. sa Camilla.
- Aha.. sa Tom.

Vi alla satt i soffan och va helt tysta tills..

- Dricker ni?! sa Camilla.
- Va menar du med dricker?? sa Tom och jag.
- Alkohol såklart. sa Camilla.
- Eh.. aa? sa Tom och jag.
- Vill ni ha? sa Camilla.
- Visst. sa Tom och jag
- HAHAHAHAHAHA! sa Angelika.
- Vaaaad? sa jag.
- Asså omg, Camilla ba kom där från ingenstans och ba: Dricker ni?!  AHAHAHAHAHAHAHA omg! skrattade hon.
- Men mobba inte! sa Camilla.
- Jag mobbar dej bäst fan jag vill nööööööööörd! sa Angelika.
- Tööööööööönt! sa Camilla.
- Puuuuuuckooooo! sa Angelika.

Dom höll på så ett tag men tillslut tröttnade jag och Tom.

- Ey Tom ska vi dra till vårat hotellrum? sa jag för att få dom och sluta.
- Haha, ah de gör vi fan! sa han.
- Men vaaaaaa? sa Angelika och kollade på mej med en ledsen blick.
- Hallå ni skulle jo sova här!? sa Camilla och kollade ledset på oss hon också.
- Vi veeet! Men vi drev. Vi pallade inte med att ni höll på sådär! sa jag och kramade Angelika och log.
- Haha blev fett rädd! sa Angelika men kunde inte låta bli att le.

Tom's perspektiv:

Camilla gick och hämtade Jägermeister och Tequlia.

- Nicee! sa jag.
- Haha jag vet! sa Camilla.

Hon började hälla upp. Vi drack tills vi nästan svimmade.

- Asså Camilla har vi cider???? Vill ha vafan!? sa Angelika.
- Ja! Vänta. sa Camilla.

Camilla gick och hämta cider och satte på musik.

- Geee mej cider! sa Angelika till Camilla.
- Haha chilla! sa Camilla. 

Sen blev allt helt svart.. Vakna upp och såg att Camilla låg brevid mej. Jag vände mej om för att kolla va klockan va och såg att den va 15:00. Shit.. Jag vände mej om igen så att jag låg mot Camilla och såg att hon va vaknen.

- AAAAH!!! skrek jag.
- Hahaha vad är de? sa hon och skrattade åt mej.
- Men asså nyss så sov du sen när jag kollar tillbaks på dej så ligger du bara där och glor på mej!??!?!? sa jag.
- hahahahaha!
- Inte kul! sa jag och gjorde en ledsen min.
- Aww. sa hon och kysste mej, fan va jag älskar hennes kyssar!
- Måste gå upp nu fan.. sa jag.
- haha varför? sa hon.
- Den är 15:00.. sa jag.
- OMG! ofta den är så mycket?? sa hon.
- haha aa. Ska upp och kolla vad dom andra gör. sa jag.
- Haha okej. sa hon.

Jag gick upp ur sängen och gick till Angelikas rum.

- Va gör ni? frågade jag när jag gick in.
- Kollar på världens finaste människa när han soooooover! sa Angelika och kolladee snabbt på mej.
- Hahahahahahaha! Jag sover inte? sa jag.
- Jag menade Bill din nöt! sa hon.
- Men han är inte världens finaste? Han är värlodens NÄST finaste... sa jag.
- Inte för meej! sa hon och hånflinade mot mej.
- Men fuck you. sa jag.
- Sorry kan inte men du kan ju? sa hon.
- Jävla mobbare! Men okey. Bill kan fucka dej! sa jag.
- Kan han väl om han vill? sa hon och flinade elakt och precis efter att hon sa de vaknade Bill.
- Vad skulle jag göra sa ni? frågade han.
- Tom sa att du skulle fucka meeej! sa hon.
- Pallar inte nu.. sa han och slängde ner huvet i kudden.
- Så? Asså du.... Omg ska du göra de?!!?!?? sa jag.
- Om hon vill så? sa han och log.
- Wow! Inga detaljer och jag vill inte veta mer vad du ska göra med henne! sa jag och gjorde en min innan jag nästan sprang tillbaks till Camilla.

Jag sprang till Camillas rum för jag ville inte veta vad dom skulle göra..
När jag kom i hennes rum så sov hon.

- Vaanka!! skrek jag.
- VAAAAHH??!! skrek hon.
- Haha du sov.. sa jag.
- haha omg. sa hon.
- haha aa.. hur kan man somna på typ 5min? sa jag.
- haha ja venne. Ska duscha nu så haha. sa hon
- Okeeej. sa jag.

Camilla gick upp ur sängen och in i badrummet. Jag fick lust att följa efter men hon skulle nog dampa på mej..
Jag gick istället in till vardagsrummet och kollade på tv. De va Scrubs så de fanns ju nåt att se.

När Scrubs va slut fick jag tråkigt så jag gick in till Camillas rum igen och satte mej på sängen. En stund senare kommer hon ut med handduk runt sej, fyfan vad sexig hon va asså.

- OMG?!?!?! skrek hon.
- hahahaha vad? sa jag.
- Gick inte du ut och kollade på tv nyss!?!?! sa hon.
- Jo men Scrubs sluta så jag gick tillbaks.
- Aha blev bara förvånad när jag sog att du satt där. sa hon.
- Hahaha varför? sa jag.
- Äh inget. sa hon.

Hon gick till garderoben och tog lite kläder och sen gick in på badrummet igen. Hon kom ut efter 5min.

- Camilla? sa jag.
- Aa, vad är de? sa hon.
- Ska vi typ väcka dom andra och äta lunch eller något. sa jag.
- Näe skit i dom, haha. sa hon.
- Haha visst? sa jag.

Vi gick ner och åt lunch i hotellets resturang. Efter ett tag kom Angelika och Bill dit också.

- Asså omg när gick ni?! sa Bill.
- Viisst? Och varför sa ni inget weey? sa Angelika.
- 1. för ett tag sen.. 2. För att Camilla inte palla.. sa jag.
- Okey men har ni ätit eller ska ni äta? sa Angelika.
- Vi ska. sa Camilla.
- Okay bra. sa Bill.
Jag beställde vofflår och cola. Bill tog såklart oxå vofflår fast med juice. Camilla och Angelika tog spagetti och köttfärsås och tog fanta.

När vi hade ätit klart gick vi upp till tjejerna igen och bara chilla.
Bill's perspektiv:

När vi va uppe på deras hotellrum igen så satt vi mest och chilla. Efter ett tag tänkte jag att jag måste säga en sak till Angelika. Jag sa till henne att jag ville prata henne och vi gick in i hennes ''rum''.
- Så vad ville du prata om? frågade hon och log.
- Jo uhm... Asså jag typ tror att jag... ehm... asså.. stammade jag fram.
- Du tror att du vadå? frågade hon och tittade oroligt på mej.
- Jag tror typ att jag är kär i dej.. sa jag.

SÅÅÅÅÅÅÅÅÅ långt, har tagit ett jävla tag och skriva så hoppas fan att ni är nöjda med de också!
Sprid/följ/läs/kommentera!!!!!<3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Bra skrivet!!

Gott nytt år

2012-01-01 @ 01:57:39
URL: http://kaulitzbrothersforever.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0