I'm Losing Myself - Chapter 17 - The End


1. Leah 2. Kath 3. Bill 4. Tom


Bill's perspektiv:

*Några veckor senare*

Jag hade slutat att dricka så mycket och nu kämpade jag bara med rökingen men Kath hjälpte mej så det gick bra. Hon berömde mej hela tiden för att det gick så bra för mej.

Jag va och Tom satt i vardagsrummet och väntade på att Kath skulle bli klar, för vi skulle ut och äta på en resturang.

Efter ett tag kom hon ner till oss och jag kunde inte slita blicken från henne, hon var så himla vacker.. Jag reste mej upp och gick fram till henne och kysste henne.

- Fan va vacker du är. viskade jag i hennes öra.
- Aw, du med. sa hon och log gulligt.

Jag log och vi alla gick ut i hallen och tog på oss skorna och gick ut till Toms bil. Han körde och efter en stund så kom vi fram.

Vi gick in och satte oss vid våra platser och efter en stund kom en kypare och vi beställde maten. En stund senare så kom han med vår mat och vi började äta.

*Några timmar senare*

Vi var påväg hem och Tom körde, som vanligt. Jag och Kath satt ibak och hånglade typ hela resan hem. När vi kom hem så gick jag och Kath direkt upp på mitt rum och la oss på sängen och fortsatte att hångla. Hon la armarna om min nacke och la sej över mej.

Jag la mina händer på hennes ass och hon började kyssa mej på halsen.

- Jag älskar dej, Kath. sa jag och stönade lite.
- Jag älskar dej också, Bill. sa hon och fortsatte kyssa mej på halsen.

Hon kysste mej på halsen en låång stund till och jag började stöna högre. Jag kände hur hon log samtidigt som hon kysste mej på halsen och det fick mej att rysa.

- Le inte när du gör det där! sa jag.

Hon skrattade och drog av min tröja och kysste mej på halsen och ner för magen, ner mot midjan. Hon knäppte upp mina byxor och drog av mej dom och sen började hon kyssta mej på halsen igen. Efter en stund kollade hon på mej och flinade lite och kollade ner på min hals.

- Vad har du gjort?! sa jag.

Hon tog fram sin mobil och gjorde så jag kunde se min hals.

- Jag har ju fan tusen sugmärken!! sa jag.
- Hahahhahaha! skrattade hon och kysste mej.
- Asså kyss mej inte på halsen igen. sa jag.
- Du gillar ju när jag gör de. sa hon och flinade.
- Ja... Men inte nu. sa han.
- Och hur kan det komma sej? sa hon och flinade och var bara någon millimeter ifrån mina läppar.
- För att jag får ju as många sugmärken. sa jag.
- Och? sa hon och kysste mej.
- De är inte kul. sa jag.
- Men för mej är det. sa hon och skratta lite.
- Men nej.. sa jag.
- Jo. sa hon och flinade lite och började kyssa mej på halsen igen.
- Sluta! sa jag och puttade av henne från mej.
- Bill ärligt? sa hon.
- Ja! sa jag.
- Okej, förlåt. suckade hon.
- Jag sa ju att du inte skulle kyssa mej på halsen igen. sa jag lite irriterat.
- Mm.. mumlade hon och la sej med ryggen mot mej.

Jag gick upp ur sängen och tog på mej mina byxor och min tröja. Efter det satte jag mej på andra sidan sängen på kanten och kollade lite på Kath.

- Vad? sa hon surt.
- Får jag inte kolla på dej eller..? sa jag.
- Nej. sa hon och vände sej om.
- Asså Kath, blev du sur för det där? sa jag och la handen på hennes arm.
- Ja. sa hon surt och tog bort min hand.
- Vafan Kath. sa jag lite irriterat.

Hon sa inget, bara låg där och var typ sur. Jag suckade och gick ut ur rummet. Jag gick ner till vardagsrummet och såg att Tom satt i soffan och kollade på tv, så jag satte mej brevid honom.

- Haru kul? sa jag.
- Nope. Dudå? sa han.
- Nepp. sa jag.
- Kej, varför äru inte med Kath? sa han.
- För att hon är arg på mej eller något. sa jag.
- Varför? sa han förvånat.
- En grej bara. sa jag.
- Uhm.. Okej. sa han.

Vi sa inte så mycket mer, bara kollade på tv och tråkade. De började bli ganska sent så jag gick upp till mitt rum för att gå och lägga mej.

När jag kom upp var inte Kath där.

- Kath? sa jag.
- Vad? sa hon och kom ut till mej från toan.
- Äru fortfarande arg på mej? sa jag.
- Lite. sa hon.

Jag suckade och gick och bytte om, sen gick jag och la mej. Efter någon minut så kom hon och också och la sej, och hon la sej med ryggen mot mej.

- Godnatt. sa jag och kysste henne på kinden.
- Mm.. mumlade hon.

Det gick inte lång tid tills jag somnade..

*Nästa morgon*

När jag vaknade låg Kath och kollade på mej. När hon såg att jag var vaken så log hon och kysste mej.

- Va inte du arg på mej? sa jag förvirrat.
- Inte längre. sa hon och gosade in sej i min famn.
- Bra. sa jag och kysste henne på kinden.

Vi låg där i kanske en halv timme tills hon ställde sej upp.

- Vart ska du? sa jag.
- Ska duscha. Kommer du? sa hon och flinade.

Jag skrattade lite och gick med henne in i badrummet.


Tom's perspetiv:

Jag satt i köket och åt frukost och efter en lite stund så ringde min mobil. Jag tog upp den och svarade.

- Hallå? sa jag.
- Heej Tomi! sa Leah.
- Tjena. sa jag.
- Gööru? sa hon.
- Äter, dudå? sa jag.
- Har tråkigt. Vill du göra något? sa hon.
- Visst. sa jag.
- Kej, ska jag komma till dej eller? sa hon.
- Om du vill. Annars kan jag åka till dej efter att jag har ätit. sa jag.
- Nääe... Det är skit stökigt här. Hahaha jag kommer till dej. sa hon och skrattade.
- Haha, okej. sa jag.
- Ses snart. Puss. sa hon.
- Jupp. Puss. sa jag och la på.

Jag åt klart och sen ställde jag in allt. Efter en stund så plingade de på dörren och jag gick för att öppna. När jag öppnade typ attakerade Leah mej med en kram och massa kyssar.

- Hej på dej med. sa jag och skrattade när hon släppte mej.
- Heeej! sa hon och log.

Jag flyttade lite på mej satt hon kunde gå in och sen stängde jag dörren efter henne. Hon tog av sej sina skor och sen gick vi till mitt rum.

- Så, vad vill du göra? sa jag.
- Jag venne. Något kul. sa hon och la sina armar om min nacke.
- Och vad är kul för dej? sa jag och flinade lite.
- Ja du.. Du får se. sa hon och flinade och puttade ner mej i sängen och la sej över mej.
- Haha, okej. sa jag och kysste henne.

Hon kysste mej lite på halsen och drog av min tröja och knäppte upp mina byxor. Jag gjorde detsamma på henne och sen knäppte jag upp hennes bh och slängde iväg den. Jag kysste henne intensivt och vi rullade runt så jag låg överst.

Hon la sina armar runt min nacke och jag började kyssa henne på halsen. Efter en stund drog jag av hennes troser och mina kalsonger, och sen var jag i henne.

Jag körde snabbare och snabbare och hon stönade högt. Jag körde snabbare och hon la sina ben runt min midja och förde mej djupare i henne.

- Snabbare Tom. stönade hon.

Jag gjorde som hon sa och körde snabbare.

*En timme senare*

Vi låg utmattade i sängen, och hon låg med huvudet mot mitt bröst.

Efter en stund gick vi upp och klädde på oss och gick ner till vardagsrummet. När vi kom dit satt Kath och Bill i soffan och kollade på tv.

- Gör ni? sa jag.
- Har tråkigt.. Ni då? sa Bill.
- Typ inget. sa jag och satte mej i soffan och drog ner Leah i mitt knä.
- Kej.. Vill ni göra något då? sa han.
- Visst, vad? sa jag.
- Vi kan typ... sa han innan Leah och Kath avbröt han.
- VI DRAR TILL STRANDEN!!!! skrek dom samtidigt och ställde sej upp snabbt.
- Uhm... Okej. sa jag och Bill.

Kath och Leah sprang upp för trappan medans jag och Bill satt och snackade lite. Efter kanske 20min kom dom ner till oss.

- Hämta era badkläder!! sa dom.
- Okej. sa vi och gick upp och hämtade våra badkläder.

Efter det gick vi ut till Bills bil för att han ville köra. När vi kom fram till stranden sprang Kath och Leah ut i vattnet, och jag och Bill la oss på våra handdukar för att sola.

*Några timmar senare*

Jag och Leah hade tröttnat på att vara på stranden så vi bestämde oss för att gå hem. Bill och Kath skulle stanna ett tag till.


Kathrine's perspektiv:

*Mitt i natten*

Jag och Bill var påväg hem från stranden. Vi satt och skrattade, lyssnade på musik och hade allmänt kul.

- Duude, jag kommer fan aldrig glömma hur vi träffades första gången! sa jag och skrattade.
- Hahahaha inte jag heller! skrattade han.
- Haha, och hur pinsamt det var att snacka med er efter att jag krockade in i dej! sa jag och skrattade.
- Hahaha omg asså. sa han och skrattade.
- Fast det var ju ändå bra att hon tvingade mej att gå fram och snacka med er. sa jag och log.
- Aa. sa han och log tillbaks.
- Jag älskar dej mest av allt, Bill. sa jag.
- Jag älskar dej också Kath. sa han och kysste mej.

Vi båda glömde bort att han körde och efter några sekunder insåg jag det.

- Bill kolla på vägen!! skrek jag när jag såg att vi var nära på att crascha.

Han gjorde en skarp höger sväng och det gjorde så att vi råkade crascha in i en stor sten.. Efter det blev allt svart...


Tom's perspektiv:

Jag skrek och satte mej hastigt upp i sängen. Leah vaknade och kollade skräckslaget på mej.

- Varför skriker du?! sa hon.
- Något har hänt med Bill. sa jag och klädde på mej snabbt.
- Va? sa hon.
- Jag kände det. Vi måste till stranden. NU! sa jag och drog upp henne ur sängen.

Hon klädde på sej och vi sprang ut till min bil. Efter ungefär 10 minuter åkte vi förbi en bil som hade craschat i en stor sten.

Jag kollade noga på registreringsskylten och såg att det var Bills bil. Jag fick panik och tvärbromsade, hoppade ur bilen och sprang till hans bil. Jag öppnade hans bildörr och kollade om han andades eller något.

Jag började gråta och skrika och allt när jag insåg att han var död. Leah sprang fram till mej och kramade mej hårt.

- Min bror är död.. sa jag och grät ännu mer.
- V-va? stammade hon.
- Ja! grät jag och satte mej ner på marken.

Hon sprang till andra sidan och slet upp bildörren på Kaths sida. Jag gick bort till henne och hon hade också börjat gråta.

- Båda är döda... grät hon och kramade mej hårt.
- Jag vill bara vakna upp ur en mardröm.. sa jag och kramade henne hårt tillbaks och fortsatte gråta.

Jag gick till Bills sida igen och kollade på han länge. Tårarna rann ner för mina kinder och jag kramade han.

- Snälla Bill... Jag gör vad som helst, bara vakna.. snyftade jag.

När inget hände släppte jag han och tog upp min mobil och ringde mamma. Mina händer skakade så mycket att jag nästan tappade mobilen. När hon svarade och hörde mej gråta lät hon hur orolig som helst.

- Vad har hänt gubben? sa hon oroligt.
- B-Bill... grät jag.
- Vad är det med Bill?! sa hon ännu mer oroligt.
- H-han, är dö-öd. sa jag och grät ännu mer.
- V-va? stammade hon.
- Han och Kath har craschat.. Och båda dog... sa jag och fortsatte gråta.
- Nej... Inte Bill.. Varför just Bill? sa hon och började gråta.
- Jag vaknade av att jag kände att något hade hänt han, och dom var kvar på stranden efter att jag och Leah hade gått hem.. Så när vi hade åkt i 10 minuter så såg jag hans bil och han var död när jag öppnade dörren.. sa jag och grät ännu mer.
- Gud vad hemskt gubben. Det här kan inte vara sant.. grät hon.
- Jag vet inte vad jag ska göra utan Bill... Han var fan allt för mej!! grät jag.
- Jag vet Tom... Tyvärr finns det inget att göra åt det... grät hon.
- Jo. sa jag tyst.
- Nej.. snyftade hon.
- Jo, jag kan dö.. Det finns ju inget att leva för längre ändå.. sa jag och började gråta igen.
- Såklart det finns! Du har ju Leah, Georg, Gustav, mej, Gordon och alla. sa hon.
- Men ni är inte Bill! grät jag.
- Tom, lyssna. Han kommer inte tillbaka och det finns inget att göra åt de.. sa hon.
- Jag är ju fan helt död inombords ändå! snyftade jag.
- Jag förstår det.. sa hon.
- Jag orkar inte mer.. snyftade jag.
- Tom snälla, vad du än gör, dö inte. sa hon och började gråta.
- Men Bill är ju död! Jag kan inte leva utan han. sa jag och började gråta jag också.
- Jag vet.. Men snälla försök. grät hon.
- Jag vill inte.. snyftade jag.
- Tom, jag vill inte förlora dej också.. snyftade hon.
- Men jag och Bill lovade varandra, om den ena dog skulle den andra följa med.. snyftade jag.
- Håll inte de löftet.. Jag är säker på att han vill att du ska leva för han. sa hon.
- Men jag vill inte det... snyftade jag.
- Tom, dö bara inte.. sa hon.
- Men jag kan ju inte leva utan Bill.. sa jag.
- Du kommer kunna det. Om några år. sa hon.
- Kanske.. sa jag.
- Du kommer det. Men jag kommer över till dej på morgonen, okej? sa hon.
- Mm.. Herrå. sa jag.
- Hejdå gubben. sa hon och vi la på.

Leah stod brevid mej med rödsprängda ögon och kollade på mej.

- Snälla dö inte.. sa hon och började gråta.
- Kanske... sa jag tyst och kramade henne.
- Tom snälla.. snyftade hon.
- Asså Leah.. Min bror är död och jag kan inte leva utan han.. sa jag.
- Jag vet.. Men om du dör följer jag med dej. sa hon och kramade mej hårt.
- Gör inte det.. sa jag lågt.
- Jo. sa hon.
- Nej. sa jag.
- Jo.. Jag vill inte förlora dej.. sa hon tyst.
- Men jag kan inte leva utan Bill.. sa jag lågt.
- Och jag kan inte leva utan dej. sa hon och såg mej i ögonen.
- Jo de kan du. Du kan ju bara vara med Oliver eller någon. sa jag.
- Men jag vill vara med dej! sa hon.
- Jag vill vara med dej också men jag lovade Bill.. sa jag.
- Jag vet, men försök leva vidare utan han! Han kommer finnas vid din sida och stötta dej genom allt iallafall! sa hon.
- Mmm.. mumlade jag och kände att en tår rann ner för min kind.
- Jag älskar dej Tom, om du dör kommer jag att dö med dej. sa hon och kysste mej.
- Jag vill inte att du ska dö.. sa jag lågt.
- Och jag vill inte att du ska det. sa hon.
- Men jag lovade Bill.. sa jag lågt.
- Jag vet.. sa hon tyst.
- Kan vi bara.. Åka hem.. Behöver sova efter det här.. sa jag lågt.
- Kej.. sa hon och gick till bilen.

Jag gick till Bills bil först och kollade på han. Att se Bill ligga där, fick mej må så jävla dåligt. Jag kramade han en sista gång och sen gick jag till min bil. Jag satte mej i förarsätet och kollade på hans bil och började gråta.

Leah kollade medlidande på mej och kysste mej.

- Det blir bra, han finns alltid vid din sida. viskade hon i mitt öra.

Jag torkade bort tårarna och nickade. Efter de så startade jag bilen och sen åkte vi.

*Nästa dag*

När jag vaknade kollade jag på klockan, 14:32. Jag sträckte på mej och kollade om Leah låg brevid mej, men det gjorde hon inte.

Jag gick upp och duschade lite snabbt och klädde på mej och sen gick jag ner till köket. Där satt Leah, mamma och Gordon. Jag sprang fram och kramade mamma hårt.

- Hej mamma. sa jag.
- Hej gubben. sa hon och log svagt.
- Jag har saknat dej. sa jag.
- Jag har saknat dej med. sa hon.
- Hej Gordon. sa jag och kramade han med.
- Tja. sa han och kramade tillbaks.
- Hur mår du? sa mamma och kollade lidande på mej.
- Piss.. sa jag.
- Förstår det.. Kom. sa hon och sträckte ut armarna.

Jag kramade henne länge och efter det satte jag mej brevid Leah.

- Gomorron älskling. sa jag och kysste henne på kinden.
- Hahah, klockan är typ kvart i 3 Tom. sa hon och skrattade lite.
- Men jag vaknade precis, låt mej va. sa jag.
- Sorry. sa hon.
- Äru lite kär Tom? sa Gordon och flinade.
- Lite för mycket. sa jag och lutade mej mot Leahs axel.
- Vadå för mycket? sa hon och skrattade lite.
- Inget. sa jag.
- Kej... sa hon och kollade skumt på mej.
- Mm... mumlade jag och kysste henne.

*Senare på dagen*

Vi åkte bort till Bills bil för att mamma ville se han en sista gång. När vi kom fram så stannade jag och vi gick ur bilen.

Jag gick med mamma fram och hon började gråta skit mycket när hon såg han, och efter en liten stund gjorde jag det med.

- Vi måste komma ihåg att han alltid kommer finnas vid våran sida och stötta oss iallafall Tom. snyftade hon och kramade mej.
- Jag vet.. snyftade jag och kramade tillbaks.





sorgligt slut.. vi båda började gråta när vi skrev det :/

kommentera iallafall<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0