Love At The First Sight - Chapter 6


1. TH 2. Heather 3. Oskar 4. Nicole 5. Victor 6. Tobbe & Jeremy


Georg's perspektiv:

Jag, Bill, Tom och Gustav såg att tjejerna va borta bland Victor och dom och när vi sprang fram till dom så låg Heather på marken och Nicole satt brevid henne och skakade på henne och allt.

- Heather! sa Tom och satte sej brevid henne och fick typ panik.
- Vad fan tänker ni med?! sa jag argt.
- Asså innan du säger något mer! sa Victor.
- Vad?! sa jag argt.
- När jag snackade med dej så stod dom och sparkade på Nicole när hon låg på marken och när jag kom tillbaks låg hon och hostade blod, och jag hjälpte henne då!! Jag gjorde henne inte illa ens. sa han.
- Nej, men du fucking kysste mej ditt äckel. sa Nicole och ställde sej brevid mej.
- VA?! skrek Bill.
- Och? Jag gjorde iallafall inte illa dej! sa han.
- Sant... Men ändå. sa hon.
- Du gillade de ändå. sa han och flinade lite.
- Pfft, nej. sa hon och kollade bort.
- Man ser att du ljuger. sa han.
- Jag ljuger inte.. sa hon.
- Se mej i ögonen och säg att du inte gillade det. sa han.

Hon tog ett djupt andetag och såg han i ögonen.

- Jag... Uh... sa hon.
- Du? sa han och flinade lite.
- Åh!! Sluta! sa hon.
- Säg det bara. sa han.
- Men jag kan ju inte! sa hon.
- Varför inte? sa han.
- För att.. sa hon.
- För att? sa han och flinade lite.
- Okej ja jag gillade det! Nöjd nu?! sa hon.
- Japp. sa han.
- Nicole, du kanske borde gå och snacka med din pojkvän.. viskade jag.
- Va? sa hon och kollade brevid sej men Bill var inte där.
- Asså han går. sa jag och nickade bort mot han.
- Shit. sa hon och sprang bort till han.
- Asså om ni rör mina systar igen så är ni döda. sa jag argt till killarna.
- Jasså? sa Jeremy.
- Och vem ska döda oss? sa Tobbe.
- Du eller? sa Oskar och flinade.
- Asså låt han va. sa Victor.
- Seriöst?! Vad är det för fel med dej?! sa Oskar.
- Inget okej? Får jag inte bry mej om att dom sparkar Nicole tills hon hostar upp blod eller?! sa han irriterat.
- Asså du är fan bara kär i henne. sa Jeremy.
- Nej.. sa han.
- Det är du fan visst. sa Tobbe.
- Det är jag inte alls! Käften bara! sa han irriterat.
- Right.... sa jag.


Nicole's perspektiv:

- Asså om du nu fucking gillade kyssen så jävla mycket kan du väl fan bli tillsammans med han eller whatever! sa Bill argt.
- Det va inte bara en... sa jag lågt och kollade ner i marken.
- Vafan Nicole!! sa han argt.
- Förlåt.. sa jag tyst och började gråta.
- Jag pallar fan inte med dej mer. Det är slut. sa han irriterat.
- Bill snälla.. snyftade jag och tog hans arm när han var påväg att gå.
- Nicole släpp. sa han irriterat.
- Asså Tom kan få en chans av Heather, när han har har sex med en annan tjej. Men jag kan inte få en av dej för några fucking obetydliga kyssar? sa jag och såg han i ögonen.
- Obetydliga?! Du fucking sa att du gillade det!! sa han argt.
- Det spelar ingen roll! Bara för att jag säger att jag gillar det betyder det inte att det inte var obetydligt!! sa jag.
- Det göre visst. sa han drygt.
- Nej! sa jag.
- Jo. sa han surt.
- Bill, snälla.. Jag älskar dej mest av allt! sa jag och kände tårarna bränna bakom ögonlocken.
- Jag bryr mej inte. sa han kallt.
- Bill förlåt... sa jag tyst och la armarna om hans nacke.
- Släpp mej. sa han och försökte få bort mej.
- Nej. sa jag och höll ett stadigare grepp.
- Nicole, fucking släpp mej. sa han argt.
- Jag vill inte. sa jag.
- Asså vafan håller du på med?! Tror du att jag kommer att börja älska dej eller något bara för att du håller dina armar runt min nacke? Släpp mej bara. Jag vill inte ha något med dej att göra. sa han irriterat.

Det kändes som jag fick en kniv genom hjärtat när han sa så. Jag släppte han och började gråta och satte mej ner på marken.

Jag såg att han kollade ner på mej lite men sen så gick han bara. Efter några sekunder märkte jag att någon satte sej brevid mej. Jag kollade upp lite och där satt Heather.

- Vad hände? sa hon.

Jag började gråta ännu mer och berättade vad han sa och allt.

- Asså hur fucking dum får man va?! sa hon lite irriterat.
- Han eller jag? snyftade jag.
- Han! sa hon.
- Aha.. Mm... mumlade jag.
- Du förtjänar bättre. sa hon.
- Kanske.. Funderar på att bli tillsammans med Victor. sa jag.
- Asså Victor är fan sämre än Bill! sa hon.
- Nej.. sa jag.
- Han fucking misshandlade dej!! sa hon.
- Och? Han skulle iallafall inte låtsas älska mej. sa jag.
- Låsas älska dej? Gjorde Bill det eller? sa hon.
- Jag venne. Känns som det iallafall. sa jag.
- Jag tror inte att han låsades att älska dej. sa hon.
- Amen de är fan vad du tror. sa jag.
- Chilla.. Sa bara vad jag tror.. Men visst, om du hellre är tillsammans med någon som har misshandlat dej än försöker få tillbaks någon som du faktiskt har betytt mest av allt för så var det då. sa hon och gick.

Jag suckade och reste mej upp och gick till dom andra. Jag tog ett djupt andetag innan jag gick fram till Victor.

- Uhm.. Kan vi snacka? sa jag.
- Visst. sa han.

Vi gick en bit bort från dom andra så dom inte skulle höra oss.

- Så, vad ville du snacka om? sa han efter en stunds tystnad.
- Uhm.. Jag typ.. sa jag.
- Du? sa han.
- Jag.. Liksom.. Gillar dej.. sa jag.
- Du vadå?! sa han förvånat.
- Gillar dej.. sa jag.
- Seriöst?! sa han förvånat.
- Aa.. sa jag.
- Asså jag har fucking misshandlat dej?! sa han.
- Jag vet.. sa jag.
- Wow.. sa han.

Jag orkade inte bry mej om han skulle säga något, jag tog tag i hans tröja och drog han närmare mej och kysste han länge. Han la sina händer på mina höfter. Efter kyssen stod vi bara där och kollade på varandra och log.

- Uhm.. Jag måste till min lektion men vi ses sen va? sa han.
- Aa. sa jag.
- Herrå. sa han och kysste mej innan han gick.

Jag log lite för mej själv och gick tillbaks till dom andra.

- Vad hände nu då? sa Heather och flinade lite.
- Haha, va? sa jag och skrattade lite.
- Ja, blev ni tillsammans eller whatever. sa hon.
- Aha, uh... Jag venne. sa jag.
- Da fuq? sa hon.
- Asså jag frågade inte ens.. sa jag.
- Okej... sa hon.
- Aja, jag går till min lektion nu. sa jag och gick in.
- Shit, skolan va ju inte ens slut! sa hon och sprang efter mej.

*Tre timmar senare*

Skolan hade precis slutat och jag var påväg till mitt skåp. När jag kom dit stod Victor där.

- Hej. sa jag och log medans jag öppnade skåpet.
- Tja. Asså jag har tänkt på en sak och.. sa han.
- Och? sa jag.
- Uhm.. Jag gillar dej också. sa han.
- Ärligt? sa jag och log.
- Aa. sa han.

Vi stod och snacka en stund till och sen kom Heahter.

- Jag ska dra hem nu, hänger du på eller? sa hon.
- Uhm.. Aa. sa jag.
- Kej, ta dina grejer då. sa hon.
- Chilla. sa jag och tog ut mina grejer ur skåpet.
- Hänger du med? sa jag till Victor.
- Visst. sa han.
- Nice. sa jag.


Tom's perspektiv:


Jag var uppe på mitt och Bills rum och var inne på datan lite. När jag hade tröttnat på de så gick jag ner till vardagsrummet och där satt Bill.

- Jahop.. Här sitter du, oskuld och utan flickvän. sa jag och satte mej brevid han.
- Käften Tom. Snacka inte om den där jävla äckel horan. Och sen är jag inte oskuld heller. sa han argt.
- Uhm.. Jag beskrev dej men okej.. sa jag.
- Asså du sa utan flickvän. sa han drygt.
- Asså du behöver inte bli arg på mej för att hon gillar att kyssa Victor! sa jag lite irriterat.
- Snacka inte om henne sa jag!! sa han argt och puttade ner mej från soffan.
- Aj, vafan?! sa jag irriterat.
- Jag sa till dej att inte snacka om henne och sen gör du det ändå. sa han surt.
- Vafan förlåt då. sa jag drygt.
- K. sa han irriterat.

*Mitt i natten*

Jag vaknade av att jag hörde att Bill skrek.

- Vad händer?! sa jag skräckslaget.
- D-du do-og.. sa han och började gråta.
- Va? sa jag.
- DU FUCKING DOG!! skrek han och började gråta ännu mer.

Jag kollade förvånat på han, sen gick jag fram och kramade han så han skulle sluta gråta.

- Hey, jag är inte död, och jag kommer inte dö.. sa jag.
- Men tänk om du gör det då. grät han.
- Jag kommer inte det, inte på många år. Jag lovar. sa jag och kramade han hårdare.
- Okej. snyftade han och jag släppte han.
- Sov nu. sa jag och gick och la mej igen.
- Godnatt. snyftade han.
- Godnatt lillebror. sa jag.

Jag la mej till rätta och efter en liten stund så somnade jag.

*Nästa morgon*

Jag vaknade av att min mobil ringde. Jag tog upp den och svarade.

- Hallå? sa jag och gäspade.
- Tja, det är möte at my place, nu. sa Georg.
- Kommer snart. sa jag.
- Bra ta med Bill också. sa han.
- Aa, herrå. sa jag.
- Herrå. sa han och la på.

Jag la bort mobilen och gick upp ur sängen och gick och väckte Bill.

- Mm... mumlade han och vände sej om.
- Bill, det är möte hos Georg nu. sa jag.
- Men vafan. sa han och gick upp.

Jag tog på mej lite kläder och sen gick jag ner till köket för att käka. Efter några minuter kom Bill också ner men han åt inget.

- Bill, du måste äta. sa jag.
- Orkar inte. sa han.
- Ät bara något. sa jag.
- Visst. suckade han och tog en macka.
- Asså har du typ ätstörningar eller något? sa jag.
- Va? Nej..? Vadå då? sa han.
- Kolla på dej själv. Du är så här smal. sa jag.
- Men du är också smal. sa han.
- Inte som dej. sa jag.
- Whatever, du är också smal.. sa han.
- Fortfarande inte som dej. sa jag.
- Men jag bryr mej inte. sa han.

*Hos Georg*

Vi satt i hans rum och skulle ha möte. Den ända vi väntade på nu var David. Efter kanske en halvtimme så kom han.

Efter kanske 10min kom vi igång med mötet.

- Nästa album kommer bli lite annorlunda. sa han.
- Vadåra? sa jag.
- Viisst, vad? sa Bill.
- Bill du kommer få sjunga på engelska istället för tyska. sa han.
- Hahah, du kommer faila! sa jag och skrattade lite.
- WAAAS?! sa Bill.
- Yepp. sa David.
- Nej jag kommer inte faila. Och nej jag tänker inte sjunga. sa han.
- Varför inte? sa jag.
- Vafan haru inte hört min engelska eller?! sa han.
- Jo, men lär dej engelska då. sa jag.
- Men det kommer fan låta sär! sa han.
- Synd för dej. sa jag.
- Sjung du då. Du som brukar skryta om att du sjunger så jävla bra. sa han.
- Aa, jag kan sjunga men jag vill inte. sa jag.
- Precis! Så äre för mej med! Men ni vill ju fan tvinga mej till det. sa han.
- Kanske.. sa jag.
- Du måste ju sjunga. Vi har ju liksom ingen annan sångare. sa Georg.
- Men jag vill inte sjunga på engelska!! sa han.
- Försök bara! sa jag.
- Jaja. suckade han surt.

*En timme senare*

Mötet var slut och jag och Bill var påväg hem. När vi kom hem så gick vi till vardagsrummet och satte oss där och började att kolla på tv.

Efter en stund ringde min mobil. Det var Heather, jag tog upp den och svarade.

- Hej älskling. sa jag.
- Heej! sa hon glatt.
- Läget? sa jag.
- Haha bra, själv då? sa hon.
- Sådär, du är ju inte här. sa jag.
- Aw, vad gullig du är. sa hon.
- Haha visst är jag? sa jag och skrattade lite.
- Ja. Men kan jag komma till er? Asså Nicole har Victor här och jag gillar inte han. sa hon.
- Ugh.. Men ja, kom näru vill. sa jag.
- Kej, ses snart. sa hon.
- Jaao. sa jag.

Jag la ner mobilen i fickan och Bill kollade skumt på mej.

- Vad..? sa jag.
- Inget. sa han.
- Okej.. sa jag.
- Vare Heather eller? sa han.
- Aa. sa jag.
- Kej.. sa han.
- Vad äre? sa jag.
- Inget... sa han lågt.
- Jooo. Säg? sa jag.
- Jag saknar Nicole.. sa han lågt och kollade ner.
- Oh.. sa jag.
- Mm... mumlade han och jag såg en tår rinna ner för hans kind.
- Förlåt men... Heather kommer hit av en viss anledning.. sa jag.
- För att hon saknar dej kanske? snyftade han.
- Det vet jag inte.. Men Nicole har Victor hemma hos dom.. sa jag.

Han blev tyst en stund och sen brast han ut i gråt. Jag försökte trösta han men inget gick. Efter några minuter plingade det på dörren och jag ropade 'kom in'. Sen kort stund senare kom Heather in till oss och när hon såg Bill gråtandes kollade hon frågandes på mej.

- Han saknar Nicole.. sa jag till henne.
- Oh.. sa hon.

Hon satte sej brevid mej och jag försökte fortfrande att trösta han. Efter ganska lång tid hade han gråtit sej själv till sömns. Så jag och Heather la en flit över han och en kudde under hans huvud. Eftet det gick jag och Heather upp till mitt och Bills rum.

Vi satte oss på min säng och hon lutade sej mot min axel.

- Vad vill du göra? sa jag.
- Venne. sa hon.
- Okej.. sa jag och la armen om henne.

Vi la oss ner och hon låg med huvudet mot min axel och jag hade armarna om henne, och efter några sekunder började hon hålla på med mina dreads.

- Haru kul eller? sa jag.
- Haha, aa. Jag älskar dina dreads asså! Raka aldrig av dom eller något. sa hon.
- Har faktiskt funderat på att skaffa rastaflätor, men tror jag har dom här ett tag till. sa jag.
- DU FÅR INTE! Dom tillhör mej nu, så jag bestämmer om du gör det eller inte. sa hon.
- Hahah, du är bara för söt. sa jag och kysste henne på pannan.
- Haha, näe. sa hon och fortsatte hålla på med dom.
- Joo. sa jag.
- Kanske lite. sa hon.
- Mycket. sa jag och log mot henne.
- Jag håller med om du tar av dej din tröja. sa hon och flinade.
- Varför ska jag göra det? sa jag och skrattade.
- För att jag vill se din mage! sa hon och flinade.
- Hahah, varför? sa jag.
- För att jag vill de! Ta bara av dej din tröja. sa hon och skrattade lite.
- Haha, okej. sa jag och tog av mej den.

Hennes blick fastnade på mina magrutor och jag flinade lite.

- Nu äre din tur. viskade jag i hennes öra och bet mej lite löst i underläppen.
- Men jag har ju inga sexiga magrutor. sa hon.
- Och? Din tur iallafall. sa jag.
- Men okej då. sa hon och tog av sej sin tröja.
- Och bh:n. sa jag och flinade.
- Nej! sa hon.
- Kom igen, det är ju bara jag här? Och jag har sett dej utan bh flera gånger. sa jag.
- Men ändå.. sa hon.
- Göre bara. sa jag och flinade lite.
- Asså åååh! Blä på dej Tom. sa hon och knäppte upp den och tog av sej den.
- Mycket bättre. sa jag och flinade.

Hon himlade med ögonen och kysste mej.

- Vad ska vi göra? sa hon efter kyssen.
- Venne, något. sa jag.
- Som? sa hon.
- Venne.. Kom på något själv. sa jag.
- Men vafan. sa hon.

Jag kollade på henne och stund och sen kysste jag henne länge. Hon la sej på mej och kysste mej på halsen. Jag la mina händer på hennes ass och stönade lite lågt.

- Jag älskar dej Tom. viskade hon i mitt öra.
- Jag älskar dej med Heather. sa jag.



KOMMENTERAAAA =D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0