I Will Always Remember You - Chapter 12


1. Bill 2. Jossie, Emily och Oliver 3. Emily 4. Steffany och Jessie
5. Jessie, Steffie, Jossie 6. Jessie, Steffie 7. Camilla och Steffie
8. Bill och Tom 9. Emily och Jossie 10. Tokio Hotel 11. Steffie 12. Jossie och Emmy



Emily's perspektiv:

*Julafton*

När jag vaknade kollade jag på klockan, "bara halv 8", Tänkte jag. Aja kan lika gärna gå upp. Jag gick upp ur sängen och tog en dusch, sen tog jag en handduk och lindade den runt mig innan jag gick ut. Jag gick in i min walk-in-closet och tog fram underkläder, ett par mörkblå jeans, en röd pösig tröja och en vit kofta, jag tog på mig kläderna och sen gick jag tillbaks för att sminka mig och fixa håret. Det fick bli lite mascara, eyeliner, kajal, ögonskugga och väldigt ljusrosa läpstift. Egentligen hatar jag läppstift, använder hellre läppglas men nu kände jag bara för att ha det i stället.

När sminket var klart fixade jag håret. Jag kammade det, och sen fick det bli flätor och sen var jag helt klar. Nu var det bara att komma in i sovrummet igen utan att väcka Bill för jag skulle hämta julklapparna och lägga dom under granen men det är en som inte är inslagen av hans paket..
Jag öppnade dörren försiktigt och när den är helt öppen så var det första jag såg Bill som satt på sängkanten.

- AAAAAAAAAH!!!!!!!! Skrek jag.
- Shiiiiet vad är det med dig nu då?! Sa Bill och kollade fett skumt på mig.
- Ingeeet. Men du skrämde mig! Sa jag och kollade på honom med storaögon.
- Men goosh... Sa han tyst.

Jag gick bort till min walk-in-closet och gick längst in i den för att alla saker låg där. Eftersom att jag hade lite inslagspapper här så fixade jag det snabbt och sen tog jag en stoooor påse och la i allt och gick sen ner till granen.

- Godmorgon Emily! Hörde jag någon som sa, jag vände mig snabbt om och vem står där om inte Tom?
- Haha gomorron Tom! Sa jag och log. Han log tillbaks och sen fortsatte han in mot köket, då kom jag på att jag inte hade ätit något. Kanske bäst och göra det.
- Shit! Sa Tom helt plötsligt.
- Vadå? Sa jag och kollade på honom.
- Det är redan jul! Sa han och kollade på mig med stora ögon.
- Hahahahahah! Jaaa! God jul förresten! Sa jag.
- Haha god jul! Svarade han och fortsatte äta.


När jag hade ätit klart gick jag tillbaks upp till Bill som hade somnat om igen. Jag satte mig vid skrivbordet och startade datorn. När den startade skrev jag in lösenordet och gick in på facebook. Som vanligt var det jävligt många händelser, meddelanden och vänförfrågningar.

Först kollade jag vilka som ville bli min vän. Det var typ inga jag kände, massa fans till killarna gissar jag på. Men det var några som jag kände, typ några gamla klasskompisar: Amber, Sofie, Emil, Elin, Eric och typ 3 andra. Men jag accepterade alla. Det var typ 27 stycken.

Meddelandena var nästan bara hot och sånt, ville egentligen inte läsa men gjorde det ändå. Det stog mest saker dom: "Jag hatar dig!" "Lämna Bill ifred!" "När jag ser dig nästa gång är du så jävla död!". Palla bry mig om dom, jag menar hallå dom tror att dom är så jävla mycket bättre än mig? Asså dom tror typ att jag är rädd för dom eller nåt? Seriöst..
Det var typ 5 som inte var hot/hat meddelanden, dom handlade typ bara om att fansen stöttade mig och Bill osv. Aww dom va sååå söta!

Händelserna va inte så intressanta till en början men dom kommenterade bilderna kollade jag på. Det var en tjej som hette Jasmine som hade kommenterat en bild på mig, Steffie, Oliver, Jossie och Jessie. Fan asså jag måste ta bort dom bilderna..

" Va fina du och din syster är!:) ♥ "

" Taack!:) ♥ "  Skrev jag tillbaks.

Innan jag loggade ut kollade jag om det fanns nån social människa i chatten att snacka med. YES! Camilla va inne! Kan berätta lite kort om Camilla. Hon är en kompis från Sverige. Jag och Steffie träffade henne genom en annan kompis och dom båda är enormt schysta! Men i alla fall. Så brukar vi snacka typ sjukt ofta.

(E = Emily och C = Camilla!)

E: Heeeeeeeeej! :D ♥
C: Heeeeej!! :D ♥
E: Saknar deeej! :( <3
C: Saknar dej också! :( <3
E: Men hur äre med dej då? <3
C: Braaaa, själv då? :D <3
E: Bara bra;) <3
C: Good! Göru?:) <3
E: Har tråkigt... Bill sover, Steffie sover, Tom är sjukt osocial så du är den ända som går och snacka med!!! Själv? :) <3
C: HAHA! Hälsa till dom;) Typ inget, dampar på mina lärare och ska snart träffa en kompiiiiis.. o.o ;)
E: Ooooh.... Veeeem? :D
C: Du vet Hampus? Han :D <3
E: omg!? <3
C: jaaao vi är typ tsm! :D <3
E: shiiiet! o.o
C: veeet! Men asso är fett jävla happy för din skull! Asso du är fan tsm med Bill!!? BILL FUCKING KAULITZ!!!!???? <333
E: OMG asso jag vet! Han är helt fucking underbar! <3
C: Haha shit kollar på bilderna du har lagt upp på er nu:)<3
E: Hahah <3
C: Ni är såååååååååå sööta! <3
E: Haha I know right? ;) <3
C: God Jul förresten! <3
E: HAHAHAHAHAHA fett random du ba efter typ 10 minuter ba God Jul! xD men ajja god juul! <3
C: HAHA! Men du jag måste gå nu.... och du ska blogga! Din blogg är fan helt död!? o.o
E: hahah aaah ska men ses nån gång <3
C: klart <3  puzz <3
E: puzzzz <3


När Camilla hade loggat ut fick jag sådär tråkigt igen. Så jag skrev god jul på min status och fick typ as många likes och kommentarer direkt! o.o
Efter 2 minuter pallade jag inte fb längre så jag loggade ut och gick in på bdb. Hade några 100 kommentarer och så. Kollade igenom dom lite snabbt och svarade på vissa, sen kolla jag mina  meddelanden och svarade på vissa där med. Kollade några kompisars bilder och accade några som ville bli vän med mig.

Innan jag loggade ut tog jag en bild på Bill när han sov och laddade upp den. Och skrev en text i rutan.

" God Jul allihopa! ♥  Vad gör ni? Själv dampar jag lite på Bill för att han sover:( Och Steffie sover också! Och Tom är allmänt osocial som vanligt -.-... "

Jag publicerade bilden och loggade ut och kollade min twitter, följde några och loggade ut. Och sen gjorde jag som Camilla ville. Så jag loggade in på blogg.se och skrev ett inlägg.



" Cha bloggen!:) Vet, det var ett tag sen jag blogga men har glömt bloggen:P Men iaf, idag är det ju julafton:) Vad har ni fått i julklapp? Själv har jag inte fått ett skit efter som att Tom är så fucking osocial man kan bli, Bill sover, Steffie sover och Gordon och Simone sover väl säkert dom med.. Men jaa. Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva men kommentera om ni vill veta något eller så så skriver jag ett inlägg och svarar på dom. Men ni kan ju få lite bilder som jag har tagit dåra:) sen lägger jag upp bilder på det jag får i julklapp också ofc;) "

Sen ladda jag uåpp lite bilder som va nya och sen publicerade jag inlägget och loggade ut. När jag inte hade något att göra kollade jag igenom bilderna i datan och det var skit många bilder som dom var med på(Jossie, Jessie och Oliver). Jag rederade dom och stängde sen av datorn och först då märkte jag att Bill hade vaknat.

- Shit.. Sa jag tyst för mig själv men han verkade höra.
- Vad? Sa jag och kollade på mig.
- Du skräms! Sa jag.
- Hahah!
- God Jul älskling! Sa jag och satte mig brevid honom och kysste han.
- God Jul! Sa han och log.

Vi gick ner till köket efter som att muppen inte hade ätit nåt.

- Vart är Tom och Steffie? Frågade han.
- Tom sitter och kollar på tv och är enormt osocial och Steffie sover. Svarade jag och kollade på honom som om det var självklart.
- Hahah okay. Sa han.

1 timme senare satt alla i vardagsrummet för att öppna julklapparna och Tom satt med sin jävla mobil och filmade allt. Jävla dryga nörd!

En halv timme senare hade alla öppnat alla paket utom Bill som hade ett av mina kvar. Till en början öppnade han det så bara han skulle se det och sen såg man att han fick som tårar i ögonen. Awww

Det var ett halsband med en bricka precis som det Steffie fick av mig men med en annan text. Jag hade ett likadant som jag redan hade på mig. Jag köpte dom samtidigt men behöll det ena. Det stog:"När allt är skit och du tror ingen finns kvar. Kommer jag alltid finnas för dig, och jag kommer komma ihåg dig till döden.. ♥"

Han kollade på halsbandet i säkert en minut och sen kollade han i lådan igen för det fanns en sak kvar. Jag hade lagt i några bilder för varje år som gått ända sen första gången vi träffades till nu. Och skrivit bakom "kommer du ihåg dom tiderna?"

Han reste sig snabbt och gick fram och kramade mig hårt och grät skit mycket. Aww fan vad jag älskar honom!

- Tack! Viskade han.
- Varsågod älskling! Svarade jag och log.
- Ich liebe dich! Sa han och kysste mig.
- Ich liebe dich auch! Sa jag och kysste han igen.



kommentera!!!

Kommentarer
Postat av: ´c´

jag vill ju vara tsm me Tom :'c xD <33

2011-12-22 @ 15:48:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0