Die For You - Chapter 29

1. TH 2. Angelika 3. Dead Silence 4. Sandra

Gustav's perspektiv:

*Några dagar senare*
Jag och Sandra satt i hennes rum. Eller egentligen är de ju Jontes men whatever.

- Vad vill du göra? sa hon och log.
- Typ något. sa jag.
- De säger ju mycket. sa hon.
- Jag vet, haha. sa jag.
- Ska vi dra och kolla va dom andra gör eller? sa hon.
- Okeej. sa jag.
Vi gick ut ur hennes rum och in i Angelikas. Angelika och Bill satt vid hennes skrivbord och var inne på datan.

- Va gör ni? sa Sandra.
- Typ inget. Ni då? sa Angelika.
- Inget.. sa jag.
- Okej. sa Bill.
- Vill ni dra någonstans eller? sa Sandra.
- Vart? sa han.
- Stan? sa Angelika.
- Jaaaa!! sa Sandra.
- Okej. sa jag och Bill.
- Ska vi hämta Tom och Georg? sa Angelika.
- Visst. sa vi andra.

Vi gick till Georg och tog med han och Bill hämtade Tom. De verkade inte gå så bra för efter ett tag börja Tom skrika på Bill. Så vi skynda oss till Toms rum och där stod Tom och dampa på Bill.

- Vad är de? sa Angelika.
- Asså han har damp. sa Bill irriterat.
- Käften!! skrek Tom.
- För att..? sa jag.
- Asså jag fucking vet inte?! Jag gick in hit och kolla om han skulle med sen han dampa fan sönder på mej. sa Bill, typ feett lack.
- Vad äre Tom..? sa Georg.
- Jag fucking hatar fucking alla, snacka inte med mej!! skrek Tom argt.
- Tom chilla. Vad har hänt? sa Georg.
- Allt har fucking hänt!! skrek han.
- Asså säg bara vad som har hänt? sa jag.
- Inget! Snacka inte med mej!! skrek han och slängde sej på sängen.
- Tom, säg bara! sa Bill och satte sej brevid han.
- Fucking inget sa jag!! skrek han.
- Asså tare lugnt för i helvete!! skrek Bill.
- Men dra!! skrek han och putta ner Bill från sängen.
- Aj?! sa han och reste sej irriterat och gick ut.
- Tom, lär dej 2 saker. sa Angelika.
- VAD?! skrek han.
- Chilla och sluta va så fucking elak mot alla. sa hon och gick efter Bill.
Jag, Georg och Sandra gick också ut ur hans rum och han smällde igen dörren hårt.
- Bill va hände? sa Sandra.
- Inget. sa han drygt.
- Seriöst nu? Va hände? sa Angelika.
- Jag fråga om han skulle med och sen fick han damp. sa han.
- Okej. Men jag blir inte förvånad. sa Georg.
- Varför? sa Bill.
- För han är cp. Men jag älskar han ändå! sa han.
- Okej..? sa jag och Bill och garva.
- Normalt sagt Georg.. Väligt normalt. sa Angelika.
- Jag vet. sa Georg och flina.
- Aja någon som vill lugna ner Tom, eller ska vi dra..? sa jag.
- Jag kommer inte snacka med han på ett jävla bra tag. sa Bill och gick irriterat ut i hallen.
- Bill, bara för att Tom är arg på alla behöver inte du bli de? sa Angelika och gick efter han.
- För de första, jag är bara arg på Tom och han är inte alla. För de andra, vi är som en person typ. Vi är typ alltid på samma humör. sa han.
- Aja.. Ska vi dra? suckade hon.
- Okej. sa han.

Vi gick ut och gick till stationen.


Tom's perspektiv:

*Några timmar senare*

Dom andra hade fortfarande inte kommit tillbaks. Jag satt inne på mitt rum och bara kollade in i en vägg, vad skulle jag göra annars liksom?

Efter yttlitgare en timme så kom dom hem. Jag gick ut och hämtade Bill och tog med han in i mitt rum.
- Vad vill du Tom? sa han drygt.
- Förlåt för att jag blev så arg förut, jag vet inte varför jag blev de.. sa jag.
- Asså du får damp och sen säger du förlåt och sen händer ändå samma sak igen! sa han surt.
- Förlåt, jag menar verkligen inget illa egentligen! sa jag och såg han i ögonen.
- De är lugnt. sa han.
- Jag kan seriöst inte leva utan dej Bill. sa jag.
- De är inte likt dej att du säger de till mej men jag kan inte leva utan dej heller. sa han.
- Vi brukade ju göra allt tillsammans. sa jag.
- Jag vet.. sa han och kollade ner i golvet.
- Vi har typ glidigt isär.. sa jag.
- Mmm.. mumlade han.
- Vill bara att allt ska vara normalt igen. sa jag.
- Jag med.. Vi har snackat och så en gång utan att ha kastat nåt eller att nån har fått damp på typ ett halv år. sa han.
- Mm.. Jag vet. sa jag.
- Varför blir du ens arg hela tiden? sa han.
- Venne.. sa jag.
- Jag vet att du vet. Säg bara? sa han.
- Men jag vet ju inte? sa jag.
- Säg bara Tom! sa han.
- Nej, men de är inget.. sa jag.
- Jo? Varför skulle du annars bli arg liksom? sa han.
- För att... sa jag.
- De förklarar jävligt mycket. sa han.
- Förlåt då..? sa jag.
- Säg bara? Vi är fan tvillingar, vi måste kunna lita på varann. sa han.
- Asså jag pallar inte att alla ska fråga mej massa fucking saker och hålla på hela tiden!! De är fan som att ni tror att jag inte kan klara mej själv!! skrek han och slängde sej på sängen.
- Varför sa du inte de från första jävla början då?! sa han irriterat.
- Jag vet inte.. sa jag.
- Okej..? sa han.
- Asså jag orkar inte med något.. sa jag.
- Va menar du? sa han.
- Jag pallar inte leva längre Bill! Är du seg eller?! sa jag.
- Nej? Men förlåt mej för att jag kanske inte fatta va du mena. sa han drygt.
- Förlåt.. sa jag lågt.
- De är lugnt. Men vad mena du med att du inte pallar leva längre? sa han och satte sej brevid mej.
- Som jag sa.. Är du seg eller? sa jag.
- Fortfarande, nej. sa han.
- Aja, men fattar du inte de eller? Camilla är fucking död Bill! Hon kommer fan aldrig komma tillbaks.. sa jag och börja gråta.
- Asså Tom... De liksom bara hände att hon dog, de är inget man kan göra något åt längre.. sa han.
- Va hände med "Ingenting bara händer"? Och jo om jag skulle slutat röka så skulle hon också gjort de. sa jag.
- De har inget med de här och göra. Men varför gjorde du inte de då? sa han.
- För att jag visste ju inte att hon skulle dö?! snyfta jag.
- Sant... Men varför börja du överhuvudtaget? sa han.
- Angelika, Camilla och Georg verkade röka bort sina problem så jag tänkte typ prova.. sa jag.
- Du hade redan gjort de en gång! Och du lovade att inte göra de igen för att vi blev så sjuka! sa han.
- Jag vet.. Förlåt.. sa jag.
- Varför säger du förlåt till mej? De är ditt eget liv som du förstör. Inte mitt. sa han.
- Jag vet men vi är typ samma person, så varför ska jag inte säga de till dej? sa jag.
- För att de inte är jag som har risken att få lungcancer.. sa han.
- Jag vet, men ändå. sa jag.
Vi satt och snacka ett tag och sen kom Angelika in.
- Hej. sa hon och log.
- Hej.. sa jag.
- Hur äre? sa hon.
- Dåligt som fan. sa jag.
- Okej, men uhm.. Vi ska fixa mat men ingen vet va vi ska äta så va vill ni ha? sa hon.
- Jag venne, jag är iallafall jävligt less på donken. sa jag.
- Haha, jag också. sa hon.
- Vart ska vi äta då? sa jag och Bill.
- Twinmoment igen. Haha. sa hon.
- Jao. sa Bill.
- Fårvånar de dej fortfarande? sa jag.
- Nej, men de är coolt, hahaha. sa hon.
- Okeej..? sa jag och Bill.
- IGEN?! sa hon.
- Men shit.. sa Bill.
- Käften, vart ska vi käka? Eller vill ni att vi ska fixa nåt själva? sa hon.
- Vågar vi äta nåt som vi har gjort själva? sa han.
- Ingenaning. sa hon.
- Haha, random. sa jag.
- Typ.. Men vi beställer bara pizza då? sa hon.
- Visst. sa jag och Bill och kolla på varann.
- Asså inte igen... sa hon och gick ut.
- Hahahahahahhhaahaha! skratta vi.
Angelika's perspektiv:

Jag gick till dom andra i vardagsrummet och fråga om dom också skulle ha pizza och de skulle dom. Så jag ringde och beställde några.
Efter typ 30min ringde de på dörren. Jag gick och öppna och de va pizzerna som hade kommit. Jag betalade och gick in med dom i vardagsrummet. Sen gick jag upp till Toms rum och hämtade han och Bill.
- Pizzorna har kommit. sa jag.
- Okej. sa Bill.

Vi gick ner och satte oss och åt med dom andra i vardagsrummet.
- Hallå Sandra! Dom 2 är skiiit läskiga! sa jag till henne på svenska och peka på Tom och Bill och dom fatta ingenting.
- Vadåra? sa hon.
- Dom hade twinmoment typ 30000 gånger när jag skulle fråga va dom ville käka. sa jag på svenska.
- Hahahahhaa! De är så sjukt gulligt när dom har de! sa hon på svenska och log.
- JAG FUCKING VEEEET!!! sa jag.
- Vad snackar ni om? sa twinsen.
- En grej bara. sa jag.
- Vadå? sa Bill.
- Ingeet. sa jag och log.
- Säg? sa han och gjorde sina puppyeyes.
- Men vi snacka om eeer! Asså jag tyckte de va läskigt att ni hade twinmoment typ 300 gånger nyss och se hon ba de är sjukt gulligt när dom har de sen jag ba jag vet. sa jag.
- Gulligt?! sa Tom och Bill förvånat.
- Ja? sa jag och Sandra.
- Omg han är inte gullig! sa dom och peka på varann.
- Sluta ha twinmoments hela tiden! sa jag.
- Vi bestämmer väl inte när vi har de? sa Tom.
- Men ändå.. sa jag.
- Haha, du är gullig. sa Bill och log.
- Jag?! Nej! sa jag.
- Jo! sa han.
- Omg nej! sa jag.
- Omg joo! sa han.
- Men neeeeeeej! sa jag.
- Men käften era ass! sa Georg.
- Fuck u. sa jag och Bill.
- Twinmoment fast med pojkvän och flickvän, va kan de heta? Relationshipmoment. sa Georg.
- Wtf? sa Sandra.
- Vad tänker du med? sa Bill.
- Du kan inte ha den största hjärnan precis........ sa jag.
- Men käften! sa han.

Efter att vi hade ätit så gick jag och Bill upp på mitt rum.

- Vill du se på film? sa jag och log.
- Visst, de va länge sen. sa han.
- Haha, aa. sa jag.
- Vilken vill du se då? sa han.
- Venne.. Skräck? sa jag.
- Dead Silence? sa han.
- Visst. sa jag.

Vi tog min data och satte i skivan och la oss på sängen med datan.

Typ mitt i filmen börja Bill gäspa typ 24/7..
- Äru trött? sa jag.
- Mm.. mumlade han.
- Okeej, vi går och lägger oss istället. sa jag och stängde av filmen och datan och ställde den på skrivbordet.

Vi gjorde oss i ordning och så och gick och la oss.

- Godnatt älskling. sa jag.
- Godnatt. sa han och kysste mej.

*Nästa morgon*

När jag vaknade kolla jag lite på Bill. Han är så fucking vacker och perfekt!!!
Jag gick upp och klädde på mej och så sen gick jag och satte mej vid datan.

- När gick du upp? frågade Bill.
- Eh.. Venne, för en stund sen. sa jag.
- Okej, kom tillbaks hit! sa han och sträckte ut armarna.
- Okeej.. sa jag och gick till han.
- Jag älskar dej. sa han och höll om mej.
- Älskar dej också. sa jag och log mot han.
- Bra att veta. sa han och kysste mej.
- Haha vadåra? sa jag efter kyssen.
- Man vill ju veta om du älskar mej eller inte? sa han.
- Mmm, sant. sa jag.
- Aa men ska någ gå upp nu. sa han och gick upp.

Han gick in i ducshen medans jag satte mej vid datan igen. Jag logga in på facebook och kolla om nån social människa va inne men de fanns ingen. Inte som jag ville snacka med iallafall..
En liten stund senare så gick jag in i Georg och Gustavs rum. Där inne satt Georg, Tom och Gustav på Georgs säng med en MacBook och var osociala.

- Hej. sa jag.
- Tja. sa dom och stirra in i data skärmen.
- Vill ni vara sociala med mej kanske? sa jag.
- Snart. sa Georg utan att titta på mej.
- Asså vad kollar ni ens på? sa jag.
- Va? sa Gustav och kolla upp från skärmen.
- Ja..? sa jag.
- Eh.. Jag hörde inte.. sa han.
- Vad kollar ni på?! sa jag.
- Inget. sa Tom.
- Joooo! Vadå, äre redtube eller? sa jag och skratta och man såg hur generade dom blev.
- Omg... omg. omg. OMG ASSÅ EEEUUUW!! Jag fattar inte killar! sa jag och gick tillbaks till Bill.
- Vart va du? sa han när jag kom in i mitt rum.
- Ville att Gay, Gayigare och Gayigast skulle va sociala med mej men dom kolla ba på nån av deras mac. sa jag äcklat.
- Vad kolla dom på då? sa han och skratta, säkert åt min min..
- Redtube. sa jag och kollade äcklat mot deras dörr.
- Hahahahaha! Dom är killar, vad hade du förväntat dej? skratta han.
- Vadå så du kollar också på de eller? sa jag.
- Neej. Jag har flickvän. sa han.
- De har Gustav också? sa jag.
- Skit i han. sa han.
- Hahaha, men aja.. Äru hungrig? fråga jag.
- Typ. sa han.
- Kom då! sa jag och vi gick ner till köket. 

Vi fixade frukost och satte oss och åt.

- Asså din bror, Georg och Gustav är äckliga. sa jag.
- Hahaha, ibland är dom de ja. sa han och skratta.
- Ibland?! Omg typ 24 fucking 7! sa jag.
- Hahahahahahahahha! skratta han och då kom gayarna ner.
- Hej. sa jag och kolla äcklat på dom.
- Tja.. sa Tom.
- Hahaha kolla ni på redtube nyss eller? sa Bill och typ dog av garv.
- Ja, men de är för att vi är riktiga män. sa Georg stolt.
- Eller hur.... sa jag för mej själv.
- Vad vill du?! sa Tom.
- Inget? sa jag.
- Fucktard. sa han.
- Asshole. sa jag.
- Cpunge. sa han.
- Dickhead. sa jag.
- Vafan?! Bill din flickvän är störd!! sa han och kolla på Bill och han skratta så mycket att han ramla av stolen.
- Kul Bill. Skit kul. sa Tom.
- Hahahahahahahah, omg ja! Hahahhahaa! skratta han.
- Lol. sa jag.
- Kalla inte mej dickhead igen! sa han och gav mej en arg blick.
- K. sa jag.
Bill's perspektiv:

Tom blev irriterad och gick upp på sitt rum.

- Asså shit man kan ju inte driva om något med han ju.. suckade jag.
- Har du inte redan lärt dej de? sa Gustav.
- Faktiskt inte. sa jag.
- Okej. sa han.
- Vart är Sandra förresten? sa jag och kolla på Gustav.
- Jag vet väl inte..? sa han.
- Okej..? sa jag.
- Varför skulle jag veta de? sa han.
- För att ni är typ tillsammans? sa jag.
- Typ.. Eller venne, vi bråka igår. sa han.
- Om vad? sa Angelika.
- För att jag "slutade" bry mej om henne.. sa han.
- Vaa? Gjorde du?! sa hon.
- Ja venne.. Hon tycker de. sa han.
- Okej.. sa hon.
- Mm.. mumlade han och kolla ner i glovet. 
- Fett synd Gustav. sa Georg.
- Typ. sa Gustav.
- Vill du att de ska bli bra eller vill du inte va tillsammans med henne? sa Angelika.
- Jag vet inte.. De är jobbigt att ha ett förhållande. sa han.
- Ja. Men om man verkligen gillar en person borde man klara av de. sa hon.
- Mmm.. mumlade han och kolla bort.
- Du gillar henne inte lika mycket nu va? sa jag.
- Inte lika mycket.. Men jag gillar henne väl fortfarande.. sa han lågt.
- Försök då! De är ingen i hela fucking världen som tycker att ett förhållande är lätt. sa Georg.
- Kanske de.. sa Gustav och gick upp.
- Sa vi nåt dumt? sa Georg.
- Nej.. Inte va jag vet iallafall. sa jag och Angelika.
- Aja.. sa han.
- Jag går upp och snackar med Tom. sa jag.
- Varför? De är ju mitt fel att han är arg? sa hon.
- Ja, men ändå. sa jag.
- Men nej, jag går. sa hon och gick upp.
- Okej.. Men ska vi gå och snacka med Gustav då? sa jag och kolla på Georg.
- Visst. sa han.

Vi gick upp och in i Gustavs rum.

- Varför stack du för? sa jag.
- Jag palla inte va där nere typ. sa han bara.
- Okej? sa Georg.
- Mm.. mumlade han.
- Har du snackat med Sandra? sa jag.
- Nääe. sa han.
- Varför inte? sa jag.
- Jag orkar inte... sa han.
- Okej.. sa jag.
Vi snacka lite mer med han och försökte övertala han att snacka med Sandra och tillslut gick han med på de.

kommenteraa ! (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0