I'm Losing Myself - Chapter 6


1. Kath 2. Bill 3. Andy 4. Tom 5. Leah 6. Oliver


Kathrine's perspektiv:

*Nästa dag*

Jag och Leah skulle egentligen ha tjej kväll igår men Tom och Bill hängde med hem till mej. När jag vaknade låg Bill brevid mej och sov.

Jag höll på med hans hår och han vaknade efter en stund.

- Godmorgon. sa jag och log.
- Morron. sa han och la armen om mej.
- Du är så söt när du sover. sa jag och kysste han på kinden.
- Hahaha, typ tack. sa han och skrattade lite.

Jag log mot han och gick upp och klädde på mej. När jag var klar ringde min mobil. Andy Biersack ♥ stod det. Jag tog upp den och svarade.

- Heej! sa jag glatt.
- Dom flesta som har sex är hemma, men det funkar ju på en toalett i gallerian också. sa han irriterat.
- Asså... Uh.. sa jag.
- Hur fan kunde du göra så?!! skrek han argt.
- Andy förlåt.. sa jag.
- Jag tänker fan inte ta emot din jävla ursäkt!! skrek han.
- Andy snälla.. sa jag och satte mej på sängkanten och började gråta.
- Jävla hora du kan fan dra åt helvete!! skrek han.
- Förlåt.. snyftade jag.
- Nu får du fan ta och bestämma dej! Ska du ha mej eller fucking Bill?! sa han argt.
- Jag.. Jag vet inte.. sa jag lågt.
- Fucking säg bara!! skrek han.
- Men jag fucking vet ju inte!! skrek jag och började gråta igen.
- Asså snacka aldrig med mej igen. sa han argt och la på.

Jag la mej ner och började gråta skit mycket. Bill la armen om mej och försökte tröstade mej.

- Ssh.. Gråt inte. sa han lugnt.
- Andy hatar mej mer än någonsin. grät jag.
- Vad sa han? sa han.
- Han vet att vi hade sex i gallerian, sen sa han att jag skulle bestämma mej. Om jag skulle ha han eller dej, och så sa jag att jag inte visste och sen nu vill han aldrig mer prata med mej.. sa jag och grät ännu mer.
- Hur fan visste han?! sa han oroligt.
- Jag vet inte. snyftade jag.

Efter några sekunder kom Leah in med flera hundra tidningar och sin dator.

- Läs. sa hon.
- Varför? sa jag.
- Det står om er överallt. sa hon.

Vi läste lite tidningar och det stod saker som:

Kathrine Simms, otrogen mot Andy Biersack med Bill Kaulitz?

Kathrine Simms och Bill Kaulitz i gallerian i Los Angeles!

Bill Kaulitz och Kathrine Simms springer från paparazzis till toalett i Los Angeles galleria!

Bill Kaulitz från Tokio Hotel med Kathrine Simms, Andy Biersack's flickvän, har sex inne på en toalett i galleria i Los Angeles!

- Tror jag vet hur kan fick reda på det.. sa jag.
- Omg.. sa Bill och såg helt chockad ut.
- Vad fan ska vi göra? sa jag och kollade på han.
- Jag vet fan inte.. sa han och kollade oroligt på mej.
- Fan. sa jag.
- Kom. sa han och sträckte ut armarna.

Jag kröp upp i hans famn och vi satt och myste tills Tom och Leah kom in.

- Smart gjort hörrni. sa Tom.
- Mm.. mumlade Bill och höll om mej hårdare.
- Iallafall.. Din pojkvän är här. sa Leah.
- Jag har ingen pojkvän. sa jag.
- Va?! Gjorde ni slut?! sa hon.
- Eftersom att han sa att jag aldrig mer skulle snacka med han så tycker jag det iallafall. sa jag.
- Aha... Aja, Andy är iallafall här. sa hon.

Jag suckade och tog ett djupt andetag innan jag gick ner med Bill, Tom och Leah bakom mej. Vi gick till hallen och Andy kollade argt på mej..

- Varför äru ens här när du sa att vi aldrig skulle snacka igen? sa jag drygt.
- Därför. Varför gjorde du de ens?! sa han argt.
- För att... sa jag
- För att?! sa han argt.
- Jag vet inte.. sa jag lågt.
- Jävla hora!! skrek han och slog mej skit hårt i ansiktet.
- Ajj!! Vafan Andy?! skrek jag och började gråta.
- Fan rätt åt dej. sa han argt och puttade ner mej hårt på golvet.
- Vafan håller du på med?! sa Bill argt och puttade han.
- Rör mej inte! sa han argt och puttade Bill.
- Andy fucking rör han inte!! skrek jag och ställde mej upp och sparkade han hårt mellan benen.
- Ajj!! skrek han.
- Fucking rätt åt dej. sa jag argt.
- Skaru va kaxig nu eller? sa han och flinade elakt och puttade in mej hårt i väggen.
- Låt mej va och dra här ifrån! sa jag argt.
- När jag har fått mina saker. sa han.
- Visst. sa jag och tog med mej Bill upp till mitt rum.

Jag tog fram alla Andys saker jag hittade och efter ett tag såg jag ett halsband som han gav mej när jag fyllde år. Jag kollade på det ett tag och sen började jag gråta.

- Vad äre? sa Bill och satte sej brevid mej på golvet.
- Inget speciellt. snyftade jag.
- Varför gråter du då? sa han.
- Inget... sa jag och tog med alla hans saker ner och tog med halsbandet.
- Här. Sen kan du ju ta det där jävla halsbandet du gav mej när jag fyllde år också. sa jag surt och gav han sakerna.
- Så du vill inte ha det? sa han förvånat.
- Varför skulle jag? sa jag drygt.
- För att jag gav de till dej? sa han.
- Ja? Och det är just därför jag inte vill ha det. För att DU gav det till mej. sa jag.
- Om de är så du vill ha de så. sa han.
- Det är exakt så jag vill ha det. sa jag.
- Mm.. Men hejdå då.. sa han lågt och gick ut.

Jag stängde dörren efter han och satte mej på golvet mot dörren och började gråta.

- Vad äre? sa Leah oroligt.
- Det är inte alls så jag vill ha det. sa jag och sprang ut efter Andy.
- Andy! ropade jag.

Han vände sej om och kollade konstigt på mej.

- Det är inte alls så jag vill ha det.. sa jag och kramade han och började gråta igen.
- Hur vill du ha de då? sa han.
- Jag vill fortfarande vara din flickvän. sa jag lågt.
- Varför då? Du har ju Bill. sa han.
- För att du betyder mer för mej än Bill.. sa jag.
- Du beter dej inte som om jag gör de. sa han.
- Men du gör det.. sa jag.
- Det känns inte som det iallafall. sa han.
- Asså Andy.. Jag vet att jag har bettet mej som en idiot.. Men jag älskar verkligen dej, snälla ge mej en chans. sa jag.
- Jag älskar dej med.. Men jag känner inte för att ha ett förhållande med någon jag inte kan lita på längre.. sa han.
- Jag kan ändra på mej Andy.. sa jag.
- Nej.. Asså vi kan fortfarande vara vänner men.. Inte mer. sa han.
- Att säga att man fortfarande kan vara vänner är som att säga "hunden dog, men vi kan fortfarande behålla den!". sa jag.
- Nej det är de inte. sa han.
- Jo det är de visst.. sa jag.
- Nej. Men asså seriöst. Jag känner inte för att ha ett förhållade med dej. sa han.
- Snälla Andrew.. sa jag lågt och började nästan gråta.
- Nej. sa han.
- Jag älskar ju dej! sa jag och började gråta.
- Jag vet. Och jag älskar dej med, men jag kan verkligen inte lita på dej längre. Inte efter vad du har gjort mot mej sen du träffade Bill.. sa han.
- Förlåt.. sa jag lågt.
- Men vi kan fortfarande vara vänner, typ.. sa han.
- Okej... snyftade jag och kramade han hårt.
- Vi ses. sa han och gick.

Jag stod kvar ett tag innan jag gick in. Jag stängde dörren och torkade tårarna. Bill, Leah och Tom stod fortfarande där och dom kollade på mej.

- Hur gick det? sa Leah.
- Han vill inte vara mer än vän med mej nu.. sa jag och började gråta igen.
- Varför? sa hon och kramade mej tröstande.
- För att han inte kan lita på mej längre.. snyftade jag.
- Omg fett synd ju. sa hon.
- Mm.. mumlade jag.
- Bill, nu har du din chans. sa Tom.
- Nej. Hon är ledsen, snackar med henne om det sen. sa Bill.
- Va? sa jag och Leah.
- Bill gillar dej, mycket. sa Tom.
- Haha jag vet. sa jag.
- Nu är hon glad! Snacka! sa han.
- Vem sa att jag va glad? sa jag.
- Jag. sa han.
- Okeej. sa jag.
- Uhm.. Kath, kan vi snacka? sa Bill lite osäkert.
- Visst. sa jag och vi gick till mitt rum.

Vi satte oss på sängkanten och han la armen om mej.

- Vad ville du snacka om? sa jag och kollade på han.
- Uhm.. Typ.. Asså du vet ju att jag gillar dej och de... sa han.
- Haha jaa. sa jag och log.
- Så jag tänkte typ om du ville bli tillsammans med mej? sa han lite generat.
- Aww! Såklart! sa jag och kysste han.
- Bra. sa han och log efter kyssen.
- Men du känner dej inte som ett andra handsval eller något va? sa jag.
- Nej. sa han och kysste mej länge.
- Okej, bra. sa jag efter kyssen.

Vi gick ner till Tom och Leah som satt i vardagsrummet och kollade på film.


Tom's perspektiv:

Jag och Leah satt och kollade på film. Efter några minuter så kom Bill och Kath.

- Hur gick de? sa jag och kollade på Bill.
- Perfekt. sa han och log stort.
- Det är så det ska vara, lillebror! sa jag.
- Haha, typ. sa han.

Dom satte sej i andra soffan och kollade på filmen med oss.

Efter en liten stund så lutade Leah sej mot mej och jag la armen om henne och började hålla på med hennes hår. Hon kollade upp på mej och log lite. Jag böjde mej ner och kysste henne.

- Uhm.. Tom? sa hon och avbrött kyssen.
- Aa? sa jag.
- Jag är fortfarande med Oli... sa hon.
- Juste... sa jag lågt.
- Mmm.. mumlade jag.

Det blev en pisamtystnad och efter ett tag bestämde jag mej för att gå hem. Jag reste mej upp och gick ut i hallen.

- Vart ska du?! ropade Bill.
- Hem. sa jag.
- Varför? sa han och kom fram till mej.
- För att. sa jag.
- För att? sa han.
- Jag mår bara dåligt av att veta att Leah har Oliver.. sa jag lågt.
- Du gillar henne va? sa han.
- För mycket.. sa jag.
- Mm.. mumlade han.
- Aja, ses imorron. Om du inte kommer hem senare. sa jag.
- Mm.. Tror jag sover här, om Kath vill de då. sa han.
- Okej, men ses sen eller imorron då. sa jag och kramade han innan jag gick hem.

*Nästa dag*

När jag vaknade så låg hundarna i min säng och sov. När jag gick upp och klädde på mej sprang Scotty fram till mej. Jag hälsade på honom och gick ner till köket.

Medans jag satt och åt min frukost hörde jag ytterdörren öppnas. Några sekunder efter kom Bill in i köket.

- Tja. sa jag.
- Hej. sa han och log lite.
- Hade ni kul? sa jag och skrattade lite.
- Typ. sa han.
- Typ..? sa jag och höjde ena ögonbrynet.
- Ja..? sa han.
- Bara typ? sa jag.
- Men vi gjorde ju typ inget, bara chillade och gick och la oss efter någon timme. sa han.
- Okej.. sa jag.
- Mm.. mumlade han och satte sej vid bordet.
- Ska du göra något med henne idag? sa jag.
- Jag venne, vadåra? sa han.
- Undra bara om jag skulle vara ensam idag igen. sa jag.
- Du va ju inte ensam igår? sa han.
- Jo? sa jag.
- Nej? Inte hela dagen. sa han.
- Nej, men typ hela kvällen. sa jag.
- Sorry. sa han.
- Mm.. De e lugnt. sa jag.
- Men ska vi göra något idag då? sa han.
- Okej. Vad? sa jag.
- Jag venne. sa han.
- Haha, men vi kan typ börja med att gå ut med hundarna. sa jag och ställde in sakerna i kylen osv.
- Haru inte varit ute med dom än?! sa han.
- Nej? Jag vakna fan nyss. sa jag.
- Asså gud. sa han.

Vi ropade på hundarna och dom sprang fort ner och hoppade på oss. Vi kopplade dom och gick ut. Vi gick till parken och sen gick vi runt där en stund.

- Jag saknar mamma.. sa Bill efter en stund.
- Jag också. sa jag.
- Vi borde åka hem snart. sa han.
- Vi är hemma. Vi bor här nu Bill. sa jag.
- Ja men asså.. Hem till Tyskland. sa han.
- Mm.. mumlade jag.
- Fuck. sa han efter ett tag.
- Vad? sa jag.
- Paparazzis. sa han och kollade på några paparazzis en bit bort.
- Kom. sa jag och vi sprang hem.

När vi hade kommit hem så tog vi av hundarna deras koppel och sen gick vi till vardagsrummet och kollade på tv.

- Varför?! sa Bill när det kom upp något skit om han och Kath på något nyhetsprogram.
- Hahahahah, asså helt ärligt. Ni hade sex på en toa i gallerian! skrattade jag.
- Och?! sa han.
- Ja? De är ju fan konstigt. sa jag.
- Nej.. sa han.
- Jo. sa jag.
- Okej kanske, men jag orkar inte bry mej om vart vi hade det just nu. sa han.
- Vad äre du bryr dej om då? sa jag.
- Att dom fucking lägger sej i mitt privatliv hela tiden! Det stör mej så jävla mycket. sa han irriterat.
- Mmm.. Håller med. sa jag.
- Shit, undrar vad alla Aliens kommer tycka om mej nu.. sa han lågt.
- Tror du att dom kommer börja hata dej bara för att du älskar någon?! sa jag förvånat.
- Typ.. sa han lågt.
- Dom kan inte göra det Bill, om dom gör det är det bara bevis på att dom inte är riktiga fans. sa jag allvarligt.
- Men tänk om dom skickar hatbrev och sånt till Kath då? sa han ledset.
- Då är det bevis på att dom inte kan respektera att ni älskar varandra. sa jag
- Mmm.. mumlade han.
- Vad ska vi göra? sa jag.
- Venne. sa han.
- Vi kan typ dra till studion eller något. sa jag.
- Orka. sa han.
- Vad ska vi göra då? sa jag.
- Venne.. Jag vill dra till Kath... sa han.
- Asså kom igen. sa jag lite irriterat.
- Snälla? Jag kommer hem ikväll. sa han.
- Okej då. suckade jag.
- Tack brorsan. sa han och log.
- Mm.. Varsågod. sa jag.


Leah's perspektiv:

Jag satt hemma hos Oli och kollade på tv i vardagsrummet medans han stod och lagade mat i köket.

- Äru helt säker på att vi kommer våga äta det där sen? sa jag.
- Men så dålig är jag inte på att laga mat! sa han.
- Hahaha, jo älskling, tyvärr är du det. skrattade jag.
- Vafan, nej? sa han och skrattade lite.
- Aja whatever. sa jag och gick in till han.

Jag gick fram till honom och ställde mej brevid honom och han kollade på mej och log.

- Jag älskar dej Oli. sa jag.
- Jag älskar dej också Leah. sa han och kysste mej.

Efter en liten stund så blev maten klar och vi satte oss och åt.

- Det var inte så illa faktiskt. sa jag och log.
- Sa ju att jag kunde laga mat! sa han.
- Hahah ja. sa jag.

Efter att vi hade ätit så gick vi till vardagsrummet och kollade på tv.

*Några timmar senare*

Jag låg i Olivers famn och typ halv sov. Efter ett tag somnade jag.





kommenteraaaa dåååe :o


Kommentarer
Postat av: Fanny

riktigt bra:) fortsätt så:)

2012-05-04 @ 21:30:19
Postat av: Kimmie

Awesome ! :D <3

2012-05-05 @ 14:21:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0