I Will Always Remember You - Chapter 15


1. Emily 2. Bill 3. Tom 4. Steffany


Tom's perspektiv:


Jag satt på min säng och drack redbull och en stund senare kom Steffie in.

- Varför gick du? sa hon och satte sej brevid mej.
- Orkade inte höra på deras samtal. sa jag.
- Okej..? sa hon.
- Mm.. mumlade jag.

Hon började kyssa mej och allt.

- Va gör du..? sa jag och flina.
- Vad troru? sa hon och fortsatte.
- Jag venne, men jag gillar de. sa jag och flina medans jag tog av mej tröjan.

Jag drog av hennes tröja och vi började hångla. När vi hade legat och hånglat en lång stund så kom Bill in..

- Vafan Bill gå! sa jag.
- Tom morsan vill snacka med dej. sa han och gick ut.
- Åååh!! sa jag och tog på mej tröjan och gick ner.

Jag gick ner till köket och morsan satt vid köksbordet.

- Vad ville du snacka med mej om? sa jag.
- Jag och Gordon ska åka bort i 3 veckor och vi undrar om ni kunde stanna här och se till så inget händer? sa hon.
- Vare bara det? sa jag.
- Ja. sa hon.
- Varför frågade du inte Bill för?! sa jag.
- Han sa att jag skulle prata med dej om det. sa hon.
- Men åååååh, jag va ju upptagen!! sa jag.
- Men kan ni det? sa hon.
- Ja. sa jag.
- Bra. sa hon.

Jag gick upp till mitt rum igen och Steffie satt på sängen och jag satte mej brevid henne.

- Vart var vi? sa jag och tog av mej tröjan och kysste henne länge.

Vi började hångla igen och hon la sej över mej. Jag knäppte upp hennes bh och tog av henne den, och exakt då så skulle Bill komma in, igen.

- Asså omg Bill!!! skrek jag.
- Chilla!! Morsan vill snacka med dej igen. sa han och vände sej om.
- Okej gå!! skrek jag.
- Chilla.. sa han surt och gick.
- Asså vafan vill hon mej! sa jag lite irriterat och satte mej upp.
- Venne.. Men vart är min tröja? sa hon.
- Har ingen aning. Ta min så länge. sa jag.
- Okeej. sa hon och satte på sej min tröja.
- Jag kommer snart. sa jag och gick.

Jag gick ner till köket igen.

- Vad? sa jag lite irriterat.
- Ville bara säga att vi åker snart. sa hon.
- Asså gud, du kunde sagt de till Bill! sa jag irriterat.
- Haha, jo. Jag gjorde det, men ville göra dej lite irriterad. sa hon och skratta.
- Men vafan, jag va upptagen!! sa jag surt.
- Så upptagen kunde du inte har varit. sa hon och skratta lite.
- Jo?! Du skulle bara veta. sa jag irriterat.
- Berätta hur upptagen du var då? sa hon och flina.
- Nej, det är barnförbjudet. sa jag.
- Jag är vuxen gubben. sa hon och skratta.
- Okej.. Uh.. Det är vuxenförbjudet. sa jag.
- Hahaha. skrattade hon.
- Men jag tänkte att du var Bill, jag säger alltid att det är barnförbjudet till han eftersom han är så liten. sa jag.
- 10 minuter yngre, det var mycket. sa hon.
- Jaaa! sa jag.
- Haha, nej det är det inte gubben. sa hon och skrattade lite.
- Joo.. sa jag.
- Nej. Men du kan gå nu om du vill. sa hon.
- Säg inte att jag ska komma ner igen för då gör jag det inte. sa jag.
- Jo det gör du. Men nej jag ska inte det. sa hon och reste sej upp.
- Vart ska du? sa jag.
- Ut med Gordon. sa hon.
- Okeej. sa jag och gick upp till Steffie.


Emily's perspektiv:

Jag satt inne i mitt rum och kolla lite grejer på datan när Bill kom in.

- Hej. sa jag och log.
- Heej. sa han och kysste mej länge.
- Ska vi göra något? sa jag efter kyssen.
- Visst. Vad för något? sa han.
- Venne.. Ska vi kolla vad Tom och Steffie gör? sa jag.
- Aldrig i livet. sa han.
- Okej.. sa jag.
- Asså du vill inte veta vad dom håller på med. sa han.
- Berätta. sa jag.
- Näe, barnförbjudet. sa han och flina.
- Euw. sa jag.
- Jag vet.. Fast venne vad dom gör nu då men förut när jag kom in så låg dom på sängen och hånglade utan tröjor.. Euuw.. sa han äcklat.
- Haha, och du fick se det? sa jag.
- Ja.. sa han äcklat.
- Haha stackare. sa jag och kysste han.
- Han är så äcklig. sa han.
- Jo, jag vet. sa jag.
- Ska vi dra till något café och fika i stan eller? sa han och log sitt übergulliga leende.
- Okeej. sa jag och vi gick ner till hallen.

Vi gick ut till hans bil och satte oss i den och han startade den och sen så åkte vi till ett café inne i stan. Vi beställde och sen satte vi oss ute.

- Uhm.. Bill? sa jag.
- Aa? sa han.
- Asså jag har tänkt på en grej.. sa jag.
- Vadå för nåt? sa han.
- Asså typ.. Vad tror du har hänt med oss om kanske 10 år? sa jag.
- Uh... Jag vet inte.. sa han.
- Tänk om vi inte ens är tillsammans längre? sa jag.
- Vi får väl hoppas att vi är de. sa han.
- Mmm.. Men jag hade tänkte att vi kanske kunde.... sa jag.
- Kunde? sa han.
- Typ gifta oss eller så.. Asså för att liksom hålla ihop.. sa jag.
- Gifta oss?! Vi har ju bara varit tillsammans i 5 månader! sa han chockat.
- Asså inte nu.. Men sen någon gång.. sa jag.
- När är någon gång? sa han.
- Uhm.. Jag venne.. Inte just nu iallafall.. sa jag.
- Bra, för jag inte redo är de. sa han.
- Näe, inte jag heller. sa jag.
- Mm.. mumlade han.
- Bill..? sa jag.
- Aa? sa han.
- Älskar dej. sa jag och log.
- Haha, älskar dej med. sa han och log tillbaks.
- Ska vi dra? sa jag.
- Aa. sa han.

Vi gick till bilen och sen åkte vi hem igen. När vi kom hem så gick vi till mitt rum. Vi la oss i sängen och det blev tyst en stund.

- Du skrämde mej skit mycket när du sa det där om att vi kunde typ gifta oss. sa Bill efter ett tag.
- Haha, förlåt. sa jag och skratta lite.
- Hoppas att det fortfarande är vi om 10 år.. sa han.
- Mm.. mumlade jag och la huvudet på hans bröst.
- Vad ska vi göra? sa han efter en stunds tystnad.
- Jag vet inte. sa jag.
- Okej.. sa han.
- Bara chilla typ.. sa jag och kysste han på läpparna, sen på kinden och ner på halsen.
- Jag älskar dej Bill. sa jag sen.
- Älskar dej också. sa han och la sej över mej.

Jag la armarna om hans nacke och kysste han läänge. Efter ett tag så började jag kyssa han på halsen en stund tills han stönade lågt. Jag flinade lite och fortsatte.

En liten stund senare tog han av sej tröjan och därefter drog han av mej min, sen började han att knäppa upp sina byxor.

Jag kysste han på halsen igen och han började stöna högre. Han drog av sej byxorna och kämpade med att knäppa upp mina. När han fick av dom började han kyssa mej på halsen istället. Han tog av min bh och slängde ner den på golvet.

Vi tog av oss underkläderna och slängde dom på golvet. Bill tog fram en kondom och drog på sej den.

- Bill, Emmy, Vi ska äta! sa Tom och sparka på dörren.
- Vi äter sen! sa Bill.
- Nej nu! sa han.
- Nej sen! sa Bill surt.
- Kom bara nu!! skrek han och sparka på dörren.
- Nej sen!! skrek Bill.
- Asså vafan håller ni på med som är så fucking viktigt?! skrek han.
- Gåå bara!! skrek Bill.
- Jag kommer fan komma in om du inte säger!! skrek han.
- Nej det gör du inte!! skrek Bill.
- Jo det gör jag!! skrek han.
- Bill käften om det här. Ljug. viskade jag.
- Säg Bill!!! skrek han.
- Vi fucking byter om!! skrek Bill.
- Tack älskling. viskade jag och kysste han.
- Aha.. Amen kom sen då. sa Tom.


Steffie's perspektiv:

Jag satt nere i köket med Simone och Gordon och väntade på att Tom, Emmy och Bill skulle komma ner. Efter en stund kom Tom.

- Vart är dom andra? sa jag.
- Dom bytte om typ. sa han och satte sej brevid mej.
- Byter om? sa jag.
- Ja..? Bill sa det. sa han.
- Äru säker på att dom byter om? Jag menar, varför skulle dom behöva göra det? sa jag.
- Jag venne. sa han.
- Aja, dom kommer väl snart då. sa jag.
- Typ. sa han.

Efter att vi hade käkat så åkte Simone och Gordon. Jag och Tom låg i soffan och jag hade mitt huvud på hans bröst och han höll om mej. En stund senare kunde man höra Bill stöna/skrika högt som fan.

- Dom bytte nog inte om ändå. sa Tom.
- Nej.. Tydligen inte. sa jag äcklat.
- HÅLL KÄFTEN!! skrek han.
- Dom hör nog inte dej.. sa jag.
- Jag vet... sa han lite irriterat.

*2 timmar senare*

Bill och Emmy kom ner och gick in i köket.

- Hur vare att bli av med oskulden Bill?!! ropade Tom.
- Vaa? sa han.
- Ja du vet. Emmy tog ju din oskuld nyss. sa Tom.
- Uh.. Nej. sa han.
- Ljug inte nästa gång. sa Tom.
- Men vafan skulle jag säga då?! sa han surt.
- Typ så här "Jag kan inte komma nu för min tjej håller på ta min oskuld och de är så intressant satt jag skippar middan". sa Tom sarkastiskt.
- Asså du behöver inte ens bry dej om mitt privatliv! sa han.
- Vi har ju typ samma liv så... Jo. sa Tom.
- Inte helt. sa han.
- Nej, men ändå. Du hade inte behövt ljuga för mej.. sa Tom.
- Och du behöver inte lägga dej i mitt privat liv! sa han surt.
- Men förlåt då. sa Tom drygt.
- K. sa han irriterat.
- Asså du behöver inte bli så fucking sur. sa Tom.
- Jo. sa han argt.
- Okej.. sa Tom.

Tom sket i att Bill va sur på han och kysste mej länge och tog på mitt bröst.

- Tom? sa jag och avbröt kyssen medans jag tog bort hans hand från mitt bröst.
- Sorry. sa han och kysste mej igen.
- Vi går upp på ditt rum istället. sa jag efter kyssen.
- Orka. sa han.
- Nu äre ju du som är tråkig. sa jag.
- Nää. sa han.
- Jo. suckade jag.
- Bill! ropade han.
- Vad?! skrek Bill irriterat.
- Fint sugmärke på halsen förresten!! ropa han och skratta.
- Håll käften!! skrek Bill argt.
- Haha, jag var bara tvungen att säga de till han. sa han och skratta lite.
- Snällt.. sa jag.
- Hahaha, jag vet. sa han och skratta.
- Du gör han bara arg ju. sa jag.
- Jag vet. sa han och flina.
- Tom det är inte ens kul. sa jag.
- Jo det är de. sa han och tog på mitt ass.

Vi började hångla och efter en stund gick Bill och Emmy förbi oss.

- Skaffa ett rum. sa Bill.
- Vi har redan det. mumlade Tom och fortsatte hångla med mej.
- K. sa han och dom gick upp.
- Kan vi dra ut? sa jag och satte mej upp.
- Varför? sa han.
- För att jag vill. sa jag.
- Okej.. sa han.
- Vi kan gå ut med Scotty! sa jag.
- Okej, om du vill de så. sa han.

Han gick och kopplade Scotty och jag gick till hallen och efter ungefär en minut kom han med Scotty och vi gick ut.


Bill's perspektiv:

Jag och Emmy hade gått upp till hennes rum.

- Jag har tråkigt. sa hon.
- Jag med. sa jag.
- Vi gör något. sa hon.
- Som? sa jag.
- Jag venne, någonting. sa hon.
- Du vet aldrig. sa jag och flina.
- Näe. sa hon och skratta lite.
- Ska vi gå ner och käka något? sa jag.
- Är du hungrig eller? sa hon.
- Aa. sa jag.

Vi gick ner till köket och Emmy satte sej vid bordet och jag fixade något att äta. Efter att vi hade ätit så kom Tom och Steffie in och gick till oss.

- Hahahah, jag dör lite grann varje gång jag ser ditt sugmärke! skrattade Tom.
- Tom. Kommer du ihåg att vi sa att du inte skulle driva med han för att han blir arg hela tiden. sa Steffie.
- Juste.. Förlåt. sa han.
- Du är så mogen Tom. sa jag surt.
- Men förlåt! sa han.
- Mm.. mumlade jag irriterat och gick upp till mitt rum.

Jag gick upp till mitt rum och satte mej på min säng. Några sekunder så kom Emmy in och satte sej brevid mej.

- Äru sur? sa hon.
- Ja?! sa jag argt.
- Chilla, jag frågade bara.. sa hon lågt.
- Förlåt. sa jag och kramade henne.
- Lugnt. sa hon.
- Tom är så fucking barnslig och dryg. sa jag.
- Jag vet.. sa hon.
- Jag kommer fan aldrig mer kunna göra något kul om han ska hålla på. sa jag.
- Typ. sa hon och kysste mej på kinden.
- Varför kan han bara inte låta mej va? suckade jag.
- Jag venne.. Det är jobbigt att ha syskon.. sa hon.
- Jag vet. sa jag.
- Mm.. mumlade hon.

Hon la sej ner och blundade.

- Äru trött? sa jag.
- Lite. sa hon.
- Haha okej. sa jag och la mej brevid henne.
- Är du? sa hon.
- Näe.. sa jag.
- Okej. sa hon och la huvuet på mitt bröst.

Jag höll om henne och efter en liten stund hade hon somnat.




kommentera ;3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0