Love At The First Sight - Chapter 1


1. Heather 2. Bill 3. Georg 4. Gustav 5. Tom 6. Nicole


Nicole's perspektiv:

Jag och Heather satt vårt rum och snackade och lyssnade på musik. Efter en stund så ringde min mobil och jag kollade på displayen och det stod Georg. Jag svarade.

- Tjo brorsaaan! sa jag.
- Tja! sa han.
- Göru? sa jag.
- Är på tourbussen och tråkar. Dudå? sa han.
- Lyssnar på musik och snackar med Heather. sa jag.
- Som vanligt då? sa han och skrattade lite.
- Hahah, aa. sa jag.
- Amen asså, kan ni komma med på touren sista månaden? Saknar er. sa han.
- Omg kan vi göra det?! sa jag.
- Ja..? sa han.
- Omfg, såklart vi vill!! sa jag glatt.
- Bra! Men vi kommer till Hamburg ikväll. Såå, kom dit då! sa han.
- Akej. sa jag.
- Aja, herrå. sa han.
- Hejdå. sa jag och vi la på.

Jag la ifrån mej mobilen och satte på musiken igen.

- Vad ville han? sa Heather.
- Hur visste du att de va- sa jag innen hon avbröt mej.
- Du sa tjo brorsan. sa hon.
- Aaaa... Juste.. Men han ville iallafall att vi skulle med dom på touren och dom ska till Hamburg ikväll så vi ska dit då. sa jag.
- Omg! Vi måste fan packa nu!! sa hon.
- Jag vet!! sa jag och vi började packa.

*Senare på kvällen*

Pappa skjussade oss till Hamburg och när vi kom fram sa vi hejdå till han. Vi gick in i deras hotell och sen tog vi hissen till Georgs rum.

Vi knackade på och han öppnade och kramade oss hårt.

- Fan vad jag har saknat er! sa han och släppte oss.
- Vafan troru inte vi har gjort då?! sa vi.
- Haha, saknat mej? sa han.
- Såklart! sa jag.
- Hahah, okej. sa vi.
- Vi sticker till Tom och Bills rum. Gustav är också där. sa han.
- Okej. sa Heather.

Vi lämnade våra väskor och sen gick vi till Tom och Bills rum. Vi knackade på och Tom och Bill öppnade.

- Tja! sa Georg och gjorde sitt vanliga handslag med dom.
- Tjena! sa dom.
- Hej. sa jag.
- Heej. sa Heather.
- Oh my.. Heej! sa dom och kramade oss.
- Haha, vad? sa vi.
- De är kul att se er igen. sa Bill och log.
- Kul att se er med. sa jag och log.
- Aa. Men.. Asså, Georg vi måste snacka med dej om en grej sen... sa Heather.
- Vadå? sa han.
- Uhm.. En grej. sa jag.
- Okej.. sa han.

Vi alla gick in deras hotellrum och jag och Heather hälsade på Gustav också.

*Mitt i natten*

Jag, Heather och Georg gick till vårat hotellrum. Han satte sej i soffan och väntade på att vi skulle berätta.

- Uhm.. Asså... sa jag.
- Säg idag! sa han och skrattade lite.
- Asså... Vi typ gillar Tom och Bill.. sa Heather.
- Vadå gillar? Gillar eller gillar gillar? sa han.
- Asså gillar gillar. sa vi.
- Va?? sa han lite förvånat.
- Mmm.. mumlade jag.
- Vänta, vem gillar vem? sa han.
- Jag gillar Bill, och hon gillar Tom. sa jag.
- Kej.. Men asså hade ni tänkt att haffa dom eller vad? sa han.
- Typ.. sa vi.
- Kej... Lycka till. sa han.
- Haha, tack eller vad man ska säga. sa hon.

Vi satt och snacka en stund till och sen gick vi alla och la oss.

*Nästa morgon*


Tom's perspektiv:

När jag vaknade så låg det en tjej brevid mej som jag hade tagit med till rummet på kvällen. Vi gick upp ur sängen och klädde på oss och sen följde jag henne till dörren och sa hejdå till henne.

Efter det gick jag och väckte Bill och sa att vi skulle ner och käka. Han gick upp och klädde på oss och sen gick vi ner till hotellets resturang.

När vi kom ner satt Georg, Nicole och Heather där, så vi satte oss vid dom.

- Tja. sa vi.
- Tja. sa Georg.
- Heej. sa tjejerna.
- Vart är Gustav? sa Bill.
- Han sover. sa Georg.
- Ärligt? sa jag.
- Mm.. mumlade han.
- Shit.. sa jag.

Vi alla beställde och när maten kom så började vi äta.

*Efter frukosten*

Heather ville snacka med mej så vi gick till mitt och Bills hotellrum.

- Så.. Vad ville du snacka om? sa jag.
- Uhm.. Jag.. Asså.. Eh.. sa hon.
- Du..? sa jag.
- Eller asså om jag tänker efter så var det inget. sa hon.
- Jo, säg? sa jag.
- Nej inget.. sa hon.
- Kom igen, Heather. sa jag och la armarna runt hennes midja.
- Asså.. Jag typ gillar dej.. Mycket.. sa hon tyst.
- Du vadå? sa jag förvånat.
- Gillar dej.. sa hon.
- Oh shit.. sa jag.
- Mm.. mumlade hon och kollade ner.
- Sen när börja du gilla mej..? sa jag.
- Sen jag först såg dej.. sa hon.
- Det är ju fan flera år sen! Varför sa du inte tidigare?! sa jag förvånat.
- Jag venne.. Har inte vågat.. sa hon.
- Uhm.. Okej. sa jag.
- Mmm.. mumlade hon.

De blev tyst en stund och hon kollade ner i glvet hela tiden.

- Uhm.. Ehh.. sa jag.
- Jag borde nog gå nu.. sa hon och började gå mot dörren.
- Eyy, Heather. sa jag.
- Aa? sa hon.
- Asså.. Uh. sa jag.
- Jaa...? sa hon.
- Äh, de va inget. sa jag.
- Okej.. sa hon och gick ut.

Jag satte mej i soffan och la händerna för ansiktet.

- Idiot. sa jag för mej själv.

Efter en liten stund så kom Bill in.

- Vad äre? frågade han och gick fram till mej.
- Inget.. sa jag.
- Jo. sa han.
- Asså Heather sa att hon gillar mej och asså jag gillar henne också, men jag vågar liksom inte säga det.. sa jag.
- Vågar inte?! Vem är du?! sa han.
- Vad menar du? sa jag.
- Asså du ligger med as många tjejer och sen vågar du inte säga till en tjej att du gillar henne?! sa han.
- Ja... sa  jag tyst.
- Vad hände med Tom Kaulitz som gör allt han vill?! sa han.
- Han är på semester. sa jag.
- Ha-ha.. sa han liite irriterat.
- Vafan äre för fel på mej?! Jag har fan aldrig känt såhär förut.. sa jag.
- Du är kär, Tom. sa han och flinade.
- Fuck my life.. Jag kan inte vara kär! sa jag.
- Men det är det du är. sa han och flinade
- Asså vafan.. sa jag.

Vi snackade ett tag till om lite olika grejer. Efter kanske 2 timmar knackade det på dörren. Bill gick och öppnade och efter några sekunder kom han tillbaks med Georg efter sej.

- Dudes, jag borde inte säga det här, men.. Mina systar har typ en crush på er. Asså Heather på Tom och Nicole på Bill. sa Georg.
- Du driver?! sa Bill.
- Jag visste det med Heather, hon sa det för några timmar sen. Men tha fuck?! Nicole gillar min lillebror! Det är fan sjukt.. sa jag.
- Det är fan as skumt! sa Georg.
- Asså vänta.. Har jag fattat rätt eller är jag döv? Gillar Nicole mej?! sa Bill.
- Ja?! sa han.
- Oh my... sa Bill.
- Omg vi borde köra sanning och konka med dom och sen kan jag typ fixa ihop er?! sa han.
- Men jag gillar ju inte Heather så... sa jag.
- Lärde inte mamma dej att inte ljuga? sa Bill.
- Mjo... Men jag ljuger inte. sa jag.
- Okej, men isånnafall ljög du för mej förut. sa han.
- Nej det gjorde jag inte.. sa jag.
- Nehe, så du gillar henne? sa han.
- Typ.. sa jag.
- Awesome! Dudå Bill? Gillaru Nicole? sa Georg.
- Uhm... Jag venne. Kanske lite.. sa han.
- Bill lärde inte mamma dej att inte ljuga? sa jag och flinade.
- Jo.. Men asså.. Jag venne... sa han.
- Du gillar henne, visst? sa jag.
- Mm.. Typ.. sa han.
- Bra! sa Georg.
- Mmm... mumlade han.
- Jag går och hämtar dom. sa Georg och gick.

Efter ett tag kom han tillbaks med brudarna och Gustav. Jag hämtade en flaska och sen satte vi oss alla i en ring på golvet. Georg började med att snurra den och den landade på Nicole.

- Sanning eller konka? sa han.
- Hm.. Konka. sa hon.
- Kyss Bill. sa han.
- Va?? sa hon.
- Ja? Göre bara. sa han.
- Asså fuck you. sa hon.

Hon kysste han och sen snurrade hon den och den landade på Gustav.

- Sanning eller konka? sa hon.
- Sanning. sa han.
- Uhm.. Vem förlorade du din oskuld till? sa hon.
- Eh.. Asså.... sa han.
- Asså? sa hon.
- Jag har inte.. Uh.. Haft.. Det. sa han tyst.
- OFTA INTE?!!? sa hon och Heather.
- Nej... sa han lågt kollade bort.
- Dude! Vilka mer här inne har inte haft? sa Heather nyfiket.
- Bill. sa jag och flinade.
- WAAAS?! sa Nicole.
- Mm... mumlade han och kollade ner i golv et.
- Jag som trodde jag visste allt om dom här.... Sakerna. Hade visst fel. sa hon.
- Vafan? sa han.
- Mm.. Gustav, kör. sa hon.

Gustav snurrade och den hamnade på Georg.

- Sanning eller konka Hagen? sa han och flinade.
- Uhm... Konka. sa Georg.
- Sjung Hilf Mir Fliegen. sa han och skrattade lite.
- Fuck no. sa Georg.
- Du måste. sa han.
- Never! sa Georg.
- Jo. sa han.
- Göre bara Georch! sa jag.
- Men shit, jag kan inte ens sjunga! sa han.
- Vi bryr oss inte. Gör det bara. sa jag.
- Alla kan sjunga Georg, det beror bara på om man vill det eller inte. sa Bill.
- Jag vet men jag tänker fan inte göra det. sa han liite irriterat.
- Kom igen brorsan. sa Nicole.
- Nej. sa han.
- Snälla Georg! bad hon.
- Nej! sa han.
- Fucking skit it då. sa hon surt.
- Okej då! sa han irriterat och började sjunga lite.

Han sjöng en stund till och sen slutade han.

- Det var ju bra! sa Nicole.
- Nej.. sa han.
- Jo! sa jag och Bill.
- Nope. Aja, jag kör. sa han och snurra flaskan.

Den landade på mej.

- Sanning eller konka? sa han och flinade lite.
- Konka. sa jag och skrattade lite.
- Hångla med Heather. sa han och flinade elakt.
- FUCK U!!! skrek jag och satte mej närmare Heather och började hångla med henne.


Bill's perspektiv:

Tom och Heather hade fortsatt att hångla och vi andra fortsatte att köra.

*Senare på kvällen*

Vi alla hade precis kommit tillbaks till hotellet från en resturang i närheten. Alla utom jag skulle dra ut och festa så jag satt ensam i hotellrummet i ungefär en timme innan det knackade på dörren.

Jag gick och öppnade och där stod Nicole.

- Hej, vad gör du här? sa jag och släppte in henne.
- Tyckte inte att du skulle behöva vara ensam hela kvällen. sa hon och log lite.
- Aha, okej. sa jag och log tillbaks.

Vi gick och satte oss i soffan och kollade på film. Efter ett tag lutade hon sej mot min axel och kollade upp på mej och log.

*Två timmar senare*

Filmen hade nyss slutat och vi satt i soffan och snackade en stund och efter ett tag så kom Tom in med en tjej och båda va as packade.

- Vafan Tom! sa jag.
- Hahaha vad? garvade han.
- Varför tar du hit en tjej för?! sa jag.
- För att jag vill. sa han och garvade lite.
- Det är inte ens kul Tom!! sa jag argt.
- Lite. sa han och garvade lite.
- Nej. sa jag surt.
- Asså Toom! Skit i han, vi går in till ditt rum. sa tjejen och drog lite i hans arm.
- Hora. mumlade jag medans jag drog med Nicole ut ur hotellrummet.

Vi gick till hennes, Heathers och Georgs hotellrum och när vi kom in så satt Heather och kollade på tv.

- Förlåt för att jag kanske gör dej pissed off nu, men Tom har tagit med någon brud till deras hotellrum. sa Nicole.
- Jag vet. sa hon slöddrigt.
- Är du också full eller vadå? sa jag.
- Lite. sa hon.
- Shit.. sa Nicole och vi gick till hennes 'rum'.

Jag ville inte gå tillbaks till mitt och Toms rum när han har tjej där så jag och Nicole bytte om och gick och la oss.
*Nästa dag*

Jag vaknade av att Nicole låg och kysste mej lite lätt på kinden och så. När hon märkte att jag var vaken rodnade hon och vände sej med ryggen mot mej.

- Haha, Nicole då.. sa jag och la armen om henne och kysste henne i nacken.
- Jag visste inte att du var vaken.. sa hon.
- Jag vaknade precis. sa jag och kysste henne på kinden.

Hon vände sej mot mej och jag log mot henne, och sen kysste hon mej länge. Medans vi låg där och kysstes så kom Georg, Gustav, Tom och Heather in.

- Oj oj oj då! sa Tom och busvisslade lite.
- Vafan!! sa vi irriterat och drog täcket över oss.
- Haha, skäms du eller? sa han och flinade.
- Ja! sa jag och fortsatte kyssa henne.
- Haha, varför? sa han och fortsatte flina.
- För att! sa jag och fortsatte.
- Men töönt! sa han och drog bort täcket.
- Neej! sa jag och drog tillbaks det.
- Tönt. sa han och kastade det till andra sidan rummet.
- Fuck u Tom. sa jag och fortsatte kyssa henne.
- Asså skaffa ett rum. sa han.
- Vi har ett men ni är ju här! sa jag.
- Muppade unge. sa han och gick ut med dom andra.
- Detsamma! ropade jag.

Nicole skrattade lite och sen fortsatte vi att kyssas.  

Kyssen gick över till hångel och vi låg där och hånglade ganska länge tills dom kom tillbaks.

- Ärligt talat Bill. sa Tom.
- Mm.. mumlade jag mot Nicoles läppar.
- Asså shit.. sa han och dom och han gick ut igen.

Efter några minuter slutade vi och bara kollade på varandra och log.

- Du är så söt när du ler. sa jag.

Hon rodnade och kollade bort.

- Heyy, kolla på mej. sa jag och tvingade henne att kolla på mej.
- Men jag är inte söt. sa hon.
- Jo. sa jag och kysste henne.
- Nope. sa hon.
- Det är du visst. sa jag och log lite.
- Nepp. Men du är. sa hon och log.
- Inte som du. sa jag och kysste henne.
- Aww... sa hon och gosade in sej i min famn.
- Jag vet inte om du bryr dej men.. Jag gillar dej.. Asså mer än vän.. sa hon tyst efter en stunds tystnad.
- Jag vet. sa jag och kysste henne i hårbotten.
- Hur? sa hon förvånat och kollade upp på mej.
- Georg sa till mej och Tom i förrgår. sa jag.
- Åh! Äckliga lilla kryp. sa hon.
- Haha, men vet du vad? sa jag och log mot henne.
- Nope, vadå? sa hon.
- Jag gillar dej också. Eller nej, jag älskar dej. sa jag och kysste henne länge.
- Aw! Jag älskar dej också. sa hon efter kyssen och log mot mej.

Vi låg och gosade ett tag till och sen gick vi upp. Vi bytte om och sen gick vi ut till dom andra.

- Har ni gullat klart nu eller? sa Tom.
- Jätte kul Tom. sa jag liite irriterat.
- Faktiskt. sa han.

Jag himlade med ögonen och satte mej i soffan med Nicole i mitt knä och höll på lite med hennes hår.





första kapitlet !

kommentera vad ni tyckte om det :*



Kommentarer
Postat av: Fanny

den va jätte bra och blir nog bättre när man får fortsätta läsa:)

2012-06-01 @ 22:22:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0