I Will Always Remember You - Chapter 21 - The End


1. Emmy 2. Steffie 3. Bill 4. Tom


Steffie's perspektiv:


Jag och Tom satt i soffan och snackade. Efter ett tag kom Bill och Emmy tillbaks. Dom gick upp till övervåningen och de blev en pinsam tystnad mellan mej och Tom.

- Så.. Eh.. sa Tom och la sin arm över mina axlar.
- Mm.. mumlade jag.
- Vad ska vi göra? sa han.
- Jag venne. sa jag.
- Vi kan gå till mitt rum. sa han och flinade lite.
- Ehh.. Nej? sa jag.
- Varför? sa han och gjorde en ledsen min.
- Vad troru? sa jag.
- Men snälla? sa han.
- Okej då. suckade jag.

Vi gick upp till hans rum och han puttade ner mej i sängen och la sej över mej. Han började kyssa mej på halsen och allt.

- Jag orkar inte.. sa jag.
- Joo. sa han och fortsatte.
- Asså du har ju fan inte ens några känslor för mej. sa jag och puttade bort han.
- Lite faktiskt.. sa han.
- Bara lite? sa jag.
- Ja. sa han.
- Hur mycket känslor hade du för mej innan då? sa jag.
- Inga.. sa han.
- Hur fick du mer känslor för mej? sa jag.
- Jag vet inte. sa han.
- Okej.. Bara för att du har lite känslor för mej nu så betyder de inte att vi ska ha sex. sa jag.
- Snälla? Bara en ända gång. sa han.
- Nej. sa jag.
- De va ju fan veckor sen sist. klagade han.
- Jag vet. Men jag kan klara mej utan sex, till skillnad från dej. sa jag.
- Men vafan.. Du vet ju hur jag är. sa han.
- Ja. Du tappade känslor för mej bara för att jag inte låg med dej va? sa jag.
- Typ.. Lite. sa han.
- Tom.. Jag älskar dej men jag känner inte för att ha sex med dej nu. sa jag och reste mej upp.
- En gång bara. sa han och reste sej också upp.
- Jag vill inte. sa jag.
- Okej.. sa han tyst.
- Mm.. mumlade jag och öppnade dörren.
- Kyss mej. sa han lågt och tog tag i min arm.

Jag såg han i ögonen och la armarna om hans nacke och kysste han länge. Medans jag kysste han så gick han med mej mot sängen och putta ner mej i den och la sej på mej igen och kysste mej länge. Jag avbröt kyssen och kollade surt på han.

- Förlåt.. sa han lågt och kollade bort.
- Vafan tänkeru med ens? sa jag lite surt.
- Hjärnan...? sa han.
- Jag menade inte så. sa jag.
- Jag vet men snälla..? sa han.
- Nej. Kanske ikväll. sa jag.
- Kanske? sa han.
- Ja, kanske. sa jag.
- Okej. sa han och kysste mej på kinden.
- Ska vi dra ut eller något? sa jag och log.
- Mm.. Kom. sa han och tog min hand och sen gick vi ner till hallen.

Vi tog på oss skorna och gick ut.


Bill's perspektiv:


Jag och Emmy va inne på mitt rum och låg på sängen. Emmy började gäspa och la sen på mitt bröst.

- Äru trött älskling? sa jag och la armen om henne.
- Mm.. mumlade hon.
- Vill du sova? sa jag.
- Mmm.. Men göre ikväll istället. Vill liksom inte förstöra min dyngsrytme. sa hon.
- Okej. sa jag och kysste henne länge.
- Älskar dej Bill. sa hon och kramade mej hårt.
- Älskar dej med älskling. sa jag och kysste henne igen.

Vi låg där en stund och sen märkte jag att hon började somna lite.
- Emmy. sa jag och skakade lite på henne.
- Mmm.. mumlade hon.
- Sov inte. sa jag och skakade henne mer.
- Jag gör inte det.. mumlade hon och började somna lite mer.
- Jo det gör du. sa jag och ställde mej upp och bar ner henne till köket.

Jag ställde henne ner och hon ramlade nästan så jag blev tvungen att hålla i henne.

- Du kommer fan somna. sa jag.
- Jag ska inte de.. mumlade hon.
- Du kommer de. sa jag.
- Nej.. mumlade hon.
- Jo. sa jag och kysste henne länge.
- Kanske.. mumlade hon efter kyssen och satte sej på en stol.
- Du får inte somna. sa jag och satte mej på en stol brevid henne.
- Jag ska inte.. sa hon och vaknade till lite.
- Bra. sa jag.
- Mm.. mumlade hon och lutade sej mot mej.
- Äru hungrig? sa jag.
- Lite. sa hon.
- Okej, vill du äta något? sa jag.
- Typ. sa hon.
- Haha vadå? sa jag och ställde mej upp.
- Vad som helst.. Ska vi köpa något eller? sa hon.
- Nääe. Jag ska laga något till dej. sa jag.
- Du kan ju inte laga mat. sa hon och skrattade lite.
- Hahaha joooo! Något kan jag väl fixa.. sa jag och rotade lite i skåpen.
- Okej vi köper något. sa jag efter några minuter och gick ut i hallen.
- Jag följer med. sa hon och gick till mej.
- Bra. sa jag och flinade lite.

Vi gick ut till min bil och satte oss i den och jag körde. Vi åkte till en kinaresturang. När vi kom dit så beställde vi och sen tog vi maten med oss och åkte hem.

När vi kom hem gick ut upp till mitt rum och satte oss i sängen och kollade på film och åt maten.

*Senare på kvällen*

Emmy hade somnat i min famn och jag låg och höll på med hennes hår. Efter en liten stund så somnade jag med.

*Nästa morgon*

När jag vaknade var klockan 10.54. Jag låg och försökte somna om men det var omöjligt så jag gick in och duschade och så. När jag var klar satte jag mej i sängen med datan.

Efter ett tag började Emmy prata i sömnen.

- Mmm.. Biill, sluta... mumlade hon.

Jag skrattade lite åt henne och sen började hon mumla något mer men hörde inte vad de va. Jag böjde mej ner och kysste henne på kinden och fortsatte hålla på med datan. Efter ungefär en timme vaknade hon.

- Vare skönt att drömma om mej? sa jag och flinade när hon satte sej upp.
- Haha va? sa hon.
- För typ en timme sen började du snacka i sömnen, sen du sa typ: Biill, sluta.. Hahah. sa jag och skratta.
- Men vafan. sa hon.
- Vad gjorde jag? sa jag och flinade.
- De är barn förbjudet. sa hon.
- Hahaha omg! Vad drömmer du för något egentligen?! skrattade jag.
- Olika. sa hon och skrattade lite.
- Perversa unge. sa jag och flinade.
- Haha håll käften! sa hon och garvade.
- Näe.. Varför? sa jag.
- Jag är näst in till vuxen! sa hon.
- Nästan ja. sa jag och kysste henne.
- Jag är bara ett år yngre än dej, så om inte jag är vuxen är inte du det heller. sa hon och flina.
- Joo! sa jag.
- Nää! sa hon och stängde ner min data och la ner den på golvet.
- Varför gjorde du så för? sa jag.
- Därför. sa hon och drog ner mej i sängen och la sej över mej.
- Haha vafan? sa jag.
- Jag vill göra drömmen verklig. sa hon och kysste min hals.
- Okej. sa jag och rullade runt så jag låg över henne.
- Men jag är trött på att du ska alltid ligga på mej. Jag får vara överst för en gångs skull. sa hon.
- Okej då.. suckade jag och la mej brevid henne och hon la sej över mej igen.
- Yeey. sa hon och kysste mej länge.

Jag la händerna på hennes ass och kysste henne på halsen. Vi tog av oss tröjorna och sen knäppte hon upp mina byxor. Hon drog av mej dom och sen knäppte jag upp hennes och tog av henne dom. Jag la mina händer på hennes ass igen och hon kysste mej på halsen.

Jag stönade lågt och hon flinade och fortsatte. Jag knäppte upp hennes bh och slängde ner den på golvet.

- Jag fucking älskar dej Bill. sa hon och fortsatte att kyssa min hals.
- Fan jag älskar dej så jävla mycket. sa jag och stönade högre.

Jag rullade runt satt jag låg överst och började kyssa henne på halsen och hon la sina armar runt min hals.


Tom's perspektiv:

Jag hade nyss duschat och jag gick ut ur badrummet och började klä på mej och exakt då så vaknade Steffie och när hon såg mej så tittade hon bort.

- Haha, vågar du inte kolla på mej? sa jag och flina.
- Kanske.. sa hon och kollade fortfarande bort.

Jag skrattade lite och tog på mej ett par byxor och gick fram till henne. Jag såg henne i ögonen och sen kysste jag henne länge.

- Du har glömt något. sa hon och flinade efter kyssen.
- Vadå? sa jag.
- Din tröja. sa hon och kollade på min mage.
- Whatever, jag behöver ingen tröja. sa jag.
- Jo, annars kommer jag fan kolla på din fucking mage hela tiden. Ta på dej en tröja nu. sa hon.
- Men om jag vill att du ska kolla på den då? sa jag.
- Ta bara på dej en tröja. sa hon.
- Kanske. sa jag och flina.
- Tom, jag vill inte kolla på din mage hela dagen. sa hon.
- Varför? Den är ju skit sexig. sa jag och flinade.
- Typ.. sa hon lågt.
- Så du tycker de? sa jag och skrattade lite.
- Kanske. sa hon.
- Hahaha, jag vet att du gör de! sa jag och log lite.
- Mm.. mumlade hon och kollade bort.

Jag skrattade lite åt henne och la mej över henne.

- Tom, gå av mej. Du väger mycket. klagade hon.
- Gör jag inte alls. sa jag.
- Jo, för mej. sa hon.
- Men du är ju liten och klen. sa jag och flinade.
- Vafan så liten är jag inte?! Och inte klen heller. sa hon och gjorde en sur min.
- Om du tycker att jag väger mycket så är du det. sa jag.
- Men du är kille ju. Alla killar väger mycket. sa hon.
- Nej? sa jag.
- Okej kanske inte alla, men många. Gå av mej iallafall. sa hon.
- Varför vill du ens att jag ska gå av dej för? Och säg inte att jag väger mycket. För de gör jag inte. sa jag.
- Men asså du kommer ju bara vilja ha sex och allt.. sa hon lågt.
- Typ. sa jag.
- Och de är liksom därför du ska gå av mej! sa hon och försökte putta bort mej.

Jag suckade och la mej brevid henne och höll på med hennes hår istället.

- Är du typ sur eller något? sa jag.
- Nej.. Varför? sa hon.
- Du verkar de. sa jag.
- Okej.. Asså jag är bara trött.. sa hon.
- På? sa jag.
- Att du ska hålla på med mej fast du inte ens älskar mej. sa hon och vände sej med ryggen mot mej.
- De gör jag visst.. sa jag lågt och la armen om henne.
- Nej det gör du inte. sa hon.
- Jo. sa jag.
- Nej.. sa hon.
- Vad vet du om det? sa jag.
- Igår hade du inga känslor för mej, sen på kvällen hade du lite och nu kan du inte ha så mycket så du älskar mej Tom. sa hon.
- De kan jag visst. sa jag.
- Nej det kan du inte. sa hon och gick upp ur sängen.
- Kanske inte.. Men asså jag fattar inte varför jag inte älskar dej lika mycket som förr. sa jag och gick upp ur sängen också.
- Man kan inte älska någon för alltid Tom.. sa hon lågt.
- Jag vet.. sa jag.

Hon gick fram och kramade mej och jag kysste henne på kinden.

- Varför gör vi bara inte slut? De kommer ändå inte att hända något med oss. sa hon.
- Jo det kommer de.. sa jag.
- Nej det kommer det inte.. sa hon.
- Jo? sa jag.
- Nej. Jag borde inte ens ha följt med hit.. sa hon.
- Snälla säg inte så.. sa jag lågt.
- Men de är ju sant. sa hon.
- Jag vet.. Men jag vill ha dej här.. sa jag.
- Men jag vill inte vara här. sa hon.

Jag satte mej på sängen och la ansiket i händerna och började snyfta lågt.

- Förlåt.. sa hon och satte sej brevid mej.
- Du behöver inte säga förlåt.. Det är inte ditt fel att du inte vill vara här.. snyftade jag.
- Nej men ändå.. sa hon.
- Jag borde inte ha tvingat hit dej.. sa jag lågt.
- Du gjorde inte de. sa hon.
- Jo.. sa jag.
- Nej. Jag gick med på att komma hit. sa hon.
- Okej.. Varför vill du inte va här? sa jag.
- För att jag inte tror på den där skiten om att du kommer få tillbaks känslorna för mej.. sa hon.
- Men jag kommer de.. sa jag.
- Asså Tom, man kan inte bestämma om man ska få känslor för någon eller inte. sa hon.

Jag hade inget att svara så jag gick och satte på mej en tröja och sen gick jag till köket. När jag kom ner så rotade jag lite i kylskåpet och tog lite att käka.

*Några veckor senare*

Steffie hade bestämt sej för att åka hem idag. Emmy skulle åka med henne och både jag och Bill var skit ledsna för att dom skulle det.

Vi satt i bilen och körde till flygplatsen. När vi kom fram så gick alla ur bilen och dom tog sina väskor och sen gick vi in dit.

Dom checkade in. Det var ungefär 5min kvar tills planet skulle gå.

- Tom.. sa Steffie.
- Aa? sa jag.
- Uhm.. sa hon.
- Vadå? sa jag.
- Steffie vi måste dra till planet nu. sa Emmy och drog i hennes arm.
- Det är slut. sa hon innan dom gick till planet.

Jag kollade efter henne och när jag såg att hon hade gått på planet bröt jag ihop. Varför var det här tvunget att hända? ...



SLUUT!
Vad tycker ni? Jag(angelika) tycker själv synd om Tom.. Men men, det är ju bara en novell och inte verklighet så.

Anyways, vi ska börja på ny novell. Så, antingen kommer första inlägget senare ikväll eller imorron. :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0