I'm Losing Myself - Chapter 14


1. Tom & Bill 2. Kath 3. Leah 4. Kenzie 5. Andy 6. Hasch


Bill's perspektiv:

Jag försökte trösta barnen men dom vägrade sluta gråta. Efter en kort stund vaknade Kath och kom och hjälpte mej. De dröjde inte länge tills dom slutade gråta, äntligen..

- God morgon. sa jag och kramade henne.
- Morron. sa hon och log trött.
- Hur äre? sa jag.
- Sådär.. Är sjukt trött och utmattad. sa hon.
- Jag förstår de.. sa jag.
- Mm... Men ska vi gå ner och äta eller något? sa hon.
- Nope, för du ska vila. Jag kommer upp med frukost snart. sa jag.
- Bill du behöver inte. sa hon.
- Men jag vill. sa jag och log.
- Visst visst. sa hon och la sej igen.

Jag gick ner till köket och började göra iordning frukost till Kath. När det var klart gick jag upp med det till henne. Hon hade somnat så jag skakade lite på henne.

- Älskling vakna. sa jag och kysste henne på kinden.
- Mm.. mumlade hon och vände på sej.
- Kath. sa jag och skakade på henne igen.
- Mmm.... mumlade hon och satte sej upp och såg trött på mej.
- Här. sa jag och gav henne frukosten.
- Tack älskling.. sa hon trött och kysste mej.
- Allt för dej. sa jag och log.
- Aw. sa hon och log.

Jag gick ut efter en liten stund och gick ner för att leta efter dom andra men jag kunde inte hitta dom. Tillslut så gick jag ut till baksidan och där satt Tom och Leah i en utesoffa.

- Tja. sa jag och satte mej i en utefotölj mitt emot dom.
- Tja. sa Tom.
- Heej. sa Leah.
- Haru fortfarande ont i asset eller? sa han och flinade.
- Ja.. sa jag lite irriterat.
- Hahah, okej. Det var inte meningen att göra illa dej. sa han.
- Men de gjorde du. sa jag.
- Sorry. sa han.
- Lugnt. sa jag.
- Bra. sa han.
- Mm.. mumlade jag.
- Uh.. Varför äru inte med Kath förresten? sa han.
- Hon är skit trött och utmattad. Så jag gav henne lite frukost och bad henne vila. sa jag.
- Ahaa. sa han.
- Yes. sa jag.

Vi snackade ett tag till tills jag bestämde mej för att gå in till Kath igen. Jag gick upp till vårat rum och såg att hon hade somnat igen. Jag gick och la mej brevid henne och kollade på henne. Jag strök bort en hårslinga från hennes ansikte och satte det bakom hennes öra.

Jag låg och kollade på henne hela tiden och tillslut så somnade jag också.

*Några timmar senare*

Jag vaknade av att Kath skakade på mej.

- Älskliiiiing, vakna!! sa hon och puttade lite på mej.
- Vad? sa jag trött.
- Haha, ville bara att du skulle vakna. sa hon och kysste mej på kinden.
- Men vafan. sa jag och skrattade lite och kysste henne.
- Yup. sa hon.
- Mår du bättre? sa jag.
- Ja. sa hon och log lite.
- Bra. sa jag och log.
- Mm.. mumlade hon och kysste mej på kinden igen.

Hon la sej mot mitt bröst och vi kollade på varandra en stund tills hennes mage började kurra och hon skrattade.

- Hahaha, kom vi går och äter något. sa jag och skrattade lite.
- Hahaha visst. sa hon och vi gick ner till köket.

Vi tog fram lite och äta och sen satte vi oss vid matbordet och började käka.


Tom's perspektiv:

Jag och Leah satt fortfarande på baksidan i en utesoffa och vi hade grovt tråkigt.

- Vad ska vi göra? sa hon.
- Något. sa jag.
- Som? sa hon.
- Venne. sa jag.
- Omg vi kan åka och köpa droger eller något! sa hon glatt.
- Vafan?! Mår du bra eller..? sa jag.
- Ja? Asså jag har alltid velat prova något sånt.. sa hon.
- Du får inte. sa jag.
- Och vem säger de? sa hon.
- Jag. sa jag och flinade.
- Men nej, seriöst Tom. Vi göre! sa hon.
- Nej.. sa jag.
- Varför?! sa hon.
- För att jag inte vill att min flickvän ska ta droger. sa jag.
- Bara en gång..? Jag kommer inte direkt att fortsätta. sa hon.
- Tänk om du gör de då? sa jag.
- Men jag kommer inte de, jag lovar. sa hon.
- Lova verkligen. sa jag.
- Jaa, jag lovar. sa hon.
- Okej.. Amen kom då. sa jag och reste mej upp.

Vi gick in till hallen, tog på oss skorna och sen gick vi ut till min bil.

- Uh... Vart fan ska vi köpa då? sa jag.
- Min ena kompis säljer, vi kan dra till henne. sa hon.
- Okej. sa jag.

Vi gick in i bilen och sen åkte vi till hennes kompis. När vi kom fram så gick hon in till hennes kompis hus, medans jag väntade i bilden.

Efter en stund så kom hon tillbaks.

- Droger, här kommer jag! sa hon och höll upp en stor påse.
- Asså gud.. sa jag.

Jag körde tillbaks och när vi kom fram så skyndade hon sej till baksidan och jag följde efter henne. Hon satte sej en bit bort i gräset.

- Eyy, Leah. Jag hämtar en filt eller något att sitta på. sa jag.
- Okej. Toom? sa hon.
- Ja? sa jag.
- Kan jag få låna en av dina stora kofter?? sa hon och skrattade lite.
- Haha, visst. sa jag och gick in och hämtade allt.

När jag kom ut så la jag ut filten på gräset och gav henne en av mina koftor och hon satte på sej den.

- Hahah jag känner mej som en liten myra eller något i den här. sa hon och skrattade lite.
- Hahahaha vafan? sa jag.

Hon började göra i ordning haschet och sen började hon röka. Hon ville att jag skulle ta men jag ville inte för att jag behövde ha koll på henne och så. Hon blev as hög och allt..

- Haha Toooom!! Allt snurrar fan. sa hon och skrattade.
- Leah, ta det lite lugnt med haschet nu.. sa jag.
- Nääe. Du borde också testa! sa hon.
- Nej.. Vill inte ha. sa jag.
- Snälla Tom? sa hon.
- Nej, jag behöver hålla koll på dej. sa jag.
- De behöver du inte alls! sa hon.
- Jo. sa jag.
- Meeeh, va tråkig då. sa hon.
- Kej. sa jag.

Hon la sej ner och rökte en stund. Jag satt brevid henne och bara kollade på henne. Efter kanske en kvart så hade hon blivit riktigt hög..

- Tom? sa hon och skrattade lite.
- Aa? sa jag.
- Kan vi ha sex? sa hon och garvade ihjäl sej.
- Asså vafan, nu fucking räcker de! sa jag irriterat.
- Vad? Jag är seriös! sa hon och garvade as mycket.
- Nej det är du inte! Det räcker nu! sa jag irriterat och tog allt ifrån henne.
- Meeeen Tooom!! gnällde hon.
- Leah, det blir inget mer! sa jag surt och gick in med allt och la det i mitt rum, och gick ut till henne igen.

Jag bar upp henne och gick med henne till mitt rum. Jag la ner henne i sängen och sa åt henne att stanna där. Jag gick ut i köket och sen ropade jag på Kath.

- Vad? sa hon när hon kom ner.
- Kan du laga mat? Är hungrig och alla vet att jag bara kan göra pasta. sa jag.
- Visst. Vad vill du ha då? sa hon.
- Något vegetariskt. sa jag.
- Kej. sa hon.

Jag gick upp till mitt rum och såg att Leah hade somnat. Tyckte att det var bäst att låta henne sova så jag gick till Bills och Kaths rum, han satt på sängen med barnen. Jag gick och satte mej mitt emot han och kollade medans han höll på med dom.

- Haru kul? sa jag.
- Typ. sa han.
- Okeej. sa jag.
- Mmm.. mumlade han.
- Önskaru att du var pappan? sa jag.
- Ja... sa han lågt.
- Varför? sa jag.
- För att det är min flickväns barn? sa han.
- I för sej. sa jag.

Han sa inget utan fortsatte hålla på med dom.

- Får jag hålla? sa jag och log halvt.
- Kej. sa han och gav mej en av dom.
- Vad söt. sa jag och kollade på barnet.
- Jag vet. sa han och log.
- Vad heter dom? Eller ska heta? sa jag.
- Jag vet inte.. Fråga Kath. sa han och skrattade liite.
- Haha, okej. sa jag.

Efter några minuter så ropa Kath att de var mat så vi la barnen i deras sängar och gick ner till köket.

- Vart är Leah? sa hon när alla hade satt sej för att äta.
- Uh... Hon sover, och det är nog bäst att låta henne göra det också. sa jag snabbt.
- Okej...? sa dom.
- Mm.. mumlade jag.

Vi började äta och vi satt och pratade och skrattade mycket. Efter ett tag kom Leah ner och hon såg fortfarande drogad ut.

- Hur mår du? sa jag.
- Dåligt. sa hon och satte sej brevid mej och la armarna på bordet och ansiktet i dom.
- De va nog inte en sån bra idé att testa. sa jag.
- Jag vet.. sa hon.
- Testa vadå? sa Bill.
- Droger.. sa hon tyst.
- Droger?! sa han förvånat.
- Mm... mumlade hon.
- Varför testade du det för?! sa Kath.
- Jag vet inte.. sa hon.
- Tom du testade väl inte? sa Bill.
- Nej?! sa jag.
- Bra.. sa han.
- Ska fan aldrig testa de. sa jag.
- Bra. sa han igen.
- Mm.. mumlade jag.

Efter middagen gick jag upp med Leah och hon la sej direkt.

- Ska du sova igen..? sa jag.
- Ja? Jag mår fan as dåligt. sa hon.
- Förstår de.. sa jag.
- Kom och sov med mej! sa hon.
- Men jag är inte trött. sa jag.
- Nej men ändå. sa hon.

Jag suckade och gick och la mej brevid henne. Hon la sitt huvud på mitt bröst och jag la armen om henne. Efter en kort stund somnade hon. Som jag sa till Leah så var jag inte trött, så jag höll på med hennes hår hela tiden.

Efter ett tag ringde min mobil. Jag tog upp den och kollade vem det var. Kenzie.. Jag svarade.

- Hallå? sa jag.
- Heej Tomi! sa hon.
- Uhm.. Hej.. sa jag.
- Lust att träffas? sa hon.
- Uh.. Visst. sa jag.
- Ses vid stranden? sa hon.
- Akej... sa jag och vi la på.

Jag reste mej försiktigt ur sängen satt Leah inte skulle vakna. Sen gick jag ner till hallen och tog på mej mina skor och gick ut till min bil. Jag körde till stranden och där stod Kenzie.

- Tja. sa jag och gick fram till henne.
- Heej! sa hon och kysste mej på kinden.
- Vad ska vi göra? sa jag.
- Vi kan dra hem till dej? sa hon och log.
- Det är nog ingen bra idé.. sa jag.
- Varför? sa hon.
- För att Leah kommer bli skit ledsen om hon vaknar och ser mej med dej, och Bill kommer få värsta psykbrytet. sa jag.
- Varför då? Han har ju sin tjej där? sa hon.
- För att jag har tjej och han kommer bli as pissed om jag har med mej dej hem då. sa jag.
- Aha... Men då kan vi ju dra hem till mej? sa hon och flinade lite.
- Asså Kenzie jag vill inte ha sex med dej. sa jag.
- Jag vet att du vill. sa hon och la sina armar runt min nacke.
- Nej. sa jag och tog bort hennes armar.
- Jo. sa hon och kysste mej länge.

Vi stod och kysstes ett tag. Jag kunde inte motstå henne. Hon la sina armar runt min nacke igen och jag la mina händer på hennes höfter.

Efter en stund såg jag massa paparazzis så jag puttade bort henne. Jag sprang till min bil och åkte hem.

*Nästa dag*

Jag vaknade av att dörren smälldes upp och Leah kom in med en tidning och såg skit arg, ledsen och besviken ut.

- Vad har hänt? sa jag oroligt.
- Det vet du väl fan själv!! sa hon argt och sen började hon gråta.
- Älskling, det är inte som du tror! sa jag.
- Vad fan äre då?! skrek hon.
- De va hon som kysste mej! sa jag.
- Det är ju därför du lägger dina händer på hennes höfter. Tack så jävla mycket Tom. sa hon argt och slängde tidningen på mej och gick ut.
- Leah vänta! ropade jag och gick ut efter henne.
- Asså de är fan slut Tom! sa hon argt.
- Nej! Snälla Kenzie.. sa jag.
- Kenzie?! Så de var hon du var med?! sa hon argt.
- Förlåt, jag sa fel.. Asså snälla Leah, gör inte såhär.. sa jag.
- Det är fan ditt eget fel att det är såhär. sa hon argt.
- Jag vet... Förlåt, snälla ge mej en chans! Jag ska aldrig göra om det! sa jag.
- Nej. Åk till Kenzie och ha sex med henne eller whatever. Jag bryr mej inte länge. sa hon argt och gick ner till hallen.
- Leah snälla! sa jag och gick efter henne och tog hennes arm.
- Tom släpp. Jag kommer seriöst slå dej eller något. sa hon argt.
- Jag bryr mej inte. Jag vill inte att du åker. sa jag.
- Släpp mej Tom!! sa hon argt och slog mej flera gånger.
- Nej. Jag älskar dej Leah, snälla åk inte.. sa jag lågt.
- Fucking släpp mej!! skrek hon och sparkade mej mellan benen satt jag ramlade, fast jag höll fortfarande i henne satt hon ramlade också.

Jag la mej över henne och höll i hennes armar.

- Jag tänker inte låta dej åka. sa jag.
- Tom släpp mej!! sa hon argt och försökte ta sej loss.
- Nej. sa jag och kysste henne.
- Tom!!! Lägg av och släpp mej!! skrek hon.
- Jag bara älskar när du skriker mitt namn. sa jag.
- Seriöst Tom!!! skrek hon.
- Lugna ner dej Leah. sa jag lugnt och kysste henne några gånger.
- Lägg av Tom! sa hon argt och försökte ta sej loss igen.
- Nope. sa jag och kysste henne på halsen och fick henne stöna lågt.
- Tom, sluta. sa hon.
- Inte förns du ger mej en sista chans. sa jag och fortsatte.
- Sluta bara, jag kommer inte ge dej någon. sa hon.
- Snälla Leah.. bad jag och såg henne i ögonen.
- Nej Tom. sa hon.
- Snälla.. sa jag och blev tårögd.
- Nej. sa jag.
- Jag kommer få dej att ge mej en chans. sa jag och började kyssa henne på halsen igen.
- Asså jag kommer inte ge dej någon. sa hon.
- Du måste. sa jag och bar upp henne trotts att hon slog och sparkade mej.

Jag la ner henne i sängen och drog av hennes tröja och kysste henne på halsen och ner mot midjan. Hon började stöna och jag knäppte upp hennes byxor och drog av henne dom.

Jag kysste henne hela vägen upp till munnen och hon tog tag i mina rastaflätor. Jag knäppte upp hennes bh och tog av henne den och kysste henne på halsen. Jag tog av min tröja och mina byxor. Jag kysste henne länge och hon la sina armar runt min nacke.

Jag log och tog av henne hennes troser och sen mina kalsonger. Jag var snabbt inne i henne och hon stönde högt.

- Toooom!! stönade hon.

Jag flinade och körde snabbare, hårdare och djupare. Hon stönade högre och högre. Hon tryckte in sina naglar i min rygg.

*45min senare*

Vi låg utmattade i sängen brevid varandra och kollade på varann.

- Snälla ge mej en chans. sa jag och tog bort en hårslinga från hennes ansikte och satte den bakom hennes öra.
- Jag vet inte.. sa hon lågt.
- Snälla Leah, jag lovar att aldrig göra om det! sa jag och såg henne i ögonen.
- Lova? sa hon.
- Jag lovar! sa jag.
- Okej.. En sista. sa hon.
- Taaack! sa jag och kysste henne på kinden.


Kathrine's perspektiv:

*Nästa dag*

När jag vaknade så låg inte Bill brevid mej längre. Jag gick upp och klädde på mej och sen gick jag ner till köket. Han var inte där heller, jag letade lite efter han men han var inte där.

- Han kanske är i studion.. mumlade jag för mej själv.

Jag gick tillbaks till köket och käkade frukost. När jag var klar gick jag upp till ungarna och satt med dom i sängen. Efter kanske 10min ringde min mobil.

- Hallå? sa jag.
- Hej älskling. sa Bill.
- Heej, vart är du? sa jag.
- I studion med Tom. sa han.
- Som jag trodde. sa jag och skrattade lite.
- Haha, ja. Men vi kommer hem senare. sa han.
- Okej. Var det något speciellt du ville? sa jag.
- Nope. Ville bara prata lite med dej. sa han.
- Aww, gulligt. sa jag.
- Typ. sa han och skrattade lite.
- Mm.. Men vi ses sen. sa jag.
- Ja, puss. sa han.
- Puuss! sa jag och vi la på.

Jag gick till Toms rum för att kolla om Leah var där men de var hon inte. Hon va nog hemma hos sej.

*Några timmar senare*

Jag hade nyss käkat middag och väntade på att Bill och Tom skulle komma hem. De hade varit tråkigt att vara ensam hela dagaen och att tagit hand om två bebisar. Jag var utmattad, så jag gick och la mej i mitt och Bills rum

*Mitt i natten*

Jag vaknade av att ytterdörren smälldes igen hårt. Jag gick ner och där stod Tom och Bill och skrattade högt och var as packade.

- Bill?! sa jag lite irriterat.
- Vafan göru uppe? sa han och skrattade lite.
- Jag vaknade av att ni kom hem. sa jag lite surt.
- Okeeej. sa han.
- Jag går och lägger mej. sa Tom och gick upp för trappan.
- Vafan har ni gjort?! sa jag irriterat till Bill.
- Vi gick till en bar efter att vi hade varit i studion. sa han.
- Asså Bill!! Jag fucking satt och väntade på dej hur fucking länge som helst!! sa jag argt.
- Sorry babe. sa han och gick närmare mej.

Han försökte krama och kyssa mej men jag backade undan.

- Rör mej inte. sa jag surt och gick upp och la mej.

Efter några minuter så kom han och började byta om. Efter det la han sej brevid mej och la armen om mej men jag tog bort den.

- Förlåt.. sa han tyst.
- Godnatt. sa jag surt.
- Godnatt... sa han lågt.

Efter en stund hördes låga snarkningar och jag gissade på att Bill hade somnat, och det dröjde inte länge innan jag också gjorde det.

*Nästa morgon*

När jag vaknade så låg inte Bill brevid mej.. Jag orkade inte bry mej så mycket så jag gick upp och tog hand om barnen en stund.

Efter en liten stund gick jag ner till köket och åt frukost och när jag hade ätit klart ställde jag in allt. Jag skulle precis gå upp för trappan när jag såg Bill sitta ensam ute på verandan med en cigg och en flaska sprit. Jag gick ut till han och tog flaskan ifrån han.

- Vafan Bill?!! sa jag argt.
- Va göru? Ge tillbaks den! sa han slöddrigt.
- Nej! Varför dricker du för?! sa jag.
- För att jag vill! Låt mej göra vad jag vill! sa han lite irriterat.
- Nej! Bill, sluta. sa jag och satte mej brevid han och ställde flaskan så långt bort från han som möjligt.

Han blev tyst och rökte klart sin cigg och fimpade den. Sen tog han fram en ny och tände på och började röka.

- Bill, fimpa den. Snälla? sa jag och tog hans andra hand.
- Fan heller. sa han surt.
- Asså vafan Bill?! Vad är det med dej?! sa jag.
- Inget. Låt mej bara vara ifred. sa han.

Jag släppte hans hand och gick in.

*2 månader senare*

Bill och Tom var i studion hela tiden och dom var ute och drack varenda kväll. Bill har också börjat dricka och röka mycket mer än vad han brukar. Andy tog hand om barnen ett tag, för jag hade så mycket att göra. Jag började också ha mer kontakt med Andy än efter att vi gjorde slut. Men jag hade dock mindre kontakt med Bill, trots att vi bor i samma hus.

Varje gång Bill kom hem var han helt packad.. Det var alltid mitt i natten så han väckte mej jämt. Jag började bli ganska orolig för han när det märktes tydligt att han verkligen hade börjat dricka och röka mer. Han var tvungen att ha en cigg i handen i stort sätt varje sekund, och han gick och drack hemma hela tiden också.

Ärligt talat.. Kommer jag inte ihåg sist jag såg han nykter..

Jag gick ner till nedervåningen och såg att han stod ute på varandan och rökte och jag gick ut till han.

- Bill..? sa jag.
- Ja? sa han och fimpa sin cigg och gick närmare mej.
- Varför dricker du och röker så mycket nu? sa jag.
- Uh.. Va? Jag gör inte de. sa han.
- Jo.. Jag kommer seriöst inte ihåg sist jag såg dej nykter Bill.. sa jag lågt.
- Jag är ju nykter nu? sa han.
- Knappt.. sa jag tyst.
- Kath.. sa han och kramade mej.

När jag märkte att han skulle kyssa mej backade jag undan.

- Vafan Kath?! sa han surt.
- Din andedräkt stinker fan sprit Bill. sa jag lite irriterat.
- Jag har fan inte ens druckit något!! skrek han.
- Jo det har du!! skrek jag och gick in.

Jag skulle exakt gå upp för trappan när jag kände att han tog tag i min arm.

- Vad?! sa jag argt.
- Vafan är det med dej?! sa han.
- Inget!! Det är ju fan dej som det är något med!! Vad fan har hänt med dej?! sa jag.
- Inget..? Jag är fan normal medans du är fan as skum ju. sa han.
- Du är fan full hela fucking tiden Bill! Du måste fan alltid ha en cigg i handen, och varje fucking dag efter att du och Tom har varit i studion så drar ni ut och dricker och kommer hem mitt i fucking natten!! Jag pallar fan inte mer nu. Du har aldrig tid för mej längre. sa jag.
- Jag har ju tid för dej nu men du fucking gick ifrån mej! sa han lite irriterat.
- Ja! Du har fan druckit! sa jag.
- Va glad att jag iallafall har tid för dej din lilla jävla hora! sa han argt.
- Vafan saru?! sa jag argt.

Han blev tyst och bara stod och tittade på mej ett tag. Som om han inte visste vad han skulle säga. Kanske en halv minut senare släppte han mej och gick tillbaks ut till varandan. Jag gick upp till vårat rum och började packa mina grejer.

Jag tog det mesta av dom och sen gick jag ner och ställde alla väskor i hallen. Jag tog upp min mobil och ringde Andy.

- Hallå? sa han stressat och man hörde barnen skrika i bakgrunden.
- Kan jag få bo hos dej ett tag? sa jag.
- Varför? sa han.
- Bill är helt fucking cp. sa jag lite surt.
- Oh.. Uhm.. Okej, ska jag komma och hämta dej? sa han.
- Näe.. Jag tar min bil. sa jag.
- Okej, ses snart då. sa han.
- Aaa, tack förresten. sa jag.
- Ingen orsak. sa han.
- Ses snart. sa jag och vi la på.

Jag gick upp och hämtade min handväska och när jag kom ner stod Bill i hallen med tårar i ögonen och kollade på mina väskor och sen på mej.

- Lämnar du mej? sa han lågt och lät lite nyktrare än vad han gjorde tidigare.
- Ja. Du har ju ändå aldrig tid för mej längre, och du dricker och röker och allt hela tiden. Sen kalla du mej fan hora också. Och alltid när du är full så är du alltid så jävla elak mot mej. Vet du hur mycket det sårar mej, Bill? sa jag.
- Förlåt.. Snälla lämna mej inte.. sa han och en tår rann ner för hans kind.
- Du kan ju försöka göra något nu men inte innan. Du vet att jag har mått skit dåligt av att du har hållit på såhär. sa jag.
- Jag vet.. Men snälla, jag kommer inte klara mej utan dej.. sa han och brast ut i gråt. 
- Synd för dej då. Jag kommer iallafall bo hos Andy i några veckor. sa jag.
- Va?! Nej du får inte! sa han.
- Varför inte? sa jag.
- Du kommer fan lämna mej för han.. sa han lågt.
- Ja, det skulle ju inte förvåna mej. Han beter sej ju bättre än du och allt. sa jag.
- Snälla gör det inte.. Jag ska sluta, jag lovar. sa han lågt.
- Du kommer fan aldrig att klara det Bill. sa jag.
- Jo, så länge jag vet att du finns vid min sida och stöttar mej så kommer jag det. Snälla, jag lovar att sluta. sa han tyst.
- Försök bara att sluta på egen hand Bill? Du har ju Tom. sa jag.
- Men jag vill ha dej, Tom kommer alltid att stötta mej genom allt.. Men jag vill att du gör det nu.. sa han och försökte se mej i ögonen men jag undvek att kolla på han.
- Man kan inte få allt man vill Bill.. sa jag.
- Tyvärr... sa han lågt och började gråta igen.
- Gråt inte. sa jag och kramade han lite.
- Jag vill inte att du ska lämna mej.. grät han.
- Jag måste Bill... Jag kan inte vara med någon som jag är rädd för. sa jag lågt och släppte han.
- Är du rädd för mej? snyftade han.
- Ja.. sa jag och backade lite ifrån han.
- Varför? snyftade han.
- För att du alltid är så aggressiv när du dricker.. sa jag lågt.
- Snälla... Om du bara stannar med mej så lovar jag att sluta! Jag kommer inte klara det utan dej.. sa han lågt och försökte krama mej men jag backade.
- Rör mej inte.. sa jag.
- Kath snälla.. sa han lågt.
- Sårade det dej? Va? sa jag lite argt.
- Ja?! Du är ju min flickvän och sen får jag varken krama eller kyssa dej? sa han lågt.
- Då vet du hur det känns för mej, varje dag. sa jag och tog mina väskor och gick ut och la dom i bakluckan på min bil.

Jag satte mej i bilen och åkte till Andy.




kommentera Aliens :'3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0