Love At The First Sight - Chapter 9


1. Nicole 2. Heather 3. Oskar 4. Bill 5. Tobbe 6. Jeremy 7. Gustav
8. Victor 9. Georg & Tom


Victor's perspektiv:


*Mitt i natten*

Jag vaknade av att Nicole sparkade mej i somnen. Jag skakade henne och hon kallsvättades.

- Nicole, vakna. sa jag och skakade henne tills hon vaknade.
- Va?! sa hon och satte sej hastigt upp i sängen.
- Vad äre? sa jag.
- Uh.. Nej inget.. sa hon.
- Berätta? sa jag.
- Mm... En mardröm.. sa hon och la sej ner igen.
- Vad hände då? sa jag och la armen om henne.
- Inget speciellt.. sa hon.
- Säg bara. sa jag.
- Nej.. sa hon.
- Snälla..? sa jag.
- Men det var typ att ni misshandlade mej igen och våldtog mej och jag venne vad. sa hon.
- Jag kommer aldrig göra om det, och jag skulle aldrig våldta dej. sa jag.
- Jag vet.. sa hon.
- Du vet inte hur mycket jag ångrar att vi misshandlade dej.. sa jag.
- Nej.. Men jag vet att du ångrar dej. sa hon och gosade in sej i min famn.
- Mer än allt annat. sa jag och kysste henne på pannan.
- Jag älskar dej Victor. sa hon och log.
- Jag älskar dej också. sa jag och kysste henne.

Efter en liten stund så somnade jag.

*Nästa morgon*

När jag vaknade låg Nicole brevid mej och hade huvudet mot mitt bröst, och sov. Jag log lite och la armen om henne. Efter en liten stund så vaknade hon och log trött mot mej.

- Gomorron babe. sa jag och kysste henne.
- Gomorron älskling. sa hon och kramade mej.
- Ska vi gå upp? sa jag.
- Uhm.. Visst. sa hon och sträckte lite på sej.

Vi gick upp och bytte om och efter det gick vi ner till köket.

- Sover dom andra fortfarande eller? sa hon.
- Uh.. Typ. sa jag.
- Haha, okej. sa hon.
- Yepp. sa jag och log lite.

Vi tog fram lite frukost och precis när vi satte oss ner kom Tobbe ner.

- När fan vakna ni? sa han och gäspade.
- Kanske 20 minuter sen eller något. sa Nicole.
- Aha.. Trodde ni vakna för as länge sen eller någt. sa han.
- Kej.. sa jag.

Han satte sej vid bordet och började käka med oss.

*Någon timme senare*

Vi alla var påväg till stranden för att bada och chilla lite. När vi kom fram så sprang alla ner till vattnet och började bada.

Efter några timmar såg vi Heather, Tom, Bill, Georg, Gustav och några andra. Nicole kollade åt deras håll i några
sekunder innan hon började skvätta vatten på Jeremy.

- Skitunge!! sa han och skvätte mer på henne.
- Neeeej!! sa hon.

Det slutade med att vi alla typ dog av garv. När vi alla hade tröttnat på att bada så gick vi upp och satte oss på stranden och vi satt kanske 50 meter från dom andra.

- Ey, jag drar hem och hämtar cider och typ cigg, jag venne vad. Vill ni ha och vill någon hänga med? sa Tobbe.
- Jag ska ha cider!!! skrek Nicole.
- Borde du ens dricka efter igår? sa vi andra.
- Men håll käften. Det var faktiskt sprit inte cider. Det är fan stor skillnad. sa hon.
- Nä. Det är alkohol i båda. sa jag.
- Whatever. sa hon.

Vi skrattade lite åt henne innan Tobbe och Jeremy bestämde sej för att dra hem till Tobbe och hämta allt. Vi andra satt och snackade och jag märkte att Nicole bara kollade på dom andra.

- Vad äre? sa jag.
- Uh.. Inget! sa hon.
- Jo? Säg? sa jag.
- Nej det är inget.. sa hon.
- Jo, man ser det på dej.. Vad äre? sa jag.
- Asså.. Det känns bara som om jag liksom.. Glider ifrån dom.. sa hon.
- Oh.. sa jag och kollade ner i sanden.
- Jag är ju liksom med er 24/7.. sa hon.
- Mmm.. mumlade jag.


Bill's perspektiv:

Jag satt och kollade mot Nicole hela tiden. Det gjorde ont varje gång jag såg henne kyssa Victor och allt. Jag kände mej tom utan Nicole. Tom kollade lidande på mej.

- Bill.. Kolla inte på dom. Du kommer bara bli på sämre humör. sa han.
- Jag kan fan inte må sämre än såhär. sa jag.
- Det kommer bli bättre.. Jag lovar. sa han och kramade mej.
- Nej det kommer det inte.. sa jag.
- Jo. Försök bara att glömma henne. sa han.
- Men jag har ju redan försökt! Och det fucking går inte!! sa jag.
- Fucking försök mer då! Du kommer över henne om du verkligen vill det! sa han.
- Men jag vill inte det!! sa jag.
- Men må dåligt då!! sa han.

Jag orkade inte lyssna mer på han så jag tog min skinnjacka och gick. Jag gick bort från stranden och satte mej på en bänk och kollade bara rakt ut.

Efter en stund märkte jag att någon kom bakom mej och jag kollade bak. Nicole stod där och kom och satte sej brevid mej.

- Hej.. sa hon.
- Hej.. sa jag tyst.
- Varför sitter du här helt ensam? sa hon.
- Venne. sa jag och ryckte på axlarna.
- Såklart du vet? sa hon.
- Men jag orkade inte lyssna på Tom bara. sa jag.
- Aha.. Men kom och va med oss då? sa hon.
- Jag venne... sa jag.
- Snälla? Jag behöver vara mer med dej och alla andra. Vi har typ.. Glidit isär sen vi gjorde slut, asså allihopa. Ingen av er verkar typ gilla mej längre. sa hon.
- Vi gör det men du är ju alltid med Victor och dom.. sa jag.
- Mm.. Men kan du inte bara komma med och vara med oss? Snääälla? sa hon.
- Uhm.. Okej då.. sa jag.
- Bra. sa hon och log och vi gick till Victor och dom.

Vi satte oss med dom och dom rökte och drack cider och allt.

- Bäst för er att ni tog med till mej! sa hon.
- Haha jarå. sa Tobbe och gav henne en cider.
- Awesoooome. Danke. sa hon och öppnade den.
- Yeah. Eyy, Bill vill du också ha eller? sa han.
- Visst. sa jag.

Han gav mej en också och jag öppnade den och började dricka.

*En timme senare*

Vi alla satt och snackade och skrattade och hade allmänt kul. Efter en liten stund kom Tom.

- Vi ska dra nu, skaru med eller? sa han till mej.
- Uh.. Jag venne. sa jag och kollade på Nicole.
- Stanna om du vill. sa hon.
- Jag tror jag stannar. sa jag till han.
- Visst visst. suckade han och gick.

Vi fortsatte att snacka, dricka och allt och efter ett tag så var alla utom jag och Nicole fulla. Efter kanske en halv timme drog jag hem.


Nicole's perspektiv:

När Bill stack hem blev jag lite rädd för att något skulle hända, eftersom att dom andra var helt packade.

- Nicole, vad är det? Du verkar så nervös. sa Victor.
- Inget.. Men asså jag borde nog gå nu.. sa jag och ställde mej upp.
- Neej! Snälla gå inte! sa Jeremy.
- Jo.. Men jag måste ändå typ hem. sa jag.
- Uhm.. Okej.. Men säg till om det är något fel. sa Victor.
- Mmm... mumlade jag.

Han ställde sej upp och kysste mej och kramade mej en stund innan jag gick hem. Jag kollade bakåt typ hela tiden för att vara säker på att dom inte följde efter mej.

När jag exakt hade kommit en bit bort från stranden så såg jag att Jeremy kom efter mej.

- Nicole, vänta! ropade han.
- Fan.. sa jag tyst för mej själv.

När han kom fram till mej så stannade jag.

- Uhm... Vad? sa jag lite osäkert.
- Kom igen, stanna längre. sa han lite slöddrigt.
- Uh.. Jag kan inte. Måste hem innan morsan lackar på mej. sa jag snabbt och kollade åt sidorna ifall det skulle finnas någon som kunde hjälpa mej om han skulle göra något.
- Skit i henne. Kom bara. sa han och tog tag i min arm.
- Jeremy släpp! sa jag och försökte ta mej loss.
- Fucking kom bara!! sa han och tog tag i min andra arm och drog mej närmare han.
- Snälla släpp mej.. sa jag och började nästan gråta.
- Nej! Kom! sa han och började dra mej tillbaks till dom andra.
- Fucking släpp mej Jeremy!! skrek jag och försökte slå han.

Han lyssnade inte på mej och bara fortsatte att dra mej tillbaks till dom andra.

- Victor fucking säg åt Jeremy att släppa mej!! skrek jag.
- Öh... sa han och kollade på mej och sen ner i sanden.
- Victor!! sa jag och började nästan gråta.

Han var helt tyst och kollade bara ner i sanden. Jag kollade på han och fick tårar i ögonen.

Jag började tänka att det kanske var han som hade sagt åt Jeremy att hämta mej eller något.

- Eyy Jeremy, vad ska du göra med henne? sa Oskar.
- Jag venne. Kanske såhär. sa han och drog mej närmare sej och kysste mej länge.

Jag försökte ta mej bort från han mej ju mer jag försökte ju hårdare höll han.

- Babe, ju mer du kämpar emot, desto hårdare håller jag. viskade han i mitt öra och höll håradre.

Jag blundade och kände tårarna bränna bakom ögonlocken och det dröjde inte länge tills jag började gråta.

- Snälla släpp mej.. grät jag.
- Nope. sa han.
- Snälla.. grät jag.
- Inte förns jag har fått dej i sängen. viskade han i mitt öra.

Jag rös och kollade bak mot Victor, han satt och kollade på mej med sorgsna ögon.

- Kom igen, släpp henne. sa han och ställde sej upp.
- Haha varför? Det var ju din idé. sa Jeremy och flinade.
- Att du skulle hämta henne åt mej ja,! sa han.
- Varför skulle han det? snyftade jag.
- Han ville vara med dej mer. sa Tobbe.
- Typ.. sa han och kollade ner i sanden.
- Asså dude, skaffa en annan brud va? sa Jeremy.
- Varför? sa han.
- Hon är min nu. sa Jeremy.
- Knappast. sa jag irriterat och försökte ta mej loss.
- Fucking släpp henne! sa Victor argt och puttade bort han från mej.
- Asså hon är min nu, lär dej!! skrek Jeremy och tog tag i mej igen.
- Det är hon inte alls!! skrek han och tog mej ifrån Jeremy.
- Jo!! skrek han och försökte ta mej men jag och Victor höll i varandra hårt.

Efter några sekunder började Victor och Jeremy slå varann och jag backade back lite och då kom Tobbe bakifrån och höll en hand över min mum och drog bort mej därifrån.

Jag försökte skrika men det var helt omöjligt, så jag försökte att slå och sparka han istället. När inget funkade kom jag på att jag kunde bita han i handen. Så jag gjorde det.

Han skrek och tog bort handen och jag sparkade han hårt mellan benen och sprang ifrån han.

- Oskar, fucking ta henne!! skrek han och Oskar reagerade snabbt och började springa efter mej.

Jag sprang snabbare och efter en stund kom jag till en liten skog, så jag sprang in i den och gömde mej bland några täta buskar.

Efter några sekunder så kom Oskar. Han stod still en stund och kollade runt och sen kom Tobbe.

- Hon är här någonstans. sa Oskar.
- Fucking leta då! sa Tobbe.

Dom sprang runt lite men hittade mej inte. Så dom sprang tillbaks till Jeremy och Victor. Jag tog försiktigt upp min mobil och ringde Georg, och han svarade efter några signaler.

- Georg, du måste komma och hjälpa mej.. sa jag tyst.
- Vad har hänt?! sa han oroligt.
- Jag skulle gå hem, sen kom Jeremy och tog tag i mej och drog mej tillbaks till dom andra. Sen kysste han mej och sa till Victor att jag var hans nu och lalala, sen började han och Victor slåss och då backade jag och Tobbe kom och la handen för min mun och gick iväg med mej, och nu letar han och Oskar efter mej.. sa jag och bet mej hårt i läppen för att inte börja gråta.
- Dom är fan döda nu!! Vart är du?! sa han lite argt.
- Jag gömde mej i en skog någonstans vid stranden.
- Jag kommer med killarna och Heather och hämtar dej och dödar dom. sa han argt.
- Okej.. sa jag tyst när jag hörde att en gren gick av.

Jag la på och messade Georg att någon var i skogen. Han svarade inte så jag antog att han var påväg. Jag såg ingen nära mej så jag antog att de bara var ett djur eller något. Jag satt där i kanske en halv timme innan jag hörde Heathers och Bills röster.

Precis då fick jag sms från Heather.

Kom fram. Är i den lilla skogen vid stranden nu ! :o ♥

Jag kröp ut ur buskarna och ställde mej upp och Heather kramade mej hårt.

- Shit, när Georg kom och sa att Jeremy och dom hade gjort något mot dej fick jag fan panik! sa hon.
- Tack för att du iallafall bryr dej. sa jag och log halvt.
- Du är min fucking syster, såklart jag bryr mej. sa hon.

Jag log och gick och kramade Bill och sen gick vi mot Jeremy och dom. Jag fick lite smått panik när jag såg killarna och att Victor låg på marken helt blodig.

Jag sprang till han och satte mej på marken brevid honom och försökte få liv i han.

- Victor snälla vakna! sa jag och skakade på han.

Efter några minuter vaknade han till lite grann.

- Victor! sa jag och kramade han.
- Förlåt.. sa han tyst.
- Varför säger du förlåt? sa jag.
- Hade jag inte sagt åt Jeremy att hämta dej hade inget av det här hänt.. sa han tyst.
- Mmm... Men du ville ju inte att det skulle bli såhär.. Så.. sa jag.
- Men ändå.. sa han.

Jag hjälpte han upp och han hade lite svårt att stå så han tog stöd av mej.

- Tack.. sa han lågt.
- För vad? sa jag.
- För allt. Att du hjälper mej, att du faktiskt klarar av att vara med mej trots att jag har misshandlat dej och allt. sa han.
- Jag bryr mej inte om att du har misshandlat mej. Jag vet ju att du ångrar det och allt. sa jag.
- Jag älskar dej Nicole.. sa han.
- Jag älskar dej också Victor. Ugh.. Jeremy kan fortsätta drömma om att jag är hans, hahah. sa jag och skrattade lite.
- Du är min. Han kan dra åt helvete. sa han och kysste mej.
- Håller med. sa jag efter kyssen.

Jag borstade bort lite sand från hans kläder medans han skrattade åt mej.

- Vaad? Jag störde mej på att du hade sand på dej. sa jag och skrattade lite jag också.
- Haha, vad gullig du är. sa han och log lite.

Jag log tillbaks och sen tänkte vi gå hem eftersom dom andra typ hatar Victor, men Georg tvingade oss in i bilen för att han inte ville att något skulle hända.

- Vi kan ju liksom gå annars.. sa jag.
- Nej! Allt kan ju fan hända! Och sen så litar jag inte på Victor. sa Georg lite irriterat.
- Asså han kommer inte göra något! sa jag.
- Hur fan kan du veta det?! sa han irriterat.
- För att jag fucking vet det! Sen är han fucking skadad också! sa jag surt.
- Och?! Han kan ju fan göra något ändå! sa han irriterat.
- Men han kommer inte det! Jag fucking vet redan hur jävla mycket han ångrar att han misshandlade mej. sa jag.
- Det spelar ingen roll hur mycket han ångrar sej! Alltid när du är med han så råkar du ALLTID illa ut!! sa han argt.
- Nej!!! skrek jag.
- JO!! skrek han.
- Nej!! Han kommer fan inte göra något! Bara fatta det!!! skrek jag.
- Det kommer han fan visst!! skrek han.
- NEJ!! Du fucking känner inte han!! skrek jag.
- Och det är exakt därför jag inte litar på han!! skrek han.
- Asså seriöst Georg! Jag vet redan att han inte kommer göra något, så du behöver fan inte ens bry dej!! skrek jag.
- Jo, för du är min fucking lilla syrra. sa han surt.
- Spela roll. sa jag irriterat och hoppade ur bilen med Victor innan Georg startade den.

Georg gick ut efter oss och försökte tvinga in mej i bilen.

- Asså jag tänker inte åka hem i samma fucking bil som dej!! Låt mej va, jag fucking klarar mej själv. sa jag irriterat.
- Sluta med att vara så fucking kaxig!! Du ska fucking hem! sa han argt och började dra i min arm.
- Rör mej inte!! Jag ska inte alls hem! Jag fucking sover hos Victor. sa jag argt och slog han hårt.
- Jo det ska du och fan heller att du sover hos han! Jag är fucking trött på att du ska hålla på!! In i fucikng bilen bara!! skrek han argt och puttade in mej i baksätet och smällde igen dörren hårt.
- Asså fan ta dej Georg! sa jag argt.

Jag såg Victor börja gå hem till sej. Georg satte sej där fram och startade bilen och började köra. När vi kom hem sprang jag upp till mitt och Heathers rum och slängde mej på sängen och började gråta.





näst sista kapitlet nu.
kommenteraa :3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0