Die For You - Inledning!

jao jag ska börja på nya novellen, och nu kommer jag inte skriva ensam!
camilla ska skriva med mej:)
men iaf ska skriva vad den handlar om och sen börjar jag med första inlägget, vet dock inte om jag hinner klart idag, men ska försöka bli det!:)


den kommer iallafall handla om 2 tjejer, Angelika Johansson,15,(spelas av Nina Dobrev) och Camilla Spångberg,15,(spelas av Hannie Dropkick). Dom bor i Sverige och deras dröm är att träffa Tokio Hotel. Angelikas favorit i bandet är Bill och Camillas är Tom. När killarna hade skulle ha sin sista konsert på turnén skulle den vara i Tyskland och Camilla och Angelika ville ju självklart vara där. Dom försökte att övertala sina föräldrar om att dom skulle få åka dit. Och tillslut gav föräldrarna sig och lät dom åka. Och vad som händer i Tyskland får ni vänta och se! ;)



Angelika

Camilla

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0