Die For You - Chapter 30


1. Sofie 2. TH 3. Angelika 4. Sandra

Sandra's perspektiv:

Jag satt på sängen och spelade på min mobil tills Gustav kom in.

- Snadra? sa han och satte sej brevid mej.
- Ja..? sa jag och la undan mobilen.
- Är du sur? sa han.
- Nej.. Eller lite kanske.. sa jag.
- Snälla va inte de.. sa han ledset.
- Varför skulle jag inte Gustav? Du beter dej som att du inte bryr dej ett jävla skit om mej. sa jag.
- Jag bryr ju mej om dej? sa han.
- Men visa de då?! sa jag.
- Hur ska jag kunna göra de? sa han.
- Kom på de du. sa jag.
- Men jag älskar ju dej? Behöver jag visa mer än så? sa han.
- Att bara säga att du älskar mej betyder inte att du bryr dej. sa jag.
- Hur ska jag kunna visa de om du är sur..? sa han.
- Visa de bara? sa jag.
- Men hur ska jag kunna de?! Jag vet inte hur jag ska göra de eller nånting! sa han.
- Som man brukar, kanske..? sa jag.
- Hur fan är de då? sa han.
- Jag vet inte.. sa jag.
- Åh whatever! sa han och kysste mej länge.
- Wow.. sa jag efter kyssen.
- Nöjd med de? sa han.
- Ganska. sa jag.
- Men vadå ganska?! sa han.
- Mer. sa jag och flina.
- Haha, omg. sa han och kysste mej.

De fortsatte så ett tag och när vi låg och typ grovhångla kom dom andra in.. Som vanligt vet dom inte vad knacka betyder..

- Men kom igen! sa Gustav och vi satte oss upp i sängen.
- Vi trodde inte ni hade kommit så långt. sa Tom.
- Vad trodde du då? sa jag.
- Att du hade gett han en bitchslap. sa han.
- Tack? sa Gustav.
- Nej, de skulle jag inte göra mot han. Eller kanske om jag va riktigt pissed. sa jag.
- De värmde ju.. sa han.
- Haha, förlåt. sa jag och kysste han på kinden.
- Lugnt. sa han.
- Bra. Aja, vad gör ni här? sa jag och kolla på dom andra.
- Tänkte kolla om nån hade dött eller så, asså med nån menar jag Gustav.. sa Tom.
- Tom seriöst! Nej men vi undra om ni ville med ut typ. sa Bill.
- Tack Tom. Alla ord du säger går alltid rakt in i hjärtat. sa Gustav.
- Varsågod gumman. sa Tom och blinka.
- Dra åt fucking helvete jävla ass. sa han irriterat.
- Tack?! sa Tom.
- Varsågod. sa han.
- Iallafall.... Ja om Gustav pallar Tom så. sa jag.
- TACK?!! sa Tom.
- Varsågod! sa jag och Gustav irriterat.
- Alla fucking hatar mej. sa han och gick.
- Asså omg finns det någon mer irriterande än han?! sa Bill.
- JAG HÖRDE DET DÄR!! skrek Tom från sitt rum.
- OKEJ!! skrek Bill tillbaks.
- Jag vet inte. sa jag.
- Fråga om de finns nån mer cp störd så kan jag svara. sa Gustav.
- Okej vi säger att jag fråga de. sa han.
- Nej de finns de inte. sa Gustav.
- Va taskiga ni är. sa jag.
- Vadå då? sa han.
- Ja..? Ni håller ju på hela tiden! Inte konstigt att han blir sur. sa jag.
- Han förtjänar de. sa Georg.
- Viisst? Så som vi håller på mot han, de är inget jämfört med va han gjorde förr. sa Gustav.
- Men vafan? Han har de fan svårt nu! sa jag.
- Och? Vi kanske hade de svårt förr. sa Georg.
- Ja, men hans flickvän dog för nån vecka sen Georg, tänk på de. sa jag.
- Spela roll? sa han.
- Fan va elaka ni är. sa jag irriterat och gick ut ur mitt rum.

Jag gick snabbt in i Toms rum och såg han ligga på sängen.

- Asså förlåt för att jag bryr mej men dom andra är ju jävligt elaka mot dej! sa jag.
- Dom har hållit på såhär i typ 3-4 månader nu. sa han.
- Säg åt dom att sluta då? sa jag.
- Dom kommer inte lyssna ändå. sa han.
- Varför? sa jag.
- För att jag har hållit på i flera år mot dom. sa han.
- Och? Dom borde lyssna. sa jag.
- Mm.. Jag vet. sa han.
- Tom.. sa Bill och kom in i rummet.
- Vad vill du? sa han drygt.
- Förlåt de va dumt sagt men helt ärligt så är du lite irriterande. sa Bill.
- Du fråga om de fanns nån mer irriterande än mej. sa han.
- Jag vet.. Förlåt. sa Bill.
- Asså om du tycker att jag är så himla irriterande så kan du väl dra?! sa han surt.
- Tom snälla förlåt, de va dumt sagt. Jag menade inte så.. Eller asså.. sa Bill.
- Gå bara?! Jag vill inte ha dej här! sa han irriterat.
- Som du vill... sa Bill lågt och gick ut.
- Asså ibland så orkar jag bara inte med han. sa Tom till mej.
- Jag kan fatta de.. Ni är ju på samma ställe typ 24/7. sa jag.
- Jag vet.. Asså jag kan ju inte leva utan han men han behöver inte liksom snacka med mej varje sekund. sa han.
- Neej, de skulle jag bli feeeett lack på. sa jag.
- Va troru inte jag blir?! sa han.
- Ännu mer lack. sa jag.
- Ja. sa han.
- Mm.. Men jag ska väl dra nu.. sa jag.
- Okej.. Uhm.. Tack för att du brydde dej.. Asså typ första gången de va bra. sa han.
- Haha, okej. sa jag och gick tillbaks till mitt rum.

*Nästa dag*

Bill's perspektiv:

Jag hade sprungit omkrig i flera timmar nu. Tom hade försvunnit och ingen kunde hitta honom. Jag fortsatte leta och när jag kom fram till stationen hittade jag honom.

- TOM!! skrek jag.
- Bill du måste gå. sa han.
- Varför? sa jag och gick närmre honom.
- Du kommer inte vilja se de här. sa han kallt.
- Vad tänker du göra..? sa jag.
- Du vill inte veta. sa han och tog ett steg närmare tågrelsen.
- Tom du får inte! sa jag och kände tårarna bränna bakom ögonlocken.
- Förlåt mej lillebror.. Lova mej en sak. sa han.
- Vad? sa jag och börja gråta.
- Lova att du kommer leva vidare, du får inte dö för mej. Jag vill inte de. Jag vet att halva du kommer försvinna, men snälla gör de här för mej. sa han.
- Hur ska jag kunna de Tom?! Och om du hoppar kommer jag aldrig kunna förlåta dej! De är fan oförlåtligt!! skrek jag och börja gråta ännu mer.
- Bill.. Du är min andra halva, nej mer. Du är allt, min lillebror, bästa vän, allt. Jag älskar dej Bill, du fanns alltid där för mej, hur arg eller ledsen jag än va så svek du mej inte. Jag vet att jag har betett mej som skit mot dej ofta men.. Jag ville inte visa va jag egentligen tycker om dej.. Förlåt. sa han och kramade mej.
- Jag kommer aldrig klara mej utan dej Tom. Du vet fan de. sa jag.
- Snälla. Lyssna på vad jag sa. Du kommer kunna leva så mycket bättre utan mej. sa han och gick bort till relsen igen.
- Jag kommer aldrig kunna ha de bra utan dej. sa jag.
- Kom ihåg, du är allt för mej, jag kommer aldrig glömma dej lillebror.. sa han.
- Snälla Tom.. sa jag.

Tåget kom.. Och Tom hoppade.


Jag vaknade med ett ryck och satte mej spikrakt upp i sängen.

- NEEEJ!!!!!! skrek jag.
- Omg, vad har hänt?! sa Angelika skräckslaget och oroligt och kolla på mej.
- Var är Tom?! sa jag.
- Jag vet inte, vadåra? sa hon.
- Jag måste snacka med han. sa jag.
- Vad har hänt Bill? sa hon oroligt.
- Tom hoppade.. sa jag och börja stor grina.
- Va? sa hon.
- Jag drömde att Tom hoppade och att han ville att jag skulle leva vidare och allt och sen sa han massa saker och sånt. sa jag.
- Omg Bill.. Jag tror inte han skulle göra så. sa hon och krama mej hårt.
- Hur kan du veta de? sa jag.
- Jag sa tror. Men jag vet att han vet hur mycket han betyder för dej och jag vet att du vet att du betyder minst lika mycket för honom. sa hon.
- Du kanske har rätt.. sa jag.
- Mm.. Men vi kan ju gå till hans rum och kolla till han iallafall? sa hon.
- Mm kom.. sa jag och vi gick till Toms rum. 

Vi gick in i hans rum och han var inte där. Jag fick panik och sprang till Angelikas rum och slängde på mej en tröja och ett par byxor. Jag sprang ner till hallen och tog på mej mina skor och sprang ut. Jag sprang så fort jag kunde till stationen som jag kunde.

När jag kom fram så såg jag han stå där, berädd att hoppa.

- TOM!! GÖR DE INTE!! skrek jag.
- Hur visste du vart jag var? sa han och vände sej om.
- Jag hade en skum dröm bara.. sa jag.
- Hade du?! Jag också! sa han chockat.
- Ja.. Du får inte hoppa Tom! sa jag och blev tårögd.
- Men jag vill.. sa han.
- Nej de vill du inte! Att dö är en av alla saker som inte kommer lösa dina problem. Och om du hoppar, så hoppar jag. sa jag.
- Bill nej. sa han.
- Jo. Vill du att jag ska leva? sa jag.
- Ja. sa han.
- Då hoppar du inte. sa jag.
- Snälla Bill, gör inte såhär.. sa han.
- Hoppar du, hoppar jag. Jag KAN INTE leva utan dej Tom. Du vet de själv. sa jag.
- Jag vet.. Men försök? sa han.
- Jag vill inte leva utan dej! Vi föddes tillsammans och vi ska dö tillsammans också. sa jag.
- Du är den bästa lillebrorsan man kan ha.. Men de sista kan jag inte hålla med dej om. sa han.
- Tom vi lovade varann! sa jag.
- Förlåt. sa han och tog några steg närmre relsen.
- Du betyder allt för mej Tom. sa jag och ställde mej några meter ifrån honom men lika nära relsen.
- Hoppa inte.. sa han.
- Jag hoppar med dej. sa jag.
- Du får inte. sa han.
- Om du hoppar så hoppar jag, Tom. sa jag.
- Om jag lovar att inte hoppa... Då gör inte du de heller va? sa han.
- Aa. sa jag.
- Okej.. sa han och gick bort från relsen.
- Tack Tom. sa jag och log.
- Jag vill inte att du dör.. sa han.
- Jag kommer iallafall göra de nån gång. sa jag.
- Jag vet.. Men inte på måånga år iallfall. sa han.
- Om jag inte blir på körd av en bil, eller hoppar. sa jag.
- Jag skulle döda den som kör på dej då. Och ge mej en anledning till att du ska hoppa. sa han
- Om du hoppar gör jag de, om Angelika och jag gör slut gör jag de, om hon dör gör jag de och de finns massa andra anledningar. sa jag.
- Om Angelika gör slut eller något så hoppar jag med dej. Aja kan vi dra nu eller? sa han.
- Uhm.. Visst. sa han.

Vi gick hem till Angelika igen och när vi kom in så sprang typ alla fram till oss.

- Jag va skit orolig, shiit jag ba omg tänk om Tom har hoppat?! sa Angelika.
- Bill hota med att han skulle göra de om jag gjorde de så jag gjorde de inte. sa Tom.
- Så du stog på relsen...? sa hon och Sandra.
- Uhm.. Ja.. sa han.
- Omg Tom?! sa Sandra.
- Ja? sa han.
- Shit asså du kunde ha varit fucking död?!?!?!?! sa hon.
- Jag vet. sa han.
- Omg, asså gör fan aldrig om de!! sa hon.
- Jag ska inte. sa han lugnt.
- Bra. sa hon.
- Vääääääänta lite?! SKULLE DU HOPPA?!?!?!?!?!?! skrek Angelika och kolla på mej med tårar i ögonen.
- Om han gjorde de.. Ja.... sa jag och kolla bort.
- Bill! Hur tror du jag skulle pallat leva då?! sa hon och börja gråta.
- Jag vet inte.. sa jag lågt.
- Okej. snyfta hon och sprang upp på sitt rum.
- Bäst jag går till henne va? sa jag.
- Aa. sa Tom och Sandra.


Tom's perspektiv:

Jag gick upp på mitt rum och la mej på sängen och tänkte en långstund. Ett tag senare så kom Georg in.

- Mår du bra..? sa han.
- Näe. sa jag och satte mej upp i sängen.
- Asså vad tänkte du med engentligen? sa han.
- Jag vet inte.. sa jag.
- Äre för att du saknar Camilla eller? sa han.
- Mm.. mumlade jag.
- Du lova ju henne att leva vidare för henne..? sa han.
- Jag vet.. sa jag.
- Tänk om du hade varit död nu Tom. sa han.
- Skönt. sa jag.
- Vaa?!?! Varför då?! sa han förvånat.
- Jag vill ju dö. Varför tror du jag stog på relsen för? Jag saknar Camilla för mycket för att stanna här. sa jag.
- Asså vafan Tom?! Du får inte dö!! sa han.
- Men jag vill.. sa jag.
- Seriöst, du har lovat både Camilla och Bill. Bryt inte löftet nu. sa han.
- Jag ska inte.. sa jag.
- Bra. sa han.
- Mmm.. mumlade jag.
- Så.. Vad vill du göra då älskling? sa han och flina.
- Hahahahahaha Georg! sa jag och garva.
- Jaaa älskling? sa han och flina.
- Hahahahahahah lägg av! sa jag och typ dog av garv.
- Haha okej då. sa han.
- Lol, okej men va ska vi göra då... älskling? sa jag och blinka.
- Skaru va pervers kan du glömma de här! sa han och skratta.
- Haha wtf?! sa jag.
- Hahaha. Aa men vi kan inte kolla vad Bill gör för han tröstar säkert Angelika och Gustav och Sandra ligger säkert och grovhånglar på hennes rum eller något.. haha. sa han.
- Vi kan ju också grovhångla?! sa jag och garva som fan.
- Jag drar nu... sa han och gick mot dörren.
- Neeeeeeeeeeeeeej Georg, stanna! sa jag och gjorde en ledsen min.
- Okej. Men om du lägger av med att va så pervers vafan! sa han och skratta.
- Okej. sa jag.
- Omg jag har världens bästa ide! sa han.
- Vad?! sa jag.
- Vi går in i Angelikas rum och hämtar Bills smink och kläder! sa han och garva.
- Hahahahahaah jaa!! sa jag och garva.
- Kom då! sa han och gick ut.

Vi gick in i Angelikas rum och som Georg sa så försökte Bill trösta henne..

- Vad vill du? sa Bill.
- Uhm.. Låna dina grejer. sa jag.
- Varför..? sa han förvånat.
- Haha du får se! sa jag och Georg och hämta en av hans väskor.
- Okej...? sa Bill.
- Tro mej, om du inte får henne på bra humör kommer vi få de, Hahahahhaha. skratta jag.
- Okej........? sa han igen.

Jag och Georg gick tillbaka till mitt rum och började dra på oss hans kläder.

- Georg!! skrek jag från badrummet.
- Jaaaa? sa han och kom in.
- Hämta sminket. sa jag och flina.
- Hahah okeej. sa han och gick ut igen.
- Kan du sminka mej?! sa jag.
- Haha, visst. sa han och kom in i badrummet med sminket.
- Jag suger på de här så du vet Tom. sa han.
- Okej, men de blir nog bra. sa jag.
- Hoppas de. sa han och börja sminka mej.

Efter typ 40min va båda sminkade och sen gick i in i Angelikas rum igen.

- Heeeeeeej! Jag heter Bill Kaulitz, jag tror jag är skiiiit snygg! sa jag och härmade Bill.
- Omg neeej så varken pratar jag eller ser ut! Och jag tror inte jag vet. sa Bill och Georg garva fett mycket.
- Hahaha men visst är vi fina? sa jag och flina.
- Jo skit fina.. Vem sminkade er? En gris eller? sa han och flina.
- VA?! JAG SMINKADE INTE SÅ FUCKING FULT!!! sa/skrek Georg och Angelika börja as garva.
- Sa ju att vi skulle få henne på bra humör. sa jag och skratta.
- Tack. sa han och gick ut.
- Vad är de med honom? sa Georg.
- Venne. sa jag och vi kolla på Angelika.
- Kolla inte på mej, jag vet inte? sa hon.
- Jag går till han. sa jag.

Jag gick ut ur hennes rum och gick efter Bill som var påväg ner för trappan.

- Vad är de? sa jag och stoppa han.
- Inget. sa han utan att kolla på mej.
- Jo, vad är de? sa jag.
- Jag ville trösta henne själv. Alltid när ni två kommer blir hon alltid skit glad sen om jag försöker göra nåt själv för att trösta henne hjälper inte ett jävla skit. sa han.
- De är för att du inte är rolig Bill. sa jag och flina.
- Men lägg av! sa han och gick förbi mej.
- Men förlåt mej då? De är inte mitt fel att hon inte blir glad om du gör nåt. sa jag irriterat.
- Sa jag de eller?! sa han drygt.
- Va inte så jävla dryg. sa jag.
- Jag är hur jävla dryg jag vill. sa han.
- Äh, skit i. sa jag och gick tillbaks till Angelikas rum.
- Angelika du behöver någ trösta din pojkvän. sa jag.
- Varför? sa hon.
- Han är ledsen/arg för att jag och Georg alltid får dej på bra humör om du är typ ledsen eller så. Och om han gör nåt så hjälper tydligen inget. sa jag.
- Men vafan! sa hon och gick ut ur rummet.
- Ska vi tvätta bort sminket och så..? sa jag och kolla på Georg.
- Haha, okej. sa han.


Angelika's perspektiv:

Jag gick ner till Bill och han satt i hallen och knöt sina skor.

- Bill..? sa jag.
- Mm.. mumlade han utan att kolla upp.
- Asså jag älskar att du försöker att få mej på bättre humör och så men dom är bara så roliga.. sa jag.
- Självklart. Tom och Georg är ju alltid så jävla roliga. sa han irriterat.
- Bill lyssna, jag älskar dej för att du försöker! Du är verkligen den bästa pojkvännen man kan ha! Skit i om dom är roliga eller inte. sa jag.
- Men de är ju fan min uppgift att få dej på bättre humör! sa han och reste sej upp.
- Men skit bara i de! Följ bara med upp igen. sa jag.
- Nej, jag ska ut en stund.. sa han.
- Okej.. Men kan jag följa med då? sa jag.
- Visst. suckade han.

Vi gick ut och gick en stund och sen stack vi till skogen och chilla. En liten stund senare kom Tom.

- Så.. Bråkar ni eller något? sa Tom.
- Inte direkt. sa Bill.
- Okej.. Vill du ha en cigg? sa Tom och sträckte fram cigarettpaketet till mej.
- Uhm.. Näe de e bra. sa jag.
- Okej, dudå Bill? sa han och sträckte fram de till Bill istället.
- Uhm.. Visst.. sa han och tog en cigg och tände på.
- Bill? sa jag och kolla på han och sen ciggen.
- Ja? sa han.
- Varför röker du nurå? sa jag lite irriterat och förvånat.
- Varför bryr du dej? sa han och jag bara stog och kolla på han.
- Okej? sa jag och börja gå tillbaks.
- Vart ska du? sa han.
- Hem.. mumlade jag.
- Okej..? hörde jag han säga.

Jag gick snabbt hem och när jag kom hem så gick jag in på mitt rum och slängde mej på sängen. En liten stund senare så gick jag upp och gick till Sandras rum.

- Hej. sa jag och satte mej på sängen.
- Hej, hare hänt nåt? sa hon.
- Nej.. Eller jag är irriterad och förvånad typ. sa jag.
- Okej varför? sa hon.
- Bill och Tom står ute och röker. sa jag.
- RÖKER BILL?!!??!?! skrek hon och några sekunder senare kom Georg och Gustav in.
- Va saru?! sa Georg.
- Bill och Tom står ute vid skogen och röker. sa jag.
- Men han skulle ju inte röka igen? sa Gustav.
- Nej jag vet. sa jag.
- Asså shit, tog han bara en eller vadå? sa han.
- Nej asså Tom fråga om han ville ha.. sa jag.
- De va ju snällt. sa han.
- Mm.. Och jag försöker sluta för Bills skull liksom? Då kan jag lika gärna börja igen. sa jag.
- Hur länge sen vare du rökte? sa Georg.
- Nån dag efter att Camilla dog. sa jag.
- Shit, de är fan länge sen. sa han.
- Mm.. Men grejen är den att Bill inte vet att jag försöker sluta, jag ville "överraska" han med de sen. sa jag.
- Okeej, men börja igen då? sa han.
- Jag ska, hänger ni med ut till skogen? Fast andra sidan av den. Jag är lite lack på Bill. sa jag.
- Okej. sa dom och vi gick till skogen. 

När vi kom fram så ställde sej alla och rökte, utan Gustav och Sandra.

- Sandra, skaru inte ha? sa jag.
- Nej.. sa hon.
- Varför? sa jag.
- Ska sluta. sa hon och kolla på Gustav.
- För han eller? sa jag och flina.
- Jupp. sa hon och kysste han.
- Okeej. sa jag.

Och exakt då så kom Tom och Bill.. Vafan?

- Tja, va gör ni här? sa Tom.
- Vad seru ut som? sa jag.
- Aa men asså varför är ni här och inte där? sa han.
- Hade lust bara. sa jag och kolla bort från dom.
- Va kaxig du varå. sa han.
- Okej. sa jag.
- Vad äre? sa Bill.
- Inget. sa jag utan att kolla på han.
- Jo, du verkar typ hata mej eller nåt? sa han.
- Konstigt eller? sa jag.
- Ja? sa han.
- Vafan, jag höll på och sluta röka för DIN SKULL och sen börjar du istället?! sa jag.
- Men hur fan kunde jag veta att du försökte att sluta?! sa han.
- Man märker de..? sa jag.
- Hur fan skulle jag märka de? sa han.
- Jag är inte ute så ofta och jag har inte köpt ett ända paket på hur fucking länge som helst! sa jag.
- Hur länge? sa han.
- Sen Camilla dog. sa jag.
- Ofta? sa han.
- Ja..? sa jag.
- Märkte inte de.. sa han.
- Okej. sa jag.
- Förlåt. sa han och kollade ner i marken.
- De är lugnt. sa jag.
- Säkert? sa han.
- Aa. sa jag.
- Omg jag älskar dej. sa han och krama mej länge.
- Älskar dej också. sa jag och krama tillbaks.
- Ska vi dra tillbaks till Angelika eller...? sa Tom.
- Okej. sa vi andra.

Vi gick tillbaks och jag och Bill gick upp på mitt rum.

- Är du arg för att jag rökte? sa han och kollade ner i glovet.
- Nej.. Eller lite men asså de är väl ditt val.. sa jag.
- Mm... mumlade han.
- Äru fortfarande arg för att Tom och Georg typ "alltid" får mej på bra humör? sa jag.
- Lite. sa han.
- Snälla va inte de.. sa jag.
- De är ju svårt att inte vara de. sa han.
- Ja, men dom kan ju inte rå för att dom är så roliga, eller hur? Och du vet att jag älskar dej iallafall, du försöker ju få mej må bättre iallafall. De är ju bättre än inget? sa jag.
- Mmm.. Typ. sa han.
- Aja.. Vad ska vi göra? sa jag.
- Venne.. sa han lågt.
- Fixa käk eller något..? sa jag.
- Okej. sa han.
- Uhm.. Så vad vill du käka? sa jag.
- Vi kan göra pannkakor, hahah. skratta han.
- Hahaha okeej kom! sa jag och drog med han ner i köket.


Gustav's perspektiv:

Jag och Sandra låg på hennes säg och snacka lite random stuffs.

- Är du hungrig? sa hon.
- Typ, dudå? sa jag.
- Aa. sa hon.
- Så ska vi käka eller..? sa jag.
- Visst, vi drar till subway. sa hon.
- Aa. sa jag.
Vi gick ut i hallen och tog på oss skorna och de och sen gick vi till köket för de lät som Bill och Angelika va där.
- Vad gör ni? sa Sandra när hon såg att dom typ kasta mjöl på varann.
- Uhm... Hehehehe ingeeet. sa Angelika.
- Bill hela ditt hår är vitt så du vet, men iallafall vi drar till subway så ni vet. sa jag.
- JAG SKA DÖDA DEJ ANGELIKA!!!!! skrek Bill och tog massa mjöl och kasta på henne.
- OMG BILL!!! skrek hon.
- Okej men vi drar nu. sa Sandra.
- Okej. sa Angelika och fortsatte kasta mjöl på Bill.

Vi gick ut och sen stack vi till subway. När vi beställde så såg vi att Sebbe jobba.

- Tja Sebbe! sa jag.
- Haha tjena Gustav. Omg Sandra?! Shit de va fan skit länge sen jag såg dej! sa han förvånat.
- Haha, well now i'm here! sa hon och log.
- Aaaå shit de va fan 100år sen vi träffades. sa han.
- Omg jag vet de va skit längesen! Men varför bor du inte hemma? sa hon.
- Jag och Jake har skaffat en lägenhet. sa han.
- Vem är Jake? sa hon.
- Min pojkvän. sa han.
- Omg va gulligt! Hur länge har ni varit tillsammans? sa hon.
- Typ ett år snart. sa han och log.

Vi snacka med han en stund men sen beställde vi och tog med oss hem. När vi kom 'hem' så gick vi upp på Sandras rum och käka.

När vi hade ätit klart gick vi ner till dom andra.

- Tja. sa jag.
- Tjena. sa Tom.
- Vart är Angelika och Bill? sa Sandra.
- I köket och kastar mjöl på varann typ. sa han.
- Fortfarande? sa jag.
- Typ.. sa han.
- Asså omg.. sa hon.
- Jag måste kolla. sa jag och skratta lite.
- Haha, kom då. sa hon och vi gick in i köket.
- Vad gör ni? sa jag när vi kom in i köket och dom kasta inte mjöl på varann, som Tom sa att dom gjorde.
- Gör pannkakor, hahaha. skratta Angelika.
- Så de va de ni skulle göra innan vi gick till subway?? sa Sandra.
- Lol, jaa. skratta Bill.
- Okej.. sa jag.

Efter att vi hade snackat lite med dom så gick vi ut i vardagsrummet och satte oss brevid Tom och Georg.

- Vill ni göra något? sa Sandra.
- Visst, vad? sa Tom.
- Venne, something. sa hon.
- Haha key, men jag och Georg hade tänk att dra till en strippklubb.. Men du vill säkert inte med Sandra. sa han och skratta lite.
- Uhm.. Nej. sa hon.
- Trodde nästan de, men ska du med Gustav? sa han och kolla på mej.
- Uh.. Nej tror inte de.. sa jag.
- Snälla Gustav? sa Georg.
- Uhm.. Venne.. sa jag.
- Gå om du vill. sa hon.
- Säkert? sa jag.
- Mm.. mumlade hon och gick till köket.
- Ska du med? sa Tom glatt.
- Okej... sa jag.
- Yeey! sa han och vi gick.

Vi gick till stationen och tog ett tåg in till stan.

*Några timmar senare*

Vi hade nyss kommit hem och vi va ganska fulla. Tom och Georg gick till vardagrummet.. Men vet inte vad dom skulle göra där, så jag gick upp till Sandras rum. Jag bytte om och la mej brevid henne.

- Hade du kul eller? sa hon.
- Mm.. mumlade jag.
- Kul då. sa hon.
- Är du arg på mej? sa jag.
- Venne.. Lite. sa hon.
- Varför?! sa jag.
- Vad tror du?! sa hon.
- Venne.. mumlade jag.
- Asså omg, då va de inget. sa hon surt och vände sej med ryggen mot mej.
- Är de för att jag gick dit med dom? sa jag lågt.
- Typ.. sa hon.
- Förlåt.. sa jag.
- Asså seriöst Gustav. Du är min pojkvän och sen går du till en strippklubb! sa hon.
- Förlåt Sandra.. sa jag lågt.
- Vi kan snacka om de imorron.. sa hon.
- Okej.. sa jag.
- Godnatt. sa hon.
- Godnatt, älskar dej. sa jag.
- Mmm.. mumlade hon.

Efter en stund somnade jag.

*Nästa morgon*

När jag vakna så låg inte Sandra brevid mej längre.. Jag gick upp och bytte om sen gick jag ner till köket. Där satt Sandra, Tom och Georg.

- Uhm.. Va gjorde ni i vardagsrummet igår..? sa jag.
- Vet inte.. När jag vakna så låg jag på golvet och han på soffan.. sa Tom.
- Okej..? sa jag och satte mej brevid Sandra.
- Asså du putta säkert bort mej från soffan. sa han till Georg.
- Hahahaha jag vet. skratta Georg.
- Fuck u. sa Tom och garva.
- Sandra..? sa jag.
- Aa? sa hon.
- Skulle inte vi snacka idag? sa jag.
- Mm.. Jo, snart. sa hon.
- Okej.. sa jag.

Jag åt lite och sen gick jag och Sandra upp på hennes rum.

- Så.. Du är fortfarande arg va..? sa jag.
- Typ.. Eller inte så arg men typ besviken. sa hon.
- Varför? sa jag.
- För att du gick dit med dom! Asså visst, jag sa att du fick men jag kunde ju inte direkt säga att du inte fick. sa hon.
- Förlåt.. sa jag.
- Asså du är min pojkvän och sen vill du gå dit. sa hon.
- Men jag har ju redan sagt förlåt! sa jag.
- Mena de. sa hon drygt.
- Vadå mena de? Jag gör ju de! sa jag.
- Säkert. sa hon.
- Asså du är precis som Camilla. Kommer på något onödigt att bråka om. Asså jag vill inte att vi ska va som när Camilla och Tom bråka hela tiden! sa jag.
- Aa men gör slut då!! sa hon irriterat.
- Jag kan inte. sa jag.
- Varför inte? sa hon.
- För att jag älskar dej för mycket. sa jag.
- Okej. sa hon.
- Asså Sandra snälla, jag älskar dej skit mycket! sa jag och höll om henne.
- Släpp mej. sa hon drygt.
- Men vafan Sandra! sa jag irriterat och gick ut.

Jag gick ner och in i vardagsrummet och satte mej med Tom och Georg.

- Är du sur? frågade Tom.
- Jag? Typ. sa jag.
- Varför? sa han och Georg.
- För att Sandra är typ arg. sa jag.
- Varför är hon de? sa Georg.
- För att jag gick dit med er igår. sa jag.
- Men hon sa ju att du fick gå..? sa Tom.
- Jag vet.. Men hon sa att hon inte kunde säga att jag inte fick. sa jag.
- Asså jag förstår mej inte på tjejer. sa han.
- Du verka ju göra de igår. sa Georg och flina.
- Uhm.. Okej, jag förstår mej bara på tjejer som är halv nakna! sa Tom och garva.
- Hahahahahaha Tom! skratta jag och Georg.
- Va hände med dom nakna då? sa Goerg och skratta.
- Aa men dom också. sa Tom.
- Haha, asså Tom. sa jag.
- Vadå? skratta han.
- Du behöver ett ligg asså. sa Georg.
- Jag vet!! sa Tom.
- Skaffa ett bara? sa jag.
- Men jag kan inte.. Jag har inte kommit över Camilla och jag behöver göra de först.. sa han.
- Du kommer aldrig göra de, hur mycket du än försöker. Inte ens om du skaffar ny flickvän. Jag lovar. sa Georg.
- Kanske.. sa Tom.
- Men du är ju beroende av sex så du kommer väl skaffa ett ligg ändå. skratta jag.
- Nej? sa han.
- Jo. sa jag.
- Kanske. sa han.
- Hahah Tom du är fan de! skratta Georg.
- Okej ja. sa han.
- Fixa bara ett ikväll eller något? sa Georg.
- Venne.. sa han.
- Varför? sa jag.
- För att de känns inte bra. sa han.
- Har de någonsin gjort de? sa Georg.
- Nej..? sa han.
- Då så? Skaffa ett bara? sa jag.
- Okej... sa han.

Jag gick upp till Sandra för att kolla om hon fortfarande var sur.

- Sandra? sa jag.
- Mm.. mumlade hon.
- Är du fortfarande arg..? sa jag.
- Mm.. typ. sa hon.
- Förlåt, de va dumt att gå dit.. Jag borde inte ha gjort de.. sa jag och satte mej brevid henne.
- De är lugnt.. sa hon.
- Säkert? sa jag.
- Mm.. mumlade hon.
- Bra. sa jag och kysste henne.
- Förlåt för att jag sur/arg hela tiden typ. sa hon.
- De är lugnt. sa jag.
- Okej.. sa hon och kysste mej.
- Älskar dej. sa jag och log.
- Älskar dej också. sa hon och log.


Georg's perspektiv:

Jag och Tom satt i soffan och han hade ringt en tjej. När vi var på strippklubb igår så fick han hennes nummer. Han satte på högtalaren och hon svarade.

- Hej de är Sofie? svarade hon.
- Hej, de är Tom. Du gav mej ditt nummer igår kväll? sa han.
- Aha, heej! sa hon.
- Uhm.. Är du ledig ikväll? sa han.
- Aa. Vill du göra något eller? sa hon.
- Hehe, typ. sa han.
- Okej, när och vart? sa hon.
- Någon gång ikväll hos mej. sa han.
- Visst. klockan 22? sa hon.
- Aaa. sa han.
- Okej ses då. sa hon.
- Jao, hejdå. sa han och dom la på.

Vi sa inget på en liten stund men sen smsa hon och fråga vart han bodde och då sa han Angelikas adress.

- Hahaha omg! skrattade jag.
- Haha vad? sa han.
- Asså shit fett coolt att du ringde ju! sa jag.
- Haha jag vet men du sa ju till mej att göra de. sa han.
- Ja, men jag trodde inte du skulle göra de! skratta jag.
- Hahaha, kanske. skratta han.
- Hahaha vi måste fan berätta för dom andra! sa jag.
- Varför? sa han och skratta lite.
- För att de är ju asroligt! sa jag.
- Haha okej. sa han.

Vi gick in i Angelikas rum och skulle berätta henne och Bill men jag kunde nästan inte andras, jag bara garva ihjäl mej hela tiden.

- Vad vill ni..? sa Bill.
- Asså Tom har.. sa jag innan jag garva ihjäl mej igen.
- Tom har..? sa han.
- Hahahahahahahha, han ringde en tjej från strippklubben vi va på igår och han och hon ska träffas 22 ikväll!! skratta jag.
- Okej...? sa han.
- Fattar du inte?! sa jag.
- Nej? sa han.
- Asså dom ska träffas sen dom kommer ha sex?! sa jag.
- Wtf?! Tom? sa han.
- De är mitt namn. sa han stolt.
- Seriöst? sa Bill och Angelika.
- Ja? sa han.
- Omg... sa Bill tyst.
- Hahahahahaha jag dör! Visst är de skit kul?! sa jag och garva.
- Vad äre som är kul med att han kommer bli som förut igen? sa Bill.
- Vadå som förut?! De blir bara ett fucking ligg Bill, ETT!! sa Tom irriterat.
- Ja, de kommer börja så. Du sa samma fucking skit förr också! sa Bill.
- Bill, jag lovar att de inte kommer att bli som förut. Och om jag blir de så är de väl ändå mitt liv? sa han.
- Lova? Och om de är ditt liv? Jag vill inte att du ska bli så igen.. sa Bill.
- Jag lovar, jag vet att du inte vill de. Men jag måste ju hitta den rätta eller hur? sa han.
- Du hade henne. sa Bill.
- Jag vet.. Men de måste finnas en till? sa han.
- Men även om de finns de så väljer du fel sätt att hitta henne på! sa Bill.
- Jag vet. Men jag kan ju typ inget om romantik ändå. sa han.
- Lär dej då. sa Bill.
- Äh, orka. sa han.
- Tom, blir du sån igen kommer jag aldrig snacka med dej mer. sa Bill.
- Gör inte de då. sa han.
- Bill, du kommer inte kunna sluta snacka med han, ni är med i samma band, ni bor tillsammsn, ni är aldrig utan varann och asså ni är tvillingar! sa jag.
- Eller hur! sa Angelika.
- Jag kommer inte snacka med han. sa Bill.
- Vi får väl se. sa jag.
- Jag lovar att jag inte kommer de. sa han.
- Haha jo de kommer du! sa Tom.
- Jag är hungrig Angelika! sa han.
- Ska vi dra och käka nånstans då? sa hon.
- Aa.. sa han.
- Okej, kom då. sa hon och dom gick.
- So, now it begins.. sa Tom.
- Wtf? sa jag.
- Han försöker att inte snacka med mej! sa han.
- Ahaaa, hahah! skratta jag.

Vi gick in i Sandras rum istället.

- Vad? sa Gustav.
- Hahahahaha omg asså.. sa jag och börja garva.
- Asså Georg du behöver inte börja garva så där mycket för de! sa Tom.
- De är ju fan skit kul!! skratta jag.
- Inte så kul.. sa han.
- Vad är de?! sa Gustav.
- Jag ska träffa tjejen från klubben ikväll. Vad äre som är SÅÅÅÅ kul med de så du måste garva hela tiden? De är faktiskt inte så kul. sa Tom.
- Jo!! Hahahahahahahah. skratta jag.
- Hagen, va äre som är så kul med att han har ett ligg? sa Sandra.
- WTF?! HUR VISSTE DU ATT JAG KALLADES DE?! sa jag.
- Hahahahahah! Omg jag har varit ett fan lika länge som Angelika och Camilla. skratta hon.
- Säg inte namnet. sa Tom kallt.
- Okej, men jag har varit ett fan länge och vet typ allt om er. Som din piercing downstairs, Tom. Gustav, de finns inte så mycket att säga om dej. Men du hatar intervjer. Georg att du kallas Hagen. sa hon.
- Du nämnde aldrig Bill. sa Tom.
- Glömde han.. Haha. sa hon.
- Lol, aja. Jag går och fixar mej till sen. sa han och gick till sitt rum.
- Och jag ska nog lämna er ensamma.. sa jag och gick ut jag också.

Jag gick till mitt rum och va inne på datan. Någon timme senare så kom Tom in.

- Vill du gå och käka? sa han.
- Uhm.. Visst. sa jag.
- Vi drar till Burger king eller något.. Orkar inte gå ända till donken. sa han.
- Haha, okej. sa jag.

Vi gick ut i hallen och tog på oss ytterkläderna och gick till Burger king. Vi beställde och sen satte vi oss och åt. När vi hade ätit klart så gick vi hem och Tom gick in på sitt rum och jag kollade om Angelika och Bill va hemma.

- Hej. sa jag när jag kom in i deras rum och såg att dom va hemma.
- Tja. sa Bill.
- Hej. sa Angelika.
- Vad gör ni? sa jag.
- Lever. sa Bill.
- Haha, okej. sa jag.
- Va göru här? sa han.
- Venne. Tom är på sitt rum och jag har tråkigt.. haha. sa jag.
- Haha, okej. sa han.
- Vill ni se på film? sa Angelika.
- Visst. sa vi.

Vi gick ner i vardagsrummet och kollade på Friday the 13th. När filmen nästan var slut så ringde de på dörren.

Tom sprang ner för trappen och öppnade. Där stog Sofie. Hon va blond, inte så snygg, sjukt mycket smink, stora bröst, smal som fan och hade ganska horaktiga kläder..

- Tom, hur kan du tycka hon är fin? Hon ser ut som en fucking hora. sa jag till han på tyska.
- Käften Hagen, hon är skit fin! sa han på tyska.
- Hon är fan en hora Tom?! sa jag på tyska.
- Jag vet. sa han på tyska och skratta lite och gick upp med Sofie.
- Omg.. sa Bill och kollade besviket ner i glovet.
- Vad är de älskling? sa Angelika.
- Tom kommer fan bli som innan. Han kommer börja köpa sex och allt för att hitta den "rätta". sa han.
- Jag vet.. Asså låt han hitta den rätta då? sa hon.
- Varför då? De är bara en ursäkt för att han ska ha sex med dom. sa han.
- Så vadå, vill han inte ha nån flickvän? sa hon.
- Typ nej. sa han.
- Vafan? sa hon.
- Mmm.. mumlade han.

Vi kollade klart på filmen och när den var slut så gick jag upp på mitt rum och bytte om och gick och la mej.

*Nästa morgon*

Jag vaknade och gick upp och gick in i duschen. När jag var klar så tog jag på mej kläder och gick ner i köket och satte mej med Angelika, Bill, Sandra och Gustav. En liten stund senare kom Tom och Sofie vinglades ner för trappan och gick till hallen.

- Hejdå. sa Tom och kysste henne.
- Hejdå, ring mej någon gång. sa hon och gick.

Efter de så kom han och satte sej med oss.

- Hade du kul eller? sa Bill surt.
- Ja, och varför är du så arg? sa han.
- Därför. sa han.
- För att jag va med henne och du tror jag kommer bli som förut eller? sa Tom.
- Mm.. mumlade han.
- Bill jag ska inte bli så. Och om blir jag de behöver du inte bry dej för de är mitt liv, inte ditt! sa Tom.
- Vi är som samma person, vi har typ samma liv. sa han.
- Och? sa Tom.
- Äh, inget. sa han surt.
- Okej..? sa Tom.
- Vet du hur fucking störande de va att höra er igår eller?! sa Angelika.
- Hahahahaha! skratta han.
- Asså omg.. sa hon.
- Haha, förlåt då. sa han.
- Du kunde väl valt en snygg tjej? sa Gustav.
- Hon är snygg. sa Tom.
- Nej..? sa jag och Gustav.
- Okej, inte så men lite. sa Tom.
- Välj en snyggare nästa gång. sa jag.
- De blir ingen nästa gång. sa Bill.
- Hur vet du? sa Tom.
- För att du lova!! sa han.
- Typ. sa Tom.
- Du gjorde ju de!! skrek han.
- Oha, chilla! sa Tom.
- Nej! Du kommer bli sådär igen, Tom!! skrek han och gick upp för trappan.
- Men nej. sa Tom.
- Jo de kommer du. sa Angelika.
- Bara för att du inte har någon egen åsikt så behöver du inte hålla med Bill hela tiden. sa han.
- Vafan? sa hon och gick upp till Bill.
- De där va taskigt. sa Sandra.
- Orkar inte bry mej. sa han.
- De borde du. sa hon.
- Orka. sa han.
- Va jobbig då. sa hon.
- K. sa han.




KOMENTERA!! :3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0