I'm Losing Myself - Chapter 12


1. The G's 2. Leah 3. Oli 4. Andy 5. Kath 6. The Twins


Kathrine's perspektiv:

*5 månader senare*

Jag, Bill och Andy var på sjukhuset och jag gjorde ultraljud.

- Barnet mår bra och alltid ser bra ut just nu. sa läkaren.
- Är det en pojke eller flicka? sa jag.
- Två pojkar. sa läkaren.
- TVÅ?! sa Andy och Bill.
- Ja. Enäggstvillingar. sa läkaren.
- Omg.. sa jag och kollade på Bill och sen Andy.
- Shit. sa Bill.
- Oh.. sa Andy.

*Efter ultraljudet*

Andy åkte hem till sej och jag och Bill åkte till han och Tom. När vi kom hem så sa Bill att han behövde snacka med mej, så vi gick till vardagsrummet och satte oss i soffan.

- Asså tvillingar?! De kommer fan inte att funka.. sa han.
- Varför inte? sa jag.
- För att de är tvillingar! sa han.
- Vad är de för fel på tvillingar?! Du är ju själv en tvilling. sa jag.
- Ja! Och jag vet hur jobbigt det är! sa han.
- Asså seriöst. suckade jag lite irriterat.
- Vad? Och asså kommer jag behöva ta hand om dom mycket eller vad?! sa han.
- Nej? Jag och Andy kan väl göra det själva om du nu vill det. sa jag.
- Hur? Kommer ni ha dom varann vecka eller något? sa han.
- Typ när dom har blivit lite äldre.. sa jag.
- Men vafan innan det då?! sa han.
- Innan det så ska jag ta hand om dom! sa jag lite irriterat.
- Asså shit. sa han irriterat.
- Vad?! Tror du att de var jag som bestämde att de skulle bli tvillingar eller?! sa jag surt.
- Nej! Men ändå!! sa han drygt.
- Vadå men ändå?! Sluta vara så jävla jobbig! sa jag irriterat.
- Det är ju fan du som är jobbig!! sa han surt.
- Asså dra åt helvete Bill. sa jag argt och gick ut.

Jag började gå hem och efter en stund så kom jag fram. Jag öppnade dörren och gick in, jag gick in i vardagsrummet och satte mej i soffan och kollade på tv.

Efter ett tag ringde det på dörren. Jag gick och öppnade och där stod Bill..

- Vad vill du?! sa jag argt.
- Träffa dej? sa han.
- Varför?! Du tycker ju ändå att de är fucking störande att jag är gravid med tvillingar. sa jag drygt.
- Ja? Jag är ju inte ens pappan. sa han.
- Asså äre det som stör dej? Att du inte är fucking pappan?! sa jag irriterat.
- Ja?! Hur fucking kul troru att de är för mej när min flickvän är gravid och jag är inte pappan!! skrek han.
- Inte fan vet väl jag?! Men snart haru fan ingen flickvän längre!! skrek jag.
- Kath, säg inte så. Asså jag älskar dej men jag står inte ut med att Andy är pappan. sa han.
- Det finns ändå inget att göra åt det längre.. sa jag lågt.
- Jag vet... sa han tyst.

Det blev tyst en stund, och jag gick fram och kramade han länge.

- Förlåt.. sa han.
- Det är inte ditt fel.. sa jag och kysste han mjukt.
- Jo.. Jag blev sur på dej för ingen riktig anledning. sa han.
- Spela roll.. sa jag och kramade han igen.
- Okej.. sa han.


Leah's perspektiv:

Jag och Oli satt hemma hos han i soffan och vi hade varit på ultraljud för någon veckan sen och de skulle bli en flicka. Jag satt i Oli's knä och han hade sina händer på min mage och han kysste mej i nacken lite då och då.

- Jag älskar dej, Leah. sa han efter en stund.
- Älskar dej med Oli. sa jag.

Min mobil ringde och jag tog upp den och svarade.

- Hallå? sa jag.
- Tja. sa Tom.
- Heej. sa jag.
- Vill du komma över? sa han.
- Uhm.. Asså jag är hos Oli nu.. Men kanske sen? sa jag.
- Okej.. Ikväll eller? sa han.
- Mm.. Typ. sa jag.
- Okej, men ses. sa han.
- Jupp. sa jag och vi la på.

Jag la mobilen på bordet och Oli kollade på mej.

- Det var Tom. sa jag.
- Vad ville han då..? sa han.
- Att vi skulle ses ikväll. sa jag.
- Okej.. Och du sa? sa han.
- Visst. Typ. sa jag.
- Okej.. sa han tyst.
- Mmm.. mumlade jag.

*Senare på kvällen*

Jag hade precis kommit till Tom. Vi gick till baksidan och satte oss i en ute soffa.

- Vad ska vi göra? sa jag.
- Venne. sa han och ryckte på axlarna.

Han tog fram sitt ciggpaket och tog ut en cigg, tände på den och började röka.

- Det är inte bra för dej! sa jag och tog ciggen från han.
- Ge tillbaks den! sa han och försökte ta den ifrån mej.
- Nope. sa jag och fimpade den och slängde iväg den.
- Men vafan Leah.. sa han och tog fram en ny och tände på den och började röka.
- Lägg av Tom! sa jag.
- Det är mitt liv! sa han.
- Och? Jag vill fan inte att du ska dö. sa jag.
- Vafan spelar det för roll, du har ju ändå Oliver. Orkar fan inte ens bry mej längre. sa han.
- Såklart jag har Oliver, han är ju min pojkvän.. Men jag bryr mej om dej och jag vill inte att du ska dö! sa jag.
- Asså Leah.. Du fattar inte hur fucking mycket jag älskar dej.. sa han lågt.
- Typ inte.. sa jag lågt.
- Tror du att jag ligger med dej och allt bara för att jag är ute efter sex? Asså jag älskar dej och jag vill att du ska bli min.. sa han.
- Seriöst? sa jag.
- Ja? sa han.
- Oh.. sa jag.
- Du vet ju redan att jag älskar dej och allt.. sa han.
- Mm.. Men jag trodde typ att du drev med mej eller något... sa jag tyst.
- Varför skulle jag driva om något sånt?! sa han förvånat.
- Jag venne.. Efter allt man hör om dej så äre som att du bara är ute efter sex och inte riktigt kan ha förhållanden.. sa jag.
- Jag var så förut.. Asså innan jag träffade dej. sa han.
- Men Kath sa att du brukade vara med någon brud för några dagar sen.. sa jag.
- Kenzie? sa han.
- Mm.. mumlade jag.
- Men jag behövde ett ligg.. De låter as random men jag är ju kille så aa... sa han.
- Och hur fan ska jag kunna lita på att jag inte bara är ett fucking ligg nu då?! sa jag surt.
- För att du inte är de.. sa han.
- Mm.. Visst. mumlade jag irriterat.
- Du är ju inte de?! Du är inte som dom andra.. sa han.
- Hur är jag då? sa jag lite drygt.
- Jag vet inte.. Men du betyder mer för mej än vad någon annan tjej har någonsin gjort. sa han.
- Aw.. sa jag och kramade han.
- Jag älskar dej, Leah.. sa han.
- Jag vet.. sa jag.
- Fan vad jag hatar att du är med Oliver... sa han lågt.
- Mmm.. mumlade jag.

De blev tyst och han la sin arm om mej och när jag kollade på han så kollade han bara rakt ut och såg ledsen ut..

- Förlåt.. sa jag.
- De är inte direkt ditt fel... sa han.
- Men det känns som det.. sa jag lågt.
- Det är inte de.. Typ.. sa han.
- Jo de äre. sa jag.
- Nej.. sa han.
- Jo? Asså förlåt men jag vill inte lämna Oli.. sa jag.
- Jag vet.. sa han lågt och började gråta.
- Förlåt Tom.. sa jag och kramade han länge.

Han kramade mej hårt tillbaks och grät fortfarande.

- Jag måste nog dra snart.. sa jag efter en stund.
- Nej, snälla stanna Leah.. bad han.
- Seriöst Tom.. Jag måste dra.. sa jag.
- Snälla.. snyftade han.
- Varför ska jag ens stanna Tom? sa jag och suckade lite.
- För att jag vill vara med dej.. sa han lågt.
- Asså Tom.. De kommer ändå inte att bli något med oss.. sa jag lågt.
- Gå då. sa han och gick in.

Jag suckade och gick in efter han.

- Tom. sa jag och tog hans arm.
- Vad? sa han lite surt.
- De va inte meningen att säga så men... sa jag innan Tom avbröt mej.
- Men?! sa han surt.
- Jag kan inte bara lämna Oliver för dej! sa jag.
- Nej. Jag är ju inte värd någon som dej iallafall. sa han.
- Jo?! sa jag förvånat.
- Nej.. sa han.
- Tom sluta! sa jag.
- De är ju sant! sa han.
- Nej! sa jag.
- Vafan vet du om de? sa han lite irriterat.
- Jag vet det bara. sa jag.
- Nej de gör du inte. Varför skulle jag förtjäna någon som dej? Jag är ju ändå bara ute efter sex och allt som alla säger. sa han drygt.
- Du sa ju att du inte var de?! sa jag.
- Jag är inte de men alla tror ju fan de! sa han.
- Jag tror inte de! sa jag.
- Jo de gör du fan. sa han irriterat.
- Nej? sa jag och såg han i ögonen.
- De lät ju fan som de när vi satt där ute. sa han.
- Men jag trodde inte de, och jag tror det forfarande inte. sa jag.
- Visst. sa han drygt.
- Men jag kan ju börja om du vill de. sa jag surt.
- Fucking gör det då!! skrek han.
- Jag kan inte.. suckade jag.
- Varför inte? sa han drygt.
- Jag att jag vet att det inte är sant. sa jag.
- K. sa han drygt.
- Va inte så dryg.. sa jag ledset.
- Jag får väl va de om jag vill. sa han irriterat.
- Snälla va inte arg på mej.. sa jag och blev tårögd.
- Hur skulle jag inte kunna vara arg på dej?! skrek han.
- Förlåt.. sa jag och började gråta.
- Gå bara hem. sa han argt.
- Okej... snyftade jag och gick ut i hallen.

Jag drog på mej mina skor och började gå hemåt.



Bill's perspektiv:

*Nästa dag*

När jag vaknade så gick jag och duschade och när jag hade gjort de så drog jag på mej lite kläder och gick ner i köket. När jag kom ner satt Gustav där och efter en liten stund kom Georg.

- Vart är Tom? sa jag.
- Typ på sitt rum.. Han var fan skit arg igår. sa Georg.
- Varför? sa jag förvånat.
- Han och Leah hade typ bråkat eller något. sa han.
- Åh.. sa jag.
- Mm.. mumlade han och satte sej vid bordet.
- Kommer snart. sa jag och gick till Toms rum.

Jag knackade och gick in. Han låg i sin säng och sov. Jag gick och skakade lite på han tills han vaknade.

- Vad? mumlade han och satte sej upp.
- Georg sa att du var arg igår.. sa jag.
- Mhmm.. mumlade han.
- Varför? sa jag.
- Leah och jag bråkade. sa han och gäspade.
- Jag vet.. Men asså.. Varför gjorde ni de? sa jag och satte mej brevid han.
- Orkar inte förklara. sa han och la sej ner igen och drog täcket över sej.
- Snälla Tom? sa jag.
- Nej.. sa han.
- Men jag kanske kan hjälpa dej! sa jag.
- Nej det kan du inte. Ingen kan. sa han.
- Kom igen Tom? sa jag.
- Nej. sa han
- Snälla! sa jag.
- Asså jag blev arg för att hon är med Oliver och inte mej! sa han irriterat.
- Varför kunde du inte bara ha sagt det från första början?! sa jag.
- För att. sa han drygt.
- För att? sa jag.
- För att bara! Gå! Jag orkar inte snacka med dej! sa han surt.
- Visst. sa jag och gick ut.

Jag gick ner till köket igen och Gerog och Gustav var fortfrande där.

- Vad sa han? sa Gerog.
- Lite olika. sa jag.
- Okej... Är han fortfarande arg? sa han.
- Jag venne. Typ. sa jag.

Han nickade och fortfatte äta sin frukost. Jag tog också fram lite att äta och satte mej vid köksbordet.

*Några timmar senare*

Jag satt i vardagsrummet med Gustav och Georg. Tom hade fortfarande inte kommit ut från sitt rum, och jag ville inte gå in till han ifall han skulle vara pissed på mej..

Efter en stund ringde min mobil, jag tog upp den och kollade vem det var. Såklart Kath, jag svarade.

- Hej! sa jag.
- Heej Bill, kan jag komma över? sa hon.
- Du hade inte ens behövt fråga. sa jag och skrattade lite.
- Haha, ses snart. sa hon och vi la på.

Jag la ner mobilen i fickan igen och gick till Toms rum och knackade på hans dörr men han svara inte.

- Tom! sa jag.
- Jag vill inte prata med dej!! skrek han surt.
- Asså du måste äta! sa jag.
- Fan heller! sa han surt.
- Asså vafan Tom! Hade du tänkt att svälta dej själv eller?! sa jag.
- Nej, men jag tänker inte gå ut. sa han.
- Ska jag hämta något att äta till dej då? sa jag.
- Inte nu. Kanske senare. sa han.
- Men seriöst Tom, du måste äta! Klockan är fan 4 och du har inte ätit sen igår!! sa jag.
- Men jag är inte hungrig! sa han.
- Sluta ljug. Du är fan alltid hungrig. sa jag.
- Men inte nu.. sa han.
- Äre för att du inte har Leah som du inte vill äta? sa jag.
- Kanske. sa han.
- Tom acceptera bara att hon har Oliver. sa jag.
- Men jag kan ju inte det!! skrek han.
- Försök?! sa jag.
- Jag har ju fan redan gjort de. sa han surt.
- Försök mer. sa jag.
- Neej!!! skrek han.
- Jag orkar fan inte tjafsa nu. sa jag irriterat och gick in och drog upp han ur sängen.
- Vafan göru?! Släpp mej!! sa han argt och försökte ta sej ur mitt grepp.
- Nej! Du ska ut härifrån och äta något sen ska du sitta med oss andra och vara fucking social! Glöm bara Leah nu!! sa jag och drog han ner till köket.

När vi va i köket så släppte jag han och han tog fram lite att äta och satte sej vid matbordet och såg skit pissed ut.

- Asså förlåt Tom, men du måste fan äta. sa jag.

Han kollade surt på mej och tog en tugga av en macka och sen släppte han den och gick ut ur köket.

- Vafan, ät?! sa jag.
- Jag har ätit nu! sa han argt och gick upp till sitt rum.
- Idiot. sa jag för mej själv och ställde in allt och gick ut i vardagsrummet.

Precis när jag satte mej ner plingade det på dörren.

- Kaaath! suckade jag och reste mej upp igen.

Jag gick och öppnade dörren och där stod hon.

- Hej älskling. sa hon och kysste mej.
- Tja. sa jag och hon gick in och jag stängde dörren efter henne.

Vi gick till vardagsrummet och hon hälsade på G&G. Därefter så satte jag mej soffan och drog ner henne i mitt knä.

- Asså... Vad hade hänt med Leah igår? Hon var typ här och sen kom hon hem till mej och grät som fan. sa hon.
- Hon och Tom bråka. sa jag.
- Oh.. sa hon.
- Mm.. mumlade jag och kysste henne i nacken.
- Vad bråkade dom om? sa hon.
- Asså Tom blev typ arg för att hon är med Oliver.. För han vill ha henne.. sa jag.
- Ärligt?! sa hon.
- Mm.. mumlade jag.
- Fett skumt.. sa hon.
- Vet. sa jag.
- Skönt att inte behöva bråka med dej. sa hon och gosade in sej i min famn.
- Vi gjorde ju typ det igår.. sa jag.
- Jag vet... Men vi bråkar iallafall inte idag. sa hon.
- Nope. sa jag och kysste henne i nacken igen.


Tom's perspektiv:

Jag låg i min säng och när jag nästan hade somnat så ringde min mobil och jag sträckte mej efter den och tog upp den och svarade.

- Hallå? sa jag trött.
- Hej.. Uhm.. Väckte jag dej? sa Leah osäkert.
- Vad vill du? sa jag surt.
- Säga förlåt.. sa hon.
- Jag tänker fan inte ta emot någon jävla ursäkt från dej! sa jag argt.
- Och jag som hade tänkt att ge dej en chans. Men då kan du väl skita i det. sa hon.
- Varför skulle du ge mej en chans om du är tillsammans med Oliver? sa jag lite irriterat.
- Vi bråkade.. sa hon lågt och började gråta.
- Varför? sa jag.
- För han klagar på att jag är med dej och så.. Sen typ rååkade jag säga att jag låg med dej för några månader sen.. snyftade hon.
- Okej.. sa jag.
- Så.. Vill du chansen eller inte? snyftade hon.
- Asså är jag något jävla andra handsval eller?! sa jag argt.
- Nej? Men du verkade ju så gärna vilja vara med mej.. snyftade hon.
- Ja. Men asså vafan du är ju fan gravid med Oliver. sa jag.
- Jag ska göra abort... sa hon lågt och började gråta mer.
- Ärlgt? sa jag förvånat.
- Ja.. snyftade hon.
- Det var ju så himla viktigt för dej att bli mamma. sa jag.
- Mm.. Men jag gör hellre fettsugning eller bröstförstoring nu. sa hon lågt.
- Varför ska du göra de..? sa jag förvånat.
- Vad troru? Jag är fan ful som fan. sa hon.
- Nej?! sa jag.
- Jo.. sa hon.
- Asså jag orkar inte snacka i telefon, kan vi ses? sa jag.
- Okej.. Ska jag komma till dej eller? sa hon.
- Mm.. mumlade jag.
- Okej, kommer om typ 40 minuter. sa hon.
- Kej, ses. sa jag och vi la på.

Jag la bort mobilen och gick in i badrummet för att duscha. När jag var klar klädde jag på mej och sén gick jag ner till vardagsrummet. Jag satte mej i soffan brevid Bill och Kath och han kollade förvånat på mej.

- Kolla inte sådär. Jag bor fan också här. sa jag.
- Ja.. Men du gick äntligen ut ur ditt rum. Frivilligt! sa han.
- Ja.. Men det är för att Leah kommer snart.. sa jag.
- Okej.. Snälla, bråka inte! sa han.
- Vi ska inte... sa jag.
- Lova? sa han.
- Ja. Asså vi ska bara snacka.. sa jag.
- Keej, bra. sa han.
- Mmm.. mumlade jag.

Efter en stund plingade det på dörren och jag sprang och öppnade. Där stod Leah.

- Tjaa! sa jag och kramade henne hårt.
- Haha, heej. sa hon och kramade tillbaks.

Hon gick in och jag stängde dörren efter henne och vi gick upp till mitt rum.

- Uhm.. Ja.. Här är vi.. sa hon och satte sej på sängkanten.
- Mmm... mumlade jag och satt mej brevid henne.
- Typ.. Vad ska Vi snacka om? sa hon och satte sej mitt emot mej.
- Venne.. Skulle du göra abort? sa jag.
- Mmmm.. Har redan bokat tid. sa hon.
- När gjorde du de? sa jag.
- Igår. sa hon.
- Aha.. När blire då? sa jag.
- Imorgon. sa hon.
- Imorgon?! sa jag förvånat.
- Aa. sa hon.
- Oh.. sa jag.
- Mm.. De är ändå typ slut mellan mej och Oli. sa hon.
- Key.. Hur blire med min chans då? sa jag.
- Du får den om du vill ha den... sa hon.
- Såklart jag vill! Jag tog fan ut ilskan på Bill imorse för att jag inte hade dej. sa jag och kysste henne.
- Haha, vafan Tom. sa hon och log lite.
- Vad? Jag gjorde ju det. sa jag och skrattade lite.
- Ofta..? sa hon.
- Jupp. sa jag och log.
- Asså jag vet inte om jag ska tycka synd om Bill eller bara tycka det är gulligt att du bryr dej så mycket om mej.. sa hon och log.
- Haha, tyck inte synd om Bill fan. sa jag och skratta lite och kysste henne.
- Haha okeej. sa hon och skrattade lite.

Vi snackade ett tag och sen gick vi ut till dom andra. Jag satte mej i soffan igen och drog ner Leah i mitt knä. Dom andra satt och snackade om något random skit så jag kysste Leah lite i nacken och så istället för att lyssna.

- Äntligen är du min. viskade jag och kysste henne i nacken.

Hon kollade på mej och log och sen kysste hon mej länge.

- Är ni tillsammans eller är hon bara otrogen mot Oli igen? sa Kath.
- Nope, det är typ slut mellan mej och Oli. sa hon.
- Oftaah?! sa Kath förvånat.
- Yup. sa hon.
- My gosh. Men hur blire med barnet då? sa Kath.
- Ska göra abort imorron. sa hon.
- VA?! sa Kath förvånat.
- Mm.. Jag känner ändå att jag inte är redo än.. sa hon.
- Men du var ju typ de förut? sa Kath.
- Ja.. Men nu så ångrar jag mej. Asså jag vill hinna leva livet först. sa hon.
- Aha.. sa Kath.
- Mm.. mumlade hon.
- Men vadå, så du och Tom är tillsammans nu eller? sa Kath.
- Yes. sa jag och kysste Leah.
- Okeej. sa Kath och log lite.


Georg's perspektiv:


Jag gick in till köket och Gustav följde efter.

- Ska vi göra något? Jag har tråkigt. sa jag.
- Visst. Har också de. sa han.
- Vi kunde fan göra något kul om Tom och Bill inte hade tjejer här... sa jag lite irriterat.
- Typ. sa han.
- Fuck dom. sa jag.
- Mm.. mumlade han.

Vi gick ut till dom andra och sa att vi skulle dra ut en sväng.

- Varför? sa Bill.
- Har tråkigt. sa jag.
- Meeeen, neej!! Stanna! sa Tom.
- Varför? Ni är ju ändå bara med tjejerna så vad ska vi göra liksom..? sa jag.

Dom suckade bara.

- Aja vi drar. sa jag och vi gick till hallen.
- Vänta! ropade Tom.
- Vad? sa jag och vi gick tillbaks till vardagsrummet.
- Vi följder med. sa han och alla ställde sej upp.
- Okej. sa jag.

Vi gick ut till hallen och tog på oss skorna och allt. När vi hade gått en bit så stannade vi och jag, Tom och Bill började röka.

- Toooom! klagade Leah.
- Vad? sa Tom.
- Det är inte bra för dej.. Inte för någon av er egentligen men aja.. sa hon.
- Vi kommer ändå inte att dö iförtid. sa jag.
- Tänk om ni gör det då? sa hon.
- Då är de väl vårat fel. sa Bill.
- Viisst? sa Tom.
- Och? Vi vill inte att ni dör. sa Kath.
- Du röker ju själv Kath. sa Bill.
- Inte nu. Har inte gjort det på 6 fucking månander och jag kommer dö om jag inte får en cigg snart!! sa hon och fick typ värsta ångesten.
- Kath! Du får inte röka på 3 månader till. sa Leah och flinade.
- Håll käften. Jag kommer klara det.. Jag har liksom klarat 6 månader redan. sa hon.
- Kommer du börja när du har fått barnet eller? sa Leah.
- Japp. sa hon.
- Du får inte! sa Leah.
- Bestämmer du det eller? sa hon.
- Ja. sa Leah.
- Nope. sa hon.
- Men seriöst, du får inte. sa Leah.
- Jooo. sa hon.
- Du kommer ju inte röka på 3 månader, så då har du inte gjort de på 9 månader och då kan du lika gärna sluta? sa Bill.
- Nääe. sa hon.
- Haha, vafan.. sa han och kysste henne.
- Omg igen! Jag får fan rök smak i munnen! sa hon glatt.
- Hahahaha! skrattade alla utan Kath.
- Biiiill! sa hon.
- Hahaha visst. sa han och skrattade och kysste henne igen.
- Igeeen! sa hon.
- Nej. sa han och flinade lite.
- Snälla Bill. sa hon.
- Näe. Det är inte bra för dej. sa han och flinade.
- Men och?! Jag har rökt sen jag gick i 3an jag bryr mej inte längre! sa hon och kysste han istället.
- Asså de är typ som om du röker genom Bills mun.... sa Tom.
- Typ. sa hon.
- Okej nu kommer du verkligen inte få göra så igen. sa Bill.
- Varför?! sa hon.
- För att Tom har typ rätt. Och det är inte bra för dej, eller barnet. sa han.
- Barnen. sa hon.
- Whatever. sa han.
- De spelar faktiskt roll. sa hon.
- Typ. sa han.

Vi stod där en liten stund och alla var tysta.

- Nej, jag orkar inte! sa Leah efter ett tag.
- Vad? sa Kath.
- Paparazzis... suckade hon.
- Asså jag orkar inte ens bry mej, dom kan tro vad fan dom vill om det här. sa Kath.
- Fan vad jobbiga dom är.. sa jag.
- Håller med.. sa Tom och Bill.
- Vi skiter bara i dom. sa Gustav.
- Kan du prata? sa Tom och Bill och skrattade.
- Ha-ha. Skit kul. sa han lite surt.
- Hahah visst vare? sa Tom och flinade.
- Nej. sa han.
- Okej, förlåt Gustav. sa Bill.
- Lungt. sa han.

Vi stod och snacka ett tag till och sen gick vi hem till tvillingarna igen.

*Nästa dag*

När jag vaknade så duscha jag, klädde på mej och allt sånt och sen gick jag ner i köket. Där satt Bill och tittade i en tidning och såg lite förbannad ut.

- Vad äre? sa jag och ställde mej bakom han och kollade i tidningen.
- Dom har fan skrivit om oss. sa han irriterat.
- Vad ståre? sa jag.
- Massa olika skit. Läs du. sa han och gav mej tidningen.

Jag tog den och läste vad det stod.

Tokio Hotel, ute och röker med tvillingarnas gravida flickvänner!

Tokio Hotel-tvillingarna Tom & Bill Kaulitz ska bli pappor!

Tvillingarna i Tokio Hotel har gjort sina flickvänner på smällen!

- Shit.. sa jag.
- Mm.. mumlade han irriterat.
- De är inte ens ni som är papporna... sa jag.
- Jag vet. sa han irriterat.
- Ska ni ta upp det i någon intervju eller så? sa jag.
- Jag venne om Tom ska, men jag ska det iallafall. sa han och då kom Kath ner.
- Gomorron. sa hon och log.
- Mm.. mumlade han irriterat.
- Vad äre? sa hon oroligt.
- Läs. sa jag och gav henne tidningen.

Hon tog den och läste.

- Vafan?! sa hon efter en stund.
- Mm.. mumlade Bill irriterat.
- Asså åååh!! sa hon surt.
- Att dom aldrig kan låta en va.. sa jag.
- Viisst? Asså jag har ett privatliv som dom kan ge fan i! Sen innan dom skriver kan dom fan ta reda på fakta också. sa hon surt.
- Indeed. sa han.

Efter en liten stund kom Tom, Leah och Gustav ner också.

- Leah, och Tom. Ni måste läsa det här. sa Kath och slängde tidningen på dom.





Kommentera era alienheads C:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0