Die For You - Chapter 24


1. Camilla 2. Angelika 3. Sebbe 4. Jonte och hans nya tjej
5. Georg, Tom, Bill och Gustav

Angelika's perspektiv:


*En dag senare*

Det var morgon och jag och Bill satt på sängen och de va imorron dom skulle fortsätta sin tour, så han försökte övertala mej att följa med.

- Asså snälla följ med! bad han.
- Jag kan inte, Bill. sa jag.
- Varför inte? sa han.
- Jag har skola och allt. sa jag.
- Men ändå! sa han.
- Nej.. sa jag.
- Snälla! bad han.
- Jag kommer inte följa med. Ni får åka utan oss. sa jag.

De gick en liten stund innan han gav sej och gick med på att vi inte följde med.

- Aja, jag måste ner och käka frukost nu, satt jag hinner med bussen. sa jag.
- Okej. sa han och jag gick ner till köket.

Jag åt frukost och så. När jag va klar så gick jag upp till Camillas rum. Hon satt vid datan och Tom satt på sängen.

- Camilla vi måste dra till bussen nu. sa jag.
- Okej. sa hon och stängde av datan.
- Hejdå älskling. sa Tom
- Hejdå, Tom. sa hon och kysste han.

Vi gick ut till bussen och åkte till skolan.

När vi kom fram gick vi till våra skåp och tog fram engelska böckerna. Vi gick till våran lektion och satte oss och börja jobba.

- Hej. sa Michelle.
- Vad..? sa jag.
- Har du och Bill gjort något då? sa hon.
- Nej...? sa jag.
- Omg asså du kommer typ dö oskuld. sa hon bitchigt.
- Asså håll käften! sa jag irriterat.
- Haha du kommer ju de. sa hon.
- Eller inte? sa jag.
- Haha jo, tro mej. sa hon och gick.
- Vilken bitch. sa Camilla
- Visst? Fucking hatar henne. Vafan vet hon om att jag dör oskulg eller inte? Jag kanske bara inte vill ligga med Bill? sa jag.
- Vill du inte? sa hon förvånat.
- Jo... Men asså... sa jag.
- Asså..? sa hon.
- Asså.. Jag, uh.. Nej de va inget. sa jag.
- Jo vadå? sa hon.
- Tänk om inte han vill de? sa jag.
- Men jo? sa hon.
- Men nej han kanske inte vill? sa jag.
- Klar han vill! Eller ja.. vad vet jag om de egentligen men jag tror han vill iallafall. sa hon.
- Men lol? Nej men om han inte vill då?! sa jag.
- Vaför skulle han inte vilja? sa hon.
- Han kanske inte vill gå för snabbt fram i vårt förhållande? sa jag.
- Omg ni har varit tillsammans i typ 1000 år eller nåt! sa hon.
- Nej? Sen typ i sommras. sa jag.
- Vilken månad? sa hon.
- Uh.... Juli eller Agusti typ? sa jag.
- Asså tro mej bara, han vill.. hahaha. sa hon och garva.
- Kanske. sa jag.

*Sista lektionen*

De va slutet av sista lektionen så jag ringde Sebbe och fråga om han kunde hämta oss. Och de kunde han.

När han kom gick vi och satte oss i bilen och sen åkte vi hem. 

När vi kom hem så gick vi upp på mitt rum. Bill och Tom va där också.

- Va ska vi göra? sa jag.
- Du kan säga vad Michelle sa till dej på engelskan! sa Camilla.
- Neeej! sa jag.
- Vad sa hon till dej? sa Bill.
- Asså hon ba: har du och gjort nåt då? jag ba: nej...? sen hon ba typ du kommer dö oskuld. sa jag.
- Vafan. sa han.
- Jupp. Men jag bryr mej inte så mycket, hon kan ju tro vafan hon vill? sa jag.
- Visst? sa Camilla.
- Mmm.. mumlade Bill.
- Äru sur? sa jag.
- Ja! Hon och dom andra är så jävla elaka mot er hela tiden! sa han.
- Jag vet.. Dom är fett störda. sa jag.
- Mm.. Asså om de kommer ett bra tillfälle ska jag fan slå ner Michelle och inte sluta förns hon drar hem och grinar. sa han irriterat.
- Hahah naw, du behöver inte de. sa jag.
- Men jag vill. sa han.
- Okej. sa jag och krama han.

*senare på kvällen*

Jag och Bill satt på nerdervåningen och tittade på tv, eftersom min tv var sönder.. Men de började bli sent och jag hade ju skola imorgon så vi gick upp på mitt rum.

Vi satte oss på sängen och de blev tyst en stund.

- Asså du ska inte bry dej om vad dom sa, för de är inte ens sant. sa Bill.
- Mmm.. Jag vet. sa jag.
- Jag älskar dej. sa han.
- Jag älskar dej med! sa jag och krama han hårt.
- Snälla kan inte du följa med på touren? sa han.
- Asså jag kan inte missa typ 3 veckor från skolan, Bill. sa jag.
- Jag önska du kunde.. sa han.
- Jag också. sa jag.

En liten stund senare så kysste han mej och kyssandet övergick till hångel.

*Nästa morgon*

När jag vaknade så låg världens finaste människa brevid mej. Bill. Han sov fortfarande så jag gick upp och tog en dusch. När jag var klar så klädde jag på mej, sminka mej och fixa mitt hår.

När jag var klar så gick jag in i Camillas rum för att väcka henne.

- Camilla vi måste dra! sa jag.
- Låååt mej sova! sa hon irriterat.
- Asså vi måste till skolan nu. sa jag.
- Jag orkar inte! sa hon.
- Kom bara! sa jag.
- Okej, om du går. sa hon.
- Visst. sa jag och gick.

Jag gick ner till köket och började äta frukost. Efter ungefär 30min så kom Camilla ner.

- Du vet väl att du inte hinner äta något sa jag?
- Ja...? Kom så dra vi. sa hon.

Vi gick till hallen och satte på oss skor och jacka och gick ut till busshållsplatsen och väntade på bussen.

När bussen kom så gick vi på och satte oss längst bak. Efter en liten stund så börja Camilla kolla konstigt på mej och le.

- Vad...? sa jag.
- Hur var de? sa hon och flina.
- Va? vadå? sa jag.
- Du vet vad jag snackar om. sa hon.
- Eh.. Nej..? sa jag.
- Jag hörde er. sa hon och flina.
- Va?! Asså vafan snackar du om? sa jag.
- Du och Bill... Igår kväll. sa hon och flina ännu mer.
- Uh.. Vi gjorde inget? sa jag.
- Hahah jo de gjorde ni. sa hon och börja garva.
- Okej ja, men du brhöver inte bry dej. sa jag och kollade ner.
- Haha jo, men svara nu! Hur va de? skratta hon.
- Du vet väl hur det är..? sa jag.
- Aa.. Men de var ju din första gång liksom! sa hon och flina.
- Ja men asså.. Typ.. Uh.. sa jag.
- De förklarade ju mycket. sa hon.
- Men varför är de så intressant ens?! sa jag.
- Hahah vet inte. Är nyfiken bara. sa hon och flina.
- De va bra okej? sa jag.
- Bara bra? sa hon.
- Vafan ska jag säga mer? sa jag.
- Att de va sexigt? sa hon och garva ihjäl sej.
- Vafan.. sa jag.

När bussen stanna gick vi in och tog våra böcker och gick till lektionen. 
Vi gick och satte oss och började jobba men efter en stund så gick Camilla bort till Aldina och viska något. Sen kolla dom på mej och garva. vafan? Någon minut senare så kom Camilla och satte sej brevid mej igen.

- Vafan va de där? sa jag.
- Hahahaha, blev baar tvungen att säga till henne! sa Camilla och garva.
- Berätta vadå? sa jag.
- vad jag hörde!! sa hon och garva ihjäl sej.
- Fan va elakt. sa jag irriterat.
- Men kom igen? Aldina och jag är typ bästa vänner! Hon säger inget. sa jag.
- Jag vet, men varu fucking tvungen?! sa jag.
- Hahaha aa. sa hon.
- Die bitch. sa jag och skratta lite.
- Omg äre verkligen sant?! sa Aldina och kom fram till mej.
- Vadå? sa jag.
- Att Camilla hörde dej och Bill? sa hon och skratta.
- Tydligen. sa jag.
- Hahaha va han bra eller? sa hon och flina.
- Varför skulle han inte va? sa jag och flina.
- Hahahahhahahaha! skratta hon och Camilla.

*Sista lektionen*

De va idrott och jag orkade inte var med så jag satt på en bänk.

- Ofta du och Bill har haft? sa Michelle bitchigt.
- Vem sa de till dej? sa jag.
- Alla vet ju om de. sa hon.
- Vaa?!? sa jag förvånat.
- Ja? sa hon.
- Vem i helvete..? sa jag irriterat.
- Vilka visste från början då? sa hon.
- Asså Camilla och Aldina. sa jag.
- De är väl dom som har spridit de då? sa hon och flina elakt.
- Dom skulle aldrig göra de. sa jag.
- Hur kan du veta de? sa hon.
- För att dom aldrig skulle göra de.. sa jag.
- Haha, visst. sa hon och gick.

Jag satt och tänkte lite tills Michis kom till mej.

- Varför kom Michelle och snacka med dej? sa hon.
- Hon fråga om jag och Bill hade haft de, sen fråga jag hur hon visste. Sen hon ba alla vet de typ. sa jag och kolla ner i glovet.
- Jag trodde de va ett rykte, haha. sa hon.
- Haha okeej. Men asså jag fattar inte, Camilla och Aldina va dom ända som visste? Och varför skulle dom säga till hela skolan liksom? sa jag.
- Jag vet inte.. Tänk om de va någon som hörde dom snacka om de? sa hon.
- Fuck my life. Varför ska alla bry sej så mycket egentligen? sa jag.
- Vet inte. De är väl mest för att du va med Bill Kalutzi. sa hon.
- Kaulitz. Haha. sa jag.
- Same shit, haha. sa hon.
- Naaah inte riktigt. Men asså spela roll om han är kändis? Han är ändå lika mycket människa som vi andra? sa jag.
- Visst? Men ändå liksom.. sa hon.
- Mm.. jag vet. sa jag.

När lektionen va slut så gick jag och Camila till bussen och åkte hem.

*Tre veckor senare*

Killarna va på tour och skulle komma hem om nårga dagar. Jag va sjuk så ligger hemma i sängen och mår skit.

En liten stund senare så fick jag sms, så jag tog mobilen och titta vem de var ifrån. Hampus?! Vafan de är ju Camillas mobil. Hon måste ha tagit fel i morse när hon stack till skolan.

Jag låste upp mobilen och kollade vad dom hade skrivit till varann. Asså jag vet att de kanske är fel men jag blev nyfiken.. Jag läste alla sms uppifrån och ner och höll på att dö när jag såg allt.

Hampus ♥: Vi MÅSTE göra om de där! Fan du äger verkligen i sängen! ♥
Camilla: Haha du är fan bättre! Men klart som fan att vi ska! ♥
Hampus ♥: Imorgon? Efter skolan asså ♥
Camilla: Visst (; ♥
Hampus ♥: Du är väl singel? ♥
Camilla: Ja..? ♥
Hampus ♥: Okej, bara undra (: ♥

Va i helvete? Asså jag måste snacka med Camilla om de här! Jag letade upp mitt nummer och ringde.

- Hallå? sa hon.
- Du tog med fel mobil och du är otrogen. sa jag.
- Nej de är jag inte? sa hon.
- Lägg av Camilla. Hampus messa dej nyss. Sorry men jag kolla alla sms. sa jag.
- Vafan gjorde du de för?! sa hon.
- För att jag blev nyfiken om varför du har kontakt med mitt ex. sa jag.
- Asså säger du ett fucking skit till Tom eller nån annan dödar jag dej! sa hon argt.
- Camilla seriöst nu. Varför kan du inte bara hålla dej till Tom? sa jag.
- Han är inte ens här och jag behövde nån att va med. sa hon.
- Jag måste dra. Innan jag spyr ner hela sängen. sa jag.
- Hejdå. sa hon.
- Herrå. sa jag och la på.

Jag behövde inte spy men ag måste ringa Tom. Camilla kommer hata mej men jag får ta den risken. Jag letade efter Toms nummer och ringde han.

- Heeej! sa han.
- Tom de är Angelika. sa jag.
- Aha, men varför ringer du från Camillas mobil? sa han.
- Hon tog med fel till skolan. sa jag.
- Är inte du i skolan då? sa han.
- Nah, är sjuk. sa jag.
- Okej men vad ville du? sa han.
- Säga nåt sjukt viktigt om Camilla, men om du kan verkligen lova att säga att jag inte har sagt de till dej! sa jag.
- Lovar, vad är de? sa han.
- Hon är otrogen mot dej. sa jag.
- Lägg av. sa han.
- De är sant Tom! Mitt ex, asså Hampus som va på bilderna med mej som Bill tjafsa över. Asså de är han som hon är med. sa jag.
- Jag har inte tid med att lyssna på dina jävla lögner Angelika! sa han irriterat.
- Tom, varför tror du jag skulle ljuga om att Camilla är otrogen mot dej? Jag är inte så dum i huvet. sa jag.
- Har du bevis då? sa han.
- Dom har fucking messat varann! Och innan jag ringde dej ringde jag Camilla och hon sa att hon va med han för att hon behövde nån att va med för att du inte va här. sa jag.
- Kan du inte bara lägga av? Vet redan att hon aldrig skulle kunna vara otrogen mot mej. sa han.
- Asså Tom jag lovar de e sant! sa jag.
- Jag fucking tror dej inte okej?! sa han.
- Fucking låt henne va otrogen mot dej då!! skrek jag och la på.

Jag gick in och kollade på Camillas bilder på mobilen och hitta en bild när hon log och hångla med Hampus. Jag tog ett djup andetag och skicka den till Tom.

Camilla's perspektiv:

*Senare på kvällen*

Jag kom hem och tog av mej skorna och så och gick upp på mitt rum. En liten stund senare kom Angelika in.

- Hur kan du? sa hon.
- Kan vadå? sa jag.
- Va otrogen mot Tom! sa hon.
- Aha, nej men jag är bara med Hampus tills Tom kommer tillbaks. sa jag.
- Tom vet. sa hon.
- VA?! skrek jag.
- Jag ringde han, men han trodde mej inte. Sen kolla jag dina bilder och skicka en till han när du och Hampus låg och hångla. sa hon.
- Hur fan kunde du?! sa jag.
- Inte så svårt. sa hon.
- Fan fan fan fan fan fan FAAAN!!! skrek jag.
- Han förtjänade att få veta.. sa hon och gick ut.

Nu var jag jävligt förbannad asså. Hur fan kunde hon? Jag gick mot hennes rum och öppnade dörren hastigt.

- Ge mej min mobil. sa jag argt.
- Varsågod. sa hon och kasta den till mej.
- Varför skickade du den där fucking bilden till Tom för?! sa jag argt.
- För att han förjänade att veta att du är otrogen. sa hon.
- Dra åt helvete om han gör slut med mej! sa jag.
- De är väl inte mitt fel att du är otrogen? De är ju fan ditt eget fel om han gör de! sa hon.

Jag orkade inte svara. Jag gick ut ur hennes och smällde igen hennes dörr och gick in i mitt rum. Jag tog Jayy i min famn och satte mej på sängen och kolla vad Tom svara när hon skicka bilden.

Tom ♥: Snälla, jag ber dej säg att den är fake?...
Angelika: Sorry... Men den är inte de.
Tom ♥: Fan.. Och jag som trodde hon älskade mej. Fan va fel man kan ha.
Angelika: Såklart hon älskar dej! Hon sa att hon behövde nån att va med tills du kom tillbaks bara.
Tom ♥: Men hon sa inte att hon älskade mej. Eller hur?
Angelika: .....Nej... Men man kan se de på henne att hon verkligen älskar dej Tom! Jag fattar bara inte varför hon är otrogen mot dej iallafall.. Och med Hampus?! Euw.
Tom ♥: Jag fattar inte heller varför.. Tycker du jag ska göra slut med henne?
Angelika: Fan heller! Du får inte göra de!
Tom ♥: Varför ?
Angelika: Du kommer göra ett sjukt stort misstag. Hon älskar dej Tom, tro mej. Men jag ska snacka med henne om de sen.. Då ska jag väl antagligen säga att jag sa till dej också.
Tom ♥: Varför är du så rädd att säga att du sa de till mej ?
Angelika: Asså.. Jag vill inte att hon blir arg. Visst hon är redan de men sen kommer hon bli fett besviken på mej och allt. Sen sa hon när jag ringde henne att om jag sa till dej skulle hon döda mej och lalala.
Tom ♥: Ofta?
Angelika: Aa
Tom: Okej.. Hoppas hon erkänner när jag träffar henne..
Angelika: Mmm.. Jag också.

Jag satt bara på sängen helt stumm. Asså shit. Jag gick och la Jayy i hans säng igen. Jag bytte om jag gick och la mej.

*Några dagar senare*

De va bara någon timme kvar tills Tom, Bill, Gustav och Georg skulle komma hit. Jag hade bestämt mej för att leka dum och låsas inte veta om att Tom vet att jag var otrogen. Jag gick till Angelikas rum och väntade där istället. När jag kom in i hennes rum så satt hon vid datan.

- Angelika? sa jag.
- Aa..? sa hon.
- Vad ska jag göra? Tänk om han gör slut.. sa jag ledset.
- Mmmm.. Det är ju ändå ditt egna fel liksom.. sa hon.
- Jag vet.. Jag skulle aldrig varit de.. sa jag och började gråta.
- Han kommer inte göra slut! Jag lovar. sa jag.
- Säkert? sa jag.
- Asså vet inte.. Men hoppas inte han gör de iallafall.
- Mmm.. mumlade jag.

*Ungefär en timme senare*

De ringde på ytterdörren. Shit nu kommer dom. Angelika gick och öppna och jag följde efter henne.

- Hej Tom. sa jag och krama han.
- Uhm.. hej. sa han.

Jag sa hälsa på Bill, Georg och Gustav också. Men sen gick jag och Tom upp på mitt rum.

- Så.. Vad vill du göra? sa jag osäkert.
- Vet inte.. Är fett trött. sa han och la sej på sängen.
- Tom. sa jag och la mej på han.
- Vad? sa han.
- Jag älskar dej. sa jag och började kyssa hans hals och hålla på.
- Lägg av. sa han.
- Vad är de? sa jag.
- Du vet varför jag sa de. sa han.
- Nej? sa jag, men egentligen visste jag ju...
- Sluta låtsas! Varför kan du inte bara säga som de är?! sa han irriterat.
- Jag fattar fan inte ens va du snackar om Tom?! sa jag.
- Gör du visst. Men en sak. Snacka inte med mej förns du kommer med en bra förklaring till varför du är otrogen. sa han och gick ut.

Jag satt bara där. Jag kunde ju inte säga att jag saknade honom för mycket så jag va med Hampus tills han skulle komma tillbaks. Asså de är ju de som är sanningen till varför jag va med Hampus. Jag saknade Tom. Men han kommer tycka att de är värsta dumma förklaringen.

Jag tänkte lite på vad jag skulle säga ett tag och sen gick jag ner. Jag bestämde mej för att säga som de va för jag kom inte på något annat.

När jag kom ner satt Tom i soffan med Georg, Gustav och Bill. Jag harklade mej och dom kollade på mej. Tom såg mest arg och ledsen ut när han såg mej. Jag har säkert förstört allt nu..

- Tom.. Kan vi snacka? Jag har nåt att säga om.. De. sa jag.
- Killarna vet redan att du är otrogen. Dom har försökt få mej på bra humör i flera dagar nu. sa han.
- Okej.. Men kan vi snacka iallafall. sa jag.
- Visst men jag pallar inte gå så antingen säger du de när dom är här eller så kan dom gå. sa han och luta sej bakåt.
- Spelar ingen roll för mej. Bara jag får allt sagt. sa jag.
- Visst. Säg de då. sa han.
- Jag ville bara vara med någon.. Jag saknade dej så mycket och jag visste att du inte kunde komma.. Så de va därför. sa jag och kolla ner.
- Sämsta förklaringen. sa han bara.
- Förlåt.. Men de är sanningen Tom. sa jag och blev tårögd.
- Fortfarande sämsta. sa han.
- Förlåt. sa jag och började gråta och sprang upp på mitt rum. 

Jag stängde dörren och fick värsta panik attacken. Jag älskar Tom och han kommer aldrig förlåta mej. Ville bara dö just nu.. Vad hade jag gjort? Har förstört allt..

När jag hade lugnat ner mej lite så bestämde jag mej för att gå ut, så jag tog mitt cigg paket och gick ner för trappan. Jag stanna i hallen en liten stund för att höra vad dom andra sa.

- Tycker ni jag ska gå upp till henne? sa Tom.
- Nej. Inte efter de hon har gjort mot dej. sa Georg.
- Jag tycker du borde gå upp till henne. Hon gjorde de ju bara för att hon sakna dej. sa Angelika.
- För att hon sakna mej? Visst, vi säger väl så. sa Tom.
- De är ju sant? sa hon.
- Om hon skulle saknat mej så skulle hon inte göra så mot mej! sa han.
- Exakt. sa Georg och Bill.
- Snälla Tom, gå bara upp till henne? Hon sitter säkert och stor grinar. sa hon.
- Jag bryr mej inte om hon gråter. Hon förtjänar de. sa Tom.
- De gör hon inte alls? sa hon.
- Jo..? Va tror du jag gjorde när jag fick reda på att hon va otrogen?! sa han ilsket.
- Förlåt då.. Men ni älskar fortfarande varandra? sa hon.
- Fan heller. Orkar inte med henne längre. Ska fan göra slut nästa gång jag ser henne. sa han.

Det där gick rakt in i hjärtat. Orka inte var kvar och lyssnar så jag gick ut och smällde igen dörren hårt.

Tom's perspektiv:

- Kom morsan eller farsan hem eller stack nån ut? sa Angelika
- Inte fan vet väl jag. sa jag.
- MAMMA?! PAPPA?! ropade hon och gick ut i hallen.
- FUCK! skrek hon.
- Vad? sa Bill.
- Camilla har stuckit. sa hon.
- Hur kan du veta de? sa Georg.
- Tror du att hennes ytterkläder går ut själva eller? sa hon.
- Nej, men inte fan vet väl jag hur du kunde veta. sa han.
- Jag går ut och snackar med henne. Om jag hittar henne. Om jag hittar henne levande. sa hon och gick ut.
- Vafan jag drar också ut. sa jag och gick till hallen.

Jag tog på mej mina skor och gick ut. Gick till skogen där dom brukar hänga. Efter att jag hade gått en stund så såg jag dom stå och röka. När jag kom fram till dom så kolla dom konstigt på mej.

- Ska jag lämna er ensamma eller? sa Angelika.
- Visst. sa jag.
- Okej, jag går hem då. sa hon och gick.

De blev en lång tystnad mellan mej och Camilla.

- Uhm.. Vill du ha en? sa Camilla och sträckte fram cigg paketet till mej.
- Okej. sa jag och tog en cigg och tände på.
- Ska du inte göra slut med mej? sa hon och kolla ner.
- Jag vet inte. sa jag.
- Varför inte? sa hon.
- För att vi har Jayy och allt.. sa jag.
- Bara därför? sa hon.
- Och för att jag älskar dej.. sa jag.
- Lät inte som de när du snacka med dom andra där inne.. sa hon ledset och kollade ner.
- Jag vet.. sa jag.
- Mmm.. mumlade hon.
- Jag borde vara skit pissed på dej, men jag kan inte. sa jag.
- Du förtjänar någon bättre än mej Tom. sa hon.
- Kanske. Men jag vill ha dej ändå. sa jag.
- Varför? Du borde hata mej mest av allt Tom. sa hon.
- Jag hatar dej inte. Men jag är fortfarande sjukt arg och ledsen för att du ÄR otrogen fortfarande! Men jag älskar dej iallafall. sa jag.
- Jag måste göra slut med Hampus. sa hon och tog upp sin mobil.
- Över telefon? sa jag.
- Nej. Jag ska ringa han och få han komma hit. sa hon.
- Okej. sa jag.
- Jupp. sa hon och satte på högtalaren.

- Hallå? sa han.
- Hej. Uh, jag måste snacka med dej så kan du komma till.. Du vet skogen som jag och Angelika alltid är vid? sa hon.
- Okej älskling. Ses om 10. sa han och dom la på.

- Euw. sa jag.
- Vad? sa hon.
- Han kalla dej älskling? De gjorde mej inte glad precis. sa jag.
- Tom jag ska göra slut med han. Och om du vill, kan du göra slut med mej. Jag fattar om du vill de. sa hon och en tår rann ner för hennes kind.
- De kommer jag inte göra! Jag sa ju att jag älskar dej för mycket! sa jag och såg henne i ögonen.
- Jag älskar dej också Tom. sa hon och log halvt.

Vi sa inte så mycket mer. Vi stog typ bara och kollade på varann tills Hampus kom.

- Hej älskling. sa han och kysste henne på kinden.
- Uhm.. Hampus? sa hon.
- Aa? sa han.
- Vi måste göra slut. sa hon.
- Vaa??! sa han förvånat.
- Aaa. sa hon.
- Vafan? Efter allt som vi gått igenom? sa han.
- Vi har inte gått igenom något specielt Hampus. sa hon.
- Joo?? Allt sex då? sa han och jag tittade på Camilla.
- Eh... De spelar ingen roll. De är slut. sa hon och försökte undvika och titta på mej.
- Camilla? sa jag.
- Aa. sa hon utan att kolla på mej.
- Asså varför kollar du inte på mej när jag snackar med dej för? sa jag.
- För att du säkert hatar mej nu. sa hon.
- Nej? sa jag.
- Vem är de Camilla? sa han.
- Min.. Uh.. sa hon och kollade på mej.
- Din? sa jag och han samtidigt.
- Pojkvän. sa hon och kollade ner i marken.
- VAAH?! skrek han.
- Ja. sa hon kort.
- Så du va otrogen hela fucking tiden?! sa han argt.
- Typ så reagerade jag också förut. Fast mer damp. sa jag.
- Förlåt. sa hon och sprang iväg.
- CAMILLA!! ropade jag och sprang efter. 

Hampus sprang också efter. Vi sprang ikapp henne och stoppa henne.

- Okej nu vill jag fan veta varför du sa att du va singel när jag messa dej! sa han.
- För att jag saknade Tom och behövde nån att va med medans han va borta. snyftade hon.
- Snacka om att utnyttja. sa han.
- Jag vet, förlåt. snyftade hon.
- Asså vafan, jävla hora. sa han argt.
- Vafan, kalla inte henne hora. sa jag argt.
- Jag kallar henne vafan jag vill. sa han.
- Tom.. Kan vi gå? sa hon försiktigt.
- Jag ska döda Hampus först. sa jag.
- Tom snälla. sa hon och började gråta.
- Han ska ingenstans förs han är död. sa han.
- De är fan du som ska dö. sa jag.
- Kom igen då?! Vafan väntar du på? sa han argt.
- Tom, vi drar bara.. sa hon lågt.
- Feg du är om du drar. sa han.
- Jag har fucking fått nog av dej nu! sa jag irriterat och slog han hårt i magen. 

Jag slog han så hårt satt han ramla.

- Ställ dej upp då! sa jag och sparka lite löst på han.
- Tom sluta! sa Camilla.
- Är du på hans sida nu eller? Tack så jävla mycket. sa jag.
- Nej! Jag vill bara inte att nåt händer dej. sa hon lågt.
- Inget kommer hända. sa jag lungt.
- Ajj.. sa han och ställde sej upp.
- Vilken jävla mes du är. sa jag.
- Håll fucking käften! sa han och slog mej med knytnäven i facet.
- Fuck. sa jag och märkte att jag blödde i munnen.
- Omg, vem äre som är mes nu då? sa han och flina.
- Fortfarande du. sa jag och slog till han i facet också.

Efter ett tag låg han på marken och hade ont som fan. Jag hade mest ont i ansiket efter slaget men jag klarar mej.

- Tom?! Du fucking blöder i munnen och allt! sa Camilla oroligt.
- Jag mår bra. Till skilnad från han. sa jag och pekade på Hampus.
- Omg. sa hon.
- Fucking ställ dej upp! sa jag och sparka till han hårt några gånger.
- Vafan, sluta fucking sparka!! skrek han.
- Ställ dej upp då! sa jag och skratta.
- Tom kan vi inte bara gå. sa hon.
- Snart. sa jag och fortfatte sparka på han lite.
- Tom!! sa hon.
- Men okej då. sa jag och vi började gå tillbaks. 
- Jag är inte klar med dej, din jävel!! skrek han och jag vände mej om och började gå mot han.
- Du kan fan dra åt helvete! Bara så du vet om du skulle fucking ens röra Camilla igen är du så fucking jävla död! sa jag argt. 
- Du, jag gör vafan jag vill! sa han argt och sparka mej skit hårt i skrevet.
- AJ!! skrek jag och föll till marken.
- TOM!!!! skerk Camilla och sprang fram till mej.
- Jag fattar inte varför du är med han. sa han.
- Vad kan jag säga? Han är världens bästa. sa hon och kolla på mej och log.
- Vi säger väl så. sa han.
- Håll käften din bög. sa jag irriterat.
- Kan inte höra dej där nerifrån. Ställ dej upp, mes. sa han.
- Vi går bara. Skit i han. Han är inte värd ett jävla skit iallafall. sa hon och sträckte ut handen för att hjälpa mej upp.
- Där sa du nåt. sa jag och flina.
- Han är ju inte värd nåt? sa hon och skratta lite.
- Är värd mer än han iallafall. sa han.
- Hahaha omg som om! sa hon.
- Kom, dom andra är nog oroliga. sa jag och vi gick tillbaks.

När vi kom 'hem' igen så tog vi av oss skorna och så och gick till dom andra i vardagsrummet.

- Vafan hände? sa Bill.
- Jag blev sparkad i skrevet. sa jag och slängde mej på soffan.
- Av? sa han.
- Den där jävla fucking äckliga cp Hampus. sa jag.
- Hampus vem? sa han.
- Du vet han.. Din flickväns ex. sa jag.
- Euw han. sa han.
- Mm.. sa jag.
- Göre ont? sa Camilla.
- Vafan troru?! sa jag.
- Inte vet väl jag.. sa hon lågt och kollade bort.
- Förlåt.. Men ja. Jag har jävligt ont. Och nästa fucking gång jag ser han ska jag döda han. sa jag.
- Gör de snälla! sa Angelika.
- Haha, jag trodde du gilla han. Du va ju "otrogen" med han. sa jag.
- WAAAAAAAAAS??!?!? sa Bill.
- Vafan snackaru om?!?! sa hon.
- Så du fucking va otrogen?! sa han.
- NEJ! sa hon.
- Dra åt helvete. sa han och gick ut i hallen.
- Bill! sa hon och sprang efter.
- Smart Tom. sa Georg.
- De va ju bara ett skämt? sa jag.
- Men Bill tog de ju på allvar. Fattade du inte att han skulle göra de? sa han.
- Nej. Jag trodde han hade fattat att hon verkligen inte va de. sa jag.
- TOM FUCKING DRA ÅT HELVETE!! skrek Angelika.
- Förlåt. sa jag.
- Du kan ju hjälpa mej hitta han så han fattar att jag inte va otrogen med de där äckliga cpbarnet! sa hon argt.
- Jag har ont överallt?! sa jag.
- Jag fucking bryr mej inte!! skrek hon.
- Jag blöder i munnen och har säkert världens största blåmärke i skrevet och så bryr du dej inte?!!! skrek jag.
- Nej för du har fucking fått Bill tro att jag va fucking otrogen mot han iallafall!!! skrek hon.
- Men han är störd. sa jag.
- Du ska fan hjälpa mej Tom! sa hon.
- Varför? sa jag.
- För att de här är fucking ditt jävla fel! sa hon.
- Hur kan jag hjälpa dej när jag inte ens kan gå? sa jag.
- Kan du visst. sa hon irriterat.
- Nej? Vet du hur det känns att bli sparkad i skrevet eller? Nej, för du fucking har inget!!! skrek jag.
- JAG GÅR VÄL FUCKING SJÄLV DÅ!!!! skrek hon och gick ut i hallen och smällde igen dörren hårt.
- Jag går och hjälper henne.. sa Georg och gick.
- Jag med. sa Gustav och gick.
- Vafan..? Du går inte va? sa jag och kollade på Camilla.
- Uhm.. Jag vet inte.. sa hon osäkert.
- Snälla stanna? sa jag.
- Okej då. sa hon och satte sej brevid mej.
- Varför ska Bill alltid tro på allt som handlar om Angelika? sa jag.
- För att han älskar henne och så. Äre inte typ samma sak med dej? sa hon.
- Uhm.. Typ inte.. Eller asså jag trodde ju inte på Angelika när hon ringde och sa att du va otrogen.. sa jag.
- Nej, hon sa de. sa hon.
- Mmm.. De är ju svårt att tro att den man älskar är otrogen mot en. sa jag.
- Förlåt.. Fatta inte hur jag kunde göra så mot dej.. sa hon.
- Inte jag heller.. Och hur fan kunde du ligga med det där äcklet? sa jag.
- Vet inte.. Han är inte värd sitt eget fucking liv, han tror han kan döda dej eller nåt. sa hon.
- Hahaha! Så jävla patekisk. Och de finns inte ord för att kunna säga hur ful han är heller! sa jag.
- Haha jag veeet! sa hon.
- Asså fan va han sparka hårt asså! sa jag.
- Gåre bra eller? sa hon.
- Nej.. Kommer fan inte kunna ligga med dej på minst en vecka.. sa jag och skratta lite.
- Hahahah, synd för mej då. sa hon och skratta.
- Mest för mej.. haha. sa jag.

Bill's perspektiv:


När Tom sa att hon hade varit otrogen med Hampus trodde jag fan inte att de kunde va sant. Fan hon ljög igen?! Och jag som verkligen älskar henne. Trodde hon kände samma sak. Men fan va fel man kan ha.

Jag sprang nånstans. Har ingen aning om vart. Jag ville bara inte va kvar där. Efter ett tag hörde jag Angelika, Georg och Gustav skrika mitt namn och sa att jag skulle stanna. Men de gjorde jag inte.

Nåra sekunder senare kom dom ikapp mej och sa att jag verkligen va tvungen att stanna..

- Bill, Tom drev. Jag va aldrig otrogen! sa Angelika.
- Hur fan ska jag kunna lita på de om han säger att du va de sen?! sa jag.
- Asså Bill han drev! sa Georg.
- Hur ska jag kunna veta de?! sa jag.
- För att hon inte är otrogen! sa han.
- Asså snälla Bill, jag är inte de och har aldrig varit de! sa hon.
- Ljug inte!! sa jag argt.
- Asså istället för att stå här och fucking tjafsa så gå och fråga Tom själv!! skrek Gustav.
- Oha.. Gustav chilla lite va? sa jag.
- Sorry, men gå och fucking gör de istället om du nu inte tror henne?! sa han.
- Visst.. sa jag och började gå.

När vi kom in så gick jag till Tom.

- Bill, du vet väl att jag drev? sa han innan jag hann fråga han.
- Jag skulle precis fråga om du gjorde de. sa jag.
- Aha. Men asså jag drev, varför tror du hon skulle va otrogen mot dej? sa han.
- Antagligen för att han är bättre än mej. sa jag och satte mej i soffan.
- HAHAHAHAHAHAHHAHAHAHHAHAH!! skratta han och Camilla.
- Vad? sa jag.
- Man kan inte få en sämre pojkvän än Hampus! sa hon.
- De är så fucking sant! Han är den sämsta killen ever! sa Angelika.
- Okej.. Förlåt. sa jag och kramade henne.
- Lugnt. Och förlåt att jag fick sån damp på dej Tom. sa hon.
- Lugnt. sa han.
- Varför fick du damp på han? sa jag.
- För att de va hans fel att du trodde jag va otrogen. IGEN! sa hon.
- Haha, allt är bra nu iallafall. sa jag.
- Nej! Jag har ont som fan och kommer säkert inte kunna ligga med Camilla på typ en vecka!! sa Tom.
- Uhm.. Okej.. De va ju normalt sagt..? sa jag.
- Haha, wtf Tom? sa Angelika.
- Ni fattar fan inte hur ont jag har. sa han.
- Nej och vi vill inte veta heller. sa Georg.
- Jag snacka inte med dej, din ass. sa han.
- Fuck u. sa han.
- Iallafall........ sa Angelika.
- Vi går upp på ditt rum istället. sa jag.
- Haha aa kom. sa hon och vi gick upp.

Vi två gick upp på hennes rum och hon satte sej med datan i sängen och jag satte mej brevid henne.

- Shit vi har ju inte käkat!! sa hon.
- Juste.. är ganska hungrig. sa jag.
- Jag också. sa hon.
- Ska vi dra till donken eller? sa jag.
- Aa, kom. sa hon.

Vi gick ner till dom andra och fråga om dom skulle med och de skulle dom så vi drog.

När vi kom till donken beställde vi och satte oss och åt.

Efter att vi hade ätit så gick vi hem. Jag och Angelika gick upp på hennes rum och bytte om och gick och la oss.

*Nästa morgon*

Jag vaknade och såg att Angelika satt vid datan.

- Varför är du vaken? sa jag.
- Vakna tidigt bara.. sa hon.
- Okej. sa jag.

Jag gick upp och duscha. När jag var klar så klädde jag på mej, sminka mej, fixa håret och så.

- Vad ska vi göra? sa jag.
- Vet inte.. Måste dra till skolan om en och en halv timme.. sa hon.
- Okej.. Ska vi väcka Camilla och Tom? sa jag.
- Visst. sa hon och vi gick in i Camillas rum.
- Vakna!! sa Angelika.
- Gåå!! sa Camilla.
- Gå upp bara! sa jag.
- Om ni går. sa hon.
- Om vi går så kommer du aldrig att gå upp. sa Angelika.
- Jag vet. sa hon och små skratta lite.
- Ärligt nu, det tar 100 år för dej att fixa dej och sen kommer vi komma försent. sa Angelika.
- Men de tar ju en stund innan man blir så snygg som jag är. sa hon.
- Ego. sa vi.
- Okej. sa hon och vände sej mot Tom.
- Gå bara fucking upp!!! skrek Angelika och Jayy börja gråta.
- Perfekt. sa hon irriterat och gick upp till Jayy.
- Bra, du är uppe. sa Angelika och flina.
- Asså du vet inte hur jävla lång tid det tar att få han att vara fucking tyst. sa hon irriterat och tog upp Jayy.
- Hehe, oops! sa Angelika och vi gick ut ur Camillas rum.

Sebbe's perspektiv:

Jag var redan klar och började om ungefär en timme. Hade så sjukt tråkigt så jag gick till Angelikas rum.

- Vad gör ni? sa jag.
- Inget.. Vart var alla ni igår? sa Angelika.
- Morsan och farsan var på någon 50års fest och Jonte va hos sin nya tjej. sa jag.
- Aha, dudå? sa hon.
- Va på Sture P med några kompisar. sa jag.
- Kul? sa hon.
- Sådär. sa jag.
- Okej. sa hon.

*En timme senare*

- Ska dra nu, vill ni ha skjus? sa jag.
- Visst, ska bara hämta Camilla. Men du kan gå ner i hallen så länge. sa hon.
- Okej. sa jag och gick.

Jag gick ner i hallen och tog på mej skor och jacka. En halv minut senare kom Angelika och Camilla ner och tog på sej skor och så. Sen gick vi ut, satte oss i bilden och jag skjusa dom till skolan.

När vi kom dit gick dom in och jag åkte till jobbet.



kom lite sent men ajja,
sen asso efter att de står nåns perspektiv blir lite av texten typ tjock och sne typ :P
asso de ska inte va så där, tror ni fattar vart de ska va så !

KOMMENTERAA!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0