Love At The First Sight - Chapter 2


1. Heather 2. Nicole 3. The G's 4. Bill 5. Tom 6. Tjejen Tom var med.


Gustav's perspektiv:


*Senare på kvällen*

Vi alla var påväg till flygplatsen för vi skulle till Österrike. När vi kom fram gick vi bara på vårat privatplan och jag och Georg satt brevid varandra, Bill och Nicole med, och Heather och Tom.

*På Österrikes flygplats*

Vi hade just kommit fram och det stod fans överallt och vi skrev några autografer innan vi satte oss i limon och åkte till hotellet.

När vi kom dit stod det massa fans där också och dom blev typ galna när dom såg Heather och Nicole med oss.

Vakterna fixade satt vi kunde gå in i hotellet. Det var nästan omöjligt att komma förbi alla fansen. Vi gick upp på våra rum och lämnade väskorna där.

*3 dagar senare*

Vi var påväg till Frankrike och skulle ha konsert i Paris ikväll. När vi kom fram så åkte vi till hotellet och David sa att vi skulle stå i lobbyn och vänta en stund, för han skulle kolla en sak. Efter ett tag så kom han tillbaks.

- De finns nästan inga rum lediga så ni måste dela på en svit. sa han.
- Driver du med oss? sa Tom.
- Nope. sa han.
- Åååh! sa alla.
- Och det finns bara 4 sängar. sa han.
- VA?! Hur fan ska vi sova?! sa Tom.
- Lös det själva. sa han och gick iväg.
- Jaha, hur ska vi sova då? sa Tom.
- Jaaag kan sova med Nicki. sa Bill och kramade henne bakifrån.
- Trevligt. sa han.
- Jupp. sa Bill och log.
- Fan! Jag kommer ju inte kunna ta med någon tjej till rummet nu! sa han.
- Vad bra!! sa jag, Bill och Georg.
- Nej... Aja vi går upp till sviten. sa han.

Vi tog hissen upp och sen gick vi in i sviten.

- Georg? sa Tom.
- Aa? sa han.
- Kan jag sova med dej? sa Tom.
- Fan heller. Sov med Heather eller nåt. sa han.
- Meen snälla!! sa Tom.
- Nej! sa han.
- Gustav? sa Tom.
- Nej. sa jag.
- Åååååh!! Heather? sa han.
- Visst. sa hon.
- Yees! sa han.

*Några timmar senare*

Vi hade precis haft soundcheck och det skulle vara konsert om ungefär en timme. Jag satt och höll på med mina trumpinnar och dom andra höll på med sitt.


Nicole's perspektiv:

*Tre timmar senare*

Killarna hade precis blivit klara med konserten och nu skulle dom bara göra sin Meet&Greet. Jag och Heather satt kanske i en halvtimme och väntade innan dom blev klara med Meet&Greeten. När dom kom tillbaks så åkte vi alla tillbaks till hotellet.

*Nästa morgon*

När jag vaknade så låg Bill brevid mej och jag skakade lite på han satt han skulle vakna och efter en stund så gjorde han det.

- Vaad? sa han trött.
- Jag har tråkigt. sa jag och gosade in mej i hans famn.
- Men vafan.. sa han och la armen om mej innan han somnade om.
- Biiiiiiill!! sa jag och skakade han igen.
- Jag är trött, låt mej sova... mumlade han.
- Nej.. sa jag och fortsatte.
- Asså snälla Nicole, jag var på scen i typ 2 timmar igår! sa han.
- Jaja. suckade jag irriterat och gick upp.

Jag tog på mej lite kläder och sen gick jag in i Heathers och Toms rum. Tom låg och sov medans Heather höll på med hans dreads.

- Hej. sa jag och satte mej på sängen.
- Heej. sa hon och log lite.
- Hahaha, haru kul? sa jag och nickade lite mot hans dreads.
- Nääe, har du? sa hon.
- Nope. Bill blev lite små pissed på mej för att jag inte ville att han skulle sova. sa jag.
- Hahah, okej. sa hon.

Vi snackade ett tag tills Tom vaknade.

- Gomorron. sa han och log trött.
- Gomorron. sa vi och log.

Han gick upp ur sängen och gick in i badrummet. Heather tog på sej lite kläder och sen gick vi till Georgs rum. Han låg fortfarande och sov så vi passade på att hoppa upp i hans säng och hoppa i den.

- VAFAN GÖR NI?!! skrek han när han vaknade.
- Hoppar! skrattade vi och fortsatte.
- Asså stick!! sa han irriterat.
- Näääe. sa jag och satte mej ner.
- Gå upp och var social med oss! sa hon och satte sej ner hon också.
- Nej. sa han och vände sej med ryggen mot oss.
- Okej, men jag går inte förns jag har fått en kram. sa jag.

Han suckade irriterat och kramade mej och sen Heather och sen gick vi ut.

- Va ska vi göra nu? sa hon.
- Jag venne.. sa jag.
- Tom och Gustav är typ dom enda som inte hatar oss idag.. sa jag sen.
- Jag vet.. sa hon.
- Ska vi dra ner och käka? sa jag.
- Visst. sa hon.

Vi gick ner till hotellets resturang och beställde frukost.

*En halv timme senare*

Vi hade nyss käkat klart och vi var påväg upp till hotellrummet. Killarna satt i vardagsrummet och kollade på tv. Jag satte mej brevid Bill och han kollade irriterat på mej och jag kollade ner i golvet.

- Förlåt.. sa jag lågt och kollde fortfarande ner i golvet.
- Mm.. mumlade han irriterat.
- Asså jag visste liksom inte att du var så trött.. sa jag.
- Men jag bad ju dej att sluta! sa han lite surt.
- Snälla va inte sur på mej.. Jag har ju redan sagt förlåt. sa jag.
- Du har rätt, förlåt... Det var onödigt att bli så irriterad. suckade han och kramade mej.
- Det är lugnt. sa jag och kramade tillbaks.
- Asså.. Är ni tillsammans eller något? sa Tom förvirrat.

Jag kollade på Bill och han log mot mej.

- Aa, det är vi. sa han och kysste mej på kinden.

Jag log mot han och han la armen om mej.

- Du lyckades! sa Heather.
- Va? sa jag.
- Haffa han! sa hon.
- Haha, aa typ. skrattade jag.
- Hahah, vafan? sa Bill.
- Asså vi har snackat fett länge om att haffa er. skrattade vi.
- Er..? sa han.
- Asså inget.. sa Heather.
- Haha, hon skulle haffa Tom. sa jag och skrattade lite.
- Håll käften Nicole!! sa hon.
- Vaad? Det är ju fan sant. sa jag och flinade.
- Asså din jävel!! skrek hon och gick in på hennes och Toms rum.
- Jag kan leva med att du hatar mej, du vet det va? ropade jag.
- Jag bryr mej inte!! skrek hon.
- Okej. sa jag och ryckte på axlarna.


Heather's perspektiv:

*3 veckor senare*

Vi var i England och det var kväll och vi hade bestämt att vi skulle ut till en klubb. Jag stod i mitt rum och gjorde mej i ordning.

Efter ett tag kom Tom in till mej.

- Fan vad snygg du är. sa han och kramade mej bakifrån.
- Tack. Du med. sa jag och rodnade lite.
- Är du redo att dra? sa han.
- Japp. sa jag.

Vi gick ner i lobbyn och väntade på dom andra och sen gick vi. När vi kom fram så gick alla och dansade, drack och allt.

*En timme senare*

Jag var redan lite full och jag stod och snackade lite med Tom. Efter en stund stack han bort till några andra tjejer och jag blev ensam. Jag gick till baren och satte mej och drack och efter en stund så kollade jag åt ett annant håll och såg att Tom satt och hånglade med en av tjejerna.

Jag blev tårögd och sprang ut från klubben. Jag satte mej på en bänk utanför och började gråta. Efter en liten stund så kom Georg och satte sej brevid mej.

- Vad är det? sa han oroligt och la ena handen på min axel.
- T-Tom... snyftade jag.
- Vad har han gjort?! sa han lite argt.
- Asså han va med mej och sen gick han bort till några tjejer och sen när jag kolla åt de hållet så satt han och hånglade med en av dom.. snyftade jag.
- Jävla idiot!! skrek han argt och gick in till klubben igen.

Jag följde efter han in och han var påväg till Tom. När han stod och pratade med Tom såg han as arg ut och var det antagligen också. Tom kollade ner i golvet hela tiden och innan Georg gick tillbaks till mej puttade han ner Tom på golvet.

- Fan vilken idiot han är. sa han.
- Mmm.. mumlade jag och kollade ner i golvet.
- Hey, va inte ledsen.. sa han och kramade mej.
- Lite svårt att inte vara det.. sa jag.
- Mm... Men du vet hur han är. Och du förtjänar faktiskt bättre än Tom.. Även fast du kanske inte vill ha någon annan än han, så borde du veta att han inte är bra för dej.. sa han utan att släppa mej.
- Jag vet.. Men jag vill ha han iallafall. sa jag.
- Okej.. Men vill du dra till hotellet? sa han och släppte mej.
- Mm.. mumlade jag.
- Kej, vill du att jag följer med? sa han och jag nickade.
- Okej, vänta lite bara. sa han och gick bort till Bill.

Efter någon minut kom han tillbaks och vi gick till hotellet.

*Mitt i natten*

Jag låg i min säng och försökte somna och efter ett tag så märkte jag att någon kom in i mitt rum. Jag satte mej upp i sängen och såg att det var Tom. Han gick fram till mej och satte sej på sängkanten.

- Förlåt för förut.. sa han tyst.
- Varför gjorde du ens så? sa jag.
- Du vet ju hur jag är.. Och asså jag kunde ha hånglat med dej eller whatever.. Men jag gjorde det inte för att jag inte ville förlora våran vänskap... sa han.
- Asså du vet att jag gillar dej Tom! Det sårade mej så sjukt mycket när jag såg dej med henne. sa jag och började gråta.
- Förlåt.. sa han och kramade mej.

Han torkade mina tårar och såg mej i ögonen en stund innan han kysste mej.

- Du ville ju inte förlora vår vänskap.. sa jag och avbröt kyssen.
- Mm.. Förlåt.. sa han och gick ut.
- Vänta, vart ska du? ropade jag och sprang efter han.
- Ut.. sa han och tog på sej sina skor.
- Varför? sa jag.
- Därför. sa han och öppnade dörren.
- Stanna bara här! sa jag och tog tag i hans arm.
- Varför? sa han.
- För att jag vill de.. sa jag lågt.
- Okej då... sa han och tog av sej sina skor och bar in mej i mitt 'rum'.
- Varför gjorde du så? sa jag när han hade lagt ner mej i sängen.
- Du behöver sova. sa han och kysste mej på kinden.
- Kan inte du sova här med mej? sa jag.
- Kej.. sa han och gick ut.

Han kom in efter en stund med en annan ännu större t-shirt och inga baggyjeans. Han la sej brevid mej och log lite halvt. Jag gosade in mej i hans famn och somnade efter en liten stund.

*Nästa morgon*

När jag vaknade låg Tom med armen om mej och snarkade lite. Jag kysste han på kinden innan jag gick upp och in i badrummet. Jag duschade lite snabbt och sen gick jag ut ur badrummet med en handduk runt mej och skulle klä på mej.

Precis då vaknade Tom och han kollade skit mycket på mej. Jag såg att han bet sej lite i underläppen och jag bara flinade åt han.

Jag gick fram till han och retades lite med han. Han satte sej upp i sängen och jag böjde mej ner mot han och började kyssa han på halsen och sen upp mot käken och när jag märkte att han skulle kyssa mej så backade jag lite och flinade.

- Nein! Kom tillbaks. sa han och drog ner mej i sängen.
- Hahah, omg Tom! sa jag och skrattade lite.

Han kysste mej några gånger och sen började han kyssa mej på halsen istället. Jag la mina armar runt hans nacke och började stöna lite lågt.

Han drog bort min handduk och kollade på mej och bet sej i underläppen. Han tog av sej sin tröja och slängde iväg den och la sej på mej och kysste mej länge.

Jag log under hela kyssen och drog av hans kalsonger. Han slutade att kyssa mej och kollade på mej och flinade och sen började han kyssa mej på halsen och var snabbt inne i mej.

- Tooooom!! stönade jag.

Han började göra snabbare och hårdare.


Bill's perspektiv:

Jag, Nicole, Georg och Gustav satt nere i hotellets resturang och åt frukost.

- Förresten vad hände med Heather igår? Du stack ju typ tillbaks med henne. sa Nicki.
- Hon blev skit ledsen när Tom gick till några brudar och började hångla med en av dom. Sen skällde jag ut han och efter det gick jag till Bill och sa att vi skulle ta tillbaks och så. Sen såg jag till så hon gick och la sej typ. sa Georg.
- Aha.. sa hon.
- Mm.. mumlade han.
- Ugh.. Inte för att vara elak mot Tom, men jag tycker iallafall hon förtjänar bättre. Jag menar Tom är ju... Tom? sa hon.
- Jag tycker också det. sa han.
- Äre bara jag som inte bryr mej? sa jag.
- Jag venne, Gustav verkar inte heller bry sej så mycket. sa hon och kollade på Gustav.
- Typ. sa Gustav.
- Det är inte så mycket att bry sej om. sa jag.
- Kanske inte för er, men vi bryr oss om våran syster! sa Georg.
- Chilla lite. Det är ju liksom min bror ni också snackar om. sa jag.
- Och? Det är han som är problemet, han är inte bra för Heather! sa han.
- Asså hon älskar Tom, Georg.. Det är hennes val om hon vill vara med han eller inte. Jag skulle inte det, men hon är ju inte jag så.. sa hon.
- Asså jag vet att det är hennes val och allt men jag vill inte se min lillasyster sårad bara för att han gör något dumt. Och han gör ju fan alltid något dumt. sa han.
- Det gör han inte alls! sa jag.
- Jo det gör han. sa han.
- Som vad?! sa jag.
- Han håller ju på med Heather hela tiden och sen ligger han med andra tjejer iallafall! sa han.
- Jag orkar fan inte ens lyssna på er längre. sa jag irriterat och gick därifrån.

Jag gick upp till mitt och Nicoles hotellrum och satte mej på sängen. Efter en stund kom hon in till mej.

- Bill, förlåt.. Jag menade inte att vara taskig eller så men asså.. Aa.. sa hon och kollade ner i golvet.
- Asså det är fan inget fel på Tom, okej?! sa jag liite irriterat.
- Det var inte så jag menade! sa hon.
- Vad fan menade du då?! sa jag irriterat.
- Asså vi vill bara inte att han sårar Heather! sa hon.
- Men han kommer inte det!! sa jag irriterat.
- Hur fan kan du veta det?! Han har ju fan redan gjort det!! sa hon surt.
- Men han var ju fan full!! skrek jag.
- Och?! Det spelar ingen fucking roll!! skrek hon.
- Jo det gör det!!! skrek jag.
- Nej!! skrek hon.
- Det gör de fan visst!!! skrek jag argt och gick ut ur rummet.

Jag gick in i Heathers och Toms hotellrum och hittade han i sovrummet.

- Vart är Heather? sa jag och satte mej på sängen.
- Nere och käkar. sa han.
- Key.. Asså Georg och Nicole är typ sär. sa jag lite surt.
- Varför? Hon är ju din flickvän, och Georg är... Ja... Georg. sa han och skrattade lite.
- Men dom klagar på att du sårar Heather och bla bla bla bla bla.. sa jag.
- Vafan?! Jag sårar inte henne? sa han.
- Mm.. Jag vet. Sen blev dom skit pissed på mej typ när jag försökte försvara dej. sa jag lite irriterat.
- Asså är dom störda eller?! sa han irriterat.
- Typ. sa jag irriterat.
- Fattar fan inte ens varför dom tycker att jag gör det. sa han lite surt.
- Inte jag heller. sa jag.

*En timme senare*

Jag och Tom satt fortfarande och snackade och efter ett tag kom Heather in till oss.

- Vad gör ni? sa hon.
- Inget. Vadå då? sa Tom.
- Undra bara varför ni satt på min säng. sa hon och skrattade lite.
- Kej... Uh Heather? sa han.
- Aa? sa hon och satte sej med oss.
- Sårar jag dej? sa han.
- Asså.. Typ.. Eller du sårade mej as mycket igår när du va med den där tjejen.. sa hon.
- Men jag sa ju förlåt... sa han.
- Ett förlåt hjälper inte mot vad du gjorde. sa hon.
- Vad ska jag göra då? sa han.
- Jag vet inte? sa hon.
- Men asså.. Asså jag är ledsen för att jag gjorde så. sa han.
- Jag vet.. sa hon tyst.
- Så.. Det är lugnt nu eller? sa han.
- Tror det. sa hon.
- Bra! sa han och kysste henne på kinden.
- Är ni typ tillsammans nu eller? sa jag förvirrat.
- Nope. sa hon.
- Varför inte? sa jag.
- Donno. sa hon.
- Okej.. sa jag.
- Mm.. mumlade hon.





kommentera era Alien heads ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0